Mówiąc prosto zgubiłeś przy rozbieraniu gaźnika główną dysze paliwową!
Na stronie briggs podając nr silnika możesz pobrać między innymi katalog części. Numer wpisujesz w formacie 09P702-0012. Z katalogu wychodzi 596522 https://obrazki.elektroda.pl/9060254800_...
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
W tych zamiennikach 21mm jest montowana dysza 90-95. Celuj w dyssze gdzieś miedzy 120-140. Tylko uprzedzam że te gaźniki 21mm są bardzo odporne na regulacjie.
Dysza w gaźniku jest przytkana, również wymiana membran i sprawdzenie dźwigienki.
To co wyprasowałeś jest w zasadzie częścią niewymienną (jedynie z innego gaźnika) dysza główna jest wkręcona od spodu w to co wyprasowałeś (rozpylacz). Jeśli nie wprasujesz tego na odpowiednią głębokość zniszczyłeś gaźnik (nie będzie poprawnie pracował). Dysza wolnych obrotów jest pod mniejszym korkiem, dysza główna pod większym. Szukaj zestawu naprawczego...
Różnią się pewnie dyszami gaźnik 16N1-11 dysza główna 72, ssania 50, biegu jałowego 35, rowek iglicy 4 a 16N1-5 to niech kolega poszuka sobie danych, mi dzisiaj już się się chce. Pozdrawiam.
Jedna z dysz gaźnika była bardzo zanieczyszczona.
Żal ograniczać jej prędkość, może zdławić na gaźniku zmniejszając średnicę gardzieli, zmianę dysz w gaźniku na mniejsze, zmiana koła łańcuchowego na wałku zdawczym.
Panowie proszę o pomoc w rozróżnieniu dysz gaźnika jikov w mf 70 ,chodzi mi o to która dysza jest wkręcana poziomo do gaźnika czyli dysza powietrza ta ze stożkiem na końcu czy ta z walcem, na allegro są opisane ale nie dokońca jestem pewny czy dobrze
Może tak być jak piszesz. Podobne objawy miałem gdy dysza w gaźniku była zapchana. Na wolnych obrotach jakoś tam działał, jechać nie dało się, bo nie miał mocy; tyle tylko, że nie gasł.
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Odnośnie dysz w gaźniku - ja je wykręcam i każdą badam, czy otworek nie jest zatkany. Do udrażniania dysz mam przygotowane druciki o różnych średnicach, którymi przetykam zatkane otwory uważając, aby nie rozkalibrować otworów w dyszach. Udrożniona (oczyszczona) dysza, to taka, w której widoczne jest wyraźne "światło" w otworze.
Dyszę (tę mosiężną) to trzeba dokręcić do końca bo uszczelnia się na stożku, wykręcona powinna być iglica regulacyjna.
Jest ta mała dysza w gaźniku. Cz na pewno nie będzie zatkana? Trzeba sprawdzić to wkręcając śrubkę od składu mieszanki. Należy ją dokręcić doboporu. Wiesz gdzie ta stronka się znajduje? Pozdrawiam
Witam,ten otwór zaznaczony to odpowietrzenie komory pływakowej gaznika,nie ma tam być zadnej zaślepki czy też śrubki,
Ja mam to samo - zaklejanie gaznikow w zimie olejem, bo benzyna z nich paruje, a olej zostaje [ w 3 silnikach / gaznikach przy 2-suwowych ], natomiast w 4-suwach nie mam takiego problemu... Tutaj natomiast - wlasciciel ma problem jeszcze wiekszy, bo oprocz dozownika - stosuje jeszcze olej w paliwie, czyli jakby 'podwojna ilosc smarowidla' - no to przeciez...
-regulacja gaźnika -dysza w gaźniku -system kontroli oleju
A jaka dysza w gaźniki ? Pływaka nie ruszaj po pogorszysz samo podniesienie iglicy może nic nie dać jeśli bedzie za mała dysza na razie docieraj i reguluj na seryjnym filtrze a jak bedzie ladnie smigał kombinuj ze stozkiem
Dzień dobry Jaką dyszę do gaźnika bajaj spirt? Nie mam pojęcia bo ktoś rozwiercił. https://obrazki.elektroda.pl/1901227200_...
Czy można jakoś poprzez chip tuning zwiększyć ilość paliwa docierającego do silnika? Docelowo musiałbym rozwiercić dysze gaźnika o 25-30%, i chciałbym się dowiedzieć czy można osiągnąć taki sam efekt poprzez tuning elektroniczny....
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Tak, ale to nie jest dysza tylko elektrozawór odcinający dopływ paliwa do dyszy w gaźniku.
Witam. Pomiędzy filtrem paliwa a gaźnikiem jest wężyk gumowy którego uszkodzenie (sparciała guma) będzie powodować zapychanie dysz gaźnika. Sprawdź ten trop. Rozumiem, że regulowałeś gaźnik?
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
Pomierzyłem te, które kiedyś kupiłem na zapas. To jest 3x1 oraz 5x1.
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
Piła to chińczyk więc gaźnik tej samej produkcji , w maszynach tego pokroju często gaźniki mimo wymiany membran i zaworka iglicowego zalewają maszynę i nic z tym nie zrobisz ponieważ dysza jest wklejana , nowy gaźnik z "aledrogo"
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
Mialem kiedys podobny problem jak zrobilem sobie gazboxa. Mimo wszystko dyszy nie mogę zmienić gdyż drucik jest bardzo cienki a potem mi silnik zalewa. Tak do testów dołożę jeszcze jeden drucik i zobaczę jak się bedzie zachowywać. Nie wiecie może czy z chińskiego gaźnika będzie dysza pasować? W tym gaźniku jest dysza 5mm.
Czy napewno ta śrubka sluży do sterowania ilością paliwa? Gdzieś indziej przeczytałem że steruje ilośćią powietrza, wkręcając zmniejszamy przepływ powietrza czyli wzbogacamy mieszankę.
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
epi92 napisał: ....Co mam zrobić jeśli dalej nie będzie iskry?... Przeczytać sporo postów na temat zapłonów CDI. Zrozumieć jak to działa i myśleć samodzielnie! Poczytaj: [url=hattp://zaplon.pl.tl]Link tam masz całą potrzebna wiedzę podaną w sposób "zjadliwy".
Na stromym zboczu, o dużym przechyle, paliwo w zbiorniku też zlatuje tam gdzie najniżej w zbiorniku. Może wówczas "nie sięga" wypływu ze zbiornika, kranika (kranik, wypływ paliwa robi się powyżej poziomu paliwa) i nie leci do gaźnika. Spróbuj czy też tak jest na pełniutkim zbiorniku... Może być też problem z samym gaźnikiem, który nie jest przystosowany...
Jak trzeba gazować żeby nie zgasł, to sprawdź jednak gaźnik. Z ostatniego opisu wygląda, jakby nie miał wolnych obrotów (zapchana dysza w gaźniku); jeszcze pokusiłbym się o sprawdzenie serwa z wężem oraz kondensatora na aparacie zapłonowym. Poza tym nie mam więcej pomysłów. f.
U mnie oprócz dysz w gaźniku wymieniłem dodatkowo wklad filtra powietrza. Dysze w gaźniku za radą kolegów czyścilem 2 razy - drugi raz bardzo powoli, dokladnie, wspomagalem się kompresorem, drucikiem do dysz i myciem calego gaźnika w ropie. Po tych zabiegach kosiarka zaczęła pracować normalnoe.
Świeca sucha, więc podstawową sprawą jest sprawdzenie dysz gaźnika. Piszesz, że stał kilka lat, więc jest bardzo prawdopodobne, że po przejażdżce zmąciła się resztka paliwa z syfem jaki się do niego dostał i zapchało dysze.
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
Próbowałem dziś... Dysza gaźnika była zapchana to ją przedmuchałem(kompresorem). Świeca jest mokra po próbach odpalenia. Iskra także jest. Ale nie pali nadal :cry:. A ja muszę go naprawić. Co jeszcze można zrobić?
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
O ile dobrze pamiętam, dysza #53 w silniku chłodzonym powietrzem, iglica blokowana A21, obowiązkowo z mosiężną "blokadą" na wlocie gaźnika.
To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Tamara zamykam. Jedna dysza w gaźniku była zatkana. Myjka ultradzwiekowa dała radę. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
Czy ktokolwiek byłby w stanie podać jakie rozmiary dysz występują w tym gaźniku ?
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
Powodem była poluzowana dysza w gaźniku i łapał lewe powietrze
Zapewne źle wyregulowany gaźnik, lub zapchana dysza. Rozebrać gaźnik, sprawdzić stan, wyczyścić, złożyć wyregulować. Instrukcje jak regulować piłę uniwersalne, dostępne w internecie.
Kolego jeśli robiłeś coś przy rozrządzie, to sprawdź prawidłowość jego ustawienia. Sugeruję też sprawdzić luzy zaworowe, sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz dokładne przeglądnięcie gaźnika (udrożnienie dysz, usunięcie zanieczyszczeń). Informacje szczegółowe na te tematy znajdziesz w internecie.
Na początek regulacja gaźnika. Dysza była zmieniona w gaźniku po zmianie cylindra? Filtr oryginał czy stożek? Czy motorek chodził wcześniej dobrze czy problem pojawił się po zmianie cylindra?
To jest któraś dysza chyba ssania ( nie znam akurat tego gaźnika) Powinno być drożne. A ogólnie z taką igla nigdy nie pracowałem także nie wiem czy tam się podkładki podsadza czy jak?
Uszkodzona lub zabrudzona dysza zaworowa w gaźniku. Pozdrawiam
Jakoś tak? https://www.youtube.com/watch?v=A-sKeBiU... Regulacja poziomu paliwa w komorze, dysza. Gaźnik się przypadkiem za bardzo nie nagrzewa?
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Gaźnik do przeglądu (udrożnienie dysz i usunięcie brudu z odstojnika) oraz sprawdzenie działania ssania elektrycznego. Opis na forum.
Jeżeli pracuje jak 2-takt to raczej ok :) może "4-taktuje" rerg. gaźnika za dużo wykręcona dysza H. Pamiętaj że zbyt uboga mieszanka zniszczy kose.
Przytkana dysza w gaźniku.
chiński skuter 4T To nawet nie znasz producenta?
Witam Jeśli chodzi o pływaki, to najważniejsza kwestia, to ustalić wysokość paliwa w komorze pływakowej. Do tego akurat nie muszą pływaki być idealnie równo podniesione, bo dociskają zaworek - sprawdź go czy nie jest wyrobiona jego powierzchnia. Popatrz na stożek (on jest pokryty jakby gumą) czy jest równiutki, czy może ma zagłębienie. Jak zaworki są...
Nieraz samemu rozwiercało się dysze po modyfikacjach czy adaptacjach innych gaźników. Jedyny problem że wiertła typowo są 0,5 mm. A z tego co pamiętam dysza 195 to dysza o średnicy 1,95mm. Ale kupienie wiertła 2 mm czy 2,1 mm to już nie problem. Jak masz pewność że większa dysza rozwiąże twój problem to rozwierć.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
Witam, nalot jest suchy i czarny. Dysza w nowym gaźniku 1,0, o ile dobrze pamiętam, zapłon ustawiony zegarem i stroboskopem. Kompresja jest, iskra na kablu ok. 1 cm, ale na świecy wydaje się mała.
Maszyna zasilana gaźnikiem czy wtryskiwaczem? Jak gaźnikiem to najpewniej dysza paliwowa główna jest zapchana :) .
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
To jest dysza na stałe zamontowana w korpusie.
Możliwe, że wystarczy tylko porządne czyszczenie dysz w gaźniku.
Jeżeli sprzęt leżał przez ten czas zalany mieszanka to przeczysc gaźnik łącznie z dysza, jeżeli jest jeszcze co ratować... Jak nie to wymiana gaźnika
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Nikt Cię nie dołował. Wyciągasz pochopne wnioski. Nie proponowałem kupna nowego gaźnika! Wręcz przeciwnie! Starałem się jak mogłem najlepiej pomóc Ci rozwiązać Twój problem przy jak najniższych kosztach. Ale coś za coś. Albo Twój wkład wiedzy, pracy i cierpliwości albo kasa. Twój wybór. Jak ma być ustawiony zapłon w Twoim silniku przy pojemności 70...
Dziękuję za rady. Była zatkana dysza gaźnika, ponieważ pilarka pracowała bez oleju do smarowania łańcucha, myślałem że to było przyczyną. Zgodnie z poradą sprawdziłem pokolei łańcuch, prowadnicę, gaźnik. Winien gaźnik. Dziękuję i zamykam temat.Pozdrawiam wszystkich
Przytkana dysza w gaźniku.
Wie ktoś może czy to normalne że osłona dyszy głównej ma luz wchodzac w kadlub gaźnika? Dysza wolnych obrotów wchodzi ciasno a główną ma luz ok 0,5mm, nie powinno być to szczelne?
Dysza w gaźniku 85, rolki 4 lub 5gr regulacja gaźnika i zanim cos zaczniesz działać sprawdz jeszcze ciśnienie w cylindrze, jeśli jest poniżej 8-9 bar to czas na remont
Przyczyn może być bardzo dużo /sprawdź dokładnie gaźnik czy nie pozamieniałeś dysz w gaźniku i go zalewa i dlatego gaśnie.
Gaźnik po remoncie był wyregulowany? Nie pisałeś o przeprowadzonej regulacji dysz gaźnika, a to podstawa po remoncie. Sam pisałeś że ma teraz o wiele lepsze sprężanie. A przy lepszej kompresji po remoncie silnik wytwarza także większe podciśnienie, wszystko razem prowadzi do lepszego wymieszania paliwa z powietrzem. Lepsze odparowanie paliwa, czyli...
Witam mam taki problem że Tzr fajnie wkręca się na obroty na 1 i 2 biegu, łapie rezo, ale jak na 3 biegu wejdzie na rezo to zaczyna przerywać tak jakby była odcina, albo jej czegoś brakowało. Power force 70 Wydech tuningowy Filtr orginalny porobione dziury Gaźnik orginalny ( dysza główną 110, iglica ustawiona na środek) Przyczyną wydaje mi się że będzie...
Rozebranie i przedmuchanie dysz w gaźniku powinno pomóc
Źle zrozumiałeś, wyjmij całą iglice wyjmij zabezpieczenie i załóż tam gzie jest czerwona strzałka lub niżej. Co do dyszy eo musisz wyjąć cały gaźnik ze skutera i wykręcić pokrywkę komory pływakowej http://www.scooterkingz.pl/komora-plywak... ukarz ci się w gaźniku dysz i odczytaj co jest na niej napisane to znaczy jakie cyfry są na niej....
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Wyreguluj linkę gazu, poprzez regulację długości pancerza (śrubunku). Gaźnik reguluje się na ciepłym silniku, nie zapomnij o udrożnieniu dysz w gaźniku.
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Sprawdź działanie ssania elektrycznego i przy okazji drożność dysz w gaźniku. Sposób przeprowadzenia tych czynności jest opisany na forach internetowych.
Mniejsza dysza, mniej paliwa.
A przy gaźniku nie ma rączki/przełącznika tzw. ssania ? Jeżeli wycieka paliwo to znaczy że jest przelewany . Odpal go na samo-starcie i jak zacznie jako tako gadać to spróbuj zwiększyć obroty ciągnąc za cięgno/linkę gazu . Chyba że jakaś dysza jest obrócona lub źle zamontowana w gaźniku .
Wymiana cylindra i gaźnika niewiele Ci da, poza minimalnym zwiększeniem momentu obrotowego. Cylindry 60cm³ są celowo fabrycznie zepsute, tak aby pasowały na byle każdy silnik złożony ze złomu przyklepanego młotkiem. Wymiana gaźnika też nic nie da. Dopiero po poprawieniu cylindra, zgrania go dokładnie ze silnikiem, zastosowania porządnego tłoka...
Za duza dysza? Zadałeś pytanie i oczekujesz wróżki? Skoro takie podejrzenie, to napisz jakie masz rozmiary dysz w gaźniku.
Przyczyn może być kilka: 1. Jeżeli piła długo stała, zapchała się dysza w gaźniku, ewentualnie jakieś brudy w gaźniku, przewodach lub smoku. 2. Pęknięty pierścień uszczelniający (brak kompresji). 3. Rozregulowany zapłon.
Jestem pewny że nie mam blokad na innych podzespołach tylko na gaźniku i module.Czyli dysza w gaźniku jaką musze kupić i czy moduł musze zmienić czy jest sposób odblokowania tego układu elektronicznego.A może jest faktycznie zblokowany przez odwrotne podpięcie przewodów. Jak powinien być prawidłowo podłączony moduł i w którym miejscu w gaźniku znajduje...
Jeśli to zwykły siatkowy stożek to lepiej zmień to coś na normalny filtr bo będzie Ci palił jak smok, po drugie wyregulowanie gaźnika to cud.
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Cześć. Potrzebuję opinii na temat V-Stara z wydechami akcesoryjnymi Cobra. Motocykl przy zamykaniu manetki strzela z wydechów. Ma to związek z założeniem głośnych wydechów. Gaźniki nie były regulowane pod Cobry. Pytanie: czy wystarczy sama regulacja? Czy potrzebna będzie wymina dysz gaźników? Jeśli tak, to jakie są zamontowane fabrycznie w moim VStarze...
Świecą czarna brak powietrza zamknięte ssanie lub za duża dysza w gaźniku lub zapchany filtr powietrza i ciągnie dużo paliwa na razie tyle. Dodano po 3 Ten silnik jest na popychaczach i chłodzony jest powietrzem Dodano po 50 ???
A filtr powietrza jest przeczyszczony? Obstawiam, że jakaś dysza w gaźniku jest zatkana.
gaźnik dysza czyścić dysza gaźnik dysza gaźnik skuter
czujnik wielkość elektryczny toyota corolla żarówki kasowanie licznika
Błąd "file load error ::initialize success" w grach Centralny zamek otwiera, ale nie zamyka drzwi