Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Masz jakieś błedy? Doładowanie w czasie jazdy pod obciążeniem idzie na maks na wzkaźniku? Hamulec wydechowy, zapchany tłumik, szczelność dolotu....
Jak iskra jest i paliwo w odpowiednim czasie, to np zapchany wydech ,przestawiony rozrząd,zapchany dolot, złej jakości paliwo.Niem wiem co jeszcze. Można psiknąć plakiem lekko w dolot by wykluczyć problemy paliwowe.
Bo może dobrze mierzył a faktycznie przepływ powietrza jest ograniczony. Jak po odpięciu przepływomierza podkopca na czarno to coś powoduje że fizycznie jest ograniczony. Powodów może być kilka zapchany dolot bądź wydech. Tak samo niezamykający się EGR pcha spaliny zamiast świeżego powietrza. Zdarza się krzywki na wałku są zjedzone i zawory nie otwierają...
Witam, toć to proste jak drut :D ,turbo zdechło, zapchało mu dolot świeżego powietrza i by silnik się nie udusił zasysa co może a że ma po drodze gumowe węże to jest z nich ssie :D , kol T5 sprawdż dolot swieżego powietrza może tam jest chochlik w postaci zasłonki niewidki bo po stronie cisnieniowej to to dawno juz by było spalone, opcja z katalizatorem...
Zapchany dolot ? Przymknięta klapa gasząca?
Iskra i paliwo dochodzą. Co zjeb(at)#&_??? Już ci pisałem że mogłeś pogiąć pin we wtyczce,np od pompy paliwa kto wie. Jak iskra jest i paliwo dochodzą (mam poważne wątpliwości tej diagnozy) to już ci pisałem że : zapchany wydech przestawiony rozrząd złe paliwo zapchany dolot brak sprężania które z tych opcji se wybierzesz?
Zapchany dolot. Zatkany sadzą i innym dziadostwem - warto sprawdzić. Co prawda robiłem to z 5 lat temu i dokładnie to samo miałem.
Jeśli do tej pory było dobrze, a teraz jest żle, to albo komin, albo jakiś dolot powietrza w samym kotle jest zapchany,
Wiesz jak by babka wąsy miała to .... by sie musiała golić. To są przyczyny braku mocy dla silnika benzynowego . Jak na obu paliwach to samo to zostaje wydech albo MAF. No chyba że chodzi na dwóch paliwach albo każde z tych paliw jest nie wydajne np słabe ciśnienie paliwa. Możemy iść dalej i dodać przestawiony rozrząd ,słabe sprężanie,słaba iskra,trzymające...
Sprawdź jeszcze czy nie jest zapchany dolot powietrza do filtra. Pozdrawiam.
Chyba że w Renault jest inaczej niż w innych autach ale skoro na postoju jest blisko 5V, po odpaleniu w okolicach 1V to wygląda na to że ma wzrastać tak jak napisałem. To auto w ogóle jeździ? Nie masz zapchanego dolotu?
Daliście się nabrać, bo nie chciało mu się nawet napisać, że to diesel 😂. Jak nie pali na plaka, to brak ciśnienia na garach, rozjechany rozrząd, zapchany wydech albo dolot. To na tyle i aż tyle.
Zapchany dolot powoduje przegrzewanie tranzystorów. (zapchany filtr przeciwpyłkowy.) Błędem jest montowanie różnych tranzystorów. Powinny być dwa takie same i najlepiej z tej samej linii produkcyjnej.
po odpięciu wtyczek od wtryskiwaczy brak reakcji, czy może być zapchany dolot sądzą i stąd objawy,? Jak po odpięciu wtyczek brak reakcji to można śmiało stwierdzić że nie działa na te gary.A jak nie działa na te gary to jak niby chciałbyś żeby równo pracował i odpalał? Nie wiem jak to w ogóle jeździ.
zapchany dolot i brudny egr, kończąca się turbina, typowe problemy i błędna interpretacja błędów, masz taki błąd, bo sterownik na podstawie odczytu ciśniena barometrycznego steruje ciśnieniem dolotu, trzeba wsiąść do auta podłączyć diagnoskop pojezdzic autem i sprawdzic wartości mierzone, a dowiesz się dlaczego nie ma siły
Wiem, czytałem, odpowiadałem raczej Koledze, który wydaje się, że ma dużo racji. jest za wysoka i ustal dlaczego . Dodano po 6 Moim zdaniem, silnik ma kłopoty z "oddychaniem". Więc albo wydech, albo dolot. Nie sądzę byś przeoczył zapchany filtr powietrza lub jakąś szmatę w dolocie. Wracamy zatem do rozrządu, ustawienie, stan wałka. Chodzi o moment i...
Wracając do tematu, wydaje mi się że problemem nierównomiernej pracy jest zapchany dolot, przekładałem też wtryski miejscami tzn z lewej głowicy na prawą i problem jest zbyt mała ilość powietrza w silniku. Reszta OK.
Zobacz czy odma nie jest zapchana wtedy jest inny odczyc podcisnienia w dolocie jesli jest podlaczona do dolotu.Przepustnica moze sie zacina a ty tego nie widzisz.
Jeżeli ciepły opala tylko z wdepniętym gazem to za bogata mieszanka, albo zablokowana linka ssania albo utopiony pływak w gaźniku, zapchany dolot powietrza raczej nie, ale kto wie... To ze opuściłeś manetkę na tunelu nie znaczy że na gaźniku cofnęło cięgno ssania. czy ruszając manetką ssania rusza się cięgno na gaźniku? czy poziom paliwa w gaźniku ostawiony...
Zdejmij tę opaskę i sprawdź czy krawędź rury nie jest pozaginana albo pofalowana i w razie czego ładnie to wyprostuj. Sprawdź też jak pracuje zawór EGR, najlepiej zdementuj go (jest nakręcany na kolektor razem z tym kawałkiem grubej rury, aby go wyjąć trzeba wyluzować kolektor) i oczyść. Jak już to wszystko rozbierasz to nie zawadziło by zdjąć zupełnie...
Byłem u elektromechanika, tego samego co robil mi program, turbo przeladowuje i to srogo, wartości nie pamietam, prawdopodobnie zapchany dolot, odezwę się jak go wyczyszcze. Dorzucam zdjęcie mapsensora, który tez będzie szedł do wymiany, bo wyczyszczenie dużo nie dało. https://obrazki.elektroda.pl/5265217300_...
Kolego dobrze by było jak by zrobił logi na początek statycznie grupa 003,010,011 i dynamicznie to samo. przyczyn takich objawów może być wiele np. przepływomierz powietrza, zaworek n75 ,egr filtr powietrza, zapchane doloty powietrza, bez logów nie jesteśmy ci wstanie pomóc.
a moze silnik jest sprawny tylko uszczelka pod kolektorem ssącym jest wydmuchana skoro z zapchanym dolotem chodzi równo to raczej napewno a jak hamulce słabe to przez serwo moze tak palic i kulec na biegu jałowym wystarczy mała nieszczelność i autko se swiruje
Jest jeszcze opcja odkurzacza wd3 z workiem papierowym który zatrzyma popiół (chyba). Takiego używam. Tylko jak za bardzo worek się zapcha to trzeba dolot rozebrać. Ale polecam. Teraz dorabiam do niego separator z 30L beczki plastikowej. Do wciągania pyłów na wielką skalę to tylko taki: Mamy taki na na firmie od 12 lat. Jeszcze nikomu nie udało się...
Dla upewnienia się, odżałuj litr oleju czystego, najtańszego i zrób próbę. Było dobrze wcześniej, jak nie zmieniałeś ustawień, nie przypchało się coś, to może paliwo. Dość wysoka temperatura oleju, ale i wysokość podsysania duża, gęstszego by pewnie tak wysoko nie pociągnął. Ale jak jest dość gorący, to łatwo o zgorzelinę na smoku, czasem może zapchać...
Dobrze byłoby sprawdzic po kolei: - filtr powietrza oraz wąż czy coś się w nim nie zablokowało i nie zapchało dolotu powietrza. - układ hamulcowy czy czasami któreś koło nie blokuje z tyłu - powinno byc gorące - układ paliwowy czy czasem te brudy nie przedostały się gdzieś dalej - na koniec sprawdziłbym stopień sprężania czy aby silnik nie ma dosyc...
P0400 Zapchany dolot, zacięty EGR, nieszczelne wężyki podciśnieniowe, uszkodzony elektrozawór, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. P0195 urwane przewody czujnika, jest na samym przodzie miski i przewody się lubią uszkodzić jak nie ma osłony. P1630 to niestety raczej pompa i pokazuje zawór dawki, a nie kąta wtrysku, więc zapłonu bym się raczej nie...
Jeśli nie turbo, co i tak wydaje się wątpliwe, to może przez odme. Jest to możliwe, jeśli filtr powietrza jest zapchany lub dolot powietrza do filtra jest utrudniony
sprawdz wezyk miedzy n75 a puszka turbiny,ciegno sprezarki moze nie chodzic w calym zakresie,filtr powietrza zapchany,nieszczelny dolot,zapchany intercooler,no i zasyfiony egr,musisz sprawdzic te miejsca. Vag zglasza usterke? Doladowanie powinno byc na poziomie ok 2000mbar (3 bieg ok 3500 obr) a masa powietrza ok 850 mg
Przeczytałem o tym na forum, chodziło o wymianę presostatu. U mnie problemem był zapchany wężyk od presostatu i zapchany jego dolot w misce (Polecam każdemu gruntowne czyszczenie tego miejsca i przepłukanie tego wężyka przed rozpoczęciem napraw). Mając zmywarkę rozebraną wyjąłem wszystkie podzespoły i je oczyściłem. Uznałem, że przy tak dużej ingerencji...
Zapchany katalizator, nie szczelny dolot, uszkodzony przepływomierz, uszkodzone okablowanie.
A ja dalej bym ci proponował sprawdzić czy katalizator nie jest czasami zapchany, odkręć sondę przed katalizatorem i się przejedź , jak katalizator jest zapchany to spaliny będą uciekać przez tą dziurę po sondzie i wróci moc tak sprawdzisz kat. Albo masz nieszczelności w dolocie
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Dziura w dolocie, nieszczelny egr, zapchany dpf. Szukaj Panie
Uszkodzone wtryski, pompa, turbo, EGR, zapchany DPF, nieszczelny dolot i wiele innych. Bez diagnostyki, o ile to nie jest ewidentna usterka, ciężko cokolwiek stwierdzić. Diagnostyka komputerowa jeśli nie wskaże bezpośrednio przyczyny, na pewno przybliży obraz usterki. Coś zauważyłeś? Dymi na czarno, siwo, niebiesko, gwiżdże?
Poniżej gruchy doładowania takie plastikowe coś od którego odchodzi rurka do dolotu. Na zdjęciu masz 130KM a nie 115, ale to akurat w tym wypdku bez znaczenia. O skutkach zapchanej odmy poczytaj w internecie.
Powinien próbować palić na samostarcie, dokąd psikasz silnik powinien pracować. Może wydech lub dolot zapchany?
No niby lepiej. Doładowanie jest (lepiej późno niż wcale bo dopiero od 3000 rpm). Problemem teraz jest wartość z przepływomierza bez doładowania nie przekracza 525 mg/suw (ty masz 425) a przy pełnym doładowaniu spokojnie powinna wejść w wartość 1200mg/suw (ty masz ledwo 930). Efekt jest taki że dawka paliwa jest obcinana żeby nie dymił ,ale efektem...
Cześć, Miałem i remontowałem kiedyś Simsonka, postaram się pomóc. Najpierw dobrze by było napisać czy dotychczas jeździł ok, czy problemy zaczęły się nagle, czy po jakiejś naprawie? Objawy te mogą świadczyć o wielu awariach. Najpierw upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon, nie zatkany (zapchany, niedrożny) filtr powietrza lub dolot do niego, mocną...
Błąd EGR to sam EGR,dziura w dolocie ,uszkodzony np MAF a nie turbo. Co musisz sprawdzić to to, czy sztanga zaciągnięta do końca i chodzi bez zacięć. Potem sprawdzić szczelność dolotu ,wizualnie ,posłuchac czy nie gwizda co, abo zadymić. MAP to sprawdzić parametry i czy nie jest zapchany z nie że sprawny. Na końcu turbina.
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
Witam ponownie. Turbina wróciła z naprawy, wymieniono wirnik, łożyskowanie, wszystko wyważono. ale auto nadal nie wkręca się na obroty. Temat już nie jest śmieszny, w zasadzie nigdy nie był, ale już dochodzę do kresu swoich umiejętności i możliwości. Dziś zmierzyłem kompresję: Jest ok na poziomie 28-30, więc równo. Rozebrałem EGR, Elektromagnes czysty,...
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
Nie, dymi zazwyczaj jak jest zapchany palnik lub wydech albo przepalony palnik , przytkany dolot, z innymi przypadłościami chyba sie nie spotkałem.
sprawdz czy dolot powietrza nie jest zapchany
Na stole ogrzewanie spokojnie Ci "ruszy". Zasilanie normalnie pod czerwony "+" i bodajże czarny (lub brązowy) "masa". Zasilanie pompki paliwa pod przewód zielono-czerwony i masę (polaryzacja nie ma znaczenia). Na potencjometr między przewody czerwono-szary a biało-brązowy wpinasz opornik 2,2KΩ i włącznik robisz na żółtym i czerwonym kablu. Wszystko...
Może odma zapchana/pęknięta? Ew. cos z dolotem może być też że łapie jakieś lewe powietrze czy coś.
Niektóre sterowniki zapisują przebieg od wymiany filtra, jak również liczbę regeneracji. Jest możliwe zapchanie filtra przy tak małym przebiegu, ale musiałby kopcić jak smok, uchylony Egr albo dziurawy dolot. Tylko wtedy co najmniej nie miałby mocy. Oczywiście po myciu powinien być przypisany jako nowy/ wymiana filtra.
Dziś normalnie już odpalił i jechał. Jaka była przyczyna nierównej pracy siknka ze wczoraj? Czy to olej nie dotarł do dalszych części czy wiecie akumulatora spowodowało jakieś błędy, które sie same naprawiły podczas jazdy? Duzy mróz-gęsty olej silnik pownien przynajmniej pare minut chodzić na biegu jałowym.A z tym uczeniem sterownika to się uśmiałem....
Nie ma tam żadnej dziury jeszcze w dolocie? Komplet logów by się zdał. Jak remoncik zrobisz to zrób komplet logów, bo z tych za mało informacji jedynie coś tam wygląda na dziure w dolocie, albo zapchany katalizator hmm.
Jaka znów może być przyczyna Ze pokręciłeś tym czym nie miałeś.Co to za fachowiec że nie zna się sam a drugich wprowadza w błąd.Ta śrubka którą kręciłeś służy do wstępnej nastawy regulacji przepływu gazu.I nie ma to nic wspólnego z nie trzymaniem świeczki.Poprostu albo masz zapchany dolot powietrza do świeczki i płomień jest wysoki z żółtą koncówką...
wyciełem dwa duże otwory w półce i wsadziłem tam 2 głośniki 60W całość zapchałem gąbka + wata dolot powietrza odłączyłem. po jakimś czasie zrobiłem zwykłą półke i tak się komuś spodobało że półka znikneła z moim autkiem. no i radyjko pod siedzeniem też było.
Prawidłowo chodzi i wkręca się na obroty paliw gume nawet heh.Silnik ma 160tys przebiegu. teraz chodzi prawidłowo bo przepływka była zapchana i nie widział temperatury dolotu .
Czy przypadkiem nie rozszczelnił i wylało płyn do dolotu?
Jako komentarz opisze swoja historie, też gasł przy dodawaniu gazu (P089, 091, 092), czasem przy zmianie biegu, regulator wymieniony, pompa w baku hałasowała (domniewywalem ze to zawór bezpieczeństwa działa) filtr nowy... W końcu samochód ledwo jechał. mechanik po zabraniu sie w koncu za pompę wysokiego ciśnienia wyciągnął z króćca dolotowego jakieś...
Jaki to "junkers"? Podaj dokładna nazwę. Z grubsza wygląda mi to na zapchany filtr na dolocie wody do termy. Dodano po 51 Ja miałem podobną sytuację ale w Urlich'u i pomogło. W jakim Ulrichu ?
Sprawdź jeszcze ciśnienie, zawory (popychacze) i czy jest dobry katalizator ( nie zapchany) Pozdrawiam.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Filtr paliwa kiedy zmieniany? Może już czas. A tak to pierwsze diagnostyka. Czyli komputer i live data podczas problemu. Na pierwszy ogień dawka wtrysku oraz ciśnienie na szynie CR. Potem dane z przepływomierza ,ciśnienie doładowania oraz dane z EGR. Ale coś mi to pachnie zapchanym zablokowanym EGR albo dziurą na dolocie za turbo.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
Oj zdziwisz się, szukamy nieszczelności w dolocie, sterowania turbiny, zapchanego katalizatora itd. itp.
Usterki: 123900 ciśnienie doładowania niewystarczające 16A600 emisja tlenków azotu w przeciągu ostatnich 400dni zbyt wysoka. Poniekąd słuszne jest spostrzeżenie, iż popiół to nie sadza i już się nie spala nawet w piecu. Dlatego są tak duże różnice ciśnień w filtrze DPF podczas jazdy. Jest to jednak skutek, a nie przyczyna. Pierwotnych źródeł problemów...
Na szczelność dolotu popatrz. Na wydech, czy nie zapchany.
Ponieważ piszesz że te objawy występują i na Pb i na LPG , to proponuję zainteresować się przepustnicą , i elementami z nią współpracującymi. Zwrócić uwagę na nastawnik biegu jałowego , Mam tu na myśli jej czystość . Podczas jazdy na gazie w dolocie osadza się biała maż która zalepia wszystko - łącznie z kanalikami powietrza . Sprawdzić również czy...
Pomysły: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Osobiście sprawdziłbym jeszcze przepływomierz, szczelność dolotu ... no i wydech czy nie zapchany.
zauważcie że facet pojechał z Polski do Szwajcarii i w trasie się nie dopalił? Wystarczy nieszczelność w dolocie (np.dziurawy intercooler) i zapcha się w mig.
A jak wygląda ciśnienia paliwa przy odpalaniu gdy jest problem? Regulator ciśnienia paliwa szczelny (nie leje benzyną wężykiem podciśnienia do dolotu)? Kat nie zapchany? Próbowałeś zakręcić LPG i pojeździć trochę? Jaki odczyt temperatury silnika i powietrza gdy jest problem (oczywiście z komputera diagnostycznego)?
Na sam początek proponuje jeszcze raz na spokojnie wszystko przejrzeć, czy: - linka od gazu pociąga dźwigienką identycznie jak na starej pompie - przewód paliwowy nie jest gdzieś po drodze zagięty - przewody są dobrze połączone - niema gdzieś nieszczelności i pompa zapowietrza się (bąbelki powietrza w przewodzie powrotnym) - filtr paliwa nie jest zapchany...
A zrób jeszcze log na wolnych kanału 004, oraz kanału 023 i 024. Na jakim oleju jeździsz? Kiedy zmieniałeś filtr powietrza? Na jakiej marki? Czy dolot nie jest zapchany nagarem? Ściągnij rurę od EGR i zajrzyj do środka.
A to że przy zapchanej odmie nie separuje oleju i pobiera go przez dolot.
Panowie, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za poświęcony mi czas. Doceniam to. Jeżeli chodzi o dźwignię od zaworu upustowego to przy nawet mocnym gazowaniu na postoju nawet nie drgnie. Przewód gumowy (jest kawałek, kilka cm między plastykowymi rurami też raczej nie puchnie) Tylko jaki jest powód? Turbo padło? za mała dawka wtrysku więc i za mała ilość...
Zaciąga sztangę po odpaleniu jak i po dodaniu gazu NIE po dodaniu gazu a zaraz po odpaleniu ma zaciągać i trzymać. Jak już tego wszystkiego innego jesteś pewien i dolot szczelny to zostały trzy opcje: źle zrobiona regeneracja zapchany wydech uchylony EGR I wcale bym się też nie zdziwił że jakiś "pseugo tuner" grzebał w mapie.
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
17916-przekroczony limit wyuczonych wartości stabilizacji biegu jałowego. Sprawdź dolot i filtr powietrza, czy nie zapchane, i zerknij jak bardzo jest zasyfiona przepustnica.
Pewnie zapchany masz EGR i dlatego kopci, ściągnij wąż dolotu powietrza i popatrz w zawór EGR co tam jest na jego ściankach. Pomaga czyszczenia ale wraz z kolektorem dolotowym.
Witam grupowiczow mam problem ze swoim golfem 1.4 tsi auto jak noc postoi to jest na miarce idealny stan oleju już po odpaleniu i zgaszeniu nie pokazuje oleju na bagnecie odmę mam wyczysczona może ktoś miał taki problem moim zdaniem to sie zbiera na walkach i nie spływa do dołu ale wątpię że tyle kanałów olejowych było by na raz zapchane ,turbo lekko...
Jeżeli przy odkręcaniu korka nie masz wrażenia jak byś otwierał napój gazowany, to jest ok. Trochę może podskakiwać ale ciśnienia być nie powinno. Kwestia jest taka czy wypala ci ten dpf bo jest fizycznie zapchany czy czujnik tak mierzy. Do 1l na 1000km ? Czy 10000 ? Sprawdź stan dolotu wewnątrz i stan turbo ,bo jeżeli puszcza olej to ten ci zapcha...
Po odłączeniu od map sensora tylko przewodu podciśnienia z kolektora ssącego Skoro rozszczelnienie dolotu pomaga, to może masz zapchany filtr powietrza?
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
mogę żeby zwiększyć twardość sprężyny dodać w środku np. podkładkę żeby mocniej domykał mi się ten zawór? Jak najbardziej - nawet niektóre typy tak mają np. NK100 rotorkompa, z tym że dobrze jest się upewnić przy jakim ciśnieniu następuje otwarcie, w tej dtr jest napisane że ma być 3-4 bary, ja mam w sprężarkach 4-5 więc 4 byłoby optymalnie. Manometr...
Skrzynia manual czy automat? Jak mamy coś podpowiedzieć jak nwet nie wiemy co to za błąd? Kontrolka silnika świeci? Ten silnik powinien gładko pracować również na takich obrotach. Trzęsie na postoju czy tylko podczas jazdy? Jeśli wcześniej były wyższe wolne obroty (i nie trzęsło przede wszystkim, nic nie wiemy jaki błąd, która sonda, czy sporadyczny,...
Odwrotnie wyciągnąłeś wnioski, silnik dostał za mało powietrza, albo zapchany wydech, albo sterownik do zrobienia. Zakładam, że dolot szczelny a przepływka sprawna.
Filtr kabinowy czysty? Dolot do nagrzewnicy niczym nie zapchany? Nagrzewnica nie jest niczym zabita? VW nie stosował zaworów na wężach, lecz klapę która zamykała dopływ powietrza do nagrzewnicy. Założyłeś wszystkie linki dobrze?
moze masz zapchana odme ale ten przewód musi byc na swoim miejscu. Przejrzałeś dolot/ ?
A jakie ciśnienie widzi na nieodpalonym aucie, oraz jakie po odpieciu mapsensora? Nie uruchomiony 95kPa, odłączony 101kPa. Zauważyłem, że objaw występuje na zagrzanym silniku. Zastanawiam się nad geometrią rozwaloną przez zapchany DPF.
Witam, mam problem z Toyotą mojego kolegi. Auto po odpaleniu dymi niemiłosiernie na biało-niebiesko, niski przebieg - 100kkm, auto nie było katowane, paliwo lane średniej jakości, po wlaniu lepszego nie ma poprawy, układ przepłukany, korekty wtryskiwaczy bardzo dobre, nie dymi na czarno, nawet przy wyższych obrotach, po rozgrzaniu do temperatury pracy...
nie jet zapchany bo jezdzilem z odkreconymi tłumikami
Jedyne co możesz sprawdzić, to czy dolot powietrza do pochłaniacza nie jest zapchany błotem, ponadto gdy elektrozawór nie działał mogło się w węglu nazbierać tyle oparów paliwa, że się skropliły i chwilę potrwa zanim się osuszy
Do sprawdzenia jeszcze drożność układu wydechowego. Pewnie zapchany katalizator lub tłumik.
]też miałam takiego mechanika co mi taki cennik przedstawił. Miałam gdzieś nieszczelność syczał jak szalony , mechanik wymienił mi dwa tłumiki i wyrwał katalizator bo twierdził że układ wydechowy jest zapchany. Pojechałam gdzie indziej i w 5 min znaleziono pęknięte kolanko na dolocie do turbiny . Teraz gapie się ile wlezie na ręce mechaników
zanim powiesz zle slowo o koledze, ktory czyscil filtr wyklucz niesprawnosc samochodu, cisnienie doladowania, dziury w dolocie, zuzywanie oleju i sprawnosc wtrysku.
Normalnie to powinienem napisać wyczyść silnik krokowy ale nie będę złośliwy. Przez zapchany filtr będzie bardziej problem z mocą. Sprawdź może coś więcej np parametr,y szczelność dolotu? Co ty na to?
Witam. Mam problem z Vito w639 2.2 111 2007r Auto podczas jazdy się rozbiegało, przyczyną był zapchany DPF i wysoki stan oleju. Na szczęście udało się go szybko zadusić. Vito wróciło na lawecie, zmieniłem olej wyczyściłem cały dolot jak również intercooler z oleju... Teraz nie chce odpalić, błędów brak, jeżeli odpalę go na plaka silnik od razu wkręca...
Wężyki/rurki z czasem twardnieją i bywają nieszczelne. Po nagrzaniu miękną i problem znika. Dalej upieram się przy nieszczelności dolotu. Równie dobrze któryś może być zapchany i regulator biegu jałowego uchyla przepustnicę, Nie znam opli i tylko gdybam z tą "krokówką". Czy regulator oddziałuje na przepustnicę czy puszcza powietrze kanałem? Z innych...
Diesel to na 90% zapchany wypalony palnik ewentualną przyczyna kopcenia może też być mała ilość powietrza więc sprawdzić dolot i obroty dmuchawy jakie błedy ? jaki to ma "zegar"?
Panie i Panowie, zasady są proste: Zamieszczamy zdjęcie i krótki opis. Nie komentujemy. Nie robimy offtopa. Wszystkie komentarze będą usuwane. http://obrazki.elektroda.pl/8595002300_1... Vectra A. Brak mocy. Gazownik się nie popisał. Wstawił do rury powietrza dolotowego zwężkę. Gaz wyregulował. Auto jechało max 60km\h. Zapchany był...
EMS 53253 ; ciśnienie zasilania jest za niskie. Możliwe ,że jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie,filtr paliwa zapchany,wycieki z układu, pompa podająca uszkodzona.Sprawdź jeszcze turbinę, cały dolot no i filtr powietrza.To tak na początek.
Może być też zapchany wydech, aby się przekonać wystarczy wykręcić sondę lambda i wtedy zapalić.
gregor0819,odlaczylem aku na ok 2 godziny,po czym odpalilem i jezdze na benzynie. Objawy na poczatku zmalaly,jednak po mojej wizycie na uczelni ok 3 godzinnej,i ponownym uruchomieniu auta samochod nie pracuje na benzynie mimo to rowno,szarpie itd. Ogolnie moze jestem przewraziliwiony,ale np przy cofaniu,czy na 1 biegu,toczac sie i wciskajac pedal gazu...
dolot citroen peugeot dolot zasysać dolot
regulacja nacisku igły przyciski przestają działać husqvarna wysoki obrót
Jak usunąć Błąd 50 w Brother DCP-6690CW? Nakładki na nóżki tranzystorów i rezystorów: funkcje i konieczność ponownego montażu