Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Wypadało by też sprawdzić jak z ciśnieniem na listwie CR podczas gazu w podłodze.
sprawdz dokładnie najlepiej spróbuj zrobić obejście od regulatora ciśnienia do ecu
z tego co pamietam, ale nie jestem pewien ABS i Airbag nie chodza na canie.(powtarzam nie jestem pewien co do ABSu). zmierz rezystancje miedzy liniami can. w iveco powinna wynosic 120ohm. a co do odpalania to najwazniejsze pytanie: jakie masz cisnienie na listwie common raily ??
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Coś kręcisz. Sterowania na wtryski na pewno nie ma i nie będzie dopóki ciśnienia na listwie nie zobaczy.
No to wartość przepływu jak jest problem (zadana i realna). Ciśnienie na listwie CR (też żądane i realne). Podobnie ciśnienie w dolocie za turbo. DPF jest na pokładzie?
Poczytaj o zworach ZME i ich sterowaniu. Sprawdz jeszcze jakie widzi ciśnienie na listwie podczas rozruchu.
Sprawdź ciśnienie na listwie jakie widzi.
Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej w czasie kręcenia rozrusznikiem i jak jest prędkość rozrusznika?
Zawór na szynie/listwie.
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
Może uszkodzony zawor na listwie. Ciśnienie na listwie mierzone rzeczywiście czy tylko odczyty z ECU?
A co mają korekty do odpalania auta? Wyjaśnisz gdzie podąża Twoja myśl? Jakie obroty widzi sterownik i jakie ciśnienie jest na listwie podczas odpalania?
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Sprawdź ciśnienie na listwie.
Jak masz możliwość to sprawdź jakie jest ciśnienie na listwie.
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
chodzi o ciśnienie na listwie - jakie masz odczyty ?
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Ciśnienie na listwie , jakie widzi obroty przy próbie uruchomienia, na placku pali?
Tester pokazuje ci jakie jest oczekiwane ciśnienie w danej chwili. przy rozruchu i na wolnych obrotach powienien mieć 230-250bar wzrost obrotów wzrost ciśnienia. Piszę oczywiście o ciśnieniu paliwa na listwie
Wiazka na wtrystki sprawdzona przez zarowke 21 w, ECU ok na innym ducato odpala.Sygnal z walku i walka ok, cisnienie na listwie ok. nie mozna skasowac P062B wysterowanie wtryskiwacza.
Raczej nie. Ale miałem podobny przypadek tylko u mnie wyglądało to tak, że włączał od razu 3 bieg i lekko szarpał bo było dużo obciążenie. W takim razie parametry ciśnienia na Listwie, przepływ z przepływki, ciśnienie doładowania podczas występowania problemu do analizy.
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
a jakie daje ciśnienie na listwę wtryskową przy 110 km? Ja bym się skupił czy czasem dpf jest prawidłowo poczyszczony, częste są przypadki że usuwają nieprawidłowo.
Witam.Problem z Ducato 2.3 2012r na ster.marelli.Błąd P0002- 87.Ciśnienie na wolnych 1500 bar , po dodaniu gazu spada aż do zgaszenia silnika. Podmieniony,czujnik na listwie,zawór w pompie. Wszystko zaadaptowane.Przy teście zawór się oddzywa.Jakieś pomysły? :cry:
Witam Mam od niedawna ducato z silnikiem 2.3. Auto rano w temperaturach około 7stp. C długo kręci i puszcza jasną chmurę po odpaleniu. Wyeliminowałem już troche tematów i jestem w kropce. Auto grzeje świece poniżej 5stp.C Świece i przekaźnik wymienione. Jak grzeje świece poniżej 5stp.C pali lepiej Kompresja na cylindrach 25 bar. Mierzona przez adapter...
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
witam mam podobn problem samochod po uruchomieniu gasnie. Ma wymienioną pompe wraz z regulatorem i jest tto samo. wymienilem czujnik cisnienia na listwie i jest to samo. Przed wymiana pompy cisnie po uruchomieniu roslo bardo szybko do ok. 600 bar i gasl. Po wymienia pompy cisnienie rosnie wolniej ale efekt jest taki sam ze cisnie wzrasta do 600 bar....
Witam proszę o pomoc ponieważ nie mam już pomysłów co dolega w moim aucie. Opala i po dwóch sekundach gaśnie ? IMMO jest ok mam pozwolenie na start, klucz czyta dobrze. Nowa pompa oraz regulator Nowy czujnik ciśnienia na listwie cr Cztery nowe wtryskiwacze nowe ecu kable od czujnika ciśnienia cr ok oraz do regulatora ok silnik gaśnie ponieważ już po...
W tym przypadku bez diagnostyki nie pojedziesz dalej tj: - jakie dokładnie jest ciśnienie po niskiej stornie zasilania paliwem (czyli ile ciśnienia robi pompa z bakU) - diagnoza komputerem czy na listwie w trakcie kręcenia pojawia sie ciśnienie i jaka ma wartość - czy obrotomierz pokazuje jakies obroty w trakcie kręcenia ? - zasilanie sterownika ? M.
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
warsztat jak każdy inny ciężko powiedzieć jaka jakość usług o referencje nie pytałem, ale zagadne go o te cisnienie na listwie. regeneracja wtrysków w serwisie diesla w słotwinie. ponieważ cały silnik był rozbierany wiadomo że wiele mozna bylo "popsuc" podczas naprawy ale jak to zdiagnozowac?
(at)emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy} Paliwo...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Fiat ducato z 2005 roku po odpaleniu ciśnienie wzrasta do ok 300 barów i powoli zaczyna rosnąć na biegu jałowym i gdy zbliża się do 620 odcina zapłon i wyłącza silnik wtedy chyba zadziała zawór bezpieczeństwa na pompie. Jak rozepnę czujnik ciśnienia na listwie to auto normalnie odpala i nie gaśnie tylko wtedy jest w trybie awaryjnym. Jak sądzicie czy...
Cześć. Zdecydowałem , że auto oddam do elektryka. Podpiął pod jakiś diagnoskop (profesjonalny) i odczytał parametry bieżące. Ciśnienie na listwie pokazywało 1500 bar a w rzeczywistości nie było tam żadnego ciśnienia (sprawdził popuszczając jedną ze śrub). Czujnik był nowy więc wina leżała po stronie kabli lub komputera. Po kilku godzinach otrzymałem...
Tak, mało tego gdy byłem przy odpalaniu u pana mechanika kiedy już odpalił na plaka i nie dodawało się momentalnie gazu auto odpalało normalnie, ale w momencie dodaniu gazu energicznie - gasło i już nie palił, jedynie palił na plaka. Co do układu zasilania stwierdził że ciśnienie na listwie OK, regulator ciśnienia na pompie też, choć sugerowano mi wymianę,...
Odkręciłem rurkę na wyjściu z pompy do listwy i okazało się,że strumień ropy był cieńki ok 2mim,a oprócz tego stwierdziłem,że jest za małe ciśnienie.Myślałem jeszcze o 2 zaworach ciśnieniowych.Rok 2003.
Problem w tym, że nie wiemy na jakiej podstawie mówili, że to pompa. Jeśli ECU rejestruje spadek ciśnienia w listwie równie dobrze może to być regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia albo przepuszczający/zawieszający się wtryskiwacz. Nawet jeśli wszystko wskazuje na pompę to i tak na decyzje o jej wymianie jest czas po jej wymontowaniu i przetestowaniu.
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
wysoki ciśnienie listwa ducato ciśnienie listwa ducato ciśnienie
transport pneumatyczny silnik napędu bramy hormann instrukcje radia blaupunkt
uziemienie sprzętu radiowego uziemienie sprzętu radiowego
Toyota Touch 2 with Go – reset, diagnostyka, przywracanie ustawień fabrycznych, aktualizacja Samsung Galaxy J5 SM-J500F/J510FN/J530F – odblokowanie ekranu, SIM-lock, FRP