Zaraz się okaże, że ten motor był tylko umyty...
Będzie dobrze. Z dwojga złego lepiej, że chodził na bogato, niż miałby chodzić na czystej benzynie.
Muszę to zrobić ale chcę mieć pewność że to silnik nie coś innego A co powiedział na ten olej mechanik? Co jest do regeneracji w silniku? zawory, uszczelka pod głowicą?
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
Na szczęście w tym modelu jest to dość proste. Zacznij od wylania oleju ze zbiorniczka (chyba że lubisz sprzątać porozlewany olej) i paliwa (chyba że lubisz sprzątać porozlewane paliwo). Następnie po zdjęciu pomarańczowej pokrywy odkręć filtr powietrza (dwie nakrętki na klucz 8 i trzy wkręty na torx 27). Bez zdjęcia też można ale nie mając wprawy strasznie...
Dojedzie. Aby tylko nie pałować za mocno. Chodzi o to że jak wał korbowy dosięga do oleju to tak nim chlapie na ścianki cylindrów że pierścienie nie nadążą go zgarniać, a jak już zacznie go ciągnąć przez pierścienie to nie skończy dopóki w misce nie będzie pusto. Ale takie rzeczy się zdarzają tylko na autostradach no i widać chmurę dymu za samochodem.
Jak przez dziurawe wtryski napompowało ropy w wydech to i dymi. Zdejm układ wydechowy i postaw na kilka dni pionowo żeby ścierwo wyciekło. A resztę wypalisz
To nie ma wpływu, wychodzi na uszkodzenie sterownika skrzyni, ale niech wypowie się ktoś kto robi takie skrzynie na codzień. http://www.prnd.pl/aw55-50-automatyczna-...
Czy w tym silniku jest jakaś kontrolka (ciśnienia, poziomu) i czy jest pompa oleju ? Wcześniej włączała się kontrolka oleju , ale po chwili gasła , teraz zapaliła się na stałe . Olej jest w silniku . ?????
A może zbyt dużo oleju? Dozownik oleju czy mieszanka wykonywana samemu?
Masz za dużo oleju. Widać na wzierniku.
Skrzynka w Mercedesie jest tak skonstruowana że jak jest za dużo oleju to "wycieknie" odpowietrznikiem. Nie dość że wlałeś za dużo oleju, to na pewno nie ściekło do "końca". Tak zazwyczaj bywa jak wymianę oleju robimy w tzw. 15 minut. Dlatego stosujemy miarkę oleju.
Nie masz za dużo oleju???
W szopie regenerowana? Kanał smarowania turbiny ok? Sitko może na wlocie jest zabite. Sprawdzone czy jest cisnienie i przepływ na tym przewodzie. 3 turbiny zajechać to .....
Ten silnik powinien jeździć na 5w30 , jeżeli po naprawie zaczął brać olej to nie potrzeba dużej bystrości aby powiedzieć co jest przyczyną .
Piła jest na gwarancji więc polecam serwis. A problemem jest długość trzpienia (tłoka) pompy - wydłużyć o 0,2-0,3mm i będzie mniej pompować.
Jakie ciśnienie w cylindrach?
Wykręć świecę i kilkanaście razy poszarp szarpakiem to powinno wyrzucić nadmiar benzyny z cylindra. Zobacz czy nie masz za dużo oleju.
Za dużo oleju w skrzyni , sprawdź powinno być 2.7l.
A na zimnym jak działa? Dużo oleju bierze? Były czyszczone zawory dolotowe? Od tego bym zaczął.
Strzałką jest zaznaczony odpowietrznik skrzyni a nie uszczelniacz wybieraka. Może być za dużo oleju w skrzyni lub nie uszczelniony gwint odpowietrznika.
A stanie się jak będzie za dużo?
Ale według mnie to za dużo oleju nalałeś. Ile, według Ciebie, powinno być wlane tego oleju?
To że silnik zarzygany to nie znaczy że wywaliło uszczelniacze. Trzeba go umyć i poszukać wtedy wycieków. Np są trzy uszczelniacze w tym silniku. Dwa na wale i jeden na rozrządzie, tzw simeringi . Wymiana jednego wiąże się z wyjęciem skrzyni i sprzęgła ,a dwóch pozostałych z demontażem paska i kół rozrządu.Są i inne miejsca gdzie leje "naturalnie"....
Ja jeżdżę na półsyntetyku 10W-40 od roku. A w Niemczech na czym jeździł to nie mam pojęcia.
Zbiornik na olej ze wskaźnikiem poziomu. Sądząc po filtrze na górze, montuje się to na odpowietrzeniu i widać, jak dużo oleju wypluwa.
byłem dzisiaj u pompiarza to stwierdził ze on nie ma się czego czepić bo silnik pali ładnie i pracuje równomiernie. z miarki oleju nie ma dużego przedmuchu,z wlewu też nie.śmierdzi spalanym olejem,odma ok,olej w kolektorze ssącym jest.nie chcę rozbierać silnika na darmo.
W jaki sposób podciśnienie wysysa olej przez zatkaną odmę? Nie rozumiem tego. Jeżeli są przedmuchy z komory spalania to olej zasuwa z silnika przez odmę do kolektora ssącego ale jeżeli ta będzie zatkana to do ssącego się nie dostanie.
Dodam że jak wyjałem egr to było dużo oleju To normalne przy dużym przebiegu. Skoro gruszka EGR i klapek jest szczelna, to zainteresuj się jeszcze gruszką turbiny czy ma całą membranę.
Swego czasu miałem podobny badziew i patent był taki że w wężyk który doprowadza olej była wciśnięta zwężka-po prostu włożony w wężyk inny wężyk o mniejszej średnicy aby trochę przyhamować przepływ...
Kiedyś już rozbierałem ale w innej kosiarce niby nie jest to filozofia ale może warto przeczyścić. Czyli co mam być spokojny?? Pierścienie w porządku?? Niby ma tylko 3 lata ale w tych silnikach to wszystko plastikowe teraz
takiej ilości paliwa nie byłby w stanie przepalić - masz gdzieś dziurę na przewodach albo pękła membrana w pompce paliwa i masz już dużo za dużo oleju w silniku
Z jakich powodów powstaje ciśnienie w przestrzeni między uszczelniaczem a panewką wałka. Np za duży luz między wałkiem a panewką i napływa za dużo oleju.
A ile zlałeś ze sprężarki? Odseparowane 60ml sugeruje dalej za dużo oleju w układzie. Przy 15 st na dworze HP 16bar to trochę za dużo.Wskazuje to jeszcze na za dużą ilość oleju, bądź brak pierwszego biegu wentyla. Co będzie jak nastaną upały? Skraplacze we francuskich autach nie należą do trwałych. Więc, jak to jest 2007 rok to już raz powinien być...
Nawet chyba do dzisiaj w nowszych konstrukcjach znajdzie zapis że może od 0,5 do 1L na 1000 km być zużycie środka smarnego :) Tak bo producenci lubią umywać ręce od reklamacji gdy silnik spala za dużo oleju. Prościej wypisać że zużycie do 1 L na 1000 km jest normalnym objawem ;)
Generalnie problem rozwiązałem spuszczając szczykawką nadmiar oleju. Wycieki oleju ustały samoistnie, od tamtej pory jest sucho.
Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
Sprawdzluzy turbiny jeśli jest ok. Zobacz czyj niema wycieków w okolicy walu korbowego może uszczelniacze puściły jeszcze takie pyt przy dodaniu gazu kopci na niebieski?
Kolego jeżeli tylko wózek nie bierze dużo oleju to lej pół syntetyk, pracuję w serwisie wózków i mineralny lejemy do silników zajeżdżonych a pół syntetyk lejemy nawet do raków gpw i bułgarów i właśnie lotos z beczki , wcześniej laliśmy statoil i nie obserwujemy żadnych skutków ubocznych .
Jak za dużo oleju to wtrysk/wtryski leją ,albo totalny brak powietrza. Ja na próbę robiłem tak że demontowałem wtryski i przewody. I montowałem je tak by wisiały na przewodach nie zamontowane w głowicy. Start rozrusznikiem i widać pięknie jak pracują czy kroplują czy leją. Nawet można złapać to co podają do strzykawek i porównać dawki na obu. Można...
360 tys, ma No wiadomo, jak każdy 20-letni TDI w naszym kraju. W układzie dolotowym jest zbyt dużo oleju, i ten olej jest wyduszany przez ciśnienie z dolotu wszystkimi połączeniami. Można wymieniać węże, uszczelki itp. ale to niewiele pomoże. Trzeba usunąć przyczynę nadmiernej ilości oleju. Może turbina przepuszcza, czy może uszkodzona jest odma, ale...
Lejesz za dużo oleju. W tym aucie polowa kreskowanego pola bagnetu, inaczej uszczelnienia po dupie dostają. Teraz to i tak za pòźno Możesz rozwinąć swą teorie? Wydaje mi się ze o czymś nie wiem.
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Najlepiej jak byś podał jeszcze ciśnienia na jałowym biegu i tak przy ok 2000 i mniej więcej przy jakiej temp zewnętrznej. Natomiast sam wylot z kratki aż za dobry :)
Witam, mam taki problem otóż w mojej lagunie ( laguna 1.9 DTI, 99r, 98km, przebieg 220 tyś) stopniowo zaczął pojawiać się olej w płynie chłodniczym początkowo nie wiele ale z czasem coraz więcej, w ostatnim czasie pobierało z silnika około 0,7 na 100 km, to co pobrało z silnika wyciągałem ze zbiorniczka z płynem chłodniczym, wreszcie wziąłem się za...
Może 85tyś mil :) za dużo tego oleju spala! Nie dymi na niebiesko???
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Witam sodzac po wieku samochodu ma napewno ponad 100k,mozesz zmienic juz na polsyntetyk np 10W40 ale mechanik niech dobrze sprawdzi wycieki pod spodem silnika choc te silniki nie mialy problemow.Jle wlewasz oleju ne 100km i jaki przebieg jak mozesz podac.Pozdrawiam Przepraszam. Zapomniałem podać przebieg. Jestem trzecim właścicielem samochodu. Został...
A gdzie w gaźniku ten olej jest? To do mnie? Sam autor napisał. zauważyłem że w pompce paliwa , gaźniku i układzie dolotu powietrza od gaźnika do filtra jest dużo oleju Pewnie cała gardziel rozpylacza ufajdana.
Albo za dużo oleju, zrób zdjęcie.
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
No technika jazdy t"urlu-turlu" w dwusuwie to sposób na zatarcie. Dwusuw lubi max otwartą przepustnice i zdławione obroty obciążeniem. Wtedy jest dobrze smarowany (dużo paliwa = dużo oleju) plus przepływająca mieszanka przez skrzynie korbową dodatkowo chłodzi silnik o pędzie powietrza nie wspomnę. Najgorsze dla tego silnika to hamowanie nim. WSK wręcz...
Panowie. Czy moze byc tak że jak mam za dużo oleju w skrzyni al4 to wyrzuci go przez odpowietrznik? Do odpowiedniego stanu?
Witam, od jakiegoś czasu, powoli remontuje sobie kompresor na sprężarce HS11. Mam pytanie, dlaczego z otworu w skrzyni korbowej wylatuje mi olej ( mgiełka ) ? Dlatego że jest go za dużo , czy dlatego że mam już za duże przedmuchy ? Sprawdź czy z otworu wylotowego(w głowicy) nie wyrzuca zbyt dużo oleju. Instrukcja sprawdzania jw. Możesz mieć też, tak...
Cała do rozebrania ewidentnie coś poleciało (zabezpieczenie tłoka,koszyk łożyska,łożysko igiełkowe). Takie uszkodzenia są od za dużej ilości oleju. Tworzy się nagar odrywa i czasem złapie go w oknie wydechowym. To samo masz w cylindrze wokół otworu świecy. Odrap kawałek i sprawdź jaki jest twardy. Uszkodzenie takie jak na obrazkach to albo zagęszczony...
16804 to przytkany kat. Możliwe że mało jeździsz po trasach, głównie po mieście lub krótkie odcinki. Można próbować go przepalić. Czyli wysokie obroty i tak 50km jazdy - najlepiej po autostradzie. Aleee kat może być przytkany olejem. Nie ubywa Ci ostatnio zbyt dużo oleju? Możliwe że problem z turbo. Jeśli turbo wysiada to można próbować ją regenerować...
A co może się stać jeżeli wleję za dużo oleju do pąpy???
Jaki olej kolega zalał? Jaki przebieg auta? Dodano po 8 Wymieniłem olej i filtry, wyglądały źle i fatalnej firmy i jakby za dużo oleju.... Ropy w oleju nie było? Filtr paliwa nie był czarny, jakby z olejem?
Głowica do regeneracji (uszczelniacze, prowadnice itp.). Przy okazji pierścienie do wymiany za jednym zamachem. Pytanie czy warto.
Generalnie, to wcale się nie czyści. Może dodajesz za dużo oleju do benzyny?
Piszesz, że pije dużo oleju. Sporo robione, ale brak info o mierzeniu kompresji.
Po strzale nie powinien zacząć brać dołem oleju. Raz się spotkałem ze auto pomimo wymiany gumek brało przez zawory olej, powodem były duże luzy w prowadnicach, nic nie piszesz o nich, lub ewidentnie spieprzona robota przy zakładaniu gumek.
W twoim bagnecie część chropowata wskazuje zakres prawidłowego poziomu oleju. Jeśli kosiarka jest dotarta zalecam utrzymywanie poziomu poniżej połowy tego zakresu. Jeżeli jest ona używana przy dużych pochyłościach terenu (wykaszanie górek, rowów, brzegów, nasypów itp.) to również odpowiedni będzie niższy poziom oleju. Sprawdź czy twoja kosiarka nie...
Za dużo oleju chyba było, olej został wymieniony i problem znikł.
tam pod tym wlewem oleju (zaznaczone na zdjęciu) z bagnetem niema czegoś co tam powinno to trzymać (symering, oring albo coś takiego. http://obrazki.elektroda.net/25_12842779... Temat już wałkowany ale jeszcze raz,udrożnij odpływ oleju do skrzyni korbowej,sprawdź czy EGR czysty.Umycie z oleju i sprawdzenie czy olej pojawia się nadal (możesz...
Tak to jest teraz z tymi chińczykami. Najlepiej było by oddać filtr i wymienić na jakiś "sprawny" o ile jest taka możliwość. W innym wypadku zostaje Ci klejenie lub ewentualnie pospawanie go aczkolwiek nie będzie to łatwe ponieważ blacha jest naprawdę cienka... W odstojniku nie nalałeś za dużo oleju, filtr masz kompletny w siatki itp? Dziwne że tak...
http://obrazki.elektroda.pl/6532751600_1... Zaznaczyłem na czerwono literę a i b, aby ułatwić, to tak: Punkt "a" , sprawdzamy na zimnym silniku. Punkt "b" , sprawdzamy na rozgrzanym silniku. Prawidłowe pomiary, powinno być na podstawie oznaczone siateczką na miarce. A więc wychodzi na to, że masz jednak za dużo oleju. Oczywiście z tego...
Aż żal czytać coś zrobił temu skuterkowi. Wywal tamto dziadostwo i załóż nowy czysty, niczym nie upaćkany filtr powietrza. Gaźnik w miarę możliwości też wytrzyj w środku benzyną i niech odparuje parę minut. A co to jest plastyk? Takie tworzywo nie istnieje. Jak już to plastik ogólnie pojęty.
Nic nie poprawi. za dużo oleju,za mało powietrza,brak wentylatora i jakiejkolwiek kontroli nad ilością wlewającego się oleju to tylko podstawowe błędy w Twojej konstrukcji..
i pocoś to rozebrał? roboty sobie tylko bezsensownej nadałeś... złóż teraz i zrób zdjęcie z założonym paskiem żeby widać było jak jest na wszystkich kołach pasowaych, przechyl sobie jakieś 45st, podstaw jakieś krzesło pod koło i wtedy się dobrze grzebie oleju możesz nalać i do pełna - ręcznej skrzyni nigdy nie szkodzi za dużo oleju, on i tak wycieknie...
Dodam tez ze na postoju kapie. Mój teściu twierdzi ze mogli wlać za dużo oleju do silnika ( był wymieniony przy okazji) i wywalił uszczelniaczem, lecz średnio mi się chce to wierzyć
Więc może być wiele przyczyn tak dużego ubytku oleju: zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe, jak wyżej wspomniano uszczelka pod głowicą, często wiążący objaw to ubytek płynu chłodniczego lub powstający osad w zbiorniku wyrównawczym. Tak czy inaczej trzeba przeprowadzić pomiary ciśnienia sprężania z próbą olejową a następnie w zależności od wyników...
Wczoraj rozebrano węża od turbiny i bardzo dużo oleju. Mechanik mówi, że to turbina cieknie.
Dzięki bosto, w sumie to logiczne, bo wtedy komin ssie równolegle z pieca i z kotłowni. A wszystkim koleżankom i kolegom życzę na Nowy 2014 Rok dużo oleju. A jeśli potrzeba, to w głowach też.
Jeżeli skuter długo nie był używany to zgromadzony olej musi sie wypalić. Dozownik w Kymco często puszcza olej w czasie postoju .Dymienie powinno ustąpić po kilkunastu kilometrach. Druga opcja za dużo oleju w mieszance przy założeniu ,że dozownik jest odłaczony i sam urabiasz mieszankę. Trzecia opcja to kiepskiej jakości wysokodymny olej Mixol, Lux...
Robisz mieszankę 1:16. To bardzo dużo oleju w paliwie. Jeśli silnik ma łożysko igiełkowe na główce korbowodu, to spokojnie można stosować mieszankę 1:50.
Kopci na czarno zostawia dużą chmurę dymu Dodano po 10 I ubywa dużo oleju
Jeśli chodzi o wariatory to znaki na nich są ważne jeśli zakładasz nowe. Jeśli zakładasz te co zdjąłeś to tak samo trzeba założyć bo nie wiemy w jakiej pozycji ustawiony jest wewnątrz ten wariator , a najlepiej to tak go położyć żeby nie wyciekło za dużo oleju z niego. Dodano po 5 Jeśli chodzi o wariatory to znaki na nich są ważne jeśli zakładasz nowe....
Witam A nie lejesz za dużo oleju ? Pozdrawiam
Oleju pewnie wchodzi ok 4l (tyle wchodzi do silników 1,8 i 2,0). Natomiast co do oleju mineralnego to zawsze możesz go wlać, ale jest to bez sensu jeśli silnik pracował na synetyku i nie brał dużo oleju. Po prostu szkoda silnika, bo syntetyk i półsyntetyk mają dużo lepsze właściwości od olejów mineralnych, lepiej smarują elementy silnika, stawiają mniejszy...
Witam Tak jak wcześniej : dużo oleju spala + ciężki rozruch silnika (przy pierwszym rozruchu po rozgrzaniu-ok) + chmura dymu ( siwy) przy rozruchu (przy pierwszym rozruchu). Co może być przyczyną?
To w końcu 30 czy 60. W 60 musisz upuścić bo ściągasz łącznie z pochwą. W 30 nie musisz chyba że ktoś za dużo tego oleju tam nalał.
jak jest sporo za dużo oleju to potrafi cały bagnet być w oleju od wkładania go i wyciągania bo w rurce bagnetu go jest już sporo ale skoro jeździ normalnie to nie jest dużo za dużo, lepiej więcej niż za mało
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Sa tabele aut traktorów i kombajnów z olejami i czynnikami. Ten smierdziuch w lpg to merkaptan i jego jest w lpg daleko po przecinku. Dodano po 2 Jak jest za dużo oleju to wskazówka od HP wariuje.
Za dużo oleju w paliwie.
Jak z tego cieknie, to albo za dużo oleju nalałeś, albo pompa do naprawy. To odpowietrznik jest.
A dużo tego oleju z silnika wylałeś?
W wężu od IC było bardzo mało oleju A w samym IC?
No fajnie świece bedą czarne bo idzie za dużo oleju gdy, 1- pierscienie są popękane na tłokach 2- są rysy na gładzi cylindra (to akurat było u mnie 1 i 2 gar miały rowki) Zawory żle ustawione od razu słychać (sprubój na Allegro poszukać książki sam naprawiam ) osobiście korzystałem z tego typu literatury i 25 letni fiat 125 i 12 letni Poldek przez 5...
Koledzy co jeszcze zauważyłem. W misce olejowej było 2 razy więcej oleju niż powinno być. Jest to niespalona ropa. Tylko pytanie skąd się ona tam wzięła? Co jest tego przyczyną? Czy rozbieganie silnika nie mogło być spowodowane tym, że w silniku było za dużo oleju? Kiedy dochodzi do takiej sytuacji, że w silniku jest za dużo oleju?
witam ostatnio z skrzyni wyleciało mi około 10 litrów oleju 8L to napewno dokładnie nie jestem pewien i mam pytanie co sie stanie jak bedzie za dużo oleju w skrzyni ,i czy ktoś może wie ile oleju wchodzi do tej skrzyni bo mam chcęć wymienić a nie jestem pewny ile mam wlac ...
Pierścienie nie blokują się na zamku, a luzy to uszczelniające: srebrny 0,28 mm, czarny 0,70 mm, zganiający 0,25 mm. Po demontażu tłoka było dość dużo oleju w cylindrze. Czy rysy na tłoku będą przyczyną tego dymienia?
Jest rzeczą naturalną że auto z przebiegiem ponad ćwieć miliona km "bierze"/ wyrzuci dużo oleju przez wydech. Bzdura Dodano po 1 bądź z powodu nieszczelności na wale korbowym To w-g ciebie jest powodem brania oleju??? Bez komentarza :)
Możesz mieć za bogatą mieszankę( za duzo paliwa w stosunku do powietrza)wyreguluj dobrze gaźnik, iglice masz na drugim wycięciu od góry aczkolwiek tak samo może być za dużo oleju w paliwie ja daje 1:40,za mała przerwa na świecy czy też dużo nagaru w wydechu blokuje wylot spalin.Olej w filtrze powietrza masz tyle ile powinno być żeby go niezasysał
Witam zawsze się zastanawiałem dlaczego poziomu oleju w silniku w dafie nie pokazywało na wyświetlaczu tylko wskazania albo za mało lub za dużo oleju . Zresztą po mojemu usterkę czujnika poziomu oleju sygnalizowałby jakiś komunikat na wyświetlaczu
Trzeba użyć dobrego środka do sprawdzania szczelności. Np zwykłe mydło w płynie z wodą. Proponuję zacząć od ciśnienia 8 bar. Jeżeli nic się nie pokaże to 12 bar, jeżeli to nic nie da, to 17 bar. Chłodnice trzeba sprawdzić dokładnie, od zewnętrznej i wewnętrznej strony (od silnika). Dokładnie trzeba sprawdzić rogi chłodnicy oraz krawędzie. Jeszcze jedna...
Zbyt bogata mieszanka to nie proporcje paliwa i oleju a złe proporcje paliwa i powietrza. Jak jest zbyt dużo oleju to będzie dużo dymu. Próbuj odpalić bez ssania lub bez ssania z wciśniętym gazem lub z ssaniem i wciśniętym gazem itp itd.
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
briggs dużo oleju bierze dużo oleju svchost dużo
spawarka głośny prędkość sprinter przetwornik cyfrowo analogowy
nagrywarka samsung przecięcie matrycy
Opel Vectra C 2.2 Direct 155 KM - Jaki olej wybrać? Kod błędu P0638 w Renault Modus - sterowanie przepustnicą