Ja bym sprawdził czy pompa wody ma wydajność. dwa - co załącza wentylator ? Czujnik na chłodnicy czy sterownik silnika. Jak nagrzewa się chłodnica w stosunku do silnika ? Czy chłodnica ma dobrą drożność ?
Skraplacza z osuszaczem (osobno też) nie przepycha się/nie udrażnia tylko wymienia, poza tym budowa skraplacza uniemożliwia udrożnienie go ze 100% skutkiem Następna sprawa, skraplacz tak sam z siebie nie zapchał się, jakaś usterka powstała w układzie i w jej wyniku skraplacz stracił drożność
Obudowa jest cała, bez pęknięć- nic nie znalazłem. Założyłem nowa uszczelkę bez dodatkowych uszczelniaczy. Czy powinienem ja dodatkowo czymś uszczelnić??? Wentylator działa bo się załącza jak np stoję w korku. Termostat jest nowy i trzyma na ok 90 st (wskazówka prawie w pionie) Jak mam sprawdzić drożność , chłodnicę i pompę wodną ???
Głupoty piszesz kolego.Jak test wyszedł ok to co ma chłodnica egr?Zobacz lepiej temp płynu ,wentylator i drożność chłodnicy.
Focus 1.4 chłodnica podczas jazdy jest zimna a wentylator załączony na wolnych obrotach wszystko zaczyna działać poprawnie .Chyba jeszcze raz sprawdze drożność chłodnicy
Ja miałem taki przypadek że temostat sie nie otwierał i silnik non stop sie przegrzewał.
Sprawdz czy chłodnica powietrza i przewody do niej są całe,sprawdż drożność zaworu EGR a najlepiej to pojedż do serwisu(nie jest tak drogo) i podłącz clipa(bo te komputery od przekażników powietrza to coś nie halo)
To sprawdź drożność węże-chłodnica dmuchając powietrze, może zawór regulacyjny nie otwiera się na całość. Jeśli wszystko wymieniłeś i odpowietrzyłeś na milion sposobów, to zmień markę samochodu. Z którego to roku? Może jakieś kanały w głowicy zawalone mułem.
W ciężkich ursusach jest chłodnica oleju przekładniowego, znajduje się przed zwykłą chłodnicą. Często użytkownicy po jej awarii zwierają węże do niej idące i jeżdżą dalej, sprawdź, czy może czasami nie siadła pompka napędzająca tą chłodnicę i drożność węży.
jak juz termostat pusci goraca woda idzie na chlodnice, waz goracy , chlodnica zimna. Co Ci jeszcze dodać? Ogrzewanie działa prawidłowo? Sprawdź CO2 w w układzie i drożność chłodnicy.
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Zamontuj termowłącznik o niższej temperaturze załączania, sprawdź chłodnicę czy ma drożność, i termostat czy otwiera się całkowicie. Pozdrawiam.
Kolego mandarek , sprawdź drożność chłodnicy dla powietrza. Przyczyną może być za mały przepływ powietrza przez chłodnicę spowodowany przez zabrudzenie (zaklejenie rozbitymi owadami) i to może być przyczyną zmniejszonej zdolności wymiany ciepła.
Termostat był wymieniany w zeszłym tygodniu, nie możliwe że dwa nowe są uszkodzone, sprawdzę drożność chłodnicy wody, jak będzie ok to wymieniam pompę wody . Dodano po 31 Ale to po 1.11
Może niewłaściwie to określiłem - chodzi mi o wymiennik ciepła od klimy znajdujący się przed chłodnicą należącą do kładu chłodzenia silnika. To w jakim jest stanie ten wymiennik (chodzi o drożność dla przepływu powietrza przez niego). Jeżeli kanały powietrzne będą przytkane owadami lub błotem to automatycznie chłodnica od silnika znajdująca się za nim...
Drożność chłodnicy silnika? Powód remontu? Może syf w płynie chłodzącym blokuje przepływ i się grzeje.
Sprawdzić drożnośc chłodnicy, jak to nie pomoże to najprawdopodobnie trzeba sie nastawic na sprawdzanie głowicy pod kątem peknięć
jak sprawdzacie drożność chłodnicy wężem z wodą ?
Mam podejrzenia co do drożności chłodnicy bo widziałem biały nalot w rurach od wody. Czy słaby przepływ przepływ to wina tylko braku tego termostatu ?
Sprawdź drożność lamelek na chłodnicy wodnej , wygląda mi to na brak przepływu powietrza chłodzącego chłodnice .
silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna I co do problemów z głowicą to pomyliłeś skutek z przyczyną :) A przyczynę możesz znaleźć przy użyciu węża podłączonego do kranu. Dokładnie tak, uszczelka padła bo silnik się przegrzał. Do sprawdzenia drożność chłodnicy.
Sprawdź pompę i drożność chłodnicy.
w jaki sposób mogę sprawdzić czy w płynie nie ma zapachu spalin? lub czy uszczelka pod głowicą nie jest uszkodzona? pompa jest ok ponieważ sprawdzałem,termostat ok ponieważ też sprawdzałem otwiera i zamyka się bez problemu,jak sprawdzić drożność chłodnicy? jest ciepła od samej góry do samego dołu a jak inaczej to sprawdzić to nie mam pojęcia?
Proszę o jakieś sugestie. Szczelność dolotu, szczelność i drożność chłodnicy powietrza, drożność wydechu, sterownie turbiny, wydajność turbiny, przepływomierz. Pojechano autem do drugiego oddziału, żeby podpiąć auto pod VAGa, Parametry podejrzeć a nie tylko błędy i to jeszcze w trybie OBD. Mizerny ten specjalista od VAGA.
Czy jest możliwość żeby przy puchnących tłokach po zgaśnięciu od razu odpalała? Pytam , bo jeśli tak to może faktycznie wymienić ten termostat jeszcze dla pewności , ewentualnie chłodnica oleju ta mała czy da się sprawdzić jej drożność/sprawność lub wyczyścić. Dodam tylko że temperatura na termoparze ok.52 stopnie C
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
co to znaczy ze sie przegrzewa? Płyn sie gotuje? Sprawdz: 1. wentylator chłodnicy + drożność układu, 2. ilość płynu chłodniczego, 3. czujnik załączający wentylator 4. ew. czujnik wału, lub hall, + cewka (nie wiem co tam masz w tym wynalazku)
Niwprawda. nie w tym układzie Fakt - nie ma tutaj przepływu, płyn jest zasysany do chłodnicy przy jego schładzaniu się, a nadmiar przy gorącym silniku. Jeśli stan płynu w zbiorniczku pozostaje ten sam, pozostaje sprawdzić drożność przewodu zbiorniczek-chłodnica, uzupełnić płyn - najpierw pod korek w chłodnicy , później w zbiorniczku i dobrze odpowietrzyć...
Tak jak kolega wcześniej napisał sprawdź termostat i drożność chłodnicy
sprawdzić pompę wody i drożność chłodnicy.
Kolego, jeśli sie da, sprawdź czy gdy się zagrzeje, chłodnica jest ciepła, sprawdź termostat, może się zaciął i gotuje wodę na małym obiegu. Ewentualnie sprawdź drożność układu chłodzenia, może ktoś dodał uszczelniacza do chłodnic i gdzieś się zamuliła.
problem z pompą wodną pokrywałby się z niedogrzaniem wnętrza kabiny a o tym nic nie piszesz. Sprawdziłbym poziom płynu chłodniczego. W dalszej kolejności termostat. W dalszej kolejności drożność chłodnicy.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy obecny się otwiera - wrzuć go do wrzącej wody i obserwuj. Jeśli się otwiera (działa), to należy szukać problemu w innym miejscu. Pompa wody, drożność układu chłodzenia, odpowiednie odpowietrzenie itp.
standart, 95-98 stopni masz wentylatory. Sprawdź drożność chłodnicy i ilość środka chłodzącego.
Pompa wody, lub brak drożności chłodnicy. Wyciągnij w ogóle termostat. Zobacz czy działa ogrzewanie.
Chłodnica drożna ? oba węże gorące ? wentylator się załącza ? gotuje się czy tak się Tobie wydaje ? A może " zabite" rurki w chłodnicy. Sprawdź ile płynu weszło do układu chłodzenia ,a jaką ma pojemność podaną fabrycznie ,wykluczysz zapowietrzenie układu oraz drożność chłodnicy, Jak ustawiony zapłon. Zobacz jeszcze czy wąż dolny jest tak samo gorący...
Polecam sprawdzenie drożności chłodnicy, czy cala jest gorąca, podjedź do jakiegoś mechanika i sprawdź pirometrem jaka jest temp. na chłodnicy.
witam sprawdź drożność chłodnicy - szczególnie jeżeli widać ślady wgnieceń na chłodnicy - lub ewentualnie zakamieniona :) pompie chyba nie urwało łopatek ;) pozdrawiam
Witam mam problem w punto grzeje się zdemontowałem termostat odpowietrzałem układ sprawdziłem drożność chłodnicy a nadal się grzeje. co może być pompa wody czy uszczelka pod głowicą ? Pomocy!!!
Nie mogę ci pomóc, bo servisant powinien był ci jasno określić co wymaga wymiany. Sprężarka ma za zadanie tłoczyć i ssać, taka jej rola. Można wymusić jej pracę ręcznie, przez podanie obcego napięcia na sprzęgło, obserwując manometry, aby określić czy żyje. Zaś układ chłodniczy, zawory, chłodnice, automatyka, drożność instalacji, to jest temat odrębny.Zatem...
Co do drożności, to nie da się ot tak sprawdzić tego faktu. Spójrz na jej budowę, składa się z kilkunastu kanalików (rurek) drożne choćby dwie sprawią, iż jakaś tam cyrkulacja będzie, natomiast wydajność cieplna spadnie prawie do zera. Aby sprawdzić drożność wszystkich trzeba by rozebrać chłodnicę na części pierwsze. Sprawdź motyw z ogrzewaniem, jak...
Temperatura idzie do gory nie ma babelkow w zbiorniczku to nie jest uszczelka nie ma ubytkow wody tylko zachowuje sie tak jakby nie bylo cyrkulacjii w duzym obiegu weze robia sie cieple i nic poza tym. Jak nie ma bąbelków, to skąd wiesz, że woda się gotuje? Objawem gotowania (wrzenia) są właśnie bąbelki. Jeżeli temperatura jedzie do góry ponad normalny...
Sprawdzałeś drożność chłodnicy?Może jest po prostu przytkana i to powoduje wzrost ciśnienia płynu chłodzącego na wejściu do niej co w konsekwencji może rozerwać wąż.
Akurat ten silnik nie ma problemu z odpowietrzeniem... Czy po jeździe węże są mocno twarde??? Jeśli za każdym razem po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się komunikat i dolewasz płynu to może jakieś wycieki (czasami nagrzewnice popuszczają lub często oringi na wejściu nagrzewnicy w kabinie ??? Jeśli brak wycieków to drożność cienkiego przewodu...
Jężeli przy wcześniejszym uszkodzeniu uszczelki pod głowicą poszedł ci olej do płynu a układ chłodzenia nie był dokładnie wyczyszczony co jest dość trudne do wykonania możliwą przyczyną grzania się silnika teraz jest mała drożność chłodnicy. Jeżeli tak było to proponuje ci ją sprawdzić i dokładnie wypłukać.
Zawsze należy sprawdzić drożność i szczelność chłodnicy, gdy się kupuje używaną. Warto ją też obejrzeć czy nie jest skorodowana. Od razu odradzam zakup chłodnicy z auta, w którym zamiast płynu chłodniczego stosowano wodę. Chłodnica taka zazwyczaj jest mocno zakamieniona i skorodowana w środku.
Jak w temacie AUDI A4 grzeje się do 110°. Termostat wymieniony, pompa ma jeszcze zdrowe łopatki czujnik dobry tylko wiskoza na ciepłym troszkę słabo kręci . Wąż od termostatu na chłodnice jest zimnu nawet przy110° i chłodnica też. W silniku 110° a wszędzie indziej ani śladu gotowania nie ma. Wymieniłem kolejny raz termostat z myślą że ten walnięty...
Temp na blacie 90 stopni i stoi. Wiatrak się nie włącza bo temperatura za mała a czujnik jest na dole chłodnicy chyba. Węże nie są twarde jak skała czyli nie mam zastrzeżeń. Ale zobaczę drożność chłodnicy.
Problem trwa od wczesnej jesieni gdy na dworze było jeszcze ciepło . Brat tym samochodem praktycznie nie jeździ po mieście tylko na pewnej trasie,ale wiadomo czasami trzeba się zatrzymać i wtedy temperatura rośnie do granic niebezpiecznych dla silnika.Samochód był u mechanika na jesieni,wtedy były wymienione:przekaźniki,czujniki temperatury termostat,była...
>> matteusz662 masz ten sam silnik? Sprawdź czy wentylator załącza się na drugi bieg. U mnie sie zepsuł wyłącznik na chłodnicy i po naprawie korki mu nie straszne, ale temperatura też odrobinę powyżej 100st. Dzisiaj wieczorem albo jutro zajmę się czyszczeniem tego termostatu i sprawdzenie drożności chłodnicy. Jakieś rady?
Trzeba na początek kilka spraw wyjaśnić. Jeśli przyczyna wyrzucenia było zagotowanie cieczy chłodzącej to trzeba szukać usterki w termostacie, ewentualnie w drożności chłodnicy. Jeśli wywala sobie ot tak na zimnym silniku to może być korek uszkodzony znaczy jego uszczelnienie, a w końcu przyczyną może być niestety uszczelka pod głowicą, sprawdź jak...
A z tego otwartego korka nie czuć zapachu spalin ? Jeżeli widzisz powierzchnię płynu chłodzącego, to nie masz na nim tłustych plam? Jeżeli nie, to chyba nie uszczelka głowicy, choć 100% pewności nigdy nie ma. A czy jakaś część rozwalonego termostatu nie wpadła do układu i czegoś nie zablokowała? Warto by też sprawdzić drożność chłodnicy - czy nie jest...
Grzanie się tego silnika może być spowodowane złym ustawieniem instalacji gazowej. Wymiana wydaje się być nie ekonomiczna > koszty/zysk z wymiany. Zacznij od prawidłowego ustawienia gazu, analizy spalin, być może trzeba będzie zainteresować się układem chłodzenia, np drożność chłodnicy i wydajność chłodnicy sprawdzić.
Sprawdź drożność chłodnicy. Wężem pod małym ciśnieniem przepłucz kilkakrotnie wodą chłodnicę w jedną i drugą stronę. Woda powinna swobodnie przepływać. Po założeniu chłodnicy dobrze odpowietrz układ. Jestem za wyciągnięciem chłodnicy (zawsze to robię) ale ostatecznie możesz odłączyć oba grube węże (odłączając i zaślepiając pozostałe odejścia) i przepłukać...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
pomimo wymiany termostatu na nowy i wymiany pompy płynu chłodzenia i sprawdzenia drożności chłodnicy {jest pozytywna} następuje dalsze podnosze sie temperatury na wskazniku w stacyjce. Uszczelka na głowicy była zmianiana dwa lata temu, niestwierdzono żadnych białych spalin wydostających się z wydechu samochodu i mam jeszcze prożbę jak demontuje sie...
Najpierw sprawdź drożność chłodnicy. Możesz podpiąć wąż ogrodowy żeby ją przepłukać ( tylko nie przesadź z ciśnieniem ). Poszukaj też środków do czyszczenia układu chłodzenia np.Liqui Moly. Jak masz już rozkręcone autko to zdemontuj tą pompę i sprawdź czy wirnik nie obraca się na osi. Bez demontażu nie stwierdzisz na 100% czy jest sprawna. Miałem już...
Zgadzam się. Mam na myśli tylko to czy staje się ona gorąca cała. Miałem podobny problem. Termostat puszczał słabo i wąż od termostatu oraz chłodnica w jego okolicy były gorące. Wystarczało to do ogrzania czujnika-włącznika wentylatora ale na postoju chłodzenie wentylatora dawało bardzo małe efekty i długo trwało. Podczas jazdy pęd powietrza mu pomagał...
sprawdż czy nie są gdzieś pozamieniane przewody paliwowe ,zawór regulaci niskiego ciśnienia o którym pisze zbyniuś jest w pokrywie filtra, sprawdż jeszcze drożność powrotu paliwa do zbiornika , pod samochodem jest chłodnica paliwa na powrocie. Dodano po 1 przy sprawnym zaworze paliwo powinno spokojnie spłynąć do zbiornika
Wszyscy się czepili termostatu a on może być dobry ... Jeżeli silnik ci się za mocno grzeje to sprawdź drożność rury łączącej tą grubą rurę pomiędzy głowicą a chłodnicą ze zbiornikiem wyrównanwczym. Tam może być taki zaworek... - w miejscu połączenia grubej rury z rurką przelewową. Niedrożność tej rurki powoduje przegrzewanie silnika. A termostat to...
wybija korkiem? 97 stopni to gut. Jeśli się gotuje to sprawdź jak wygląda drożność na chłodnicy. No a w dalszej części uszczelka pod głowicą
TDoman chłodnicę wymienił, niewykluczone że ma zakamieniony blok i głowicę (jeśli jeździł na wodzie). Sprawdziłbym również drożność przewodu odpowietrzającego(górny powrót do zbiorniczka wyrównawczego), i czy wtryskiwacze nie leją.
No to jeszcze zostaje opcja z brakiem drożności układu chłodzenia. No zapchana chłodnica. Jakie faktyczne temperatury osiąga silnik?
To mój pierwszy post więc witam forumowiczów! Mam problem z tą chłodziarką nie działa system no frost i najpierw zbiera się szron w zamrażarce który następnie zmienia się w lód. Co ok 2 miesiące muszę ją rozmrażać.Lodówka ma 4 lata więc po gwarancji. Sprawdziłem co mogłem:uszczelki w dżwi, grzałki przy parowniku jedna ma 720 a druga 330Ω, przekażniki...
Witam, samochód niby prosty, ale problem jest zagadkowy. Samochód przyjechał z usterką polegającą na braku ogrzewania. Co zostało wykonane: 1. Wymieniona nagrzewnica i zrobione klapy w mikserze (nagrzewnica w połowie ciepła po zalaniu gorącą wodą, klapy częściowo z uszkodzoną gąbką ) 2. Wymieniony termostat (ponieważ podczas jazdy spadała temperatura...
Z doswiadczenia powiedzial bym ze uklad nie jest dobrze odpowietrzony. No chyba ze jezdzisz na wodzie. W takim przypadku moze zdarzyc sie ze bedzie go gotowac. a jak zachowuje sie wezyk przelewowy ? Sprawdzałęś droznośc nagrzewnicy, chłodnicy i rurki która idzie od tyłu głowicy do pompy?
Przegrzewanie to dla mnie gotowanie się wody w chłodzeniu. Raczej nie powinno tak być. Termostat też był wymieniany. Znalazłem w starym jakiś śmieć, który go blokował. Zatem wymieniłem na wszelki wypadek ten termostat. Wskazówka dość szybko wykracza poza połowę skali, potem bez problemu uniesie się w okolice czerwonej kreski na skali. W trakcie postoju...
Skoro jest wyczuwalna róznica temperatury miedzy węzem termostatu a wychodzącym z chłodnicy to trzeba sprawdzić chłodnice na droznośc i wymienić w razie koniecznosci
Kolego sprawdz drożność chlodnicy oraz nagrzewnicy, jak nagrzewają sie węże od nagrzewnicy, o ile zimniejszy jest ten wychodzący z nagrzewnicy od tego wchodzącego,pozdrawiam
Coś jest nie tak z drożnością przewodów chłodniczych , chłodnicy lub kanałów chłodzących w bloku silnika.
Sprawdzić drożność przewodów i kanałów odpowietrzających przy chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym (to te cienkie przewody ) .
Odpowiedź kolegi adam640 jest adekwatna do jego specjalizacji. Stek bzdur. Po pierwsze sprawdź naciąg paska klinowego. Chłodnica jeśli chodzi od nowości to napewno jest już zakamieniona. Jak spuścisz wodę to zobacz korkiem jaka jest drożność rurek. Absolutnie nie wyjmuj termostatu jeśli w miejsce niego nie włożysz dopasowanej rurki z PCV. Być może jest...
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Posiadam Laptopa toshiba satellite a300 z systemem windows XP HP, laptop jak na swój wiek (około 5 lat ) służył bardzo dobrze, lecz od jakiegoś czasu zaczęły się z nim problemy bardzo długo się włączał, czasami podczas uruchomienia laptop sam się restartował, aż wczoraj odmówił całkiem posłuszeństwa... Być może da się go naprawić. Po pierwsze wygląda...
Nie wiem jakie są ciśnienia w klimie, a to podstawowy parametr. Ale jak wentylatory się włączają a nie chłodzi to sprawdź drożność skraplacza i chłodnicy. Przeplucz Je najlepiej woda pod ciśnieniem.
witam, po kolej sprawdż wszystkie swiece żarowe, jeżeli jakś nie bedzie miała przejścia na poziomie 1,2 - kilku om (zalezy od typu) , wykręć ją jak jest upalona ,to znaczy że prawdopodobnie jest przeciek płynu na tym cylindrze, jezeli masz bomble jakiegoś gazu w zbiorniczku wyrównawczym, to jest najpewniej wrzenie płynu z nieszczelnosci i teraz najprawdopodobnie...
Problem w tych Skodach, to nie tylko chłodnica, która jest fatalnie umiejscowiona względem silnika, to także słabe pompy wody. Po tylu latach, wydajność chłodnicy będzie zerowa. Zakamienione wnętrze. Plusem jest to, że chłodnicę można zregenerować i będzie jak nowa. Barbarzyństwem byłoby wstawienie tam plastikowego zamiennika. Warto też zobaczyć i przywrócić...
Kolego z Fiata cc sprawdź drożność układu chłodzenia szczególnie chłodnicy.
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Chodzi o to, że pompa na wolnych obrotach ma mniejszą wydajność i płyn chłodniczy rozpływając się na dwie drogi wybiera w swojej większości tą o mniejszym oporze przepływu. Dławiąc chwilowo wąż można bliżej określić problem, zdiagnozować. Ten problem występuje podobno w wielu autach - na wolnych obrotach dmucha chłodniej albo w ogóle zimno. Podobno...
Witam, Chciałbym przedstawić Wam swój problem który towarzyszący w moim samochodzie Suzuki Grand Vitara II 1.9 Ddis z 2007r. Zgodnie z przebiegiem samochodu przyszła pora na wymianę rozrządu. Postanowiłem kupić komplet z Contitech (kpl rozrząd + pompa). Po skończeniu wymiany i odpowietrzeniu przez mechaników odebrałem auto i pojechałem nieopodal do...
Witam. Samochód Kia cee'd 1.6 benzyna +lpg. W samochodzie występuje problem braku ogrzewania oraz wentylator chłodnicy silnika załącza się, mimo ze chłodnica silnika jest zimna. Co zostało zrobione: Termostat sprawdzony oraz dla pewności podmieniony na inny ( też sprawdzony w garnku) Pompa cieczy sprawdzona oraz podmieniona na nową Uszczelka pod głowicą,...
Testy na obecność CO2, testy na drożność obiegu płynu, odpowietrznika chłodnicy, termostaty, sprawność sprzęgła wentylatora. Po wymianie głowiczki sprężarki przez tydzień było OK. Nie daje Ci to nic do myślenia?
Poxyline uzyje jesli nie bede mial zadnego innego spoiwa. Z plynu uszczelniajacego raczej nie skorzystam bo on uszczelnia ale zarazlem pogarsza droznosc :(.
orientujesz się jaki masz czujnik( 2-pin, 3-pin) pozwoli to ustalić w jaki sposób zabrać się za jego zbadanie. Ja osobiście w zafirze miałem podobną sytuacje lecz u mnie winna okazała się cała chłodnica ( brak drożności)
Witam wszystkich Forumowiczów! W mojej astrze jest taki problem że do czasu aż silnik sie nie nagrzeje do otwarcia termostatu jest całkowity brak ogrzewania a gdy termostat sie otworzy to wszystko jest git czyli ogrzewanie jest reduktor też jest gorący do czasu schłodzenia silnika. Wymienię rzeczy które już sprawdziłem: termostat, drożność nagrzewnicy,...
Sprawdź drożność przewodu cienkiego od zbiorniczka plynu i cienkiego od chłodnicy.
Niestety trzeba przeprowadzić próbę garnkową nowego termostatu, a przy okazji sprawdzić drożność dużego obiegu - może coś się urwało poszło w przewód i blokuje przepływ. Pompa tu nie ma nic do rzeczy - nawet gdyby stała, nie miała łopatek, to przy sprawnym termostacie i drożnym dużym obiegu chłodnica powinna być co najmniej gorąca.
Z całym szacunkiem Panowie, ale rozmawiamy o MAN TGA, więc podstawa filtra to nie zwykła puszka ale konkretny odlew aluminiowy w którym mieści się cała chłodnica oleju łącznie z przewodami, oraz duży filtr oleju, a całość jest fragmentem bloku silnika. Jest to jeden element, więc nawet nie ma możliwości zatkania chłodnicy. Poza tym nic nie było grzebane....
Zakrywanie chłodnicy ma sens jak masz -20 i to nie całej . Przy takich mrozach jakie występują obecnie a raczej ich brak mały obieg spokojnie ogarnie nagrzanie silnika, podkreślam tylko nagrzanie bo duży obieg później częściowo też funkcjonuje. A jak wskazówka ma problem żeby dojść do poziomu roboczego to pierw sprawdź drożność nagrzewnicy i wydolność...
Jest wg mnie jakaś sprzeczność w informacjach autora w pierwszym poście, a mianowicie: Dodam tyle że na wolnych obrotach leci letnie powietrze, przy czym jak przygazuje go do 3tys obr i przytrzymam to zaczyna być cieplej, Ta info sugerowałoby, że słaby jest przepływ przez nagrzewnicę i dodanie gazu (zwiększenie obrotów) zwiększa przepływ przez nagrzewnicę...
Moim zdaniem termostat nie osiąga temperatury która miała by go otworzyć przejechałeś 100km nie zagotowałeś silnika bo jest chłodzony przez powietrze z zewnątrz napływające. Zasłoń chłodnicę obserwuj temperaturę jak osiągnie miedzy 95 a 100 C i się nie otworzy a co za tym idzie nie puści na chłodnicę to trzeba go wymienić ale jeśli temperatura nie urośnie...
sprawdź drożność cienkiego wężyka co idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, czasem się zapycha i takie są właśnie objawy
A przelew z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego tam jest? Sprawdź drożność.
Odpowietrzony wykręcając czujnik na 1 kabelek na kolektorze ssącym?? Jeśli tak sprawdz czy pompa wody żyje odłczając przewody idące do nagrzewnicy. Przedtem zlej płyn i na tą próbe wlej wody. Sprawdz tez drożność przewodu cieńkiego idącego z chłodnicy na zbiorniczek płynu i sam króciec w chłodnicy.
Ok. pół roku temu wymieniałam chłodnicę, bo była mocno zapchana, poza tym oberwała ciut przy pewnej okazji :) Możę faktycznie coś się przytkało albo zapowietrzyło. Ale dopiero teraz? Jeśli mogę zapytać, jako kompletny laik, mam do zrobienia po kolei: - odpowietrzyć - sprawdzić drożność: spuszczać płyn, spróbować wlać nowy i potem co? sprawdzić, czy...
Hej. Posiadam pewien problem z instalacją grzewczą u siebie. Kocioł Defro 20kw 2 poziomy domu podłogówka na jednym poziomie Dwie pompki (kręcą się więc chyba działają) wymiennik płytowy 9 płyt Problem pojawiał się już rok temu, mianowicie piec rozgrzany do 80 stopni a grzejniki hmm no ciepłe ale nie gorące. Generalnie takie mocno letnie. Dawniej jak...
Jak Ci na postoju wskazywał komputer 1,5 to bardzo dobrze. Trzeba było w czasie jazdy sprawdzać. Luz na ośce, luz jest zawsze, nie podajesz jaki ten luz. Zaolejenie wylotu też jest rzeczą normalną. Zależy od sprawności odmy, intensywności używania hamulca silnikowego i drożności dopływu powietrza. Turbinę ściągasz a filtr powietrza i chłodnicę sprawdziłeś?...
Termostat wyrzucony nadal nic węże puchna :((( Dodano po 5 I na dodatek spuściłem płyn zaworkiem odkrecam termostat a tam płyn i musiałem odkrecic śrubę na chłodnicy dopiero wtedy zszedł płyn z rury za termostatem :/ Dodano po 22 Jak sprawdzić droznosc chlodnicy
Droznosc dolotu, który odcinek? Obawiam się o chłodnice intercoller. A powiedzcie czy poza intercoller em może być jeszcze jakiś zawór. Czy egr ma w tym przypadku jakieś znaczenie, w dolocie. A jak z tym ze bez węży głośniej pracuje?
amica drożność drożność chłodnicy drożność dysza
modem scientific atlanta instrukcja zasilanie manipulatorów integra lodówka oświetlenie
Sanyo JA-2503 – prąd spoczynkowy, ustawienia bias, wartości rezystorów emiterowych VW Passat B7 1.6 TDI 2011 – maska otwiera się podczas jazdy, zamek, linka, naprawa