Manualna też ma blokadę. Trochę źle myślisz, to że na dworze jest poniżej 5stC nie oznacza że ciągle blokuje, w korkach jest rozgrzana komora silnika i czujniki zostaną podgrzane, wtedy odblokuje sprężarkę.. Poprawka drobna, temp poniżej +2 stopni sterownik klimatyzacji u niemożliwi start sprężarki dla w/w auta. Twoja teoria ma lekki sens, ale tylko...
Zakładam że nie masz jeszcze cewkofajek w tym modelu. Miałem podobny problem w polo. Obudowa cewki była pęknięta i gdy było wilgotno albo po nocy to nie chciał odpalić. Jak komora silnika się nagrzała cewka wysychała i było OK, ale jak znowu postał trochę to problem się powtarzał. Jak stoi w garażu to nie jest narażony na wilgoć tak jak na zewnątrz.
Niesymetryczne wartości prądów wskazują na zwarcie międzyzwojowe. Trudne do wykrycia omomięrzem ze względu na małą rezystancje uzwojeń. Sprawdziłbym jeszcze napięcie międzyfazowe na zaciskach silnika , jeśli różnica będzie o 2...3 V to silnik do przewinięcia , jeśli dużo większa , to spadki napięć na przewodach , łączeniach , stycznikach itp . Komora...
Generalnie potrzebuje pomocy. Na innych forach nikt nie potrafi mi pomóc. Chodzi o to, że mój golf nie chce mi zapalić po deszczu. Silnik kręci (jest iskra w przewodach WN bo sprawdzałem), ale nie odpala. Dzieje się tak od końca zimy. Po każdym deszczu to samo. Jak przeschnie to odpala normalnie. Nie wiem o co chodzi. Komora silnika jest sucha. Podczas...
Witam! Mam problem z reklamacją odkurzacza Rowenta Silence Force. Kupiony w lipcu, używany tylko w domu. Zgłosiłem reklamację, ponieważ po przełączeniu z gniazdka do gniazdka odkurzacz wydał dziwny pomruk i coś zaczęło śmierdzieć. Natychmiast wyłączyłem go i następnego dnia zawiozłem do serwisu. Dodatkowo przestał działać regulator głośności/siły ssania....
Zapamiętaj sobie a najlepij dowiedz się gdzie jest to miejsce. Cienkie przewody potrafią ugnić w miejscu uszkodzenia izolacji a wystarczy że mają dostęp do wilgoci. W komorze silnika np wystarczy nakłóć izolację by za kilka lat mieć problem. Dlatego unikam igłowania przewodów. Wolę badać we wtyczach czy wkłówać się od tyłù wtyczki przez uszczelnienie.
masz problem z wiazka w komorze silnika i przelancznikiem na skrzyni milej zabawy z zaokydowanymi stykami pozdro
kiedys mialem taki problem z moim vw golfie po tym jak stal ok 2 tyg w garazu nie ogrzewanym. Problem chyba powstal przez wilgoc w komorze silnika. Po uruchomieniu silnika strasznie gubil zaplon i czasem chodzil na trzech garach po ok 15 minut pracy w garazu i ogrzaniiu sie komory silnika jakby sie poprawilo. Po przejechaniu sie po wiosce problem zniknal...
Z drugiej strony 50A na wciskanym bezpieczniku w drgającej koparce to lekkie przegięcie. Przegięcie nie przegięcie, ale wytrzymuje sporo, pracuje na maszynach nawet ponad 20letnie na takich bezpiecznikach i jeszcze oryginalne. A lekko nie mają bo są w komorze silnika pył kurz wilgoć.
Tak jak koledzy pisali - jezeli taki przewod znajduje sie w kabinie to nie ma strachu, nic mu nie bedzie (chyba ze lezy na podlodze w wilgoci). Natomiast jesli znajduje sie w wiazce w komorze silnika, nadkolu itp. miejscach gdzie moze dostawac sie woda to istnieje ryzyko ze skoroduje i zmieni sie w zielony proszek - i to w sposob zupelnie niewidoczny...
Może wjechałes w kałużę i jest duzo wilgoci w komorze silnika i na VN. Mnie to sie przytrafiło 2 dni temu , mimo że mam osłonę pod silnikiem ale za szybko pokonywałem kałużę max to 40/h z osłoną ;) Musiaem potem swoje odstac .
Oprócz tego co napisałem wcześniej sprawdź skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (wilgoć, korozja). Teoretycznie światła nijak się mają do silnika, ale brak dobrej masy między akumulatorem, a resztą (silnik, rama) może dawać takie efekty. Połączenia masowe masz na podłużnicach a tam jak wiemy lubi panoszyć się ruda...
Tak, zwykły spray silikonowy będzie dobry. Koszt opakowania to dosłownie kilka złotych. To praktycznie jest to samo, co drogie dedykowane "specjalne" środki do zabezpieczania kabli zapłonowych. Po oczyszczeniu miejsc montażu trzeba obficie spryskać same kable, "fajki", kopułkę i wszystkie widoczne elementy. Środek, który dostanie się do wnętrza fajki,...
A wracając do tematu to ja mam radio przykręcone na nietypowych śrubach od strony komory silnika i mnie samemu jego demontaż zajmuje około 30 minut! Rozumiem że jest jakoś obudowane, aby zabezpieczyc przed wilgocią ? A ciepło w komorze silnika nie szkodzi radioodtwarzaczowi ?
Prawdopodobnie w do złączy elektrycznych w komorze silnika dostaje się wilgoć. Proponuje wszystkie dostępne wtyczki porozpinać oczyścić WD-40 i wydmuchać sprężonym powietrzem.
Wtyczka w komorze silnika, po stronie kierowcy, w skrzynce bezpiecznikowej. Wchodzi tam wilgoć po wiązce. Kolor chyba biały.
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
Ja bym sprawdził zrzut wody z parownika klimy. Wilgoć tam się skrapla mimo że klimy nie używasz. Na ścianie grodziowej w komorze silnika przy przekładni kierowniczej . Może być zagięty lub zatkany
czy pozostawienie w takim stanie jest zdrowsze? Nie jest. Komora w błocie trzyma wilgoć. Błoto nasiąknięte solą nie wpływa dobrze na nic. Błoto jest idealną warstwą przyczepną na tłuszcz z ulicy, nie mówiąc już o jakimś drobnym przypoceniu silnika własnymi płynami. Po jakimś czasie robi się z tego skorupa, która ma w sobie całą tablicę. Gniją ocynkowane...
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Z błędu P1616 wynika immobiliser: - spróbuj z innym kluczykiem (ale to nic nie da raczej), - czy były problemy z wilgocią na przejściu przewodów z komory silnika do kabiny (po lewej stronie kierowcy na wysokości nóg). - przestało działać nagle? /notatki/ O ile jest tak jak w Corsa C: Pozycja na schematach: 2328. Sterownik A110. Niem.: Wegfahrsperre
wypadaloby sprawdzic wiazke, a wiec przejscia od licznika az do czujnika, skoro to z czujnika a nie z komputera wtrysku, badz abs jest sygnal. W szczegolnosci zlacza w skrzynkach z bezpiecznikami, tymi narazonymi na wilgoc a wiec w komorze silnika
Witam Sterownik był zalany czymś w rodzaju silikonu, żywicy. Do naprawy masa ta została wyskrobana. Czym można to na powrót zalać żeby nie weszło w żadną reakcję z elementami, nie przewodziło prądu, chroniło elementy od wilgoci i nie roztopiło sie od temperatury (sterownik jest w komorze silnika a tam goooorąco.
PWM byłby najlepszym rozwiązaniem, niestety nie umiem zrobić takiego układu żeby przeżył dłuższy czas w warunkach komory silnika (ciepło, wibracje, wilgoć) nie robiący zakłóceń w radioodbiorniku. Rezystor natomiast jest urządzeniem prostym, tanim i wytrzymałym. Wydaje mi się że te 50W puszczone w powietrze to nie jest aż tak duża strata żeby się kłopocić...
Witam Mam Ibize 1.0 na jednopunkcie i mialem kiedyś podobny problem i go rozwiązałem. Czy może jechałeś po kałużach i mogłeś zalać komorę silnika ? lub czy problem się pojawił po długotrwałej wilgoci, po paru dniach deszczowych ? pozdrawiam
Żarówka wymieniona na nową (nawet dla pewności na kolejną nową). UPC, to jak doczytałem, jest to skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika (?) - propozycja aby wymontować i przejrzeć czy nie ma wilgoci przypadkiem?? UCH - czym się różni od UPC i gdzie szukać?? I czy jest możliwość zdiagnozowania problemu UPC/UCH - np. pomiaru napięcia...
no tak ale w komora silnika jest bardzo narazona na wilgoc ktora do srodka przetwornicy dostac sie moze przez wiatrak abel zasilajacy ktorego chce urzyc to 2x8mm2
Czasami od razu po zamknięciu auta, czasami po kilku minutach. Wymień "krańcówkę" w komorze silnika. Przy ociepleniu, sól i wilgoć to dobry elektrolit przewodzący prąd.
Sprawdź wiązke przewodów przy sterowniku jak i sam sterownik silnika (lewa strona komory silnika pod akumulatorem). Miejsce newralgiczne w LT i Sprinterach, wilgoć robi spustoszenie w okablowaniu i wnętrznościami sterownika.
I ten smar by powodował taką wilgoć? A takie pytanie, bo miałem w okolicy kwietnia 2023 taką sytuację że przez zły montaż czujnika temperatury wywaliło płyn i rozlał się po komorze silnika ale czy by mógł wpłynąć na podłogę do kabiny? Sporo tego jest i nie bardzo wiem jak to ugryźć, bo chyba farelka czy jakiś ciepły nadmuch i pochłaniacze wilgoci nie...
Sprawdziłbym wiązkę elektryczną w komorze silnika poniżej serva , wada w fabiach , trzeba rozwinąć taśmę izolacyjną i sprawdzić czy nie ma wilgoci
Mógł się coś przepalić. U mnie nie działała dmuchawa i okazało się że była spalona wtyczka w skrzynce z bezpiecznikami. Trochę dziwne bo auto ma 7 lat i nie ma w nim wilgoci. Proponuję na początek sprawdzić bezpieczniki w komorze silnika i przekaźniki.
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
z kurtką watową to raczej średni pomysł - szukam raczej czegoś sprawdzonego , co nie poleci na silnik i nie narobi bałaganu , odpornego na wilgoć Z dolną osłoną jest podobnie Chciał bym ją założyć , ponieważ przedłuży życie elementów komory silnika a podczas zimy silnik tak szybko nie stygnie
Proponuje sprawdzić kostke przy centralce gazu (przełącznik gaz-benzyna) i bezpiecznik na zasilaniu tej centralki. W bardzo wielu przypadkach bezpiecznik umieszczony jest w komorze silnika narazony jest na wilgoć i śniedzieje, przy przełączeniu na gaz potrzebny jest większy prąd niż na benzynie i wtedy nie przewodzi na tyle dobrze aby dostarczyć odpowiedni...
Stawiam na moduł zabezpieczeń i połączeń w komorze silnika(czrna skrzynka po stronie kierowcy). Pewnie wlazła w nigo wilgoć i zrobiło się zielono jak na łące.
Hej najprawdopodobniej jak masz skrzynkę bezpiecznikow w komorze silnika można ją wyjąć i po rozebraniu między warstwowymi sciezkami które łącza bezpieczniki i przekaźniki dostaje się wilgoc powodując podanie napięcia na ścieżkę od wentylator kiedyż to przerabiałem jest trochę zabawy ale powinno pomóc
Regulator do silników szczotkowych, dwukierunkowy, tzw. mostek H. Mikser kanałów - jeżeli nadajnik jest programowalny, często taki mikser jest dostępny w opcjach. Jeżeli nie ma, trzeba kupić osobny moduł - tzw. mikser "Delta" lub "V-Tail". Regulator powinien być z układem BEC, o wydajności wystarczającej do zasilania odbiornika i urządzeń pomocniczych....
Witam, Niestety nie znam elektryki tego samochodu, jednak podobne problemy miałem w swoim stilo (wariująca elektryka), problemem okazała się skrzynka bezpieczników w komorze silnika. Dostawała się woda/wilgoć- rozwiązaniem było rozłożenie całej skrzynki wysuszenie/wyczyszczenie i problem na jakiś czas znikał. Może tutaj przy wymianie bezpiecznika też...
Witam - mam problem z Xsarą Picasso 1,8 16V - co kilka tyś. km upala się bezpiecznik F15 w komorze silnika. Zazwyczaj podczas dużej wilgotności / deszczu. F15 (1530 ACzujniki silnika, cewki zapłonowe, wtryskiwacze, zawory elektromagnetyczne, pompa paliwa, autogaz - ale on ma mniejsze zabezpieczenie - wiec odpada) Po wymianie wszystko wraca do normy...
W komorze silnika przy ściance grodziowej masz 3 grube peszle z kablami i winny jest jeden cieńki kabelek, u mnie tak było nie był uszkodzony ale leciałem kabelek po kabelku palcami i ten kabel miał zgrubienie jakby coś go wypchało od środka, to była śniedź od wilgoci i przez to stracił przejście i nie podawał sygnału z immo do Ecu. Jest trochę szukania...
W moim też to występuje przypuszczam że opary oleju porywane przez przedmuchy z komory korbowej łączą się z wilgocią pary wodnej i tworzą tą białą mazię, pewnie silnik jest już po sporym przebiegu.Kiedyś miałem również na bagnecie jak dostała się woda do oleju.
U mojego ojca w czwórce było tak samo, długo szukaliśmy przyczyny, w aucie śmierdziało jak w chlewie, okazało się że woda dostawała się przez wiązkę elektryczną która wchodzi do kabiny z komory silnika od strony kierowcy. Wchodzi ona najpierw do czarnej plastikowej skrzynki w komorze silnika za akumulatorem, a później do kabiny. I właśnie łączenie tej...
Witam Mój samochód ma elektrykę fabryczną nic nigdzie się nie świeci, nie ma dodatkowych urządzeń Czy możliwe że taki prąd gdzieś gubi komputer , ale wszystko działa poprawnie, może wilgoć gdzieś przewodzi prąd. Aby sprawdzić przez wyjęcie bezpieczników, chyba będę musiał zdemontować schowek Wyjąłem bezpieczniki w komorze silnika i ciągle to samo POZDRAWIAM
Wg. mnie, kod Transceiver internal antenna damaged. Replace transceiver Jednak z uwagi na zaawansowany wiek samochodu, sprawdziłbym wnętrze skrzynki bezpieczników w komorze silnika, wiązki na podłużnicy, itp na obecność "zieleniny" i wilgoci. Do sprawdzenia zarówno przewody sygnałowe, zasilające [+] jak i [-].
Walczę dalej z silnikiem. Nie mam pomysłu na smarowanie tłoka. Jest on dosyć spasowany z cylindrem. Próba smarowania proszkiem grafitowym jest dobra na chwilę. Gdy grafit nabierze wilgoci to tłok się zacina. Wszelkie oleje czy smary mają za dużą lepkość i to bardzo spowalnia tłok. Przydałby się jakiś środek o właściwościach bardzo mało lepkiego oleju....
Może trochę głupie ale sprawdź podłączenie (kolejność) przewodów zapłonowych. Możesz też w nocy odpalić auto, otworzyć maskę i sprawdzić czy iskierki nie " skakają " po komorze silnika, u mnie w kadecie tak było i oznaczało to przebicie. Może wilgoć się gdzieś dostała w kablach lub też ewentualnie uszczelkę przy kolektorze dolotowym czy nie jest uszkodzona.
Cała sytuacja ze światłami zaczęła się pojawiać po tym jak znajomy zostawił na noc u mnie w garażu ogrzewanym samochód. Chciał aby się odmroził. i od rana problem już był. też myślalem że to wilgoć. Wyjąłem całą skrzynkę bezpieczników zarówno tą w kabinie jak i w komorze silnika. Wyglądają idealnie, są suche więc to chyba nie to. Brak już pomysłów co...
Usterki elektryczne to najczęściej złącza i przewody. Ja w Audi A3 2002r w ciągu 9 lat miałem tylko jedną usterkę elektryczną którą zafundowałem sobie sam po myciu komory silnika. https://obrazki.elektroda.pl/3687111200_... Na awaryjność wpływa jakość osprzętu, ale i wpływ czynników głownie obecność wilgoci. Dlatego ja omijam samochody,...
Jeśli uszczelniacze nie będą nosić widocznych śladów zużycia a olej będzie czysty to chyba nie ma ich co wymieniać. Wymienię zaworki bo one najbardziej decydują o pracy myjki. Oringi można zastąpić standardowymi więc w sumie nie powinno być strasznie drogo. Jak cała impreza (łącznie z myjką) zmieści się w 300 zł to chyba będzie nie najgorzej. 570 to...
wilgoć komora silnik panda komora silnika spalona komora silnika
sprinter impulsator zrobić dyskietka startowy instrukcja pionieer
interfejs diagbox naprawa udaru makita
Peugeot 406 2.0 RFN – moment dokręcania śrub pokrywy zaworów 8 Nm Tryb serwisowy pralki Amica WA1S610CLiSH – wejście, sekwencje, kody błędów