Ze stacyjki idzie na żywo do rozrusznika przez skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika.
Nie, tej obok lewej lampy, w komorze silnika.
Rozrząd, wtryski, źle dobrana komora spalania.
Posprawdzaj połączenia na akumulatorze, wszystkie bezpieczniki czy nie są zaśniedziałe ich połączenia jak i przewodów w skrzynce w komorze silnika, połaczenia w skrzynce pod deską rozdzielczą. Dodam że wspólny punkt zasilania tych urządzeń sprowadza się do skrzynki w komorze silnika.
Najczęściej problemy robi kostka pod bezpiecznikami w komorze silnika jest ich tam kilka ale chodzi maa chyba biały lub szary kolor z niebieskim zabezpieczeniem jest tam może 8 przewodów, polecam usunąć kostkę i polutować przewody
Z czujnika wychodzą trzy przewody, jeden z nich to masa. Poszukam tego układu stabilizującego bo też myślę że tam może być uszkodzenie. Ale gdzie go szukać, bezpośrednio pod licznikiem czy może w komorze silnika?
Złącze było przy lewy błotniku w komorze silnika.
Gdzie można sprawdzić zalecenia producenta do konkretnie tego auta, z tego rocznika i z tym silnikiem ? W instrukcji obsługi, czasem może być jakaś naklejka w komorze silnika.
Sprawdż wiązke elektryczna pod lewą lampą i kostki pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika . Czesto są pognite
Komora silnika, pod skrzynką bezpieczników zalana-zielona kostka.
Miałem identyczny przypadek, okazał się przegnity jeden pin w złączu w komorze silnika.
Zobacz, czy wstrząsówka nie wybiła. Jest w komorze silnika, na ścianie grodziowej, koło akumulatora. Wtedy też immo świeci.
Złącze w komorze silnika, przy lewym błotniku. Wtyczka 3-pin.
To już jest nas trzech. Ostatnio zrobiłem procedurę dopalania i po tym błąd był obecny cały czas. dopiero jak komora silnika wystygła dało się go skasować. Mi został tylko do sprawdzenia komputer sterujący. bo on też się strasznie nagrzał
Zasada działania jedna z kilku którą znam, automatyczny- działają pod wpływem temp. W środku jest bimetal. Jak zgasisz auto po wystygnięciu bimetalu poniżej 30 stopni powoli naciąga linkę, czym zimniej tym mocniej ją naciąga. Zanim odpalisz linka jest naciągnięta i przyśpieszacz naciągnięty- kat przyspieszony. Po odpaleniu silnika moduł stopniowo dostarcza...
no, więc na 90 % to nie problem zasilania, ale zakłóceń dostających się poprzez antenę, powiem Ci tak - montowałem w kilkudziesięciu Ducato i z doświadczenia wiem, że antena musi być jak najbardziej oddalona od źródła zakłóceń, czyli od komory silnika ... Ducato w zależności od wersji, rocznika potrafi nieźle siać, tak samo jak Iveco Turbo Daily. Musisz...
Witam. Potrzebuję schematu sterowania lusterkami w fiacie Ducato 2015 r. Samochód miał spaloną skrzynkę w komorze silnika, wymieniłem kawałek instalacji i skrzynkę, działa wszystko oprócz regulacji elektrycznych lusterek. Instalacja między słupkiem a drzwiami kierowcy nie uszkodzona, szyby elektryczne działają. Podejrzane jest bsi ale chcę się upewnić...
Małe Fiaty (CC,SC) wlew płynu do spryskiwaczy - konieczny lejek z przedłużką 20 cm. Dorzucam do koszyczka k..Fiatów - Doblo (I) - taki sam patent - małej średnicy wlew i to umieszczony koło dużego wlewu zbiorniczka wspomagania... Ciekawe jak często serwisy czyszczą ten układ z płynu? - Ducato - też maleńki wlew umieszczony w niedostępnym narożniku...
Każdy samochód ma kilka mas, 2 pewnie w komorze silnika plus skrzynia biegów, idź za przewodem od akumulatora minus.
A popatrz pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika na złacze, tam zapewne leży przyczyna.
Więc podłączyłeś się do gniazdka diagnostycznego immobilisera. Gniazdko diagnostyczne elektroniki silnika będzie-o ile będzie-w komorze silnikowej.
Witam wszystkich. Prosiłbym o podpowiedz jak wyjąć turbinę z Ducato 2.8 idtd 1999rok krok po kroku? Czy robi to się od strony komory silnika czy od spodu auta? Przepraszam za upierdliwość ale jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
"Zasilanie do zespołu sterowników dochodzi bezpożrednio z akumulatora, a linia zabezpieczona jest bezpiecznikiem F01, znajdującym się w skrzynce rozgałężnej w komorze silnika B001, oraz bezpiecznikiem F39, znajdującym się w skrzynce rozgałężnej pod zestawem wskażników B002"
Witam! Od pewnego czasu mam problem z moim Ducato. Powraca błąd P1604 - przekaźnik główny. Nic poza tym się nie dzieje. Auto odpala i jeździ normalnie. Gdzie szukać tego przekaźnika? Wg opisu na skrzynce w komorze silnika tam takiego nie ma. Wszystkie i tak wyjąłem i sprawdzałem. Nie chciałbym w ciemno rozbierać połowy auta. :shocked!: Ducato H2L3 2.8...
Jeśli podczas świecenia kontrolki ładowanie jest prawidłowe - sprawdź okablowanie. Zielony lub zielono czerwony przewód leci od alternatora przez złącze pośrednie pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika, przez ścianę grodziową do wnętrza do BSI.
Swiatla zrobione zostala tylko kwesta nagrzewnicy moze mi ktos madry powiedziec gdzie w Jumperze jest bezpiecznik od nagrzewnicy bo w kasiazce obslugi ducato jumper boxer przeczytalem, ze w komorze silnika a ja za chiny nie moge tam znalezc zadnych bezpiecznikow. Napiecie do wlacznika dochodzi jak przelacze na 1 pojawia sie takze na pozostalych przewodach...
Kabina w środku też była malowana? Sprawdź wiązke od lamp i w komorze silnika, może przykrecajac zabudowę ktoś trafił w wiązke. Jak będzie słaba masa z aku to dołożenie drugiej nie pomoże
Należą się podziękowania za tą dokumentację naprawy. Mam kilka pytań, ponieważ chcę się dobrać do zaworu nagrzewnicy w identycznym modelu (tyle że silnik 2.8 i.d.T.D.). 1. Jakiej produkcji jest nagrzewnica w Twoim modelu? 2. Jak są podłączone węże do nagrzewnicy (który doprowadzający a który powrotny)? 3. Jak wyglądał zawór nagrzewnicy w Twoim modelu?...
Witam, Przerabiałem ostatnio problem z niedziałającym licznikiem prędkości i niezliczaniem km w Fiacie Ducato 2, rocznik 2004, 2.8. Długo się męczyłem, zanim znalazłem przyczynę. Wymieniłem czujnik prędkości przy skrzyni biegów na nowy, niestety to nie pomogło. Potem wymieniłem przepalony bezpiecznik F11 w komorze silnika – to też nie była przyczyna. Następnie...
temat zamykam dlatego że fiacior jezdzi juz trzeci tydzień i jest wszystko wporządku pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej w komorze silnika ora pomoc kolego wyżej ................ pozdro rox..............
Witam. Nabyłem ostatnio ducato z 1999roku 1.9diesel. Problem polega na tym, że wskaznik paliwa pokazuje prawie pełen zbiornik, a kontrolka żyda świeci sie caly czas. Raz udało się, że po odpaleniu pokazał się faktyczny stan paliwa, ale tylko na chwile. Sprawdzilem bezpieczniki w schowku, wszystkie byly ok. Nie podświetla sie tez zegar. Wyjalem pływak...
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Oprócz tego co napisałem wcześniej sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (wilgoć, korozja). Teoretycznie światła nijak się mają do silnika, ale brak dobrej masy między akumulatorem, a resztą (silnik, rama) może dawać takie efekty. Połączenia masowe masz na podłużnicach a tam jak wiemy lubi panoszyć się ruda...
Niestety nie posiadam już tego samochodu. Złączem bezpośrednio przy sterowniku nie udało się skomunikować do samego końca żadnym sprzętem. Pojechałem do serwisu BOSCH'a, tam też się nie udało przez to złącze. Z tego co pamiętam jest drugie takie samo złącze w komorze silnika po stronie kierowcy za filtrem powietrza. Przez nie udało się skomunikować,...
pompe to dac do fachowca od pomp bo we wlasnym zakresie to sie niesprawdzi,a czy nieciagnie lewego powietrza w ukladzie paliwowym to mozna przed pompa na przewod zasilajacy zamontowac kawalek przewodu przezroczystego i obserwowac czy nieida babelki powietrza wraz z paliwem.Mozna jeszcze wlac troche paliwa do jakiejs butelki i podwiesic w komorze silnika...
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
Patrzcie pod kątem DTC nie tylko w ECU ale też w Body Computerze. Mrugający licznik to owszem, problem z Proxy (osiowaniem), jednak nie powinno to powodować opisanych przez ciebie objawów. Tym bardziej nie powinny się rozsynchronizować kluczyki od podłączania radia do CAN, nawet błędnego podłączenia. Tu myślę że twój "elektryk" coś ściemnia... O Code...
Witam wszystkich mam problem z niedziałającymi elektrycznymi szybami i elektrycznymi lusterkami. Problem dotyczy Fiata Ducato 2,2Mj 100 koni z 2011r szukałem schematu lub jakiegoś opisu bezpieczników które odpowiadają za szyby i lusterka ale nie mogłem znaleźć nie ma na nich nawet podświetlenia więc nie ma napięcia ale gdzie szukać bezpiecznika wszystkie...
Witam i od razu przechodzę do rzeczy. Fiat ducato 2015 3.0mjet - najnowszy model. Po włączeniu klimatyzacji wywala błąd 3 biegu wentylatora P0482. Podczas testu poszczególnych biegów w Multiecuscan na 1 biegu chodzi jeden wentylator, na 2 biegu dwa na raz i na 3 biegu też 2 na raz. Wentylatory są załączane z 2 przekaźników w komorze silnika. Nie ma...
Witam. Otóż przyjechaliśmy Fiacikiem z zakupów i wszystko było ok. Po trzech tygodniach standardowo podładowałem troszkę akumulator bo często busem nie jeździmy. Zawsze palił od kopa tylko kluczyk w stacyjce przekręciłem i palił a tu nagle nic. Jak startuję rozrusznikiem to zaczyna bardzo szybko kręcić jakby miał mniejszy opór i jakby paliwo do komór...
Witam Czy udało się rozwiązać problem z dmuchawą bo posiadam Boxera z 2010 i podobny objaw. Na tyle co posprawdzałem u siebie to wentylator , opornica bezpieczniki są ok, na krótko zwierając styki przekaźnika w komorze silnika wentylator zaczyna działać ale brak napięcia na cewkach przekaźnika. Przekaźnik ten powinien się chyba załączyć po przekręceniu...
Zwykły przypadek, pech czy ktoś ma więcej informacji na temat takich awarii?? Zawory wydechowe - w odróżnieniu od ssących - zgrzewane są tarciowo z dwóch kawałków: trzonka i grzybka. Grzybek musi być odporny na bardzo wysoką temperaturę, ale taka wysokowęglowa stal nie nadaje się na trzonek. Jeżeli podczas pracy silnika grzybek urwie się od trzonka,...
Następny problem z tym autem, tym razem zgasł w drodze i niestety już nie odpalił. Po zholowaniu próbowałem odpalić go na plaka, kilka razy auto odpaliło i pracowało normalnie, ale po dodaniu raptownie gazu gasło i znów trzeba odpalać na plaka. Oddałem samochód do mechanika, były błędy które usunął, błąd czujnika powietrza doładowanego i przepływomierza....
witam dziś próbowałem dojść do przyczyny co możne powodować to iż nie chce kręcić i nie świeci immobilizer . pierwsze wymieniłem jeden z przekaźników na nowy ponieważ jedna strona była zgrzana ale to tez nic nie dało przeciągałem kabek tak jak pisaliście na ten zawór i tez nie pomogło w końcu zacząłem sprawdzać kable od rozrusznika i też były dobre...
Witam dzisiaj po całej nocy po przekręceniu kluczyka na zapłon wyskoczyło takie cos https://obrazki.elektroda.pl/5845545300_... codziennie co innego,przeczesałem wszystkie przewody w komorze silnika i nic nie wygląda na uszkodzone Dodano po 3 Po dwóch godzinach stania na włączonym zapłonie bo robiłem inne auto imo znikło samo przekręciłem...
Ducato z nowym bsi gniazdo OBD osobno .Problem najpierw wystąpił z wycieraczkami,które same się włączały ze spryskiwaczem. Po wysuszeniu wiązki z lewej strony w komorze silnika kilka dni było OK. W tej chwili padło bsi i jest uziemiony .Cały czas świecą światła dlugie i krótkie kręci spryskiwacz silnik nie odpala NOWE jest zamówione pod numer w serwisie...
Wymiar tłoka/skok(mm) 92,08x88,9.To są dane mojego silnika.Niestety nie potrafię obliczyć stopnia sprężania bo nie bardzo wiem jak wyliczyć komorę wstępną i zaworowe wybrania w tłokach.Natomiast 93.00 to Fiat Ducato.Na dzień dzisiejszy uszczelniam silnik tam gdzie w między czasie pokazały się wycieki (komory wstępne,pompa wody itp.)
http://obrazki.elektroda.net/85_12180614... Chciałem zaprezentować silnik turbinowy, który zbudowałem na bazie turbosprężarki z silnika Fiata Ducato 1.9 TDI. Silnik jest zbudowany z części, które miałem dostępne lub ewentualnie kupione zostały na złomowcu. Stelaż pospawał mi kolega, a komora spalania została zrobiona w zaprzyjaźnionym warsztacie...
Witam Poszukuję kogoś kto posiada Boxera/Jumpera/Ducato z silnikiem 2.5TDI (rocznik najlepiej 98). Niedawno zakupiłem takie auto i nie działa wskaźnik temperatury - po zajrzeniu pod maskę okazało się, że czujnik (1) nie jest podpięty i nie widzę nigdzie wtyczki która mógłbym w niego wpiąć. Zatem w miarę możliwości, proszę o zdjęcie komory silnika z...
Skoro bierze olej, to silnik do naprawy W wielu przypadkach nie koniecznie naprawa. Polecam zmienić na DOBRY olej silnikowy. Zbędne generowanie kosztów, skoro oleju zaczęło ubywać, to już żadne gusła nie pomogą. I proszę nie argumentować o żadnych cudownych regeneracyjnych właściwościach olejów, czy dodatków do nich. Zużytej mechaniki żadna chemia...
Czy mógłby ktoś kto ma ten samochód przysłać mi kilka zdjęć silnika. A w szczególności chodzi mi zdjęcia pompy wtryskowej oraz prawej strony komory silnika. Otóż kilka dni temu odebrałem samochód po naprawie z warsztatu i okazało się, że są niepodłączone wężyki od podciśnienia. A jest ich kilka i nie wiem gdzie który wsunąć. Zauważyłem także, że w okolicach...
poszukuję schematu elektrycznego do Ducato 230L z 2000 r., 2,8 90 kW. Czy ktoś może mi go udostępnić? Uzupełniam: niedawno kupiłem w PL Fiata Ducato 2.8 id TD Maxi model 230 CLMNC 1A silnik 8140.43, i zacząłem go przerabiać na kampera – dla siebie. Niestety, okazało się, że auto ma poważne problemy elektryczne (zwarcie w wiązce przewodów w komorze...
spalona komora silnika wilgoć komora silnika bezpieczniki komora silnika
ściemniacz licznika uszkodzone gniazdo zasilania nokia włącza aparat
triton temperatur mikrokomputer cobra1
Ustawienie mechanizmu CD w AIWA NSX-R30 Oporność czujnika NTC w zmywarce Whirlpool ADP6948