Nie ma takiej opcji.
Juz ci wszystko napisałem co możesz zrobić, jeśli ci to tak przeszkadza wymień silnik, albo zrób remont.
Dolot to potoczna nazwa układu dolotowego, czyli zaczynając od rezonator idąc przez obudowę filtra, filtr, przepływke, turbinę, przewody coolera, cooler, egr i na kolektorze ssącym kończąc. Szukając nieszczelności w dolocie w każdym z wymienionych miejsc może pojawić się nieszczelność i z całą pewnością każda nieszczelności jest nie porządana. Jak się...
Posprawdzaj wężyki i dolot do turbiny i intercolera.Temat przerabiany
Witam, mam problem ze znalezieniem elementu dolotu. Z turbiny wychodzi gumowa rura, która jest połączona z plastikową rurą (o nią właśnie chodzi) idzie przy prawym przednim nadkolu i wchodzi do intelcoolera. Czy może ktoś podać mi kod produktu, albo najlepiej wysłać link do tego elementu? Albo ja źle wpisuję w google, albo sprzedawcy inaczej to nazywają....
Metoda stara ale właśnie nie słyszałem żeby ją ktoś stosował w dolocie turbiny. Mam ten silnik tylko, że u mnie jest zamonowyny pod kątem i ma inny dolot.
I jesteś pewinen, że nie ma najmniejszej nieszczelności w przewodach, do których turbo pompuje? Posprawdzaj jeszcze raz. Dolot do turbiny też, musi być szczelny, aż do filtra. Ja jeszcze skusiłbym się zaglądnąć do EGR-u, ewentualnie i jego przeczyścić.
Jaki odcinek dolotu pompowałeś? Wirnik turbiny się obraca? ( dostępny po zdjęciu rury od filtra powietrza).
Może zacznę od początku. W moim CFie wyskoczył błąd silnika. Po podpięciu kompa wyskoczył błąd odnośnie odmy. Czujnik prędkości wirówki pokazywał ciągle 1000 obr/min. Po konsultacji wyszło, że trzeba wymienić wirówkę. Po telefonie do sklepu DBK w Ostrołęce, który jest filią Dafa z Olsztyn uzyskałem informację, że w związku z częstym psuciem się tego...
KOlego do sprawdzenia Przeplywka , czujnik cisnienia na dolocie , Geometria turbiny moze sie zacierac dodakowo sprawdz doładowanie jakie jest. Bez kompa ciezko bedzie wywnioskowac co mu jest bo trzeba sie oprzec na parametrach bierzacych
Tak przy wymianie turbiny urwało mu oś klap w dolocie .
W silniku słabszym w głowicy sa 3 świece. ZObacz czy masz szczelny dolot zwłaszcza połaczenie turbiny z rurami.
Nie dolot do turbiny, dolot na drodze do silnika. Po kiego przed turbiną go umieszczać? Bez sensu by to było przecież.
Jak wyżej. Zabiłeś silnik na własne życzenie. Każda wymiana/naprawa turbiny powinna się wiązać z czyszczeniem dolotu z oleju.
Czarny dym często pojawia się gdy jest nieszczelny dolot , jak turbina się kończy, sprawdź w dolocie do turbiny czy nie ma oleju.
Proszę jeszcze sprawdzić luz na wałku turbiny( zdjąć dolot powietrza i ruchy góra -dół powinny być minimalne, przód -tył prawie w ogóle). Objawy pasują.
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Wszystko wyczyszczone przy wymianie turbiny, DPF usunięty, a oleju dosyć dużo w dolocie do turbiny https://obrazki.elektroda.pl/6189179000_... Dodano po 8 Jutro zabieram auto od mechanika , myślałem żeby wszystko wyczyścić i odłączyć przewód od odmy. Zobaczę czy pojawi się tam olej po odpaleniu
Posprawdzaj to co demontowałeś do wymiany świec oraz dolot powietrza od turbiny przez węże intercooler do kolektora.
Renault Master 2011r 2.3 dci 125km Witam wszystkich. Miałem dokładnie taki sam przypadek jak opisany powyżej. Pierwszą oznaką usterki było dziwne dzwonienie w silniku, właśnie w okolicy chłodnicy spalin. Mechanicy rozkładali ręcę nie mogąc ustalić przyczyny dziwnego dźwięku. W efekcie okazało się, że w/w dźwięk to była luźna przepustnica, a luźna dlatego,...
dolot turbiny ubytki pasty co to takiego?
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Witam sprawdź jeszcze raz dokładnie dolot turbiny/opaski/ , może być przyczyna świstu i braku mocy
zobacz sobie dolot turbiny czasami warto go wyczyscic(brudna robota ale poprawi ci sie kultura pracy silnika i bedzie żwawszy
Witaj. Uszlodzona byl dolot do turbiny. Ale przy okazji mechanik wyczyscil egr. Smiga jak szalony
Jakbyś napisał po co ? Można zrobić dziurę w dolocie z turbiny.
uszkodzenie uszczelki na dolocie turbiny i od tego ubywa olej?? stwierdzą czy turbina puszcza olej. Koszt tego to około 800 bogato Nie stwierdził natomiast jakiś luzów na wirniku. dziwne Ja bym od razu "nową" turbinę zakładał
A wiesz może, co zatem jest nie tak... Skoro auto blokuje sie na 120km/h podczas jazdy... Turbina na moje oko sie wgl nie załącza. Po rozłączeniu tej duzej rury zaznaczonej na drugiej fotce (ona zasysa powietrze), jakby pozwala sie zasysać powietrze z zewnątrz... Wtedy turbina sie załącza bez problemów. Nwm czy to zrozumiale opisuje
Doradzę sprawdzenie, czy nie poszedł mieszek seperatorek w pokrywie rozrządu (odma) Odlącz ją od dolotu turbiny i wypuść wężem pod auto na prubę kilka tyś km. Ja to sprawdzam ustami.. przy uszkodzeniu tej membrany turbina potrafi wydoić krocie litrów. Jednak "zapaszek" sugeruje duże przedmuchy na pierścieniach- to się mierzy sprężanie, próba olejowa...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Winna była mała czerwona uszczelka w dolocie do turbiny. Pozdrawiam
Sprawdź czy masz szczelne przewody podciśnieniowe i przy okazji czy drożny jest wężyk do ECU, bo potrafi się ostro zapaćkać olejem z dolotu.
360 tys, ma No wiadomo, jak każdy 20-letni TDI w naszym kraju. W układzie dolotowym jest zbyt dużo oleju, i ten olej jest wyduszany przez ciśnienie z dolotu wszystkimi połączeniami. Można wymieniać węże, uszczelki itp. ale to niewiele pomoże. Trzeba usunąć przyczynę nadmiernej ilości oleju. Może turbina przepuszcza, czy może uszkodzona jest odma, ale...
Jestem laikiem w tych sprawach. Proszę o info jak mam się do tego wszystkiego zabrać. Jak przede wszystkim sprawdzić ten dolot do turbiny. był bym wdzięczny za jakieś zdjęcia.
A dlaczego nie zrobisz na próbę jakiegoś prowizorycznego oil catch tanka? Wtedy wylezie, ile oliwki ucieka odmą... Też dobry pomysł. Na dniach dodam zdjęcia wnętrza węży dolotu turbiny. Zobaczycie w jakim stopniu są zaolejone.
...wygląda raczej na nieszczelność w dolocie za turbiną
jest to dodatkowy odstojnik opar oleju zamontowany na wężu odpowietrzania skrzyni korbowej czyli tzw. odmy, chodzi o to aby opary oleju wraz z drobinami oleju uchodzące ze skrzyni korbowej do zaworu odpowietrzania (tego czarnego dysku) umieszczonego na pokrywie zaworów osadzały się w tym odstojniku i nie przedostawały dalej do dolotu powietrza do turbiny,...
Dolot musisz wyczyścić "na igłę". Najmniejszy kawałek wirnika turbiny, który wpadnie do cylindrów, może narobić konkretnego bałaganu. Intercooler zaleca się wymienić.
Zlokalizowałem ten czujnik a przy okazji udało mi się znaleźć przyczynę problemu. Od tego czujnika ciśnienia przy dolocie turbiny biegnie czterożyłowa wiązka kabli, a jeden z nich całkowicie się przetarł od wstrząsów generowanych przez obroty silnika (cały kabel paskudnie się telepie). Ten "wstrząs" przy hamowaniu po prostu urwał do reszty kabel który...
Sprawdź jeszcze czy w dolocie do turbiny od strony filtra są drobinki oleju. Tak wymieniałem ok. 500 tyś.
Zdejmij dolot do turbiny i sprawdź palcem w jakim stanie jest wał turbiny, czy ma luz .
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
Wpuść ciśnienie przed turbiną i masz sprawdzony cały dolot.
Witam mam lagune 2 1.9dci padla turbina zassalo olej z silnika po wymianie turbiny auto zapalilo ale po chwili wskoczyl na wysokie obroty zdusilem go na biegu wyczyscilem dolot weze i interculer ale auto nie chce odpalic juz kreci ale nie odpala rosze o pomoc z góry dziekuje
Opiłki raczej na pewno pochodzą z turbiny, mogły powstać w wyniku awarii turbiny którą naprawiono i nie wyczyszczono dokładnie dolotu, lub wirnik cały czas "frezuje" Ci korpus. Proponuję zdjąć rurę z turbo i ocenić luzy.
Pompe naprawiali w warsztacie o nazwie, Bosch ...... No to naprawili i usterka znikła, czy tylko udali, że naprawili? (-)jak sprawdzic odme, przy dolocie do turbiny tam gdzie ta odma się łączy jest trochę oleju. Nie znam za bardzo kia ceed 1,6 crdi, ale mam fotkę z silnika hdi, gdzie czerwona strzałka pokazuje rurkę gumową łączącą odmę z rurą dolotową...
]też miałam takiego mechanika co mi taki cennik przedstawił. Miałam gdzieś nieszczelność syczał jak szalony , mechanik wymienił mi dwa tłumiki i wyrwał katalizator bo twierdził że układ wydechowy jest zapchany. Pojechałam gdzie indziej i w 5 min znaleziono pęknięte kolanko na dolocie do turbiny . Teraz gapie się ile wlezie na ręce mechaników
sprawdzić wszystkie połączenia podciśnieniowe (nieszczelności) sterowania turbiną, sprawdzić czy cięgno turbiny pracuje prawidłowo w całym zakresie, sprawdzić czy na dolocie poczynając od turbiny nie ma nieszczelności. Co z elastycznością silnika, pracuje jak powinien czy jest wyczuwalnie słabszy? Dodano po 2 egr chwilowo zaślepić
Ta kontrolka świeci,jak jest coś związane z elektroniką silnika np;spalone świece żarowe,zepsuty n....,bo tam jest dużo oznaczeń tych zaworków lub nieszczelność dolotu do turbiny ja to nazywam tryb awaryjny silnika.
Dzisiaj zrobiłem 2 testy szczelności pierwszy podałem powietrze z kompresora 2 bary cisza.Drugi test polegał na zaślepieniu rury dolotu do turbiny silnik zgasł więc lewego powietrz nie ma. Przy dodawaniu gazu w pierwszym etapie słychać gwizd póżniej jakby się zmienia w taki szum brzęk dość słyszlny w kabinie ale brzy dalszym dodawaniu gazu nie rośnie...
Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
Co to za klapa? Chłodniczka EGR jest z przodu silnika. W tej chwili brzmi to ewidentnie, jak jakaś dziura i to raczej na wylocie, bo dolot do turbiny wygląda OK. Hałas jest wyraźnie w okolicach turbina/kolektor. Może oberwała się klapa chłodniczki EGR i poleciała na turbo.
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Ściągnij rurę od turbiny na dolocie spr luz na osi, spr czy są wszystkie śrubki od turbiny. Ciśnienie doładowania też warto spr. Jak na czarno dymi to pali olej.
Wypiąć wąż na dolocie turbiny przyłożyć rękę i na biegu jałowym stopniowo zwiększać obroty, od około 2000 obr/min siła zasysanego powietrza powinna znacząco rosnąć. Bardziej dokładny sposób to wpiąć się manometrem na wylocie turbiny. Poza tym jeśli diagnoza mechanika była, że uszkodzone turbo czy jej sterownia i po naprawie nic się nie poprawiło to...
Olej z odmy lub turbiny Sprawdź drożność dolotu
witam ponownie !!! proszę mi powiedzieć jak mogę sprawdzić zawór przy dolocie powietrza turbiny tak zwany "EGR" czy jakoś tak tylko ten w wersji 5przewodowej
Sprawdzony i cały dolot powietrza do turbiny -czysty. Zresztą to się stało nagle. Auto do końca miało moc i chodziło bez problemu.
Oj zdziwisz się, szukamy nieszczelności w dolocie, sterowania turbiny, zapchanego katalizatora itd. itp.
Tak wygląda membrana od Odmy , w jaki sposób sprawdzić czy jest dobra ? Nie ma żadnych uszkodzeń tej gumy. Widać Tak jak na zdjęciu że Odma pcha trochę oleju w dolot powietrza od górnej turbiny, tak może być?
Raczej na pewno - w passacie b5 turbo nie jest wyjątkowo głęboko schowane. Napis z przodu turbiny od strony dolotu.
Szczelność dolotu, zmienna geometria turbiny, N75, podciśnienie. Sprawdź i melduj.
Ciężko sprawdzić N75, musiałbyś podpiąć wakuometr i porównywać jego odczyt z wysterowaniem elektrozaworu. Najlepiej podmienić na inny. Widać że przeładowuje i EDC obniża wysterowanie elektrozaworu ale ciśnienie i tak nie spada wiec jak po podmianie będzie nadal tak samo to sprawdzić geometrie turbiny bo pewnie się zacina.
Dobrym wynalazkiem było by użycie projektu silnika napędu umieszczonego w feldze koła. Lecz to są prototypy. Nie wiem czemu każdy sobie jaja z takiego tematu robi. Silnik który wysłałem wyżej służy do instalacji do dolotu w celu imitacji turbiny 😂
po zdjęciu kolektora wydechowego okazało się, że olej leje się zaworami, które to były naprawiane miesiąc temu Podczas jazdy po puszczeniu pedału gazu z tłumika wydobywa się chmura niebieskiego dymu i tak średnio co 5 sekund To świadczy o tym, że silnik oddycha "rękawami" Zawory nic nie maja do tego, bo to jest silnik doładowany i w kanale dolotowym...
Tak rozgrzany silnik po tej trasie przy przegazowaniu na luzie na postoju juz nie wyl a swistał. Dolot powietrza do turbiny do turbiny masz na 100% szczelny?
i wlasnie to sitko wywala sie czesto ona przytyka sie i spada cisnienie smarujace turbine ja zawsze wywalam przy wymianie turbiny. Jak zadzwonisz tam gdzie regeneruja kazdy ci powie wywalaj to sitko podstawa.
do kolegi jgajek o łapie w VW 1.9 kolego przecież to zadna wada ja do podwieszania silnika uzywam belki. Operuje tak silnikiem góra dół że łapa wychodzi bez najmniejszego problemu lub żeby było latwiej trzeba wyjąć rure od turbiny od dolotu i łapa wypada w strone sciany grodziowej.
Turbina po regeneracji za 1000 zł. Wczoraj czyściłem EGR cały w oleju tak jak i węże. Chciałem dmuchnąć w węża od odmy ale powietrze wróciło z mnóstwem sadzy. Dolot i wydech z turbiny sprawdzę najszybciej jak się da. A z czym wiąże się błąd podciśnienia w turbinie???
Udało mi się rozruszać cięgło gruszki WG. Może rozwinę temat. Citroen Jumper trafił w moje ręce w celu zdiagnozowania usterki silnika. Silnik zachowuje się następująco: -po uruchomieniu pracuje normalnie -po podniesieniu temp. silnika oraz kilku krotnym podniesieniu >2500 obr/min wchodzi w tryb awaryjny i dymi lub gaśnie i zawiesza się na minutę. Wywala...
Wszystko robił mechanik, później auto było jeszcze w trzech innych warsztatach. Nie ma trybu serwisowego ani nawet błędów. Dwa razy faktycznie była w trybie serwisowym, komputer wykazywał błędy związane z klapą gaszącą oraz dolotem turbiny. Obecnie błędów brak. Dodano po 2 Auto zostało trochę podrasowane kilka lat temu, dlatego wgranie map chyba nie...
Masz dziurę w dolocie. Sprawdź rury do intercoolera zwłaszcza te gumowe.
Sterowanie turbiny, dziura w dolocie albo turbina siada. Koleś u którego byłeś ma taką samą wiedzę jak ty tylko że ma komputer. Szukaj kogoś kto się zna a nie tylko błędy potrafi odczytywać. Serwis Ci w ten sposób nie pomoże a może nawet być tak że wymienią turbinę za którą zapłacisz a będzie co innego. Napisz skąd jesteś to może ktoś Ci to tutaj ogarnie.
Mam olej w układzie wydechowym przy odpalaniu kopci na biało Sprawdzałem dolot do turbiny od strony filtra i jest tam sucho natomiast w stronę intelcolera jest mokro i w stone maniloldu i wstrone wydechu mokro czy to turbina
mialem przy swoim 815 błedy mr..silnk byl slaby i wpadal w prace jakby nie ciagneła turbina.mr to błady w nie szczelnosci silnika,ja mialem niewielka dziure w rurze dolotowe do turbyny,aluminiowej,bral wowczas fałszywe powietrze i turbina zle chodzila.Proponue sprawdzic szczelnosc wszystkich dolotów do turbiny,filtra powietrza,silnika.
Zalałem płyn, silnik złapał temperaturę, otworzył się termostat, włączył się wentylator. Płyn w zbiorniczku opadł trochę, jest max na kresce. Wyłączyłem silnik i czekam jak ostygnie. Nie dmuchał jeszcze ciepłym powietrzem czyli nagrzewnica jeszcze nie odpowietrzona. Drugi obieg wody chłodzenie dolotu i turbiny zimny, też pewnie jeszcze zapowietrzony....
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
Wiekszośc turboaprężarek jest zaoliwiona,a to ze względu na przegrzanie korpusu i co za tym idzie uszczelniaczy. Ważne jest czy olej nie pojawia się w dolocie miedzy aluminiowym korpusem turbiny a dolotem silnika. Najcześćiej jest tam elastyczny przewód i mozna go odłączyc i zobaczyc. Ten filtr to filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej silnika.Jest też...
Moja renówka brała 2l oleju na 1000 km, diagnoza- uszkodzona turbina, zdejmij sobie waz od turbiny ten górny i zobacz czy puszcza ci olej, sprawdź sobie jeszcze luz na turbinie ściągnij dolot do turbiny i poruszaj wirnikiem, u mnie był bardzo duży luz wzdłużny i prawie wcale poprzecznego. Też chciałem wymieniać uszczelniacze i uszczelkę pod głowicą...
Ten dym musi się z czegoś tworzyć. Ze spalonego płynu chłodniczego, albo z oleju. Z płynu są to kłęby tłustej pary, po przyłożeniu ręki do wydechu i przegazowaniu na dłoni pozostaje taki tłusty nalot o charakterystycznym słodkawym zapachu. Olej to spaliny gryzące. Jeżeli tester nie zmienia koloru i płynu nie ubywa to może rzeczywiście turbo trochę rzuca...
Czy auto dymi pod te wzniesienia? Czujnik doładowania do sprawdzenia (podmiany) i sprawdzenie szczelności intercolera i dolotu, także wydechu do turbiny.
Wygląda na problem z ciśnieniem doładowania - nieszczelności w dolocie zacinający się zawór turbiny itp
Z której strony to ksz ksz słyszysz? Bo u mnie w samochodzie słychać było coś takiego z przodu i musiałem wymienić wentylator chłodnicy, tylko że u Ciebie ten spadek mocy kojarzy mi się z turbiną. Kolega w Audi A4 B5 1.9TDI miał coś takiego jak dolot do turbiny mu pobierał powietrze przez dziurę w rurze dolotowej. Kiedy ktoś zaglądał do autka? Coś było...
Kolego Kwantor, tak jak napisał Saron22 ciśnienie paliwa i czujnik doładowania razem sprawdziliśmy. Filtr wymieniam tylko oryginał w scani, byłem nawet 3dni temu ponownie na wymianie. Szczelność mierzona była również w tym tygodniu (na dolot turbiny szczelne kolano założone i puszczone powietrze, trzyma bez problemu). A cały układ wydechowy jest nowy,...
To jest słabawy silnik na 24 tony ładunku, jeśli jeździ jeszcze po górach, to już w ogóle.. Jeździ w obie ładowany, więc nie wiem czy tego nie będzie trzeba polubić. U nas są egzemplarze które palą 2 litry więcej od pozostałych, (33-34/100) i nie idzie nic z tym fantem zrobić, wymiana końcówek tylko pogorszyła. kluczowe znaczenie ma czujnik ciśnienia/temperatury...
Ale to rozumiem jak już wszystko poskręcam to popsikać w dolot przy dolocie do filtra powietrza?? Czy próbować odpalać z rozłączonym dolotem od turbiny i egr i bezpośrednio w kolektor dolotowy psikać??? PS. Mam kolegę który skodą Octavią 1.9 TDi 90KM zrobił milion km i jeszcze ją sprzedał na chodzie. Myślicie że te 1.9 JTD 100KM Fiata ( przy odpowiednim...
Nie napisałeś czy przed podpięciem Vaga informowałeś mechanika o tym dodatkowym zabezpieczeniu i czy sam go dezaktywowałeś przed diagnozą, jeśli mechanik sam z tym walczył bez Twojej obecności to pewnie odłączył zabezpieczenie by diagnozować samochód a potem prawdopodobnie zapomniał zabezpieczenie podłączyć, pojedź lepiej do niego i mu się przypomnij....
Witam ponownie. Po regeneracji turbinki już przejechałem 2 tyś km. Niestety problem znów zaczyna się pojawiać. W dolocie do turbiny i interkulera są drobne srebrne drobinki metalu , takie jakby opiłki. Wirnik , znów jest ale tym razem o wiele mniej pokiereszowany. W poniedziałek jadę auto zawieść na reklamację. Co mechanicy źle zrobili , że znów padła?...
Właśnie o to chodzi że wszystko jest ok nawet uszczelka nie ucierpiała silnik pali jak przedtem bez problemu tylko że strasznie kopci i wogole nie ma mocy Skąd takie założenie? Sprawdzane było ciśnienie sprężania czy oleju? Po zassaniu oleju rzadko jest ok. Cały dolot był wyciagany i czyszczony?
Witam. Mam pytanie związane z tą częścią. Ogólnie silnik jest zamontowany w traktorze. Od dłuższego czasu nie był założony wężyk do wastegate. Dzisiaj go założyłem i wkręciłem w bok muszli dolotu turbiny lecz sztanga nie porusza się przy mocnym gazowaniu. Czy dobrze podłączyłem te przewody? A może wastegate jest uszkodzony? Jak można to sprawdzić. Turbina...
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Cześć, dlaczego jej nie zareklamujesz? ewidentnie jest coś nie tak z nią. Tym bardziej po tak krótkiej pracy od regeneracji. Mało prawdopodobne ale olej + dolot = rozbieganie.
Dolot szczelny? Węże od turbiny całe?
ile auto ma przebiegu? Dokładnie zobaczyć dolot powietrza do turbiny i z turbiny do silnika. Tak samo przeglądnąć wydech. Może już traci drożność?
Geometria chodzi płynnie, n75 był podmieniany i na innym to samo było więc sprawny, dolot szczelny. Dodam że turbina jest po regeneracji
Wydajność turbiny jest regulowana, więc albo ogólnie mówiąc regulacja, albo sama turbina, albo zatkany dolot/wydech. Trudno określić na odległość.
ewentualnie elektrozawory sterujace dolotem`do turbiny, lubia nawalac.w atrze g . wesolych swiat., jak wyzej koledzy napisali terz moze byc przeplywka - ok 850zl , ostatnio mialem taki efekt ze jak jechales jednostajnie to nagle tracil moc ,zwalnial i mial problem z przyspieszaniem. bledu nie bylo ale parametry przeplywki byly zle , wymienilem i bylo...
Witam, Byłem dziś na darmowej promocyjnej akcji serwisowej aby sprawdzili przed zimą diesla. Podpięte auto pod komputer - wtryski OK, turbo OK. Generalnie cacy. Mechanik jeszcze sobie zajrzał pod maskę. Odpiął rurę w okolicy zaznaczonej na czerwono na zdjęciu i było tam trochę oleju, przy tym białym elemencie jak i w rurze. Stwierdził, że możliwe ze...
Ten Tarpan też 1.8T ? :D Może spluło Ci jakiegoś węża od turbiny/coolera/dolotu.
To teoria, ja mam 500kkm i właśnie pojawiły się wycieki oleju z dolnej turbiny, dodatkowo pojawia się olej z drugiej strony na klapie dolotu w podstawie misy, czyli olej w dolocie. Więc chyba wymiana turbo nieunikniona.
dolot citroen peugeot dolot zasysać dolot
zerowa licznik licznik drukarka online philips ustawić godzina
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Wyciek płynu chłodzącego spod wymiennika ciepła - przyczyny i rozwiązania Instalacja komputera w rowerku stacjonarnym Jolt - krok po kroku