Albo dziura w dolocie i ciśnienie ucieka albo system widzi dziurę w dolocie. Live data się przyda. Dymi?
Dziura za przepływomierzem ma duży wpływ na skład mieszanki. Realnie jest inna ilość powietrza niż widzi przepływomierz. Może dymić.
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Dziura w dolocie,niskie ciśnienie paliwa,MAF. Diagnoza byla?
Dziura w dolocie prawdopodobnie.
Brak adaptacji ,zły odczyt z MAP,zły odczyt z czujnika temp. albo dziura w dolocie. Co mówią parametry?
Nadal masz dziurę w dolocie.
Masz dziurę w dolocie. Sprawdź rury do intercoolera zwłaszcza te gumowe.
Błąd EGR to sam EGR,dziura w dolocie ,uszkodzony np MAF a nie turbo. Co musisz sprawdzić to to, czy sztanga zaciągnięta do końca i chodzi bez zacięć. Potem sprawdzić szczelność dolotu ,wizualnie ,posłuchac czy nie gwizda co, abo zadymić. MAP to sprawdzić parametry i czy nie jest zapchany z nie że sprawny. Na końcu turbina.
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Doładowanie 1,44 bara w AFNie? i do tego 15w40? Nie wydaje mi się, żeby dziura w dolocie była i był w stanie napompować do zadanego ciśnienia...
Więc od czego mam zaczac? Od sprawdzenia podciśnienia w kolektorze. Wykluczysz w ten sposób dziurę w dolocie. To najtańsza metoda.
Wskazania temperatury porównaj w zegarach i ECU. Zobacz czy masz pozłacane piny we wtyczce czujnika, jak nie to zmień na taką. No i znajdź tą dziurę w dolocie.
Zrób jeszcze jeden przejazd 002+025 z tą przepływką Delphi, ale to tak testowo. Szukaj dziury w dolocie bo wg mnie masz nieszczelność, turbo słabiej ładuje bo coś ucieka. Najlepiej kompresor lub jeszcze lepiej zadymiarka tak żeby coś ładowało z 0,5 bara. AGU powinno mieć 0,6, spadające górą do 0,5 bara Tutaj wyjdzie gdzieś 140 koni, powinno być lepiej....
Witam. Dziura w dolocie.
Sonda nie ma wpływu na skład mieszanki? Oczywiście że ma. Ale ma też wpływ wiele innych rzeczy. Jak np MAF,EVAP,NTC ,dziura w dolocie itd. Trzeba wziąć tester ,i posprawdzać parametry.Trzeci raz już ci to piszę. Wydawało się oczywiste, że trzeba przynajmniej sondę wymienić. Nie jest to oczywiste . Znowu ktoś ci nagadał głupot.
Jesli by byla dziura w dolocie to mial by na taka wartosc duze obroty, odpalal by dobrze. Jesli byl by uwalony kabelek to nie mial by wartosci 0,6. Niech poda o co prosilem. Pozdrawiam!
Dziura w dolocie ,TPS,zawór wolnych obrotów ? Wróży ,potrzebna diagnoza.
MAF wysoko, dziura w dolocie albo maf uszkodzony
Logi wskazują na dziurę w dolocie. Dodatkowo potwierdza to dym z rury wydechowej w czasie przyspieszania. Dolot to odcinek od turbiny poprzez intercooler do EGR. Sprawdź rurę metalową w pasie przednim, obejrz intercooler czy nie jest brudny od olejowej mazi. Generalnie tam gdzie na elementach dolotu widzisz plamy od oleju, lub tłustą maź tam sprawdzaj.
Masz dziurę w dolocie.
tzn, że masz albo bardzo duża dziurę w dolocie, albo czujnik mocno zabrudzony, albo uszkodzony możesz go jeszcze sprawdzic tak: jak masz możliwosc to założ węzyk na czujnik i zasysaj powietrze. wartosc powinna sie zmieiac (im bardziej zassiesz tym wiecej volt) wartosci powinny sie wahać pomiedzy 0-4,5v
No nie wiem, może dziura w dolocie? Zatkaj ręka przepustnice i zobacz. A najlepiej załatw tester bo check aż prosi odczytaj mnie.
To dziura w dolocie za przepustnicą lub uszkodzony czujnik MAP. Na początek dymiarka i test szczelności.
Cosik syczy ,dziura w dolocie?
Jak dobrze rozumiem to nie są wartości z sondy tylko korekcja która oznacza bogatą mieszankę. Jak sam wspomniałeś masz dziurę w dolocie, sterownik daje poprawną dawkę paliwa, przepływomierz pokazuje że jest ok a do komory silnika to powietrze nie dociera co powoduje że w komorze spalania masz bogatą mieszankę. Psikaj plakiem na wolnych obrotach lub...
Pewnie TSI, może odma, może dziura w dolocie, a może bulbulator. Fakt, brak diagnozy.
Turbo nie robi wystarczającego ciśnienia. Przyczyną może być dziura w dolocie za turbo. Sama turbina lub jej sterownie.
Może być jeszcze dziura w dolocie. Wyjmij filtr jak pomoże to jest dziura. Dwa może sam przepływomierz jest walnięty / nie od tego silnika.
Czy to może być coś z przepustnicą? Może ,a może i dziura w dolocie kto to wie? Nie było żadnej diagnozy więc domysły.
Tak z doładowaniem. Dziura w dolocie,kończy się turbo,wastegate ,kto wie.
Witam, Niestety nadal walczę;(. Dodano po 2 Wymagany przepływ powietrza to 250 mg/skok rzeczywisty to 280 mg/skok. EGR otwarty na 100%. Czyli albo EGR jest przypchany albo masz dziurę w dolocie za turbo (turbo ,intercooler, wejście do głowicy). Witam, dziury w dolocie brak:(...tak samo jak pomysłów co jest powodem...
Czego może dotyczyć problem? Diagnoza komputerowa. Co trzeba wymienić, naprawić? Najprawdopodobniej Tak. Czy uda mi się to naprawić samemu? Zależy czym się zajmujesz na co dzień? Jeżeli ktoś chciałby więcej informacji, proszę pytać. Czym się zajmujesz na co dzień i jakie błędy wyszły. Błędy najprawdopodobniej DF056 ,DF199,DF002 a laguna 1,9 dci. Najprawdopodobniej...
Nie ma żadnego wpływu. ABT to jednopunkt. Jak chcesz tam szukać dziury w dolocie to jedynie rura od serwa hamulcowego i podstawa przepustnicy do sprawdzenia.
Niekoniecznie. Jak miałem dziurę w dolocie to obroty po wysprzęgleniu opadały za bardzo, ale po jej zatkaniu obroty potrafiły przez jakiś czas zawieszać się w okolicach 1600 obr/m (przypuszczam, ze musiał sobie od nowa zebrać korekty). Efekt? Na wysprzęgleniu oczywisty ale na biegu też czuć - toczenie się na jedynce czy dwójce i on nie zwalnia, a jak...
No to możliwe że np dziura w dolocie itp. Co do reszty to wiązka albo ECM jak były podmieniane.Probówka ,oscyloskop i trzeba badać co jest grane.
Turbina albo dziura w dolocie, ale raczej turbo.
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
co to może być innego? Wszystko. Dziura w dolocie ,uszkodzona przepustnica,itp.Potrzebny tester i diagnoza.
Szklana kula mówi że albo przepustnica,dziura w dolocie albo sygnał APPS. Mówi też że bez diagnozy będziesz wymieniał w ciemno.
Dziura w dolocie za turbo (dziurawy intercooler).
Cześć, zacząłbym od sprawdzenia dolotu w poszukiwaniu dziury w układzie dolotu, można również sprawdzić parametry przepływomierza powietrza, też może robić robotę, ewentualnie czujnik ciśnienia
Kolego tak jak pisałem jest zrobiona tak jak by specjalnie Dziurą w dolocie wiem że jej nie powinno być lecz gdy ja zatykam i chce odpalić samochod odrazu gasie jak trzymam na obrotach jest ok puszczam gasnie
Masz dziurę w dolocie i przy przeładowaniu sterownik odcina turbinę. Jak przechodzi w tryb awaryjny to na 100% jest błąd a po drugie to nie tylko po błędach można znaleźć usterkę.
Dziura w dolocie, nieszczelny egr, zapchany dpf. Szukaj Panie
Znajdź dziurę w dolocie...Podpowiedz juz masz dziura pojawia sie wraz z wzrostem temperatury silnika
Nie wiem jak ci pomóc. Albo podłącz normalny tester, albo szukaj dziury w dolocie,sprawdź stan turbo itd? A drugi błąd też trzeba otworzyć maskę i zajrzec na kabelki od alta.
Dziura w dolocie, to ramach wróżenia.A diagnostykę jaką zrobiłeś?
Przepływomierz może zaniżać, lub dziura w dolocie i turbo ssie dziurą a nie przez filtr, sprawdź dolot na odcinku filtr - turbina, może przez odmę?
Uboga mieszanka, mocy brakuje na oko przepływka wskazuje 110km Kuleje na obrotach na rozgrzanym lekko Dziura w dolocie, sprawdź układ kompresorem No i gdzie te logi?
Davvvi , z tym przycięciem dolotu to ja bym się wstrzymał. Dolot jest miejscem w którym miesza się mgła paliwowa z powietrzem... (Np. w historii motocykli Iż (akurat mam, to wiem :D), w pierwszych dwóch modelach gaźnik wisiał praktycznie na cylindrze a w następnych modelach, stopniowo dodawano coraz dłuższy dolot.) A co do wracania z obrotów, to masz...
Albo dziura w dolocie
Nie wiem czy ten silnik. https://www.youtube.com/watch?app=deskto... Pamiętaj że na pocztek pomiar potem wymiana. Równie dobrze może być dziura w dolocie albo coś z turbo itp.
Co znaczy mułowate od spodu? Coś mi tu nie pasuje ta dziura w dolocie. W jakim przedziale obrotów masz te gwizdy? Auto nie jest po jakimś chipie? Od 1800 obr/min ciśnienie doładowania osiąga to co chce dostać sterownik silnika. Tyle że od tego momentu turbina cały czas już pompuje więcej niż chce tego sterownik. Nie wiem czemu ale przy ok 2000 obr/min...
Dziura w dolocie.
Ok mam już diagnozę, ale bez wytłumaczenia dlaczego. Otóż, tłumik wiadomo poszedł się paść - wymieniony. Szarpanie na jałowym było spowodowane dziurą w kolektorze dolotowym. Została ona zaklejona jakąś masą (plastikowy element dolotu, pewnie ABS). Nie otrzymałem jednak odpowiedzi dlaczego wywaliło mi tą dziurę w dolocie po zatkaniu wydechu. Może ktoś...
Najczęściej w 1.6 to dziura w dolocie. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic więcej nie wnoszą do dyskusji.
Dziura na dolocie ?
Jakbyś napisał po co ? Można zrobić dziurę w dolocie z turbiny.
Masz dziurę w dolocie...
Temat zamykam. Rozwiązany. absurdem jest to że taka dziura w dolocie jak na zdjęciu nie powodowała falowania biegu jałowego i szarpania na LPG. Psikanie plakiem w tym miejscu też nic nie dawało. Teraz chodzi na PB bez szarpania i dławienia https://obrazki.elektroda.pl/6712585200_...
Przy takim błędzie to przeważnie nie pali. Postaw rozrząd na znaki i sprawdź jak widzi synchro. Co do turbo to zagięta łopatka albo dziura w dolocie.
LPG jest? Jaki błąd się pojawia? Jak za ubogo to np dziura w dolocie czy wydechu (przed sondą). Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Jak jest dziura w dolocie to słychać twardy rezonans. Jak jest dziura w dolocie słychać syczenie podczas jazdy. Clio 2007 i przerdzewiały wydech. Mam nadzieje że jest na gwarancji i wymieniałeś w serwisie.
Może .Ale to byś musiał zepsuć pompę paliwa albo co. Pali to auto w ogóle, jest moc? Na P0300 ma wpływ wiele rzeczy. Od ciśnienia paliwa po dziurę w dolocie itp.
Albo dziura w dolocie za turbo.
Brakuje tutaj podstawowej informacji. Czy wypada na wolnych, w całym zakresie obrotów ,czy np tylko przy obciążeniu. Brak info obłędach, korektach ,odczytach z sond MAF/ MAP. Moja szklana kula powiedziała że to dziura w dolocie.
Jak jesteś pewny turbo to szukaj dziury w dolocie.
No do sprawdzenia wartości ciśnienie atmosferyczne , ciśnienie (podciśnienie) w kolektorze. Ewentualnie jak czujniki wskazują poprawnie to szukać dziury w dolocie.
Nie robi się adaptacji przepustnicy na linkę. NIe lej wody ok? Jak było napisane że czarne świece to trzeba szukać dlaczego jest za bogato. Albo chodzi na dwóch paliwach albo np dziura w dolocie kończąc na samej sondzie.
Mały update-zlokalizowałem dziurę w dolocie, okazało się że przewód z turbo do rury na przodzie ma dziurę na 2-3 palce, mimo że był wymieniony kilka miesięcy temu... Nie rozerwał się tak jak oryginał ze zmęczenia tylko wygląda jakby po prostu pękł. Teraz pytanie-da się go wymienić bez rozkręcania połowy auta? Mogę go podnieść w pracy i postawić na paletach...
Najprawdopodobniej tak. Załóż i sprawdź. W zasadzie objawy są charakterystyczne w tych silnikach właśnie dla sporej dziury w dolocie, gdyby jednak nie dziura, to zostaje jeszcze ciśnienie paliwa. Ale to mała szansa.
Zasymuluj bogato i obserwuj sondy. Mają "wstać" obie oczywiście po rozgrzaniu. Jak wyjdzie pozytywnie to widzę tylko dwie opcję. Pierwsza to MAF a druga dziura w dolocie. Piszę teraz o PB.
Dziura w dolocie.
Nie osiąga ciśnienienia???dziura w dolocie brak sterowania turbo komp podłączyć zobaczyć na wartości rzeczywiste i po sprawie
Na początek podaj co to za silnik VP czy PD, sprawdź szczelność dolotu i IC bo wygląda na "mega dziurę w dolocie". Zacznij od rury wyjściowej z turbo. Wrzuć jakieś logi to będzie coś widać.
Brak mocy i swist= dziura/rozpiety dolot. Podnośnik, kanał i pomocnik do przegazowania
Czy dziura w dolocie to chyba odpada bo jak się rozgrzeje to trochę lepiej jedzie a jak by tak bylo to chyba caly czas by mulilo
Pisałem na pw. Dziura w dolocie jak nic. Albo turbo się kończy
P2263 Turbo/Supercharger Boost System Performance Błąd nie mówi o czujniku boost tylko o wydajności systemu doładowania. Uszkodzone sterowanie turbo, samo turbo lub dziura w dolocie.
Ta usterka jest pewnie cały czas i nie trzeba jeździć. Tylko popatrzeć w parametry. Bo tutaj jest problem ze składem mieszanki, albo dziura w dolocie albo MAF.
No to jest objaw za wczsnego zapłonu ale wtedy by stukał lub ubogiej mieszanki. Czyli dziura w dolocie lub przytkana dysza brak paliwa lub niski poziom w gaźniku.
zostaje pompa i filtr paliwa, wtryski lub dziura w dolocie
Błąd 17549 pojawia się gdy sygnały z sond lambda ,czujnika podciśnienia, przepływomierza , oraz danych o otwartych zaworach EGR i EVAP nie zgadzają się względem siebie dla dla danych obrotów i otwarcia przepustnicy. Powodem tego najczęściej jest dziura w dolocie ,dziura w przewodach podciśnienia łącznie z serwem , zaniżający wartości przepływomierz...
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
szukaj dziury w dolocie,
dziura w dolocie albo ten zawór egr uszkodzony
tylko jak i co dalej sprawdzić Jak to co ? Napięcie z TPS, lub to czy ECM widzi pozycję spoczynkową przepustnicy. wykluczając inne rzeczy jak dziura w dolocie. Pytałem czy jakaś diagnostyka była a tu brak odzewu.
Odpowiadając niektórym pytającym, (co i tak potem tutaj nie zaglądają)czy ktoś miał taka usterke? Tak ,tysiące razy i tysiące osób. A jaka jest przyczyna ? Nie ma gotowca na błędy p0170. Raz jest to dziura w dolocie, raz sonda, raz wtryski ,raz pompa ,raz MAF, itd. Bez znajomości działania układu wtryskowego,sond ,korekt paliwowych itd naprawa kończy...
A może po prostu masz gdzieś dziurę w dolocie i to taką fest?
Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem, że ciśnienie zadane na turbo ok. 2000 mbar, a turbo daje tylko 1030 mbar max. Tu masz problem i teraz albo masz dziurę w dolocie albo uchylony egr albo źle wysterowana turbina w co wątpię ewentualnie samo turbo. Wymieniałeś na sprawdzone, używka, regenerowane?
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
Dziura w dolocie. Kody błędów też wiele by wyjaśniły.
Dużo powietrza mało ciśnienia. Dziura w dolocie
Lower limit lambdy to zalewanie. Więc typowy problem zatkane wtryski reszta leje mocniej. czy dziura w dolocie. w tym silniku bywa tez problem z pękajacymi wylotami co rozwala wskazania lambdy. Ponad to czyszczenie przepływki. Mozesz też zmienić SKP.
Turbina , dziura w dolocie ?
usterka zagadka miał ktoś taki pr oblem To nie żadna zagadka tylko brak diagnozy. Czasem trzeba podłączyć oscyloskop i sprawdzić co go boli. Bo np może leżeć ECM,któryś wtrysk,jakaś dziura w dolocie ? Kto to wie. Tak samo jak już było wspomniane korekty i inne parametry do sprawdzenia. Świce ? Nawet i to możliwe.Zastanawia mnie czy to ty wymieniałeś...
zapewne dziura w rurze na dolocie, przy chłodnicy powietrza na dole od strony kierowcy o ile nie Anglik. Zgadłem ???
Ale błąd równie dobrze może być powiązany z dziurą w dolocie za turbo. Za turbo a przed silnikiem panuje nadciśnienie i jak jest dziura część powietrza jest tracona. Turbo ma pewien zapas by skompensować brak i uzyskać zadane ciśnienie w dolocie. Jednak jest jeszcze przepływomierz który mierzy ilość powietrza i to na podstawie jego wskazania wyższego...
P1556 - nie ładuje turbina. Dziura w dolocie/otwarty EGR/ uszkodzony zawór N75. Dowiemy się w końcu co to za silnik?
nieszczelności dolocie zwężka dolocie nieszczelność dolocie
szczotka bosch oryginalny naprawa sensor airbag cannot convert
vestel firmware toshiba ibiza sound
Lokalizacja kostki czujnika temperatury Fiat Scudo Reset BMS w hulajnodze RIDER po wymianie akumulatora