W takim cyklu nie przejmuj się na zapas, będzie dobrze. A na próbę zanim wydasz kasę na transformator, weź akumulator od samochodu czy alarmu i sprawdź.
Zwiera się poprzez rezystancję. Regulowaną.
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
Czym się różni hamowanie dynamiczne (prądem stałym) silnika asynchronicznego pierścieniowego, od synchronizowania takiego samego silnika prądem stałym. W obu wypadkach wirnik się zasila prądem stałym i sposób połaczenia jest taki sam (wydaje mi się).
Witam, mam nadzieje, że trafiłem do odpowiedniego działu :) mianowicie chciałem prosić o pomoc w wyznaczeniu charakterystyk hamowania dynamicznego silnika pierścieniowego zasilanego z sieci prądu stałego (chodzi mi o kolejne kroki jakie należało by podjąć w celu wyznaczenia tych charakterystyk).
może podłączenie gwiazda trójkąt by pomogła? Silnik z wyciągarki wiec niech się kolega zastanowi co pisze i w jakim układzie uzwojeń pracuje silnik. Pierwsze pytanie czy silnik grzeje się na obu kierunkach czy w tylko jednym jeśli tak to na którym styczniku ? Proponuje sprawdzić poprawność połączeń mostków U2 V2 W2 oraz styki pomocnicze K1 K2 a także...
Warto przemyśleć zastosowanie regulatora prądu hamowania.
Zapytam jeśli mogę ,czemu to i z jakiego powodu kolega szuka auta w tej cenie od razu do kapitalnego remontu silnika bo to już się przewinęło kilka razy a zastanawiające jest po co pchać się w takie koszta dla auta do pomykania przez powiedzmy rok a nawet do wakacji czyli niecały rok co mija się z celem gdy faktycznie dla podjazdów nawet w tej cenie...
Albo przerywać wykonywanie pracy 140.HSPS0 - tak by załadowywało się od początku (o ile taka "niestabilność" silnika jest do przyjęcia).
BS grupa 000 za wielki kąt wtrysku do regulacji, reszta powinna być OK.
Jeszcze nie? Tzn. próbowałeś? Czy jeszcze nie próbowałeś?
Chce kupić jakiś samochód do 20tyś , najlepiej niemiecki . Nie starszy niż 99r . Z w miarę ekonomicznym ale też dynamicznym silnikiem . Co możecie mi doradzić ?
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Użyj źródeł sterowanych.
Najlepszym wyznacznikiem będą logi dynamiczne silnika. One wskażą ewentualne zużycia. Od tego trzeba zacząć.
- czujnik (cęgi ) to sonda pojemnościowa W.N. do identyfikacji iskry 1 cylindra. - takie metody sa juz stosowane za niezbyt duże pieniądze, pozwalaja zmierzyc wszytkie parametry dynamiczne silnika. - zwykły czujnik , przetwornik piezoelektryczny za 1 zł sztuka , włozony do rury wydechowej lub karteru pozwala określić kondycję zaworów wydechowych, stan...
Może i nie musi. Warto sprawdzać dla pewności. Wszystko by wyszło jakbyś zrobił logi dynamiczne silnika.
Płytka PCB realizuje wyłącznie funkcję dynamicznego hamowania silnika. Zasila również stycznik.
Musisz określić 1. maksymalną częstotliwość sterowania wynikającą z wymaganej prędkości końcowej silnika 2. właściwości dynamiczne silnika wynikające z momentów oporowego, bezwładności oraz napędowego (silnika). Z tych parametrów wynika dopuszczalny minimalny czas rozruchu gwarantujący po pierwsze ruszenie silnika i po drugie rozruch bez poślizgu Stąd...
jednak zaskakującym jest dla mnie fakt, że urządzenie pozostaje w bezruchu, czyżby spadek napięcia byłby tak duży, by uniemożliwić cykl silnika? Po filmie wnioskuję, że w lampie znajduje się zwykła żarówka o mocy 25-40W. Nawet taka 40W pobiera prąd około 0.17A, i najwidoczniej to dużo za mało by silnik wogóle ruszył. Opór tarcia dynamicznego (tarcie...
Najprościej tu chyba będzie kupić silnik z hamulcem Najprościej to będzie ściągnąć podręcznik użytkownika, np. stąd [url=https://www.hitachi.us/supportingdo... przeczytać od deski do deski ze zrozumieniem. Ustawić A044=3 czyli Sensorless Vector Control i cieszyć się zatrzymywaniem silnika bez...
Wcześniej w trasy jeździłem E87 118D. Teraz wybrałem się do Holandii moim Accordem V z 1996 roku. Moje zdziwienie było ogromne. Silnik 1.8 dawał sobie radę bez zająknięcia jechać 120-150. Przejechał za jednym zamachem prawie 1500 kilometrów i komfort, wygoda, wyciszenie było na dobrym poziomie. Szukam auta, które da mi to co ta Honda, ale będzie miało...
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
Zrobiłeś logi dynamiczne silnika? Spojrzałeś na Live Data w VCDS?
Rezystor hamujacy, jest to rezystor, ktorym zwiera sie uzwojenia podczas hamowania dynamicznego silnika. Ponieważ wytraca sie na nim sporo mocy, podlacza się go jako zewnetrzy, o odpowiedniej mocy i chłodzeniu. Zobacz tutaj: https://control.com/textbook/variable-sp...
Witam serdecznie. Stary wątek ale się podczepię :) Chodzi o wysterowanie silnika np: http://www.akcesoria-cnc.pl/?menu=produk... Dokładnie silnik nie został jeszcze wybrany ale sądzę że będzie on posiadał parametry pracy 12~24V prąd max. 15A Zależy mi na dynamicznej zmianie kierunku obrotów oraz regulacji PWM. Zgodnie z zawartymi tu ( http://www.dioda.com.pl/forum/topics20/h...
na forum wszyscy jesteśmy kolegami :D , nie sugeruj się zdjęciem , to nie moje . Oczywiście , że hana200 lub pojedyncze magic jety będą lepsze niż na listwie. Warto też sprawdzić czy zamiast wiercić kolektor można zastosować adaptery pod wtryski benzynowe. Skompletowania wg powyższej propozycji instalacja z pewnością doskonale obsłuży nawet taki dynamiczny...
Zakupiony mostek L293D może okazać się zbyt słaby dla dynamicznego sterowania nawet tak małych silników. W zupełności wystarczy.
Może źle się wyraziłem - chodzi o to że załóżmy stycznik K1 załącza silnik który steruje poprzez przekładnie jakąś prasą która ma w elemencie wykonać pewien otwór. Więc silnik ten pracuje przez jakąś chwilę czasu. Dopiero po wykonaniu otworu powinna rozpocząć się procedura hamowania dynamicznego silnika.
witam wszystkich potrzebuje zastąpić stary regulator odśrodkowy(stabilizacja obrotów) w robionym agregacie prądotwórczym na bazie silnika fiat126p. w grę wchodzi regulator elektroniczny typu P,jednakrze potrzebuje jakieś parametry dynamiczne tego silnika :model matematyczny(transmitancja),ewentualnie wykres odpowiedzi obrotów na wymuszenie skokowe...
Mi bardziej chodzi o dynamiczny silnik z manualna skrzynia. macie jakies konkretne propozycje ?
Żeby zdiagnozować usterkę ,musisz podpiąć kabelek i zrobić logi dynamiczne silnika.
Mam problem. Jak mogę obliczyć P0, ΔP0, ΔPm, U1² mając dane: n= 2870 obr/min U=400V I1= 18,75 A I2=19A I3=22A P1=600W P2=280W
Do poloneza 1.6 GSI a jakie parowniki to zrobię jutro fotki i dodam chodzi mi które zestawienie parownik elektronika będzie oszczędne z zachowaniem w miarę dynamicznego silnika
Poszukuję programu do tworzenia schematów elektrycznych zgodnego z normami UE. Musze w programie przerysować układ do hamowania dynamicznego silnika szeregowego, a układ jest wykonany na stycznikach, przekaźnikach itp. więc interesują mnie programy z elementami czysto elektrycznymi. Z góry dzięki za odpowiedzi!!!
Driver silnika krokowego należy zasilać możliwie najwyższym napięciem, wówczas driver może uzyskać z silnika najlepszą charakterystykę dynamiczną. Zazwyczaj ograniczeniem jest maksymalne napięcie zasilania drivera, napięcie przebicia uzwojeń silnika jest raczej nieosiągalne. na naklejce jest podane napięcie 2.0 V i prąd 1.1A Z tego wynika tylko rezystancja...
Witam mam taki mały problem zrobiłem sobie dynamiczny kierunkowskazy tylko jak silnik nie jest zapalony to wszystko działa poprawnie Ale jak odpale silnik to dynamiczny kierunek wariuje ( film ) Samochód to Audi A4 B8 i pytanie co bym musiał dodać żeby led na odpalonym silniku nie wariował ??
napewno sie wam spodoba, rozwiązanie autorskie, a przynajmniej w necie tego nie widzialem :|. szkoda roboty na typowe tranzystorowe "h-bridge". uln 2803 ma wbudowane diody "przepieciowe", w tym rozwiazaniu chronia one tranzystory. prad sterowania do 500mA, moga sie przydac jakies piko na silniku. i jak komus nie w smak silniki dynamiczne to tym mozna...
Bo znalazłem też informacje że chopper to ..układ do hamowania dynamicznego silnika. Czyli rozumiem że pojawia się osobny prąd który hamuje silnik. A twoja inf. mówi mi że jest to układ zabezpieczający czyli nadmiar prądu jest usuwany z silnika.
Jaki silnik? Zrób logi dynamiczne
U mnie miałem podobną sytuacje Szukałem cierpliwie Na finał wybór padł na citroena c3 2007 rok[ kupiony kilka lat do tyłu] Od właścicielki Krajowy Nie bity Z klimą I dynamicznym silnikiem 1,1 Od handlarza kupiliśmy jedno auto i o jedno za dużo i był to opel
Jak tylko będzie okazja to to sprawdzę ciśnienie sprężania i logi dynamiczne. Silnik przy obecnych mrozach zapala rewelacyjnie mimo, że akumulator mam w nim tylko 50ah Jakie ma być prawidłowe ciśnienie doładowania? - też bym chciał to sprawdzić
Przeczyść lub wymień przepływkę lub sprawdź wężyki podciśnienia na ich szczelność. Chcesz się dowiedzieć więcej to wykonaj logi dynamiczne silnika.
Morph13 To już jawne przyznanie się do ujawniania praw autorskich ABB. :-) Jeśli ktoś opublikował książkę to raczej praw autorskich nie naruszy bo komercyjnej produkcji raczej kolega nie będzie prowadził, no ale różnie to bywa. Takie rzeczy to proszę na priw pisać. Co do przekładni masz rację jednak nie do końca. Przekładnia zależy od założonej szybkości...
Dla mnie samochód elektryczny to komfort jazdy i niezawodny silnik. Nawet zwykła automatyczna skrzynia biegów w samochodzie spalinowym już znacząco zwiększa komfort jazdy np. w miejskich korkach. Natomiast super dynamiczny silnik BLDC to musi być skok jakościowy w porównaniu z silnikiem benzynowym i machaniem dźwignią zmiany biegów.
Szczerze polecam Audi a3 świetny samochód świetnie się prowadzi miałem okazje nim jeździć znajoma go ma silnik bez awaryjny nigdy nie miała żadnych poważnych usterek .Silnik jest bardzo dynamiczny
zawieszenie - czesci tanie najwazniejsze - rozrzad karoseria - roznie bywa (lubi rdzewiec)tyl nadkola progi dynamiczny silnik
VW Up! Mamy od 4,5 roku. Wady samochodu - mało dynamiczny silnik. Za to mało pali. Wówczas za 46 k zł konfigurowało się go na maxa. Więcej miejsca z przodu jak w Polo 6R.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Ven VempirE - nie, on trochę inaczej, ona dostaje za darmo najnowszy, najbardziej ekonomiczny, ekologiczny i dynamiczny silnik jak jest dostępny na rynku i jeszcze jojczy że nie dali mu reszty samochodu
Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
Witam Poszukuję książki (w pdf-ie) Stanisława Osowskiego "Modelowanie i symulacja układów i procesów dynamicznych". Ewentualnie jeśli ktoś posiada tę pozycję to interesował by mnie ten podrozdział: -5.5. Model dynamiczny silnika krokowego 149 Pozdrawiam
Sterownik silnika krokowego powinien być zasilany możliwie wysokim napięciem, byle nie przekroczyć maksymalnego napięcia zasilania, rzecz jasna. Sterowanie uzwojenia silnika krokowego polega na ustalaniu pewnej wartości prądu tego uzwojenia, za pomocą regulacji impulsowej. Ponieważ wymuszenie jest napięciowe a obciążenie indukcyjne, przy ustalonej wartości...
Witam Sam rezystor będzie się palił bo podczas rozruchu silnik pobiera większy prąd, więc dając rezystor będziesz miał dużo mniej dynamiczny silnik. Potrzebna jest stabilizacja napięcia po to aby silnik bardziej obciążony mógł brać więcej prądu.
Niestety dla mnie nie wszystko jest jasne. Zwykle do hamowania dynamicznego wykorzystuje się dwie fazy silnika 3-fazowego a nie trzy. Dlatego jeżeli nie jesteś mocny w układach tyrystorowych lepiej poczekać do poniedziałku. I tak na marginesie jeżeli napięcie sinus. skuteczne będzie 220V i zastosujemy diodę to otrzymamy napięcie skuteczne 156V, napięcie...
Witaj, nie znam dokladnie oznaczenia silnika ale wiem ze ma on ok 100koni. Bardzo dynamiczny silnik, uwielbiam nim jezdzic. Niestety nie wiem jakiego syfu tesciu tam nalal bo to bylo robione pod moja nieobecnosc na wariackich papierach. A wiec uszczelnic uklad chlodzenia, wymienic olej i wszystkie filtry w pierwszej kolejnosci? Oczywoscie jutro objade...
Jak preferujecie TDI i Grupe VW to ze starszych modeli dużo ma silnik 2,5ccm jest on dosyć dynamiczny, a nie 1,9 i wyciskać 7 poty. Jak już podajesz propozycje "dynamicznych" silników, to weź również pod uwage jego awaryjność :D
Na przeglądach wpisują już przebieg aut więc nic Ci to nie da. Mondziaka polecam, bardzo duże, komfortowe auto z mocnym dynamicznym silnikiem.
Jeżeli on ma 56tys przebiegu to już chyba robi drugie kółko. Proponuje ci jakiegoś starego diesla, mało palą. Może fiat uno, tani w eksploatacji i nawet dynamiczny silnik 1.7
Jest jeszcze jedna metoda. Obciążeniem (hamulcem) może być silnik indukcyjny z hamowaniem dynamicznym. Do dwóch zacisków silnika podajemy regulowane napięcie stałe.
Poszukaj informacji o wyważaniu statycznym i dynamicznym silników i jego poszczególnych elementów. Jest sporo o wyważaniu korbowodów. Możesz poszukać także w prasie motocyklowej. Kiedyś w "Świecie motocykli" był wątek o usprawnianiu starych motocykli i tam była poruszana problematyka wyważania korbowodów.
Ale co w tym dziwnego chyba wiekszosc wspolczesnych konstrukcji ma wlasnie takie rozwiazania a te 50kW to jest bardzo maly silnik w piascie sa znacznie mocniejsze. Nie jest tu nic napisane o sprawnsci takiego napewdu - ok 75% , sprawnosc tradycyjnego silnika to ok 90% ale i tak jest to bardziej oplacalne ze wzgledu na mniej skomplikowane przekladnie.......
2.0 za słaby do takiej budy i przestarzały. 2,3 juz lepiej i niewiele wiecej spali a juz sie trochę "odpycha" . Ogólnie wersja MKII to tylko odświeżona stara buda , który to model nie był zbyt udany. Ja szukałem kilka lat temu vana i przereklamowana trójca sharan/galaxy/alhambra odpadła w pierwszej kolejności na stosunek jakosc /cena . Kupiłem 30% tańsze...
Ja swego czasu posiadałem toledo 2 i nie miałem nigdy żadnych problemów z nim tylko zmiany okresowe czyli oleje filtry oraz rozrząd :) czyli podstawowe rzeczy :) Miałem silnik 1.6 i bardzo się zdziwiłem bo był bardzo dynamiczny jak na tą pojemność
Witam kolege czy rozwiazales problem ze stukaniem silnika mk4 2.0tdci. Mam ten sam problem napisz jakas podpowiedz . pozdrawiam
Co z czujnikiem detonacji?
izolując silnik od masy. I co to zmieni? Silnik musiał by mieć wyprowadzone osobno zaciski stojana i szczotek by mógł pracować nawrotnie. Tu można by tylko pomyśleć o jakimś hamulcu dynamicznym do tego pługa. Podawanie np. niewielkiego napięcia na silnik celem dynamicznego jego hamowania.
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
przyczyną może być również układ wtryskowy ( centralka), podobny problem miałem w seicento.. wówczas padł komp, z sondom...
Wstaw jednak ten kondensator nówkę.To wydatek tylko ok.10 zł. a będziesz miał pewność.Kondensatory silników na pomiarach miernikiem pojemności mogą wykazywać prawidłową pojemność a w stanie dynamicznym przy pracy rzeczywistej na obciążeniu mogą być be.
Do zrobienia logi dynamiczne silnika, wtedy będzie widać jak zachowuje się ciśnienie doładowania. Ja by jeszcze sprawdził szczelność całego układu dolotowego bo może jest jakaś mała dziurka przez którą ucieka powietrze jak turbo zaczyna ładować. A to że po restarcie auto zaczyna jechać to jest normalne w przypadku kiedy komputer wpada w tryb awaryjny.
Dalej wychodzi że to wiertarka na 230 V: https://www.makita.pl/product/dp4011.htm... Wyłącznik w takich wiertarkach nigdy nie posiada funkcji hamowania dynamicznego. W tym modelu jest jeszcze przełącznik prawo-lewo zamieniający kolejność połączeń uzwojeń stojana względem szczotek (piny 1–4). Silnik komutatorowy będzie pracował z prądem stałym, tyle...
Sterowanie silnikiem DC musi uwzględniać masę slidera ( stała więc nie problem ), masę aparatu ( zmienna, problem ), parametry dynamiczne silnika ( stałe, nie problem ). Wiem że się da zrobić, ale zaprogramowanie układu z takimi ograniczeniam jest trudne i kończy się mułowato reagującymi układami albo układami z przeregulowaniem. Tylko ze można dołożyć...
Dla silników krokowych istotnym nieprzekraczalnym parametrem jest prąd. Mimo iż napięcie znamionowe wynosi 2V czy 4V, to w celu poprawy własności dynamicznych silnika zasila się sterownik ze znacznie wyższego napięcia, np 24-40V. Sterownik zawiera jednak tzw chopper, który przerywa zasilanie po osiągnięciu ustawionego prądu dopuszczalnego. Dlatego średnie...
Kąt synchronizacji do sprawdzenia, Vag-01 Engine-08 Meas Block-grupa 004- 4 pole od lewej - oczywiście log statyczny - to na dobry początek skoro nie pokazuje błędu czujnika G40. Podaj jeszcze jakie masz problemy z logowaniem dynamicznym silnika to postaram Cię naprowadzić.
Aby spełnić powyższe warunki musisz zastosować jakiś falownik. Tylko on pomoże w regulacji w zasadzie wszystkich parametrów dynamicznych silnika. P.S. Kolego nouki nie denerwuj się, założyciel tematu młody.30 , spisał całą (uniwersalną) tabelkę z katalogu silnika, posiadającą też rubryki dla silników trójfazowych.
To to jest wszystko co chciałem wiedzieć, więc spokojnie mogę ustawić 12V i5A i nic mi się nie powinno spalic? Możesz ustawić 5 A dla jednego drivera -> silnika, dla wszystkich trzeba będzie ustawić większy prąd wyjściowy zasilacza. Możesz ustawić 12 V a potem zwiększać napięcie zasilania (byle nie przekroczyć maksymalnego napięcia zasilania drivera,...
Jezeli uszczelka byla wymieniana i auto jedzie kiepsko, jak twierdzisz to zacznij moze od tego co bylo demontowane czyli rozrzad, przeplywomierz i turbo do glowicy jakos mi nie pasuje. Zacznij od sprawdzenia rozrzadu. Z tego co pamietam ten silnik to jakis wynalazek co ma caly rozrzad na kolach zebatych i zeby to ustawic to trzeba miec specjalne blokady,...
:) hehhe niezłe :) zakupcie przetwornice 12/220 i jakis jak najmniejszy mikser(liczy sie pradozernosc). do tego podepniecie co trzeba i to do wzmacniacza do samochodu :) i na właczonym silniku jazda :)
witam wszystkich, jestem poczatkujacy wiec prosze o wyrozumialosc, mam kilka pytan bez ktorych nie moge ukonczyc swojego projektu i prosze o pomoc w budowie mojej nawijarki drutu. -chce uzyc silnik elektryczny(powiedzmy jakiejs malej wkretarki) w taki sposob aby stwarzala naciag dla szpuli z drutem(taki dynamiczny hamulec), moje pytanie jest czy obracanie...
Co wy? Jakieś kompleksy macie, że tak kategorycznie stwierdzacie, że 200km/h - jest nie możliwe w tym golfie? Jeśli jest silnik 1.8 - 90KM to całkiem nieźle można się rozbujać takim golfikiem. Nie mówię, że jest to jakiś dynamiczny silnik. Ale jeżdzę passatem z silnikiem 1.8 RP - 90KM i na LPG rozbujałem go do 180km/h. Nie twierdzę również, że rozpędził...
Nie UPG tylko mała nieszczelność, zaczyna pod ciśnieniem wyciekać i odparuje nim spadnie kropelka. Zobacz jeszcze czy nagrzewnica nie podcieka, nie masz mokrych dywaników, słodkiego zapachu w aucie, parujących szyb. Osobiście stawiam na drobną nieszczelność, w okolicach silnika.
skoro zapala to komp silnika go widzi Idź stąd chłopie. Ten czujnik jest tam tylko dla dynamicznej regulacji kąta wtrysku. Bez której silnik i tak będzie palił. Wtrysk jak w traktorze. Dodano po 2 tylko wiecie auto warte tyle co nic a tu schody....kto nam za to szukanie zapłaci..... Takie auta kwalifikuje się jako nie rokujące szansy przeżycia i się...
Mniejsza indukcyjność = silnik bardziej dynamiczny. Jeśli zależy Ci aby frezarka była dynamiczna to weź z mniejszą indukcyjnością.
W załączniku.
Dzięki kledze "ElGregor" ale ja wiadomości to już znam. Chodzi mi o konkretne rozwiązania. Znam hamowanie tylko wyłącznie mechaniczne rozwiązanie elektromagnesem. Mam też doczynienia z hamowaniem dynamicznym silnika o mocy 5,3 MW zrobione to jest na zasadzie zwory wyprowadzeń w wypadkach awaryjnych ale po ok. 10 sec. Ja proszę o konkretne rozwiązanie....
Witam. Szukam kogoś kto pomoże mi zrozumieć i opisać temat: "Badania Symulacyjne i Synteza obwodu Silnika trójfazowego" Mam przeprowadzone badania symulacyjne w Mathcad, lecz bez żadnych opisów , nic z tego nie rozumię, Jakieś schematy zastępcze Teta, Gamma, Charakterystyki dynamiczne silnika wedlug Г-schematu zastepczego, itp W załączniku załączam...
Do zaciskow 87 i 88 podpięty jest silnik asynch.6Kv. Ogarnijcie porządnie to Kolego :D Bo mnie to wygląda na typowy, półmostkowy sterownik silnika prądu stałego, obcowzbudnego, co dodatkowo zdaje się potwierdzać amperomierz z bocznikiem. Jeżeli zaś ma być to układ hamowania dynamicznego silnika asynchronicznego (pierścieniowego lub klatkowego) prądem...
Zdemontuj silnik z pralki i w pierwszej kolejności sprawdź szczotki węglowe bo raczej ich już nie będzie. Po wyjęciu szczotek zobaczysz jak pracuje silnik kręcąc wirnikiem dynamicznie dłonią: https://youtu.be/KHA6VFrzAL0
Seata ci odradzam w razie sprzedarzy ich cena szybko maleje.Ford może być awaryjny. A najlepiej wybrać VW, w razie awari która żadko się zdarza częsci tanie.No i masz tam fajne dynamiczne silniki, a dwa ostatnie miejsca są wygodnie nie tak np. Ford.
Hamowanie silnikiem - najlepiej byłoby odzyskiwać energię: Po co? Po to aby co rusz katować akumulator impulsami prądowymi kilkudziesięciu amperów (nie zapominajcie koledzy, że to auto dla dzieci - z zasady może być często rozpędzanie/zatrzymywane)? Nie będzie tu wielkich zysków - poza znacznym pogorszeniem warunków pracy akumulatora. Ale czy ten układ...
1. Musisz przeliczyć jakiej mocy silnika potrzebujesz na zwiększone warunki temperaturowe (standardowo silniki produkowane są na temperaturę otoczenia 40 stopni, ten ma pracować przy 60stopniach). Wzór na przeliczenie mocy znajduje się na 567 stronie książki Napęd elektryczny Gogolewski Kuczewski. P40=P60 / (sqrt((Δϑg-Δϑ')/[...
Log dynamiczny w miejscu gdzie gaśnie silnik pokaże co go boli.
Drogi kolego czy mi jest żal to raczej bym niepowiedział ,bo nie wiesz czym jeżdże na codzień.Jeżdziłem Vectrami ze wszystkimi silnikami i z całą stanowczością moge powiedzieć ,że silnik 1.8 16v jest jednym z gorszych jeśli chodzi o osiągi.To co piszesz o mocy i momencie to i owszem są troche większe ,ale liczy się jak silnik oddaje moc i moment a 1.8...
Witam czy robił ktoś z forumowiczów logi dynamiczne tego silnika ? Potrzebuję by dokonać korekty kierownicy na turbo. Mam interfejs Delphi, ogólnie mało dostępnych informacji na ten temat w sieci, wszystko na grupę vag. Od 3000 obrotów słabnie z przyspieszaniem, mam druga taka toje i lepiej się rozkręca. Zero błędów na komputerze.
1.8T wymaga dość kosztownej instalacji LPG niż wolnossący. Jak nie skatowany - bardzo trwały. Ja bym ci jednak polecał szukanie T4 w 1.9TDI z lat 2000-2002. To na prawdę dobre, oszczędne i wystarczająco dynamiczne silniki a koszty serwisowania jak w Golfie III czyli żadne. Byle wioskowy paprok wymieni w nim rozrząd (choć tych odradzam) a olej zmienisz...
Jeżeli ma być to auto reprezentatywne to może Mazda 6? 2.0 136KM lub nowsza wersja już 143 km. Oczywiście kombi. Zarazem jest to auto eleganckie ale bardzo dynamiczny silnik pali około 6l na sto mieszany. jak będziesz miał okazje to zrób jazdę testową i sam ocenisz :) Jeżeli chodzi o mnie nie zamieniłbym ją na żadnego VW, Audi czy BMW. Fajnymi samochodami...
Toyota Yaris 1.0 Bezawaryjny silnik, pali tyle co nic (w mieście ok 5-5.5l). Ma 68KM i chociaż to tylko 1.0 to jest w miarę dynamiczny (najlżejszy silnik 3-cylindrowy o tej pojemności). Może do Toyoty części nie są najtańsze, ale jak kupisz niecofany z rozsądnym przebiegiem to można by powiedzieć, że będziesz tylko lał i jeździł.
tak, wiem właśnie że 1,8'/krok dominuje a szkoda bo potrzebuję coś co dzieli się przez 6 bez reszty. Zasilacz ma być DC ze stabilizacją czy AC bo znalazłem różne informacje na ten temat. Czy mam dobierać zasilacz dopiero pod konkrestny sterownik? czyli zakupy w kolejności silnik -> sterownik -> zasilacz?
Fajne autko, bardzo dynamiczne z silnikiem 1.4 W naprawach, problemem jest to że - jak to we francuzach bywa - wszystko jest dość nieprzemyślane. Wnętrze jest wygodne, ale z tyłu jest trochę mało miejsca, i drzwi też nie za wielkie...
hamowanie dynamiczne silnika stany dynamiczne silnika hamowanie dynamiczne
narysować widmo perkusja alesis zablokowany zamek fabia
junkiers płyta główna junkiers sterownik
Błąd P1503 w VW Passat 1.9 TDI - Alternator Dobór bezpiecznika do pilarki łańcuchowej 1800W