Ja bym sprawdził czy pompa wody ma wydajność. dwa - co załącza wentylator ? Czujnik na chłodnicy czy sterownik silnika. Jak nagrzewa się chłodnica w stosunku do silnika ? Czy chłodnica ma dobrą drożność ?
co to znaczy ze sie przegrzewa? Płyn sie gotuje? Sprawdz: 1. wentylator chłodnicy + drożność układu, 2. ilość płynu chłodniczego, 3. czujnik załączający wentylator 4. ew. czujnik wału, lub hall, + cewka (nie wiem co tam masz w tym wynalazku)
Może niewłaściwie to określiłem - chodzi mi o wymiennik ciepła od klimy znajdujący się przed chłodnicą należącą do kładu chłodzenia silnika. To w jakim jest stanie ten wymiennik (chodzi o drożność dla przepływu powietrza przez niego). Jeżeli kanały powietrzne będą przytkane owadami lub błotem to automatycznie chłodnica od silnika znajdująca się za nim...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Termostat był wymieniany w zeszłym tygodniu, nie możliwe że dwa nowe są uszkodzone, sprawdzę drożność chłodnicy wody, jak będzie ok to wymieniam pompę wody . Dodano po 31 Ale to po 1.11
Proszę o jakieś sugestie. Szczelność dolotu, szczelność i drożność chłodnicy powietrza, drożność wydechu, sterownie turbiny, wydajność turbiny, przepływomierz. Pojechano autem do drugiego oddziału, żeby podpiąć auto pod VAGa, Parametry podejrzeć a nie tylko błędy i to jeszcze w trybie OBD. Mizerny ten specjalista od VAGA.
Drożność chłodnicy silnika? Powód remontu? Może syf w płynie chłodzącym blokuje przepływ i się grzeje.
Focus 1.4 chłodnica podczas jazdy jest zimna a wentylator załączony na wolnych obrotach wszystko zaczyna działać poprawnie .Chyba jeszcze raz sprawdze drożność chłodnicy
jak sprawdzacie drożność chłodnicy wężem z wodą ?
Dzień dobry. Mam problem z ogrzewaniem w Golf V 2006 rok produkcji z silnikiem 1,4 16v (75KM). Opiszę całość historii, bo to wszystko ciągnie się kilka lat. Auto miało całkowicie rozebrany przód, i stało bez chłodnicy i płynu chłodniczego około rok czasu. Po tym okresie zostało zmontowane, wypłukany układ chłodzenia i zalany płynem. Na początku silnik...
Sprawdzić drożność przewodów i kanałów odpowietrzających przy chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym (to te cienkie przewody ) .
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
Tak jak kolega wcześniej napisał sprawdź termostat i drożność chłodnicy
Witam mam problem w punto grzeje się zdemontowałem termostat odpowietrzałem układ sprawdziłem drożność chłodnicy a nadal się grzeje. co może być pompa wody czy uszczelka pod głowicą ? Pomocy!!!
witam sprawdź drożność chłodnicy - szczególnie jeżeli widać ślady wgnieceń na chłodnicy - lub ewentualnie zakamieniona :) pompie chyba nie urwało łopatek ;) pozdrawiam
standart, 95-98 stopni masz wentylatory. Sprawdź drożność chłodnicy i ilość środka chłodzącego.
Sprawdzałeś drożność chłodnicy?Może jest po prostu przytkana i to powoduje wzrost ciśnienia płynu chłodzącego na wejściu do niej co w konsekwencji może rozerwać wąż.
Akurat ten silnik nie ma problemu z odpowietrzeniem... Czy po jeździe węże są mocno twarde??? Jeśli za każdym razem po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się komunikat i dolewasz płynu to może jakieś wycieki (czasami nagrzewnice popuszczają lub często oringi na wejściu nagrzewnicy w kabinie ??? Jeśli brak wycieków to drożność cienkiego przewodu...
A z tego otwartego korka nie czuć zapachu spalin ? Jeżeli widzisz powierzchnię płynu chłodzącego, to nie masz na nim tłustych plam? Jeżeli nie, to chyba nie uszczelka głowicy, choć 100% pewności nigdy nie ma. A czy jakaś część rozwalonego termostatu nie wpadła do układu i czegoś nie zablokowała? Warto by też sprawdzić drożność chłodnicy - czy nie jest...
Kolego mandarek , sprawdź drożność chłodnicy dla powietrza. Przyczyną może być za mały przepływ powietrza przez chłodnicę spowodowany przez zabrudzenie (zaklejenie rozbitymi owadami) i to może być przyczyną zmniejszonej zdolności wymiany ciepła.
Temp na blacie 90 stopni i stoi. Wiatrak się nie włącza bo temperatura za mała a czujnik jest na dole chłodnicy chyba. Węże nie są twarde jak skała czyli nie mam zastrzeżeń. Ale zobaczę drożność chłodnicy.
Grzanie się tego silnika może być spowodowane złym ustawieniem instalacji gazowej. Wymiana wydaje się być nie ekonomiczna > koszty/zysk z wymiany. Zacznij od prawidłowego ustawienia gazu, analizy spalin, być może trzeba będzie zainteresować się układem chłodzenia, np drożność chłodnicy i wydajność chłodnicy sprawdzić.
Niwprawda. nie w tym układzie Fakt - nie ma tutaj przepływu, płyn jest zasysany do chłodnicy przy jego schładzaniu się, a nadmiar przy gorącym silniku. Jeśli stan płynu w zbiorniczku pozostaje ten sam, pozostaje sprawdzić drożność przewodu zbiorniczek-chłodnica, uzupełnić płyn - najpierw pod korek w chłodnicy , później w zbiorniczku i dobrze odpowietrzyć...
Sprawdź drożność lamelek na chłodnicy wodnej , wygląda mi to na brak przepływu powietrza chłodzącego chłodnice .
Chodzi o to, że pompa na wolnych obrotach ma mniejszą wydajność i płyn chłodniczy rozpływając się na dwie drogi wybiera w swojej większości tą o mniejszym oporze przepływu. Dławiąc chwilowo wąż można bliżej określić problem, zdiagnozować. Ten problem występuje podobno w wielu autach - na wolnych obrotach dmucha chłodniej albo w ogóle zimno. Podobno...
Co do drożności, to nie da się ot tak sprawdzić tego faktu. Spójrz na jej budowę, składa się z kilkunastu kanalików (rurek) drożne choćby dwie sprawią, iż jakaś tam cyrkulacja będzie, natomiast wydajność cieplna spadnie prawie do zera. Aby sprawdzić drożność wszystkich trzeba by rozebrać chłodnicę na części pierwsze. Sprawdź motyw z ogrzewaniem, jak...
Zawsze należy sprawdzić drożność i szczelność chłodnicy, gdy się kupuje używaną. Warto ją też obejrzeć czy nie jest skorodowana. Od razu odradzam zakup chłodnicy z auta, w którym zamiast płynu chłodniczego stosowano wodę. Chłodnica taka zazwyczaj jest mocno zakamieniona i skorodowana w środku.
Sprawdź drożność chłodnicy. Wężem pod małym ciśnieniem przepłucz kilkakrotnie wodą chłodnicę w jedną i drugą stronę. Woda powinna swobodnie przepływać. Po założeniu chłodnicy dobrze odpowietrz układ. Jestem za wyciągnięciem chłodnicy (zawsze to robię) ale ostatecznie możesz odłączyć oba grube węże (odłączając i zaślepiając pozostałe odejścia) i przepłukać...
Witam. Samochód Kia cee'd 1.6 benzyna +lpg. W samochodzie występuje problem braku ogrzewania oraz wentylator chłodnicy silnika załącza się, mimo ze chłodnica silnika jest zimna. Co zostało zrobione: Termostat sprawdzony oraz dla pewności podmieniony na inny ( też sprawdzony w garnku) Pompa cieczy sprawdzona oraz podmieniona na nową Uszczelka pod głowicą,...
Problem trwa od wczesnej jesieni gdy na dworze było jeszcze ciepło . Brat tym samochodem praktycznie nie jeździ po mieście tylko na pewnej trasie,ale wiadomo czasami trzeba się zatrzymać i wtedy temperatura rośnie do granic niebezpiecznych dla silnika.Samochód był u mechanika na jesieni,wtedy były wymienione:przekaźniki,czujniki temperatury termostat,była...
Temperatura idzie do gory nie ma babelkow w zbiorniczku to nie jest uszczelka nie ma ubytkow wody tylko zachowuje sie tak jakby nie bylo cyrkulacjii w duzym obiegu weze robia sie cieple i nic poza tym. Jak nie ma bąbelków, to skąd wiesz, że woda się gotuje? Objawem gotowania (wrzenia) są właśnie bąbelki. Jeżeli temperatura jedzie do góry ponad normalny...
witam, po kolej sprawdż wszystkie swiece żarowe, jeżeli jakś nie bedzie miała przejścia na poziomie 1,2 - kilku om (zalezy od typu) , wykręć ją jak jest upalona ,to znaczy że prawdopodobnie jest przeciek płynu na tym cylindrze, jezeli masz bomble jakiegoś gazu w zbiorniczku wyrównawczym, to jest najpewniej wrzenie płynu z nieszczelnosci i teraz najprawdopodobnie...
Sprawdź drożność kanałów, przeczyść układ chłodzenia dokładnie odpowietrz. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.
Jak w temacie AUDI A4 grzeje się do 110°. Termostat wymieniony, pompa ma jeszcze zdrowe łopatki czujnik dobry tylko wiskoza na ciepłym troszkę słabo kręci . Wąż od termostatu na chłodnice jest zimnu nawet przy110° i chłodnica też. W silniku 110° a wszędzie indziej ani śladu gotowania nie ma. Wymieniłem kolejny raz termostat z myślą że ten walnięty...
sprawdź drożność cienkiego wężyka co idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, czasem się zapycha i takie są właśnie objawy
Odpowietrzony wykręcając czujnik na 1 kabelek na kolektorze ssącym?? Jeśli tak sprawdz czy pompa wody żyje odłczając przewody idące do nagrzewnicy. Przedtem zlej płyn i na tą próbe wlej wody. Sprawdz tez drożność przewodu cieńkiego idącego z chłodnicy na zbiorniczek płynu i sam króciec w chłodnicy.
Zgadzam się. Mam na myśli tylko to czy staje się ona gorąca cała. Miałem podobny problem. Termostat puszczał słabo i wąż od termostatu oraz chłodnica w jego okolicy były gorące. Wystarczało to do ogrzania czujnika-włącznika wentylatora ale na postoju chłodzenie wentylatora dawało bardzo małe efekty i długo trwało. Podczas jazdy pęd powietrza mu pomagał...
Ja miałem taki przypadek że temostat sie nie otwierał i silnik non stop sie przegrzewał.
Problem w tych Skodach, to nie tylko chłodnica, która jest fatalnie umiejscowiona względem silnika, to także słabe pompy wody. Po tylu latach, wydajność chłodnicy będzie zerowa. Zakamienione wnętrze. Plusem jest to, że chłodnicę można zregenerować i będzie jak nowa. Barbarzyństwem byłoby wstawienie tam plastikowego zamiennika. Warto też zobaczyć i przywrócić...
Sprawdź wężyk który idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego taki cienki i jego drożność czy nie jest zatkany gdy jest dobry stan płynu i samochód jest zapalony powinien nim wracać płyn do zbiorniczka jeśli będzie zatkany nie odpowietrzysz układu chłodzenia.
jak juz termostat pusci goraca woda idzie na chlodnice, waz goracy , chlodnica zimna. Co Ci jeszcze dodać? Ogrzewanie działa prawidłowo? Sprawdź CO2 w w układzie i drożność chłodnicy.
(płyn chłodzący jest ugotowany) nie wiem czy dobrze zrozumiałem (ma wysoka temperaturę). Trzeba sprawdzić drożność całego układu chłodniczego oraz pompę wody, sprawdź też olej w silniku jego brak powoduje szybkie nagrzewanie się silnika co może go zatrzeć, sprawdź też wentylator ten na chłodnicy oraz ilość płyny chłodzącego.
Zakrywanie chłodnicy ma sens jak masz -20 i to nie całej . Przy takich mrozach jakie występują obecnie a raczej ich brak mały obieg spokojnie ogarnie nagrzanie silnika, podkreślam tylko nagrzanie bo duży obieg później częściowo też funkcjonuje. A jak wskazówka ma problem żeby dojść do poziomu roboczego to pierw sprawdź drożność nagrzewnicy i wydolność...
1. Sprawdź, czy procek nie jest cały czas obciążony na 100% (problem softwarowy). 2. Sprawdź innym programem. Niektóre programy są z niektórymi czujnikami niekompatybilne i podają złe wartości. 3. Sprawdź drożność układu chłodzącego. Przedmuchaj żeberka radiatora. Przy okazji możesz zobaczyć doświadczalnie jak bardzo nagrzewa się radiator, kiedy włącza...
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ. Ja też miałem taki przypadek. Jeździłem z takim reduktorem trzy lata i nie udało mi się płynu zagotować. Kiedy silnik sie nagrzewa i zaczyna się gotować,dolna rura od chłodnicy i dalej króciec do termostatu jest zimny, a pompa wody gorąca. Czyli albo termostat...
Z opisu wynika że masz nieodpowietrzony układ, z doświadczenia wiem, ze te silniki w poldku się ciężko odpowietrzają. najlepiej ustaw się przodem pod górkę. Odkręć korek ze zbiorniczka, odpal i zostaw do nagrzania. W międzyczasie możesz naciskać któryś z węży, aby spowodować przepływanie płynu przez zbiorniczek. Sprawdź jak masz poprowadzony wężyk od...
Witam Serdecznie! Wiem ze temat wałkowany na forum wiele razy ale żaden nie pasuje do mojego przypadku otóż auto jak w temacie golf 3 silnik 1.8 90km z lpg. Na zimnym silniku po odpaleniu temp płyny dochodzi bardzo szybko do 110 po czym otwiera się termostat. Następnie auto trzyma temp w granicach 90 stopni, węże od chłodnicy i nagrzewnicy równo gorące...
witam wszystkich którzy zainteresowali się tematem ale nie byli w stanie ocenić co może być przyczyną złych wskazań temperatury płynu chłodzącego. JUŻ znam przyczynę. otóż w moim skuterku znajduje się coś takiego jak termostat (który jest w każdym układzie chłodzenia) i to on był przyczyną a mianowicie nie otwierał się do końca. jeszcze nie kupiłem...
tylko właściciel leje z premedytacja wode kranówke Jednorazowe nalanie nawet bardzo twardej kranówki, nie spowoduje zamulenia lub zakamienienia, takie coś może wystąpić przy dziurawym układzie chłodzenia i długotrwałym jego uzupełnianiu tą kranówą. Wracając do kłopotu kolegi. Na początek pytanie - czy kompletnie nie ma obiegu przez parownik (parownik...
Głupoty piszesz kolego.Jak test wyszedł ok to co ma chłodnica egr?Zobacz lepiej temp płynu ,wentylator i drożność chłodnicy.
Sprawdzić drożnośc chłodnicy, jak to nie pomoże to najprawdopodobnie trzeba sie nastawic na sprawdzanie głowicy pod kątem peknięć
Sprawdź pompę i drożność chłodnicy.
Mam podejrzenia co do drożności chłodnicy bo widziałem biały nalot w rurach od wody. Czy słaby przepływ przepływ to wina tylko braku tego termostatu ?
w jaki sposób mogę sprawdzić czy w płynie nie ma zapachu spalin? lub czy uszczelka pod głowicą nie jest uszkodzona? pompa jest ok ponieważ sprawdzałem,termostat ok ponieważ też sprawdzałem otwiera i zamyka się bez problemu,jak sprawdzić drożność chłodnicy? jest ciepła od samej góry do samego dołu a jak inaczej to sprawdzić to nie mam pojęcia?
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Skraplacza z osuszaczem (osobno też) nie przepycha się/nie udrażnia tylko wymienia, poza tym budowa skraplacza uniemożliwia udrożnienie go ze 100% skutkiem Następna sprawa, skraplacz tak sam z siebie nie zapchał się, jakaś usterka powstała w układzie i w jej wyniku skraplacz stracił drożność
sprawdzić pompę wody i drożność chłodnicy.
Pompa wody, lub brak drożności chłodnicy. Wyciągnij w ogóle termostat. Zobacz czy działa ogrzewanie.
problem z pompą wodną pokrywałby się z niedogrzaniem wnętrza kabiny a o tym nic nie piszesz. Sprawdziłbym poziom płynu chłodniczego. W dalszej kolejności termostat. W dalszej kolejności drożność chłodnicy.
A może " zabite" rurki w chłodnicy. Sprawdź ile płynu weszło do układu chłodzenia ,a jaką ma pojemność podaną fabrycznie ,wykluczysz zapowietrzenie układu oraz drożność chłodnicy, Jak ustawiony zapłon. Zobacz jeszcze czy wąż dolny jest tak samo gorący jak górny,
Polecam sprawdzenie drożności chłodnicy, czy cala jest gorąca, podjedź do jakiegoś mechanika i sprawdź pirometrem jaka jest temp. na chłodnicy.
Jężeli przy wcześniejszym uszkodzeniu uszczelki pod głowicą poszedł ci olej do płynu a układ chłodzenia nie był dokładnie wyczyszczony co jest dość trudne do wykonania możliwą przyczyną grzania się silnika teraz jest mała drożność chłodnicy. Jeżeli tak było to proponuje ci ją sprawdzić i dokładnie wypłukać.
silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna I co do problemów z głowicą to pomyliłeś skutek z przyczyną :) A przyczynę możesz znaleźć przy użyciu węża podłączonego do kranu. Dokładnie tak, uszczelka padła bo silnik się przegrzał. Do sprawdzenia drożność chłodnicy.
>> matteusz662 masz ten sam silnik? Sprawdź czy wentylator załącza się na drugi bieg. U mnie sie zepsuł wyłącznik na chłodnicy i po naprawie korki mu nie straszne, ale temperatura też odrobinę powyżej 100st. Dzisiaj wieczorem albo jutro zajmę się czyszczeniem tego termostatu i sprawdzenie drożności chłodnicy. Jakieś rady?
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
Trzeba na początek kilka spraw wyjaśnić. Jeśli przyczyna wyrzucenia było zagotowanie cieczy chłodzącej to trzeba szukać usterki w termostacie, ewentualnie w drożności chłodnicy. Jeśli wywala sobie ot tak na zimnym silniku to może być korek uszkodzony znaczy jego uszczelnienie, a w końcu przyczyną może być niestety uszczelka pod głowicą, sprawdź jak...
Sprawdz czy chłodnica powietrza i przewody do niej są całe,sprawdż drożność zaworu EGR a najlepiej to pojedż do serwisu(nie jest tak drogo) i podłącz clipa(bo te komputery od przekażników powietrza to coś nie halo)
wybija korkiem? 97 stopni to gut. Jeśli się gotuje to sprawdź jak wygląda drożność na chłodnicy. No a w dalszej części uszczelka pod głowicą
Obudowa jest cała, bez pęknięć- nic nie znalazłem. Założyłem nowa uszczelkę bez dodatkowych uszczelniaczy. Czy powinienem ja dodatkowo czymś uszczelnić??? Wentylator działa bo się załącza jak np stoję w korku. Termostat jest nowy i trzyma na ok 90 st (wskazówka prawie w pionie) Jak mam sprawdzić drożność , chłodnicę i pompę wodną ???
pomimo wymiany termostatu na nowy i wymiany pompy płynu chłodzenia i sprawdzenia drożności chłodnicy {jest pozytywna} następuje dalsze podnosze sie temperatury na wskazniku w stacyjce. Uszczelka na głowicy była zmianiana dwa lata temu, niestwierdzono żadnych białych spalin wydostających się z wydechu samochodu i mam jeszcze prożbę jak demontuje sie...
Najpierw sprawdź drożność chłodnicy. Możesz podpiąć wąż ogrodowy żeby ją przepłukać ( tylko nie przesadź z ciśnieniem ). Poszukaj też środków do czyszczenia układu chłodzenia np.Liqui Moly. Jak masz już rozkręcone autko to zdemontuj tą pompę i sprawdź czy wirnik nie obraca się na osi. Bez demontażu nie stwierdzisz na 100% czy jest sprawna. Miałem już...
Skoro jest wyczuwalna róznica temperatury miedzy węzem termostatu a wychodzącym z chłodnicy to trzeba sprawdzić chłodnice na droznośc i wymienić w razie koniecznosci
Zamontuj termowłącznik o niższej temperaturze załączania, sprawdź chłodnicę czy ma drożność, i termostat czy otwiera się całkowicie. Pozdrawiam.
Nie wiem jakie są ciśnienia w klimie, a to podstawowy parametr. Ale jak wentylatory się włączają a nie chłodzi to sprawdź drożność skraplacza i chłodnicy. Przeplucz Je najlepiej woda pod ciśnieniem.
Z doswiadczenia powiedzial bym ze uklad nie jest dobrze odpowietrzony. No chyba ze jezdzisz na wodzie. W takim przypadku moze zdarzyc sie ze bedzie go gotowac. a jak zachowuje sie wezyk przelewowy ? Sprawdzałęś droznośc nagrzewnicy, chłodnicy i rurki która idzie od tyłu głowicy do pompy?
Kolego z Fiata cc sprawdź drożność układu chłodzenia szczególnie chłodnicy.
W ciężkich ursusach jest chłodnica oleju przekładniowego, znajduje się przed zwykłą chłodnicą. Często użytkownicy po jej awarii zwierają węże do niej idące i jeżdżą dalej, sprawdź, czy może czasami nie siadła pompka napędzająca tą chłodnicę i drożność węży.
Coś jest nie tak z drożnością przewodów chłodniczych , chłodnicy lub kanałów chłodzących w bloku silnika.
Poxyline uzyje jesli nie bede mial zadnego innego spoiwa. Z plynu uszczelniajacego raczej nie skorzystam bo on uszczelnia ale zarazlem pogarsza droznosc :(.
Jak Ci na postoju wskazywał komputer 1,5 to bardzo dobrze. Trzeba było w czasie jazdy sprawdzać. Luz na ośce, luz jest zawsze, nie podajesz jaki ten luz. Zaolejenie wylotu też jest rzeczą normalną. Zależy od sprawności odmy, intensywności używania hamulca silnikowego i drożności dopływu powietrza. Turbinę ściągasz a filtr powietrza i chłodnicę sprawdziłeś?...
To sprawdź drożność węże-chłodnica dmuchając powietrze, może zawór regulacyjny nie otwiera się na całość. Jeśli wszystko wymieniłeś i odpowietrzyłeś na milion sposobów, to zmień markę samochodu. Z którego to roku? Może jakieś kanały w głowicy zawalone mułem.
Testy na obecność CO2, testy na drożność obiegu płynu, odpowietrznika chłodnicy, termostaty, sprawność sprzęgła wentylatora. Po wymianie głowiczki sprężarki przez tydzień było OK. Nie daje Ci to nic do myślenia?
Przegrzewanie to dla mnie gotowanie się wody w chłodzeniu. Raczej nie powinno tak być. Termostat też był wymieniany. Znalazłem w starym jakiś śmieć, który go blokował. Zatem wymieniłem na wszelki wypadek ten termostat. Wskazówka dość szybko wykracza poza połowę skali, potem bez problemu uniesie się w okolice czerwonej kreski na skali. W trakcie postoju...
Sprawdź drożność przewodu cienkiego od zbiorniczka plynu i cienkiego od chłodnicy.
A przelew z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego tam jest? Sprawdź drożność.
orientujesz się jaki masz czujnik( 2-pin, 3-pin) pozwoli to ustalić w jaki sposób zabrać się za jego zbadanie. Ja osobiście w zafirze miałem podobną sytuacje lecz u mnie winna okazała się cała chłodnica ( brak drożności)
Czy jest możliwość żeby przy puchnących tłokach po zgaśnięciu od razu odpalała? Pytam , bo jeśli tak to może faktycznie wymienić ten termostat jeszcze dla pewności , ewentualnie chłodnica oleju ta mała czy da się sprawdzić jej drożność/sprawność lub wyczyścić. Dodam tylko że temperatura na termoparze ok.52 stopnie C
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
Witam wszystkich Forumowiczów! W mojej astrze jest taki problem że do czasu aż silnik sie nie nagrzeje do otwarcia termostatu jest całkowity brak ogrzewania a gdy termostat sie otworzy to wszystko jest git czyli ogrzewanie jest reduktor też jest gorący do czasu schłodzenia silnika. Wymienię rzeczy które już sprawdziłem: termostat, drożność nagrzewnicy,...
Może Sprawdzić drożność układu wydechowego
Termostat wyrzucony nadal nic węże puchna :((( Dodano po 5 I na dodatek spuściłem płyn zaworkiem odkrecam termostat a tam płyn i musiałem odkrecic śrubę na chłodnicy dopiero wtedy zszedł płyn z rury za termostatem :/ Dodano po 22 Jak sprawdzić droznosc chlodnicy
Cienki wężyk między zbiorniczkiem a króćcem na głowicy, sprawdź jego drożność.
Kolego, jeśli sie da, sprawdź czy gdy się zagrzeje, chłodnica jest ciepła, sprawdź termostat, może się zaciął i gotuje wodę na małym obiegu. Ewentualnie sprawdź drożność układu chłodzenia, może ktoś dodał uszczelniacza do chłodnic i gdzieś się zamuliła.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy obecny się otwiera - wrzuć go do wrzącej wody i obserwuj. Jeśli się otwiera (działa), to należy szukać problemu w innym miejscu. Pompa wody, drożność układu chłodzenia, odpowiednie odpowietrzenie itp.
Załącznik w chłodnicy (ten nowy) lub zapowietrzony układ(układ zalewa się ze ściągniętym wężem od nagrzewnicy i po uprzednim sprawdzeniu drożności cienkiego wężyka dochodzącego do górnej części zbiornika wyrównawczego). Taki objaw da również brak uszczelki korku zbiorniczka wyrównawczego lub uszkodzone zaworki w korku .
skoro masz gorący przewód do nagrzewnicy z silnika , to cudów nie ma , są tylko niedopatrzenia Nie, pisał że ciepłe- a to oznacza, że brak odpowiedniego przepływu, czasem może to też oznaczać nieodpowietrzenie, jednak bardziej nie drożność. Pisał o gorącym wężach z chłodnicy głównej. Co to są te dyfuzory z pieca? :D
Droznosc dolotu, który odcinek? Obawiam się o chłodnice intercoller. A powiedzcie czy poza intercoller em może być jeszcze jakiś zawór. Czy egr ma w tym przypadku jakieś znaczenie, w dolocie. A jak z tym ze bez węży głośniej pracuje?
Nie mogę ci pomóc, bo servisant powinien był ci jasno określić co wymaga wymiany. Sprężarka ma za zadanie tłoczyć i ssać, taka jej rola. Można wymusić jej pracę ręcznie, przez podanie obcego napięcia na sprzęgło, obserwując manometry, aby określić czy żyje. Zaś układ chłodniczy, zawory, chłodnice, automatyka, drożność instalacji, to jest temat odrębny.Zatem...
Czy oby na pewno dobrze odpowietrzyłeś chłodnicę? Jak z jej drożnością jeśli chodzi o obieg wody? widzę że finy ma bardzo gęsto umieszczone więc jak powietrze przez nie przepływa? U siebie mam dużo mniejszą chłodnice bo zaledwie na jeden wiatrak 120mm ale temperatury sporo mniejsze a w dodatku po drodze mam gpu od GF 9600GT a on do chłodnych nie należy....
amica drożność drożność dysza drożność chłodnica
przerobić rower pralka pokrywa ustawienia kątów anteny cyfrowy polsat
amplituner yamaha droga dojazdowa
Różnice między wzmacniaczami OP07 a OP07CDR Najlepsze taczki akumulatorowe: Makita, PowerPac, Scheppach, Greenworks