Mam problem z układem zapłonowym abimex mianowicie na pierwszym module objawjało się to tym że po jakimś czasie pracy ginoł zapłon i naglę się pojawjał (skoki obrotomierza ,strzelał w katalizator). Załatwiłem sobie drugi , na początku wszystko było ok. ,ale po jakimś czasie także z nim zaczeło coś się dziać.Samochód chodzi dobrze i nagle gaśnie po ponowny...
Witam serdecznie ! Podepnę się pod temat .. Vw Passat B7 2012. Wyposażone w seryjnie zamontowane Webasto z pilotem. Mój problem polega na tym, że po włączeniu "pieca" z panelu , czy też z pilota Na Wyłączonym Zapłonie słychać, że coś tam zaczyna się dziać, natomiast za nic nie włącza się nadmuch, wewnętrzny wentylator. Czytałem o przekaźnikach, bezpiecznikach...
Po remoncie odpalił dopiero teraz cos się zaczęło dziać Dodano po 2 No właśnie, kolego bo widzę że się znasz, mógłbyś powiedzieć jak mam sprawdźc czy iskra jest w odpowiednim momencie? Mam zapłon dc moduł zmieniłem, ale dalej nie chce gadać pozdrawiam
Witam! Mam problem z iskrą w skuterze Inca Spartan 2T. Po przekręceniu kluczyka słychać takie dziwne cykanie jakby iskra przeskakiwała. Dobiega to cykanie chyba z modułu zapłonowego. O tamtej pory, jak to zaczęło się dziać, przejechałem 500km. Dziś chciałem odpalić i nic ;/. Odkręciłem świecę, włączyłem zapłon i zauważyłem, że na świecy przeskakuje...
Witam. Mam taki problem z moim Simsonem, że pewnego razu rano odpalam a tu coś tak jakby by był zalany. Ale w końcu dało się przejechać i po powrocie chciałem znowu odpalić simka. Iskra wtedy była ale bardzo słaba. Kupiłem więc nowy moduł. Patrzę czy jest iskra - jest. To zakręcam świecę i kopię. Za pierwszym razem trochę chwycił i natychmiast zgasł....
Tylko ten zapłon ma mapę zapłonów do zupełnie innego silnika. W tamtym impulsy są zczytywane z koła zamachowego i nie ma mechanicznego przyspieszacza zapłonu (wszystko na drodze elektronicznej). Spróbuj na początek zastosować te moduły samochodowe. W polonezie też jest czujnik magnetyczny i mechaniczny przyspieszacz. Potrzebujesz tylko dwa takie moduły...
Podczas jazdy zgasł mi samochód i nie chciał odpalić, okazało sie ze to tylko bezpiecznik. Po paru dniach akcja sie powtorzyła ale tym razem mechanik stwierdził ze to moduł zapłonowy ktorego wymienił i przez 2 tygodnie było ok. Teraz sytuacja sie powtorzyłam ponoc komputer wykrył ten sam błąd, kupno nowego modułu wydaje sie byc bez sensu ponieważ ponieważ...
dzięki działa
wymienia się najczęściej tranzystory na wyjściu, ja załżyłen BU323a zrobiłem 35tys i działa.
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Nie pomieszałeś modułów AC i DC? Ja pytam o jedno, a ty piszesz bzdury.
Nie chciałbym już kupować żadnego innego zapłonu.Będe kombinował z tym modułem bo reszta wygląda identycznie jak u ludzi którym taki zapłon działa.
Witam ponownie! Pytałem jeszcze o ustawianie zapłonu, czy jest możliwe przestawienie zapłonu o jeden ząbek.Książka serwisowa podaje że znaki na kole pasowym a na obudowie rozrządu powinny się pokrywać.A ja kiedy przekręcam aparatem zapłonowym z kierunkiem palca według kolejności zapłonu czyli w mojej corsie to 1-3-4-2,a lampę stroboskopową mam podłączoną...
Witam! Mam problem z moim Seatem (Ibiza 1.2, 1993rok, system porsche, benzyna). Zaczęło się to dziać już trochę czasu temu. Czasem kiedy jechałem i musiałem się zatrzymać po wciśnięciu sprzęgła i zdjęcia nogi z gazu silnik gasł. Jeszcze wtedy nie był to zbyt duży problem, bo po próbie odpalenia palił na styk i można było jechać dalej. Niedawno kiedy...
Witam, piła spalinowa naprawiona, wymieniłem moduł zapłonu i działa jak nowa. :D Temat zamykam.
Pociągnę trochę temat, z dostawianymi modułami jest zasilanie po zapłonie . Układ działa tylko z włączonym zapłonem, a co jeżeli chcemy zostawić auto + przyczepa na postojówkach. Drogówka w mojej miejscowości zaczyna z tym robić problem.
Układ zapłonowy w oleju? Tak, wygląda że coś zaczyna się dziać z cewką zasilająca moduł (wymiana ew. przewinięcie)
Może być tak, że moduł kolegi przystosowany jest do pracy na niższych napięciach zasilających. Porównaj jeszcze napięcie cewki zasilającej CDI u kolegi i u ciebie. O wymiarach modułu decyduje wielkość kondensatora(ów). Na pewno te większe są trwalsze. Proponuję za kilka złotych zrobić sobie moduł "na pająka" aby być pewnym że to on jest uszkodzony....
Tylko że na Twoim module punkt zapłonu będzie przesunięty o 90°, ponieważ moduł jest wyzwalany dodatnim a nie ujemnym napięciem zasilającym.
Ok. już sprawdziłem pilot emituje sygnał ale jak go zaprogramować aby działał c.z., metoda na włączony zapłon nie działa :cry:
Może zastanów się, co chcesz zrobić. I poczytaj zanim zaczniesz kombinować. Ten pierwszy, to przecież zapłon bateryjny. I nijak się nie nadaje do układu CDI. Drugi, to typowa podstawowa aplikacja modułu simsona. Działa.
Jutro sprawdzę czemu nie odpala po wymianie elektrowni, zobaczę czy jest jakaś iskra, jak nie to posprawdzam wszytko od początku, jutro sprawdzę jeszcze cewkę(ale zakładam że ona jest dobra). Jedno mnie zastanawia jest możliwość odpalić DRZetę z akumulatora, jak w tym modelu działa zapłon, moduł zasila stojan czy akumulator?
Moduł analogowy do mojego to 133.3774-03. Założyłem i działa. Temat do zamknięcia.
Nie wiem, kilka realizacji działa bez problemu! Ten przypadek niestety inny. Po uruchomieniu silnika pierwsza z trzech sekwencji działa jak stroboskop. Moduł nie puszcza normalnie sygnału na resztę sekcji tak jak na samym zapłonie...? Dodam że napięcie 14,7V podczas ładowania nie jest problemem dla modułu.
Nowy typ, moduł nanoplex.
Czyli jedna cewka albo spalona z przerwą na uzwojeniu, albo gdzieś nie styka na lutach wewnętrznych, lub pęknięte, uszkodzone ścieżki na płytce drukowanej. Dokładnie. Odnośnie ocierania magnesów koła o cewki. Przyczyna jest z reguły prosta a wał "krzywy". :D Natomiast temperatury jakie się "ujawniają" "potrafią" stopić luty łączące przewód nawojowy...
To zapłon o wyzwalaniu magnetorezystancyjnym, jak np polonez-elektronik lub Fiat Uno.
Jak w temacie, nie odpala, brak zapłonu. Wersja z handfree, czyli rozruch z przycisku START. Po odpięciu modułu opisanego jako keyless zapłon się pojawia, ale z oczywistych powodów nie odpala, po wpięciu tegoż modułu brak zapłonu, brak rozruchu. Działa centralny zamek, kluczyk nadaje, teoretycznie sprawny. Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego...
Blokada kierownicy działa?
A może być coś z modułem komfortu?
jaki kolor kluczyków (czarny?) można zawsze uruchomić procedurą awaryjną a objaw wskazuje faktycznie na uszkodzenie modułu immo
mechanik32 i co zrobiles juz ten moduł?? sprawdzałeś czy działa??
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Witam, posiadam Seata Leona 1 z 2004 roku, usterka jest w klimatyzacji otóż moduł normalnie działa, ale nie ma w ogóle nawiewu. Przy zwiększaniu nawiewu na włączonym zapłonie słychać, że sprężarka działa, ale z otworów nie wydobywa się żadne powietrze, ani zimne, ani ciepłe. Rozebrałem moduł i wszystkie kable są OK, co może być usterką?
Problem rozwiązany wystarczyło zastosować moduł dc i wszystko ok. Zamykam temat. Dodano po 1 Rozwiązaniem było zastosowanie modułu dc i podłączenie zgodnie ze schematami z sieci. Wszystko działa.
Jeździsz tym skuterem? Działa? Jeśli tak, to zastanów się -> czy działałby, przy zablokowanym module zapłonu...?
Tak myślałem nic tylko pozostaje mi kupić gotowy moduł CDI 4t i liczyć na to, że sprzedawca na aledrogo napisze prawdę i będzie to moduł do 4t. Bo na internecie nie ma za dużo schematów modułów 4t. Są same 2t. A mam jeszcze jedno pytanie. Jak działa przyśpieszacz zapłonu. Przecież moduł nie jest bogiem i nie wie kiedy będzie impuls z impulsatora, więc...
pisałem o niepoprawnej pracy na wolnych a nie problemach z odpalaniem (być może poputałem tematy - sorry) kąt wyprzedzenia zapłonu ma raczej znikomy wpływ na odpalanie i powinien być 6st +/-1 Ja ustawiałem na 8 dla gazu z trudnościami z odpalaniem skłaniałbym się w kierunku ciśnienia paliwa w momencie problematycznego odpalania; jakości rozpylania paliwa...
Od 2003 roku we wszystkich skuterach Yamahy jest stosowany taki sam zapłon typu DC-CDI. Kombinacja z zamontowaniem innego modułu zapłonowego może mieć tu kluczowe znaczenie. Radziłbym sprawdzić stroboskopem co się dzieje z kątem wyprzedzenia zapłonu oraz poszukać oryginalnego modułu Yamahy. Jaki był powód wykonania szlifu cylindra po tak niewielkim...
Chodzi mi o jakiś układ który poprawi jakość iskry na świecy
Odświeżę troszkę bo coś u mnie się zaczyna dziać.Proszę o jakąłś porade bo to jest auto które ma jeżdzić i każdy dzień zwłoki coraz bardziej mnie posmutnia.Zacznę od początku; Pare dni temu żona dzwoni z ulicy że jej auto staneło ( astra 1.6 c16nz 92 r)Przyjechałem i przy próbie odpalenia obroty skaczą jak chcą nawet do 5 tys , a auta nie odpali.Wymieniłem...
Uruchomiłem zapłon z chińskim dci DC działa z cewką dwubiegunową, jest wyprzedzenie, wszystko OK. Dzięki za pomoc.
Temat zamknięty . Wymieniłem płytkę na nową i działa Pozdrawiam
Witam Mam do naprawy Renault Megane 3 2.0 benzyna 2009r. Auto nie odpala,brak iskry. Poprzedni serwis wstawił emulator immo myślac że to jest problemem. Niestety bez rezultatu. Po podłączeniu mam takie błędy. Dodam że gdy jest wpiety emulator ciężko chodzi kierownica(wspomaganie elektryczne) gdy wypne kostke wspomaganie działa. W module upc mam blokade...
Witam! Moduł jet raczej oki! A cała przyczyna tkwi w ustawieniu zapłonu, lub dzieje się coś z aparatem. Moduł nawet można założyc i od poloneza po niewielkich przeróbkach na kablach i też będzie silnik pracował.
należy wymienić moduł zapłonowy.
Jeśli jesteś w stanie przełknąć, że radio będzie działać tylko z kluczykiem to załóż sobie przekaźnik na zasilanie radia. Cewkę przekaźnika podłączasz pod stacyjkę i gotowe. Włączasz i wyłączasz radio stacyjką - nie działa ono jednak bez włączonego zapłonu.
super dzieki chłopaki zaraz przekaze koledze i niech grzebie ja sie natym nieznam , jkaby co to damznac czy działa
Jest to silnik XU9M , a sygnał na obrotomierz brany jest z pinu modułu zapłonu.
Juz po kłopocie, zasilanie, zapłon i krańcówki z BSI (moduł bezpieczników), rozcięty sygnał sterujący na komputer zapłonu. Wszystko działa poprawnie, błędów przy blokowaniu pojazdu w ruchu brak. Pozdrawiam i temat zamykam.
Po pierwsze sprawdź czy dochodzą wszystkie zasilania do modułu w drzwiach , stałe zasilanie powinno być bo piszesz ,że centralny działa , szyby są " po stacyjce" więc sprawdź dokładnie czy dochodzi zasilanie po włączeniu zapłonu do modułu , jak są wszystkie zasilania posłuchaj czy przy włączaniu tej szyby słychać jakieś cykanie przekaźnika.
Jeśli zapłon wariuje po dodaniu gazu to: - Niewłaściwa odległość impulsatora od koła magnesowego (za daleko odsunięte, lub tak blisko że impulsator i przewody się przecierają). - Koło magnesowe z niekompatybilnej partii (wówczas zapłon działa prawidłowo w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara). - Chiński moduł zapłonowy przeznaczony do Vespy...
Nie zaegarek, moduł immo.
........................... ale ta kierowcy jest szczególna bo ma AUTOdomykanie przyciskiem i jest jakoś elektronicznie sterowana... chudziutkie przewody wychodzą bezpośrednio z klawiszy na moduł.... Sprawa jest prostsza niż Ci sie wydaje 1. Włącz zapłon i zidentyfikuj tzw. plusa po zapłonie, będzie Ci potrzebny potem do oszukania fabrycznego modułu....
Przy module domykania szyb jest przewód (kl15, napiecie po stacyjce), które informuje moduł o włączeniu zapłonu i domykanie szyb nie działa. Zobacz czy masz podłączony. Sterowanie domykania można zasterowac masą. Montowałem różnych producentów moduły domykanie i nie spotkałem się z takimi problemami.
W moim Berlingo klakson działa zawsze bez kluczyka albo po jego włożeniu. Po załączeniu zapłonu działa tylko czasami, a po uruchomieniu silnika nie działa wcale. Gdzie szukać problemu? W samochodzie jest zainstalowany moduł BSM B2 od SIEMENSa, może ta informacja się przyda.
Heh :D mapa zapłonu to raczej w nowych silnikach ze wtryskiem. Też posiadam MZ ETZ 150 i bardzo dobrze działa na przerywaczu. A zapłon ustawiałem czujnikiem zegarowym.
A masz pompę z modułem ABS z ESP . Jak się zgłasza przy diagnostyce? Kodowanie w liczniku jakie jest? ABS/ESP działa?
zapodaj zdjęcie tego modułu co masz z dokładnym opisem wszystkie oznaczenia i gdzie go kupiłeś, może to jakiś feler silnika że ten moduł ci dobrze działa, bo ogółem nie powinien, w dalszych stronach tematu jest napisane że przy tych modułach skuterowych cewka siadała, lub był problem z odpowiednim wyprzedzeniem zapłonu.
Saly chyba pomylil działy i samochody. Możesz również sprawdzić moduł zapłonu. Jest na lewym nadkolu ,sprawdź czy ma zasilanie+ i masę. Jeżeli zasilanie jest w porządku to należy sprawdzić czujnik położenia walu korbowego. Czujnik ten znajduje sie nad kołem pasowym na wale korbowym. Przyda się omomierz albo lepszy oscyloskop, no i to co chłopaki napisali...
Auto tak jak w temacie, miało dokładane kiedyś głośniki, instalacja elektryczna radia była przerabiana. Usunąłem dokładane przewody, przywróciłem fabryczną instalację elektryczną. Wszystko działa, oprócz plusa po zapłonie. Zgodnie z instrukcją, czarny to masa, czerwony to plus (stały), żółty to plus po zapłonie. Przed włączeniem zapłonu, na żółtym przewodzie...
Doktor , to prawda , miałem taki przypadek , moduł zapłonu /zapłonnik/ zakupił klient - tanio , po trzech tygodniach... klops , wymiana na markowy - działa już rok.
Moduł stosowany w cinquecento nie działa tak jak zapłon cdi w motocyklach, tam występuje jeden ząb na kole zamachowym i moduł daje iskrę po pojawieniu się impulsu, ew z pewnym zmieniającym się opóźnieniem. W cc na kole są 3 zęby rozmieszczone wg szczegółowo opisanych reguł, moduł na podstawie otrzymanych impulsów wylicza kwz (ma w pamięci zapisaną mapę)...
Witam. Wiec wymieniłem moduł zapłonu - nie działa (zwróciłem do sprzedawcy). Na razie autko działa i podejrzenie pada na cewke, jest prawdopodobienstwo ze występuje w niej zwarcie na skutek wilgoci. Niestety tej cewki nie moge nigdzie kupic - nie jest narazie dostepna. Zodiak318 komputer nie wpływa na prace silnika, odłączyłem silnik i zwarłem przekaźnik...
Witam. Zginęła iskra na świecach w skodzie 1,4 mpi. Sprawdzałem wagiem i nie ma żadnych błędów. Moduł zapłonu generuje iskrę ledwo widzialną. Przy wyzwalaniu modułu na piechotę działa prawidłowo,wali iskrą jak trzeba. Impulsy na moduł są,ale maks 1,8V co widocznie nie potrafi wysterować modułu zapłonu. Z tego wynika,że sterownik wtrysku się poddał.Tak...
Babetta Kontra Kröber CDI. Dwa lata temu, działa idealnie. Silniejsza iskra. Stabilne wyprzedzenie zapłonu. C1-L1 funkcji. Iskry czas, wzrasta. Z poważaniem, nyemi. Wiadomości, tłumacz języka wykonane.
W renówce jest klika modeli wyłączników szyb które wyglądają "tak samo" a różnią się budową ( szyby impulsowe i zwykłe) i pinologią ( od różnych modeli samochodów) - wróć do starych przełączników. Rozbierz przełącznik główny od kierowcy i polutuj wypalone luty na mikro przełącznikach. Moduł szyby na silniku drzwi kierowcy jest TYLKO od tego silnika...
juz zrobione uszkodzony był właśnie ten moduł był nr.144 założyłem nr156 i działa własnie w nim jest automatyczne ssanie czy tam przyśpieszacz zapłonu ale jest
Podczas diagnostyki i kręcenia rozrusznikiem widać że obroty ma około 200obr/min. Dodatkowo jeszcze sprawdzę dziś czy na plaku pokazują się obroty na liczniku. Moduł świec żarowych działa prawidłowo, po włączeniu zapłonu na chwilkę zapala się spiralka na dece rozdzielczej i gaśnie. Po odłączeniu jednej świecy żarowej i po przeprowadzeniu testu wykakuje...
Czy można to radio podłączyć pod stały plus? Krzychu7 napisał: Podłączyłem się do modułu kierownicy - niebieski przewód od stacyjki. Radio działa tak jak chciałem - włącza się po włączeniu zapłonu a wyłącza po wyjęciu kluczyka. Tym warto się zająć. Twoje założenie pierwotne było, aby radio grało nie zależnie od stacyjki (podłączone na stałe do zasilania)...
Jeżeli dobrze pamiętam , to sygnał na obrotomierz brany jest z cewki zapłonowej ze strony kluczowanej / od modułu zapłonu/.
Uszkodzony moduł zapłonowy najprawdopodobniej, działa jak generator, nie wzmacniacz.
Test wykonany, dmuchawa jak nie działała tak nie działa na włączonym silniku. Na samym zapłonie działa pięknie jak nigdy :) Nie wiem jak wyciągnąć moduł klimatyzacji, są tam jakieś zatrzaski? Wysuwa się go na dół jak się domyślam. Na schemacie jest element "presostat" - gdzie to się znajduje? Do czego służy ten czujnik ciśnienia? Daje on sygnały do...
Koledzy dobrze Ci to wymyślili. Od siebie dorzucę tylko to by 86 podłączyć do + żarówki cofania a nie do + po zapłonie. Przekaźnik działa wtedy sporadycznie.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak działa zapłon w quadzie 2 cylindrowym. Posiada on zwykły moduł 6 pin taki jak do silników 1 cylindrowych, ale działa na 2 cylindry. Instalacja idzie do wymiany, bo tamta została zrobiona co najmniej źle, więc mile widziany byłby schemat takiego zapłonu, lub dobry opis działania.
Moduł komfortu odpowiada za odpowiednie gaszenie światła, światło i pewnie za brzęczyk też. Gdy masz włączony zapłon, światło powinno gasnąć od razu po zamknięciu drzwi. Przy zapłonie wyłączonym działa opóźniacz. Albo masz uszkodzoną krańcówkę albo moduł, albo jakieś połączenie od zasilania. Zacznij od diagnozy modułu komfortu przez komputer.
wszystko działa, podłaczyłem z jednym modułem CAN-D i sterowaniem zamnkiem na dwóch porzekaźnikach, aktywowałem alarm w Peugeocie, jednak załączenie zapłonu dezaktywuje alarm zamiast wywołac alarmowanie. Reszta działa tak jak powinno, dzzwi czyta z cana .
Wybebeszony oryginalny wydech to nie odblokowany wydech. Wiele silników posiada zapłon bez określonego kąta wyprzedzenia zapłonu (zapłon bez impulsatora) i nie mają problemów z "odcinką". Wystarczy kilka stopni wyprzedzenia przy 10000 RPM. Giannelli powinien działać bez odcinki. Dziwne że nie chciał odpalać na nim. Cylinder blokowany czy źle tulejowany?...
Po pierwsze oświetlenie wnętrza działa tylko po włączeniu zapłonu. Napięcie na wtyczkę daje przekaźnik w module komfortu, do niego dochodzi napięcie stałe z bezpiecznika, ale sam przekaźnik działa dopiero po włączeniu zapłonu. Trochę dziwna ta usterka, ale raczej niemożliwe żeby oświetlenie wnętrza działało dopiero po włączeniu zapłonu. Druga sprawa...
Wygląda na uszkodzony BSI (wewnątrz BSI jest moduł economy mode, który nie działa stabilnie)
Cześć ! Zerknij tutaj : http://www.fso.ptk.prv.pl/ Dział : TECHNIKA Rozdział : ZAPŁON Może coś Ci się przyda.
Witam! Kilka dni temu kupiłem samochód Chrysler Vision 3.5l V6. Samochód jeździ na benzynie, ale delikatnie się ksztusi powyżej 3500 obrotów. Na gazie jazda jest właściwie niemożliwa, auto w ogóle nie ma mocy i jak dodam gazu to strzela w kolektor i wyrzuca rure od filtra powietrza po prawej stronie silnika. Gość od ktorego kupowałem samochód powiedzial...
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
obie kotwice naciskałeś? Oczywiście, że tak. Dodano po 3 Jeśli nie ma zasilania komputera to nic nie "zczytasz". Schemat w garść i typowa "kablóweczka". Immo w tym aucie odcinało jeno pompę.(oczywiście firmowe a nie dostawka) Mam tylko firmowe immo. Bez ręcznego wspomagania przekaźnika nie działa pompa i nie ma zasilania modułu zapłonu.
Zrozumiałem, że wyczuwalny luz to pochodzący z układu korbowego i pierścieni. Nawet jeśli chodziło o luz koła magnesowego na wpuście (względem wału korbowego) to w takim silniku jest praktycznie nie do odczucia. Odsłuchałem filmik na słuchawkach, ewidentnie występuje odcinka na zapłonie, choć nie idealna (równa, przy sztywnych obrotach). Na Amazonie...
Automatyka lewej szyby nie działa bez zapłonu więc pomysły z podpięciem pod przekaźnik można...... Moduł domykania i jechać do każdego silnika oddzielnie(wszystko do zrobienia w lewych drzwiach), innej opcji nie ma.
Ale to jest moduł domykania wiec trzeba by go przerobić, bo on działa po włączeniu i wyłączeniu zapłonu.
Hmm więc sytuacja wygląda tak 1.Gdy moduł jest podłączony do światła cofania czerwony do czerwonego czarny do czarnego to kamera działa na zapłonie lecz po odpaleniu już nie. 2. Gdy moduł jest podłączony czerwony np do zapalniczki w bagażniku lub do np wycieraczki lub innego światło czerwonym to kamera działa cały czas jak tylko odpalę samochód. Jakieś...
Podłączyłem się do modułu kierownicy - niebieski przewód od stacyjki. Radio działa tak jak chciałem - włącza się po włączeniu zapłonu a wyłącza po wyjęciu kluczyka.
Witam , mam starą Mazde Xedos 6 juz prawie 2 lata nigdy na nią nie moglem narzekac , aż do dziś ... Wczoraj po powrocie do domu czyscilem sobie autko w srodku , dzisiaj rano chcąc jechac do pracy samochod mi nie chce odpalic ... Zadna kontrolka mi nie swieci ( Paliwo , Akumulator , Hamulce , Olej ) Prąd jest w calym samochodzie szyby dzialaja , lampy...
Zrób jakieś zdjęcia tego o czym mówisz bo sorry ale nie kojarzę żadnych przekaźników . Masz dwa schematy ( październik 2003 zmian modelu) dopasuj sobie . 319 panel sterowania , 320 moduł mocy wentylatora
Dzięki koledzy wszystko już działa dzięki naprawdę wielkie :)) Temat uważam za zamknięty :)
patrząc od tyłu na dole po lewej Tak to inny moduł niż ja spotkałem.Sprawdź czy nie grzeje się BARDZO silnik raz miałem przypadek przy tym module nastąpił zapłon silnika .
Napisz, w którym miejscu w tym aucie jest przerywacz! OBOWIĄZKOWO! Mea culpa, nie docztałem że to "EL" z zapłonem elektronicznym, GucioLs skoro wszystko przekładałeś i nadla nie działa to coś dziwne jest, moduł zapłonowy też podmieniałeś ? Poniżej masz schemat zapłonu, pomierz wszystko na spokojnie. http://obrazki.elektroda.pl/9300678400_1...
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
Na wtyczce przy module ,ma być cały czas po włączeniu zapłonu (linia x75 przez bezpiecznik F25)prąd na grubych przewodach.Poskładaj wszystko podłącz tam żarówkę i testuj.Silnik działa, moduł działa,to masz albo jakieś zaniki tego prądu albo moduł albo problem ze sterowaniem.Obejrzyj dokładnie bezpiecznik i jego gniazdo.
Witajcie. Trafiłem na ten wątek bo mam trochę podobny problem. Nissan Qashqai+2 2.0 benz. - 2011 Przestał mi reagować zamek na przyciski z kluczyka. Sam zamek centralny działa z przycisku wewnętrznego, więc niby układ działa. Lecz zaobserwowałem taką przypadłość, która być może ma z tym centralnym coś wspólnego:\ - zawsze było tak, że pokrętło świateł...
No u mnie jest on nie podłączony ale i tak działa czy to jak zapłon jest włączony czy wyłączony
to tak jak gdybyś miał drugą stacyjkę,nie działa wiekszośc modułów samochodu łacznie z elektrozaworem silnika.
A wie toś może czy światła pozycyjne mogą się z takim modułem palić czy trzeba je odłączyć , pytam bo u mnie pozycyjne się włączają po włączeniu zapłonu , mam ten moduł już zamontowany i działa prawidłowo w sensie że gaśnie po zapaleniu włącznikiem pozycji. chodzi moi o to czy to w sensie prawnym jest ok a może wie ktoś co zrobić żeby się pozycja nie...
zapłon dziać kluczyk wyłączenie zapłon dziać suzuki zapłon moduł
scroll touchpad hulajnoga elektryczna motus nastawy regulatora
płyta indukcyjna pokrywa zaworuw
Denon AVR-X550BT - Czy sygnał na subwoofer jest aktywny cały czas? Jak włączyć sygnał na subwoofer w Denon AVR-X550BT?