Oprócz tego co napisałem wcześniej sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (wilgoć, korozja). Teoretycznie światła nijak się mają do silnika, ale brak dobrej masy między akumulatorem, a resztą (silnik, rama) może dawać takie efekty. Połączenia masowe masz na podłużnicach a tam jak wiemy lubi panoszyć się ruda...
masz problem z wiazka w komorze silnika i przelancznikiem na skrzyni milej zabawy z zaokydowanymi stykami pozdro
Prawdopodobnie w do złączy elektrycznych w komorze silnika dostaje się wilgoć. Proponuje wszystkie dostępne wtyczki porozpinać oczyścić WD-40 i wydmuchać sprężonym powietrzem.
Ja bym sprawdził zrzut wody z parownika klimy. Wilgoć tam się skrapla mimo że klimy nie używasz. Na ścianie grodziowej w komorze silnika przy przekładni kierowniczej . Może być zagięty lub zatkany
Wtyczka w komorze silnika, po stronie kierowcy, w skrzynce bezpiecznikowej. Wchodzi tam wilgoć po wiązce. Kolor chyba biały.
PWM byłby najlepszym rozwiązaniem, niestety nie umiem zrobić takiego układu żeby przeżył dłuższy czas w warunkach komory silnika (ciepło, wibracje, wilgoć) nie robiący zakłóceń w radioodbiorniku. Rezystor natomiast jest urządzeniem prostym, tanim i wytrzymałym. Wydaje mi się że te 50W puszczone w powietrze to nie jest aż tak duża strata żeby się kłopocić...
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
Niesymetryczne wartości prądów wskazują na zwarcie międzyzwojowe. Trudne do wykrycia omomięrzem ze względu na małą rezystancje uzwojeń. Sprawdziłbym jeszcze napięcie międzyfazowe na zaciskach silnika , jeśli różnica będzie o 2...3 V to silnik do przewinięcia , jeśli dużo większa , to spadki napięć na przewodach , łączeniach , stycznikach itp . Komora...
czy pozostawienie w takim stanie jest zdrowsze? Nie jest. Komora w błocie trzyma wilgoć. Błoto nasiąknięte solą nie wpływa dobrze na nic. Błoto jest idealną warstwą przyczepną na tłuszcz z ulicy, nie mówiąc już o jakimś drobnym przypoceniu silnika własnymi płynami. Po jakimś czasie robi się z tego skorupa, która ma w sobie całą tablicę. Gniją ocynkowane...
Sprawdź wiązke przewodów przy sterowniku jak i sam sterownik silnika (lewa strona komory silnika pod akumulatorem). Miejsce newralgiczne w LT i Sprinterach, wilgoć robi spustoszenie w okablowaniu i wnętrznościami sterownika.
Czasami od razu po zamknięciu auta, czasami po kilku minutach. Wymień "krańcówkę" w komorze silnika. Przy ociepleniu, sól i wilgoć to dobry elektrolit przewodzący prąd.
Proponuje sprawdzić kostke przy centralce gazu (przełącznik gaz-benzyna) i bezpiecznik na zasilaniu tej centralki. W bardzo wielu przypadkach bezpiecznik umieszczony jest w komorze silnika narazony jest na wilgoć i śniedzieje, przy przełączeniu na gaz potrzebny jest większy prąd niż na benzynie i wtedy nie przewodzi na tyle dobrze aby dostarczyć odpowiedni...
z kurtką watową to raczej średni pomysł - szukam raczej czegoś sprawdzonego , co nie poleci na silnik i nie narobi bałaganu , odpornego na wilgoć Z dolną osłoną jest podobnie Chciał bym ją założyć , ponieważ przedłuży życie elementów komory silnika a podczas zimy silnik tak szybko nie stygnie
Stawiam na moduł zabezpieczeń i połączeń w komorze silnika(czrna skrzynka po stronie kierowcy). Pewnie wlazła w nigo wilgoć i zrobiło się zielono jak na łące.
I ten smar by powodował taką wilgoć? A takie pytanie, bo miałem w okolicy kwietnia 2023 taką sytuację że przez zły montaż czujnika temperatury wywaliło płyn i rozlał się po komorze silnika ale czy by mógł wpłynąć na podłogę do kabiny? Sporo tego jest i nie bardzo wiem jak to ugryźć, bo chyba farelka czy jakiś ciepły nadmuch i pochłaniacze wilgoci nie...
Witam, Niestety nie znam elektryki tego samochodu, jednak podobne problemy miałem w swoim stilo (wariująca elektryka), problemem okazała się skrzynka bezpieczników w komorze silnika. Dostawała się woda/wilgoć- rozwiązaniem było rozłożenie całej skrzynki wysuszenie/wyczyszczenie i problem na jakiś czas znikał. Może tutaj przy wymianie bezpiecznika też...
kiedys mialem taki problem z moim vw golfie po tym jak stal ok 2 tyg w garazu nie ogrzewanym. Problem chyba powstal przez wilgoc w komorze silnika. Po uruchomieniu silnika strasznie gubil zaplon i czasem chodzil na trzech garach po ok 15 minut pracy w garazu i ogrzaniiu sie komory silnika jakby sie poprawilo. Po przejechaniu sie po wiosce problem zniknal...
Zakładam że nie masz jeszcze cewkofajek w tym modelu. Miałem podobny problem w polo. Obudowa cewki była pęknięta i gdy było wilgotno albo po nocy to nie chciał odpalić. Jak komora silnika się nagrzała cewka wysychała i było OK, ale jak znowu postał trochę to problem się powtarzał. Jak stoi w garażu to nie jest narażony na wilgoć tak jak na zewnątrz.
Może wjechałes w kałużę i jest duzo wilgoci w komorze silnika i na VN. Mnie to sie przytrafiło 2 dni temu , mimo że mam osłonę pod silnikiem ale za szybko pokonywałem kałużę max to 40/h z osłoną ;) Musiaem potem swoje odstac .
Cała sytuacja ze światłami zaczęła się pojawiać po tym jak znajomy zostawił na noc u mnie w garażu ogrzewanym samochód. Chciał aby się odmroził. i od rana problem już był. też myślalem że to wilgoć. Wyjąłem całą skrzynkę bezpieczników zarówno tą w kabinie jak i w komorze silnika. Wyglądają idealnie, są suche więc to chyba nie to. Brak już pomysłów co...
Może trochę głupie ale sprawdź podłączenie (kolejność) przewodów zapłonowych. Możesz też w nocy odpalić auto, otworzyć maskę i sprawdzić czy iskierki nie " skakają " po komorze silnika, u mnie w kadecie tak było i oznaczało to przebicie. Może wilgoć się gdzieś dostała w kablach lub też ewentualnie uszczelkę przy kolektorze dolotowym czy nie jest uszkodzona.
Te maty raczej się do tego nie nadają. Są bitumiczne i w wysokiej temperaturze, a taka jest w komorze silnika, mogą po prostu spłynąć. Zależy jakie masz auto. Najlepiej podpatrzeć jak rozwiązany jest ten problem w innych autach. Najczęściej stosowana jest prasowana włóknina z folią aluminiową (lub bez), czasem rodzaj gumowanej pianki (to często od środka)....
Witam Mój samochód ma elektrykę fabryczną nic nigdzie się nie świeci, nie ma dodatkowych urządzeń Czy możliwe że taki prąd gdzieś gubi komputer , ale wszystko działa poprawnie, może wilgoć gdzieś przewodzi prąd. Aby sprawdzić przez wyjęcie bezpieczników, chyba będę musiał zdemontować schowek Wyjąłem bezpieczniki w komorze silnika i ciągle to samo POZDRAWIAM
W zasadzie ciekawostka - zalało mi skrzynkę bezpieczników w komorze silnika (w zasadzie to nawet wody w środku nie było, raczej wilgoć z powietrza), czego efektem było losowe załączanie i wyłączanie przekaźnika zasilającego m. in. ECU (przy wyłączonym zapłonie). W rezultacie "wyleciało" kodowanie wtrysków (FxFF) oraz... przebieg. Obecnie w/g ECU przebieg...
U mojego ojca w czwórce było tak samo, długo szukaliśmy przyczyny, w aucie śmierdziało jak w chlewie, okazało się że woda dostawała się przez wiązkę elektryczną która wchodzi do kabiny z komory silnika od strony kierowcy. Wchodzi ona najpierw do czarnej plastikowej skrzynki w komorze silnika za akumulatorem, a później do kabiny. I właśnie łączenie tej...
Generalnie potrzebuje pomocy. Na innych forach nikt nie potrafi mi pomóc. Chodzi o to, że mój golf nie chce mi zapalić po deszczu. Silnik kręci (jest iskra w przewodach WN bo sprawdzałem), ale nie odpala. Dzieje się tak od końca zimy. Po każdym deszczu to samo. Jak przeschnie to odpala normalnie. Nie wiem o co chodzi. Komora silnika jest sucha. Podczas...
A wracając do tematu to ja mam radio przykręcone na nietypowych śrubach od strony komory silnika i mnie samemu jego demontaż zajmuje około 30 minut! Rozumiem że jest jakoś obudowane, aby zabezpieczyc przed wilgocią ? A ciepło w komorze silnika nie szkodzi radioodtwarzaczowi ?
witam ponownie jak wcześniej sam sobie sugerowałem, zrezygnowałem z usług tamtej ASO i pojechałem do gościa poleconego mi przez szwagra kumpla ze strony stryja itd. Rzucił tylko okiem, przejechał się kawałek i mówi "wilgoć w elektronice"-faktycznie wielożyłowy kabel wchodzący do modułu zapłonowego w komorze silnika był cału zaśniedziały, niektóre styki...
Błąd któregoś z czujników wcale nie musi być związany z wiązką i samym czujnikiem, ale mogła dostać się wilgoć do sterownika pompy ABS - najczęściej poprzez gniazdo wielopinowe. Nie wiem jak u ciebie jest z dostępem do sterownika, który przykręcony jest sześcioma torxami T20 do zespołu pompy ABS. Czasami daje się go odkręcić bez ruszania całego zespołu...
Witam! Mam problem z reklamacją odkurzacza Rowenta Silence Force. Kupiony w lipcu, używany tylko w domu. Zgłosiłem reklamację, ponieważ po przełączeniu z gniazdka do gniazdka odkurzacz wydał dziwny pomruk i coś zaczęło śmierdzieć. Natychmiast wyłączyłem go i następnego dnia zawiozłem do serwisu. Dodatkowo przestał działać regulator głośności/siły ssania....
Dziękuję za odpowiedzi :) Niestety, w misce olejowej łuszczy sie farba. To co widać na zdjęciu to efekt stania ok 10 dni bez oleju. Co chwila farba tak puchnie w innym miejscu. Jej usuniecie to też nie jest rozwiazanie. Farby brak nawet w miejscach, w których nie ma stałe oleju. Polonez robi rocznie ok 1000km. Wilgoć + ciepło = korozja. A jej drobinki...
Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu samochodu marki Seat Ibiza jest to model z 2000r z silnikiem 1.4 mpi o mocy 44kw. Przyszła jesień i zaczyna się coś dziać pod maską , kiedy samochód stoi dzień czy to na deszczu czy w garażu w którym jednak wilgoć tez się zbiera zaczynają się problemy rozruchowe. Po odpaleniu silnika co trzy cztery sekundy z komory...
Zdemontowałem pompę wysokiego ciśnienia i rozkręciłem . W komorze par paliwa było trochę brudu . Pływak pompy nie jest dziurawy . Przedmuchałem wszystko po kolei sprężonym powietrzem . Dodatkowo wszystkie wtyczki sprawdziłem i spryskałem preparatem usuwającym wilgoć . Nie podoba mi się , tylko czujnik ciśnienia paliwa . Wygląda na taki drętwy choć do...
(at)E8600 , w istocie na łączeniach jest delikatna, tłusta wilgoć, jednak miejsca na krople tam nie ma. Rozważałem możliwość wysłania całego gaźnika na regenerację ponieważ mam ogólny problem z jego szczelnością (chociaż wątpię, że odstaje w tym polu od reszty tego typu), ale to i tak nie prędzej jak na zakończenie sezonu. Czy ktoś kiedyś próbował...
wypadaloby sprawdzic wiazke, a wiec przejscia od licznika az do czujnika, skoro to z czujnika a nie z komputera wtrysku, badz abs jest sygnal. W szczegolnosci zlacza w skrzynkach z bezpiecznikami, tymi narazonymi na wilgoc a wiec w komorze silnika
Teraz pytanie i jaki tajemniczy "moduł" się rozchodzi. Czy chodzi o moduł aparatu zapłonowego zastępujący przerywacz? Czy raczej chodzi o elektronikę sterującą gaźnikiem? Nawet PF126p w ostatnich latach miał elektronikę w postaci zaworu paliwa na wolnych obrotach - aby przy hamowaniu silnikiem nie zużywał paliwa. Często takie paliwo nie było nawet spalane...
Witam ponownie wczoraj padało i nagle auto odzyskało moc jeździło normalnie aż silnik się zagrzał i najwyraźniej wysuszyło komorę silnika gdzieś coś nie łączy nie potrafię zlokalizować. W środę był kolega z dwoma KTS-ami 500 i 650 bodajże i nic brak połączenia. Z abs łączy się bez problemu z silnikiem nie. Ale wilgoć najwyraźniej pomaga. Sprawdziłem...
Z błędu P1616 wynika immobiliser: - spróbuj z innym kluczykiem (ale to nic nie da raczej), - czy były problemy z wilgocią na przejściu przewodów z komory silnika do kabiny (po lewej stronie kierowcy na wysokości nóg). - przestało działać nagle? /notatki/ O ile jest tak jak w Corsa C: Pozycja na schematach: 2328. Sterownik A110. Niem.: Wegfahrsperre
Wygląda na to, że wina leżała w BSM w komorze silnika, wymieniłem wcześniej ale jedna wtyczka nie była dobrze zapięta, poprawiłem teraz auto odpala zawsze, co ciekawe wcześniej dłużej kręcił rozrusznik zanim odpalił, teraz zapłon jest prawie natychmiastowy. Jedynie dziwi mnie, że nigdzie nie było żadnych błędów w lexia. Nic więcej nie wymieniałem, żadnych...
Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich - Odpowiadam na post Adama z Mokotowa: Pierścionki ferrytowe na kablu antenowym nie usuną zakłóceń, ponieważ przenikają one przez przewody zasilające, i w przypadku zastosowania pierścionka ferrytowego na przewodach też może ich nie usunąć, ponieważ źródło zakłóceń jest bardzo silne i musi to być odpowiednia "pułąpka"...
Dodatek do oleju napędowego/benzyny Zawiera detergenty niwelujące zanieczyszczenia układu wtryskowego, zapobiegając problemom z uruchomieniem i hałaśliwą pracą silnika, zawiera składniki pochłaniające wilgoć, pokrywa układ paliwowy warstwą węglowodorową, zabezpieczając przed korozją i ponownym osadzaniem się zanieczyszczeń, czysci wtryskiwacze paliwowe,...
Fire ma elektroniczny zapłon a on nie jest obojętny na wilgoć o wodzie nie wspominając. Z odpaleniem samochodowego diesla z komorami wirowymi w głowicy też problemu nie ma wiadomo warunek to akumulator solidny. Gdybym miał robić ciągnik był by to na 100% diesel. Napęd puszczony przez dwie skrzynie daje możliwość doboru przełożenia praktycznie bez ruszania...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Nagar bierze się z procesu spalania mieszanki w komorze spalania - w silniku. Na ściankach cylindra jest cienka warstwa oleju zwana filmem olejowym. Przy każdym spalaniu drobinki sadzy wiążą się z olejem który spływa do miski. Woda bierze się z otoczenia. Ze zmian temperatur. Olej jest substancją hydroskopijną - chłonie wilgoć/wodę z otoczenia. Higroskopijną...
dzięki za odpowiedz ale w komorze silnika panuje dodatnia temperatura.rozumiem krótkie przebiegi ale w dłuższej trasie też się nie załącza.woda się leje po szybach a piszą żeby włączyć klime zciepłym powietrzem w celu wysuszenia. latem nie było problemów i poprzedniej zimy. a co ma wspóln ego filtr kabinowy Trzyma wilgoć i dlatego szyby parują.
Woda to może się dostawać wieloma drogami. Przy szybach, uszkodzonymi uszczelkami w drzwiach, dziurawymi progami czy dziurawą podłogą, uszkodzonymi uszczniniami grodzi pomiędzy komorą silnika, a kabiną. Jeżeli auto jest zagazowane to może też się dostawać otworami technicznymi instalacji gazowej. Woda może także dostawać się poprzez kanały wentylacyjne,...
Posty niektórych tu piszących podchodzą pod łamanie regulaminu forum – udzielanie szkodliwych rad innym użytkownikom forum, i w zasadzie powinny być raportowane.. To że niektórzy przepalają swoje motocykle zimą nie znaczy że robią dobrze i nikt nie powinien brać z nich przykładu. Prawidłowe przechowywanie motocykla zimą to: - wyjęcie akumulatora...
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Dajcie na luz już z dbaniem o myjke nie ma wiele zachodu, oczywiście filtr i nie przemrożenie to podstawa. O domowo myjkę czy to karchera czy innej firmy poza czasem pracy, dobrą przedłużka elektryczną użytkownik nie ma jak zadbać. Nie zmieni oleju nie nasmaruje zaworu regulacyjnego bo wymaga to rozebrania urządzenia. Profesjonalne co innego ""DBANIE""...
Tak jak koledzy pisali - jezeli taki przewod znajduje sie w kabinie to nie ma strachu, nic mu nie bedzie (chyba ze lezy na podlodze w wilgoci). Natomiast jesli znajduje sie w wiazce w komorze silnika, nadkolu itp. miejscach gdzie moze dostawac sie woda to istnieje ryzyko ze skoroduje i zmieni sie w zielony proszek - i to w sposob zupelnie niewidoczny...
Witam Sterownik był zalany czymś w rodzaju silikonu, żywicy. Do naprawy masa ta została wyskrobana. Czym można to na powrót zalać żeby nie weszło w żadną reakcję z elementami, nie przewodziło prądu, chroniło elementy od wilgoci i nie roztopiło sie od temperatury (sterownik jest w komorze silnika a tam goooorąco.
A potem regularnie wymieniałem te "rzemieślnicze" regulatory, bo padały jak tylko trafiła się dłuższa trasa Elmotu nie były dużo lepsze bo ta czarna masa którą były zalane kurczyła się odrywając co słabsze elementy z ceramicznej płytki. A jak nie oderwała nic to i tak wilgoć robiła swoje bo dziury były w skurczonej masie. Fabryczny jednak był najtrwalszy......
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
FIAT Doblo. rocznik 2006, 1.3 multijet, 75KM. Auto od nowości w naszych rękach, więc wykluczam jakieś druciarstwo. Problem w tym, że ostatnio jest problem z odpaleniem - wskazanie na immobilizer [świeci żółta lampka autko z kłódką]. Początkowo myślałem że to immo - ale wykluczyłem, i stawiam raczej na inny problem elektryczny bo: 1. czasami jednak odpala...
no tak ale w komora silnika jest bardzo narazona na wilgoc ktora do srodka przetwornicy dostac sie moze przez wiatrak abel zasilajacy ktorego chce urzyc to 2x8mm2
Witam, problem: 406 HDI 110km, rocznik 2000, przebieg 360 000. Samochod dzis rano nie odpalil, rozrusznik kreci, pompa paliwowa pracuje ( chyba pracuje bo po przekreceniu kluczyka slychac szum-brzęczenie z komory silnika ) Moje przypuszczenia: 1. mam dziurawy koncowy tlumik - moze cos sie posypalo i jest zatkany ? - jak to mozna sprawdzic 2. wlalem...
Kup za 30 zl pistolet do ropowania, wlej litr benzyny i sobie umyj alternator, przedmuchaj sprężonym powietrzem okolice łożysk i połączeń, poczekaj aż odparuje. Woda to ruletka, nadmiar benzyny czy ropy tez nie jest dobry bo może przedostać się do łożysk i wypłukać smar - ważne by robić takie rzeczy z głową. Osłoń tez pasek. Ciekawy jestem jak ma się...
Odma 2.6tdi v6 / separator oleju koszt 180pln... Odpowietrzenie skrzyni korbowej popularnie nazywane odmą pełni bardzo ważną rolę w silniku. Uszkodzenie tego elementu może spowodować nawet awarię jednostki napędowej. W skrzyni korbowej, czyli kadłubie silnika, pod tłokami powstaje nadciśnienie w wyniku przedostawania się powietrza lub gazów spalinowych...
Tak, zwykły spray silikonowy będzie dobry. Koszt opakowania to dosłownie kilka złotych. To praktycznie jest to samo, co drogie dedykowane "specjalne" środki do zabezpieczania kabli zapłonowych. Po oczyszczeniu miejsc montażu trzeba obficie spryskać same kable, "fajki", kopułkę i wszystkie widoczne elementy. Środek, który dostanie się do wnętrza fajki,...
Mógł się coś przepalić. U mnie nie działała dmuchawa i okazało się że była spalona wtyczka w skrzynce z bezpiecznikami. Trochę dziwne bo auto ma 7 lat i nie ma w nim wilgoci. Proponuję na początek sprawdzić bezpieczniki w komorze silnika i przekaźniki.
Witam Mam Ibize 1.0 na jednopunkcie i mialem kiedyś podobny problem i go rozwiązałem. Czy może jechałeś po kałużach i mogłeś zalać komorę silnika ? lub czy problem się pojawił po długotrwałej wilgoci, po paru dniach deszczowych ? pozdrawiam
Z opisu usterki, sporo wskazuje na przeciekającą pompę wodną. Trzeba zdjąć plastikową pokrywkę rozrządu z lewej strony silnika (odkręcić 4 śrubki). Poświecić latarką nieco poniżej koła zębatego pompy (bliżej bloku silnika). W górnej części pompy jest niewielki otworek widoczny od góry, jeśli tam widać wycieki, lub zacieki, to pompa jest nieszczelna...
Witam Dzisiaj rano wystartowałem do pracy i po załączeniu wycieraczek samochód zgasł , wycieraczki co jakiś czas wykonały ruch o kilka centymetrów a z pod bezpieczników w kabinie było słychać brzęczenie przekaźnika. Po oględzinach znalazłem przepalony bezpiecznik 7.5 A w komorze silnika (ten bliżej szyby) po jego wymianie samochód zapalił włączyłem...
Witam :idea: , sprawdź poziom płynu LDS na poziomie poziomie zawieszenia sam dół ikona na wyświetalaczu (stop) w komorze silnika z lewej strony pod czarną pokrywą. Odkręć korek powoli uzupełnij poziom do widocznej szczerbinki nie zalewając jej. LDS uzupełnia się na opuszczonej pozycji gdyż jest to położenie w którym płynu cofa się do zbiornika najwięcej....
U siebie w VW masz alternator BOSCHa, który zbudowany jest jak klocki Lego Technic. Wystarczy zdiąć plastykową czarną tylną pokrywkę z alternaotra, nastepnie użyć wkrętaka (krzyżaka) i wykręcić regulator napięcia, który jesy zintegrowany ze szczotkotrzymaczem. Jeżeli szczotki w stanie niewciśnietym, czyli bez dotykania, bez wciskania mają długość poniżej...
1. Iveco eurocargo 120E24 rok 2004 2. nie ma, dostępu do schematu elektrycznego pojazdu 3. problem dotyczy tylko braku napięcia na czujniku Wstępna ocena dostępnych informacji: Dziękuję za dodatkowe szczegóły dotyczące Twojego Iveco Eurocargo 120E24 z 2004 roku. Problem dotyczy braku napięcia na czujniku poziomu oleju, a brak dostępu do schematu elektrycznego...
Witam. Od 2 lat jestem bardzo zadowolonym posiadaczem Toyoty AURIS E15 (2008r, 2.0D4D 127KM) Tyle że mam z tym samochodem jeden wielki problem od samego początku. Zbiera wilgoć wewnątrz. Objawia się to marznącymi szybami od środka. Wody skrapla się na nich tak dużo że tworzy to grubą warstwę a po odmrożeniu przez ogrzewanie pojawiają się krople/zacieki....
(at)ElektrodaBot Właśnie podmieniłem sterownik silnika na nowy sklonowany i nadal to samo Dodano po 1 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik poinformował, że po wymianie (i sklonowaniu) sterownika silnika (ECU SID310) problem z brakiem zasilania 5 V i kodem błędu P0641 nie ustąpił. Dodatkowo pojawia się błąd DTC0638, często powiązany z pracą...
Manualna też ma blokadę. Trochę źle myślisz, to że na dworze jest poniżej 5stC nie oznacza że ciągle blokuje, w korkach jest rozgrzana komora silnika i czujniki zostaną podgrzane, wtedy odblokuje sprężarkę.. Poprawka drobna, temp poniżej +2 stopni sterownik klimatyzacji u niemożliwi start sprężarki dla w/w auta. Twoja teoria ma lekki sens, ale tylko...
https://obrazki.elektroda.pl/8215958100_... To urządzenie może nie wyglądać poważnie, ale to coś więcej niż zwykłe plastikowe pudełko - to kompletny silnik, który zasilany jest jedynie parowaniem wody. Wydaje się, że energia do jego pracy bierze się znikąd, gdyż wykorzystuje on jedynie parującą wodę w temperaturze pokojowej. Zespół...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Żarówka wymieniona na nową (nawet dla pewności na kolejną nową). UPC, to jak doczytałem, jest to skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (?) - propozycja aby wymontować i przejrzeć czy nie ma wilgoci przypadkiem?? UCH - czym się różni od UPC i gdzie szukać?? I czy jest możliwość zdiagnozowania problemu UPC/UCH - np. pomiaru napięcia...
Zauważyłem, że jak wyjmę od przodu chłodnicę powietrza (nie wiem jak to się nazywa) to za nią jest korytko, w którym gromadzi się woda i płynie do pompki. U mnie tam zgromadziło się dużo wody (foto po przechyleniu suszarki do tyłu - z tyłu widać wodę)... http://obrazki.elektroda.pl/8734941800_1... rozebrałem bok i sprawdziłem pompkę...
Vcds żadnych błędów Drzwi i zamki dzialaja prawidłowo Może to przekaznik? Gdzie go znajdę? (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Brak błędów w VCDS sugeruje, że system nie odnotowuje typowych usterek (np. mikrostyków w drzwiach). - Zamki i drzwi działają prawidłowo, co zmniejsza prawdopodobieństwo problemu z mikrostykami i okablowaniem...
Sprawdziłbym wiązkę elektryczną w komorze silnika poniżej serva , wada w fabiach , trzeba rozwinąć taśmę izolacyjną i sprawdzić czy nie ma wilgoci
To najpierw nastąpiła nieszczelność, a potem padł agregat ? Pisz trochę jaśniej. Wiesz, pojęcia nie mam, co najpierw, w pewnym momencie lodówka przestała pracowac, wyjełem z szawki, odłaczyłem kable od spręzarki , pomierzyłem, podłaczyłem bezpośrednio do pradu ( bez termostatu) tylko sam agregat i rozruch i nic, nie działa silnik, termik wyłacza. No...
W moim też to występuje przypuszczam że opary oleju porywane przez przedmuchy z komory korbowej łączą się z wilgocią pary wodnej i tworzą tą białą mazię, pewnie silnik jest już po sporym przebiegu.Kiedyś miałem również na bagnecie jak dostała się woda do oleju.
Mam nietypowy problem w peugeot 806 2.1 TD 1999r. i może ktoś z Was pomoże mi go rozwiązać. Nietypowy bowiem od długiego czasu szukam i nie mogę znaleźć informacji o podobnej sytuacji (chociażby w internecie). Zaznaczam, że mam usunięty immo z auta, więc to nie jego wina. Ubiegłej zimy zaczął mi się problem z uruchomieniem auta. Efekt jest taki, że...
Z tego co mi mówiono: 1. Niby dobry 2. Zakupie wymienię wyklucze 3. Za każdym razem jak sprawdzali ściągali jedna końcówkę. Od kabiny. Wiec tez sprawdzę. 4. Nie wiem 5. Na przodzie cylinderki wymienione. Waz doprowadzający płyn prawego koła wymieniony 6.7.ponoc coś było szlifowane bo były za duże klocki ?! Jeszcze na tyle rura ciekła. Też była wymieniana....
Wg. mnie, kod Transceiver internal antenna damaged. Replace transceiver Jednak z uwagi na zaawansowany wiek samochodu, sprawdziłbym wnętrze skrzynki bezpieczników w komorze silnika, wiązki na podłużnicy, itp na obecność "zieleniny" i wilgoci. Do sprawdzenia zarówno przewody sygnałowe, zasilające [+] jak i [-].
Hej najprawdopodobniej jak masz skrzynkę bezpiecznikow w komorze silnika można ją wyjąć i po rozebraniu między warstwowymi sciezkami które łącza bezpieczniki i przekaźniki dostaje się wilgoc powodując podanie napięcia na ścieżkę od wentylator kiedyż to przerabiałem jest trochę zabawy ale powinno pomóc
Co do tej pory przyszło mi na myśl do sprawdzenia: ~przekaźnik od licznika (jeśli takowy jest?) ~stacyjkę ~przewody akumulator komputer/licznik/stacyjka ~sam licznik myślę jeszcze czy możliwe jest by była to wina komputera samego w sobie. Wstawiłbym filmik, ale oczywiście nie mam do tego uprawnień. Samochód zachowuje się tak, jakby kluczyk był przekręcany...
Zgodnie z obietnicą informuję na bieżąco... 😉 Przelotka drzwi prawych (to wersja 3D) ma tylko lekkie pęknięcie na przewodzie masowym(grubszy brązowy) https://obrazki.elektroda.pl/5611523500_... https://obrazki.elektroda.pl/6028753700_... Przelotka lewa (drzwi kierowcy) znacznie gorsza... https://obrazki.elektroda.pl/1713357100_...
Witam.Kod bledu 33 oznacza zbyt wysoki sygnal czujnika cisnienia w kolektorze dolotowym.Oznacza to,za masz albo uszkodzony czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym,albo przebicie do masy na jego podlaczeniu(moze byc wilgoc na stykach),albo slaby styk albo niesprawny przewod podcisnienia.Czujnik jest umieszczony w komorze silnika na lewym fartuchu i...
Aktualnie jest L9WBC61B stary model to L99691HWD. Starszy model to 1kg mniej prania i chyba lepszy wyświetlacz. Od pół roku mam L9WBC61B i działa jak należy, ale ma kilka niedoróbek. Do minusów: -pranie bywa pomięte po suszeniu na wiór. -software ma błędy-niedoróbki, przydałaby się opcja aktualizacji. -wkładasz pranie pralka waży wyskakuje czas stwierdzasz,...
Audi a4b6 nie działa centralny zamek z tyłu w obu drzwiach glosniki i szyby działają poprawnie . Gdzie szukać rozwiazania (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy centralny zamek działa pop... Bezpośrednia odpowiedź Najczęściej przy jednoczesnym braku działania centralnego zamka w obu tylnych drzwiach A4 B6 winny jest: • zerwany/przerwany...
Usterki elektryczne to najczęściej złącza i przewody. Ja w Audi A3 2002r w ciągu 9 lat miałem tylko jedną usterkę elektryczną którą zafundowałem sobie sam po myciu komory silnika. https://obrazki.elektroda.pl/3687111200_... Na awaryjność wpływa jakość osprzętu, ale i wpływ czynników głownie obecność wilgoci. Dlatego ja omijam samochody,...
Bardzo proszę o pomoc również w moim przypadku. Po uzbrojeniu alarmu nie udaje mi się zejść poniżej 0.19A. Po wypięciu dosłownie wszystkich (!) bezpieczników oraz przekaźników w kabinie (okolice kierownicy) ORAZ w pod maską (szczelna obudowa ECU) dalej to samo. Podczas wizyty w obudowie ECU zauważyłem ślady oleju (turbina stara jak świat bez regeneracji)...
Gaśnica może być stara i będzie dalej działać. Przykład. Stara na złom wyrzucono. Ja oglądam ją. I nacislem na dźwignię zadziałało od razu skutecznie. I straciłem nabój i proszek do regeneracji innej gaśnicy. Wystarczy potrząsł mocno gaśnica raz dno u góry raz na dole. Tak żeby proszek pływał we wnętrzu to jest ok. Nabój waży się. Ale każde otwarcie...
Jeśli masz możliwość wstawienia samochodu do ogrzewanego garażu zrób to na noc. Niech temperatura silnika podniesie się powyżej zera, spróbujesz uruchomić. Skoro tak małe trasy pokonujesz musisz zadbać żeby samochód rozgrzać i doprowadzić do odparowania wilgoci z komory korbowej z oleju. Trzeba odmę skontrolować bo może masełko z oleją ją przytyka i...
Ze schematu wynika że po drodze do czujnika masz 4 przejściówki które lubię od wody i wilgoci pokrywać się nalotami tlenków co może utrudnić albo uniemożliwić poprawne przewodzenie. Złącze 3x4 będzie gdzieś z przodu 18x8 i 20x8 prawdopodobnie będzie komorze elektrowni z tyłu 4x11 to już przejście do silnika z nadwozia. Najłatwiej było by ci to znaleźć...
Jak przestały działać świece , kasowanie przeglądów , ustawianie zegara ( to było jakieś 4-5 lata temu) to BSI które jest wewnątrz auta rozebrałem, pod lupą nic ciekawego nie znalazłem - nadpalone nic nie było , po złożeniu auto jeździło do dziś (choć w/w usterki nie działały). Dziś zgasły liczniki i auta nie mogłem odpalić , wyciągnąłem licznik piny...
Dymienie na biało to typowy objaw przy próbie odpalenia diesla w niskiej temperaturze z małą dawką paliwa, lub słabym rozpylaniem wtrysków. Oprócz ciśnienia sprężania, stanu wtrysków, gniazd zaworowych, problem może leżeć w samej pompie wtryskowej, w której może nie działać wzbogacanie dawki podczas rozruchu, co tłumaczyłoby silne dymienie na biało....
Miałem pękniętą gumową część złącza modułu Bitron. Przez pęknięcie dostała się woda a styki zaśniedziały. Jak silnik się nagrzewał to od niego złącze też. "Ubywało wilgoci" ze złącza i wentylatory był sterowane poprawnie. Wyczyściłem wszystko, wysuszyłem, przedmuchałem kompresorem, złożyłem i zabezpieczyłem przed wodą. Bitron w Saxo MK2 jest między...
http://obrazki.elektroda.pl/8679808500_1... Zaprezentowany zasilacz wysokiego napięcia zaprojektowany został do generacji wysokiego napięcia o stałej wartości, równej około 50 kV. Można łatwo skonwertować go do wersji regulowanej, zasilając go poprzez autotransformator (jeśli wykorzystaliśmy zasilacz transformatorowy) lub w inny sposób...
witam Lulu, sprawdzż mase silnika , to popierwsze , zbiornik wyczyść to podrugie, czasami tak podłączają gazowniki że po przełączeniu na gaz pompka se pracuje i jak masz malutko benzynki to sie grzeje ,morduje biedaczka bo benzynka jąchłodzi jednocześnie, możliwe że jakieś brudy w zbiorniku to resztki żywota twej pompki,hehe musi podać 2,5-3 bary ciśnienia,...
Regulator do silników szczotkowych, dwukierunkowy, tzw. mostek H. Mikser kanałów - jeżeli nadajnik jest programowalny, często taki mikser jest dostępny w opcjach. Jeżeli nie ma, trzeba kupić osobny moduł - tzw. mikser "Delta" lub "V-Tail". Regulator powinien być z układem BEC, o wydajności wystarczającej do zasilania odbiornika i urządzeń pomocniczych....
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
Witam Jest to Piaggio Vespa 2-suw rocznik 96, gaźnik weber z elektrozaworem automatycznego ssania. I chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka. Elektrozawór na gaźniku działa bo jeśli jest chłodno to trzpień...
wilgoć komora silnik spalona komora silnika bezpieczniki komora silnika
obudowa pasmowo przepustowa regulacja silniczków dźwięk jednej słuchawce lenovo
trabant schemat trabant schemat
Jak zwiększyć prędkość kosiarki traktorka? Waga elektroniczna pokazuje 0 - możliwe przyczyny i rozwiązania