W tym silniku nie ma typowej odmy.Tam za odpowietrzenie właśnie odpowiada ten metalowy korek.Silnik do remontu.
Właśnie nie bierze ani oleju ani płynu chłodzącego czy to może być przyczyną pękniętego jakiegoś werza
Sprawny katalizator.
Chodzi mi właśnie o to aby skupić się tylko na dpf-ie... i nie zbaczać w dyskusji na inne możliwości/przyczyny dymienia z wlewu-takich tematów jest masa-przyczyn wiele i dyskusji było od groma, natomiast nie spotkałem dyskusji na tak zawężony związek przyczynowo skutkowy... zakładamy że wszystko w aucie jest sprawne- tylko przytkany DPF... i teraz chciałbym...
A co z odmą? Jak odma nie działa tak, jak powinna, to będzie dymił z korka wlewu oleju. Nie ma jeszcze takiego silnika, który byłby idealnie szczelny i nie miałby przedmuchów. Ile kilometrów robisz przez te 4 miesiące?
Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Po pierwsze silnik nazywa się ECOTEC... po drugie, po 90k km powiniem mieć wymieniony cały rozrząd, jeśli nie maiał to jest do wymiany, silnik nie ma prawa klekotać bo ma hydrauliczne kompensatory luzu na zaworach, jeśli więc słychać zawory na wolnych obrotach to rozrząd jest do wymiany. Jak odkręcisz wlew oleju i przegazujesz silnik nie powinno się...
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Witam, Czy problem został rozwiązany? Co było przyczyną? Mam podobny problem. Do tego doszło jeszcze dymienie z korka wlewu oleju i z bagnetu. Temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... również przeczytałem. Proszę o pomoc.
Ten żart jest dlatego, że nie naprawiłeś auta. Tak po prostu. Masło na korku oleju, dymienie i pobór oleju to bardzo poważna usterka, z którą auto juz pewnie kupiłeś. Całkiem możliwe, że właśnie jakiś doktor był wlany jak go kupowałeś i jeżeli tak było, to już wiesz jak czasowo wychodzi "naprawa doktorem".
Witam Serdecznie proszę o pomoc. Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika nie wiem jaka może być tego przyczyna. Gdy mój tato odkręcił korek od silnika to strasznie bulgotało i dymiło się a na korku było pełno jak by jakiegoś smaru albo czegoś takiego. Samochód dopiero kupiłam i był sprowadzony z Niemiec więc nie wiele o nim wiem. Z góry...
U mnie też był kupiec też dymi-mechanik (kupca)stwierdził że pierścienie że do remontu-przy -27 palił za pierwszym razem oleju nie spożywa jeżdzi ponad 200 kopa ma .Dymi spod korka.Niech dymi.(kurna ale to mondelas)
Tak dymiło po odkręceniu korka smok był czyszczony 10 tyś km temu
No to trzeba sprawdzić , czy nie zalany piekarnik i robi zwarcie grzałki? A może uszkodzona grzałka, lub wentylator termoobiegu jak jest?
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Wymieniłem wszystkie węże od układu chłodzenia i płyn dalej ucieka. Nie ma oleju w płynie, nie dymi, korek od oleju czysty. Stąd moje pytanie, czy może klimatyzacja ma coś z tym wspólnego - astra h 2004 1.6 +lpg
Był u mnie ostatnio samochód z firmy w którym nie wymieniano filtra powietrza od ok. 60.000km był tak zapchany że powietrze "ciągnął" przez odme silnika (pięknie dymił na niebiesko) i nieszczelny korek wlewu oleju...myślę że spalanie wzrośnie, filtry powietrza nie są takie drogie.
Ok tylko pytanie czy wypchnięcie bagnetu to nie jedno a inna rzecz tak jak chyba u mnie że po prostu ten bagnet siedzi tak, że dookoła jest nieszczelne. No bo pytanie jak ja mam sprawdzić czy wszystko jest szczelne to chyba no nie może mi się dymić z 5 miejsc, typu bagnet, korek oleju itd... bo nic nie sprawdzę To jest silnik turbo i pytanie czy pół...
Powiem tak na poczatku dymił na siwo z tego korka ja z tumnika ale gdy go zgasiłem i za kilkanaście minut odpaliłem 2 raz to już wszystko normalnie działa brak śladu. Czym to mogło być spowodowane?
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Kopci, bo pewnie ją ktoś przechylił na bok ( np. przy odkręcaniu korka spustowego oleju ) i olej dostał się przez odmę do tłumika . Kosiarkę czterosuwową powinno sie przechylać tylko do tyłu. Zaraz na początku tłumik jest zimny więc kopci dopiero po jego nagrzaniu. Jak się wypali olej w tłumiku to przestanie dymić. Początkowo dymiła zaraz po uruchomieniu...
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Kupujesz gumowy korek (do dymiona) o średnicy zbliżonej do wyjścia z turbiny, zakładasz w nim wentyl od koła, odkręcasz rurę na wyjściu turbiny, wkładasz w nią ten korek z wentylem, zaciskasz opaską, na wentyl zakładasz wąż z kompresora i pompujesz 2,5-3 atmosfery, a następnie szukasz gdzie syczy.
Mogła ci się zatkać odma odpowietrająca silnik. Albo powoli pojawiają się przedmuchy. Masz po prostu podniesione ciśnienie w skrzyni korbowej Na pracującym silniku odkręć korek i obserwuj, czy nie ma wyraźnego dymienia. Jesli nie, to jak radził hzal, wymień uszczelniacz.
tak jak pisałem, bardziej zgarniacz niż uszczelniacz ale z pod korka skończyło się dymienie a nic więcej nie było zrobione przy silniku oprócz dotarcia zaworów bez zatoczenia prowadnicy nie wejdzie nic innego, w zakładzie dali mi ładne uszczelniacze od ciężarówki chyba, z metalowym okuciem ale za wysokie i za szerokie, sprężyna nie wejdzie na nie, talerzyk...
Więc tak po wymianie turbiny wszystko wyczyściłem i na pewno nie było tam oleju. jeszcze sprawdzę to ciśnienie na cylindrach jak będzie ok to zostają tylko te uszczelniacze , właśnie jak jest zimny to po przegazowaniu poleci lekki czarny dymek a jak się rozgrzewa to zaczyna bardziej dymić na biało/błękitno. Pierwszy raz mam coś takiego.Z korka nie kopci...
Płyn od 2 lat ciągle dobry poziom pod korkiem nic
Przebieg 144 tysiące (przynajmniej tak ma na liczniku), nie próbowałem odkręcić korka w czasie pracy silnika. Gdzie jest ta odma?
krisbrumm wymieniłem korek na nowy(oryginał,co2 sprawdziłem,jest ok.,ręce opadają nikt, nic nie wie.Układ jest ,tak szczelny,że dalej wyrzuca płyn.Po wymianie sprężarki(po regeneracji),po dwóch trasach zaczął dymić na niebiesko ,przy zejściu na niższe obroty.Po odkręceniu korka wlewu płynu chłodzącego ,niema podciśnienia i silnik nie dymi na niebiesko.
Płynu już nie wywala, chodzi równiutko. Dym biały ale śmierdzi olejem. Ponowna próba co2 nic nie wykazała. I jeszcze jeden objaw - po odkręceniu korka oleju zaczyna konkretnie dymić z wydechu.
Właśnie w tym jest problem że w zbiorniczku nawet nie drgnie. A w chłodnicy wysadza. Myślałem że może układ jest zapowietrzony ale to pewnie bedzie uszczelka Dzieki za poradę Dzisiaj przetestuje na otwartym korki chłodnicy PS. Jakie sa efekty przegrzanego silnika? bedzedzie brał olej, głośniej chodził? dymił na niebiesko?
Witam, Pacjent Fiat Fiorino 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11) 75KM, 55kW, przebieg 180 tysięcy Dymi z rury wydechowej z lekkim kolorem niebieskawym na wolnych. Kiedy Występuje ? Po rozgrzaniu silnika do osiągnięcia temperatury pracy działa prawidłowo - nie dymi. Jak już osiągnie temperaturę pracy na wolnych obrotach ( jazda w korkach ) zaczyna...
To myślę że więcej jak 800 zł z robocizną nie wyjdzie, zależy co mechanik znajdzie poza uszczelką.. Dodano po 42 A ja myślę, że nic nie padło Zimno jest, może dymił parą wodną z układu, co by nie tłumaczyło masła pod korkiem.
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Witam, Spróbuj odpalić w ten sposób że, odkręć korek wlewu oleju i odpal silnik sprawdź czy z otworu korka silnika wydobywają się spaliny a z rury wydechowej zmalał efekt dymienia.
Cześć. Zalałam kuchenkę gazowo elektryczną wodą. Po czasie coś zaczęło stukać a później głośno wybuchło, wywaliło korki i kuchenka zaczęła dymić. Teraz nic się nie dzieje ale chciałabym zapytać czy bezpieczne jest jej używanie np. z zapalarką i co dokładnie mogło się spalić. Dziękuje za odpowiedź.
Korek od oleju? Jeżeli chodzi o to to gaśnie tak jak powinna.
Mam takiego Gradka też i mam problem z mocnym dymieniem. Wtryski nowe, pompa ok, kont wtrysku git, rozrząd też git. Pierścienie może, ale jak robiłem uszczelkę, to sprawdzałem tłoki, ranty, nie było żadnych wypracowań. Może olejowe, bo z korka olejowego dymi.
Jeśli ta cewka leżała na metalowym stole, to prądy wirowe odpychały ją od stołu - więc się uniosła... Ale wysoko się tak nie poleci, bo siła jest odwrotnie proporcjonalna do czwartej potęgi odległości; ani długo się nie polata - prąd wielokrotnie przekracza wartość, jaką miedź wytrzymuje przez długi czas, więc pewnie po minucie, albo i wcześniej, cewka...
A powinny być takie miękkie jak po dłuższym postoju. Dymienie może być lekkie (nie mówie o takim widocznym w tylnim lusterku) - w końcu gdzieś musi iść płyn. A świece suche? Choć ja ostatnio robiłem UPG w astrze F ale nie grzał mi się nic a nic więcej niż zwykle choć ciśnienie było konkretne i zawór na zbiorniku płynu syczał. Oczywiście płynu ubywało,...
Turbina była wymieniana u znajomego mechanika, ale nic nie zostało mierzone. Jak samochód pracuje i odkręcę korek od oleju to wydobywa się jakieś ciśnienie. To by świadczyło o nieszczelności tłoków ?
Witam, Detale auta: Opel Corsa 2010 1.2 16v benzyna A12XER kod silnika Auto po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą, łańcucha itp. Odpala bardzo dobrze, silnik pracuje cicho, bez objawów wypadania zapłonu. Podczas jazdy brakuje mocy, i czasami bardzo mocno kopci(mam na myśli chmurę dymu że nic nie widać w lusterku wstecznym)....
Witam, spaleniu uległy potencjometry, żaden z nich nie jest w tym momencie sprawny i to właśnie z nich się dymiło. Mówiąc o świetle chodziło mi oczywiście o zainstalowanych przeze mnie LEDach, korków mi nie wywaliło, zasilacz też zachował sprawność
Witam, pojawił mi się problem w mercedesie 914, silnik 6.0 l bez tubiny. Z dnia na dzień zaczęło mi dymić spod korka oleju, zwykłym dymem spalinowym. Silnik bezproblemowo odpala nawet w tęgie mrozy, nie ma świec żarowych ani płomieniowej, silnik jest w bardzo dobrej kondycji i nigdy nie było z nim problemów (chcę tu zaznaczyć, że silnik jest dobry a...
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
Mam takie pytanie odnośnie takiej wymiany jaka jest kolejnoś dokręcania śrób głowicy i jakim momentem je dokręcić.Objawy były takie że auto troche dymiło ale dziwne bo tylko na wolnych obrotach i pod korkiem oleju jest taka jasna mazia ale nie powiem bo po zdjęciu głowicy niewidać żadnych uszkodzen
Jak już wszystko sprawdzisz (bezpiecznik, silnik wentylatora, temowłacznik, termostat) a nadal nie będzie działało - to sprawdź jeszcze wiązkę wentylatora, bo mimo że jest w peszlu u mnie uszkodziła się izolacja jednego z przewodów i z miedzi zrobił się zielony proszek pod wpływem wilgoci i soli... Czy działa termostat - po dłuższym postoju (ostygnięciu...
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"... Czyli w prostych słowach co mam przez to rozumiec? Pozdrawiam UPG=uszczelka pod głowicą. Nie dymi na biało? Nie robi się "budyń" pod korkiem od oleju? Nie dymi i korek czysty. Uszczelka pod głowica...
Odkręciłem korek i lekko dymi się spod korka
No właśnie auto robi codziennie trasę w jedną stronę 15km prędkością autostradową. Totalnie nic pod maską nie wzbudza mojego niepokoju. Olej jest, płyn jest.. Żadnych mazi pod korkami, temperaturę trzyma idealnie. A dymienie jest dosyć znaczne. Jedyna sugestią jest zle działający egr ale czy może on taki objaw powodować ?
Kolego takie pytania bez "zbadania pacjenta" to sam rozumiesz - do wróżki. Jeśli nie masz zaufania do mechanika to nie dawaj mu zarobić. Jeśli silnik ma przedmuch do komory korbowej i bierze olej to pierścienie do wymiany (objawem może być dymienie spad korka wlewu oleju i wyrzucanie bagnetowego wskaźnika poziomu oleju z miski olejowej). Kompresję można...
Witam, Po prawdzie już się nie dymi, bo wyłączyłem z gniazdka wtyczkę, a kiedy ostygło, wymieniłem je na nowe... Wyglądało to tak, że jakiś czas temu zauważyłem, że wtyczka odkurzacza po wyjęciu z jednego z gniazdek jest ciepława... myślałem, że mi się przywidziało, ale nie - następnym razem była naprawdę gorąca. Zaplanowałem wizytę elektryka, ale (biję...
Radości nie było końca przez pierwszy miesiąc. Czyli podłączone było w prawidłowe "dziurki" - jak to nazywa autorka. Następnie lekko śmierdziało coś się dymiło i pyk raz wybiło korki i od tej pory działają tylko 2 lewe palniki a kabel wraz z zaciskiem srobowym się przepalił. Kupiłam zatem nowy. Bo to trzeba umieć podłączyć. Zwłaszcza, że listwa przyłączeniowa...
Ten samochód dzisiaj kupiłem. Płyn chłodniczy ma nalany aż po korek (tak nalał sprzedający).Przejechałem nim ok. 100 km. Raz dymi mocniej raz słabiej. Po pokonaniu trasy 100 km dymił dość mocno, a później tylko trochę.
Witam, dym jest siwy, niedopalone paliwo. Przy postoju na jałowych nawet jak nie ma dymu to czuć w aucie spalinami. Nie jest to webasto, sprawdzałem, poza tym nie działa. Innych objawów nie ma, silnik pracuje normalnie, nie ma spadku mocy. Odpala bez problemu. Być może trochę więcej pali, ale ciężko stwierdzić bo sporo w korkach stoję. Objaw się potęguje...
Olej jest czysty Jak pod korkiem tak bagnet, oleju nie przybywa. Samochód kopci na biało jak sie lekko rozgrzeje Wycieków brak ...
Witam Posiadam Passata B5 2.8 V6 AMX z LPG. Kupiłem go miesiąc temu. Zawsze jak przyprowadzam sobie nowe auto to robię płukankę + zalewam olej taki jaki ma być przewidziany do danego motoru. Od niedawna puszcza mi momentami obłoki niebieskiego dymu. Problem jest o tyle dziwny, że z rana dymu po całej nocy nie ma... Opiszę kolejność działań po której...
Witam Prośba o rozwianie wątpliwości. Są dość duże ilości oleju w kolektorze dolotowym tuż przy wejściu odmy. Cały kolektor był umazany tym olejem, przeciekało na łączeniach. I teraz moje pytanie: Zużyty silnik? silne przedmuchy do skrzyni korbowej, po odkręceniu korka oleju dość ostro się tam dymiło. Czy może zapchany filtr powietrza, co sugerował...
A to pokażcie mnie takiego tdi gdzie na gorącym "para" nie wydobywa się po odkręceniu korka. Chętnie zobaczę. Do sprawdzenia ciśnienie sprężania ,stan krzywek i popychaczy i ciśnienie na tandem .Potem można się dalej bawić.
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Wydaje mi się że jest mokra od benzyny. Uszczelniacze są wszystkie nowe, jak wspomniałem silnik jest świeżo po remoncie. Korek oleju się nie poci, po jego zdjęciu na pracującym silniku nie czuć podmuchów powietrza.
Olej dociera wszędzie, odkręcałem pokrywkę tą od ustawiania luzu zaworów i po odpaleniu tryska jak głupi, ubytek poprzednio był przez słabe pierścienie i olej się po prostu spalał bo kopcił i przez moje niedopilnowanie go zbrakło. I teraz jak bym nie jechał to i tak się grzeje i to mocno bo pomimo słabej pogody i wiatru czuć ciepło na nogach a jak postoi...
Tak, wytworzy się korek gazowy z wody zawartej w płynie. Zaciski do roboty, pewnie już przegrzane uszczelnienia, hamulce łapło bo do wymiany węzyki elastyczne.
Witam Mialem problem z dymieniem na bialo, wymienilem uszczelke pod glowica ale jak dymil tak dymi. Wziolem go na trase 160 km, nie zauwazylem ubytku wody ale widac bylo dym z lusterku wstecznym podczas gdy zadne inne auto na trasie nie dymilo. Glowica byla planowana, co jeszcze moze byc powodem dymienia oprocz uszczelki? Jest go wiecej niz w porownaniu...
Podłączyć do sieci i obserwować. Jesli w ciągu kilkunastu minut zrobi się gorący lub wręcz zacznie dymić to uszkodzony. Przez ciebie albo już wcześniej. Jeśli będzie chłodny to raczej sprawny i takie właśnie manapięcie
Nie wymieniaj w ciemno tylko diagnozuj. Podłącz go na krótko. Jak będzie działać to przyjrzyj się modułowi wentylatorów. No i rzecz jasna bezpiecznik Przyczyną był bezpiecznik ,wentylator działa ,interesuje mnie jeszcze ten olej w okolicy intercoolera Czy powodem uszkodzonogeo intercoolera może być zwiększenie dymienia samochodu oraz "świst " turbo...
Zaznacz kreskę na zbiorniku i zobacz jeszcze na olej czy się nie zmienił i korek wlewu oleju czy jest na nim biały nalot , może jeszcze turbinę trafiać powoli skoro słychać dziwne jeki i stęki
mają silniki PMM inne niż BLDC. Czyli są zasilane tworzonym na bieżąco impulsowo, ale jednak, sinusem. BLDC to zasilane trapezem. co w praktyce nic nie zmienia ze sprawnością - ba nawet ją często pogarsza PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor) są konstrukcyjnie prawie odmianą BLDC/bardzo podobne - jednak mają większe wymagania co do sterowania -...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Przepraszam dym leciał z 0012. Dopiero po wyjęciu dokładnie przeczytałam. Wymieniłam 103N0012 i po włączeniu najpierw zamrażarki chodzi, natomiast w momencie włączenia guzika od chłodziarki, natychmiast padł mi prąd w mieszkaniu i kamienicy i nie świeci żadna kontrolka. Przedtem jak się dymił 0012 kontrolki świeciły Po włączeniu powtórnym korków, dzieje...
Tak kable są podłączone prawidłowo. Przed chwilą wróciłem z garażu i martwi mnie fakt że spod korka wlewu oleju dmucha dość mocno dym.
Problem został rozwiązany.Okazało się że metalowa uszczelka pod wtryskiem zastała "wydmuchana" przez tłok.Po odkręceniu korka wlewu oleju dymiło mocno.Diagnoza wszystkich wtrysków pokazała że jeden nie nadaje się do dalszej pracy.Wymiana wszystkich uszczelniaczy (a są 3 różne na każdym) znacznie poprawiła pracę silnika.Głowica została splanowana zawory...
Rozrząd sprawdzony i jest ok.Synchro jest na "0".Korekcje wszystkie bliskie zera.Bipy na 23 kanale 35,10,5,15.Przepływ powietrza na postoju 245 a jak egr zamknięty 460. A na postoju jak go z rana z trudem zapalę chodzi puki zimny bez dymka i zachwile zaczyna dymić.Dostaje tyle ropy że po odpięciu wydechu przed katem kapie ona z rury.Sprężanie 4X30bar....
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
Kolego autopoldi trafiłeś zdjełem pokrywe i porządnie przedmuchałem i przestał dymić tzn puszcza dymki spalonego oleju ale to w małych ilościach, myśle że to pozostałości w ukłacie wydechowym się wypalają. Ale jutro z rana jade sprawdzić ciśnienie na cylindrach bo jak korek odkrecę od wlewu oleju to delikatnie do góry podskakuje na wolnych obrotach.
No cóż jak pech to pech. Ja np w swoich dwóch spawarkach zastosowałem właśnie tą taśmę i nawet gdy już z gorąca zaczyna dymić ta na MMA (po godzinie bezustannego spawania) to nic się nie dzieje, daje jej odpocząć i za jakiś czas spawam dalej. W transformatorze spawalniczym który wykonałem nie dawno(do migomatu, przekrój rdzenia 104cm2) również zastosowałem...
Witam. Wszystkie wtryski sprawdzone - uszczelki ,podkładki nówki. A silnik dalej dymi z bagnetu i korka oleju po rozgrzaniu :( Zmienię dziś olej, zaleję nowy 5w40 i sprawdzę, czy to ta ropa, co wleciała do oleju parowała, ale nie sądzę, żeby 150gr ropy w 8l oleju zrobiło takie zamieszanie. Najśmieszniejsze, że silnik chodzi pięknie - jutro zamieszczę...
Po prostu masz zuzyte uszczelniacze na zaworach i stad te dymienie i zuzycie oleju. Mozesz zmierzyc kompresje ale nie wierze w to ze silnik jest do remontu po przebieg 220 tys km na ten silnik to zaden przebieg. Mialem kiedys passata z tym silnikiem i mial przejechane duzo wiecej, nie bral mi oleju. Proponuje udac sie do autoryzowanego serwisu oni ci...
Ciekaw jestem, czy ma to związek z dymieniem na biało. Z tego co widzę, stację z Carrefoura raz w miesiącu zaopatrują. Jutro zaleję 10L na Shellu i zaleję PB98. Zobaczymy co się stanie. Płyn mi nie znika, nawet grama oleju w nim nie ma. Nie przybywa też. Temperatura silnika w normie, obroty, odpalanie, moc i inne. Olej w silniku czysty, korek bez masła...
Witam, Od jakiegoś czasu zauważyłem dymienie z Rury wydechowej tylko na ciepłym silniku, szczególnie po dłuższym postoju (np korek) po ruszeniu potrafi sporo zadymić, spaliny śmierdzące jakby olejem ale nie są one błękitne tylko bardziej szare. Zastanawia mnie czy to pieescienie/uszczelniacze zaworów? Zastanawiałem się też nad odmą bo widać ze ktoś...
Sądząc po roczniku masz już rzadko spotykaną pompę wtryskową CAV Lucas.Widziałbym tu trzy możliwości: - prawdopodobnie głowiczka w pompie (czyli sekcja wys. ciśnienia) jest wypracowana, - pompa CAV Lucas sama zasysa paliwo ze zbiornika, może być że na wolnych obrotach rozgrzane paliwo (czyli o małej lepkości) już nie jest podawane przez wypracowaną...
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Jest dokladnie tak jak piszesz twarde przewody jak odkrece korek podnosi sie płyn w zbiorniczku. PYTANIE Jesli to uszczelka pod głowicą to czy by nie dymił albo jakis spadek mocy??? Wymienilem termostat dzisiaj, jest dobry bo sprawdzałem w wodzie i jest taka sytuacja ze przy 90° termostat sie chyba nie otwiera bo jest zimny przewód który odchodzi od...
Kolego rozrząd ustawiany był na blokadach. Płyn okej nie ubywa go. Olej zmieniałem i jest go tyle samo. korek wlewu oraz bagnet jest czysty. Sprawdził bym jeszcze raz ten kąt wyprzedzenia ale nie wiem jak się za to zabrać. Dodam ze to dymienie wystąpiło nagle dzień po tym jak zaczął nierówno pracować silnik.
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Miałem ten sam problem, u mnie padały wszystkie pomysły co to moze byc , masełko sie robiło i nie chciało przestać zmieniłem głowice uszczelek kilka przy okazji śruby itp , nie wiem jak u Ciebie ale zobacz czy pod pompą wody nie masz małej srubki za nią jest olej, u mnie była niedokręcona i wpadał olej do wody robiąc masło i dymił, zapach wydawał mi...
Dzięki. Kolega sprawdzał że wtryski od 2.4 pracują na 120-140 bar. A od 2.5 210-230 bar. Średnica tłoczka pompy też jest podobno większa, a co za tym idzie i szybkość wtrysku. Ale jestem otwarty na sugestie bo w zimę będę chciał to ogarnąć. Na razie jeździ ciszej przyjemniej tylko to dymienie na wolnych. Dodam jeszcze że problem dotyczy nie tylko zimnego...
Problem rozwiązany. :D AKUMULATOR Wyjąłem do podładowania aku i sprawdziłem poziom elektrolitu, okazało się , że w jednej z cel jest zwarcie, aż korek okopcony był...Aku przy jakimkolwiek obciążeniu(np. włączenie zapłonu)dymił lekko i się gotował. Założyłem inny i cienki aż bzyknął, wszystko działa, jutro jadę po nowy akumulator. Pożytek z tego taki,...
Witam Mam problem z quadem chińczykiem 125 Gdyż dymi on mocno na biało z odmy oleju po paru minutach jazdy ,jak i po odkreceniu korka oleju też wylatuje dużo dymu ,a gdy nagrzeje się jeszcze mocniej zaczyna dymić z głowicy ,podejzewam że pierścienie ale nie mam pewności bo dymi z głowicy :/ czy można tak w ogóle jeździć ?
U mnie dmucha z korka spalonym olejem, a z bagnetu jakby zgasić świeczkę dość obficie ale z małym ciśnieniem wydmuchane. Sprawdź cz nie masz zatkanej (uszkodzonej) odmy. Bo obiawy które podajesz na to wskazują.
Według mnie to typowy objaw zużytych panewek na wale przez co ucieka ciśnienie.Jedyna rada to regeneracja wału (przy okazji dorobią nowe panewki).To dymienie to zapewne przez to,że silnik się przegrzewa bo nie ma dobrego ciśnienia oleju - poprostu gotujesz silnik.Ewentualnie masz wywaloną uszczelkę pod kapą zaworów, korek oleju kiepski lub uszczelki...
Witam Kolegów Mam kłopot z silnikiem 2.0 HDI w 307-emce z filtrem cząstek stałych, a mianowicie poprzedni właściciel zamontował emulator filtra cząstek stałych ojciec kupując auto nie wiedział co i jak, autko przez rok jeździło ok i nagle PROBLEM. Auto paliło a potem gasło na kompie u mechanika wyszło że zawór regulacji wysokiego ciśnienia na listwie...
żeby sprawdzić co jest warty silnik nie odkręca się korka wlewu ale raczej wyciąga bagnet-nie chlapie olej i można zobaczyć jaki gaz się wydostaje- jeżeli jest to znaczne dymienie na niebiesko to znaczy,że silnik ma przedmuchy z cylindrów i bierze olej. Kompresję w tym silniku najlepiej sprawdzić specjalnym przyrządem-wykręca się świece żarowe i podłącza...
https://obrazki.elektroda.pl/8256581900_... https://obrazki.elektroda.pl/7141550600_... Witam jaka moze być przyczyna takiego dymienia silnik chodzi normalnie wypycha powoli olej z pod korka i z bagnetu na wolnych obrotach dzisiaj zdielem odme i tak wygladala na pewno nie przepuszcza powietrza bo jest twarda i oblepiona...
Wiem, że rozrząd ustawia się na blokadach, więc wałek nie ma jednego ustalonego położenia, ale odradzałbym kombinowanie z tym. Jak już to pojedź do warsztatu który potrafi ustawiać Chryslera CRD i niech po prostu sprawdzą poprawność złożenia. A sprawdzałeś odmę ? - jak odkręcisz korek wlewu oleju na wolnych obrotach, jakie masz efekty ? Spróbuj jeszcze...
Podłączyłem pod spawarkę.Tylko włączoną bez spawania. Pierwsze 3próby OK. Kolejna wybiło korki - może za szybko włączyłem i kondensator się nie zdążył rozładować. Załączam korki - znów wybiło. Ostatnia próba i chodzi znów ok. Włączyłem jeszcze raz do sieci i chodzi ok - zaczęło się dymić z warystora (390VAC).Po wylucie okazał się zwarty, bez niego na...
Witam TV j/w nagle zaczał dymić (cały pokój w białym dymie)i wywalił korki w domu. Po rozkręceniu widoczne rozerwane 2 równoległe 120MF/450V, spalone-zwarte Q3, Q4-FB20N50K i FD801S-oporek bezpiecznikowy, wypalona ścieżka łącząca elektrolity, Bezp wejściowy OK. Czy może ktoś już walczył z takim "klopsem"? Nie mam schematu i koncepcji w sieci nie było...
Jeżeli nie ma pomyłki i ubywa 1litr na 10.00km to jest bardzo dobrze. Doładowany silnik zużywa olej, to normalne. Jeżeli masz tak duże ciśnienie na odmie to winna może być turbina, przepuszczająca spaliny przez wąz odpływowy oleju. Najłatwiej zweryfikuj to zdejmując korek wlewu oleju na pracujacym silniku. Turbina może być tez odpowiedzialna za ten...
Witam, posiadam od prawie roku Volkswagena Caddy 2.0 TDI, 140 KM. Od paru miesięcy mam nastepujące problemy: < czasami mocno dymi na niebiesko. Trwa to parę minut i potem znowu przestaje. Silnik nie musi być przy tym zagrzany. Parę razy zauważyłem, że dymi już po 4 przejechanych kilometrach. Najczęściej zaczyna dymić, jeżeli w trasie na chwile przystanę,...
Czy może mi ktoś kto wie napisać dlaczego wentylator chłodnicy w moim Seacie Toledo II włącza się tylko na pierwszy stopień na jakieś 15sekund tylko ? czujnik w chłodnicy był wymieniony termostat raczej się otwiera uszczelka pod głowicą też była wymieniona a także pompa wody jest to problem szczególnie gdy stoję w miejskim korku bo wydaje mi się że...
ursus dymić dymić przyśpieszać honda dymić
zespół parzenia pompa wspomagać renault laguna xantia regulator
Lokalizacja przekaźnika pompki paliwa w John Deere 5720 Pedał hamulca kopie podczas hamowania - przyczyny i diagnostyka