Sam sobie odpowiedziałeś - wina gaźnika, a więc do sprawdzenia drożność dysz, kanalików i usunięcie brudów po starym paliwie. Na próbę możesz podmienić świecę, na dedykowaną do tego pojazdu, sprawdzenie filtra powietrza oraz kranika, w którym też może być filtr zabrudzony. Wnioskuję, że do ustawienia zapłonu nie masz zastrzeżeń oraz do odpowietrzenia...
Wiem, że to inny motor ale np w silniku renówki M9R nie ma zaworków zwrotnych przy dyszach. Prawdę mówiąc nie wiem czemu miałby służyć taki zaworek. Co tam się może cofać? Ciśnienie ze skrzyni korbowodowej? Pompa olejowa pompuje olej non stop, więc dysze "podlewają" nieprzerwanie. Pytam z ciekawości bo nie rozumiem zasadności takiego rozwiązania. Może...
Czy można użyć sprężarki do czyszczena dysz w Canonie Raczej nie,ponieważ istnieje ryzyko rozsadzenia mikroskopijnych dysz. Problem zasychania tuszu w Glowicach Canona jest dość powszechny,ale problemem nie jest zaschnięcie tuszu w dyszach . Ostatnio właśnie zajmowalem się kilkoma Canonami z tym problemem i po rozebraniu głowic zawsze okazywało się...
Witam Komputerem diagnostycznym Jaltest, Texa, HHT, Star Diagnosis, Xentry etc. Każdy zrobi test wydajności i sprawności wtryskiwacza. Przy okazji sprawdzi się pompę i czujniki ciśnienia powietrza i AdBlue oraz drożność dysz. Wymagana ilość 230-250ml.
Do sprawdzenia drożność dysz natryskowych, pompa wody, układ chłodniczy (stan napełnienia czynnikiem, czystość skraplacza, itp).
Sprawdź działanie ssania elektrycznego i przy okazji drożność dysz w gaźniku. Sposób przeprowadzenia tych czynności jest opisany na forach internetowych.
Jeśli po naciśnięciu spustu pistoletu urządzenie pracuje pulsacyjnie to sprawdź drożność dysz. Jeśli po puszczeniu spustu pistoletu urządzenie dobija ciśnienie to wymień zaworek zwrotny na dopływie.
Sprawdź dokładnie drożność dysz w pobliżu iskiernika. Powodzenia!.
sprawdź drożność dysz płuczących, układu płukania, pracę pompy wspomagającej płukanie
Sprawdź dokładnie drożność dysz w gaźniku oraz ustawienie poziomu paliwa. Oceń także stan uszczelniaczy wału.
Kranik drożny? Spróbuj wyczyścić gaźnik, zwróć uwagę na drożność dysz. Króciec w gaźniku jest prosty?
Sprawdź czy szczelnie jest zatkany otwór przez który wlewałeś tusz. Sprawdź drożność dysz-wydrukuj test dysz i wrzuć skan. Co to za drukarka?
To mam podnieść iglice jak dobrze zrozumiałem. prosze o odpowiedz Ustawienie iglicy nie wpływa na skład mieszanki wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić drożność dysz i ustawienie śrub regulacyjnych oraz szczelność układu.
daro691 - jak pisałem wcześniej w twoim przypadku nie chodzi o drożność dysz drukujących a o drożność w pojemniku. Od góry pojemnika musi dostawać się swobodnie powietrze. Jeśli dokładnie zakleimy od góry pojemnik to w pojemniku powstaje podciśnienie i mamy taki efekt jak opisałeś - drukujesz kilka stron po czym brakuje tuszu.
Jeżeli jest iskra to zapalając płomień zapałką stwierdzisz drożność dyszy.
Czy w tym wynalazku masz sprawne ssanie i czy go używasz przed uruchomieniem zimnego silnika. Sprawdź drożność dysz w gaźniku oraz kompresję w cylindrze. Jeśli jest to silnik 2T, to sprawdź również stan uszczelniaczy wału silnika (gdy są "mokre - ciekną", to do wymiany).
To nie jest wina zbyt wczesnego otwierania się pojemnika. W zimnej wodzie tabletka nie rozpuści się więc nie ma obaw by to była przyczyna. W pierwszej kolejności sprawdził bym drożność dysz na śmigłach zmywarki. Kolejną rzeczą może być zbyt małe ciśnienie wody więc kondensator rozruchu na silniku.
ile wydruków zrobiły głowice?? (maj przeciez określoną żywotność) sama drożność dysz nie załatwia sprawy zużuwają sie przecież inne elementy.. jeśli nie masz jeszcze serwisówki to jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Przecież maluch to auto skomplikowane jak budowa cepa (bo dzida jest już bardziej złożona)... Nie pali, to sprawdzasz: - skra na świecach, same świece, przewody w.n, - paliwo w gaźniku, drożność dysz, - aparat zapłonowy - ustawienie i stan przerywacza, kondensator, - drożność układu paliwowego. Jeśli to nie poważniejsza usterka (np wydmuchana uszczelka...
Proszę wydrukować stronę diagnostyczną z oprogramowania drukarki, tam są pola testowe pozwalające ocenić drożność dysz. Ale przy tych objawach wygląda na to, że coś jest nie tak z głowicą lub jej sterowaniem (w płycie głównej). Jeszcze inna opcja to niesprawny moduł czyszczący. Bez drukarki na podmianę części i umiejętności w naprawie może być trudno...
Jak pracuje silnik na luzie, na wolnych, jak się wkręca na obroty? Czy praca jest równa?Trzeba sprawdzić świece, iskrę, platynki kable kopułkę, kondensator w aparacie, nie wiem jaki masz typ auta, czy z modułem zapłonowym czy clasic. Zasilanie paliwem gażnika i drożność dysz. masz już co robić. Zanim zaczniesz dalej pytać.
We właściwościach sterownika jest zakładka "Obsługa" jest przycisk "Wyświetl stan drukarki" i tam już łatwo znajdziesz wskaźnik poziomu tusz. Ale w kasetach regenerowanych to będzie zero. Lepiej unikać czyszczenia głowicy/dysz bez potrzeby, szkoda tuszu. Zamiast tego można wydrukować test dysz i ocenić stan głowicy (drożność dysz). Wydruk testu dysz...
Typowy agregat z silnikiem 2T. Silnik reguluje sobie automatycznie obroty tj. w zależności od obciążenia odbiornikami. Istnieje możliwość regulacji obrotów wkrętem-śrubką (prawa strona agregatu), która naciąga sprężynę połączoną z osią przepustnicy gaźnika. Zimny silnik należy uruchamiać na ssaniu (dźwigienka w prawo), po czym stopniowo je wyłączać...
Kondensator rozruchowy przesuwa fazę na uzwojeniu i rozpoczyna ruch w ustalonym kierunku.Jak kondensator jest uszkodzony to silnik buczy lub kręci się wolno i nie osiąga pełnej mocy pod obciążeniem.Proszę sprawdzić na innym to będzie wiadomo,koszt kondensatora niewielki w porównaniu do pompy.Radze sprawdzić drożność dysz na śmigłach bo mogą być zabite...
W silniku 4T ważne są właściwe luzy zaworowe i poprawne ustawienie rozrządu, które po pewnym czasie potrafią się rozregulowywać (wiadomy producent). Ponadto należy sprawdzić drożność dysz i ustawienia gaźnika, czystość filtra powietrza i paliwa oraz kranik paliwa. Myślę, że stosujesz świeże paliwo, fachowcy twierdzą, że do silników 4T paliwo może mieć...
Jaki jest kolor elektrod na świecach? kto czyścił gaznik? zapłon i reszta od niego raczej nic do rzeczy nie mają,problem leży po stronie paliwa, za mało za dużo to sprawa poziomu paliwa w komorze pływakowej( zaworek iglicowy sprawdż ,drożność dysz i srednice(są spec przymiary),szczelnośc połaczenia gażnik -silnik,ale do tego gażnik musi być zdemontowany...
Kolego sprawdź ciśnienie w cylindrze, może czas na remont silnika. Jeśli ciśnienie będzie ok., to posprawdzaj dokładnie układ paliwowy( drożność dysz w gaźniku, filtr paliwa), działanie ssania i zamontuj pasek napędowy, dedykowany do Twego silnika. W przypadku, gdy silnik będzie już osiągał właściwe obroty a skuter nadal nie będzie "startował" (pomimo...
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Sugeruję jeszcze raz (na spokojnie) sprawdzić ustawienie rozrządu tj. ustawić tłok w GMP, koło magnesowe na znaki oraz wałek rozrządu na znaki. Luzy zaworowe: ssący na o,o5 a wydechowy na o,o7 mm. Sprawdzić drożność dysz i kanalików w gaźniku oraz stan filtra paliwa. Przypuszczam, że silnik nie jest zużyty (do remontu) i ma wymagane ciśnienie w cylindrze....
Szanowni forumowicze. Problem udało się rozwiązać. W międzyczasie wyczytałem w innym wątku że jeżeli dolne ramię jest zasilane wodą pod odpowiednim ciśnieniem a skrajne dysze są drożne to ramię musi się kręcić-taka jest fizyka :-). Ciśnienie było OK więc zdemontowałem dolne ramię i zrobiłem test lejąc wodę z kranu do otworu ramienia i obserwowałem drożność...
A jesteś w stanie samodzielnie wykonać tą zamianę ? Chyba nie . Jeżeli porady (at)klm787 nie odniosą porządanych efektów , to pozostaje zaprosić gazownika który sprawdzi poprawność zainstalowanych dysz ew ich drożność i w razie potrzeby wymieni
Sprawdź jaka musi być wartość cieplna świecy do tego motorka, stosuj paliwo świeże ( fachowcy twierdzą, iż mieszanka może mieć ok. 1 miesiąca, natomiast czysta benzyna max. 3 miesiące). Ponadto sprawdź drożność dysz w gaźniku, poziom paliwa, ustawienie zapłonu oraz tzw. fajkę do świecy ( można zrobić próbę pracy silnika bez fajki tj. wprost z przewodu...
Witam. Mam urządzenie wielofunkcyjne Epson PX730WD już prawie rok, zakupiłem go wraz z CISSem i nie sprawiało problemów, aż do niedawna. Chciałem sprawdzić drożność dysz i wszystkie kolory są drożne oprócz Magenta, która na teście ma tylko kilka dysz drożnych. Zakupiłem specjalny płyn udrażniający tylko nie wiem gdzie go wstrzyknąć ponieważ drukarka...
Zdejmij, rozbierz na części i UMYJ pod bieżącą wodą palnik. Palnik zdejmiesz odkręcając tę mosiężną nakrętkę pod nim, podnieś do góry i bokiem jakoś wyjdzie. Sprawdź też drożność wszystkich dysz.
Dziękuję za odpowiedź i podpowiedzi. Zatem: Ad1 . Pojemnik z tuszem wymieniony na nowy - myślę, że powinien być drożny ale wymiana na nowy niczego nie zmieniła. Ad2. Pojemnik z tuszem nowy - śmiem przypuszczać, że tusz powinien tam być. Ad3. Jak sprawdzić drożność dysz? (konserwacja czyszczenia z poziomu opcji dostępnych w drukarce nic nie dała) Ad4....
Sprawdź drożność dysz, czy podczas skręcania ich (przy montażu) nie dostał się do środka klej, dmuchnij kolejno ustami do każdej rurki, musi być swobodny i taki sam przepływ na każdej z dysz. Zakładane wężyki mają być o dwóch długościach: na dyszach długi dajesz krótsze wężyki, na dyszach krótkich dajesz dłuższe wężyki. Będziesz mieć więc dwa komplety...
Dysze C i Y w kartridżu kolorowym nadal są niedrożne lub nie dotarł do nich tusz. Można użyć pary wodnej z czajnika do odblokowania dysz (bardzo skuteczne jeśli tylko dysze są zapchane tuszem). Przy okazji nagrzewa się tusz w pojemniku co jest pożądane bo rozpuszcza stary tusz. Tutaj istotna uwaga - górna część brązowej folii ze stykami ma "minę" w...
Wg mnie nie podałeś konkretnie , czy masz zastrzeżenie do pracy silnika, czy też do przeniesienia napędu. Silnik ma już 17 tysięcy km, więc sugeruję sprawdzić ustawienie luzów zaworowych, ciśnienie w cylindrze oraz drożność dysz w gaźniku, a filtr paliwa zmień na większy i na próbę podmień moduł. Jeśli chodzi o napęd w skuterze, to jeśli masz właściwy...
Kolego jeśli masz w skuterze kranik podciśnieniowy, to wężyk podciśnienia łączący kranik z króćcem gaźnika musi szczelnie zaciśnięty w miejscu podłączenia. Wydajność wspomnianego kranika zależy od podciśnienia wytwarzanego przez silnik chyba, że masz kranik tradycyjny. Sprawdź drożność obu dysz w gaźniku, ale rzetelnie, bo od tego zależy poprawna praca...
Jest jeszcze jedna głupia opcja. Jesteś pewny że króciec jest szczelny? Bo jeśli łapie sporo lewego powietrza, to wtedy też ci silnik nie zaciągnie paliwa i nie odpali. A jak mniemam to go demontowaliście, więc lewe powietrze jak najbardziej wchodzi w grę, zwłaszcza że skoro zadajesz podstawowe pytania, to mogłeś popełnić błąd :P . Znowu, też nie sądzę...
1. Zapoznać się z budowa i działaniem silnika spalinowego czterosuwowego. 2. Sprawdzić elementy odpowiedzialne za przetwarzanie chemicznej energii paliwa na energię cieplną i dalej na mechaniczną. 3. Sprawdzić układ przeniesienia napędu i hamulce. Bardzo rzadko może się tam pojawić usterka. Tak dokładniej to do sprawdzenia czy silnika wytwarza dość...
Może właśnie ten "badziew" przytkał dysze w gaźniku. Sprawdź dokładnie drożność poszczególnych dysz w gaźniku. Fachowcy mogą być tym oburzeni, ale ja do tego celu używam cały drucik wyciągnięty kombinerkami ze szczotki drucianej. Jest on odpowiedniej średnicy i długości i po takim "zabiegu" mam pewność, że dysze są drożne.
Test wydajności był robiony 4 miesiące temu przy tym błędzie i było ok. Dziś chciałem zrobić test i odłączyło pompę ,wtedy też wyskoczył błąd. Pompa załapała za trzecim razem i było wszystko ok później. Wyczyliśmy zbiornik adblue. Oraz przepłukaliśmy układ gorącą wodą. Dysza była "drożna". Lecz po płukaniu układu drożność dyszy jeszcze zauważalnie wzrosła....
Pomimo prostoty silnika,regulacji trochę jest. Zacznijmy od gaźnika, sprawdź dopływ powietrza, czy jest swobodny i niczym dławiony, następnie dobrze byłoby rozkręcić gaźnik sprawdzić czystość w komorze pływaka oraz drożność dysz, do czyszczenia nie używaj żadnych stalowych drutów a jedynie miedziany lub żyłkę, zawleczka na przepustnicy z reguły powinna...
Raczej B. - jak drukuję stronę testową to nie ma żadnych czarnych linii. Raczej nie chodzi o drożność bo dysza brudzi na czarno jak się przyłoży np chusteczkę. Sądzę że drukarka uznała, że już nie ma czarnego tuszu, jak by było coś zapchane to by chociaż część linii była albo jakiś czarny ślad a tu tak jakby nie było czarnego pojemnika włożonego.
witam... problem dotyczy kartridga drukarki Cannon BJC-2000, otóż kupiłem nowy pojemnik z tuszem czarnym (ten mały tzw. testowy) i po włożeniu go do kartridge'a drukarka drukuje ale nieczytelnie, w tekście brakuje tak jakby jednej linii... Podejrzewam, że któraś z dysz kartridga jest zaschnięta... i pytanko do sznownych kolegów co zrobić żeby przywrócić...
Jeśli silnik na "starych" częściach lepiej pracuje, to sprawdź jeszcze w jakim stanie masz tłumik, bo może jest przytkany nagarem. Poluzuj wydech przy silniku i porównań jego pracę z tłumikiem i bez. Na pracę silnika ma wpływ moduł, więc podmień na próbę na sprawny np. z innego pojazdu. Przebadaj dokładnie układ paliwowy, szczególnie mocowanie gaźnika,...
Fakt - gaźnik jest inaczej mocowany. Jeśli chodzi o przegląd gaźnika, to mam sprawdzony sposób na udrożnianie dysz, który może być szokiem dla fachowców. Do tego celu mam przygotowane "druciki stalowe" o różnych średnicach i nimi przywracam dyszom drożność, oczywiście uważam, by je nie rozkalibrować. Może spróbuj tym sposobem usunąć usterkę, bo nadal...
Witam. Mam problem ze spryskiwaczem przedniej szyby - nie działa po przyciągnięciu dźwigni przy kierownicy - pompka milczy. Tylni działa poprawnie. Sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Udało mi się sprawdzić drożność wężyków i dysz przednich, też są ok. Co jeszcze może być nie tak, gdzie mogę szukać usterki?
Z treści zapytania rozumiem że potrzebujesz sprzęt do drukowania najchętniej w kolorze i aby koszty eksploatacji nie drenowały portfela. Według mojej opini i nie tylko najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie systemu CISS do drukarki którą posiadasz ( o ile konstrukcja drukarki na to pozwala ) lub zakup sprzętu atramentowego wyposażonego w system CISS....
Wybacz jak już nie wyrzuca zabezpieczeń to cofam to - nie doczytałem. Ekspres wytwarza parę? jak słabo leci woda to zatkana dysza albo kamień albo uszkodzony zawór para/woda. Sprawdź drożność dyszy, zdejmij chromowane pokrętło zaworu (na siłe) i w momencie lania wody dociśnij brązowe pokrętło, jak ruszy to wymiana trzpienia albo całego zaworu. Jak żadne...
Nie ma innej możliwości , jak uszkodzona dysza, proszę ją rozebrać i odkamienić- sprawdzić drożność elementu wirującego, ja używam do tego kwasu fluorowodorowego, środek nazywa się Nerta ATC300, bardzo silny środek do osadów mineralnych, można użyć dowolnych odkamieniaczy, jestem 100% pewny diagnozy
Witam,właśnie skoczyłem walkę ,miałem problem z małym poziomem wody. Jezeli płaszcz napełnia sie do oporu,odpada hydrostat, skoro jest mały poziom wody odpada tez elektrozawór,zostraje więc zanieczyszczony płaszcza własciwie owego pojemnika z czarodziejskimi granulkami. do pojemnika nie ma dostępu,w serwisie w tej sytuacji wymiana na nowy płaszcz i...
Samochód podczas ruszania z miejsca, tracił na chwilę moc, szarpał i strzelał Zarówno na gazie i benzynie? Co do spryskiwaczy sprawdź drożność przewodów i dyszy.
Witam od kilku miesiecy miałem problem ze od czasu do czasu piec zapalal sie dosc wybuchowo (Tak jak by zapuzno nastepowal zaplon w komorze spalania) Wyczysciłem komore spalenia i komin, sprawdzilem drożność dysz przeczyscilem wszystko spreżonym powietrzem(zauważyłem ze przy palnikach sa popekane takie porcelanowe rureczki nie wiem do czego one są??...
Należy zacząć od wymontowania i dokładnego przeczyszczenia pilota. Sprawdz drożność dyszy.
jesli nie pomaga to co mówią koledzy, zdejmij wężyk elektrozawór-zasobnik i sprawdź drożność dyszy wlotowej
Akurat w tych myjkach niema oleju tylko jest samar, ale nie widzę żadnych przeciwwskazań aby go zamienić na olej. Poziom oleju niema nic wspólnego z wyżej opisanymi usterkami (chyba słabo podglądałeś tych serwisantów). Sprawdź drożność dyszy na końcu lancy - może być zapchana i należało by sprawdzić zawór przelewowy, możliwe że trzeba go tylko przesmarować.
Każdy program, przy pomocy którego jest drukowana zawartość określonego pliku, ma jakiś domyślny tryb drukowania i jedne tryby mogą być mniej, a inne bardziej podatne na różne "zakłócenia" drukowania wynikłe z np. niepełnej drożności dysz lub jakiegoś uszkodzenia samej drukarki. Proponowałbym popróbować drukowania plików pdf pod Acrobat Readerem na...
Jakby przyjrzeć się dokładniej konstrukcji silnika, to wał korbowy nawet nie dotyka lustra poziomu oleju. Więc smarowanie rozbryzgiem pochodzi z podawania oleju na odrzutnik wału korbowego. Przy rozbiórce silnika proponuję sprawdzić drożność dyszy kierującej olej na wał korbowy (znajduje się przy gnieździe łożyska). Chyba że problem tkwi w jakości wykonania...
Gaźnik wymaga przeglądu tj. sprawdzenia drożności dysz oraz działania ssania. Po nagrzaniu silnika należy dokonać regulacji (opis na forach). Sprawdź poprawność zamontowania gaźnika (równomierne zamontowanie do cylindra wraz z dobrą uszczelką).
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Zacznij od sprawdzenia drożności dyszy świeczki,wykręć ją,przedmuchaj i sprawdż czy otwiera się zawór gazowy. Napisz o efektach.
Byc moze zalana przez zamiennik psuje sie szybciej :D A tak na powaznie, jesli chodzi o "szkodliwosc" zamiennikow - to raczej maja wplyw tylko na droznosc dysz.
Zgadzam się, nie posiadają one zabezpieczenia termicznego. Przyczyną może być łożysko na wentylatorze, albo zawór nadmiarowy. można też sprawdzić drożność dyszy i samego przewody tam gdzie to łączyli.
Wkłady 17 i 27 rozbierałem kilka tygodni temu - skutek jest opisany Kilka tygodni temu wykopałem na strychu Lexmarka Z612 z kartridżem kolorowym (nigdy nie regenerowanym), wszystko ma przynajmniej 7 lat. Kartridż czarny walał się w domu, był po regeneracji (nieudanej - kilka lat temu). Oba kartridże rozmontowałem, wypłukałem i poddałem działaniu: -...
Potwierdzam - problem sprowadza się do drożności dysz drukujących zarówno dla pojemnika kolorowego jak i czarnego ( w mniejszym stopniu ). Należy udrożnić dysze bądź wymienić pojemniki aby na wydruku nie było "paskowania".
Witam, jeśli przy kserowaniu też jest wadliwie, to mimo wszystko lepiej sprawdzić drożność głowicy - odcisk dysz na papierowym ręczniku zaraz po zrobieniu czyszczenia ze sterownika drukarki. Był na forum przypadek, że fabrycznie nowe MG5250 nie było w stanie drukować koloru Cyan - objawy był takie, jak zatkany odpowietrznik, ale po wyjęciu i włożeniu...
1. Tranzystory to najprawdopodobniej 2SC5779, 2SA2064. 2. To że jest tusz i głowica jest drożna nie świadczy o tym że powinna drukować. Głowica z czasem traci swoje właściwości i pomimo drożności dysz nie wypluwa tuszu. Poczytaj sobie na temat zasady działania druku atramentowego i metodzie piezzoelektrycznej.
sprawdź też drożność dyszy mogą być częściowo zatkane bo gaz z butli nie jest pierwszej jakości i wyreguluj dopływ powietrza do palników W tej kuchence nie ma regulacji dopływu powietrza do palników! <skryn>
Mam to samo. Dużo pary a od dziś nie leci wogóle. Nie zrobi oczyszczenia po włączeniu. Woda leci wężykiem prosto do tacki ociekowej. Sprawdziłem drożność cienkich wężyków za grzałką. Wszystkie są drożne. Elektrozawory oba działają. Wg mnie do coś blokuje w bloku zaparzającym. Sprawdziłem drożność sitka w bloku zaparzającym. Jest ok. Wszystkie uszczelki...
Dokładnie, to żeby wykonać stronę testową, musisz przytrzymać klawisz X, wtedy nacisnąć ten od kolorowego kopiowania i puścić X. Na stronie testowej oprócz różnych mniej lub bardziej ważnych informacji będą 4 paski: czarny, niebieski, różowy i żółty. Najprawdopodobniej czarny będzie niepełny, co wskazuje na problem z drożnością dysz w czarnym kartridżu.
ja akurat mam sporo do czynienia ze starszymi lexmarkami, pracującymi na tuszach o oznaczeniu 70 (czarny) i 20 (kolor) - w swojej karierze przerobiłem już Z51, Z52, Z54 i Z45 (2sztuki); kardridże - jeśli się nie dopuści do ich zaschnięcia - są chyba wieczne, ciężko powiedzieć, ile razy je napełniałem - bo nigdy nie czekałem do końca ... ale musze powiedzieć,...
To zdaje sie kolega nie pamięta słynnej benzyny 86, k Kolego, maluchem to ja zacząłem jeździć 1974 roku, a benzynę to jeszcze czerwoną pamiętam, miała chyba 70 oktan. A te samozapłony to mogły się brać z żarzącego się nagaru na głowicy lub elektrodach świec. A do autora tematu, sprawdź drożność dyszy wolnych obrotów i kanału gdzie śrubką reguluje się...
Jak tam jest rozwiązane ssanie i czy nie ma jakiegoś zaworu odcinającego paliwo (zawór hamowania silnikiem)? Zacznij od sprawdzenia poziomu paliwa w gaźniku i sprawdzenia drożności dysz. Silnik gaśnie po nagrzaniu nagle, czy stopniowo traci moc/"dławi się". Gaśnie w czasie jazdy czy tylko na wolnych obrotach?
Witam. Mam problem z drukarka Brother DCP-135c. Wydruk testowy wychodzi fatalnie. Nie da sie nic odczytać na zwykłej normalnej jakości wydruku. Na wysokiej wydajności wydruk jest przyzwoity jednak widać na nim poziome linie. Wymontowałem i rozebrałem głowice oraz kilkakrotnie przepłukałem ją izopropanolem oraz woda utleniona na koniec przelewając podgrzaną...
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Aby dany pojemnik nadawał się do eksploatacji muszą być spełnione trzy warunki: 1. pojemnik ( chip ) musi być sprawny elektronicznie; 2. W pojemniku musi być tusz ( ciecz ). 3. Dysze drukujące muszą być drożne. Samo resetowanie pojemnika jest niekonieczne aby móc drukować. W twoim przypadku spodziewam się że występuje problem z drożnością dysz zakładając...
Kolego, bez urazy ale nikt normalny nie bierze sprzętu do stania w korkach, który na luzie ledwo chodzi. Tak,wszyscy wiemy o zjawisku "okapcania" świec zwłaszcza na klasycznym układzie zapłonowym,ale jeśli poziom paliwa, droznosc dysz, skład mieszanki jest prawidłowy to nie musi być wina lewego powietrza a takiej blachostki jak zuzyta przepustnica czy...
mziel , Stalovy a na wydruku testu drożności dysz jest PGBK czy nie? Jeśli jest, to faktycznie sterownik może pracować wadliwie. Kilka tygodni temu jeden z kolegów walczył ze starym LaserJetem, który drukował co drugą stronę białą i przeinstalowanie Windows 7 pomogło: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Witam serdecznie. Jestem początkującym na elektrodzie więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem ze zmywarką do zabudowy Whirlpool 7440 polegający na tym, że po włączeniu zmywarki (na wszystkich temperaturach) zmywarka jak zwykle najpierw wypompowuje resztki wody, potem nabiera wodę i jak ma pompować wodę do mycia - pompa głośno chodzi, trzęsie się i...
Witam, Zmywarka jak w tytule od kilku miesięcy raz na jakiś czas nie domywa zupełnie naczyń umieszczonych w dolnym koszu. Po zablokowaniu zamka drzwiczek i uruchomieniu zmywarki przy uchylonych drzwiczkach okazało się, że dolne ramie myjące na bardzo małe ciśnienie wody, które nawet nie powoduje obrotu natrysznicy. Górna natrysznica działa prawidłowo...
Problem z resetem pampersa w drukarce, Error 5200, P8 5200 (P8) to nie pampers - po prostu procedura resetu pampersa (a raczej samo wejście w tryb serwisowy) czasem pomaga skasować błąd 5200. Ale to nie jest błąd pampersa - to problem z temperaturą głowicy (mogą go powodować np. zapchane dysze). Jeśli możesz drukować w trybie serwisowym, to wydrukuj...
Twój problem sprowadza się tylko i jedynie do sprawności ( drożności ) wszystkich dysz drukujących. Ale aby to sprawdzić wydrukuj stronę serwisową i zamieść skan. W oparciu o wydruk będzie można powiedzieć coś więcej.
Witam mam poważny problem z drukarką jw. dziś wymieniłem w niej kartridże na nowe wsadziłem wszystkie nowe kolory czarnego trochę jeszcze było. Wydrukowałem 1 stronę tekstu wszystko ok ale chciałem wydrukować kolor i był tylko czarny schemat :/ Potem zrobiłem chyba wyrównywanie głowicy czy jakoś tak związane to z drożnością dysz popracowało chwile i...
Kolego gaźnik do przeglądu (udrożnia dysz i kanalików) i ssanie do sprawdzenia. Z uwagi, iż jest to silnik 2T, wskazanym jest sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz drożność tłumika. W razie konieczności podmień moduł.
Zmierz ciśnienie sprężania, sprawdź: szczelność połączenia gaźnika z głowicą, czystość gaźnika (szczególnie dysz), szczelność zaworka w komorze pływakowej, poziom paliwa w gaźniku, działanie układu rozruchowego, drożność układu wydechowego.
Gaźnik Amal prosto z pudełka nie nadaje się do normalnej eksploatacji. Obecne partie mają za duże dysze biegu jałowego (#39). Ten gaźnik wymaga zabawy w strojenie, a części do niego (nietypowe dysze z gwintem UNF) są bardzo drogie. Mieszanka biegu jałowego jest za bogata, dlatego silnik odpala zimny bez ssania, a na rozgrzany się zalewa. Świeca ma izolator...
Ewidentnie widać że głowica dla koloru czarnego jest zatkana. Taki stan rzeczy może być spowodowany zatkanym odpowietrznikiem w pojemniku czarnym. Należy sprawdzić drożność, bo w pojemniku powstaje podciśnienie i atrament nie może spływać do głowicy. Inna przyczyna - może być złej jakości tusz w tym zamienniku. Zdarza się tworzenie czegoś co może przypominać...
Jak najbardziej może to być zabrudzony gaźnik. Jednak jeśli masz dobry filtr powietrza i szczelny układ dolotowy, to raczej syf nie miałby jak się dostać. Chyba że sam gaźnik nie jest zbyt szczelny. Sugeruję sprawdzenie drożności głównej dyszy paliwowej. I co ważne, byś nie używał żadnych drucików itp do czyszczenia gaźnika! Wyłącznie sprężone powietrze...
Czyli problem był w drożności obiegu oraz zanieczyszczeniu dysz spryskiwaczy? Prosta metoda podejrzenia co się dzieje w zmywarce. Szklane szczelne hermetyczne naczynie z przezroczystym szkłem, niekoniecznie słoik, w środku włączona komórka z rejestracją filmu z włączoną lampą. Włączamy ..... A potem oglądamy jaki strumień z wiatraków. Widać czy się...
Jesli czarny wklad byl regenrowany mogl stracic pewne wlasciwosci - w glowicach liczy sie nie tylko "droznosc" dysz ale rowniez zdolnosc do "wypchniecia" atramentu przez dysze i w zaleznosci od technologii druku ulegagaja zuzyciu pewne elementy w glowicy odpowiedzialne wlasnie za to "wypchniecie". Generalnie glowica moze zostawiac slad po dotnieciu...
Odnośnie czyszczenia gaźnika: jeśli masz typ 16N3, to jest w nim jeden kanalik, który bywa przeoczany przy czyszczeniu. Trudno osady z niego też wypłukać albo przedmuchać. Jest on między "komorą" paliwa dyszy głównej i wolnych obrotów: http://obrazki.elektroda.net/25_12776738... To nie jest dysza, więc można sprawdzić drożność kawałkiem drucika....
Informacje wcześniejsze należy wziąć pod uwagę. Od siebie dodam, abyś spróbował zalać ok. 2 cm 3 paliwa wprost na tłok i uruchomić silnik. Jeśli silnik "zaskoczy", to skupiłbym się na sprawdzeniu działania ssania elektrycznego, drożności dysz w gaźniku oraz prawidłowym działaniu kranika podciśnieniowego (czy założone są prawidłowo wężyki). W zależności...
Co do canona mg 5150 to właśnie przy takiej głowicy teraz pracuje . Jest drożna po rozdręceniu nawet widać prześwity :) ale nie drukuje kolorów. Wbrew powszechnej plotce, zapchanie w tych głowicach rzadko kiedy jest na dyszach. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... jest sprawdzony (i prosty) test na drożność. Czy...
Sprawdź drożność przewodu i dyszy w niedziałającym spryskiwaczu.
Witam.Już dawno jak miałem malucha.Mogę czegoś nie pamiętać,ale: 1.proszę zdjąć przewód z króćca przy gaźniku.Włożyć go do butelki i uruchomić na parę obrotów rozrusznik.Paliwo winno pulsacyjnie wypływać z przewodu.Uwaga by nic nie zaiskrzyło i nie było pożaru. 2.Wykręcić dyszę biegu jałowego i przedmuchać ją.Ewentualne zabrudzenia widać patrząc w dyszę...
Najbardziej podejrzane wydają się kardridże i sterowniki. Moje propozycje: -Sprawdź na kardridżach z 3820 -będą śmigać -Wydrukuj test dysz z drukarki-naciskasz POWER i trzymasz a drugim palcem naciskasz 8x przycisk Resume a potem 4x przycisk PAPIER- i puszczasz power-na wydruku pojawią się testy 4 kolorów dzięki czemu będziesz mógł sie przekonać o gamie...
Z tą wodą to chyba nie jest dobry pomysł. Sam mam głowicę do "zakonserwowania". Są specjalnie fluid które wstrzykuje się w głowicę. Ja mam gorzej bo do głowicy epsona np xp600 nic nie wstrzyknę bo nie ma jak. Jak. A szczególnie jak to poprostu co jakiś czas czas wydrukuj test dysz. Ja robiłem mnóstwo brotherow o epsonach nie wspomnę bo to juz w tysiące...
amica drożność drożność chłodnicy drożność chłodnica
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot zerwana plomba wiertarka młot
przekaznik bistabilny przekaznik bistabilny
Mikrofon do komputera – HyperX SoloCast, Blue Yeti, Shure MV7, USB czy XLR, wybór i parametry RJ45 T568B – kolejność kolorów, standard ANSI/TIA-568.2-D, Ethernet, PoE, Cat 5e/6/6A