Podaj numery z pompy to sprawdzimy czy jest właściwa. Jest to wersja z immo czy na pompie jest zwykły zawór?
Jaki silnik ? Próbowaleś dać na krótko zasilanie na zawór na pompie wtryskowej ?
sprawdz sobie zlacze na pompie
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
masz zaworek gaszący na pompie wtryskowej?
Witam. Co trzeba przerobić w pompie wtryskowej z ducato 2.8, żeby pracowała przy c360 ursusie? Tłokorozdzielacz wiem jak wymienić na większy tłoczek, lecz co zrobić z regulatorem obrotów? Jak go przerobić? https://obrazki.elektroda.pl/7061494900_...
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Nie no chyba pasek zdjoł A bo to wiesz? :D Zapewne rdza trzyma, nic innego. Przeczyścić szczotką drucianą, dodać chemii, opukać, rozruszać - musi zejść.
Skok tłoka rozdzielczego ustawiasz na 1.0 ± 0.05mm linku do obsadki ci nie podam bo nie pamiętam jaki tam gwint .Dopasujesz sam do czujnika i do gwintu .
JAK WYJĄĆ POMPĘ WTRYSKOWĄ Z FIATA DUCATO 2.8
Nie ford transit był przykładem auta na wtrysku bezpośrednim, rozdzielacz, krzywkę i sprężyny musisz mieć o ile pamiętam 10mm najlepiej orginalny z elektrycznej pompy. a cięgno np z ducato czy transita.
Check engine nie ma, ale znalazłem jedną wadę odcięcia zasilania pompy paliwa w Ducato: jak podczas jazdy na autostradzie padnie mi ten immobilizer na pompie paliwa, to samochód gaśnie (mimo że pompa pracuje tylko 5 sekund). Co innego można odciąć w Ducato i nie spowoduje to nagłego zatrzymania samochodu w czasie jazdy gdy padnie immobilizer?
Wrzuć tutaj zdjęcie pompy wtryskowej.
Witam Biały dym, czyli nie jest spalane do końca paliwo. Powodów może być wiele, jeden z nich to pompa paliwowa, ale może być też problem z wtryskami (objawy typowe dla lejącego wtryskiwacza). Należało by sprawdzić regulację zaworów (czy nie są podparte) silnik nie będzie się dobrze napełniał i opróżniał. Czasami zapchany jest nagarem kolektor dolotowy....
http://obrazki.elektroda.pl/4220339600_1... http://obrazki.elektroda.pl/4220339600_1...
Przyspieszacz kąta wtrysku dla rozruchu zimnego silnika.
Ja nie znalazłem, dorabiałem drugi.
Z boku pompy masz małą dźwigienkę. regulujesz na ciepło i na zimno.
Jeśli auto masz na pompie to pompy w baku nie ma.
Spróbuj z regulatorem na pompie
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Da radę zrobić na silniku.
Witam. Jak w temacie cieknie olej napędowy z pompy wtryskowej z dekielka przykręconego na 4 śruby torx od dołu pompy. Czy da sie to odkręcić i uszczelnić tak aby nic nie poprzestawiać w pompie ?
Piszesz o pompie w zbiorniku?
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Witam, czy mogę prosić także o ten schemat ? mam taki sam problem, nie działa mi pompa paliwa, na krótko odpali, ale bez podania napięcia nie chce :( co może być przyczyną? bezpiecznik bezwładnościowy sprawdzony
zamykam temat pompa padła.
To dizel na pompie rotacyjnej.
a pompa paliwa?
https://obrazki.elektroda.pl/3573355200_... Kilka razy już spotkałem się z tym, że w fiatowskich silnikach 2,5 i 2,8 przeskakuje rozrząd o 3 zęby tylko na pompie wtryskowe. Kolega ma Ducato 2,5 D to jeżdzi bez osłony rozrządu i co jakiś czas na drodze ustawią rozrząd na pompie zdejmując tylko górne kółko prowadzące pasek.
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
Może za małe ciśnienie na pompie.
niebieska albo zielona kostka. tak na pompie.
Na pewno pod maską weź rozpiskę np z Stilo JTD będzie pasować. Jeden zasila elementy wykonawcze a drugi właśnie pompę paliwa
Dzięki kolego w poniedziałek zabiorę się za to
To auto ma immobilizer przy pompie?
Wita Kolego może to CI pomoże
Akurat skończyłem to robić, Tylko w 2,8 jtd z 2004 roku ale to chyba to samo. Nie jest to jedna z moich ulubionych robót ale nie wyciągałem silnika. Po odkręceniu wspornika alternatora i odsunięciu samego alternatora pompę należy sprytnie przekręcić i wychodzi dokładnie przez to miejsce gdzie siedzi alternator.
Masz zwór kodowy na pompie???
wychodzi na to że to jest ta sama linia zasilania , napięcie po zapłonie podaję na moduł świec a nie bezpośrednio na świece , poza tym jak podam na krótko napięcie na ten moduł to załącza się zaworek na pompie
Paliwo ci nie dochodzi. Teraz tylko sprawdź czy do pompy czy na wtryskiwacze.
nic to nie da
Ta tulejka ośki jest jakaś standardowa tzn taka jak do pompy z ducato czy iveco czy sa różne wymiary ? A druga sprawa to jesli juz mam pompe na wierzchu to chciałbym zdemontować immobiliser z pompy tylko nie wiem który mam później podpiąć kabel na pompe z kostki 3 pinowej nr pompy 0460424147
Ma podawać paliwo po przekręceniu kluczyka.Sprawdź bezpiecznik pompy,ew przewody lub przekaźnik
Wtryski najpewniej źle zrobione. Można się pokusić o sprawdzenie dobrym manometrem ciśenienia wychodzącego z pompy ciśnieniea.
Błąd, nie w zbiorniku a na ramie.
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej ecu i zasilania pompy paliwa dla Fiat ducato 3.0 2012
25d 96 rok zwykla pompa
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar a mimo wszystko powinno być dużo większe. Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ?
W jednych pompy wyją w innych stukają. Są to oznaki kończącej się pompy ;)
Pompa cr do naprawy.Zawór sterowany jest wypełnieniem impulsu , więc 3v jak najbardziej jest możliwe.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Witam. Funkcja dostępna z poziomu KTS: Przed zamontowaniem pompy należy zwolnić sterownik DDS a po pierwszym wlączeniu napięcia immobiliser wpisze swój kod w sterowniku DDS pompy. Pozdrawiam.
Blokadę masz tylko na kole rozrządu napędzającym pompę , ale to nie wystarczy aby prawidłowo wyregulować ustawienie pompy. Potrzebujesz czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i minimum doświadczenia jak to wykorzystać .
Po stanie zabudowy i opinii serwisu od regeneracji pompy wtryskowej ;)
Padła pompa, zamykam.
Udało Ci się założyć asr?
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
Masz gdzieś przeciek, wsadź łep to się dowiesz, nikt szklanej kupi nie ma. Na wolnych powinien mieć 300 bar, ewentualnie regulator na pompie siada
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
Napiszcie jak rozwiązaliście problem - na moje oko problemem był zawór sterujący ciśnieniem w pompie.
Bo ty masz na myśli ten sterownik na pompie ABS tak ?
Musisz potem ustawić kąt wtrysku , potrzebny jest czujnik zegarowy i obsadka czujnika wkręcana w pompę .
dzięki. Czy chodzi o czujnik na pompie wtryskowej ?
regulator ciśnienia na pompie może szwankować.
Odpala normalnie. Chodzi równo nic nim nie telepie. Na wolnych nie kopci, dopiero po dodaniu gazu dymi na biało-szaro i zaczyna się tak jakby dusić. Paliwo doprowadzone jest bezpośrednio ze zbiornika do pompy.
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz Na jakiej zasadzie ma działać regulator? Jest w nim jakis tloczek czy cos? Wyczyszczny był tylko na tym bolcu który wchodzi do pompy
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Doprecyzuję jeszcze objawy. Ten błąd pojawiał się przed wymianą rozrządu, dlatego była decyzja o wymianie rozrządu. Po wymianie kontrolka 1 czy 2 się zapaliła i szybko zgasła. Na zimnym silniku błąd się nie pokazuje, na ciepłym silniku, co któreś odpalenie, przez około 20 sekund słychać grzechotanie z okolic głowicy. Błąd znika za każdym razem, gdy...
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
Usterka występuje raczej tylko po dłuższym postoju, więc "w polu" raczej się nie przydarzy. Wymiana koła na pompie, paska i napinacza powinny pomóc. Pasek bez względu na przebieg trzeba okresowo wymieniać.
Problemem okazała się być pompa.Dziękuję za dyskusję Dodano po 3 Założyłem inną pompę CR i wszystko w porządku.
Witam, mam problem z pompą wysokiego ciśnienia w fiacie ducato 3.0 HPI 160 KM. Nie buduje ciśnienia. Pompa została sprawdzona i jest w 100% sprawna. Pompa elektryczna działa, daje 6.5 bara. Wymieniłem filtr paliwa. Na Plaku odpala ale nie buduje ciśnienia. Na szynie jest tylko 6.5 bara. Pomoże ktoś?
a te śruby do blokady pompy wkręcane są gdzie?
To która pompa nie podaje sprawdzałeś?
A może elektrozawór na pompie? Choć przyznam, że nie wiem co tam siedzi...
Chciałem tylko , żeby kolega wykrył usterkę , a nie , jeździł bez pompy ABS .
Moze chociaz rocznik auta...?
Sprawdź czy ten schemat pasuje do Twojego samochodu. N040 to pompa paliwa z czujnikiem poziomu paliwa. H to kolor szary. https://obrazki.elektroda.pl/9281627600_...
Ford 2.2 to puma na łańcuchu. 2.0 to właściwie stare HDi dostosowane do euro 5. Na pasie przednim masz srebrną tabliczkę i tam code motore lub podobnie. Tu masz najważniejsze aby ustawić pompę wtryskowa przez blokadę bo znów stracisz głowice.
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Pompy wtryskowe Bosch są tak jakby z dwóch elementów tłoczących zbudowane. Pewnie to mechanik miał na myśli.
Sterownik silnika widzi prędkość czy ktoś posiada może schemat połączenia pompy abs z licznikiem
Wymiana regulatora ciśnienia na pompie załatwiła temat
Witam chciałbym zapytać czy dało radę znaleźć usterkę bo mam to samo
Zawór ciśnienia pompy był wymieniany na nowy. Diagnostyka nic nie pokazuje.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Uszczelka czujnika ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.
Webasto Top C dedykowane do Ducato Pytanie: Gdzie mechanik ma podłączyć sterownik i pompę paliwa?
Wałek rozrządu na godz 12 znak na kole z tyłu i obudowie plastykowej,pompa wtryskowa blokada na godz 6,wał korbowy na znak godz 3.Wał jeszcze może być blokowany narzędziem blokującym przez korpus sprzęgła.
wywal zawór kodowy z pompy i po sprawie
Szarpie na tych samych obrotach. Dokładnie tak w 1/4 i 1/2 sprawdzane. Pompa oryginał BOSHA, na niej zamontowana puszka ze sterownikiem, w okrągłej wtyczce jak dobrze pamiętam 8 pinów + masa. Ale z tego co w serwisie powiedzieli to pompa w ogóle nie reagowała na zmiany w tym elektrozaworze, czy tam nastawniku. Napiszcie co mogę jeszcze sam sprawdzić....
Między pompą wstępną a filtrem 410-540 kPa Między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia 350-500 kPa
W desce jest przecież nagrzewnica i tam jest przecież płyn. Trzeba się położyć i patrzeć, co tam na górze jest, nie znam tego modelu, ale masz 3 możliwości: płyn chłodniczy z nagrzewnicy, hamulcowy z pompy hamulca lub pompy sprzęgła, ale tam jest chyba na linkę.
jeżeli masz jakieś doświadczenie to tak. Jeżeli nie - to może być kłopot. Być może pompę też przyda się wyczyścić.
Witam ponownie:) Ducato już śmiga, okazało się że uszkodzona jest pompa wtryskowa...ponoć. Osobiście podejrzewam jednak że coś mogło być nie tak z immobilizerem..bo mechanik dał mi jakiś kabelek z pompy do akumulatora, i teraz nie muszę czekać nawet czekać na zgaśnięcie kontrolki...
Witam temat odpuscilem wymienilem z innego auta wtryski pompe listwe sterownik silnika podmienialem i bylo to samo . Falowal dalej Sproboj zawor SCV na pompie zmienic czesto przez to faluja obroty .
ducato pompa ducato pompa wtryskowa ducato ducato pompa wtryskowa
radeon ustawienia oscyloskop kikusui radio maria
bosch kgv33vw31e bosch kgv33vw31e
Pad świeci na pomarańczowo po podłączeniu USB, brak reakcji Przygasanie deski rozdzielczej po odpaleniu silnika Skoda Fabia 3