Jeśli będę robił odcięcie analogowo, to na pewno przez przekaźnik (albo gotowy immobilizer np. Proxima). Nie wydaje mi się aby w czasie jazdy na autostradzie wystąpiła awaria po mojej modyfikacji, bo w Ducato pompa paliwa pracuje tylko 5 sekund podczas uruchomienia silnika.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Podaj numery z pompy to sprawdzimy czy jest właściwa. Jest to wersja z immo czy na pompie jest zwykły zawór?
Nie ford transit był przykładem auta na wtrysku bezpośrednim, rozdzielacz, krzywkę i sprężyny musisz mieć o ile pamiętam 10mm najlepiej orginalny z elektrycznej pompy. a cięgno np z ducato czy transita.
Jaki silnik ? Próbowaleś dać na krótko zasilanie na zawór na pompie wtryskowej ?
Ja nie znalazłem, dorabiałem drugi.
Da radę zrobić na silniku.
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
masz zaworek gaszący na pompie wtryskowej?
JAK WYJĄĆ POMPĘ WTRYSKOWĄ Z FIATA DUCATO 2.8
sprawdz sobie zlacze na pompie
Nie no chyba pasek zdjoł A bo to wiesz? :D Zapewne rdza trzyma, nic innego. Przeczyścić szczotką drucianą, dodać chemii, opukać, rozruszać - musi zejść.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Wita Kolego może to CI pomoże
Witam W jaki sposób można ustawić pompę wtryskową we fiacie ducato 2,5d.
Akurat skończyłem to robić, Tylko w 2,8 jtd z 2004 roku ale to chyba to samo. Nie jest to jedna z moich ulubionych robót ale nie wyciągałem silnika. Po odkręceniu wspornika alternatora i odsunięciu samego alternatora pompę należy sprytnie przekręcić i wychodzi dokładnie przez to miejsce gdzie siedzi alternator.
Ale co chcesz przerabiać przy regulatorze?
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
nic to nie da
Piszesz o pompie w zbiorniku?
Z boku pompy masz małą dźwigienkę. regulujesz na ciepło i na zimno.
Jeśli auto masz na pompie to pompy w baku nie ma.
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Wrzuć tutaj zdjęcie pompy wtryskowej.
http://obrazki.elektroda.pl/4220339600_1... http://obrazki.elektroda.pl/4220339600_1...
A ten mechanik nie umi? Pompa wstępna rusza?
Pompę możesz wyjąc i nic się nie poprzestawia .
https://obrazki.elektroda.pl/3573355200_... Kilka razy już spotkałem się z tym, że w fiatowskich silnikach 2,5 i 2,8 przeskakuje rozrząd o 3 zęby tylko na pompie wtryskowe. Kolega ma Ducato 2,5 D to jeżdzi bez osłony rozrządu i co jakiś czas na drodze ustawią rozrząd na pompie zdejmując tylko górne kółko prowadzące pasek.
zamykam temat pompa padła.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Ma podawać paliwo po przekręceniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik pompy,ew przewody lub przekaźnik
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Masz na pw.
Witam. Mam pytanie, gdzie się znajduje przekaźnik pompy paliwa w Fiacie Ducato 2.3 JTD 2015 rok i który to jest? Jeżeli mógłby ktoś doradzić, będę wdzięczny.
Przyspieszacz kąta wtrysku dla rozruchu zimnego silnika.
a pompa paliwa?
Paliwo ci nie dochodzi. Teraz tylko sprawdź czy do pompy czy na wtryskiwacze.
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
To dizel na pompie rotacyjnej.
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Spróbuj z regulatorem na pompie
wychodzi na to że to jest ta sama linia zasilania , napięcie po zapłonie podaję na moduł świec a nie bezpośrednio na świece , poza tym jak podam na krótko napięcie na ten moduł to załącza się zaworek na pompie
Dzięki kolego w poniedziałek zabiorę się za to
Może za małe ciśnienie na pompie.
Witajcie, ja mam podobny problem, wczoraj jak padał deszcze jechałem kiepską drogą duże kałuże i moje ducato nagle przestało jechać. Pomyślałem, że coś się zalało i zostawiłem na noc. Ale dzisiaj to samo rozrusznik kręci ale samochód nie chce jechać. Poradźcie koledzy co to może być. Jest to ducato 1998r 2,5 tdi
Sprawdź czy ten schemat pasuje do Twojego samochodu. N040 to pompa paliwa z czujnikiem poziomu paliwa. H to kolor szary. https://obrazki.elektroda.pl/9281627600_...
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
niebieska albo zielona kostka. tak na pompie.
Błąd, nie w zbiorniku a na ramie.
regulator ciśnienia na pompie może szwankować.
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej ecu i zasilania pompy paliwa dla Fiat ducato 3.0 2012
To auto ma immobilizer przy pompie?
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
Masz zwór kodowy na pompie???
Wtryski najpewniej źle zrobione. Można się pokusić o sprawdzenie dobrym manometrem ciśenienia wychodzącego z pompy ciśnieniea.
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Ta tulejka ośki jest jakaś standardowa tzn taka jak do pompy z ducato czy iveco czy sa różne wymiary ? A druga sprawa to jesli juz mam pompe na wierzchu to chciałbym zdemontować immobiliser z pompy tylko nie wiem który mam później podpiąć kabel na pompe z kostki 3 pinowej nr pompy 0460424147
Udało Ci się założyć asr?
Usterka występuje raczej tylko po dłuższym postoju, więc "w polu" raczej się nie przydarzy. Wymiana koła na pompie, paska i napinacza powinny pomóc. Pasek bez względu na przebieg trzeba okresowo wymieniać.
Webasto Top C dedykowane do Ducato Pytanie: Gdzie mechanik ma podłączyć sterownik i pompę paliwa?
Witam chciałbym zapytać czy dało radę znaleźć usterkę bo mam to samo
25d 96 rok zwykla pompa
Pompa cr do naprawy.Zawór sterowany jest wypełnieniem impulsu , więc 3v jak najbardziej jest możliwe.
Witam ;) Mam problem ponieważ będę miał wymienianą pompę wtryskową i immobiliser w Ducato 2.8 i.d.T.D i nie wiem czy trzeba wprowadzać jakieś nowe kody czy wystarczy tylko wszystko podłączyć i będzie chodziło????
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Padła pompa, zamykam.
Problemem okazała się być pompa.Dziękuję za dyskusję Dodano po 3 Założyłem inną pompę CR i wszystko w porządku.
Co ma pasek rozrządu do wycia pompy wspomagania ?
Bo ty masz na myśli ten sterownik na pompie ABS tak ?
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
Pompy wtryskowe Bosch są tak jakby z dwóch elementów tłoczących zbudowane. Pewnie to mechanik miał na myśli.
Po stanie zabudowy i opinii serwisu od regeneracji pompy wtryskowej ;)
Ford 2.2 to puma na łańcuchu. 2.0 to właściwie stare HDi dostosowane do euro 5. Na pasie przednim masz srebrną tabliczkę i tam code motore lub podobnie. Tu masz najważniejsze aby ustawić pompę wtryskowa przez blokadę bo znów stracisz głowice.
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam podobne objawy.
Blokadę masz tylko na kole rozrządu napędzającym pompę , ale to nie wystarczy aby prawidłowo wyregulować ustawienie pompy. Potrzebujesz czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i minimum doświadczenia jak to wykorzystać .
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar a mimo wszystko powinno być dużo większe. Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ?
dzięki. Czy chodzi o czujnik na pompie wtryskowej ?
Witam ponownie:) Ducato już śmiga, okazało się że uszkodzona jest pompa wtryskowa...ponoć. Osobiście podejrzewam jednak że coś mogło być nie tak z immobilizerem..bo mechanik dał mi jakiś kabelek z pompy do akumulatora, i teraz nie muszę czekać nawet czekać na zgaśnięcie kontrolki...
Wałek rozrządu na godz 12 znak na kole z tyłu i obudowie plastykowej,pompa wtryskowa blokada na godz 6,wał korbowy na znak godz 3.Wał jeszcze może być blokowany narzędziem blokującym przez korpus sprzęgła.
To która pompa nie podaje sprawdzałeś?
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
a te śruby do blokady pompy wkręcane są gdzie?
;-)))))
Poszło, dzięki
Napiszcie jak rozwiązaliście problem - na moje oko problemem był zawór sterujący ciśnieniem w pompie.
Masz gdzieś przeciek, wsadź łep to się dowiesz, nikt szklanej kupi nie ma. Na wolnych powinien mieć 300 bar, ewentualnie regulator na pompie siada
Zawór ciśnienia pompy był wymieniany na nowy. Diagnostyka nic nie pokazuje.
Doprecyzuję jeszcze objawy. Ten błąd pojawiał się przed wymianą rozrządu, dlatego była decyzja o wymianie rozrządu. Po wymianie kontrolka 1 czy 2 się zapaliła i szybko zgasła. Na zimnym silniku błąd się nie pokazuje, na ciepłym silniku, co któreś odpalenie, przez około 20 sekund słychać grzechotanie z okolic głowicy. Błąd znika za każdym razem, gdy...
Witam temat odpuscilem wymienilem z innego auta wtryski pompe listwe sterownik silnika podmienialem i bylo to samo . Falowal dalej Sproboj zawor SCV na pompie zmienic czesto przez to faluja obroty .
Musisz potem ustawić kąt wtrysku , potrzebny jest czujnik zegarowy i obsadka czujnika wkręcana w pompę .
Dzięki za podpowiedź.Pozdrawiam.
96 rok tego auta jest
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz Na jakiej zasadzie ma działać regulator? Jest w nim jakis tloczek czy cos? Wyczyszczny był tylko na tym bolcu który wchodzi do pompy
wywal zawór kodowy z pompy i po sprawie
Sterownik silnika widzi prędkość czy ktoś posiada może schemat połączenia pompy abs z licznikiem
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Chciałem tylko , żeby kolega wykrył usterkę , a nie , jeździł bez pompy ABS .
W desce jest przecież nagrzewnica i tam jest przecież płyn. Trzeba się położyć i patrzeć, co tam na górze jest, nie znam tego modelu, ale masz 3 możliwości: płyn chłodniczy z nagrzewnicy, hamulcowy z pompy hamulca lub pompy sprzęgła, ale tam jest chyba na linkę.
pompa ducato ducato pompa wtryskowa ducato ducato pompa wtryskowa
wózek inwalidzkiego meyra zmienia kierunek przepływu prądu zaschnięte kartridże
matryca philips telewizor zamrażarka czerwona lampka
Toyota Corolla sedan - kontrolka ręcznego świeci się podczas jazdy Podkaszarka spalinowa gaśnie po naciśnięciu gazu