Wykręć świecę, ustaw tłok w dolnym położeniu i napchaj sznurka do cylindra.
Wg AutoDaty koło zamachowe 76Nm, docisk sprzęgła 23Nm
clutch pressure plate 1) 4Nm 2) 22Nm( Docisk) dual mass flywheel 45Nm + 90 stopni( koło dwumasowe) https://obrazki.elektroda.pl/3415251500_...
Koło zamachowe/ blacha zabieraka: 60Nm+90 stopni (zastosować nowe śruby) Tarcza dociskowa do koła zamachowego: 13 Nm dla M8 => 22Nm.
Trafiła do mnie piła Dolmar 111 z zatartym silnikiem.Wypalona dziura w tłoku,efekt użycia bkokady tłoka.Serwisant który wymieniał sprzęgło użył blokady tłoka w celu zablokowania wału,co spowodowało wgniecenie w denku tłoka,a później jego przepalenie.W tłoku dokładnie w tym miejscu jest dziura.Sprzęgło zostało dokręcone z tak dużą siłą,że klucz do odkręcania...
Tarcza dociskowa sprzęgła: M8 30Nm, M10 60Nm Śruba koła zamachowego do wału korbowego: etap 1 - 50Nm, etap 2 - 125Nm, etap 3 - 90stopni.
ok. dzięki.
Jeżeli wszystko złożyłeś, tak jak być powinno, to nie ma takiej możliwości. Nawet gdy sprzęgło dokręcisz ręką, do końca gwintu.
Sprawa rozwiazana, zbyt mocno dokręcone sprzęgło.
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? (at)ElektrodaBot
Miałem przypadek w firmie gdzie serwisuję alarm, gdzie działo się podobnie a przyczyną było nie do końca dokręcone sprzęgło - to do ręcznego zwalniania otwierania bramy. Sprawdź
Koło 60Nm + 90°. Sprzęgło 20 Nm. Serwisówki szukaj na cardiagn.com
miałem podobny problem. Przyczyna okazała się prozaicznao a mianowicie nie dokręcone sprzęgło. Po dokręceniu o jeden obrót brama chodzi od roku bez zacięć.
Dokręcanie koła zamachowego 1 faza nasmarować śruby olejem silnikowym i dokręcić momentem 120 Nm , 2 i 3 faza dokręcić kont 60 stopni i plus kont 30 stopni. Docisk sprzęgła dokręcamy na krzyż momentem 49 Nm.
To trzeba kupić koła z otworem stożkowym. Ewentualnie można dokręcić koło do sprzęgła pompy wtryskowej o ile jest przy sprężarce. Aż zobaczę jaki to wymiar bo mam taką nową sprężarkę.
Otwórz bramę ręcznie do połowy, dokręć sprzęgło, zamknij klapkę i zrób mostki z F do FA i F do FC. Zobacz czy brama ruszy. Jeśli nie to zrób jeszcze fotkę centrali.
Sprężynę trzeba wymienić. Siła dokręcenia sprzęgła, nie ma żadnego wpływu na sztywność elementów. Dokręca się samo, podczas pracy.
Odkręcisz i dokręcisz kluczem udarowym pneumatycznym lub elektrycznym.
Dzień dobry, czy ktoś mógłby mi podać moment dokręcenia śrub docisku sprzegła, skrzyni? Zamierzam wymienić sprzęgło w moim colt 1.1 75 km silnik 3A91, rok auta 2004 z30. Na internetach piszą różnie 26 Nm lub 49 Nm i sam już nie wiem jakim momentem dokręcic docisk sprzęgła.
Obstawiam ścięty wpust czółenkowy na wale korbowym. Jeśli masz napęd obrotomierza, to upewnij się czy zębatka na wale korbowym jest przykręcona prawidłową stroną (podtoczenie współpracuje z nakrętką-zębnikiem) i nie posiada podkładki zabezpieczającej. Należy pamiętać że nie wolno podczas napraw odwracać zębatki na drugą stronę (montować odwrotnie) w...
sprzęgło dokręciłem na 27 Nm wg informacji znalezionych w internecie
Siła dokręcenia sprzęgła chyba nie ma wpływu na takie zachowanie. Z tego co widzę na rysunkach, tam jest klin (kieł?), a nie sprzęgło cierne. Ale sprawdzę tę sugestię. Enkodera nie ma. Płyta ZBK.
Tu masz link do części: http://www.motointegrator.pl/ w załączniku dane fabryczne ogólne do sprzęgła (rysunki, sposób naprawy). I drugi z wartościami momentu dokręcenia śrub i nakrętek silnika i podzespołów.
To czarne kółko z trzema wypustami w w kole pasowym to chyba regulacja docisku sprzęgła. Dokręć to.
Prawdopodobnie, aktywator pompki do wymiany, ewentualnie sama pompka. Aby dostać się do aktywatora trzeba dokręcić sprzęgło. Jeżeli zdejmiesz tylko bęben sprzęgła, to możesz sprawdzić czy nie ułamał się koniec metalowego pręta, który wchodzi w wycięcie na bębnie. Na rysunku, jest pokazane. http://obrazki.elektroda.pl/9268371700_1...
Pewnie odkręcona nakrętka zabieraka sprzęgła. Potrzebna jest nowa "miseczka" zabezpieczająca nakrętkę oraz nowe podkładki zabezpieczające śruby docisku sprzęgła. Moment dokręcenia nakrętki sprzęgła 25 Nm.
Tak? To jak im się mieści ta półoś? Dobijanie półosi to ciekawa metoda. Znowu się czegoś nauczyłem na elektrodzie. Tarcza odwrotnie, opiera się na kołnierzu. Docisk dokręcisz, sprzęgło będzie niby działać. Zapomniałem dopisać, chrobocze to ci w głowie a nie w takim przypadku.
Witam, z jakim momentem dokręcić dwumasę oraz docisk sprzęgła w Audi A6C6 3.0 tdi ASB
Witam wszystkich majstrów czy moze mi ktoś pomóc. Potrzebuje momenty dokręcenia śrub dwumasy i sprzęgła Mercedes vito 2.2 cdi 120 kw W 639 2012
Nie dokręcony kosz sprzęgłowy, za twarda sprężyna sprzęgła, obrobiony wałek napędowy w sztycy.
Kosz sprzęgłowy się rozkręcił. Kosz jest dokręcony całe sprzęgło w porządku
Witam, Nie znam sie na budowie tych maszyn, ale po pierwsze sprawdziłbym ewentulane luzy na układach pomiarowych i to nie tylko Y2, także Y1. Ponieważ Y2 może być układem kopiującym ruchy Y1. Jeżeli są liniały to sprawdź luzy na "wózkach", jeżeli enkoder obrotowy to dokręcenie sprzęgła. Dokładnie mógłby Ci tylko odpowiedzieć ktoś kto zna te maszyny,...
Witam mam problem z napędem BFT deimos kit , chodzi o to że napęd co jakiś czas się blokuje tzn. silnik działa , świetełko świeci ale jakby nie przenosił siły na zebatkę.jak przekręcę wajchę od blokady to napęd zadziała. Dodam ,że brama nie jest zbyt ciężka ok 200 - 250 kg , dokręciłem sprzęgło na max. Ustawiłem krańcówkę tak że brama niewiele wjeżdza...
U mnie też zaczęło się ślizgać sprzęgło ale tylko przy ruszaniu. dokręcę śrubę i powinno być ok. Man tylko pytanie,tak z ciekawości. Z czego można by zrobić takie klocki sprzęgła? Czy trzeba kupić oryginalne?
Hej. Po obróceniu o 180' pierścienia sprzęgła, osadzeniu go w tulei sprzęgła i dokręceniu do oporu tarczy sprzęgła, mam problem z właściwym dokręceniem wkrętu C, czyli tej małej śrubki. Za każdym razem przy próbie jej dokręcenia czuję, że tarcza sprzęgła lekko przeskakuje i wszystko muszę powtarzać od nowa. Nie ma możliwości dokręcenia tej śrubki, tak...
E, no bez żartów. Silnik nie dokręci tego sprzęgła, przynajmniej nie w wystarczający sposób.Trzeba obstukać pneumatem. Klej też nie jest złym pomysłem, na wszelki wypadek.
Dobra łańcuch nowy, zębatka nowa, sprzęgło się dokręciło, puki co wszystko ok, zobaczę co będzie później.
160 Nm i nowe śruby. Docisk sprzęgła 28 Nm.
Witam, tak jak w temacie, może ktoś podpowiedzieć jakim momentem dokręcić przeguby wewnętrzne do skrzyni, tam są chyba śruby fi10, po 6 na każdy z przegubów i jakim momentem dokręcić docisk sprzęgła do koła dwumasowego Pozdrawiam
Zalej siłownik płynem hamulcowym przez otwór gdzie wkręca się przewód ciśnieniowy z pompy sprzęgła /zalej do oporu/.Wkręć przewód ciśnieniowy z pompy.Za pomocą jakiegoś trzpienia,wciśnij mechanicznie np.za pomocą łyżki do opon,tłoczysko siłownika do oporu.Trzymając do oporu wciśnięte tłoczysko siłownika,popuść przewód ciśnieniowy do momentu wytryśnięcia...
Zrobione !!! Łatwo nie było ale się udało :) Musiałem pozostałość sprzęgła odłupać - rozłupać bo odkręcić się nie dało. Montaż: wystarczy włożyć śrubkę w obudowę nowego sprzęgła i nim dokręcić - i już - gotowe !!!
Sprawdź czy są dokręcone śruby na wale korbowym.
Myślałem nad tym. Można do tego silnika dokupić fabryczny starter z linką. Przykręca się go zamiast pokrywy magneta, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedniego wolnobiegu. Dokręciłem sprzęgło trochę bardziej niż było ustawione fabrycznie przez co szarpanie wyraźnie zmalało, jednak po przejechaniu około 10 km znów powróciło. Jest też mały problem z wolnymi...
Witam Mam pytanie na temat dokręcenia sprzęgła w motocyklu mz etz 251, jest ono osadzone na połączeniu stożkowym, bez żadnych klinów ani wpustów, i producent radzi aby dokręcić je kluczem dynamometryczny, z momentem 90-100 Nm aby się prawidłowo osadziło na stożku i mam problem z szybkim i pewnym zablokowaniem wału na czas tej operacji, słyszałem o pewnym...
Witam ma może ktoś info z jaką siłą dokręcić śruby blachy zabieraka przykręcane do sprzęgła kinetycznego audi a6c7 3.0 tdi CDUD
Przy Oplu Corsa D piszš, że rozrzšd jest bezobsługowy. Taa. Nie ma stałego interwału wymiany, bo wytrzymuje od 30 do 200 kkm. Dziwna jest ta historyjka. Z tym wstawianiem na noc do warsztatu, jakby to był samochód co najmniej za kilkadziesiąt tysięcy. Piszesz że w pierwszym warsztacie od ręki zdiagnozowali zerwanie klina na wale, a teraz że dopiero...
Poduszka skrzyni i dolny łącznik skrzynia-wózek/kołyska dokręcone ?
Jeśli dokręcili docisk po zwolnieniu blokad to docisk na złom.
To nie ślimak ani ślimacznica... Zużył się zestaw wysprzęglający (prawdopodobnie z powodu zbyt słabego/niedokładnego dokręcenia/zasprzęglenia. Sprzęgło nie jest ślizgowe lecz "sztywne". Klin w wałku głównym powinien całkowicie "wejść" w wycięcie zębatki/tarczy. Jeżeli nie jest dokręcony do końca uruchomienie silnika spowoduje uszkodzenie w postaci "zaokrąglenia"...
Spróbuj sprzęgło odpowietrzy i niech znów postoi jak będzie to samo to będzie wiadomo na sto procent jaka usterka możne przy wymianie silnika któregoś przewodu przy rozdzielaczu nie dokręciłeś
Popuść śruby drugiego stopnia, ustaw pierwszy na 8 mm, dokręć śruby drugiego do oporu i popuść 1,5 obrotu, zakontrój. Musi chodzić.
Kosz sprzęgła jest zbyt słabo dokręcony i obraca się na wale. Dokręć porządnie i powinno być ok.
Załóż ściągacz dokręć go solidnie, ale z wyczuciem i uderz konkretnie młotkiem w śrubę ściągacza powinno puścić po jednym uderzeniu.
Doszliśmy z hydraulikiem, że kupiłem rozdzielacz, a powinienem kupić rozdzielacz ze sprzęgłem. Na szczęście do rozdzielacza KSV w łatwy sposób można pod spodem dokręcić dedykowane do niego sprzęgło. Pozdrawiam :)
Witam Sprawdź czy przewód od silnika do serva jest dobrze dokręcony. Serwo to jest taka okrągła puszka od strony silnika na wprost kierownicy
Marteenie_g bardzo DZIĘKUJE !!!!!! Brama oczywiście śmiga. Szkoda że serwisant który montował mi tą bramę nie powiedział żebym to sprawdził. A dzwoniłem do niego mówiąc dokładnie co sie stało. Koszt naprawy określił na około 300 zł. Jak znam życie to ledwo by sie zmieścił w tych kosztach wymieniając dobry element. A jestem pewny że wiedział o tym że...
tarcze sprzęgła wymieniłem na nowe a sprężynę tak dokręciłem mocno że paski się ślizgają jak się zapcha.
http://obrazki.elektroda.pl/6294834400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7827890200_1... Jakie powinno być prawidłowe ustawienie pierścienia sprzęgła? Na pierwszym czy drugim zdjęciu? Dodano po 16 Wcześniej maszyna działała dobrze. Pewnego dnia przy ustawieniu koła napędowego na szycie nie doszło do jego uruchomienia....
Koło magnesowe nie jest nakręcane, tylko założone na stożek i zabezpieczone nakrętką. Załóż ściągacz, dokręć śrubę, z czuciem, i stuknij młotkiem w śrubę ściągacza. Pomaga nagrzanie kola magnesowego. Sprzęgło odśrodkowe, jak to nazwałeś kolo hamulca, jest nakręcane, odkręca się w prawo, (lewy gwint) Jeżeli się nie mylę, aby wyjąć silnik, to wystarczy...
Rozrusznik nie ma zabezpieczenia. Bezpiecznik alternatora był w golfikach na akumulatorze, w passatach go nie ma. Zobacz najpierw jakie masz napięcie na akumulatorze oraz na wyjściu alternatora w stosunku do masy na alternatorze. Mechanicy często po wymianie sprzęgła zapominają czegoś dopiąć lub dokręcić jakąś masę, to już standard.
Masa i klemy na akumulatorze sprawdzone? Może przy wymianie sprzęgła ktoś nie dokręcił dobrze masy.
A to sprzęgło czym dokręcać i z jaką siłą? Ile wlezie ręką czy francuzem? Słyszałem, że samo się dokręca podczas pracy. A bęben ma być luźno czy na maksa dokręcony?
Odkręcić to odkrecisz nie bój się o tłok ani korbowód. Ja taki klucz dorobiłem sobie i nawet dobrze się odkręca. Ale uważaj przy dokręcaniu. Musisz naprawdę mocno dokręcić bo przy dodaniu gazu może ci się odkręcić i poleci w powietrze.
Osobiście i od zawsze dokręcam śruby poszczególnych elementów siłą ogólną jaką dany element należy dokręcić bez podziału na samochody poszczególnych producentów. Zatem bez różnicy czy dokręcam sprzęgło w VW, Polonezie czy Renault ale sprzęgło a dokładniej dwumasę w następujący sposób. Oczywiście kolejność dokręcania śrub ma znaczenie i zakładam że wiesz...
Jak dobrze pamiętam to w żuku nie było sprzęgło wiskotyczne tylko elektromagnetyczne sterowane z dodatkowego czujnika temperatury. Też miałem z tym problem, pamiętam że dokręciłem śruby regulacyjne na sprzęgle elektromagnetycznym tak że wentylator był załączony na stałe, do tego blachy kierujące więcej powietrza na chłodnice i było ok.
wygląda na to, że: - zbyt mala szczelina pomiędzy kołem pasowym a tarczą sprzęgła - niedokręcona nakrętka tarczy sprzęgła To, że okresowo brzęczy świadczy tylko i wyłącznie o tym. Nakrętka powinna być dokręcona na 20Nm (można powiedzieć, że na full).
Musisz, odkręcić nakrętkę lub sprzęgło szarpaka (zależnie od modelu) Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe lub żeliwne (zależnie od modelu).
Przemierzę te kabelki w wolnej chwili i dam znać, bo ta elektronika chyba bedzie od tego przycisku w sopie klucza do ustawiania momentu (siły), czyli pomijając ją, to teoretycznie klucz działał by do oporu, tylko, czy działałby tak jak powinien po dokręceniu żeby ręki nie ukręciło, chyba, że od tego bedzie sprzęgło w głowicy.
Sprzęgło firmy Mec Arm. Jakie błędy można popełnić przy montażu? Mecarm? :D Na przykład nie dokręcić.
Powinna być taśma łącząca kabinę z silnikiem. Po otwarciu maski powinna być dokręcona tam gdzie klakson i łączyć się do kolektora. Jeśli nie ma to połącz kabinę z silnikiem przewodem masowym. To iskrzenie to pewnie masa idzie przez pedał i cięgno sprzęgła.
Gdyby nastąpiło odwrotne zamontowanie tarczy sprzęgła, byłaby trudność wręcz niemożność dokręcenia docisku. Nie wiem jak odpowietrzałeś sprzęgło ale nie wykonujemy tego tak jak byśmy odpowietrzali układ hamulcowy. Należy odkręciś odpowietrznik na wysprzęgliku sprzegła i czekać aż będzie wyciekać płyn bez powietrza (nie dotykać "pedału" sprzęgła) /w...
Chyba się coś odkręciło (poluzowało) bo zgrzyta za głośno? Zbadaj sprzęgło pomiędzy kółkiem 3 i 4... Czy ta śrubka oznaczona czerwoną strzałką to drga, czy mi się wydaje w trakcie gdy uruchamiasz silnik? Może powinna być dokręcona? https://obrazki.elektroda.pl/3840753900_... Szukajcie a znajdziecie... Jak nie znajdziesz to serwis...
Witam.Wczoraj zmieniłem silnik w seicento 900 na używany i samochód pali super tylko słychać przy pierwszym cylindrze jak by stuki po za tym zalałem go olejem 10W40 i strasznie kopci może to być przez ten olej?Jeszcze jeden problem seicento nie bardzo chce jechać do przodu za to na wstecznym śmiga czy źle linkę od sprzęgła dokręciłem czy może przy linkach...
Dziś prawie zapaliła, ale jeszcze mam problem z sprzęgłem, nie można go zaciągnąć. Strasznie ciężko chodzi, są oryginalne druty między kulka, śruby sprzęgła bez podkładek dokręcone na max nie wiem jaki może być tego powód.
ta kalamitka to odpowietrznik uzupełnij płyn odpowietrz dokręć ten odpowietrznik i będzie dobrze
że kręcenie w lewo zmniejsza siłę a dokręcanie zwiększa Dokręcenie powoduje docisk sprężyny aż do całkowitego zablokowania sprzęgła przeciążeniowego. Sprzęgło chroni zębatki serwa przed uszkodzeniem. Sprzęgło musi pracować, odkręć parę obrotów nakrętkę. https://obrazki.elektroda.pl/8031137500_...
Proszę wykręcić małe czarne koło - w kole pasowym, obrócić tak jest sprzęgło tylko o 180 stopni na wałku, spróbować dokręcić i sprawdzić czy działa :)
Czyli kolega założył tarczę i dokręcił śruby docisku po jednej stronie a potem dopiero następne?
Oczywiście, że zablokowałem wybierak podczas regulacji. Wszystko jest dokręcone dobrze, bo jak pisałem wyżej, wymieniałem sprzęgło, więc wszystko skręcałem. Olej zalany świeży. Po wbiciu piątki na siłę (zazgrzyta) samochód jedzie normalnie, bieg nie wyskakuje.
Jak kupię nowe tarcze to zobaczę czy to coś zmieni. Też tak przypuszczam że słaby jest docisk. Pewnie będę musiał zainwestować jeszcze w sprężynę. Kosz jest dokręcony
Witam, domowym sposobem będzie ciężko chyba że masz w zapasie oba wałki wychodzące ze skrzyni, możesz też dotoczyć sobie przyrząd na pewno jeszcze kiedyś Ci się przyda, słyszałem też że można to zmontować nie dokręcając sprzęgła do koła zamachowego tak żeby tarcze były luźne i po zmontowaniu dokręcić. I nic na siłę bo skrzywisz tarcze.
Dobrze, jutro jeszcze raz przyatakuje, imbus dokręciłem dość mocno, myślę że to raczej sprzęgło. Sprawdzę jeszcze tę klapkę czarną w pokrywie bo coś mi się kojarzy że ona była trochę wygięta. W razie czego poratujecie takim sprzęgłem?
Witam tak jak w temacie. Po zimie odpaliłem MZ-tkę przejechałem się kawałek i mi zgasła . Chciałem ją odpalić ale starter zaczął się ślizgać . Pomyślałem że popuszczę sprzęgło al to nic nie dało .Na drugi dzień spuściłem olej , okazało się po odkręceniu pokrywy że całe sprzęgło spadlo ze stożka . Dokręciłem założyłem dekiel wlałem olej odpaliłem znowu...
Jedyną wada że nie kręcą w lewo. Więc jak masz lewy gwint. To problem. Nie kolego.Końcówki wymienne i sobie przekładam na odwrót grzechotkę.Kręcę sobie np sprzęgło alternatora. :D
Ok Duże dzięki za info właśnie dzisiaj kolega mi temat ogarną właśnie tak jest jak piszesz. Mimo tego duże dzięki. Temat ogarnięty. Niby to takie proste ale nie mogłem wpaść na trop że trzeba sprzęgło wykręcić.aby dokręcić nakrętkę. Poz Dodano po 6 No tak to wiem ponieważ kilka lat temu wymieniłem tarcze w Raptora i nie miałem z tym żadnych problemów...
Astra H 1,7 CDTI. Wymiana skrzyni biegów i kompletu sprzęgła. Mechanik miał chyba zły dzień.Nie dokręcił korka spustowego oleju co bardzo żle wpłynęło na kondycje skrzyni - ponowna wymiana. Dodatkowo dołożył do swojej usługi gratisa :D http://obrazki.elektroda.pl/8251590600_1...
Ciekawe bo chyba zapomnieli dokręcić myślę że następnym razem nie będzie tak łatwo.P
No ale one tak mają, że na postoju kręci tylko do tej liczby. Nacisnij sprzęgło i zobacz do ilu dokręci. Szary dymek to pali olej, pewnie coś nie tak z uszczelniaczami trzonków zaworów.
To nie wada gaźnika może być właśnie cylindra a zdjęcie zrobię jutro Dodano po 11 Mini Crossa kupiłem na olx około rok temu. Całe zamieszanie nastąpiło gdy jechałem i coś łapało koło ze stał w drodze ale po chwili kręcenia kołem uległo myślałem że to zębatka ponieważ miała luz na ośce ale jednak się myliłem przyczyną tego była pokrywa która kryje sprzęgło,dokręciłem...
W sensie za bardzo dokręciłem i muszę trochę poluzować ta śrubę np o 1 obrót i spowrotem zakontrowac
Po prawej stronie maszyny jest koło zamachowe, dokręć ręką w przeciwnym kierunku do obrotów maszyny dużą śrubę ( to jest sprzęgło) zwalnia się je do nawijania szpulek. W czasie szycia musi być dokręcone. Jesli to nie to to może na głównym wale zerwał sie klin napędu igielnicy lub poluźniona jakaś śrubka. Odkręć pokrywe i popatrz dobrze. Tylko uważaj...
dobra zamykam temat sprzęgło ogarnięte powód byl taki ze ta główna śruba była za mocno dokręcona pozdrawiam
To widzę przekraczam normę x2. Da się wymienić same panewki oporowe bez wyjmowania wału? Znajdę gdzieś informację na temat momentów dokręcenia stopek?
Np. Butelka od farby do włosów jest z "dzióbkiem" na to kawałek przewodu "rurki" gumowej. Do pełna płynem napełnić , dzióbkiem w dół mocno ścisnąć , aż przeleje ie płyn do zbiorniczka , poczym nie zdejmując rurki z odpowietrznika dokręcić go .
Witam serdecznie. Mam pewien problem w crosie 250ccm lifan po wymianie sprzęgła jednokierunkowego i złożeniu wszystkiego nie da się kopnąć starterem wogole nie dam rade kopnąć tak jakby coś zablokowało albo coś nie tak z sprzęgłem jednokierunkowym. Jaka może być przyczyną? Sprzęgło da się odwrotnie założyć ? I dlatego nie da radę kopnąć albo jaka przyczyną...
Jak w/w, odkręcone sprzęgło od ośki, ściągnij przednią pokrywę i pod wywoływaczką dokręć imbusem śrubkę.
Witam, co zrobić, jak nie idzie wyregulować docisku sprzęgła? W silniku rowerowym 2t 80cc. Jak mam za słabo dokręcone, to ślizga, a jak troszkę bardziej dokręcę, to mniej troszkę ślizga, ale nie wysprzęga. Na nowych klockach jeszcze bardziej ślizga i robi się jakaś plama czarna na nich. Czego to może być wina?
arcios91 jak można założyć źle łożysko wyciskowe ,a co do docisku to się zgodzę że mógł krzywo zostać dokręcony.
Zerknij tutaj: http://golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=152... Ja nie dokręciłem kiedyś w A4 B5 przy wymianie sprzęgła śruby od wybieraka skrzyni biegów. Po jakimś czasie biegi zaczęły wchodzić z trudnością, potem nie chciały już w ogóle wchodzić.
wiesz , sprzęgło dostało możliwe że odrobine smaru i dlatego tak się dzieje (skąd smar , możliwe że brałeś pomiędzy deklem a karterem uszczelke bez silikonu i jako uszczelniacz smar ) - albo po prostu zużyte sprzęgło (tarczki sprzęgłowe ) jeszcze czasami zdarza się niedopasowanie trybów i wałków na skrzyni biegów i to też przymula silnik ale i na niskich...
dokręcenie stopy dokręcenie panewek głowica dokręcenie
z18xe wymiana silnika monter elektronik sharp migające podświetlenie
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
Szuflada napędu optycznego sama się otwiera i nie zamyka Frugal impulse reset - technika resetowania układów elektronicznych