Gaźnik i bak do czyszczenia paliwo do wymiany. Na 100% zapchane dysze.
Zobaczę może kiedyś wymienię iglice jeszcze lub dysze.
Kolego zacznij od dobrego umycia i wyczyszczenia sprężonym powietrzem gaźnika.Po zimie w gaźniku zbiera się woda i mogą utleniać się dysze więc czyszczenie powinno pomóc. Jeżeli problem pozostanie pomimo sprawnego gaźnika(po czyszczeniu) to przyczyną takiej pracy silnika mogą być zużyte simmeringi na wale.
bew2 to jak mam wyczyscic dysze ?
Głowica może zostać tylko będzie troszkę dziwnie wyglądała jak skuter to nie widać. I do zmiany dysze w gaźniku polecam kupić nowy :). I zastanowił bym się czy warto w to wszystko inwestować !!! Kiedyś sam to przerabiałem i szału nie było
Powodem były dysze w gaźniku brudne dopiero po wyczyszczeniu igłą się odetkały
gaznik nie podaje paliwa przez dysze do rozbiórki gażnik coś schrzanili w tym sklepie
Sprawdź układ wydechowy , filtr powietrza , gaźnik wraz z dyszami umyj w rozpuszczalniku nitro. Dysze dobrze jest oprócz przedmuchania przepchnąć drucikiem miedzianym lub aluminiowym (delikatnie!) . Zabrudzenia nie zawsze są widziane gołym okiem.
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości Nie to nie to co ma wał wspólnego z paliwem ? Miałem kiedyś za bajtla takiego :-) Skoro 5 lat nie ruszany to najprawdopodobniej dysze i kanaliki zaśniedziały w gaźniku. Problem stary jak świat. Proszę rozebrać gaźnik, wyczyścić i dobrze przedmuchać kanaliki. Ważna jest też iglica czy lekko...
Trzeba sprawdzić zapłon(platynka,cewki) ,wyregulować zapłon, zobaczyć jak wygląda świeca i iskra. Gaźnik wyczyścić ,przedmuchać sprężonym powietrzem dysze, sprawdzić ich drożność. Zwróć uwagę na simmeringi czy nie są uszkodzone lub mokre.Zostaje sprężanie tłok cylinder. I to tyle na początek.
Znalazłem sposób dla tych co mówią ,że 4,5l to dużo ,a właściwie trzeba założyć dysze od Simsona S60 , ale co za tym idzie gorzej jedzie no ,ale spalanie w granicach 4l przy spokojnej jeździe. Ja w moim gaźniku mam dysze od Simsona S90 i na nich jedzie łeb w łeb z Simsonem.Mała pomyłka zamiast 90 to 70 napisałem*.
Po remącie wszsytkoo super a raz jak mu odemę ssanie to zaczyna kichać i gasnie. Przczyściłem dysze w gaźniku,zmieniłem siemernigi.
wymieniłem pływak, wszystkie dysze, kombinowałem z iglicą i niema żadnej różnicy
Jak na moje oko to masz zanieczyszczone dysze w gaźniku przez co ci się sławi... Możesz jeszcze wymienić świece zapłonową.
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Iglice ustaw mniej więcej na środku, śrubkę od powietrza wykręć ok 2,5 obrotu ,sprawdź szczelność żeby nie łapał lewego powietrza...i dobre doprowadzenie gumowe do filtra powietrza :) jeśli masz czyste dysze to musi chodzić :) Jeśli nie dasz rady, wymień gaźnik dlatego ze czasami można się wściec a wymiana gaźnika powoduje ze ręka odjął :)
ja bym przedmuchał dysze w gaźniku oraz otwory w korpusie, przy okazji zobacz oznaczenia dysz i porównaj ze starym gaźnikiem
Panowie silniczek dalej jeździ. Po parunastu km musiałem dokręcić śruby głowicy bo się lużne zrobiły. Wiadomo dopasowywuje się. Oraz wyszedł mankament chińskiej myśli technicznej. Otóż panom produkującym cylindry nie chciało się nagwintować całych otworów pod szpilki gaźnika i rury wydechowej,nagwintowali tylko po pół cm i tyle. Nie zwróciłem na to...
dzięki za pomoc oblukam czy nie wyleciał simering od strony koszyczka sprzęgłowego bo od magneta sprawdzałem jest ok wemienie dysze i dam nową uszczelkę między cylinder a gaźnik bo ta moja nie ciekawa jest
Popełniłeś wielki błąd rozwiercając dyszę! Musisz kupić nową. Przerobiłem kilkanaście Simsonów z 50 na 70. Prowadziłem "prace badawcze" porównując katalogi części zamiennych. Były spore różnice w mechanice: 1.Zmieniona konstrukcja przeciwwag wału korbowego. 2. Grubsza sprężyna sprzęgła. 3. Inne przełożenie przekładni głównej i łańcuchowej. 4. Inne ustawienie...
Wyczyściłbym gaźnik. Najpierw dysze . Zdarza się, że brudek zablokuje dyszę i będzie taki efekt.
Przeczyść obie dysze i dokładnie przedmuchaj gaźnik, bo przyczyną jest brak paliwa, wiem bo miałem i mam simsona.
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Gaznik 16mm spokojnie wystarczy. Tylko nie kupuj jakiegos chinskiego gowna, bo Ci dluo nie pochodzi. Wsadz na to glowice z 50ccm. Mozesz dac jakas wieksza dysze, ale nie za duza, bo Ci bedzie zalewalo.
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Spróbuj przeczyścić bak, może coś tam jest rdza lub tym podobne.A lejesz jednolity olej do mieszania, bo jak zmieniasz raz na taki olej raz na taki to inaczej chodzi.Prawdopodobnie będzie to coś z gaźnikiem.Spróbuj przeczyścić filtr powietrza i dysze może tam go dusi.
Witam! Przemyłem i przedmuchałem sprężarką, dalej to samo. Wywaliłem nawet dysze biegu jałowego jednak niczego to nie zmieniło. Ręce mi już do tego opadają.
Gaźnik Amal prosto z pudełka nie nadaje się do normalnej eksploatacji. Obecne partie mają za duże dysze biegu jałowego (#39). Ten gaźnik wymaga zabawy w strojenie, a części do niego (nietypowe dysze z gwintem UNF) są bardzo drogie. Mieszanka biegu jałowego jest za bogata, dlatego silnik odpala zimny bez ssania, a na rozgrzany się zalewa. Świeca ma izolator...
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Kolego pewnie po okresie zimowym uruchamiasz skuter i może masz jeszcze "stare" paliwo w zbiorniku (zmień je na świeże). Po opisie usterki proponuję "przeglądnąć" gaźnik tj. udrożnić wszystkie dysze i usunąć z niego ewentualne zanieczyszczenia (osady po starym paliwie, wodzie). Gaźnik należy zamontować poprawnie (równomiernie) i w razie potrzeby daj...
nie wiem jak to jest w simsonie ale ja miałem motorynte i też pare razy tłok mi stanął :], okazało się, że coś źle zakładałem, facet w warsztacie zrobił i wszystko śmigało :]. Gdzieś już temat o tuningu jakiegoś motorka widziałem. Ja w motorynce miałem rozwiercony cylinder, przerobiony gaźnik, dysze, dolot powietrza, zębatki i ogólnie silnik po remoncie...
Oj chyba problem leży w zapłonie bo by nie zgasł tak po prostu. Może niepotrzebnie wymieniłeś cewkę i moduł (obstawiam że były dobre) bo te nowe chińskie są bardzo złej jakości i cewki nawet nowe zdarzają niesprawne. A co do gaźnika do go rozkręcasz na części pierwsze czyścisz dysze i cały syf który w nim jest i składasz.
Witam! Mam mały problem z wyregulowaniem gaźnika w moim Simku, wygląda na to, że dostaje za mało paliwa bo jest słaby i dusi się jak się mu da konkretnie gazu... Tłok jest nowy, pierścienie też, cylinder też jest ciasny... wymieniłem wszystkie dysze w gaźniku i teraz zostaje mi go wyregulować (to jest nowy typ gaźnika).... ale nie bardzo się orientuję...
miałem ten sam problem na forum człowiek powiedział mi ze trzeba zmienić uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem sprawdzić czy nie wuleciał jakiś simsring na wale i jak to nie pomoze to możes spróbować wymienić dysze w gaźniku ale tylko na niemieckie bo polskie podróbki źle chodzą przekonałem się na własnej skórze
Witam, mam problem z moim Simsonem, stał u mnie około 18 lat. Teraz go wyciągnąłem, założyłem nowy pływak (bo stary był połamany), zmieniłem wszystkie linki i zapalił. Jeździłem nim około dwa tygodnie ale stracił iskrę, to wymieniłem kondensator, cewkę zapłonową butelkową i przerywacz zapłonu. Jak już była iskra to i tak nie chciał odpalić. Rozkręciłem...
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Ale dzwonieniem juz sie nie przejmuje bo juz mniej dzwoni to chyba byla wina zaplonu Dodano po 1 Ale wkurza mnie to ze jest slaby i taki mulasty!!!!! Niewiecie jakie orginalnie dysze powinny byc w gaźniku 16n1-6????? Ale chodzi mi jakie powinny byc orginalnie!!!!!!!!
Kolego gaźnik, gaźnikowi wyprodukowanemu 5 minut później nierówny. Stąd też dane książkowe radzę brać jako bazę wyjściową do regulacji, a nie biblię regulacji. Sam to przerabiałem na 3 gaźnikach (2x 16n3 i 16n1) i każdy różnił się nieznacznie w "wymiarach regulacyjnych". Choć z opisu problemu wnioskuję co koledzy wyżej gaźnik jest dalej przytkany, bo...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Witam!Miałem podobny problem.Kupiłem nowy gaźnik do Simka(16n3-4) ale nadal nie chciał pracować.Gdy odkręcałem manetkę on dusił się i gasł i nie miał wolnych obrotów,aż pewnego dnia pożyczyłem od kumpla jego gaźnik.Okazało się że w gaźniku kumpla jest zatkana dysza powietrza , u mnie natomiast nie była niczym zaślepiona i ssał lewe powietrze.Gdy zatkałem...
typ gaźnika to 16N1-12 z szeroką przpustnicą z bocznym wejściem do paliwa pomóż mi ja też myślałem żeby wymienić tą główną dysze na 70 teraz wymieniłem tą od ssania na 60 jest trochę lepiej ale nie dużo co mam zrobić
Dzięki za wskazówki. Z motorkiem jest tak, że stoi on na wsi i całą naprawą zajął żony bratanek. Motor oddałem mu go 13 lat temu, pojeździł trochę i na 10 lat odstawił. Któregoś razu przyjeżdżam, patrze a sismson wystawiony. Oj wzruszający moment. Ale do rzeczy: dlatego też nie wiem jaki model gaźnika i nie wiem dokładnie co mechanik robił. Zapytam,...
Witam mam Simona s51 b z gaźnikiem amal 19t dysze 80 i 39 i Simon się dobrze zbiera i wszytko jest git ale jak będę zmieniał cylinder tłok i wal na s70 to jakie dysze muszę założyć i czy muszę zmienić głowice i coś jeszcze z góry dziękuję za pomoc
Sprawdź wyprzedzenie zapłonu oraz stan i wielkość szczeliny przerywacza. Sprawdź, działanie kondensatora (najlepiej podmienić na inny). Rozbierz, na części pierwsze gaźnik oraz wymyj go w benzynie. Dokładnie przedmuchaj dysze, nie czyść ich drucikiem ! gdyż możesz rozkalibrować dysze. Sprawdź, czy występują duże luzy na przepustnicy. Ustaw prawidłowo...
Na początku na twoim miejscu bym ściągnął wężyk i sprawdził jak leci paliwo. Jeśli jest OK to następna sprawa gaźnik. Nic nie kręć, nie reguluj (jeżeli wcześniej dobrze jeździł) lecz wyczyść. Dysze przedmuchaj, możesz też sprawdzić pływak jak go rozbierzesz czy nie tonie. Może zalewa simsona? Chociaż wątpię. Następnym krokiem sprawdzenie go na innej...
Witaj, w gaźniku jest śrubka zakrywająca dysze od biegu jałowego. Lubi się czasem odkręcić i daje takie efekty. Musisz zdemontować gaźnik i go rozłożyć. Bo jakby było z nim wszystko ok to nawet rozregulowany by aż tak nie zalewał.
Prawdopodobnie gaźnik do czyszczenia, a mianowicie wszystkie dysze, i sprawdź poziom paliwa, podegnij trochę pływak bo wygląda jak by nie dostawał paliwa albo przez dysze albo przez pływak, bo ssanie to dodatkowa dawka paliwa.
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
Dobrze wiedzieć, że masz bagażnik. Generalnie u mnie zawsze odpalanie na prawidłowo ustawionym 16N3 wygląda tak, że 1-2 suwy (nie kopnięcia) na ssaniu, potem odpalanie bez ssania. Ssanie w tych gaźnikach jest wyregulowane do pracy silnika przy -20°C. Tak to zawsze silnik dostaje za dużo paliwa na włączonym ssaniu. Pewnie nie wiesz czy ssanie działa...
Kolego, a na pewno masz ciśnienie w komorze spalania?sprawdź, czy pod głowicą Ci nie wychodzi powietrze?(jak kopiesz starterem)odkręcałeś może ostatnio głowicę?może krzywo dokręciłeś i kompresji nie ma, w tym miejscu dokładność i kolejność dokręcenia śrub jest bardzo ważna. A może pierścienie masz zużyte i nie szczelne są? No i sprawdź, czy dostaje...
witam! mam ze swoim simsonkiem nie mały problem, a mianowicie swego czasu całkiem zdechł i ogóle nie miał iskry. wymieniłem platynki, kondensator i iskra od razu sie znalazła... zapłon ustawiłem tak jak miałem wcześniej( a chodził mi na takim ustawieniu bardzo dobrze) chociaż zaznaczę że nie było to 1.8mm przeg górnym położeniem, było coś koło 2.1 bo...
Ja a Twoim miejscu wziąłbym jakąś czystą miseczke wlał do niej troche wahy albo rozpuszczalnika (troszeczke) włozył gaźnik i go rozebrał na części. Przedmuchał wszystkie dysze umył go ładnie i złożył z powrotem. Ale najpierw to mi powiedz na którym ząbku masz iglice ustawioną???
Dzięki motomis. Podoba mi się to forum bo zostali tylko najwięksi wyjadacze a od takich zawsze warto coś się nowego dowiedzieć. Czy mógłbym prosić w takim razie jeszcze któregoś z Panów aby przy najbliższej rozbiórce swojego prawego dekla zrobili fotę jak to prawidłowe ustawienie ma się do znaków na karterze ew. jak wygląda ten znaczek. Czy jest on...
Mam kłopot z silnikiem. Na postoju chodzi ładnie a w trakcie jazdy wariuje. Jak daję gazu, to go muli i nie wchodzi na obroty. Jest nowy cylinder mza 60/4/3, tłok, pierścienie, gaźnik, amala 21t Przed wymianą tych części miał to samo. Potrzebuję pomocy. Wie ktoś jakie powinny być dysze w gaźniku do tego cylindra? Poprawiłem pisownię Reg. 3.1.13. Dbaj...
Fabrycznie gaźnik Amal jest sprzedawany z dyszą biegu jałowego #20. W zestawie strojeniowym są dysze #25, #30, #35. Ewidentnie go zalewa - jak ma silnik pracować na mokrej świecy? Gdy skład mieszanki biegu jałowego jest prawidłowy, po wykręceniu świecy z silnika pracującego na biegu jałowym świeca powinna być nieco obkopcona i sucha, a nie zalana. No...
Lepiej kupić zestaw. Ja kiedyś kupiłem made in china do simsona :D nie dalo sie wlg ustawic odpalać ładnie odpalał ale jazdy zero było. A dysze i ta cała reszta będzie dobra bo słyszałem że są niektóre za małe a potem trzeba samemu rozwiercać
witam nie wiem jak ustawić gaźnik w simsonie. Jak odpale simka to jak się da mu w gaz to się lekko zamula dopiero od 4,5 tys obrotów dobrze chodzi, ma cylinder S 60 nominał a gaźnik ma z szeroką przepustnicą jak go wyregulować a dysze są od ssania 60 a tam gdzie iglica chodzi to jest 70. Pozdrawiam.
Witam mam problem ze swoim Simonem s51 6v elektronik wszytko było dobrze tylko jak dzisiaj jechałem to zcszcal głośniej chodzić i na 4 mi zgasł i próbowałem go z 3 2 zapalić i nic dopiero na 1 złapał i jechał tylko na wysokich obrotach dojechałem do domu i postanowiłem sprawdzić co się stało patrzę na świece iskra jest cały czas bardzo dobra rozbierałem...
Witam, jadąc drogą na wyższych obrotach simson zaczął się dusić, i zwalniać, w związku z tym zrzuciłem na 3-ci bieg dałem więcej gazu buuu, 2-gi bieg więcej gazu buuu 1-szy bieg więcej gazu buuu. Można było przez chwilę jechać wyłącznie na 1/4 gazu, stałem na światłach, ruszam i o dziwo wszystko działa jak powinno, jednak po chwili znowu to samo. Wygląda...
To tak: dysze są zmienione na większe, sprzęgło się nie ślizga,tłumik jest nowy od simsona, przed zmianą gorzej jeździł miał mniej mocy niż po, sprawdzałem na oryginalnej świecy na 4 nowych i paru innych używanych na każdej tak samo, na każdej świecy taki lekki brązowy nalot, nie iskrzy na przerywaczu , bez problemu wchodzi na obroty, nie strzela w...
Mam problem ze swoim simsonkiem sr 50. Otóż jak go kupiłem to strasznie mulił, więc wymieniłem gaźnik 16n3-2, niestety wiele to nie dało więc wymieniłem magneto, było krzywe, przerywacz, kondensator i cewkę zapłonową w iskrowniku, iskra jest teraz taka, że "konia by zabiła" ale niewiele to pomogło. Później zaczął strzelać, regulowałem zapłon ale nic...
Witajcie mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm Gażnik Bing 17/15/1103 cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała wał z wypełniaczami S70 kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy wszystko chodziło do wczoraj,aż do wymiany tych części ........................................... zachciało mi się mieć trochę mocniejszego,...
Witam, przy takim dlugim postoju / bez odpalania przynajmniej raz - 2 razy / tydzien / na 10 minut - z gaznika paruje benzyna, a olej w niej zawarty - zbiera sie na dnie komory plywakowej i pod dysza glowna i zakleja dysze... Gaznik trzeba zdjac, rozebrac i umyc dokladnie z wszelkich osadow olejowych, bo na '99%' - zaklejona jest starym olejem, osadem...
Teraz masz do wyboru różne gaźniki do simsona, na których można żwawo jeździć.. Najpopularniejsze to 16N i tam jest pełno typów tych gaźników, lecz każdy jest prawie taki sam, różnią się one tylko dyszą główną. Osiągi, zostaną takie jak są, bo te gaźniki były montowane seryjnie do simsonów Następnie gaźniki Bing 17 gaźniki, o innej konstrukcji, charakteryzuje...
Przyczyną zalewania może być tylko słaba iskra lub nadmiara paliwa. Jeśli układ zapłonowy i gaźnik jest OK to jest to trochę dziwne. Na Twoim miejscu jescze raz bym rozebrał gaźnik i dokładnie wszystko sprawdził. Może nie dokręciłeś dyszy lub innej części i od drgań poluzowała. Jak byłem nowym użytkownikiem Simka. a było to jakieś 15 lat temu to też...
Witam! Już od roku walczę z simkiem i cały czas przegrywam.. mam stale ten sam problem.. na biegu jałowym gaśnie przy 3k obrotów, przy włączonych światłach przy 4k. Wyeliminowałem całkowicie możliwość usterki mechanicznej, praktycznie całość jest nowa, od karterów przez cylinder na wszelkich uszczelkach kończąc. Sprężanie jest takie jak by nawet fabryka...
Witam mam pewne pytanie które mnie nurtuje mianowicie zakupiłem ostatnio gaźnik amal 19 niestety jak się kilka dni potem okazało podróbe .Mam simsona z cylindrem 60/4/3 i według wielu użytkowników ten gaźnik jest najlepszy jednak mój simek nie chce na nim działać nie wiem dlaczego , Kiedy włączam ssanie jak jest zimny działa wyśmienicie jest zrywny...
Zapłon elektroniczny. Gaźnik był czyszczony i regulowany, ponieważ wykreciła mi się śrubka na dyszy.
Sprawdź dobrze gaźnik, prawdopodobnie coś siedzi w dyszy głównej.
Witam, wystarczy - jak napisales : 'gaznik byl podmieniany na inny' - no i masz diagnoze...Gaznik o 'nieznanym poziomie paliwa, nieznanej dyszy glownej, itp., itd. - to jak to ma dzialac..? Pozdrawiam.
Pomogła zmiana dyszy w gaźniku poprawienie iskry i nowy filter powietrza gąbkowy
zamieniasz dyszę główną będziesz miał na niej napisane 70 znajduje się w korpusie gaźnika a wyrównałeś już tą podstawę gaźnika? (uchwyt)
Zmień świecę. Jaki rozmiar dyszy głównej? Gaźnik pewnie ten najtańszy z alledrogo?
Może to być jakiś osad w gaźniku. Zatyka dyszę i gaśnie. Jak weźmiesz na pych to na siłę przeciągnie osad przez dyszę aż do następnego parcha. Sprawdź przy okazji filtr paliwa.
Słaby zapłon, niska energia iskry, stąd problemy ze świecami zapłonowymi innej produkcji. Jeśli świeca jest zakopcona czarną sadzą, to nieprawidłowa regulacja gaźnika. Anale swego czasu były sprzedawane z dyszą biegu jałowego #39, większą niż katalogowo. Świeca NGK do Simsona to B8HS, ale lepiej kupować wersję z rezystorem przeciwzakłóceniowym BR8HS.
Witam mam taki problem. Przy moim simku miałem gaźnik 16n1-11 z oryginalną dyszą główną 72, ale nie miał wolnych obrotów i nie dało rady wyregulować. Kupiłem nowy gaźnik BVF 16n3-4 z dyszą główną 70. Na nowym gaźniku wolne obroty są idealne ale prędkość max to 40-45km/h. na starym 55-60km/h. czym to może być spowodowane?
Niech kolega popatrzy spokojnie jeszcze raz na dopływ paliwa. Możliwe, że jest ograniczony. Jak kolega to sprawdzi to będzie można szukać dalej. Ostatnia taka usterka, którą naprawiałem, była spowodowana brudem w dyszy paliwowej. Gaźnik został zamieniony bez mojej wiedzy i chwilę straciłem by dojść o co chodzi. Do tego doszła druga usterka. Poradziłem...
Kierowca waży koło 60kg. Myślicie, że to przez źle ustawiony gaźnik?? Jaki rozmiar dyszy będzie najlepszy żeby v-max zwiększyć??
http://obrazki.elektroda.pl/6598141600_1... Czy możliwe , że to przez iglicę, która jet krzywo osadzona (klik na foto ^^) i przechylona jest w prawo i po wkręceniu dyszy także jest krzywo, tzn. z pewnością haczy o którą ściankę dyszy..? Sama iglica jest prosta, ale jakoś samoczynnie krzywo się osadza.. Gaźnik gotowałem dwukrotnie w...
Po pierwsze sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN, bo zapewne to powoduje problemy z odpalaniem. Po drugie gaźnik ustawia się na rozgrzanym silniku. Amal powinien działać zaraz po wyjęciu z pudełka, tylko konieczne jest dopasowanie dyszy głównej i iglicy obciążenia częściowego do danego silnika, na fabrycznej dyszy silnik dostaje za bogatą mieszankę.
W 16N3 nic nie da, te połączenie służy chyba do ustalania dawki paliwa przy otwieraniu i zamykaniu przepustnicy. Jest ono wyprowadzone po lewej stronie gaźnika (strona sprzęgła). W 16N1 to niby daje poprawę. Nie powiem dokładnie do czego służy, ale na pewno jest to podawanie powietrza pod dyszę iglicową, tak jak to jest w przypadku gaźnika do Rometa....
Gaźnik jest bvf 30n2-3 Poziom paliwa po odkręceniu dolnej miseczki sięga do wysokości tam oznaczonej. Zaworek jest szczelny. Nic nie przelewa. Posiadam jeszcze zapasowy gaźnik który kupiłem osobno bvf 30n2-5. Do dzwoniłem się do sklepu w Komornikach i facet posiada dyszę 50. Twierdzi ze ma je jako do simsona ale pasuje tez do etz. Kupię zobaczymy. Bo...
Posiadam ok. 2 letni gaźnik MZA(słaba jakość wykonania) dysza główna 72, wolnych obrotów 35, dysza startowa 50.(trzeci ząbek od góry) Tak na prawdę nie mogę tego gaźnika porządnie wyregulować. Regulacja mieszanki biegu jałowego za wiele nie daję. Zawsze po okresie jazdy z maksymalną prędkością, gdy staje np: na światłach, puszę gaz Simson zawsze ma...
Bardzo Dziękuję za pomoc ale wczoraj dla pewności jeszcze raz zajrzeliśmy do tego gaźnika i nie ma już śrubki ,dyszy ani najmniejszej rzeczy której byśmy nie sprawdzili poziom paliwa jest też i ok bo i pływak szczelny dobrze zamyka i doprowadza paliwo wszystko co nam przyszło do głowy sprawdziliśmy i nerwów zabrakło więc daliśmy za wygraną motorek poszedł...
Na Twoim miejscu bym dołożył i kupił tą 19, to jest zaledwie 3mm różnicy. Na pewno silnik nie odczuje tego i nie będzie się zalewał. Jedynie może być trochę wyższe spalanie, lecz to też zależeć będzie od stylu jazdy. Na plus to na pewno będzie większe przyśpieszenie, a prawdopodobnie zwiększy się szybkość (zależy od stanu silnika i motocykla) Jak by...
Odnośnie czyszczenia gaźnika: jeśli masz typ 16N3, to jest w nim jeden kanalik, który bywa przeoczany przy czyszczeniu. Trudno osady z niego też wypłukać albo przedmuchać. Jest on między "komorą" paliwa dyszy głównej i wolnych obrotów: http://obrazki.elektroda.net/25_12776738... To nie jest dysza, więc można sprawdzić drożność kawałkiem drucika....
Zapomnij że kupisz oryginał w sklepie na Allegro. Ten gaźnik to można powiedzieć najlepsza obecnie dostępna podróba. Podróba, ponieważ to jest nowa produkcja na Tajwanie, Chinach lub nie wiadomo gdzie. Teoretycznie wymiary są zgodne z rysunkami fabrycznymi. Jakość i sposób wykonania jest zupełnie inny niż to co było robione w DDR. Na pierwszy rzut oka...
Witajcie, problem wygląda tak: silnik po remoncie, nowy cylinder, tłok, wał, simmeringi, itd... zmieniła się pojemność z 50 na 70. Maszyna odpala jak powinna, silnik pali dość równo ale.. przy dodawaniu gazu obroty spadają, silnik gaśnie lub prawie gaśnie, jeżeli nie zgaśnie, obroty trochę idą w górę. udało mi się przejechać kilka metrów ale mam wrażenie...
Witam wszystkich posiadaczy simków. Coś się stało ostatnio mojemu simkowi (S51). Gdy silnik jest zimny simek jedzie tak jak powinien natomiast po rozgrzaniu zaczyna się mulić, dusić na niskich obrotach np; przy ruszaniu i przy zmianie biegów na wyższy na małych obrotach. Jak mu zdejmę ta gumowa rurkę łącząca gaźnik z puszką filtra to simek ożywa. Zapłon...
witajcie forumowicze...przepraszam was że tak długo nie odpisywałem naprawdę nie mogłem ale do rzeczy ...naprawiłem ,oto co było;ktoś starał się nieudolnie ztiuningowac nrg,założył niebieskie sprężyny na sprzęgle i ciężejsze rolki,ale to nie to że tracił moc bo poco montować zestaw tiuningowy jeżeli nie przerobił gaznika .ba jak sie okazało nrg był...
- zawirowywacz spalin przy wydechu - różowy kabelek wychodzący z modułu CDI (przeważnie różowy, idzie on do przekładni i liczy obroty wariatora) Jakbym czytał te bzdurne posty dzieciaków w internecie. Zawirowywacz spalin w 2T to oczywiście tak, ale gdy przeczytałem że rurka przyspawana do wydechu 4T jak i sam wydech to blokada - :lol:. Ta rurka to...
dysze simson regulacja gaźnika dysze simson ustawienia gaźnika
wywołać impuls elektromagnetyczny odblokować eberspacher excel porównywanie kolumn
reset klawiatury laptop lenovo listwa przeciwprzepieciowa
Accusound ES40 Subwoofer Schematic Availability Błąd P1160 w Citroën: Tryb awaryjny i dźwięki pod maską