W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
Znajdziesz tu: http://oto.to/schematy/automat/statidyn.... . Przy pańskiej skrzynce będzie problem, konieczne specjalne "oprzyrządowanie", ponieważ chłodnica oleju umiejscowiona jest na skrzyni biegów a nie w chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Jeszcze nie? Tzn. próbowałeś? Czy jeszcze nie próbowałeś?
albo do Prof. Chrisa :) do Białegostoku, gość jest super fachowcem i do tego bardzo fajny i uczciwy https://www.google.com/search?client=ope... ps: skrzynka rozdzielcza to taka przystawka do skrzyni biegów, jeśli masz napęd 4x4, i tam się leje olej przekładniowy, a nie ATF jak do skrzyni i jeśli już tak wymieniać chcesz dobrze,...
Hmm, znalazłem jeszcze jednego speca z okolic, ktory uwaza że wymiana dynamiczna oleju powinna załatwić sprawę ;). Jutro podjadę raz jeszcze na komputer i każe sobie zapisac kody błędów
Grubościenna rura kanalizacyjna o średnicy 110 mm i długości ok 90 cm miałaby pojemność pożądaną - ok. 8 L. Do tego dorobić tłok i dwie ściany końcowe; Do przesuwania tłoka z ciśnieniem 0,5 bar (taki sobie wypływ) potrzeba by ok 20 kgs?!
Jak zdejmiesz miskę to wyleci olej tylko ze skrzyni , zostaniew konwerterze, przy statycznej wymianie nie wymieni sie całkowicie oleju potrzebna jest wymiana dynamiczna ale i taka wymiana jest stosowana. Poozdrawiam....
Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
Dzięki Romuald. Olej już zamówiony, w sobotę go zaleje i zobacze co i jak. Jeszcze raz dzięki. Dodano po 4 A jeszcze jedno pytanko. Czy w obecnej chwili gdy nie ma jeszcze założonej chłodnicy , po zapaleniu auta nie zaciągnie skrzynka sama oleju podając go do węża od chłodnicy? Słyszałem o wymianie "dynamicznej " polegającej na tym że jednym wężem...
U mnie dziwny problem - czytam wszystkie fora i nikt nie ma tak jak ja. Pacjent: Grand Scenic 2.0 automat (DP0) Jeśli skrzynia jest zimna to zmienia biegi bardzo ładnie, a jak się rozgrzeje to jest bardzo dziwnie: Przy jeździe emeryckiej (lekkie dodawanie gazu) szarpie przy zmianie biegów w górę(przy redukcji zazwyczaj jest ok), ale jak jeżdżę dynamiczniej...
Sprawa z kontrolką ciśnienia nie jest taka prosta. Tu występuje dynamiczna kontrola ciśnienia oleju. Szczerze mówiąc czytałem o tym miesiąc temu i nie zagłębiałem się w to, bo nie dotyczyło mnie to (Passat'95 benzyna) z uwagi na brak problemu (ODPUKAĆ !). zrzuty:
Wszystko odnośnie zagadnienia wymiany oleju w skrzyni jest na polskim forum W203: wymiana dynamiczna, rodzaje oleju, najcześciej spotykane usterki.
Mogłem za jeździć skrzynię nie dbając o nią. Olej należy wymieniać regularnie. Spróbuj jeszcze dynamicznej wymiany oleju może po takim płukaniu cos pomoże Tyle co wymieniony , 1.5tyg temu. Tak że nie widze sensu wydatku znów 800zł na próbe. Ktos (wczesniejszy właściciel) najwidoczniej nigdy nie wymieniał oleju w skrzyni. Dodano po 1 dynamicznej wymiany...
Wlewa się przez bagnet. Ile to nie wiem. Wlewaj powoli i sprawdzaj. Pamiętaj że olej w skrzyni jest tylko za mało. Pojeździj i sprawdź stan oleju. Jeżeli skrzynia ocalała i pracuje poprawnie to umów się na wymianę filtra i dynamiczna wymianę oleju.
Wymiany skrzyni oczywiście przy twoich objawach nie można wykluczyć. Na początek spróbuj sprawdzić stan oleju, zdejmij miskę olejową, zobacz, jak dużo jest w niej opiłków i szlamu. Jeśli dużo błyszczących opiłków - skrzynia szrot. Jeśli dużo szlamu - jest szansa uratowania poprzez dynamiczną wymianę oleju.
Powinna być taka jak ta zamontowana w aucie. Kiedy robiłeś ostatnią dynamiczną wymianę oleju w skrzyni?
Witam jeśli tylko wymiana oleju, nie dynamiczna to oleju wchodzi 4 litry i tylko ATF+4 żaden zamiennik, bo będziesz mial problemy, olej w servisie wbrew pozorom nie jest droższy od zamienników.
Ale lepiej chyba dynamicznie go przelac prawda??
Nie nie, to na bank skrzynia, wyczaiłem to bo specjalnie podeptałem... Tylko po skakaniu biegami do odcinki gdy skrzynia sie przegrzeje tak się dzieje, gdy trochę ostygnie wszystko wraca do normy. No i było czuć tak jakby przypalonym sprzeglem choc nic nie czuć żeby ślizgało. No nic, trzeba bedzie zrobic dynamiczna wymiane oleju wraz z plukaniem skrzyni...
Są dwa rodzaje wymiany oleju statyczna i dynamiczna. Olej musi być zagrzany do temperatury pracy później spuszczasz po odkręceniu miski wymiana filtra odpowiedniego zakręcasz i zalewasz nowy. Przy dynamicznej trzeba trochę umiejętności i mieć sprzęt.
Biały czujnik ciśnienia audi80 silnik abt/abk ma 1.8bar lub czerwony 2.5bar silnik abc/aah wszystkie gwint m10x1 Samochodowe czujniki załączają się przy niższym ciśnieniu. Głównie podstawowe wyłączają > 0,5bar NC, te co wyżej pisałem są NO do dynamicznej kontroli oleju.
Nie słuchać mechanika, olej wymienić. Po wymianie oleju (metodą statyczną) nie będzie żadnych problemów ze skrzynią. Ps. skrzynia multitronik w Audi nie posiada sprzęgła hydrokinetycznego, nie trzeba wymieniać dynamicznie.
Przy dynamicznej wymianie oleju w skrzyni odmierzają poziom zlany i uzupełniają podobną objętość. Jednak co w przypadku gdy nie wiemy ile oleju ubyło? Jaki jest prawidłowy poziom? Nie wiem skąd takich bzdur się dowiedziałeś. Podczas wymiany dynamicznej i tak mechanik sprawdza w nocie katalogowej ile oleju wchodzi.
Żeby wymienić większą część oleju w skrzyni, trzeba zdemontować blok zaworowy albo przeprowadzić wymianę dynamiczną. Poziom oleju zawsze ustala i sprawdza się na uruchomionym silniku, na zgaszonym i po odkręceniu wewnętrznego korka olej ze skrzyni ma wyciekać. W tej skrzyni olej możesz też zalać z góry, za pozycjonerem,bliżej ściany grodziowej jest...
Autko stało jakieś 3mśc, tylko czasem go przepaliłem. Jednego dnia odpalam i coś Rzegocze. Poza tym wszystko w porządku, auto jeździ dynamicznie, oleju nie bierze , a pali mi 8L teraz na oszczędnej jeździe. Skoro autko stało i nie jezdziło to często takie odgłosy się pojawiają ,powód to wiadomo wilgoć która atakuje w naszym aucie co się da :idea: nawet...
Tak, brązowy 0,8bar na górze odlewu aluminiowego do którego jest wkręcany filtr oleju, a biały 1,8bar od dołu Jak układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju drze ryja powyżej 2500rpm, to padł biały Ps. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju pojawił się w golfie mkII w 1983r. czyli 26 lat temu, jak mechanik do tej pory nie wie jak on działa, to powinien...
Skrzynia aisin, czyli ździera się niemiłosiernie. Zrób jak najszybciej dynamiczną wymianę oleju. Co do obrotów, to zapewne da się to ogarnąć chipsem, ale musi być dobry modzący. Generalnie z tymi obrotami to chodzi tradycyjnie o ekologię. Nikogo nie obchodzi, że silnik się męczy, "oni" wychodzą z założenia, że im niższe obroty tym niższa emisja co2,...
podjedż zrobie... Dodano po 2 dynamiczna wymiana oleju w skrzyni kasowanie licznika wymiany oleju i adaptacja skrzyni jak to nie pomoże to sterownik z zaworami na stół czyszczenie w ultradzwiekach i regulacja zaworu sl...
Wymiana wymianie nie równa. Można tylko olej wyssać i nalać drugi= 15 minut. Można zdjąć miske , wymienić filtr, zamontować miskę, i zrobić wymianę dynamiczną. U mnie (w innym aucie oczywiście) z naprawą małej nieszczelności na wężach od chłodnicy+ wymiana filtra, czyszczenie miski z resztek szczeliwa, +wymiana dynamiczna oleju wyszło 3 godziny. Ogólnie...
Skrzynia 722.6 zazwyczaj nie ma korka spustowego z konwertera w związku z tym zalecana jest tzw. dynamiczna wymiana oleju.
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz
Kontrola dynamiczna ciśnienia oleju sygnalizuje jego brak, czujnik podpięty?
Poczytaj sobie o dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w VW.
Skrzynia zapewne 8hp od zf, choć to trzeba ustalić po numerze vin. Wpisz w Google frazę bmw 8hp i włącz grafikę. Po prawej stronie skrzyni zobaczysz korek na klucz ampulowy 8mm. Odpalasz auto i odkręcasz korek jak leci olej, to jest stan prawidłowy. Jak nie poleci, to trzeba dolać. Ale warto rozważyć wymianę oleju dynamiczną.
Witam, Napisz proszę kiedy ostatnio zmieniałeś olej w skrzyni? Jeżeli nie masz tych informacji to napisz jaki masz jego kolor? Jeżeli wymiana była przeprowadzana niedawno, to była statyczna, czy dynamiczna? Później sprawdź poziom oleju na bagnecie. Na ustawieniu N (wcześniej przełącz kilka razy na postoju P-R-N-D). Pamiętaj o odczycie Cold / Hot (zaznaczone...
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Oczywiście że ma. Z alternatora bierze info o obrotach silnika, bez tego dynamiczna kontrola ciśnienia oleju nie działa.
nie uzywaj zadnego specyfika do czyszczenia skrzyni, zrob dynamiczna wymiane oleju w skrzyni, a wczesniej odczytaj bledy vagiem.
Gatunek AISI 304, 10 x 1 mm, nakrętka M8 będzie gwintem do otworu, bo będzie śruba wkręcona do środka rurki, całość w oleju, obciążenia dynamiczne rozciąganie tak maksymalnie do 200 kg.
A poradzi ktoś z pompą oleju? Kontrolkę oleju zostaw w spokoju, dynamiczna kontrola ciśnienia oleju potrzebuje sygnału obrotów silnika, w tym przypadku z alternatora. Także dopóki nie zrobisz porządku z alternatorem "konewka" będzie migać.
Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
Moim zdaniem jeśli założysz licznik z obrotomierzem (oczywiście pasujący do rocznika auta, bo mogły być jakieś zmiany na przestrzeni produkcji) to obrotomierz będzie działał. Opieram się tutaj na wiedzy z Golfa 2 z silnikiem 1.6TD. Na 99% sygnał W z alternatora jest doprowadzony do licznika, a służy on do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (zależnej...
Dlaczego zadajesz takie dziwne pytania? Prowadzisz jakieś badania naukowe? Znajdź kogoś, kto zrobi dynamiczną wymianę oleju i będziesz miał po problemie.
To się nazywa "dynamiczna kontrola ciśnienia oleju".
Sprawdzić ciśnienie oleju manometrem, to podstawa. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju działa tak, że jak powyżej 2500 rpm nie zadziała czujnik 1,8 bar (ma się zewrzeć) to włącza alarm
Tiaaa, właśnie dostałem CG-NATem. Duża część stron wywala 403, tj. PrimeVideo, Ubisoft czy IMDb, już zgłoszone do techników. A żeby im serwery padły, a samochody zarządu miały cotygodniowe wycieki oleju.
Czy to usterka obrotomierza może mieć wpływ na mruganie kontrolki ciśnienia oleju ( brak obrotów żle jest interpretowany przez dynamiczny system kontroli ciśnienia oleju )Czy ma ktoś oscylogram sygnału jaki powinien wychodzić z ecu do licznika (obrotomierza)?
Poważnie? Mnie mówili, że minimum 1500 zl z olejem.. Który rodzaj wymiany polecasz, jako najlepszy- statyczny czy dynamiczny?
Kupiłem skrzynie WG + konwerter. Czym wypłukać przed montażem " nowy " konwerter + przewody do chłodnicy + chłodnicę ? Później i tak zrobię dynamiczną wymianę oleju w skrzyni.
Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju sygnalizuje (akustycznie i migającą kontrolką) sytuację gdy silnik przekroczy 2100rpm i nie zadziała (zwarcie)czujnik ciśnienia oleju 1,8 bar (biały)
Witam Dziekuje z pomoc , ale jestem z lubania a tu w okolicy nikt nie robi dynamicznej wymiany oleju wszedzie gdzie dwoniłem to tylko spuszczaja stary i wlewaja nowy olej .Chyba bedzie trzeba pojechac do wrocka.Pozdrawiam
ATF ok 8.0 L musisz mieć, dokładnie wchodzi 7.3 Masz 2 metody dynamiczna i statyczna. http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten...
Witam. Posiadam audi a3 8l z 2001 r z skrzynia tiptronic Od jakiegos czasu skrzynia zaczęła sie slizgac na 4 i 5 biegu. Auto po dynamicznej wymianie oleju i nadal to samo... Dodam ze nie wywala błędów. Co moze byc przyczyna slizgania sie biegow ?
Czerwono czarny to po prostu "W" idzie tylko do zegarów, dla obrotomierza i dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Jeżeli po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju mruga, to masz układ dynamicznej kontroli ciśnienia, który posiada 2 czujniki
Impulsy są doprowadzone do układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Oczywiście możesz je wykorzystać do obrotomierza elektronicznego
...i jak wymienić olej. Niestety, to czynność "nieco" bardziej skomplikowana niż w skrzyni manualnej. Masz do dyspozycji dwie metody: - metoda statyczna polega właściwie na wymianie około 70 procent oleju w skrzyni. Procedura serwisowa często wskazuje na użycie specjalnego preparatu płuczącego. Ma on tak dobrany skład, że systematycznie odparowuje...
Normalnie przekładasz, sygnał tacho jest doprowadzony do układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju, więc nic nie trzeba dokładać
A może jakiś pomiar ciśnienia na początek zanim r........ silnik,najpierw pomiary a potem naprawy!!(oczywiście ciśnienia oleju,masz czujnik dynamicznej kontroli ciśienia)
Witam. Ja także miałem takie objawy, tylko w audi 80( silnik też 1.8) Jeździłem z duszą na ramieniu. U mnie okazało się,że zsunał sie z końcówki umnieszczonej na aparacie zapłonowym jeden kabelek.Końcówka znajduje się mniej wiecej w połowie wysokości obudowy aparatu zapłonowego. Stąd brane sa impulsy do pomiaru dynamicznego cisnienia oleju. Pozdrawiam.
nie zgadza mi się w żaden sposób ilość przewodów do podłączenia pod sam rozrusznik I alternator. do rozrusznika: 1 automat, 2 szczotki, 3 (6mmq)może być przejściowy, do rozrusznika: mogą być 2 czerwone 6mmq. Jakie to auto? czujnik ciśnienia oleju i temperatury cieczy, zaponiałem: czujnik ciśnienia oleju w głowicy, czujnik dynamiczny w podstawie filtra...
Uszkodzenie układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (znajduje się w liczniku) może powodować takie babole. Najważniejszy i tak jest pomiar ciśnienia oleju.
Witam! Informacja ta ("UWAGA. Nie wolno stosować oleju do przekładni automatycznych ATF-Dexron II lub Dexron III" stoswać specjalny olej przekładniowy OPEL-19 40 767) pochodzi pewnie ze specyfikacji technicznej skrzyni.Ponadto olejow tej klasy NIE WOLNO mieszac.To znaczy ze wymiana czesci oleju w skrzyni nie wchodzi w gre bo beda klopoty...Jedynym rozsadnym...
ten samochód nie posiada obrotomierza Sygnał obrotów i tak zawsze idzie do zegarów, dla dynamicznej kontroli ciśnienia oleju.
Doswiadczenie z automatami mam czysto teoretyczne. W praktyce ogranicza się ono do wymiany oleju, dynamicznej :D . Skrzynia i okolice są zaolejone, cieżko to zidentyfikowac bez sciagniecia kilku sporych blach więc na razie podchodzę do tego teoretycznie. Wydawało mi się ze na tabliczce jest 833K ale być może przeoczyłem jakis znaczek, jutro postaram...
Witam Po przejściach z ciśnieniem oleju pojawił mi się znów sporadyczny problem...raz na 2 tygodnie i nie za każdym razem przy mocnym wyprzedaniu przy 3500 do 4000 obrotów włącza się na desce żółty okrągły symbol z wykrzyknikiem informując mnie abym nie przekraczał 4000obr i info engine fault workshop i żółte EPC na desce....nie ma żadnych objawów przy...
Nawet jak obrotomierza nie ma to i tak zegary potrzebują sygnał obrotów do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. W TDI/SDI i nowszych sygnał obrotów idzie ze sterownika silnika, nie z alternatora.
Czy naprawde nikt nie moze odpowiedziec na tak proste pytania? Jeśli to proste, to po co pytasz? Płyn DOT4+ w zupełności wystarczy, chyba że na Saharę się wybierasz, przy wymianie powinno wystarczyć 1,3l. Co do oleju to sprawdź http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten... , płukanie niczemu nie zaszkodzi. Klimatyzację wypadało by odgrzybić...
Dynamiczna kontrola ciśnienia oleju potrzebuje sygnału obrotów silnika, w TD bierze go z alternatora, w TDI ze sterownika silnika. 1,9TD 90 konny Nie ma takiego, 1,9TD AAZ ma 75KM.
ze styku W idzie sygnał na obrotomierz i informacja o obrotach do dynamicznego pomiaru ciśnienia oleju Wtyk "W" to nic innego, jak wyprowadzenie jednego z uzwojeń stojanu alternatora. DF - sygnał wejściowy wzbudzenia sterujący cewką wirnika. Najlepiej wymienić na właściwy .
Zmieniałem w dynamicznie olej w automatycznej skrzyni biegów nastoletnim aucie i tylko na plus wyszło.
Ten stabilizator z trzema nożkami zasila wskaznik temperatury i poziomu paliwa.Jak jest uszkodzony to te wskaźniki żle wskazują.W liczniku jest oddzielny układ od dynamicznego mierzenia ciśnienia oleju.
Wymiana dynamiczna czy statyczna? Wygląda na zbyt małą ilość oleju. Sprawdzony poziom oleju bagnetem? Poza tym w cvt nie ma biegów, poza jazdą przód tył.
tak połączyć rezystory aby zanurzone w wodzie Ja zanurzam w oleju. Ale często też uzywam żarówki ze wględu na fajna charakterystyke dynamiczną. Najlepiej to by było stosować obciążenie elektroniczne. Trza se zrobić.
Wykonana byla u drugiego speca 1 adaptacja skrzyni ale zaznaczył od razu że to nie ma wpływu na te obroty. Co więcej nie ma błędów w silniku . Co pojechałem do mechanika to był podpinany pod komputer i czysto niema nic. Wręcz przeciwnie chwalili że silnik w bdb stanie i że ja szukam dziury w całym. Ale po przebyciu drogi z Niemiec do Polski wiem jak...
Zła regeneracja albo masa kiepsko kontaktuje . Najprościej wymienić na właściwy . Ze styku W idzie sygnał na obrotomierz i informacja o obrotach do dynamicznego pomiaru ciśnienia oleju Wtyk "W" to nic innego, jak wyprowadzenie jednego z uzwojeń stojanu alternatora.
Sprawdź czy nie zaśniedział 10 A bezpiecznik w skrzynce ze sterownikiem silnika. Dalej trzeba by podmienić sterownik silnika, sprawdź czy nie pływa w wodzie albo oleju w środku. Jakieś błędy generuje?
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia oleju z białą izolacją (ma zwierać powyżej 1,8 bar) A sam układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju jest w obrotomierzu (jeśli nie spełnione są warunki: obroty>2500rpm i zwarty czujnik wysokiego ciśnienia) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migać kontrolka
Jedno pytanie, ile tego oleju skrzynia straciła i jak długo pracowała bez właściwego poziomu. Co do typu oleju, zgodny z kartą katalogową, przyuczenie wykonasz testerem po wymianie oleju. Należałoby sprawdzić czy w pakiecie nie występuje filtr oleju. W starszych skrzyniach występowała dynamiczna procedura kontroli poziomu oleju, w tej może być tak samo,...
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
Zanikają impulsy z czujnika halla (albo z czujnika wału, o ile ten silnik ma), dlatego silnik gaśnie, a układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju zapala kontrolkę, z czujnikami ciśnienia oleju to nie ma nic wspólnego
Zaleganie może wystąpic podczas postoju pojazdu ( i to miałem na myśli) bo z reguły każdy pojazd więcej stoi niz jeździ- nawet ciezarowy. To co w końcu Ci uszkodziło te rurki- olej czy korozja - zdecyduj się. a pisząc o tej niby kilkukrotnej wymianie , to chyba coś słyszałeś, ale nie do końca- jest to dynamiczna wymiana oleju i polega na jednoczesnym...
Impulsy do licznika są doprowadzone zawsze, jak jest wersja z zegarkiem zamiast obrotomierza, to służą do prawidłowej pracy układu dynamicznej kontroli ciśnienia oleju, niebieski kabel na którymś skrajnym pinie brązowej kostki
zrzuć kopułkę i zobacz czy nie zalałeś aparatu. Jeśli tak to wysusz. Sprawdź podpięcia obu czujników oleju. Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie. W VW jest układ dynamicznej kontroli...
Kondensator przy cewce to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma być podpięty pod zacisk 15 (B+) cewki Do zacisku 1 cewki oprócz kable z aparatu zapłonowego był podpięty drugi, który idzie do zastawu wskaźników (układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju i ew obrotomierz)
na wolnych przy rozgrzanym silniku - 2 bar przy 2000 rpm - ok 4 bar przy 3000 rpm - 5 - 6 bar Ciśnienie oleju może być do 7 bar. Sprawdź układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju. Wszystko było mierzone w warsztacie u mechanika, który jest naprawdę dobry Jeżeli jest dobry to powinien wiedzieć jak sprawdzić. Dodam tylko, że olej wyciska i cały silnik...
Wyczytałem że od 3 do 3,5 litra mam astrę f 1,6 8V. Kupiłem trzy litry oleju oryginalnego GM DEXRON 2 W tym samochodzie przez korek schodzi maksymalnie 2.4 ltr oleju, reszta zostaje w układzie i miesza się z nowym olejem. Nie będę pisał jak to zrobić prawidłowo bo można znaleść w necie. Szukaj ; Statyczna i dynamiczna wymiana oleju w skrzyni automatycznej.
Jaką masz skrzynie AG4 01M? W misce olejowej powinien być korek ustalania poziomu, odkręcasz go na odpalonym silniku, i to co się wyleje to nadmiar, jeśli jest za mało to dolej przy odkręconym korku i zapalonym silniku. Temperatura oleju powinna przy ustalaniu poziomu wynosić około 40 stopni. Jak nie masz jak zmierzyć to rozgrzej go lekko i ustaw poziom....
podpiac manometr sprawdzic cisnienie i sprawa sie wyjasni gdybanie nic nie pomoze trzeba znac zasady działania dynamicznej kontroli cisnienia oleju zeby dywagowac w tym temacie to ja tyle jak spr cisnienie manometrem to sie wszystko wyjasni pomiar to ok 50 PLN
Tam jest dynamiczny odczyt ciśnienia oleju (tzn sprawdza czy ciśnienie rośnie wraz z obrotami i próg minimalny jest podnoszony). Po pierwsze zaprzestać jazdy i niepotrzebnego odpalania. Po drugie manometr w miejsce czujnika i pomiar ciśnienia oleju. Jak ciśnienie ok czujnik do wymiany. Jak nie będzie ok to silnik do gruntownego sprawdzenia. Na pewno...
Dziś po przejechaniu 200 km kontrolka zaczyna migać od 2050 rpm ale po zwolnieniu pedału gazu dalej miga,nawet na wolnych obrotach, gaśnie przy 3 tyś, czyli wnioskuję, że układ nie przełącza czujników bo górny mam odłączony czyli jest rozwarty prawidłowo. Jeżeli jest tutaj dynamiczna kontrola ciśnienia oleju, to jaki układ odpowiada za przełączanie...
Na którekolwiek uzwojenie. wydaje mi się że na którekolwiek uzwojenie to raczej nie bo pod jedno uzwojenie podpięty jest wtyk D+,a wtyk W ma służyć do podpięcia obrotomierza i służy do dynamicznej kontroli oleju w audi 1.6td.W moim aucie ktoś wcześniej wymienił altka na takiego bez tego wtyku W,a słyszałem że można przylutować i ma to swoje miejsce,pod...
Szanowni Państwo Dwa miesiące temu kupiłem auto z przebiegiem około 200.000 km jednak nie wiem kiedy olej w ASB był wymieniany dlatego postanowiłem wymienić go we własnym zakresie - oczywiście w warsztacie. Niestety po przeglądzie auta i (rzekomej) wymianie oleju w skrzyni z autem zaczęły dziać się dziwne rzeczy - typu chwilowe braki mocy i przeciąganie...
podłączyłem dziś alternator, ładowanie działa idealnie, alternator wzbudza się bez podpiętej lin, zostały mi dwa kable niebieski d+ od kontrolki i zielony który też na wsuwkę był do starego alternatora podłączony. Palą mi się kontrolki w liczniku i licznik piszczy. Jak podłączyć lub oszukać brak podłączonych tych kabli co zostały mi od starego alternatora?...
2.0TDI i wszytsko jasne. Spaliny śmierdzą olejem?
Ile wchodzi oleju do tej skrzyni, czy robic wymiane statyczna ,czy dynamiczną? Czytałem gdzieś , że jeśli sie wymienia co 60 tys. regularnie to statyczna daje radę, jak sądzicie?
Dioda ciśnienia oleju raczej włożona jest poprawnie, przed założeniem zegarów w aucie ta kontrolka działała, lecz później sama z siebie przestała świecić. Dodam że w liczniku wcześniej była przepalona dioda ładowania może nowa dioda została odwrotnie włożona i tu cała przyczyna. Nowa dioda ładowania świeci właściwie, problemem jest tutaj dioda od ciśnienia...
Faktycznie, układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w zegarach działa tak, że powyżej 2500 rpm, jeśli nie zadziała biały czujnik 1,8 bar (nie zewrze do masy) to włącza sygnał akustyczny i zaczyna migac kontrolka, jeśli sygnalizuje brak ciśnienia na wolnych obrotach, to problem raczej w braku sygnału prędkości obrotowej silnika, brany w dieslach z...
Omijaj szerokim łukiem serwisy w których twierdzą że nie wymienia się oleju, można wymienić tańszą metodą statyczną (część starego oleju zostaje) lub dynamiczną - olej praktycznie wymieniony w całości .
Jak masz VAG'a to wrzuć logi 013, 018, 023 i dynamiczne 008, 010, 011.
dynamiczna wymiana oleju dynamiczna kontrolka ciśnienia oleju dynamiczna wymiana oleju automacie
budowa anteny helikalnej spawarka napiąć ascii liczbę
intel celeron e3400 smarowanie zawiasy
Wieża audio nie włącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania Jak uruchomić skrypt BAT bez widocznego okna?