Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
taki stan rzeczy może też pwodowac np za duże ciśnienie paliwa albo peknięty oring pod wtyryskiwaczem. Ciekawe co za idiota kazał wymieniać silnik krokowy.
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Sprawdż masę pod obciążeniem np żarówką na ECU piny: A12,D1,D6. Napięcie z sondy lambda względem pewnej masy bezpośrednio na ECU pin D7. Jakie jest ciśnienie paliwa? Dodano po 16 Zbyt duże ciśnienie paliwa może dawać wzbogacenie mieszanki. Przy tylu wymianach części nie pozostaje wiele możliwości. Napisz jak jeżdzi auto w ogóle? Sprawdż ustawienie rozrządu...
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Dzięki za szybką poradę. Jutro postaram się wymienić zawór i zobaczymy. Pozdrawiam.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Jak myślisz? Wprowadza korektę bo widzi za za bogato. Teraz trzeba znaleźć przyczynę. Może ciśnienie paliwa za duże ? Tam nie jest reg w filtrze?
Temat opanowany. Jak ktos potrzebuje info priv. Pozdrawiam.
Zbyt duże ciśnienie paliwa powoduje taki efekt, może gdzie kostki zamienione.
Witam,byłem na diagnostyce komputerowej i komunikat jest taki:zbyt duże ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej,teraz kolejne pytanie co to może być?
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
71 to problem z ciśnieniem paliwa. Ale usterka ta to tzw blink code i sygnalizuje wszystkie usterki związane z ciśnieniem paliwa (czujnikiem). Także to może być np. za duże ciśnienie. (Pow 21 bar)
i zanim silnik zgaśnie tester pokazuje za duże ciśnienie paliwa 140-150 bar , gdy ciśnienie wymagane jest około 50-80 bar w zależności od obrotów, sterownik silnika gasi auto sam ze względów bezpieczeństwa bo jest za duże ciśnienie paliwa. zapisuje się kod błędu (P1288 regulacja ciśnienia paliwa ). Może ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie....
Sugerujesz za małe lub za duże ciśnienie paliwa ?
Przyczyny, czujnik wału,zacięta przepływka,za duże ciśnienie paliwa(regulator ciśnienia paliwa). P.S zmień posta bo temat zostanie zamknięty:D
Ciśnienie sprawdzisz manometrem. Co do czasu wtrysku to szukaj gdzie jest opis "ms". Bogata mieszanka - zbyt dużo benzyny w stosunku do powietrza. Przyczyn może być kilka: nieszczelne wtryskiwacze, zbyt duże ciśnienie paliwa itd.
Wpisz sobie w google "hdi za duże ciśnienie paliwa". Tam są rozwiązania. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum. Ostrzeżenie.
To jak sonda pracuje jest uzależnione od tego przede wszystkim co jest w "wydechu" - złe spalanie, za małe albo za duże ciśnienie paliwa, jakość paliwa, nieszczelności itp. a potem sama sonda!
Ok ok rozumiem, dziś zostąło sprawdzone ciśnienie paliwa i tu był dość mocny szok :) mianowicie okazało sie ze ciśnienie paliwa wynosi 2bary. z tego co podaja katalogi powinno być mniejszę o połowę. Czy jest możliew że za duże ciśnienie paliwa go przylewa???
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
A więc sytuacja wygląda następująco, zawór na pompie wymieniony (fabrycznie nowy), ciśnienie na listwie się ustabilizowało, ale zaraz po uruchomieniu silnika wahania ciśnienia się pojawiają tak jak na starym zaworze, pomaga lekkie wkręcenie silnika na wyższe obroty, po lekkim dodaniu gazu ciśnienie się stabilizuje. Dzisiaj wyjeżdżam w dłuższą trasę,...
zakładam że masz k-jetronik,co od razu przychodzi na myśl to za duże ciśnienie paliwa,uszkodzone wtryskiwacze,podaje rozruchowy.sprawdz klape czy się nie zacina.typ silnika 102,982 ale weż pod uwage mają rużne systemy sterowania.
Samochód przyjechał do garażu na własnych kołach wieczorem następnego dnia już nie palił. Czemu nie musi być prawidłowa wewnątrz cylindra? Możliwy jest rozregulowany rozrząd ? A może ma za duże ciśnienie paliwa i go dławi bo ma taki objaw (świece są mokre no i go dławi)
Miałem ten sam problem w V50 1,6d nie odpalał, na zgaszonym widział duże ciśnienie paliwa. Wymieniłem klientowi wiązkę wraz z kostką od czujnika do ecu i problem był rozwiązany, instalacje wcześniej sprawdzałem i też niby była ok.
Silnik na złom, ew. przynajmniej do gruntownego remontu - powypalane zawory, 9 barów to poniżej dopuszczalnej granicy, poniżej 10-11 atm już jest słabo. Chyba że ciśnienie sprężania było mierzone tak samo jak ciśnienie paliwa: Też wydaje mi się, że za duże ciśnienie paliwa. Wychodzi 7 bar przy każdym pomiarze. Tak wygląda listwa z regulatorem ciśnienia....
Wydaje mi sie ze jakby byla nieszczelnosc to by wartosci szly w kierunku plusowym korekt Masz rację. Poza tym przepływomierz porównywałem sobie z silnikiem 1.8 t ale tam jednak turbina zwiększa przepływ. Wg instrukcji do silnika 1.6 niskie adaptacje może powodować nieszczelny wtryskiwacz, za duże ciśnienie paliwa, stale otwarty EVAP, uszkodzony przepływomierz...
Mam problem ze swoim Iveco daily III 3.0 diesel 146hp, w tym roku musiałem już 5 filtrów paliwa wymienić, w miejscu mocowania grzałki paliwa w filtr paliwa powstaje pęknięcie, wypada grzałka i filtr do wymiany, nie mam już pojęcia dlaczego w tym miejscu pęka filtr, wymieniałem już przekaźnik pompy paliwa zamontowanej w zbiorniku, bo myślałem ze może...
Kolego, jak świece zalewa to szukaj czemu. Może być za duże ciśnienie paliwa, może paliwo lecieć inną drogą niż wtryskiwacze (np dziurawa membrama w regulatorze ciśnienia), może zatkany wydech, zatkany dolot. Poza tym nie wiadome czym te świece zalewa, może płynem chłodniczym (uszczelka pod głowicą), może i wodą (samochód wystawiony na deszcz, podniesiona...
może wadliwy jest sam wtrysk? leci z niego jakby drobny deszczyk (na pewno nie mgiełka). może zbyt duże ciśnienie paliwa z regulatora? (mechaniczny). albo awaria samego komputera? silnik po zresetowaniu kompa przez moment pracuje normalnie (chodzi mi tutaj o odczyt z sondy) a dopiero po kilkutastu sekundach wykrywa błąd i wtedy prawdopodobnie przechodzi...
Witam ja mam podobny problem w mojej zafirce problem się pojawił jak było paliwka na 50 km i walcze z nim do dnia dzisiejszego autko gaśnie i wyrzuca błąd w obwodzie paliwa kod błedu to ecn 00275 00256 0900A wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Autko u mechanika mechanior wyją bak wyczyścił przewody wszystko czyste jak nowe wymienił listwę wtryskową...
To co pisze Piracik, to jedno- sprawdż to. Jeśli nie, to wtedy zostaje jeszcze jedna możliwość: Jeżeli na c.o. nie wchodzi w awarię, a na c.w.u. wchodzi , może to wskazywać na żle ustawione ciśnienia gazu na zespole gazowym. Przy c.o. zapewnie działa ogranicznik mocy i pracuje mniejszą mocą, przy c.w.u. może mieć za duże ciśnienie i dostaje za dużo...
Skoro immo nie puszcza to komp odciąłby zarówno zapłon jak i wtrysk! Odcinając wyłącznie zapłon komp "decyduje się" na uszkodzenie katalizatora. Zanalizowałem pierwszy post. Zauważyłem, że jednocześnie silnik zalewa się paliwem, ale startuje na samostarcie. Czyżby coś z zapłonem - nie może zapalić benzyny, a zapala samostart? Skoro nie może zapalić...
Witam serdecznie mam Golfa 2 z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku. Problem polega na tym że samochód nie chce się wkręcić na wyższe obroty niż jałowe. Wymienił przewody świece kopułkę i palca. Autko chodziło jak malina, gdy jednego ranka nie chciał już zapalić. Zapalił ale nie dało dać gazu tak jak by go dusiło.. Dziwi mnie tylko że na powrocie do pompy...
Jak ciśnienie jest w granicach 3.5 to jest ok :)
Wiesz może ile kosztuje taki zawór? Dodano po 2 Na komputerze wynalazł błąd 6182 ale nie było żadnego opisu. Wie ktoś co on oznacza? Dodano po 3 Pojechałem dziś do innego elektronika, wyszło na kompie że zbyt duże ciśnienie paliwa. Powiedział mi że albo czujnik ciśnienia paliwa albo zawór na pompie. Pojechałem do goscia od diesli i podmienilismy czujnik...
witam a ile kilomertów po wymianie tej pompy zrobiłes bo tak jak piszesz to asterka jest z gazem no i jak nie zrobisz odciecia paliwa po przełaczeniu na gaz a jest mało paliwa to pompa sie zaciera bo chłodzona jest paliwem. nie jestem pewny ale ta pompa to jest do wielopunktowego wtrysku a ty masz jednopunktowy i za duże ciśnienie paliwa podaja spróduj...
Przepraszam że tak późno ale zapomniałem o zakończeniu tematu. Wszystkim którzy mają podobny problem podpowiem że wystarczy wytworzyć duże ciśnienie w zbiorniku paliwa i wtedy zakręcić silnikiem. Na pewno odpali. Pozdrawiam Piotrek.
Witajcie Auto zachowuje się dziwnie - ciężko odpala na benzynie, nieważne czy zimny czy ciepły. Ostatnio nigdy nie odpalił od pierwszego razu ale jak poczekać po próbie odpalenia do czasu odbicia przekaźnika i ponowna próba - odpalał bez problemu. Teraz losowo czasem problem ogromny. Silnik 1600 - pompa paliwa nowa,filtr też, wtryski dobre bo jak już...
podstawić przepływkę? Jeżeli masz możliwość podmiany to tak ja musisz kupić to poczekaj. Nie znam tego silnika ale są inne prawdopodobne przyczyny - słabe lub za duże ciśnienie paliwa - sprawdz to - uszkodzony wtrysk ! - przełóż wtryski jeżeli usterka przejdzie na inny bank to wiadomo co robić - przepuszcza egr - zaślep go mimo że ecu będzie wywalał...
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
drogi przyjacielu, problem może po stronie elektrycznej ( złe wskazanie TPS, ECT,MAP) jak i po stronie mechanicznej (za duże ciśnienie paliwa, perforacja membramy regulatora ciśnienie, czy prozaiczna sprawa, częsta w tych silnikach-peknięty oring pod wtryskiwaczem). Uczepiłeś się tego zaworu rec. spalin bo tak komputer pokazał.Nawet nie wiesz czy to...
Witam. Mam problem z Golfem 4 1.9 TDI. Samochód ciężko pali oraz dopuki się nie zagrzeje gaśnie na wolnych obrotach, ale nie jest to kwestia zapowietrzania się. Podejrzewam Vacu pompę, ponieważ w momencie gaśnięcia dawka paliwa spada do 0 oraz przed zgaśnięciem korekta wtrysków idzie do 2.99. Po dodaniu gazu do 1400 obr. korekty się normują co widać...
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
Źle rozumujesz i to całkiem źle. Tak lambda jak i na analizie (jak sam twierdzisz) wychodzi Ci, że masz nieprawidłową mieszankę, a jest tak, bo... mieszanka jest nieprawidłowa, tzn. sonda słusznie wskazuje nieprawidłową mieszankę = działa poprawnie. 1V sonda lambda w przybliżeniu działa dwustanowo - albo wskazuje na za bogatą albo za ubogą mieszankę,...
Dzięki za zainteresowanie. Na dziś jest tak że daf podczas kręcenia rozrusznikiem (na krótko) jakby miał chęć łapać, nawet trochę dymi, ale wciąż nie chce zapalić. Błędy ma trzy: czujnik poziomu cieczy chłodzącej - zwarcie lub przerwa w obwodzie, zwarcie do masy przekażnika hamulca silnikowego daf oraz zwarcie lub uszkodzony czujnik temperatury paliwa...
Witam mam problem z odpaleniem rano toyota corolla verso 2.2.diesel 177km filter paliwa wymieniony duże ciśnienie 270-345 jak mu dam Polaka to odrazu pali silnik równiutko chodzi świece dobre proszę o pomoc
kolego, błąd sondy może powodowac szereg innych usterek, np za małe ciśnienie paliwa, za duże ciśnienie, usterka wtryskiwacza, przepływomierza itp. Jesteś jednym z tych, którym się wydaje, że komp pokaże co jest zepsute i co trzeba wymienić.
Pompa paliwa generowała za duże ciśnienie, wymiana pompy pomogła i manometr podczas jej pracy wskazuje ok. 0,83 bara.
Witam, mam taki problem a mianowicie, niedawno kupiłem A6 C5 z motorem 2.4 V6 wszystko było ok palił i jeździł bez problemu, postał kilka dni na deszczu bo niedawno były takie ulewy, i po kilku dniach chciałem go odpalić to pracował tak jakby na nie wszystkie cylindry więc go zgasiłem i pomyślałem może świece lub cewka i wymieniłem te rzeczy, po wymianie...
Witam, po podłączeniu w szeregu manometru, ciśnienie paliwa na biegu jałowym wynosi u mnie 6bar. i gdyby nie kończąca się skala to pewnie poszłoby jeszcze bardziej. Sonda oscyluje w okolicy 700-900mV na bogato. Czy to ciśnienie nie jest zbyt duże ?
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
A po co mierzyć wogóle? Nie bierzesz pod uwagę że sam regulator może być uszkodzony. Miałem kilka przypadków że nie przebijał i ciśnienie było za duże.
Dzięki za pomoc, ten drugi błąd źle napisałem i jest to 3781 Co może powodować zbyt duże ciśnienie w układnie paliwa ? Właśnie ten błąd 3781 powrócił. Dodam, że były zregenerowane wtryski w tym aucie. Pozdrawiam
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witam! do JAFO Po prostu niejasno się wyraziłem. Pisząc "układ paliwowy" miałem na myśli wszystkie przewody paliwowe począwszy od pompy do rozdzielacza. I tam właśnie utrzymywane jest duże ciśnienie paliwa. Znany mi jest przypadek,że kierowca tuż po przyjeździe do garażu (po drodze stwierdzł,że coś nie tak jest ze spalaniem) poluzował śrubę przy rozdzielaczu-paliwo...
Ilość paliwa wracającego z wtrysku to od 0 do 60 ml.na minutę to jest w normie większa ilość oznacza że wtrysk nie trzyma. W twoim silniku nie da się zmierzyć pojedynczych wtrysków więc zmierz ile paliwa wraca przelewem i podziel na 6. Zaślep oczko powrotu a do głowicy wkręć przewód i zmierz ilość paliwa. Zaworek niby wygląda na taki jak trzeba ale...
Witam, po 2-letniej walce ze spalaniem w Scani R420 HPI: - wymiana pompy wysokiego ciśnienia - wymian prawie wszystkich zaworków ( poza kąta i dawki paliwa) - wymianie uszczelek pod pompowtryskami - regulacji zaworów .... spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to...
Może czujnik ciśnienia jest felerny . Jakieś inne objawy są ? Praca silnika ? Bo jeśli za duże ciśnienie to wtryskiwacze teoretycznie dają małe dawki a to powinno być odczuwalne
Witam. Pompa vacuum to pompa powietrza, a pompa tandemowa to pompa powietrza i paliwowa w jednej obudowie. Czy kolega jeździ z przeciekami paliwa? Z jednej strony to niebezpieczne (pożar), a z drugiej to nieekonomiczne (gubi paliwo). Przy wysokich obrotach ciśnienie duże, więc wylatuje paliwo. Turbo, jak będzie chodzić na mieszaninie paliwa i oleju,...
ciśnienie na wolnych obrotach ok 260 atm na wyższych nie pamiętam sprawdze jutro ale przy gazowniu na postoju nie widzę w wielkości ciśnienia jakiegoś kłopotu, pojawia się problem jakby pod obciążeniem czasami słychać nawet głośniejszą pracę silnika tak jakby ciśnienie było naprawdę duże i pojawiało się spalanie stukowe
Ogarnę jutro te obroty do 20 jakoś by on ostygł na spokojnie bo silnik ciepły na razie jest jeszcze Dodano po 14 Właśnie przypomniało mi się że przy tym regulatorze "CHYBA" w tych rejonach jakieś lekkie syczenie słyszałem ciśnienie jakby uciekało? Czy ten regulator ma jakąś uszczelkę może ona? Jak ma to może bym wymienił duże koszta chyba nie są
Przyczyną są wtryski, panowie, tak jak mówiliście. Wtryski 2, 3, 4 podczas kręcenia puszczają w przelewy duże ilości ropy (za duże), więc chyba mam powód nieodpalania.
Może ciśnienie paliwa ma za duże . Jak możesz to zmierz i będzie wiadomo.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
Możesz poszukać jakiegoś boxa w pobliżu przepływomierza. Można go w tamtym miejscu oszukać wpinając "profesjonalny" box w którym jest zwykły opornik :D Dodano po 1 A jeżeli nic nie znajdziesz to widocznie gościu zrobił za ciebie chip tuning a jeżeli podniósł ciśnienie i czujesz, że auto dalej ma kopa to znaczy, że podniósł też dawkowanie paliwa.
mam problem z odpaleniem silnika, pompa podaje bardzo duże ciśnienie paliwa na wtryski. Proszę o pomoc,już nie wiem co robić, komputer kasuje ten błąd ale po chwili jest to samo, pomocy.
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Jak w temacie max.1,5tys. obrotów i pali się kontrolka silnika.Po podłączeniu komputera wyświetla błędy 1.Ciśnienie paliwa poza górną granicą i drugi błąd to za duże ciśnienie doładowania.Pytanie skąd takie błędy w silniku w,którym nie ma czujnika ciśnienia paliwa a silnik jest bez turbiny.
Witam .Pacjent actros mp3 euro 5 2008r V6 na pompach pld 410km. Auto nie chce odpalić po wymianie filtra, pompy paliwa, pompki ręcznej koło zbiornika, zaworu zwrotnego pod żółwiem. Pompy pld nie podają paliwa. Ale po zatkaniu palcem przewodu powrotnego przy zbiorniku pompy zaczynają podawać paliwo i auto jakby na 2 lub 3 gary już próbuje załapać. Po...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Błąd oznacza za duże napięcie, to poważny błąd. Wymień aku, odłącz alternator na test (albo chociaż go sprawdź), to na początek. A co do ciśnienia, to nie może być kilka tysięcy przy odpalaniu, poza tym takie ciśnienie może być jak dasz mu buta mocnego, a piszesz, że nie odpala. Czyli jakie masz ciśnienie paliwa. Ale sprawdź najpierw napięcie aku i...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Może potrzebne przyuczenie regulatora ciśnienia paliwa. Miałem transita który nie palił bo za duże ciśnienie nabijał, po wymianie regulatora i przyuczeniu chodzi jak burza.
Gazownia obecna? Ciśnienie paliwa? Wężyk mapsensora?
Ciśnienie paliwa jest i to duże. Jutro wymienię czujnik temperatury cieczy i się zobaczy. Najgorsze jest to ze teraz jest ok i trzeba będzie znowu go zagrzać.
A powiedzcie mi w jaki sposób działają kierunkowskazy w samochodzie przeciez mrugają czyli żarówka musi raz dostawac prąd a raz nie. Co do przełącznika to wole jednak wtrysk bo napewno będzie szczelny i wytrzyma duże ciśnienie.
A czy za duże ciśnienie nie rozsadzi cylindra?
Dodam jeszcze że jeżdżę bez korka wlewu paliwa bo wytwarzało się duże ciśnienie i zasysało zbiornik ?? "Wilgotny" ma problemy a świece kable i tp? Wymienny reduktor ale przez gazownika, regulowany czy tylko wymieniony? Dodatkowo jaka instalacja LPG - może wtryskiwacze przepuszczają albo co gorsza już nawet nie trzymają.
To nie musi być koniecznie od silnika 2.4, wszystkie na MPI maja taka samą pompę(poza niektórymi wanalazkami które potrzebują większego ciśnienia). jak za duże ciśnienie otworzy się na listwie paliwa zawór przelewowy bo wtryski nie nadążą odebrać ciśnienia efektem czego będzie za niskie ciśnienie w układzie Bzdura, ten "zawór przelewowy" to regulator...
ciśnienie paliwa trzeba sprawdzić manometrem na oko się nie da silniki 1.6 mają duże ciśnienie 3,5-4,0 atm.
Kadet 1,6 gaźnik. Po przełączeniu na LPG ciśnienie psuje pompkę paliwa. Jest tam zwykła pompka paliwa na silniku. Zamontowany jest zawór odcinający dopływ paliwa jak przełącza się na LPG ale wtedy pompka cały czas pompuje i robi za duże ciśnienie i wyrzuca paliwo bokiem. Jest może jakiś inny typ zaworów co by przełączał paliwo na powrót a nie tylko...
Moim zdaniem sprawdzić czy odpali na Plaka, jeżeli pali to raczej ciśnienie i rozrząd ok i nie ma co tam zaglądać. Pytanie jakie ciśnienie jest gdy jest tylko włączony zapłon - być może czujnik oszukuje i jest dużo niższe lub go nie ma. Można poluzować przewód przy wtrysku i zobaczyć czy podaje paliwo w momencie próby odpalenia - tutaj należy uważać...
Witam.Miałem kiedyś podobny przypadek z Nexią.Właściciel wydał sporo pieniedzy na naprawę i auto na ciepłym silniku nadal nie chodziło.Zaciął się regulator ciśnienia paliwa i było za duże ciśnienie w układzie.Na zimnym było OK a na ciepłym kulał.Łatwo możesz to sprawdzić odłączając przewód od powrotu paliwa i włączając zapłon.Powinno lać się z niego...
No to testuj dalej: - przyczyna mechaniczna - duże opory toczenia (łożyska kół, zapieczona hamulce), - temperatury powietrza i silnika widziane przez sterownik silnika, - dawka wtrysku na biegu jałowym (porównać ze sprawnym autem), - adaptacja paliwa i integrator sondy lambda, - ciśnienie sprężania silnika, - stan wtryskiwaczy, - ciśnienie paliwa.
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Tego to ja nie wiem. Chodziło mi tylko o to, że jeśli paliwo miłoby pokazać się w przewodzie podciśnienia, to trafiłoby w końcu do kolektora ssącego razem z lpg, a w przypadku pracy tylko na benzynie, to jej dawka byłaby niekontrolowana ponieważ trafiałaby do cylindrów i wtryskiwaczami i razem z powietrzem. Na benzynie to chyba nie takie ważne, bo pewnie...
Witam! Sprawdz ciśnienie paliwa (regulator ciśnienia) oraz termostat
Sprawdź układ zasilania paliwem,czy paliwo powraca do zbiornika.Bywa,że zatyka się regulator ciśnienia paliwa i idzie za duże ciśnienie na wtryskiwacz czego układ elektroniczny nie jest w stanie skorygować.Ciśnienie wtrysku paliwa w jednopunktowym wtrysku około 1 bar,a pompka potrafi podać ciśnienie 2,5 do 3barów.Po odpięciu wężyka powrotnego i włożeniu...
Witam Mamy problem z Vectra 150 kucyków, rejestruję się błędy P0002 i P0090, wymiana szyny, PompyCR, wtrysków, zaworków na pompie , na szynie ,czujniki na szynie nic nie pomaga. Czy możliwe jest za duże ciśnienie po stronie niskiego ciśnienia(Pompa paliwa w baku) niby zmierzone było 4 bary? Silnik jak odpali chodzi bardzo twardo, rejestrują się losowo...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Witam. Potrzebujesz coś na wzór zaworu bezpieczeństwa montowanego przy bojlerze. Wylot połączony ze zbiornikiem. Przy przekroczeniu ustalonego ciśnienia (pompa włączona, pistolet "zamknięty"), paliwo będzie wracało do zbiornika. Tyle, że zawór od bojlera będzie miał za duże ciśnienie otwarcia.
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
duże ciśnienie zbiorniku paliwa duże ciśnienie oleju duże ciśnienie turbiny
samsung syncmaster instrukcja volvo silnika maszt kamera
Słaba słyszalność rozmówcy przez Bluetooth w Mercedesie W245 Piekarnik Mastercook przypala potrawy - przyczyny i rozwiązania