wtryskiwacze gazowe łatwo przemyć - po prostu wykręć listwę, na węza zasilającego załóż lejek, do lejka nalej benzyny, i weź jakiś zasilacz/prostownik na 12v i końcówki np krokodylki i pykaj każdym elektrozaworem kilkadziesiąt razy tak aby benzyna wylatywała króćcem wyjścia gazu na dany cylinder i tak każdy elektrozawór po kolei i się przepłucze, możesz...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
Remont silnika zniweluje spalanie ? Pozdrawiam
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
Albo czujnik temperatury cieczy.
Prawdopodobnie szczotki alternatora do wymiany. Jeśli to nie pomoże do sprawdzenia będą diody i wzbudzenie. Sprawdzić też trzeba przewody od alternatora. Spalanie wzrosło być może przez spadek temperatury otoczenia. Sprawdź dokładnie ile pali samochód bo pisanie 50 zł = 80km to bardzo duże uogólnienie, -trasa czy miasto?
Witam mam taki problem z moim Seicento ponieważ kiedy zatankowłem do pelna butlę z gazem to zrobiłem na niej niecałe 200km (jeździłem cały czas po mieście) ale dla mnie to i tak za duże spalanie. Mam instalację gazową pierwszej generacji. ProsZę mi pomoc czy cos podpowiedzieć bo jak 30 litrów gazu na 200 km to jest jednak dużo.:(
kupiłeś teraz czy masz już dłużej ? pytam odnośnie osiągów ten samochód jak jest sprawny, ma osiągi na poziomie seicento 900 i możesz po prostu odczuwać, że jest słaby, a on tak ma.
Bardzo enigmatyczne. W każdym aucie zimny silnik pracuje mniej lub bardziej "twardo". Tłuc się może rozrząd i jednak bym się tu przyjrzał. Przytarty tłok w końcu porysowałby cylinder i miałbyś duże spalanie oleju. Luzy na układzie korbowym słychać bardziej na gorącym. Sprawdziłbym z ciekawości, jak buduje ciśnienie oleju.
Witam. Przeczytałem chyba wszystkie posty ale nie znalazłem podobnego problemu. Na początek powiem że wymieniłem filtr powietrza i filtr benzyny, świece oraz przewody WN. Wymieniłem również silniczek krokowy ponieważ wolne obroty wariowały. Jakiś czas po tym zaczęła się zapalać kontrolka wtrysku paliwa, porządnie przegoniłem sejka i niby pomogło, bo...
Witam. Prawie 30l/100km benzyny "spalało" mi swego czasu Seicento 1,1MPI (40kW) :) Brak mocy, czarny dym z rury wydechowej itp - a najciekawsze to, że brak błędów w ECU. Przyczyną była uszkodzona I sonda lambda, ale na LPG chodził prawidłowo, zużycie gazu ok 9l/100km. Sprawdź działanie emulatora wtrysków i czy jest on prawidłowo zainstalowany - może...
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Witam, ostatnio mam problem z moim Seicento 900 '99 r. Przeglądałem tematy o kontrolce wtrysku, ale albo cały czas się komuś pali, albo od czasu do czasu, a moje pytania są konkretne: 1. Czy przy bardzo wysokich obrotach, np. podczas ruszania z pierwszego biegu z piskiem opon (taki drastyczny przykład) ma prawo zapalić się kontrolka wtrysku? 2. Czy...
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
Napisałem tak, ponieważ ostatnie skoki cen oraz różnice w cenach w zależności od miejsca w Polsce są tak duże, że podanie kwoty to takie małe nieporozumienie. Oczywiście w domyśle pozostawiam fakt, że to pewnie 95 oktan. Sprawdź jak Ci koledzy podpowiadają czujnik temperatury. To podstawa. Pisz jakie rezultaty. Jeszcze jedno. Rozumiem, że autkiem jeździsz...
Witam! Mam problem z moim uniakiem silnik 1.0 fire i.e 96' rok 45 koni. Podczas diagnostyki euroscanem , przez program visa 1.83 za każdym razem są inne błędy, mało tego, do tego wychodzi duże spalanie około 8'5-10 litrów na 100km. Jeżdżę bardzo spokojnie i oszczędnie. komputer pokładowy w moim fiacie to BOSCH. Podczas diagnostyki również gdy zwiększam...
Sprawdziłem czujnik inną metodą, bo metodą podmiany na inny i jak na razie zapalił praktycznie na widok kluczyka. Pojeżdżę parę dni i zobaczymy jak się będzie zachowywać. Co do zalania, to gdyby był zalany powinien teoretycznie palić mega duże ilości paliwa.. A wcale tak nie jest. Jak miałem 1.1 spalało mi ok 10l gazu przy ostrej jeździe. Ten silnik...
Witam. Od pół roku jestem nabywcą fiata seicento 1.1 MPI. Od dwóch miesięcy mam dość poważny problem. Świeci się kontrolka błędu komputera. Kiedy jadę na gazie to auto jest słabe, Strzela z kolektora wydechowego. tzn. detonuje gaz w kolektorze wydechowym, a do tego spalanie gazu jest bardzo duże. około 10l. na 100 km. Natomiast na benzynie są inne objawy....
teoretycznie- więcej oktanów- wieksza moc. Jednak nie wiem, czy w seicento coś to zmieni- spróbuj zatankować 2 razy i zobacz czy poczujesz różnice... Troszkę kolega mija się z prawdą... liczba oktanów wcale nie określa "mocy paliwa" tylko jego odporność na samozapłon. W różnej konstrukcji silnikach ze względu na wyższą kompresję mieszanki paliwowo-powietrznej...
Chciałbym jednak więcej propozycji/przykładów konkretnych samochodów a nie komentarzy odnośnie gabarytów, cen paliw, kosztów OC ponieważ tyle to ja już dawno wiem i zdaje sobie z tego sprawę.Golf III to za duże auto, które ma za duży silnik (szukam czegoś raczej z seg.B a nie C). A co do daewoo tico to miałem taki kiedyś (dokładniej rodzice) i moge...
Niestety nie masz racji kolego. Duże pojemności i duża moc są dla zakompleksionych ludzi, 90 KM dieselek w zupełności wystarcza, nawet jak auto waży 1,5 tony. Tak przynajmniej wynika z doświadczeń, którymi tak chętnie dzieli się z nami kolega SauerMauser. Dla Ciebie wystarcza, a dla zakompleksionych nie...A ten zakompleksiony lubi przycisnąć kickdown...
Kolego z całym szacunkiem ale tu się rozmowa kręci na temat,samochodów a nie fiatów punto. Jeździłem kilkoma egzemplarzami bo musiałem i powiem Ci szczerze że cieszę się że to czas przeszły. Niech sobie chłopak auto kupi a nie konserw na kółkach, ja sądzę że istotna jest na pewno kwestia niskiego spalania w fiacie, ale to nie jest chyba najistotniejsze....
Cześć. Mam problem z moim cieniaskiem. Mam w zwyczaju co tydzień sprawdzać płyny w aucie i ostatnio zauważyłam, że nie ma płynu chłodniczego... Płynu dolałam, w zbiorniczku nie było nic, ale weszło może jakieś niecałe 0.5 L. Płyn nadal gdzieś znika. Sprawdzałam węże i na żadnym łączeniu nie ma zapoceń. Chłodnica także sucha. W zbiorniczku wyrównawczym...
6 ON na 100 taaa, ciekawe jakim cudem jak tyle to nie wiem czy 1,4 tdi spali, albo seicento 900 w mieście. Jak takie auto po mroźnej nocy sie odpali to mniej niż 18/100 nie będzie palić dopóki solidnie się nie rozgrzeje, a diesel rozgrzewa się bardzo długo, nim drgnie wskazówka temperatury to już się jest w centrum dużego miasta. Bladego pojęcia nie...
Tak samo jak termostaty. To, że kupisz nowy- nie oznacza, że będzie sprawny :D Termostaty to potwierdzam, "padają", tak średnio to raz na 2 - 3 lata musiałem wymieniać. I tu trzeba uważać bo dostają dwóch rodzai usterek - albo zacina się na zamkniętym, czyli cały czas mały obieg płynu - może być groźne dla silnika, grozi przegrzaniem. Albo nie zamyka...
Ehhhh truciciele... truciciele, nie dość że trujecie w atmosferę, to jeszcze trujecie na forum. Porównujecie do produkcji prądu staroświeckie zacofane elektrownie węglowe, za które Unia ściga Polskę - bo nawet węgla nie potrafimy spalać, prawie nigdzie w świecie nikt nie dawkuje dopływ powietrza do pieca, tylko dawkowany jest opał a powietrze pompowane...
Witam :) I oczywiście kolega nie dostrzega faktu takiego jakim jest lobby paliwowe, w Polsce czy każdym innym kraju. Ale pomińmy. sheeeep pisze o jakimś lexusie hybrydowym. Ja jestem wrogiem pojazdów hybrydowych, chyba że mówimy o pojazdach hybrydowych drugiej generacji, które pozwalają na doładowywanie akumulatorów z sieci, co zapewnia codzienne przejechanie...
Fiat Punto (1996r., 1,0 cmm, benzyna, ekonomiczny i w miarę wygodny, nieprzewidywalny ale do zaakceptowania, bezkolizyjny silnik w razie zerwania paska!, nieźle zabezpieczone nadwozie jak na Fiata, pali olej - 1l/1000 km od nowości ale nie przejmować się - norma w Fiatach) Nie było takiego silnika w Punto, książkowa norma to 0,3l/1000km, moje Punto...
Moje wymagania określiłam w pierwszym poście. Chcę nieskomplikowanego samochodu z dość mocnym silnikiem aby dało się przejechać przez góry, w miarę nowego, żeby nie rdzewiał i żeby części były w miarę nowe, oraz z tanim serwisem. Niezbyt dużego, przesiadam się z Seicento 900cm3. Spalanie powiedzmy do 9 l na 100 km po mieście. Im mniej elektroniki tym...
Witam. Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu jakim jest VW Golf II 1.3 1990r. W ostatnim roku na części i naprawy wydałam ok. 1600zł Mój średni przebieg km w ciągu roku wynosi ok. 10 000 km. Moja jazda wygląda najczęściej tak, że jeżdżę na odcinkach ok. 10km. Ogólnie przyznam, że jestem raczej osobą niezbyt zamożną i ciężko mi się podjeżdża...
duże spalanie duże spalanie peugeot nissan duże spalanie
obliczanie transformatora impulsowego toyota avensis odpalać płyta indukcja electrolux
ekspres tchibo cafissimo gorący silnik pralka amica
Range Rover Sport 3.0 V6 2013 – typowe usterki, DPF, LED, zawieszenie pneumatyczne Mercedes W220 S320 – ograniczenie do 3000 obrotów, tryb awaryjny, MAF, DPF, conductor plate 722.6