Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości Nie to nie to co ma wał wspólnego z paliwem ? Miałem kiedyś za bajtla takiego :-) Skoro 5 lat nie ruszany to najprawdopodobniej dysze i kanaliki zaśniedziały w gaźniku. Problem stary jak świat. Proszę rozebrać gaźnik, wyczyścić i dobrze przedmuchać kanaliki. Ważna jest też iglica czy lekko...
Głowica może zostać tylko będzie troszkę dziwnie wyglądała jak skuter to nie widać. I do zmiany dysze w gaźniku polecam kupić nowy :). I zastanowił bym się czy warto w to wszystko inwestować !!! Kiedyś sam to przerabiałem i szału nie było
Sprawdź układ wydechowy , filtr powietrza , gaźnik wraz z dyszami umyj w rozpuszczalniku nitro. Dysze dobrze jest oprócz przedmuchania przepchnąć drucikiem miedzianym lub aluminiowym (delikatnie!) . Zabrudzenia nie zawsze są widziane gołym okiem.
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
to jest w stosunku 1 do 10 albo 12 czyli 1 czesc paliwa i 10,12 dawek powietrza Dodano po 4 jest to obliczenie od dawna stosowane w silnikach dwusuwowych gdyz taka dawka paliwa z powietrzem daje najlepsze efekty spalania a co za tym idzie najlepsza praca silnika. Dodano po 6 no i pamietajmy ze zwiekszajac objetosc cylindra , powiekszajac dysze nie otrzymamy...
jeśli podasz mi jaki masz typ (model) gaźnika to wszystko ci opiszę ze szczegółami, a nawet z tabelami firmowymi, gaźników do tego pojazdu było + - 10 sztuk więc trudno byłoby opisać wszystkie regulacje a różnice i między gaźnikami są i między ich regulacjami, a co byłoby gdybyś miał np dysze czy iglicę od innego modelu ... pasować będzie lecz regulacje...
bew2 to jak mam wyczyscic dysze ?
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
tak da sie, tylko trzeba kartety rozwiercac, a gaznika nie musisz zmieniac i tylko jak cos to dysze
Powodem były dysze w gaźniku brudne dopiero po wyczyszczeniu igłą się odetkały
dzięki za pomoc oblukam czy nie wyleciał simering od strony koszyczka sprzęgłowego bo od magneta sprawdzałem jest ok wemienie dysze i dam nową uszczelkę między cylinder a gaźnik bo ta moja nie ciekawa jest
Simson S51 albo Chart z naciskiem na pierwsze ze względu na większą popularność. Jawy odradzam. Te silniki są wiecznie do regulacji, dysze do czyszczenia itd, itd. Jestem ze wsi i tutaj miałem przegląd wszystkich tego typu pojazdów od strony typowo użytkowej... (at)UP: Zacięcie terenowe za 1500zł? Daj sobie spokój. Najtaniej, to tak jak mówisz DT'ka,...
Jak na moje oko to masz zanieczyszczone dysze w gaźniku przez co ci się sławi... Możesz jeszcze wymienić świece zapłonową.
16n3-4 a gdyby włożyć wieksza dysze od paliwa?
Witam mam Simona s51 b z gaźnikiem amal 19t dysze 80 i 39 i Simon się dobrze zbiera i wszytko jest git ale jak będę zmieniał cylinder tłok i wal na s70 to jakie dysze muszę założyć i czy muszę zmienić głowice i coś jeszcze z góry dziękuję za pomoc
gaznik nie podaje paliwa przez dysze do rozbiórki gażnik coś schrzanili w tym sklepie
Masz zatkany gaźnik na sto procent Rozbierz go po kolei na części przemyj benzyną i przedmuchaj dysze i kanały i będzie dobrze.
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Witam, mam problem z moim Simsonem, stał u mnie około 18 lat. Teraz go wyciągnąłem, założyłem nowy pływak (bo stary był połamany), zmieniłem wszystkie linki i zapalił. Jeździłem nim około dwa tygodnie ale stracił iskrę, to wymieniłem kondensator, cewkę zapłonową butelkową i przerywacz zapłonu. Jak już była iskra to i tak nie chciał odpalić. Rozkręciłem...
ja bym przedmuchał dysze w gaźniku oraz otwory w korpusie, przy okazji zobacz oznaczenia dysz i porównaj ze starym gaźnikiem
Kolego gaźnik, gaźnikowi wyprodukowanemu 5 minut później nierówny. Stąd też dane książkowe radzę brać jako bazę wyjściową do regulacji, a nie biblię regulacji. Sam to przerabiałem na 3 gaźnikach (2x 16n3 i 16n1) i każdy różnił się nieznacznie w "wymiarach regulacyjnych". Choć z opisu problemu wnioskuję co koledzy wyżej gaźnik jest dalej przytkany, bo...
Kolego pewnie po okresie zimowym uruchamiasz skuter i może masz jeszcze "stare" paliwo w zbiorniku (zmień je na świeże). Po opisie usterki proponuję "przeglądnąć" gaźnik tj. udrożnić wszystkie dysze i usunąć z niego ewentualne zanieczyszczenia (osady po starym paliwie, wodzie). Gaźnik należy zamontować poprawnie (równomiernie) i w razie potrzeby daj...
Gaźnik Amal prosto z pudełka nie nadaje się do normalnej eksploatacji. Obecne partie mają za duże dysze biegu jałowego (#39). Ten gaźnik wymaga zabawy w strojenie, a części do niego (nietypowe dysze z gwintem UNF) są bardzo drogie. Mieszanka biegu jałowego jest za bogata, dlatego silnik odpala zimny bez ssania, a na rozgrzany się zalewa. Świeca ma izolator...
Witam! Mam mały problem z wyregulowaniem gaźnika w moim Simku, wygląda na to, że dostaje za mało paliwa bo jest słaby i dusi się jak się mu da konkretnie gazu... Tłok jest nowy, pierścienie też, cylinder też jest ciasny... wymieniłem wszystkie dysze w gaźniku i teraz zostaje mi go wyregulować (to jest nowy typ gaźnika).... ale nie bardzo się orientuję...
typ gaźnika to 16N1-12 z szeroką przpustnicą z bocznym wejściem do paliwa pomóż mi ja też myślałem żeby wymienić tą główną dysze na 70 teraz wymieniłem tą od ssania na 60 jest trochę lepiej ale nie dużo co mam zrobić
Wyczyściłbym gaźnik. Najpierw dysze . Zdarza się, że brudek zablokuje dyszę i będzie taki efekt.
Witam mam problem z poziomem czy dyszą paliwa. Więc tak jak Simson jest zimny to jest fajnie super jeździ gorzej jeśli po dłuższej trasie stanę to na ciepłym nie chce odpalić wczoraj gdy przyjechałem wieczorem do domu zaobserwowałem idące w stronę baku pęcherzyki powietrza, i jak stanąłem w garażu to próbowałem go odpalić i zobaczyłem czy świeca jest...
Spróbuj przeczyścić bak, może coś tam jest rdza lub tym podobne.A lejesz jednolity olej do mieszania, bo jak zmieniasz raz na taki olej raz na taki to inaczej chodzi.Prawdopodobnie będzie to coś z gaźnikiem.Spróbuj przeczyścić filtr powietrza i dysze może tam go dusi.
Witam mam problem ze swoim Simonem s51 6v elektronik wszytko było dobrze tylko jak dzisiaj jechałem to zcszcal głośniej chodzić i na 4 mi zgasł i próbowałem go z 3 2 zapalić i nic dopiero na 1 złapał i jechał tylko na wysokich obrotach dojechałem do domu i postanowiłem sprawdzić co się stało patrzę na świece iskra jest cały czas bardzo dobra rozbierałem...
Prawdopodobnie gaźnik do czyszczenia, a mianowicie wszystkie dysze, i sprawdź poziom paliwa, podegnij trochę pływak bo wygląda jak by nie dostawał paliwa albo przez dysze albo przez pływak, bo ssanie to dodatkowa dawka paliwa.
kolego mrtomjar: śruby produkowane obecnie bez znaczenia czy FŁ Czy Łk to miękki metal. Nie nadaje się na dysze. Chyba ze chcesz zmieniać co chwilę. O wiele lepszy bedzie jak wspominałem środek pedałów rowerowych suport na kwadrat , lub sworzeń tłoka z motocykla. Pokusił bym się o jakiś wał z motoru/ motoroweru . DDR simson lub czeskie jawki. Wały są...
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Fabrycznie gaźnik Amal jest sprzedawany z dyszą biegu jałowego #20. W zestawie strojeniowym są dysze #25, #30, #35. Ewidentnie go zalewa - jak ma silnik pracować na mokrej świecy? Gdy skład mieszanki biegu jałowego jest prawidłowy, po wykręceniu świecy z silnika pracującego na biegu jałowym świeca powinna być nieco obkopcona i sucha, a nie zalana. No...
Witam! Przemyłem i przedmuchałem sprężarką, dalej to samo. Wywaliłem nawet dysze biegu jałowego jednak niczego to nie zmieniło. Ręce mi już do tego opadają.
Mam kłopot z silnikiem. Na postoju chodzi ładnie a w trakcie jazdy wariuje. Jak daję gazu, to go muli i nie wchodzi na obroty. Jest nowy cylinder mza 60/4/3, tłok, pierścienie, gaźnik, amala 21t Przed wymianą tych części miał to samo. Potrzebuję pomocy. Wie ktoś jakie powinny być dysze w gaźniku do tego cylindra? Poprawiłem pisownię Reg. 3.1.13. Dbaj...
W Simsonie nie ma czegoś takiego jak dysza powietrza. Jak to??? Czemu tak uważasz? Przecież każde przewężenie/otwór/kanał może być dyszą? Choćby dwa kanały z wlotami poniżej głównego wlotu powietrza. Dysza nie musi być "wymienialna", czyli wykręcana. Takie stosuje sie do paliwa bo mogą się rozkalibrować i mają bardzo małą średnicę. Dysze do powietrza...
A mój Simson 2.2l/100 km... Czytając to mam pewne uwagi. trzeba zrobić uszczelkę pod cylinder z gambitu 2,5 mm grubości Mam mieszane uczucia w tej kwestii. Płyty uszczelkowe powyżej 1 mm wykonywane są jako klejone. Wygodniej byłoby użyć podkładki z blachy. w głowicy jak ma się ten rowek gdzie wchodzi uszczelka trzeba go powiększyć do 41 mm Głowica powinna...
witam kupilem nowy cylinder, i dostaje on za malo paliwa, mam tez dysze nowa i nie wiem za ktora ja wymienic w gazniku prosze o pomoc?????
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
sory w takim razie sprawdz połozenie przepustnicy i iglicy sprawdz w gazniku dysze i kanał od wolnych obrotów A czy reką jestes w stanie utrzymac wolne obroty??/
Witam wszystkich, otóż mam problem z moim znajomym, jego Simson gaśnie podczas najmniejszej próbie dodania gazu. Jednak gdy zatka mu się o około 2/3 dopływ powietrza reaguje na tyle, że da się nim jechać ale przez około 3 km, po czym gaśnie i już nic nie pomaga ani zwiększenie dawki powietrza ani zmniejszenie. Iskra taka, że konia by zabiła i zapłon...
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Kolego, a na pewno masz ciśnienie w komorze spalania?sprawdź, czy pod głowicą Ci nie wychodzi powietrze?(jak kopiesz starterem)odkręcałeś może ostatnio głowicę?może krzywo dokręciłeś i kompresji nie ma, w tym miejscu dokładność i kolejność dokręcenia śrub jest bardzo ważna. A może pierścienie masz zużyte i nie szczelne są? No i sprawdź, czy dostaje...
swieca mokra zapala ale tak samo a mialem bardzo krzywy uchwyt gaznika moze to powietrze lewe a moge go rozwiercic i na ile mm??(16n3-04)zmienilem dysze na 72 taka kupilem z allegro z cylindrem ale gdzie ja wkrecic?
Cylinder 60/4 od Chyla ( Ok 200 zł) do tego jakiś spawak (250-300) oraz większe dysze w gazniku, filtr to już grosze i gotowe :-) Realne 80 km/h czyli licznikowe 90 powinien zamknąć bez problemu.
Przyczyn może być kilka. Zatkany wciąż jeden z kanałów w korpusie, niewłaściwie wyregulowany poziom pływaka, pozamieniane dysze (szczególnie jeśli to są podróbki bez jakichkolwiek oznaczeń - koniecznie wymienić na prawidłowo oznaczone dysze), niewłaściwa regulacja lub też jazda bez fabrycznego filtra powietrza. Warto byłoby sprawdzić czy nie ma jakiś...
Oj chyba problem leży w zapłonie bo by nie zgasł tak po prostu. Może niepotrzebnie wymieniłeś cewkę i moduł (obstawiam że były dobre) bo te nowe chińskie są bardzo złej jakości i cewki nawet nowe zdarzają niesprawne. A co do gaźnika do go rozkręcasz na części pierwsze czyścisz dysze i cały syf który w nim jest i składasz.
Na początku na twoim miejscu bym ściągnął wężyk i sprawdził jak leci paliwo. Jeśli jest OK to następna sprawa gaźnik. Nic nie kręć, nie reguluj (jeżeli wcześniej dobrze jeździł) lecz wyczyść. Dysze przedmuchaj, możesz też sprawdzić pływak jak go rozbierzesz czy nie tonie. Może zalewa simsona? Chociaż wątpię. Następnym krokiem sprawdzenie go na innej...
miałem ten sam problem na forum człowiek powiedział mi ze trzeba zmienić uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem sprawdzić czy nie wuleciał jakiś simsring na wale i jak to nie pomoze to możes spróbować wymienić dysze w gaźniku ale tylko na niemieckie bo polskie podróbki źle chodzą przekonałem się na własnej skórze
Na początek sprawdź poziom pływaka - float height 29 mm. Następnie sprawdź dysze główne - jeżeli to są podróbki bez żadnych oznaczeń to na bank masz pozamieniane miejscami, wtedy kup nowe oryginalne z wybitym oznaczeniem BVF. Główna 70, rozruchowa 60, biegu jałowego 35. Sprawdź także drożność kranika, możesz zmierzyć ilość paliwa które wypłynęło przez...
Witajcie mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm Gażnik Bing 17/15/1103 cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała wał z wypełniaczami S70 kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy wszystko chodziło do wczoraj,aż do wymiany tych części ........................................... zachciało mi się mieć trochę mocniejszego,...
Witam ostatnio kupiłem motorower marki simson model s51 comfort. Motorek kupiłem do remontu który mam zamiar wykonać w zimę, ale najpierw chciałbym pojeździć trochę w stanie w jakim jest, jednakże nieuniknione było wymienienie niektórych części i poprawienie niektórych elementów. Simsonek już jeździł lecz trochę go muliło więc postanowiłem z ojcem wyczyścić...
Witam!Miałem podobny problem.Kupiłem nowy gaźnik do Simka(16n3-4) ale nadal nie chciał pracować.Gdy odkręcałem manetkę on dusił się i gasł i nie miał wolnych obrotów,aż pewnego dnia pożyczyłem od kumpla jego gaźnik.Okazało się że w gaźniku kumpla jest zatkana dysza powietrza , u mnie natomiast nie była niczym zaślepiona i ssał lewe powietrze.Gdy zatkałem...
Witam, jadąc drogą na wyższych obrotach simson zaczął się dusić, i zwalniać, w związku z tym zrzuciłem na 3-ci bieg dałem więcej gazu buuu, 2-gi bieg więcej gazu buuu 1-szy bieg więcej gazu buuu. Można było przez chwilę jechać wyłącznie na 1/4 gazu, stałem na światłach, ruszam i o dziwo wszystko działa jak powinno, jednak po chwili znowu to samo. Wygląda...
Nie dziwię się. pewnie dawałeś ile fabryka dała:D garnek 60 cmm z pewnością dodaje troche povera a nawet sporo (wiem bo sprawdziałem) a wał jeśli jest dobry to jeszcze trochę pośmiga. ja w swoim mam nowy wał z 50cmm a cylek 70 i na razie żadnych luzów nie widać a przejechałem na nim już 4000 km i wcale go nie oszczedzam:D TAA :D powiem że nudzi mnie...
ogar 200 i 1 tys obr/min żalosne.......ten silnik przy takich obrotach by nawet nie zakręcił :lol: ja mam ogara 200 (niestety bo wolałbym jakąs yamahe 80 :P)i ten silnik ma maksymalną moc 2KM przy 4500 obr/min i to nie są maksymalne obroty tego silnika !!!!! bo wersja oddławiona kręci się do 6500 obr/min i wtedy ma 3.5KM (orginalna czechosłowacka java...
Mam problem ze swoim simsonkiem sr 50. Otóż jak go kupiłem to strasznie mulił, więc wymieniłem gaźnik 16n3-2, niestety wiele to nie dało więc wymieniłem magneto, było krzywe, przerywacz, kondensator i cewkę zapłonową w iskrowniku, iskra jest teraz taka, że "konia by zabiła" ale niewiele to pomogło. Później zaczął strzelać, regulowałem zapłon ale nic...
Dzięki motomis. Podoba mi się to forum bo zostali tylko najwięksi wyjadacze a od takich zawsze warto coś się nowego dowiedzieć. Czy mógłbym prosić w takim razie jeszcze któregoś z Panów aby przy najbliższej rozbiórce swojego prawego dekla zrobili fotę jak to prawidłowe ustawienie ma się do znaków na karterze ew. jak wygląda ten znaczek. Czy jest on...
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
Witam! Już od roku walczę z simkiem i cały czas przegrywam.. mam stale ten sam problem.. na biegu jałowym gaśnie przy 3k obrotów, przy włączonych światłach przy 4k. Wyeliminowałem całkowicie możliwość usterki mechanicznej, praktycznie całość jest nowa, od karterów przez cylinder na wszelkich uszczelkach kończąc. Sprężanie jest takie jak by nawet fabryka...
Gaźnik i bak do czyszczenia paliwo do wymiany. Na 100% zapchane dysze.
Zobaczę może kiedyś wymienię iglice jeszcze lub dysze.
Kolego zacznij od dobrego umycia i wyczyszczenia sprężonym powietrzem gaźnika.Po zimie w gaźniku zbiera się woda i mogą utleniać się dysze więc czyszczenie powinno pomóc. Jeżeli problem pozostanie pomimo sprawnego gaźnika(po czyszczeniu) to przyczyną takiej pracy silnika mogą być zużyte simmeringi na wale.
siemka mógłby mi ktoś powiedzieć jakie dysze muszę kupic do simsona s51 z cylindrem 60cm3. Prosze o podanie konkretnych wymiarów :)
Pomoc jeszcze moze nadpilowanie denka tloka przy samych wylocie spalin jaki i dolocie mieszanki. Mialem taka jawke kiedys... z cylindrem 60cm3.. plus dysze sportowe.. ale nie czulem zadnej roznicy jak wymienilem same dysze... mozesz jeszcze sportowy tlumik zamontowac. np taki jak ma simson(sportowy) kolanko powinno wejsc 2.5 cm w rure wydechowa. Pozdrawiam.
Trzeba sprawdzić zapłon(platynka,cewki) ,wyregulować zapłon, zobaczyć jak wygląda świeca i iskra. Gaźnik wyczyścić ,przedmuchać sprężonym powietrzem dysze, sprawdzić ich drożność. Zwróć uwagę na simmeringi czy nie są uszkodzone lub mokre.Zostaje sprężanie tłok cylinder. I to tyle na początek.
Witam, przy takim dlugim postoju / bez odpalania przynajmniej raz - 2 razy / tydzien / na 10 minut - z gaznika paruje benzyna, a olej w niej zawarty - zbiera sie na dnie komory plywakowej i pod dysza glowna i zakleja dysze... Gaznik trzeba zdjac, rozebrac i umyc dokladnie z wszelkich osadow olejowych, bo na '99%' - zaklejona jest starym olejem, osadem...
witam nie wiem jak ustawić gaźnik w simsonie. Jak odpale simka to jak się da mu w gaz to się lekko zamula dopiero od 4,5 tys obrotów dobrze chodzi, ma cylinder S 60 nominał a gaźnik ma z szeroką przepustnicą jak go wyregulować a dysze są od ssania 60 a tam gdzie iglica chodzi to jest 70. Pozdrawiam.
Może pozamieniałeś dysze? Weź to pod uwagę
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Gaznik 16mm spokojnie wystarczy. Tylko nie kupuj jakiegos chinskiego gowna, bo Ci dluo nie pochodzi. Wsadz na to glowice z 50ccm. Mozesz dac jakas wieksza dysze, ale nie za duza, bo Ci bedzie zalewalo.
Popełniłeś wielki błąd rozwiercając dyszę! Musisz kupić nową. Przerobiłem kilkanaście Simsonów z 50 na 70. Prowadziłem "prace badawcze" porównując katalogi części zamiennych. Były spore różnice w mechanice: 1.Zmieniona konstrukcja przeciwwag wału korbowego. 2. Grubsza sprężyna sprzęgła. 3. Inne przełożenie przekładni głównej i łańcuchowej. 4. Inne ustawienie...
Panowie silniczek dalej jeździ. Po parunastu km musiałem dokręcić śruby głowicy bo się lużne zrobiły. Wiadomo dopasowywuje się. Oraz wyszedł mankament chińskiej myśli technicznej. Otóż panom produkującym cylindry nie chciało się nagwintować całych otworów pod szpilki gaźnika i rury wydechowej,nagwintowali tylko po pół cm i tyle. Nie zwróciłem na to...
Jest w deklu miejsce do którego ma sięgać paliwo. Nie ma czegoś takiego. Kiedy w końcu ludzie ruszą mózgownicą i odkryją że w komorze pływakowej znajduje się nadlew blokujący sworzeń pływaka przed wypadnięciem z gniazd w korpusie? Chyba że masz taką komorę pływakową (serwisową): http://www.moto-selmer.de/images/content...
Witam mam następujący problem z moim simsonem założyłem cylinder 50cm roztoczony na 60cm oryginał DDR ale wlot ma 16mm jak gaznik i nie da się ustawić wolnych obrotów .pali ładnie nie dusi się mocy trochę ma .po odpaleniu ma dość wysokie obroty zero reakcji na regulację iglicy czy śrubki na gazniku .wcześniej miał cylinder chyba polski 60cm wlot 18mm...
Lepiej kupić zestaw. Ja kiedyś kupiłem made in china do simsona :D nie dalo sie wlg ustawic odpalać ładnie odpalał ale jazdy zero było. A dysze i ta cała reszta będzie dobra bo słyszałem że są niektóre za małe a potem trzeba samemu rozwiercać
Witaj, w gaźniku jest śrubka zakrywająca dysze od biegu jałowego. Lubi się czasem odkręcić i daje takie efekty. Musisz zdemontować gaźnik i go rozłożyć. Bo jakby było z nim wszystko ok to nawet rozregulowany by aż tak nie zalewał.
To tak: dysze są zmienione na większe, sprzęgło się nie ślizga,tłumik jest nowy od simsona, przed zmianą gorzej jeździł miał mniej mocy niż po, sprawdzałem na oryginalnej świecy na 4 nowych i paru innych używanych na każdej tak samo, na każdej świecy taki lekki brązowy nalot, nie iskrzy na przerywaczu , bez problemu wchodzi na obroty, nie strzela w...
Witam, prawdopodobnie ma to zwiazek z obecnymi upalami : swieze paliwo, mieszanka dosc szybko paruje z gaznika w trakcie postoju przez kilka dni bez uruchamiania, w zwiazku z czym na dnie gaznika - osadza sie coraz grubsza warstewka oleju z paliwa, szczegolnie pod glowna dysza paliwowa / w 'studzience - srubie' aluminiowej, ktora trzeba wykrecic ostroznie...
Sprawdź wyprzedzenie zapłonu oraz stan i wielkość szczeliny przerywacza. Sprawdź, działanie kondensatora (najlepiej podmienić na inny). Rozbierz, na części pierwsze gaźnik oraz wymyj go w benzynie. Dokładnie przedmuchaj dysze, nie czyść ich drucikiem ! gdyż możesz rozkalibrować dysze. Sprawdź, czy występują duże luzy na przepustnicy. Ustaw prawidłowo...
Dobrze wiedzieć, że masz bagażnik. Generalnie u mnie zawsze odpalanie na prawidłowo ustawionym 16N3 wygląda tak, że 1-2 suwy (nie kopnięcia) na ssaniu, potem odpalanie bez ssania. Ssanie w tych gaźnikach jest wyregulowane do pracy silnika przy -20°C. Tak to zawsze silnik dostaje za dużo paliwa na włączonym ssaniu. Pewnie nie wiesz czy ssanie działa...
Witam mam pewne pytanie które mnie nurtuje mianowicie zakupiłem ostatnio gaźnik amal 19 niestety jak się kilka dni potem okazało podróbe .Mam simsona z cylindrem 60/4/3 i według wielu użytkowników ten gaźnik jest najlepszy jednak mój simek nie chce na nim działać nie wiem dlaczego , Kiedy włączam ssanie jak jest zimny działa wyśmienicie jest zrywny...
Myślę żeby lepiej się skupić nad regulatorem bo prądnica jest ok. W Simsonie oryginalnie było inaczej i wiem o tym a w tym przypadku mamy taki układ, że kilka cewek robi za jedną i jest ona wystarczająco wydajna aby zasilić światła i ładowanie i jest to żółty kabel. Pytanie jest tylko jedno jak to ustrojstwo podłączyć żeby wyprostowany prąd zapodawało...
Witam. Najpierw zadam pytania. :?: Jakiś czas temu zrobiłem remont instalacji w simsonie. Poprzednik zrobił syf. Wszystkie sztukowania na "pętelkę" elegancko zalutowałem i zaizolowałem. Od zapłonu zostawiłem tylko kable od cewki NN i impulsatora. Resztę zamieniłem i wszystko wsadziłem w koszulkę termokurczliwą. Po tym "remoncie" zrobiłem gdzieś ok...
Generalnie to jest kombinacja typu "jakby tu do traktora przykręcić dyszel żeby go koń ciągnął razem z pługiem" .
Witam! Potrzebuje schematu jakiegoś prostego układu który wyprostuje prąd zmienny i go jakoś ustabilizuje na poziomie ok7,5V który bede mogł doprowadzić do akumulatora(6V). Chodzi mi o prosty układ-mało elementów (najlepiej jak najtańszy ;D ) Wszystkim dziękuje za pomoc i przeczytanie. Podejrzewam że ten temat pomoże wiekszej ilości osób które nie chcą...
simson dysze gaźnika dysze beretta vaillant dysze
skrzyni biegów grande punto polski romet philips głosu
programowanie motorola gp340 programowanie motorola gp340
Grzałka z termostatem bimetalicznym do bojlera CWU – jak podnieść temperaturę wyłączenia z 60°C do 75°C? Volkswagen Golf 4 ESP – odpowietrzanie tylnych hamulców, odblokowanie pompy VCDS