Ta dziurka to właśnie odpowietrzenie skrzyni korbowej, w tych prostych sprężarka to nic innego jak dziura więc powinno się tam dać coś wsadzić. Jeśli masz wyciek z pod bagnetu to albo oring albo już duże przedmuchy.
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Tulejki powinny być wykonane z brązu samosmarnego ,to taki porowaty odlew gdzie w porach jest olej ale jaki nie wiem.Albo mechanik wymienił tulejki na zwykły brąz , a może masz za duże przedmuchy z odmy i dlatego musisz często czyścić mechanizm .A stosowałeś biały smar w sprayu do zamków on na mrozie nie gęstnieje.
(at)pepe150 w poprzednim berlingo /partnerze rzadko te separatory się psuły . Tam była membrana gumowa. Zwykle lecący olej do dolotu to za duże przedmuchy ze skrzyni korbowej/uszczelniaczy zaworowych, a to równało się koszty i końcówka silnika. Masz inne doświadczenia z tym 1,6 HDI? Twoim zdanienm to nie duże przedmuchy wywalają olej do odmy?
Witam, od jakiegoś czasu, powoli remontuje sobie kompresor na sprężarce HS11. Mam pytanie, dlaczego z otworu w skrzyni korbowej wylatuje mi olej ( mgiełka ) ? Dlatego że jest go za dużo , czy dlatego że mam już za duże przedmuchy ?
Jest to odpowietrznik komory korbowej silnika (odma), powinien być podłączony do łącznika pomiędzy filtrem a gaźnikiem. Być może ktoś to odłączył nie bez powodu, za duże przedmuchy w komorze korbowo - tłokowej, Warto się temu przyjrzeć dokładniej.
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
Ciśnienie jest w porządku Duże przedmuchy świadczą o zużyciu pierscieni
Skoro masz tylko 180 barów to wszystko sprawne być nie może, to że słyszysz rozrusznik to słaba odpowiedź. Masz kompa więc podaj jakie obroty są podczas rozruchu. Ale ja bym zaczął i tak od regulatora ciśnienia. No, teraz jeszcze mi się przypomniało, może masz duże przedmuchy pod wtryskiwaczami i dlatego nie nabija ciśnienia, ale to by musiały być solidne.
Podobno jak zgaśnie auto po odkręceniu korka wlewu to lepiej dać spokój, czemu ? Może mi ktoś wytłumaczyć ? To bo oznaczało baaardzo duże "przedmuchy", czyli bardzo słabe ciśnienie sprężania na co najmniej jednym cylindrze. Ale jak gaśnie, to już hardkor jest. Nie powinny się stamtąd wydobywać widoczne spaliny ani bryzgać olejem (pojedyncze kropelki...
Jak są duże przedmuchy to remont silnika Nie lepiej kupić nową pokrywę wiem że jest droga ale zliczyć wszystko to wyjdzie to samo
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Zatkana odma, za duże przedmuchy do skrzyni korbowej.
Remont silnika, duże przedmuchy.
Wygląda to na odmę silnika , czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej . Spróbuj odpiąć przewód i wtedy ją odpal . Jak odmą będą duże przedmuchy to silnik do remontu . Ostatecznie można przewód od odmy skierować na bok , otwór w gaźniku zatkać i powinna chodzić .
Odma też nie wyrabia jak silnik jest zużyty i ma duże przedmuchy.
Sprężarka ma duże przedmuchy. Albo zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Pompe naprawiali w warsztacie o nazwie, Bosch ...... No to naprawili i usterka znikła, czy tylko udali, że naprawili? (-)jak sprawdzic odme, przy dolocie do turbiny tam gdzie ta odma się łączy jest trochę oleju. Nie znam za bardzo kia ceed 1,6 crdi, ale mam fotkę z silnika hdi, gdzie czerwona strzałka pokazuje rurkę gumową łączącą odmę z rurą dolotową...
Jakby odma była zatkana to wtedy by skakał korek (przedmuchy większe niż podciśnienie) albo jak już bardzo duże przedmuchy (większe niż pobór powietrza przez odmę).
Uszczelkę już zdiagnozowałem tester co2 i przelewający się płyn w zbiorniku wyrównawczym duże przedmuchy. Auto jeździ trochę zamulone i znika płyn chłodniczy.
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
Czy silnik ma zbyt duże przedmuchy? Jak mogę zniwelować ten problem bez remontu silnika? Zdecydowanie "przedmuchy". Raczej nie opłaca się remontować ten silnik.
Kompresja jest... ale jaka? jak pluje olejem to jest go albo za dużo albo za duże przedmuchy z pierścieni odłącz puki co tą odmę (ten wężyk z którego pluje) tak, żeby nie pluło do filtra powietrza bo wtedy jest jeszcze mniej mocy regulator działa? bo powinien sobie sam dodawać "gazu" przy obciążeniu koszeniem ps: to bardzo mały silniczek, nie oczekuj...
chodzi o regulację przepływki druga sprawa że jak silnik ma duże przedmuchy to trzeba przenieść odmę do filtra powietrza bo nie będzie możliwe dobre uregulowanie przepływki
Doradzę sprawdzenie, czy nie poszedł mieszek seperatorek w pokrywie rozrządu (odma) Odlącz ją od dolotu turbiny i wypuść wężem pod auto na prubę kilka tyś km. Ja to sprawdzam ustami.. przy uszkodzeniu tej membrany turbina potrafi wydoić krocie litrów. Jednak "zapaszek" sugeruje duże przedmuchy na pierścieniach- to się mierzy sprężanie, próba olejowa...
Zmiana obrotów nic nie pomoże w tej sprężarce. Najwyraźniej masz za duże przedmuchy w złożenieu tłok-pierścienie cylinder. Zjawisko to nie powinno mieć miejsca. Może brakuje pierścienia na tłoku. Ja też miałem kiedyś nową sprężarkę rosyjską, i nie było pierścieni Segera zabezpieczających sworznie w tłokach. Resztę można sobie wyobraźić
Rozbierz silnik i sprawdź cylinder, bo cylindry w tych maszynach są dosyć słabe, i ulegają szybkiemu przetarciu gładzie cylindryczne. Nawet szczelne maszyny gasną i chodzą na ssaniu, bo mają zbyt duże przedmuchy.
Witam, a jak wygląda ciśnienie sprężania w cylindrach? czy są duże przedmuchy ze skrzyni korbowej? jakie jest zuzycie oleju silnikowego? Jeśli tutaj jest żle to tłoki, zawory, pierścienie. Wtedy Silnik do remontu lub wymiany.Pozdrawiam
Na tym zdjęciu zamieściłem części z silnika Perkinsa 4 cyl. z wozka widłaka. http://obrazki.elektroda.net/29_12310816... Trzeba uważać z paleniem na samostart.Jak są duże przedmuchy do skrzyni korbowej to juz są popękane tłoki 2 i 3.Jak masz kłopot z odpaleniem to może się zapowietrza układ paliwowy.Z pomocą kompresora łatwo dojść gdzie jest nieszczelność.Na...
Padnięty silnik ,duże przedmuchy góra dół ,agonia brak kompresji zapewne po zmierzeniu wyjdzie zapewne okoł 5-6 atm. to i tak sukces będzie ,poszukaj nowego motoru może za 500 kupisz.
Na pewno ok jest to że: 1. Chlapie po otwarciu korka oleju. Jeśli wałek jest blisko wlewu, to brak chlapania oznaczałby, że nie ma smarowania. 2. Podciśnienie zaysające korek oleju czy bagnet oleju. Brak podciśnienia to niedrożna odma lub duże przedmuchu. Masz jakieś inne niepokojące objawy?
Moim zdaniem sprawdź dokładnie odmę, masz już auto letnie (bez urazy) i silnik chyba ma już duże przedmuchy. Jeśli potwierdzi się to przypuszczenie, to czeka Cię generalny remont silnika lub podmiana na inny. Informacje kolegów proszę również wziąć pod uwagę.
Może być wiele powodów, np. brak szczelności w cylindrach, ale to daje duże przedmuchy, zużycie oleju zaobserwowałeś coś takiego ? a może urwał się wał Telepatycznie trudno stwierdzić... dmucha na głowicę. Co się dzieje ?
Objawy oczywiste, są tak oczywiste, ze trudno się na nie zwraca uwagę;) A propos spalania płynu to tak po przemyśleniach przyszedł mi do głowy fakt, ze fizyki się nie da oszukać. Chodzi o to, że jeśli uszczelka pod głowicą była by walnięta, to ciśnienie z cylindra silnika podczas sprężania nie pozwoliło by na dostawanie się chłodziwa do niego. To uszkodzenie...
Z tym wężem pod pod silnik , to jest stare rozwiązanie jak świat . Głównie tak robili jak sadziło odmą gdy silnik miał już duże przedmuchy , czyli był zużyty . pozwalało to na lepszą pracę silnika i nie paskudziło filtra . Dzisiaj tak nie wolno robić bo to zanieczyszcza środowisko , a i przeglądu nie przejdzie . :| Ciekawe co by diagnosta powiedział...
Witam! Może ma już niskie ciśnienie sprężania na cylindrach..A jak już jest ciepły to pracuje równo?dymi?Ma duże przedmuchy do skrzyni korbowej?bierze olej? Zacznij od naprawy rozrusznika, bez niego "podlatany" diesel nie zapali w duży mróz..
Zmniejsz przerwę na świecach lub zmień świece i też zmniejsz przerwę na 0,5 mm. Jak ssanie jest mechaniczne to masz możliwość zwiększenia dawki paliwa na wysokich obrotach. Zatkany wydech w takim sprzęcie chyba nie jest możliwy. Ścięty klin, brak luzów na zaworach, zwietrzałe paliwo, duże przedmuchy ze skrzyni korbowej, zawilgocona instalacja zapłonowa...
Witam, Miałem podobny problem w samochodzie Golf, z tym samym silnikiem. Brak obrotów na biegu jałowym. Problemem był silniczek nastawnika w przepustnicy. Czasem działał, czasem nie (chyba się też zacinał). Silnik miał duże przedmuchy do skrzyni korbowej i olej silnikowy lądował w dolocie brudząc go. Rozwiązaniem był zakup używanej, sprawnej przepustnicy.
Witam :) Sylwek_666 mam mz-etkę z silnikiem TS 250 ( jajko ) . Kiedyś dla próby założyłem uszczelniacze sprężynkami na zewnątrz ( oryginalnie były do środka ) ,niestety okazało sie to błędem - bardzo duże przedmuchy i szybkie znikanie oleju ze skrzyni ;) . Te założone sprężynkami do środka wytrzymały znacznie dłużej :) Pozdrawiam :)
Czasem wydaje mi się że największym problemem w odpalaniu ciągników jest ich fatalny stan, szczególnie instalacji wtryskowej i elektrycznej. To też, ale ważniejszy od elektryki (której w T25 przy silniku niema) jest stopień zużycia tulei cylindrowych: duże zużycie >duże przedmuchy>małe ciśnienie sprężania>niska temperatura>brak samozapłonu - silnik...
Bez ocieplenia to działa jak skraplacz i przez wylot cieknie destylowana woda. Witam. Przepraszam , że tak późno odpisuje . Miałem podobne doświadczenie i teraz już wiem , że to nie przez nie docieplenie , po prostu zawór był za daleko od boilera . Ciepła woda przed wrzeniem gromadziła się w przewodzie. W moim przypadku to około 50 cm przewodu ciśnieniowego...
Jaka jest temperatura otwarcia termostatu przy silniku n46 b20b? Z racji ze nie ma wskaźnika temperatury odczyt możliwy tylko komputerem. Na dole chłodnicy jest ciągle 25 stopni do czasu aż dojdzie na silniku 105 stopni. Wtedy bardzo powoli temperatura wzrasta. Czy aby nie jest trochę za późno? Silnik ma bardzo duże przedmuchy, na nowej odmie i czystych...
Panowie, żaden boster, żadna turbina. Stawiam na słabą kompresje - silnik ma duże przedmuchy i mgła olejowa przez odmę leci do turbiny. A turbina sprawana rozdmuchuje to dalej po całym dolocie, łącznie z w/w wężykiem który służy do zwiększania dawki względem ciśnienia doładowania. Wymień wężyk i będzie ok. Silnik odzyska jad, bo skoro był zsunięty to...
Mogę powiedzieć, że zęby zjadłem na maluchach. Jeździłem nimi od 74 do 86 roku. Powodem oleju na filtrze powietrza są duże przedmuchy z odmy (przedmuchy do miski olejowej), proste do sprawdzenia - wymienić filtr, a odmę puścić na zewnątrz (np do otwartej butelki, zaraz będzie widać co z odmy leci) i filtr powinien zostać suchy. Ciśnienie sprężania w...
Znaczy to że nieprawidłowo pracuje separator olejowy w odpowietrzniku skrzyni korbowej. Dodatkowo jest duże ryzyko przedmuchów przez pierścienie na tłoku (pęknięty,zapieczony,wytarty ) Pozdrawiam D
Kompresja 25 jest słaba, praktycznie pogranicze wartości kwalifikujące silnik do remontu. Jeśli na tulejach miałeś/masz progi to wymiana samych pierścieni jest bez sensu, bo teraz pewnie się to tam tłucze, a jeszcze dochodzą wyrobione owale na tulejach. Pewnie nic nie porobiłeś traktorem, który nie pali na dwa gary, ale zapewne będzie brał olej i ma...
Wiem o czym piszę a taki silnik oglądam codziennie w 42 letnim ciągniku DEUTZ 5006 i chociaż ma już duże przedmuchy odmą ale uszczelki pod głowicami trzymają i strzałów nie słychać.Dzięki przedmówcy jestem mądrzejszy o taki przypadek.W/w ciągnik 10 lat temu zastąpił C330 i jest sporo lepszy w mocy,spalaniu i wygodzie użytkowania.Ma zamontowany tur z...
Od remontu tego silnika nie uciekniesz.Masz duże zużycie oleju a do wymiany są prawdopodobnie zużyte pierścienie na tłokach.Sprawdż czy jest drożna odma .Obroty wzrastają gdyż są duże przedmuchy oleju z cylindrów i poprzez odmę dostaje się do gażnika silnika mieszanka olejowo-powietrzna co stanowi dodatkową dawkę dla silnika.I świece Ci również zapewne...
Zrób próbę przelewową. To szybka, prosta i tania metoda analizy kondycji wtryskiwaczy. Z tego co wiem to sprawdzenie przelewu moze ustalic tylko spadki cisnienia na wtryskiwaczach a nie kondycje rozpylaczy wiec w tym przypadku raczej to nic nie da. Podgladnij parametry przeplywu powietrza tak jak jest i z zaslepionym egr w tych zakresach obrotow co...
Wyliczyłeś m.in., że wymieniłeś tłok i pierścienie, a co z cylindrem? Przecież to oczywiste, że po rozgrzaniu silnik traci kompresję wskutek wyeksploatowania cylindra. Nie jest w kształcie walca tylko "jajowaty". Silnik gaśnie, bo ma zbyt duże przedmuchy mieszanki przy ściankach cylindra. Ponadto mogą być źle dobrane pierścienie tłokowe, źle zamontowane,...
Kolego, czym się inspirowałeś budując ten kompresor w tak dziwaczny sposób ? Przecież można było zrobić o wiele bardziej zwartą konstrukcję, wizualnie zbliżoną do fabrycznej. Te sprężyny to w jakim celu ? Mają zapewnić 'komfort' zbiornikowi :D Sprężarkę niby wyremontowałeś, a filtra powietrza brak. Typowo po polsku... Dodatkowa 'odma' potrzebna ? Czyżby...
To ratuje Ciebie "Ceramix" i olej 20 W 50. Taa, może lepiej od razu "Superolu" nalać? Próba olejowa wykazała nieszczelne pierścienie Te próby olejowe to sobie można.... Na przylgnie zaworów nie ma regeneratorów powierzchni Jedynie ponowna obróbka mechaniczna. silnika robić nie bede bo nie mam kasy. Więc pozostaje jeździć tak jak jest. Gdyby miało być...
Nie, to przepływomierz jeśli na 100% wszystko za nim jest szczelne i usterka powstała nagle lub silnik ma już tak duże przedmuchy że za dużo daje odmą ale wtedy problem by narastał stopniowo. Ważne jest też ustawienie wolnych obrotów śrubką w przepustnicach (taka w dołku) i ciekawe czy ktoś nie kręcił śrubkami regulacyjnymi przepustnic. Co do zaworu...
Jeśli odma jest odłączona od rury można podejrzewać że silnik ma przedmuchy i to duże. Silnik do remontu.Sprawdzałeś stan oleju w silniku?
Walcze z wariowaniem wolnych obrotów od momentu kupna samochodu (2 Lata ). Na gazie wsio OK. Na benzynie padaczka, falują. Zawór wolnych podmieniony i komp. Lambda nowa. Przepływomierz sprawdzony. Nieszczelności sprawdzałem autostartem i nic. Pomaga odłączenie odmy od gumy na przepustnicy po jej uprzednim zaślepieniu. Czyli jakby lewe powietrze z tej...
Witam Problem jest taki że po odpaleniu samochodu zapala się żółta kontrolka diagnostyki i nie załącza turbiny. Podłączony CLIP pokazuje ciśnienie atmosferyczne 997 hpa a doładowania 1100, błąd jest trwały i niekasowalny (błąd niezgodności ciśnien) Jeśli się auto odpali a potem da mu w pipe to można przejechać i 100 km byle nie odpuścić gazu do zera...
Odma na zewnątrz. Wylatuję przez odmę bo masz przedmuchy. I to bardzo duże.
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
Pomiar ciśnienia sprężania dużo powie. Jeśli z tym będzie oki, to pompa wtryskowa na stół. Przedmuchy ma duże? Oleju, jak rozumiem, nie ubywa? Możliwe też, że coś na rozrządzie się przestawiło, raczej od napędu pompy, bo na wałku rozrządu raczej doprowadziłoby od kolizji.
Witam masz coś nie tak z silnikiem. Za duże zużycie oleju, sprawdz ciśnienie sprężania (przedmuchy). Pozdrawiam.
Zastanawia mnie jednak ten niby zbiornik na olej. To nie zbiornik na olej tylko tzw. odma. Sprężarki samochodowe mają małe skrzynie korbowe, pulsujące w środku skrzyni ciśnienie a z nim cyklicznie zasysane i wydmuchiwane powietrze wygania olej przez ten kanał. Stąd puszka na górze żęby miało co spływać z powrotem, albo jest tam filtr itd. Szczególnie...
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
A przedmuchy do odmy duże ? Skoro wykluczyłeś nieszczelności w obrębie zbiornika to najprawdopodobniej sprężarka jest zużyta (wytarte tłoki, cylindry, pierścienie, nieszczelne zawory w głowicy).
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
Przedmuchy na pierścieniach. Pytanie jak duże, bo jakieś minimalne zawsze będą - jak w silniku spalinowym. Po to jest tam odpowietrzenie skrzynki korbowej. Jeśli w miarę szybko nabija ciśnienie i nie chlapie olejem to daj jej spokój.
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Aby nastąpił zapłon w silniku diesla w niskich temperaturach, wcale nie musi być on wyposażony w świece żarowe.Rację ma kolega jta, bardzo ważny jest stan instalacji zasilającej.Wtryskiwacze nie mogą,, lać,, tzn.muszą utrzymywać zadane ciśnienie pracy i rozpylać wtryskiwane paliwo,pompa wtryskowa musi podać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem. Stan tłoków...
Jak widać znawców na pęczki tylko wniosków brak. Wycieki z pewnością nie zostały spowodowane zmianą jakości oleju. To taki wybieg macherów, którzy schrzanią robotę i później nie przyznają się. Idąc podobną logiką można dość do wniosku,że rozpuściły się uszczelki co brzmi śmiesznie. Obawiam się, że stawiasz przed tym silnikiem zbyt duże wymagania a on...
Przedmuchy na silniku i to duże w takim razie wypiąć odmę wyciągnąć bagnet i sprawdzić jak w tedy chodzi Jak po dokręceniu korka takie cuda się dzieją wygląda na padnięte pierscienie
Reduktor Artic. Dysze 2.5mm. spróbuję zejść ciśnieniem niżej bo mam problem z odpalaniem czyli jakby wtryski miały za duże ciśnienie i jest przedmuch :) ale na wysokich obciążeniach silnika wyskakuje błąd że "... wtryskiwacze gazu otwarte..." czyli jakby za mało gazu dostawał :)
Witam Mam taki sam problem , węgiel się nie dopala,dużo spieków,na 3 dni pożera mi jakieś 4 worki węgla ,bardzo dużo Mam sterownik st 37n rs Piec firmy ognik 17kw Moje ustawienie Co 55 Cwu 50 Czas pracy 9sek Czas przerwy 55sek Praca w podtrzymaniu 20 sek Przerwa w podtrzymaniu 25 min Opóźnienie podajnika 16 sek Opóźnienie wentylacji 16 sek Histereza...
Posiadam piec zielke 12KW albo 15 KW już nie pamiętam, powierzchnia do grzania około 100 m2, budownictwo stare poniemieckie nieocieplone. Palę wszystkim, głównie drewno i węgiel. W piecu pali się dobrze. Dużym minusem jest szczelność drzwiczek, przy zamkniętych wszystkich drzwiczkach i otwartym szybrze słychać dość duże przedmuchy. Uszczelniałem trochę...
Kolega też nie napisał jak wygląda poiół po spaleniu czy nie zostają resztki węgla niedopalone.Problem też może być w ustawieniu czasu przedmuchu.Podajnik podaje paliwo w tym czasie chodzi nawiew,ale jak piec osiąga temperaturę to nawiew się wyłączy,ale co jakiś czas musi się włączyć od 10-40sec paliwo które się pali nadal jest w zamkniętej komorze...
Wymień membranę, powinna być całkowicie płaska. Ktoś przerabiał to połączenie pompki z gaźnikiem? Tak naprawdę to jaki masz problem? Robi się duże ciśnienie w zbiorniku?
Witam. Nie piszesz jaki przebieg ma auto. Stawiam na uszczelnienie tłok-cylinder. Za duże luzy, brak kompresii, utrata mocy, przedmuchy ze skrzyni korbowej - i stąd olej w obudowie filtra. Sprawdz ciśnienie sprężania w każdym z cylindów - jego wartość odpowie Ci czy obejdzie się bez remontu silnika czy też nie. Pozdrawiam
kolego sprawdzi trzeba zasilanie bezpośrednio na sterowniku bo stan kontroli napięcia rozpoczyna się zaraz jak puści grzanie świecy żarowej i rozpoczyna się grzanie na maxa .jeśli napięcie jest za małe lub za duże wtedy rozpoczyna się wygaszanie płomienia i przedmuch paleniska i wtedy wali błąd braku płomienia
Nie wiem tylko co to są te przedmuchy Przedmuchy to co ile, i na ile czasu załącza się dmuchawa bez względu na temperaturę.
Witam Kolegów Mam problem z silnikiem B&S w traktorku Stiga Park. W moim traktorku jest silnik 15.5KM o oznaczeniu 28B707-1331-01. Ostatnich 6 cyfr nie jestem pewien. Szukałem w internecie i jest to silnik bardzo popularny występuje w dużej ilości sprzętów. Po wiosennej wymianie oleju jedno koszenie przebiegło normalnie. W ubiegłym tygodniu chciałem...
Jeżeli gwizda to znaczy że już dogorywa. Z korka oleju zawsze coś tam dymi. Zależy jak bardzo i czy nie ma przedmuchów do skrzyni korbowej. Można to w łatwy sposób sprawdzić. Przy zamkniętym korku oleju odłączamy przewód od odmy olejowej i zaślepiamy go na chwilę ręką. Jak się wytworzy duże ciśnienie to znaczy że silnik już ma przedmuchy. Pierścienie...
Według mnie te silniki nie dostają "luzu" po 200 000km. Olej na połączeniach turbo to normalna sprawa, dociśnięcie połączeń i wymiana uszczelek na szybkozłączkach przewodów zazwyczaj pomaga. Podstawowe pytanie jak dużo tego oleju ubywa. Obsługuję te silniki mające po 300 000 km i wielkich tragedii tam nie ma, jakby te przedmuchy były na prawdę duże...
Tutaj ma zastosowanie diagnoza postawiona wyżej - przedmuchy do układu chłodzenia. Może być uszczelka pod głowicą, ale nie koniecznie, np. u sąsiada garażowego w oplu była pęknięta głowica.
Biały dym napewno. Trochę czuć spalonym olejem, ale robiłem wiele aut które miały uszkodzone pierścienie i zapach był bardziej intensywny, aż gryzl. Poziom płynu w normie wiec raczej nie spala płynu. Nie zaobserwowałem tez znaczącego ubytku oleju, ale duże ciśnienie w skrzyni korbowej świadczy o przedmuchu.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Witam Dzisiaj byłem na sprawdzeniu ciśnienia w układzie klimatyzacji i wyszło że: Na wysokim jest około 10 barów A na niskim 5-6 barów Mechanik stwierdził że na niskim są za duże wartości i powiedział że kompresor do wymiany bo ma przedmuchy. Czy mógłby ktoś wypowiedzieć się odnośnie postawionej diagnozy ?
A mnie ciekawi jak to sobie radzi z silnikiem 1.1kW, jakie obroty na wale, jakie maksymalne ciśnienie, wydajność. Ten silnik u mnie to Wiefamel, który występował w dwóch wersjach 1,1 kW oraz 1,5 kW różnił się tylko kondensatorem pracy, który był dodany w wersji 1,5 kW. Muszę powiedzieć, że bez tego kondensatora jako silnik 1,1 kW śmiało sobie radzi...
Rozumie że świece masz dedykowane to tego silnika z gazem, sprawdź cisnienie sprężania może byc przedmuch na przylgniach zaworowych stąd te strzały i duże spalanie, na próbe zdemontuj regulator ilości gazu i zamontuj regulator na zwykłą śróbe jak w instalacjach I generacji
Nie powinna być niebezpieczna, wszak fabrycznie też są lutowane tą metodą. Mocno naciągane stwierdzenie, różnice są duże - kontrolowany profil nagrzewania i schładzania, różne profile dla różnych stref na płytach (jeżeli jest taka potrzeba), lutowanie często odbywa się w atmosferze beztlenowej (przedmuch pieca azotem). Jak do tego dołożymy nadruk pasty...
Problem rozwiązany. Pomiar ciśnienia i próba olejowa powiedziały wszysto - przedmuchy dołem, winy cyl III i po części II. Pierścienie zamówione. Pozdrawiam, może komuś ten wątek się przyda ;)
Kolektor zdemontowany, uszczelka wprasowała się w żeliwo, niestety są i wżery, za małe by żeliwo napawać. Mam uszczelki erlinga tworzywo-metal i inne z samego tworzywa. Dostęp do wyszlifowania słaby,wystają rurki do recyrkulacji spalin( nie do odkręcenia), trochę szlifierką i pilnikiem, ale nie wiem jak duże mogą być nierówności na kolektorze wydechowym....
Witam Kolega dobrze ci radzi , ja też posiadam Defro Optima Komfort 15 kwi zasypuje piec węglem (duże wiadro 25 l) i rozpalam górą , a jezeli temperatura rośnie to musisz zmniejszyć siłę przedmuchu i częstotliwość. Ja ograniczyłem dodatkowo siłe nadmuchu montując przesłonę na wentylatorze.
Zależności fizyczne są takie (pomijam współczynniki proporcjonalności): napięcie U=dφ/dt (dφ= zmiana strumienia, dt= czas 1 zmiany strumienia), a prąd I=F/B (F= siła, B= indukcja). Ograniczeniami konstrukcyjnymi są: dla napięcia - indukcja magnetowodu B, dla prądu - gęstość prądu w uzwojeniu. W "maszynie" indukcja wynika z własności materiału...
Ten wąż gumowy, czarny ,o ile yo o niego chodzi to odma,czyli odgazowanie przestrzeni do których dostają się gazy z przedmuchu (skrzynia korbowa,pokrywa klawiatury). Z tego będzie leciał olej ,bo w silniku jednocylindrowym pulsacje powietrza spowodowane ruchem tłoka są bardzo duże. Nie ma to nic wspólnego z wyciekiem paliwa i jest to całkowicie naturalne...
Ja myśle , że filtr stożkowy (jaki masz w samochodzie ) przepuszczając zbyt duże zanieczyszczenia z powodował zbyt wczesne zużycie pierscieni tłokowych i gładzi cylindra . Skutkiem jest przedostawanie sie gazów do komory korbowej ( przedmuchy).
W dolocie zawsze jest trochę oleju, najczęściej z odmy. Jednak jeżeli przedmuchy ze skrzyni korbowej są już bardzo duże (pierścienie), to skraplacz oleju odmy nie daje rady, i oleju jest w dolocie za dużo. Druga możliwa przyczyna, ze w dolocie zbiera się olej, to wypracowana turbina. W efekcie w mocno zaolejonym dolocie po dłuższym postoju olej ścieka...
->Janek Bień Jakoś zupełnie nie mogę sobie wyobrazić uszczelnienia na trzonku zaworu bez uszczelniacza, szczególnie w "kredensie" przy znacznych rozrzutach pasowań. Co do innego stopnia sprężania to w większości fiato-pochodnych zmieniano go przez zmianę kształtu denka tłoka(np silnik do benzyny LO78 ze stopniem sprężania około 8 ma poprostu płaskie...
Tak ale nie przy tym silniku. Bliżej są kanały wodne niż olejowe. Najpierw przedmuch następował by do nich. Poza tym wtedy najprawdopodobniej miał byś też bardzo mocny przedmuch do pokrywy zaworów, po odkręceniu korka byś to zauważył. W sumie możesz zobaczyć jak się zachowuje silnik po odkręceniu korka, jak robi się za duże ciśnienie w skrzyni korbowej...
Witam Prośba o rozwianie wątpliwości. Są dość duże ilości oleju w kolektorze dolotowym tuż przy wejściu odmy. Cały kolektor był umazany tym olejem, przeciekało na łączeniach. I teraz moje pytanie: Zużyty silnik? silne przedmuchy do skrzyni korbowej, po odkręceniu korka oleju dość ostro się tam dymiło. Czy może zapchany filtr powietrza, co sugerował...
U mnie jest tak podawanie 15,przerwa 50s, dmuchawa 58(zależy od rodzaju dmuchawy),czas przedmuchu co 15 na 15s, podtrzymania dawka 15 na 10s co jeden przedmuchu. Ekogroszek mam kolumbijski a piec 24kW od Smagłego z Dragacza, podajnik firmy Gregor. Początki palenia to był koszmar, spieki,zapadliny, kopce. Bardzo ważny jest rodzaj ekogroszku.
przedmuchy turbo przedmuchy uszczelki przedmuchy cylindrach
odpowietrzenie pompki domofonu kolory kabli canal dekoder
lodówka oblodzona turbina wiatrowa
Strzały z głośników przy włączaniu radioodtwarzacza - przyczyny i rozwiązania Słuchawki bezprzewodowe: wyciszanie i buczenie - przyczyny i rozwiązania