https://youtu.be/ou731kfl6A4?si=3pB4P5H5... Czy w ten sposób można odblokować używany klucz i później go dopisać.? Mam avdi chinczyk , czy nim może się udać przygotowanie dealer key ,i puzniej dopisanie kluczy.
Nie spasujesz sb. tych liczników inne procesory. Znasz piny dopasuj cały licznik nowe transpondery i dopisać klucze.
Read immo data w carprog, security component poczytaj z zegarów adoptuj w vcds, potem prekodowanie id48 i dopisanie kluczy, pozdro
Podejrzewam że z uwagi iż nawet moduł komfortu nie ma alarmu, ale ma takie fabryczne zabezpieczenie przeciw kradzieżowe i zgłasza problem z autoryzacją i nic tu nie dadzą kodowania i adaptacje, jedyną rzeczą jaka pomaga to odpięcie CANu od licznika ale wtedy nie działa poprawnie połowa modułów. Chyba nie pozostaje nic poza odbudową immo, czyli załadowanie...
To crypto, chyba lepiej będzie jak zlecisz komuś kto ma odpowieni sprzęt i ci dopisze te klucze.
Trzymaj tu, a pin sobie wyciąg tym softem bo nie mam niestety. Klucze do dopisania
To dopisz klucze na nowo. Masz Pin.?
Teraz pozostaje i szukanie oryginalnego wsadu zaszyfrowanego do tego licznik i go wgranie przez programator - jak nie wyskoczy DEF to dopisać licznik do auta i dopisać klucze. Chyba że znajdziesz kalkulator który Ci zakoduje wsad który odczytałeś ale wątpię abyś znalazł taki kalkulator.
Sprawa załatwiona. Okazało się, że poprzedni "specjalista" próbując odczytać "czymś" licznik uszkodził eeprom i wprowadził go w tryb blokady. Odczyt eeprom, modyfikacja adresu 0x1Fh z F5 na FE i vvdi2 bez problemu odczytał immo data a następnie przygotował klucz (CAN25 Audi). Dopisany na stole bez problemu. P.S. Na liczniku widziałem kontrolkę od ESP,...
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
a klucze poprzednie wymazane czy tylko dopisane?
Witam serdecznie. Mam takie pytanie. W A4 B8 2009 rok 2.0TDI padł sterownik silnika. Drugi sterownik o tych samych numerach już zamówiony. Jest w tym sterowniku ochrona komponentu? Czy wystarczy dopisać Klucze i auto powinno odpalić? Pozdrawiam...
Kolego z doświadczenia wiem,że coś nie tak jest z pilotem niby sygnał wysyła,ale w blokach pomiarowych nic nie widać zamów sobie używany dopiszesz bez problemu dorabiam klucze od 12lat.
Carprog powinien sobie poradzić z dopisaniem pastylki do pliku tylko nie wiem czy odczyta immo bez autoryzacji klucza, był trik z napisaniem immo FF aby uzyskać autoryzację a później przywróceniu wsadu po obd i dopisaniu pestki, może zadziała?
A czy jakiś VAG-COM da radę ?. Nie. Musi być coś do kluczy np. IM508 lub inne narzędzie co obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Rok i jaki IAW tam masz ?? Dodano po 4 Najszybciej jakbyś miał stacyjkę i czysty transponder. Odczyt pinu z licznika i dopisanie klucza
Witam Audi A3 2004 licznik VDO 8P0 920 930 GX coraz częściej się resetuje. Zakupiłem licznik 8P0 920 930 P i mam problem z przegraniem kluczy za pomocą CARPROG-a odczytuje dane immo ale niestety nie da się wgrać. czy potrafi ktoś do surowego odczytu pamięci 93LC86 dopisać dane ze zdjęcia?
A klucze dopisałeś? Myślę ze nie bo nic nie pisałeś o kupnie transponderów.
Nie myl dopisania klucza z dopisaniem pilota.
Klucze Kaczorek, dużo u nich biorę i nigdy nie było sytuacji by coś się nie dopisało
Trzeba ponownie dopisać wszystkie istniejące klucze do pamięci. Potrzebny VCDS, pin z licznika i trochę wiedzy. Procedura dobrze opisana w internecie.
I wszystko jasne 1,8t, tam jest jakaś dziwna hybryda immo2 i immo3. Mimo dopisania licznika i kluczy auto nie odpali na innych zegarach, tak samo sterownik nie podda się emulatorowi i jedyną opcją jest immo off w ECU, przerabiałem to już nie raz.
To poco walczysz z tp jak masz licznik jeszcze niekompatybilny z ecu,zrob najpierw to a potem baw sie w dopisywanie kluczy,jak swiat istnieje nierobi sie tego na odwrot jak w twoim przypadku.
Oczywiście że musisz. Trzeba dopisać licznik do ECU i klucze do licznika. Sama zmiana PINu nic nie da.
Witam . Powodem może być słaby sygnał kluczyka lub padnięta puszka immo . można naprawić to na dwa sposoby nowa puszka i dopisanie kluczy lub przekodowanie funkcji immo w starej puszce ( można to zrobić wysyłkowo ) Pozdrawiam MACIEK
Oki niech dorobi plus dopisanie klucza i bedzie ok.
Prościej nowe klucze dopisać. Powywalaj immo we wszystkich autach w okolicy to bez roboty zostaniesz!
Witam Jestem na etapie swapu kolorowych zegarów do mojej fury. Nabylem zegary 8e0920931q. Odrazu mówie, że immo bedzie off bo nie pasują wersje. Panowie pomóżcie proszę jak zgasić napis safe na liczniku. Rozumiem że to kwestia dopasowania kluczyków. Pytanie czy trzeba nowe transpondery? Jak wygląda procedura dopisania nowych kluczy. Mam VDC 5.29. Zrobiłem...
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto twierdzi że dokoduje pastylkę z innego auta sobie...
Nie męcz się zawieź do fachowca od elektroniki samochodowej , zegar wymaga naprawy lub wymiany w zależności od usterki poza tym w części tych zegarów może znajdować się immo co oznacza że samodzielnie go nie wymienisz bo auto nie będzie paliło . Niestety te modele tak miały spadały wskazówki do zera , potem wylatywało immo i klucze z zawartości i auto...
Kupiłem kabel FVDI2018 ojoj :) Proponuję pod online i bezpiecznie zdjąc komponent i dopisać klucze. Z chinczykami nigdy nie wiadomo :) Jeżeli masz a4b8 nie b9 to bcm2 bez problemu poczytasz
Witam wszystkich, Spotkało mnie nieszczęście związane z wymianą licznika w Audi A4 B5 lift. Był 8D0 920 900M - z 1/2 FIS, a musimy włożyć 8D0 920 900C z 1.8 benzyna. Ten na podmiankę jest z benzyny. Problem polega na tym, że mam problem z przeskalowaniem obrotomierza. Obydwa liczniki są Magneti Marelli. W VAG Tacho nie mam możliwosci zapisu do EPROM,...
Teoretycznie jeżeli klucze są dopisane do licznika to kontrolka powinna zgasnąć. Zobacz jakie masz błędy w liczniku - jeżeli tylko o tym że jest nieuprawniony klucz to lampka zgaśnie po ich dopisaniu. Jeżeli jest błąd o braku komunikacji z ECU to nie zgaśnie. Jeżeli licznik i klucze pochodzą z tego samego auta to raczej jest ta druga opcja.
SB - Security Block, tak jakby część immo w liczniku. Tam masz zapisane klucze i całe immo. Możesz próbować dopisać normlanie transponder ale wiem że przy większości A4 B6 bez tego nie da rady.
Używane klucze nic nie dadzą bo go niedopiszes. Można tylko nową (otwartą) pastylkę przypisać do auta. Co innego z pilotem, można używany dopisać. Dodano po 3 Jak wiesz gdzie zapodzialeś klucz to lepiej go szukaj. Po Twoich pytaniach wnioskuje ze sam nic nie zrobisz bo brak wiedzy i sprzętu.
Żadnych pinów nie potrzebujesz,vag com lub inne urządzenie diagnostyczne współpracujące z tym pojazdem 1 minuta pracy i wóz odjeżdża!Jeżeli byś chciał dopisać klucze to pin będzie potrzebny z zegarów.A tak to tylko adaptacje w kanale 00,-przywróć ustawienia fabryczne.
Z używanym kluczem nic nie zrobią w punkcie dorabiania kluczy. Oni klonują klucze więc jak chcesz mieć 3 to muszą Ci dać 2 nowe. Jeżeli będziesz miał PIN to dopiszesz te 2 stare. Taniej wyjdzie wyciągnąc PIN niż dorabiać klucze. Z Ostrowa do Kalisza daleko nie jest.
Możesz wymienić na VDO będzie pasował i działał, tylko klucze trzeba dopisać do nowego licznika (immo). Tylko musi to być ten sam typ tzn 1/2 FIS lub cały FIS.
A vag can commanderem 1.4 nie szło zczytać wsadu, z budzików. Po zczytaniu masz pin, jak nie masz wsadu z oryginalnego licznika żeby przepisać klucze, to kupić dwa transpondery do kluczy dopisać na nowo w liczniku i po sprawie. Z jakiej firmy miałeś vag can commander 1.4? To licznik po CAN, niektóre chińskie odmiany nie chcą czytać po CAN.
Z zegarami się nie łaczysz? A VCDS-em łaczysz się? Z silnikiem możesz się łączyć? Jeżeli nie to coś jest nie tak z fejsem, programem, lub z okablowaniem. Jak połaczysz sie z silnikiem to masz tam opcję "IMMO ON" Teraz masz na OFF no chyba że immo było usuwane przez modyfikację wsadu na piechotę przez magika, to zapewne potrzebujesz nowego wsadu do ECU....
Przecież tam są klucze zapisane i trzeba mieć nietani sprzęt, żeby sobie po przepisać, więc i tak ratuje cię ASO. Oczywiście, są też w stanie dopisać używany.
Chyba nowy licznik jest z 2004r. Klucze są zapisane w liczniku więc trzeba będzie dopisać klucze do nowego kicznika. Potrzebny Ci będzie PIN Twojego auta. Potrzebny interfejs to VCDS lub można pokusić się o niebieski Vag-com z Allegro ale musi być do niego program w pełnej wersji. Skoro sprzedawca taki mądry to mógł to zrobić w tej cenie.
Andiv, właściciel niech pojedzie do ASO z dokumentami i mu powiedzą co i jak. Chociaż myślę, że zaraz Ci ktoś dopisze :)
Witam. Udało mi się dziwnym trafem zgasić migającą kontrolkę immo. Zmieniłem w adaptacjach liczbę kluczy z 2 na 1, teraz nawet licznik przyjmuje login wyliczony wczesniej jak i przez kolegę z forum. Dopisałem normalnie 2 klucz i wszystko jest już w porządku. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
Nie bardzo mam skąd zadobyć dawce na podstawke a druga sprawa nawet jeśli znajdę taką pompke na podstawke to najpierw będe musiał wykasować czyjeś kluczyki i dopiero dopisać mój. Jak sie sprawa wysypie tak jak w moim przypadku to będę prowadził dwa auta do speca na wymiane centralki :) Przeszukując hektary internetu napotkałem się na problem z błędnym...
Obecnie na liczniku mam kontrolkę imma(mruga), na liczniku dziennym DEF, a stały pokazuje przebieg. Wyłączyłem immo w ECU i auto pali ale nie mam kodowania licznika tylko jedno 0 i np. klimatronik nie działa i po uruchomieniu przez jakiś czas mrugają kierunki. Teraz kwestia jak poprawnie zakodować licznik. Druga kwestia to czy przy wyłączonym immo w...
Są na allegoro takie uniwersalne zestawy centralnych zamków: komplet z centralką sterującą, wiązką i 2 pilotami. Dało by radę to zamontować? pod oryginalny centralny pneumatyczny w a3?
W liczniku nie da sie zalogowac pinem,tam tylko można uaktywnić adaptacje. Ogólnie zirytowałem się i wpadłem na pomysł jak to zrobić aby działało, bez logowania,dokodowywania kluczy, udało się bez problemu.Najważniejsze to poznać zasady działania. Wystarczy skopiować info o immo (vin,immo id) z jednego licznika do drugiego,oraz numery pastylek immo.Po...
Skoro pali na dorobionym kluczu który nie jest dopisany do auta to jest wyłączone immo. Nie dodasz klucza. Trzeba wrócić dk oryginału. Pytanie czy włożył ktoś emulator czy zrobił przez edycje pamięci eeprom w ECU. Potrzebny wsad z ECU. Z licznika też możesz dać by potwierdzić PIN. Z drugiej strony to po co dopisywać klucz skoro i tak teraz działa. Można...
Wymieniłem zegar na nowszy z białym podświetlaniem i lipa. Nie działa obrotomierz , świeci się airbag, świeci się Abs i brak komunikacji z licznikiem żeby spróbować dopisać klucze. Tak wyglądają te liczniki . Ma ktoś jakiś pomysł ? Może to nie wykonalne żeby zamienić te liczniki a może wystarczy jakoś pozamieniać piny. http://obrazki.elektroda.pl/9995985500_1...
Witam problem z blokadą kierownicy i odcięciem zapłonu autko unieruchomione brak kontrolek po przekręceniu zapłonu rozwiązanie problemu . 1 . Podłączamy vcds otwieramy drzwi kierowcy ,wciskamy hamulec przekręcamy zapłon kontrolki się nie świecą ale uzyskamy połączenie z vcds 2. Wchodzimy w gr 5 czyli zezwolenie startu kasujemy błąd i po tej czynności...
Przepraszam - myślałem że masz 2 kluczyki. Przy jednym uszkodzonym to już nie da rady. Uzyskanie PINu i dopisanie nowego transpondera lub usunięcie immo.
Ehh ludzie ludzie, przeciez ten samochod to historia, podejrzewam ze zrobilby wszystko co potrzeba najtanszym commanderem z allegro... i to bez usuwania immo a dopisanie ori kluczy. Pomijajac to - kabel viaken nie viaken - przypadek, tylko jeden raz w swojej dosc dlugiej karierze udalo mi sie jakims cudem wywalic immo w audi a4 z 2000roku i to podczas...
toyota tylko za dopisanie immo z klucza, ktory juz posiadam naciety zaspiewala mi 60zl w opolu :) bylem sie tylko zapytac, i ciezko mi uwieżyc w ich cene
Witam Mam problem z dopisaniem drugiego pilota do audi A6 C6 2005r Posiadam 2 kluczyki (jednakowe), obydwoma można odpalić auto czyli immo ok, ale tylko 1 otwiera i zamyka z pilota, próbowałem kilkoma sposobami dopisać ten drugi pilot ale bez powodzenia. Myślałem że może pilot jest uszkodzony więc kupilem na próbę nowy( używany) ale też nic z tego....
konrad98-47 , spójrz na screeny i zobacz że tam nie ma klucza żadnego, najpierw trzeba dodać klucze. Nie skopiuje wsadu bo pisał że nie da rady. Screeny maja być z licznika. Prawdopodobnie commander nie może odczytać wsadu i PINu bo licznik nie widzi klucza. Najpierw dodaj klucz a później dopiero będziesz mógł odczytać wsad czy PIN. Żeby dodać klucz...
Witam kolegów. Mam pewien problem. Kupiłem autko z jednym kluczem. Kupiłem drugi klucz (scyzoryk) dorobiłem grot, dopisałem sobie pilot do sterownika centralnego zamka, ale zostala najważniejsza rzecz - dopisać immo. Niestety żaden spec od dorabiania kluczy nie może tego zrobić bo ja nie posiadam kodu pin do auta, a panowie fachowcy nie potrafią go...
Witam Wiem że temat był opisywany dużo razy. Mam a4 96r. Auto pali kiedy chce raz za pierwszym razem raz za 5 jak zapali i zgaśnie mruga kontrolka immo myślałem ze to puszka wylutowałem pamięć zaprogramowałem i dopisałem klucze ale operacja nie pomogła. Dziwne jest to ze jak dociskam kluczyk do stacyjki zapali prawie za każdym razem. Wyczytałem ze może...
Wszystko ładnie ale jeszcze nie tak .Powinieneś najpierw podłączyć miernik pod aku potem zamknąć drzwi obserwując wskazania miernika i po chwili zamknąć pilotem obserwując wskazania. Zobaczysz czy po zamknięciu nie skacze pobór prądu i jak szybko zacznie spadać prąd.Teraz to auto nie było uśpione. Taki zabieg trzeba obserwować przez dłuższą chwile one...
Transpondery zapisane w liczniku, to oddzielny temat od pilota, dwa różne urządzenia zakodowane w dwóch różnych miejscach. Proponuje nie bawić sie w liczniku można sobie wywali klucze, transpondery mają zapis jednorazowy więc drugi raz ich nie dopiszesz. Nie mam rozpiski do A6 C5 ale w module komfortu w jednym z pierwszych bloków pomiarowych widać ciąg...
wyjmujesz sterownik silnika i zczytujesz wsad pamieci i dwie mozliwosci albo no-immo soft albo emulator jak w audi na komunikacji obchodzi sie blokade odjazdu albo tez komunikacja z immo auta i dopisanie innego immo do pamieci sterownika<dopasowanie kluczyka> ale nie wiem jak jest z dopasowaniem w peugeot
Witam mam problem. Otóź zgubiłem 1 kluczyk który zawsze odpalałem audi, na całe szczęście mam zapasowy którym moge odpalać auto i 2 plastikowe i kod na tabliczce przypiętej do tych kluczyków chce do audi dopisać kluczyk vagiem, który nie dawno zakupiłem na giełdzie, grot jest już dorobiony. teraz tylko dopisanie go vagiem w jaki sposób??
Aha czyli tylko fachowiec no trudno i tak bardzo jeszcze raz dziękuje.A proszę powiedz mi w jaki sposób dopisałeś te klucze z mojego wsadu do europy jakims programem to odczytałeś??A i na tym liczniku europejskim pokazuje mi ze mam paliwa na 450 km komputerze jak i wskazówka na liczniku sięga środka a mam paliwa na co najmniej 40 km,moze jak odpalę...
Witam chciałem się podłączyć pod temat bo mam podobny problem z tym że tak: Chcę podmienić zegary u siebie w aucie, audi grudzień 2001 czyli poliftowe zegary VDO pełny fis, drugie tak samo z auta 2003 polift też pełny fis też VDO oba benzyna, mam pin wyciągnięty z ECU ( 8194 ) mam pin zegarów obecnych zegary nr 1 (3266 ) i mam pin z drugich zegarów,...
Witam. Po wymianie licznika na taki sam (8E920930T) nie mogę adaptować nowego w kanale 50 pin licznika znam i loguje się bez problemu , ale jak w kanale 50 podaję Pin do sterownika to niestety nie idzie Pin posiadam i za każdym razem w polu gdzie powinien pokazać się VIN wyświetla się DISABLED. Oczywiście Vag eepromer i Ustawiam w tryb 4 na wyświetlaczu...
witam mam pytanie cz w tym modelu Audi a4 3.0 TDI 150kw BKN rok prod.2005 da się dopisac kluczyki bez testera??? wymieniłem nowy komfort, wybieram się do serwisu na dopisanie kluczyków dziękuje i pozdrawiam waldek
[url=http://autodiag.pl/index.php?k24,tr... kupisz transponder do klucza. Pozostaje dorobić klucz zdobyć pin, zdobyć VAG dopisać i cieszyć się AuDI. Spróbuj zamówić w serwisie w polsce po VIN, ale tanio nie będzie.
Witam, Spotkała mnie nie miła niespodzianka, stary licznik umarł śmiercią naturalną czyli przestało działać wszystko oprócz półfisa, stąd decyzja o jego wymianie wymianie. Po podłączeniu nowego licznika, odczytałem prawidłowo pin, kodowania nie zmieniałem bo jest takie samo a w kluczach zmieniłem pastylki na nowe i kolejną rzeczą zaprogramowałem klucze...
Witam wszystkich. Posiadam seacika jak w tytule i niestety mam tylko jeden kluczyk(jajko) 433 mhz. Wiem że potrzebuję kod do immo i że reszta jest podobna jak przy dopisaniu kluczyka do modułu komfortu. Moje pytanko brzmi. Czy mogę kupić dowolny kluczyk(audi vw skoda) o częstotliwości 433 mhz (typu scyzoryk) z pastylką i dopisać go do immo jak i modułu...
Witam! Auto nie widzi kluczyka. Proponuje dopisac jeszcze raz klucze, lub zobaczyc czy je auto widzi (pewnie nie). Druga mozliwosc to dziabnieta antenka od immo. Pozdrawiam.
Hejka, wiec tak: kuilem sobie kiedyś takiego ręcznego wynalazka z chin o nazwie jak w temacie. używałem go do rożnych pojazdów z grupy, wszystko przeważnie było ok (tz. albo zrobił albo nie - ale ecu zawsze ocalało) aż do dzisiaj. podpiolem się koledze kolegi do A4 Cabrio rocznikowo 2003 (modelowo 04) 3,0 l V6 benzyna automat - pełna opcja bardziej...
Witam. Dostalem na naprawy Audi A3 ktore nie chcialo zapalac...padl dolozony przez kogos alarm. Po wycieciu ustrojstwa autko zapalilo wszystko dziala poza pilotem centralnego ( w kluczyku). Probowalem ponownie dopisac pilot ( VAS ),procedure przeszedl bez problemow - zamrugal kierunkami, tyle ze nadal nie dziala...W blokach danych sygnal klucza odebrany,...
dopisanie kluczyka to już żaden problem, login VAG i po temacie ale właśnie zastanawiał mnie zapis w puszce a dodatkowo na przyszłość w jaki sposób ogarnąć temat bo mam dwa komputery do 1.4 kompletne z puszkami ale brak kluczyków (transponderów). dzięki za podpowiedzi jutro wlutuje motkę i dopiszę transpoder
Tak, możliwe, że przez to nie ma diagnozy sterownika przez złącze. Rozwiązanie, jakiego szukasz to dorobienie kluczyka z transponderem, dopisanie do immobilizera, wyrzucenie emulatora i dopasowanie ECU z immobilizerem.
Dopiszesz bez problemu
Immo trzyma, trzeba dopisać nowy sterowni.
Nie musisz wymieniać wszystkiego, są inne sposoby można miedzy innymi dorobić kluczyk i dopisać, można kupić samą stacyjkę z kluczykiem i wyłączyć immo. Jeśli już koniecznie zestaw startowy to taki w którym sterownik silnika ma te same nr.
Wielkie dzieki PIN działa , niespodziewałem sie tak szybkiej odpowiedzi to moj pierwszy post na forum i juz je pokochałem. Pin akceptuje ale nie chce dopisac kluczy, jest jakis inny sposob na odpalenie auta znajac PIN ? a moeze jak to dokladnie zrobic w vagu jakies podpowiedzi ?
Dziwię się że mając taki "sprzęt" rzucasz się na takie auto. Dlaczego nie sprawdziłeś, albo dopisze albo nie.
Źle szukasz, problemem pewnie jest dopisanie kluczyków.
Z tymi co masz to na śmietnik. Na nowym też będzie SAFE i immo mrugać dopóki nie dopiszesz klucza itd... Mógłbyś sobie rok starszy licznik kupić, nie było by SAFE,ale chyba prędkościomierz by nie działał ....
kolego mógłbyś dokładniej opisać SB . Nie bardzo wiem o co chodzi i czy może to dopisać gość co sprzedaje klucz czy trzeba przy autku to robić . Bardzo proszę o jaśniejsze sprecyzowanie laikowi w temacie . Dziękuję i pozdrawiam .
Witam.Mam problem z zakodawaniem klucza w audi a3 8p0 na 8p0 920 930 R zegary jeszcze na 93lc86 zapis crypto ,pin znam ecu komplet takie same viny i piny .Vas czy vcds wchodza w kodowanie w 25 - immo ,przyjmuje pin ,ale nie chce dopisac nowego klucza ,blad programowania . Juz nie wiem ,o co chodzi,crypto zrobione pod audi. Ostatnio dopisywalem na 8p0...
Mam oryginalny interfejs od viakena oraz ful vag-com3,1 oraz vag-com 4.9,1 i łączy się ale wyszukuje tylko kilka modułów a potrzebne mi dostać się do modułu 46 czyli moduł komfortu , chodzi o dopisanie kluczyków inne metody te ręczne zawodzą , czy jest jakiś sposób aby przez inny moduł dostać się do tego modułu ? np instrumenty czy ? tu moduły z którymi...
A co chcesz zrobić, że wklepujesz pin dopisać klucz. Vag wywala błąd że źle się zalogowałeś czy. powinna się zapalić lampka immo z kluczem jak się zalogujesz.
Potrzebuje zmienić zegar w A6C5 '98 automat z motorem afn. Budzik 4B0919860M. Wkładam drugi odometer i miga immo, błędy: silnik blokada - 17978 zegar - 01177- dostęp nieuprawniony Norma, że blokada. Możliwy na tą chwilę tylko dostęp do vcds. Wystarczy jak przełożę 93C56 do drugich zegarów ze starych, na których auto rusza? Ma ktoś namiar na procedurę...
http://www.a6klub.pl/a6-c4-programowanie...
Chciałem u siebie w Audi A6 C6 dorobić kluczyk bo mam 1. Pewnie transponder będzie ID8E. Pojawił się jakiś czas temu kabel VAG Tacho 5.0. Czy tym kablem VAG Tacho da się zaprogramować 2gi kluczyk? Ewentualnie jaki kabel kupić z tych tańszych na potrzeby własne. Co lepiej wybrać kluczyk używany oryginalny do przekodowania + nowy grot czy kluczyk nowy...
Nie dopisałem - żadnych błędów w silniku.
Mimo wszystko jest potrzebny VCDS i kod PIN Immo aby móc spróbować dopisać ten kluczyk do systemu.
Vag k+Can 3.6 Zczytaj eeprom i podeslij wsad.
Opisałeś procedurę dopisania pilota. Nie ma to nic wspólnego z immo.
Tak na marginesie "szybciej bym w niej wywalił immo niż dopisał nowe kluczyki " :-)
Tak jak pisałem , mając kluczyk z ASO, który jest już pre kodowany pod vin pojazdu oraz pin - można dopisać go po obd2. Pytanie tylko czy nikt wcześniej nie grzebał przy Component security... jak go ktoś zmienił to klucz z aso można sobie co najwyżej wsadzić do schowka... . Odnośnie otwarcia pojazdu z wkładki - większość pojazdów po 2003 roku tak ma....
jest możliwość sprawdzenia takiego kluczyka w warunkach domowych.
Po zmianie pinu trzeba odczekać 2 minuty z wyjętym kluczykiem po czym trzeba się zalogować i dopisać kluczyki (oczywiście nowym pinem). A i kabelkiem bez obsługi CAN tego nie zrobisz.
Weź kogoś kto ma kabel kto ma sprzęt wyciągnie ci pin kod i dopisze na miejscu kluczyki. Nie masz co się mamić , że ktoś zgadnie kod.
Może napisz skąd jesteś być może ktoś z nas ci pomoże. Bez pin kodu i komputera nie dopiszesz kluczyka. Nie ma opcji.
Żaden problem ,wymienisz pastylkę immo w kluczyku i dopiszesz go do immo samochodu, ale trzeba mieć sprzęt lub w punkcie dorabiania, jednak cena będzie znaczna.
To chyba oczywiste dlatego spytałem czy coś immo jeszcze trzeba robić. Musisz posiadać pin od tego wozu. VCDS ogarnie temat dopisania tp. Pozdr.
dopisanie kluczy peugeot dopisanie kluczy dopisanie transpondera
renowacja radio google chrome rozszerzenia odczyt temperatury everest
wymiennik płytowy wymiennik płytowy
Ciśnienie doładowania Seat Ibiza 6J 1.4 TDI - jakie powinno być? Dlaczego kable energetyczne są lakierowane?