Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Ciekawe czy nikt nic pod zawór wcześniej nie podkładał? Tak. Pod zawórek bylo podłożone trzy podkładki o których nie wiedziałem i na wolnych obrotach pokazywał cisnienie 6 a na pełnych brakowało zegara a teraz po wyjęciu podkładek pokazuje 3 na wolnych a na pełnych 10 po opuszczeniu obrotów dosyć szybko spada do 3. Tak mniej więcej jak w obrotomierzu...
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 1.8 benz w VW golf III. W silniku pojawiło się zbyt duże ciśnienie oleju przez które rozszczelniało czujnik oleju. Pierwsze podejrzenie padło na zawór w pompie olejowej. Pompa została wymieniona a ciśnienie co prawda spadło ale nadal jest 3,5 bara przy 2000 obrotów gdzie wcześniej bylo 5,5. Mechanicy rozkładają...
Jeśli jest coś niepokojącego podłącz zegar mechaniczny. Często padały czujniki ciśnienia.
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
bardzo naciągana teoria...raczej nie możliwe, przy kręceniu rozrusznikiem takie ciśnienie? Czy usterka występuje przy próbie zapalania za każdym razie, czy dopiero po jakimś czasie jak auto postoii? Cofające się paliwo? wstawić na próbę zaworek zwrotny na przewodach, zobacz czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych. Do sprawdzenia też standardowo...
Nadmiar oleju zapchana odma zablokowany filtr oleju, za duże ciśnienie oleju. A to wypychanie nie zaczęło się po remoncie bo może montaż nieprawidłowy. Bądź uszczelniacze wadliwe
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Do przejrzenia zawór w pompie oleju, a najlepiej wymienić pompę na nową. Za duże ciśnienie oleju podstawia popychacze zaworowe.
Dysze natryskowe tryskają olejem jak jest duże ciśnienie oleju. Jak spada ciśnienie oleju to mamy prostatę. Masz wskaźnik ciśnienia na wskazówkę ?
problem rozwiązany problemem było za duże ciśnienie oleju spowodowane awarią pompy oleju
Szklanki podstawione, najczęściej za duże ciśnienie oleju.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Dlaczego masz takie duże ciśnienie oleju? Na starym zegarze też tyle pokazywał i też tak skakała wskazówka?
Może za duże ciśnienie oleju i podpierać zawory ?
Najpierw koniecznie trzeba sprawdzić ciśnienie oleju i jak za duże to niestety trzeba zdjąc miskę ojeju.
Masz to samo co ja w swoim. Za duże ciśnienie oleju i podwiesza zawory lub wyjarany cały. Sprawdź czy dolot nie robi się gorący.
Nie podejrzewałbym baterii. Jest z 2019 roku. Problem jest podczas opuszczania wideł. Praktycznie nie mogę i opuścić pochylić. Wygląda mi to na zbyt duże ciśnienie oleju na czujniku i odcina funkcje hydrauliczne. Błędy mam: L294 Measured current on tilt function valves high i od joystick, nie zapisałem jaki był. Joystick wymieniłem nic nie pomogło....
Zacznij od czujnika to nie są duże pieniądze
dzieje się to na zimnym , czy rozgrzanym silniku ? pewnie podpiera zawory - za duże ciśnienie oleju
Tłumaczyć jak jełopowi, masz za duże ciśnienie oleju. O ile dobrze mierzysz. No i zgodnie z twoim życzeniem, już się nie odzywam. Baw się dalej w podmianki i miej żal, że nikt ci nie chce pomóc.
Za duże ciśnienie oleju przeciskało go gdzie był słabszy punkt typu turbina pierścienie więc jeśli wróci do normy to nie powinieneś za bardzo się przejmować (oczywiście monitorując sytuację).
jest w golfie zawór nadciśnieniowy w obiegu oleju,zadanie tego zaworu polega na tym że jak jest za duże ciśnienie to on się otwiera i cześć oleju idzie bokiem co wyrównuje ciśnienie,przypuszczam że ten zawór nie działa co powoduje podwyższone ciśnienie,należy zmierzyć ciśnienie oleju aby wykluczyć lub potwierdzić usterkę jest też inna możliwość a mianowicie...
Witam, mam problem z tym samochodem i nie wiem konkretnie jaka jest przyczyna że wywala olej z kola pośredniego pompy. Może macie jakieś pomysły, jaka może być tego przyczyna? Jest za duże ciśnienie oleju pomocy!!!
Gdzieś kiedyś czytałem, że własnie w jakiś daewoo był dokładnie taki objaw, że po zrobieniu głowicy auto poczodził tylko chwilę dobrze a później kulało... winą było zbyd duże ciśnienie oleju i podpierało zawory.
Ja nie opróżniałem nigdy popychaczy, tylko wkręcałem tak jak autor tematu. Ale już nie pamiętam, czy o 1,5 czy 2,5 obrotu. W każdym razie zgodnie z "sam naprawiam". Nawet na wyśmiganym wałku nie było problemów z podpieraniem zaworów. Może zawór w pompie się zawiesił i jest zbyt duże ciśnienie oleju? Chociaż w poltolocie to chyba nie możliwe😀
A może zuzyta pompa oleju, dziwnie duże różnice ciśnienia.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Ciśnienie oleju
mam jeszcze takie pytanie czy przez duże ciśnienie oleju może być problem z odpaleniem rozrusznik dobrze kręci sprawdzany na sucho a jak zapalałem to beż samostartu nie załapał wolno obracał jak już się zagrzał palił dobrze jutro będę miał nową pompę olejowo na starej przy odpalaniu poszło ponad 10 założę czujnik w miejsce tego patentu z przewodem
"Filtr wymieniany z zachowaniem wszelkich zasad"... Czym go dokręcasz? Może zbyt mocno i zwija Ci uszczelkę? Uszczelka smarowana? A podstawa w bloku nie ma jakiś wżerów lub uszkodzeń? Nie sądzę byś miał zbyt duże ciśnienie oleju na tyle by Ci wypchnęło tą uszczelkę...
Regeneruj lub szukaj drugiego sprawnego turbo. Wiem, że tak najłatwiej. Dzwoniłem do zakładu gdzie regenerują turbiny i stwierdzili, że aby turbina puszczała olej jak nie ma luzów to sporadyczne przypadki. Mówili, że zdarzają się przypadki że kanał olejowy jest zapchany, za duże ciśnienie oleju w układzie, zasyfiony smok olejowy od pompy. Wtedy turbo...
Jak już bierze olej to nic dobrego Sprawdź mu ciśnienie na cylindrach
Podpowiem tyle:idea: ---co ma zawór egr do straty sprężania tak ja napisał autor tego tematu po przegazowaniu , oraz ciśnienie doładowania??? Objaw ten wyrażnie wskazuje na zbyt duże ciśnienie oleju podawane na popychacze chydrauliczne podpierając zawory i uchylają je ---brak kompresji. Objaw ten w moim przypadku występowal tylko na zimnym silniku(gęsty...
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Olej jasny, ale najwięcej leci, jak włączy się napęd i olej się rozgrzeje, to aż cieknie. Ogólnie mam problem z przystawką, bo mi co jakiś czas zimeringu cieknie, tak jakby za duże ciśnienie było.
Jeżeli masz tak duże ciśnienie na odmie to winna może być turbina, przepuszczająca spaliny przez wąz odpływowy oleju Ciekawe w jaki sposób.
YureQ ja biorę miks 8 prochów i popijam wodą. Ciśnienie stabilne jak w palniku 160/75. Temperatura oleju ok. 50°C Jaskul u Ciebie takie duże ciśnienie to prawie wylew :smoke: Konieczne leczenie :D
Witam masz coś nie tak z silnikiem. Za duże zużycie oleju, sprawdz ciśnienie sprężania (przedmuchy). Pozdrawiam.
Wygląda na problem z czujnikiem albo z pompą oleju ( zawór upustowy ) Tak duże ciśnienie ( jeśi pomiar jest prawdziwy ) jest szkodliwe dla panewek.
a i według schematu to nie ma tam swobodnego ujścia oleju który jest wtłaczany przez dysze pod ciśnieniem 30 atm No to może ciśnienie oleju jest zbyt duże?
Chodzi o pienienie się oleju. Są takie możliwości np.: - małe lub zerowe ciśnienie w separatorze (początek pracy) -większe pienienie się oleju, - duże ciśnienie, pienienie maleje. Czy tak jest? Pytam dlatego, bo jeśli za dużo piany by się wytworzyło, to podejdzie ona pod wkład separatora.
Dolne łożysko filtra odśrodkowego to kolejny słaby punkt układu smarowania przysparzający problemy z ciśnieniem oleju.To dolne łożysko w przypadku luzu nie ma az tak strasznego wpływu na spadek ciśnienia, aczkolwiek może spowodować żółte ostrzeżenie.Ponadto u ciebie masz duże wahania ciśnienia oleju pomiędzy zimnym silnikiem a gorącym.Na ciepłym powinno...
Witam, podpinam się do tematu, lecz trochę innego. W czym leży wina, że w układzie chłodzenia oleju jest zbyt duże ciśnienie? Spotkał się ktoś z takim problemem? Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać :)
Jakie powinno być ciśnienie oleju w OM 646 515 CDI Biturbo? Założone nowe turbosprężarki i obie puszczja olej, może ma za duże cieśnienie oleju.
Musiały by być jakieś bardzo duże odchyłki powierzchni by tam uciekało.Wątpliwe.Poza tym te pomiary są nie wiarygodne.Bo powinieneś zrobić na zimnym ciepłym i przy 3500 rpm i na wolnych.A panewki jak?
Te ciśnienie jest podejrzane - za duże. Oleju "toto" nie żre przypadkiem?
Wygląda na to że silnik jest już mocno zużyty, kontrolka smarowania świeci się bo są już duże ubytki ciśnienia . A ciśnienie sprężania wydaje mi się za małe, sprawdź dobrze czy prawidłowe to 8,8. Niewiele mniej maja dwusuwy !
Czy ciśnienie sprężania było mierzone? Warto też skontrolować ciśnienie oleju (zbyt duże może uchylać zawory)
Wezwać serwis na naprawę gwarancyjną. Ewidentnie jakiś błąd w regulacji. np. ciśnienie powietrza zbyt duże i zdmuchuje płomień. Powinien poprawić w cenie poprzedniej usługi. Dyszę można dać delikatnie mniejszą lub większą. Ciśnieniem oleju trzeba tylko doregulować moc.
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
Nie bierze dużo oleju? Ciśnienie wzrasta jak się doszczelnia pompowanym olejem.
Mam problem ostatnio w Golfie 3 robiłem uszczelkę pod głowicą. Gdy została złożona głowica nagle wynikł problem - auto ma ciężko zapalić i duże ciśnienie pod wlewem i bagnetem oleju. Mechanik powiedział ze podobno słabe ciśnienie na cylindrach. Ale oleju nie brał kontrolka się nie paliła od oleju. Więc pytam co może być czy naprawdę padł silnik?
Taka tragedia ze zmierzeniem ciśnienia oleju?
Jest wymieniony właśnie. Hy tran czerwony. Posiadam ten traktor 7 lat i zawsze był zalewamy tym olejem kupuje wszystko w serwisie filtr także oryginalny. Co może być przyczyną że za duże ciśnienie?
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
Moim zdaniem usterka jest w części hydraulicznej. Silnik ma za duże obciążenie i staje po czym ciśnienie oleju w układzie powoduje obrót pompy a zarazem silnika w kierunku przeciwnym. Zawór przelewowy ma źle ustawione ciśnienie i silnik nie daje rady lub się czasami blokuje.
Miałem coś podobnego.Pompa oleju zablokowany zaworek upustowy.Zbyt duże ciśnienie.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
a myślałeś o pompie z myjki wysokociśnieniowej Nie jest to dobry pomysł ponieważ: duże wymiary pompy ciężko będzie uzyskać 35MPa z takiej pompy duży wydatek niesie za sobą konieczność stosowania silników dużej mocy pewnie powyżej 10kW uszczelniacze na ceramicznych tłokach pewnie nie będą zadowolone z kąpieli w oleju
Co do wypowiedzi ftp.kowal to wszystkie mijają się z prawdą i proszę ich nie brać pod uwagę, najlepiej by było gdyby się je usunęło by nie zaśmiecały tematu. Co do przedniego napędu, zrobiłem. Przyszło za duże ciśnienie oleju na sprzęgło elektrohydrauliczne i zerwało pierścień zabezpieczający. Efekt w tym momencie zluzowała się sprężyna talerzowa która...
Ja też miałem kilka przypadków, chciałem wyciagać pompę oleju albo coś więcej badać. Ale za duże koszty dla klienta i przestawało to przeszkadzać. Ciśnienie oleju po rozgrzaniu było na granicy, a w momencie włączenia faz spadało do 0.8 i silnik terkotal. Wymiana oleju na 5w50 podnosiła ciśnienie o 0.1 bara. Koła zawsze były zmienione przez wcześniejszych...
wymień olej i sprawdz ciśnienie oleju prawdopodobnie jest za duże i wiadomo olej ciepły ciśnienie spada i popychacz się domyka
Ma ciśnienie, ale za duże w skrzyni korbowej.
Właściwie tak, ale takie coś zdarzyło mi się właściwie trzeci raz. Poza tym olej musi być wyrzucany z dużym ciśnieniem , ponieważ cała komora silnika jest ubrudzona, niekiedy nawet kratki wentylacyjne są ubrudzone. Czy rurka odprowadzająca gazy spod korka wlewu oleju ma duże ciśnienie , ponieważ jest ona przegięta, ale drożna, więc może przez nią wytwarza...
Wcześniej kolega powiedział że mu biało niebieski dym leci układu wydechowego więc podstawowa sprawa to brak spalania czyli można podejrzewać zawory i rozrząd. O ile powietrze da się ścisnąć to oleju napędowego już nie i zbyt duże ciśnienie powoduje przedostawanie się oleju napędowego do skrzyni korbowej a stamtąd do miski olejowej i w ten sposób widoczny...
Może masz zbrudzony filtr paliwa, skutek mały dopływ oleju i słabe ciśnienie na dyszy, efekt słabe wymieszanie oleju powietrza [duże drobiny oleju ]
Cześć Chcę się upewnić jak to jest. Zmierzyłem ciśnienie w układzie i wskazania mam takie. Na rozgrzanym 3,5Bara na jałowym, a na podwyższonych obrotach tak około 3tyś pokazuje mi 5-5,5Bara podobno max ciśnienie to 4,5Bara bo podobno na takie ciśnienie zawór przelewowy konstruowany. Natomiast na wolnych ma być 1,5Bara, czyli mnie niż u mnie. Pompa jest...
Toku, ciśnienie spada z obrotami, to są duże luzy na panewkach wału.
Ale to musi być chyba do jakiegoś poziomu ,żeby tłok nie zaciągnął oleju i nie wiem jak to rozwiązać? Jeśli miałbym zakładać pompę od wspomagania ,to ona chyba za duże ciśnienie ma?
właśnie o to chodzi że nie posiadam manometru ciśnienia oleju będę go miał dopiero w następnym tygodniu. Sprawdzałem że po paru minutach czujnik się zaświeca. Także mówicie że ciśnienie oleju może się utrzymywać w układzie. Jak bym miał miernik ciśnienia oleju sprawa byłaby prosta miałbym pewność że ciśnienie nie jest za duże i wszystkie kanału są ok....
Za duże ciśnienie,może dławika brak w rozdzielaczu.
Do starych kompresorów z lodówek dobrze jest dolać troszke oleju , bo stan na pewno będzie mały , tym bardziej , że to pluje olejem smarując całą magistrale . Źle to wpływa na opony i dętki . Guma puchnie od oleju . Dobrze jest założyć na wyjściu odwadniacz-odolejacz . :| Jak ci wypluje wszystek olej z komory to się zatrze . Ponad to wydajność jego...
I ciśnienie 4x28Bar? To nie dziura w tłoku, raczej turbosprężarka, albo prowadnice zaworów. Ale takie duże ciśnienie by się robiło?
O to chodzi ze normalnym mechanikom to się nawet przy robieniu głowicy nie chciało zajrzeć do pierścieni bo każdy mechanik twierdzi, że jak traktor oleju nie bierze to pierścienie dobre. Dziś zmierzyłem kompresje na zimnym i 1tłok -18bar 2-20 a 3-21 a powinno być na rozruszniku 22-24bar. Zrzuciłem głowice i misę wyjąłem tłok i pierścienie i co się okazało,...
Pompa oleju wytworzyła duże ciśnienie, rozerwała pas napędowy i zatarła się ......... większych bredni nie słyszałem, a naprawiam automaty już 30 lat. Fakt że pompy w tych skrzyniach (JF015E) "lubią" ulec uszkodzeniu (nie wytwarzają ciśnienia) ale co ma to wspólnego z pasem napędowym. Źle wykonali naprawę i szukają kozła ofiarnego, gdyż naprawa skrzyni...
Jeżeli dochłodzenie jest większe niż przegrzanie to świadczy tylko o tym że w ekonomizerze zachodzi także odparowanie (pewnie częściowo "z oleju), a co z prądem i z ciśnienie-temperatura przed skraplaczem (jak przeładowane to ciśnienie za duże)
Przy okazji wyjaśniłeś mi też co się dokładnie dzieje w momencie włączenia pozycji P w skrzyni. Tylko co oznacza dokładnie to zużycie zapadki kosza? Czy to zużycie ma miejsce gdy silnik pracuje czy również na postoju gdy silnik jest wyłączony? Zapadka działa zawsze gdy P jest włączone, niezależnie od pracy silnika. To po prostu mechaniczna blokada...
W C-360 na rozgrzanym silniku przy 2200 chyba 5kg/cm powinno być. Jak jest 6kg/cm przy 1600 to już pompa dostaje. Może zawór przelewowy jest tak ustawiony... Albo jakiś opiłek dostał się do kanału w wale i blokuje przepływ oleju. Różne mogą być tego przyczyny że jest zbyt duże ciśnienie.
Może być za duże ciśnienie w skrzyni korbowej np .uszczelka pod głowicą turbina ma ociek grawitacyjny jeżeli będzie za duże ciśnienie w skrzyni korbowej nie pozwoli zejść olejowi i go przepala . Sprawdż intercoler jak znajdziesz w nim olej to sprawdż uszczelkę np. ciśnienie
ciśnienie na garach ma bardzo duże znaczenie to że nie bierze oleju nie znaczy że ma prawidłowe ciśnienie, już Ci pisałem o wypalonych zaworach i od tego powinieneś zacząć
U mnie zawór jest mechaniczny. Nie wiem na jakiej zasadzie on działa, podejrzewam że otwiera się gdy ciśnienie na wyjściu ze sprężarki robi się za duże (jak zawór w pompie oleju). Sprężarka z takim zaworem nie pracuje cyklicznie, pomimo posiadania sprzęgła elektromagnetycznego. Jednocześnie nie idą do niej żadne dodatkowe przewody, oprócz tych do sterowania...
passacik ma 320000 tys niby hihihi kupiłem go jak miał 220000 przez te 100000 nic nie dołożyłem tylko wymiany oleju, rozrządu,chodzi przecudnie i nie myśle o zmianie no i wkońcu ta awaria z tą kontrolką,dodam że na zimnym silniku przy wyżysz obrotach jak go przeciągne lubi czasami zgasnąć pisali że to zawór w pompie oleju że za duże ciśnienie daje i...
Mam problem z silnikeim w tym samochodzie. Zauważyłem, że wytwarza się wnim dość duże ciśnienie, po odkręceniu korka oleju wyraźnie słychać jak powietrze ulatuje a po położeniu korka na wlew przy włączonym silniku korek podskakuje. Co na to poradzić? czy jest coś zapchane? Słyszałem coś o odmie tylko nie wim w którym miejscu kupić i jaka by się nadawała....
Chłodnica EGR była odłączana .Praktycznie wszystko co możliwe było sprawdzane i nic z tego nie wynikło.Wstawiam teraz nowe tuleje i pierscienie , nowe uszczelki do kompresora.Własnie zaczynam składac.Jescze chce wymontowac chłodnice oleju i zobaczyc jak wyglądaja kanały wodne na dole .
Też tak mi się wydawało, ale jak duże to ciśnienie może być? Biorąc pod uwagę, że to jest V, czyli jeden tłok idzie do góry a drugi na dół, to częściowo to ciśnienie chyba się równoważy?
Witam,jezeli poziom oleju w silniku jest w normie,sprawdź jedną rzecz;zaraz po zgaszeniu silnika wyciągnij bagnet od oleju i sprawdź czy z silnika nie wydostaje się spaliny w postaci dymu,jezeli tak to wskazywało by to na przedmuchaną uszczelkę pod głowicą (która wydmuchana jest do środka silnika), i co z tym jest związane za duże ciśnienie w komorze...
To znaczy ze prawdopodbnie turbina wali olejem. Jednak jeśli była zmieniona turbina i druga wali olejem po tak krótkim czasie to trzeba znaleźć przyczynę. Zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej, zapchany spływ olejowy, niedrozna odma itp
trzeba pomierzyć ciśnienie na cylindrach zobaczysz jakie są różnice
Ciśnienie za duże ponieważ kanał olejowy zatkany (za filtrem).
Raczej misa w dół i sprawdzenie czy nie ma luzów na panewkach. Brak ciśnienie to albo pompa o słabej wydajności albo za duże luzy w układzie (dziura) przez które nadmiernie wycieka olej.
Kolego T5, nie strasz, podaj argumenty. Mineralny szajs -gęsty niewyrabia zawór przelewowy w pompie oleju=za duże ciśnienie na klawiature=otwarcie zaworów lub niedomknięcie jak kto woli = zgaśnięcie auta po odczekaniu kilku kilkunastu minut pali od strzała.A po mineralnym super oleju miałem okazję reanimować kilkanaście silników.:D
ja bym postawił na zawór w układzie smarowania ten co jak jest za duże ciśnienie to się otwiera a jak za małe to zamyka. silnik ma za mały przebieg żeby radzić koledze remont ewentualnie filtr oleju może być zły(ma to związek z przepływem oleju czy coś:?:)
kolego to nie uszczelka pod głowicą !!!! Najprawdopodobniej sprawdź najpierw czy wentylator się włącza i czy nie jest za duże ciśnienie na przewodach wodnych
Ten dźwięk to ostrzsżenie o zbyt małym ciśnieniu oleju .Powiązane jest to z obrotomierzem , duże obroty i małe ciśnienie.
Zmierzyć ciśnienie oleju, filtr wymieniony na ten sam? Może ma zbyt duże opory
Biały dym napewno. Trochę czuć spalonym olejem, ale robiłem wiele aut które miały uszkodzone pierścienie i zapach był bardziej intensywny, aż gryzl. Poziom płynu w normie wiec raczej nie spala płynu. Nie zaobserwowałem tez znaczącego ubytku oleju, ale duże ciśnienie w skrzyni korbowej świadczy o przedmuchu.
czepiłem się turbiny, ponieważ samochód pracuje przez dwie godziny na wolnych obrotach i zaczyna pobierać olej z silnika. Chłodnica powietrza jest szczelna, tylko turbina wywala do niej olej.Po zdjęciu przewodu z intercoolera przy pracującym silniku jest wyciek oleju od dołu turbiny. Jeśli byłoby duże ciśnienie w układzie korbowym to wywaliłoby miarkę...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
Witam. Przyczyną białego dymu przeważnie jest ,,spalanie" płynu chłodniczego.Jesli chodzi o wyrzucanie oleju przez bagnet to jest za duże ciśnienie w komorze korbowej silnika.Sprawdź zawór odmy.
duże ciśnienie oleju ursus duże zużycie oleju duże ciśnienie turbiny
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat wentylator chłodnicy scenic renault magnum modulator
Fendt 818 Vario 2009 - Kod błędu 0.0.18 l TDA7263 charczy - analiza i diagnostyka usterki