Płaszczyzny mogą być nierównoległe po mocnym dokręceniu. Uszczelka może być grubsza lub powierzchnie wyrównane.
A na postoju przy dodawaniu gazu nie idzie tego wykryć . To weź na podnośnik wyłącz esp i sandał. Jeśli nie masz pękniętych węży co ręką sprawdzisz i interkulera co widać to tylko słuchanie syczenia ci pomoże.
W moim samochodzie jak sonda wskazywała, że zły skład mieszanki, to winny był przepływomierz. O ile dobrze pamiętam to zaniżał wskazania.
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Usterka był nieodpowiedni czujnik doładowania. Zamiast sprawdzić czy czujnik jest załozony prawidłowy to zamawiałem 3 szt po nr tego czujnika. Czujnik doładowania w BLS ma pracować na 5v i wychodzić ma ~1.62v na zaplonie Załozony był np od AWX który pracuje na 12v
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
Na moje oko to przekaźnik ten ma ze 3x6 cm. Jednak bardziej bym podejrzewał nieszczelność dolotu w związku i z trudniejszym odpalaniem i zbyt wysokimi obrotami, np wężyk między elementem który zaznaczyłeś na zdjęciach a kolektorem ssącym.
Nieszczelność dolotu lub powrotu paliwa
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Nieoryginalne, niczym nie ustępujące jakością 20zł Dalej nieszczelność na dolocie.
Nieszczelność w dolocie,pęknięta szpilka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora wydechowego.
Sprawdź czy gdzieś w okolicy 3 cylindra nie masz nieszczelności w dolocie.
nieszczelność w dolocie pęknięty lub spadnięty przewód ic najprawdopodobniej
zacznij od podcisnien i EGR-a ....
Nieszczelność w dolocie. Sprawdź system odprowadzania par paliwa. Podłączony gdzieś w okolicach kolektora ssącego.
A ja dalej bym ci proponował sprawdzić czy katalizator nie jest czasami zapchany, odkręć sondę przed katalizatorem i się przejedź , jak katalizator jest zapchany to spaliny będą uciekać przez tą dziurę po sondzie i wróci moc tak sprawdzisz kat. Albo masz nieszczelności w dolocie
Cały czas mi to wygląda na nieszczelność w dolocie, pomimo, że autor sprawdzał.
Nieszczelność dolotu ,odma,MAF itp. Trzeba przeprowadzić diagnostykę, choćby zadymić dolot.
nieszczelność na dolocie,pęknięty wąż ,intercooler itp...,sprawdź gdzie gwizda lub poci się od oleju.
Ale nieszczelności dolotu objawiały by sie "oddawaniem" w gaźnik, czyli kichaniem, gaśnięciem i nierównomierną pracą na wolnych obrotach, a okresowo uboga mieszanka... .No cóż, najbardziej by ja było czuć przy przyciśnięciu gazu do podłogi, silnik wtedy szarpie, słychać charakterystycznie dzwoniące zawory. Tak że myślę że układ zasilania paliwem można...
Kolego zacznij od podstaw jak nie dysponujesz sprzętem diagnostycznym. Kłopoty z wolnymi obrotami mogą być spowodowane nieszczelności dolotu, wykręcić świece i obadać kolor, stan i jaka iskra. A jeśli podstaw nie ogarniasz oddaj auto do kogoś kto ma pojęcie. Druga sprawa to nie napisałeś jaka masz instalacje lpg. Pozdrawiam
Może być nieszczelność w dolocie lub źle wyregulowana sztanga - za duże odczyty ilości powietrza.
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Przy takim podciśnieniu sprawdź nieszczelność dolotu i rozrząd, zaczął bym od tego.
Polecam zrobić diagnostykę, wraz z podglądem parametrów silnika. Zawalony EGR też będzie powodował falowanie, jak również nieszczelność w dolocie czy sonda lambda. Możliwości jest wiele.
Witam Nie ma problemu tylko jak wpisuję FH16 to nie ma tego błędu,wykopałem odnośnie separatora ale ma on postać MID128 SID 18.Jest to opis do FH16.Jak coś to pis będziemy kombinować dalej.Sprawdzę jeszcze raz ten błąd odnośnie doładowania. Jeszcze dodatek do separatora.
Witam. To teraz sprawdź kruciec łączący dwa cylindry z gaźnikiem, uszczelniacze na wale (kruciec powinien być na grubej uszczelce i dokręcony zanim dokręcisz cylindry) I jeszcze jest taka mała przegroda karterów pod cylindrami (może nawet zapomniał jej założyć) To co opisałeś wskazuje na nieszczelność dolotu, nie wiadomo kto to składał i co tam nawyczyniał....
co to może być ? MAF,EGR,MAP,nieszczelność dolotu itp .Trzeba wykonać diagnozę.
Po przeprowadzeniu pełnego remontu silnika udaj się do skp na analizę spalin.:) Dlaczego nie diagnostyka sondy lambda, nieszczelności dolotu/wydechu?
Przepustnica była czyszczona przez mechanika.Czyli to będzie jakaś nieszczelność dolotu? Te błędy wyskakują kiedy odetnie gaz i świeci Epc.
To teraz idz i sprawdź czy grucha zaciąga cięgno geometrii, i czy czy nie ma jakichś wyraźnych nieszczelności dolotu .
Pierdoły ,zlikwidować nieszczelność w dolocie, wyczyścić przepustnicę i zaadoptować, jeżeli po tych zabiegach nadal będzie źle a reszta podzespołów kontrolnych będzie sprawna i nie będzie błędów w ECU, to będzie znaczyć że silnik jest zajechany.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Nieszczelność w układzie EGR,nieszczelność dolotu,EVAP,padająca cewka zapłonowa. Wszystko to może powodować wypadanie zapłonu na wolnych. Jak lepiej chodzi z odłączonym EVAP to go zaślep na próbę i jak pomoże to wymień i tyle.
To chyba za niskie a nie za wysokie co? Zasada jest prosta ,im większa nieszczelność dolotu, to podciśnienie mniejsze. Do tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym.
Nieszczelności dolot. Sprawdź pod ciśnieniem lub dymem.
Szarpanie może być przez EGR, odłącz na próbę i przejedź. Korekty na plus to nieszczelność dolotu, uszkodzenie sond, dziurawy evap. Oczywiście zakładając, że błąd ubogiej mieszanki nie pochodzi od niewydajnej pompy paliwa. Ale wtedy to i mocy by nie było.
Przy dotyku? Pewno mechanik nie założył jak trzeba. Ta rurka lubi pęknąć z drugiego końca, w miejscu gdzie nasuwa się na króciec- (prowadzi do listwy paliwowej) Jest tam dojście fatalne, pod kolektorem. Dlatego pisałem, aby sprawdzić samostartem, lub zwykłym plakiem. Nieszczelność dolotu idzie ogarnąć nawet na parkingu i zaoszczędzić czas i pieniądze....
Ciśnienie paliwa w normie? Korekty krótkoterminowe i długoterminowe jak się mają. Mimo niskiego ciśnienia w dolocie nieszczelność może być (powietrze omija przepływomierz)?
Najpierw szukaj nieszczelności w dolocie, np. wspomniane uszczelki. Filtr powietrza możesz wymienić, jeśli nie był wymieniany, a dopiero potem zastanawiać się nad wymianą sondy na nową, bo szkoda robić sobie niepotrzebne koszty.
Sprawdź korekty paliwowe. A jak chcesz zgadywać to wróże nieszczelność dolotu itp , np zaworek EVAP.
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
trzeba zrobić tzw. logi dynamiczne czyli odczyt wartości podczas jazdy, również turbina mi nie pompuje w pełnym zakresie a błędów żadnych nie mam, dopiero wtedy będzie wiadomo czy łopatki są zatarte czy jest nieszczelność dolotu czy jeszcze inna przyczyna.
Trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy, bo chyba o to Koledze chodzi. Pierwsza rzecz to chiptuning, zmiana oprogramowania sterownika silnika, najczęściej w celu zwiększenia mocy, czasem usunięcia na stałe niektórych błędów, czy deaktywacja EGR, DPF czy SCR. Do tego trzeba mieć dedykowany sprzęt i oprogramowanie. Druga rzecz to tak zwane „kasowanie wartości...
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
Zwiększyć obrotów się nie da, to nie gaźnik. Zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy. W następnej kolejności zaworek dawkujący powietrze na biegu jałowym (tzw. silniczek krokowy przepustnicy). Jeśli i to nie pomoże to nieszczelności dolotu i lewe powietrze.
Dlatego trzeba sprawdzić parametry już ci pisałem . Takie błędy nie biorą się same z sie. Wystarczy że będzie np nieszczelność dolotu itp.
wszystko było by w porządku tylko że na gazie ten problem nie występuje a dopiero po zinstalowaniu zaczyna się tak dziać Jesli chodzi o odpalanie to masz i rację ale na benzynie nie da się jeździć zero przyspieszania i się dławi co z tym?? u nie przy takich objawach była nieszczelność na dolocie powietrza (nieskręcone opaski)
Tym bardziej że może być nieszczelność na dolocie czy wydechu i masz błąd od sondy.
Witam ... Częsta usterka i sprawdz to u siebie ... mianowicie nieszczelności na dolocie za przepływomierzem . Sprawdz rury gumowe na dolocie ich sczelność , intercooler , połączenia ... Sterownik widzi fałszywy przepływ powietrza i źle dopasowuje dawkę wtrysku ... Miałem to już w kilku Vectrach C z silnikiem 2.2dtr ... Pozdrawiam MikeC ..
Kolego, i ja i kolega domex napisaliśmy, szukaj nieszczelności w dolocie
Raczej kupię map. Komputer go wskazał Zachowałeś typowe standardy ale twoja wola. Ja radził bym ci przed wymianą sprawdzić zasilanie i masę czujnika a do tego parametry. Bo może być tak że jest np nieszczelność dolotu i odczyt map/baro nie pasuje i stąd ten błąd. No ale jak wymienisz to daj znać.
Witam. Jest może LPG? to parownik może się kończyć. Może być również nieszczelność w dolocie. To tak na wstępie., Pozdrawiam.
A filtr powietrza oglądałeś?
Najczęstszą przyczyną jest nieszczelność w dolocie.
Pozostaje Ecm (złe sterowanie zapłonem albo wtryskiwaczem), uboga, mieszanka przez nieszczelność dolotu. Pozostaje diagnoza oscyloskopem, podanie wartości korekt i innych parametrów. I czy to wypadanie występuje tylko na wolnych czy też pod obciążeniem?
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
Cewki, świece, nieszczelność w dolocie, sondy....................... Trzeba sczytać przynajmniej błędy. Bo tak to możesz powymieniać dużo rzeczy dobrych na nowe.
A szukałeś nieszczelności w dolocie? uszkodzone serwo układu hamulcowego np.
Witam. To jest Vectra, tego nie ogarniesz :D Przewody dolotu nawet po wymianie nie pomoga. W przypadku sekwencji musialbys pojechac do gazownika i to dobrego. Check silnika pali sie? Filtr gazu byl wymieniany?
Szukać nieszczelności na dolocie ?
Jak widać sygnał z drugiej sondy jest zawyżony; 700mV czyli trochę za dużo. Typowy sygnał. Żadne 400mV zerknij sobie na ten zawężony wykres który podpiąłeś do pierwszego postu, tam pięknie jedzie na 400mV. Jak dla mnie to pięknie stoi na bias-ie sonda zimna/martwa, jak się rozgrzewa to napięcie zaczyna się zmieniać i rośnie do normalnej wartości ze...
Nieszczelność dolotu
nieszczelność dolotu
Czyli konkretnie nieszczelność dolotu przez niedokrecony EGR tak?
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
Albo turbina albo nieszczelność dolotu. Ew. " wisi" EGR...
Hm.. a jakieś inne sugestie, co jeszcze może mieć wpływ na wibracje albo głośniejszą pracę silnika, nieprawidłowa wymiana któregoś filtra? Jakaś nieszczelność dolotu? Po podniesieniu maski na postoju po lewej stronie silnika w okolicach powyżej alternatora, paska i korka wlewu oleju słychać lekkie syczenie, nie wiem czy to też normalne..
Jeśli kapie olej to jest nieszczelność dolotu i trzeba ją usunąć. A czy puszcza odmą, czy turbiną to inna sprawa.
Właśnie po to żeby dać sterownikowi info że szykujesz zmianę biegu, wtedy podtrzymuje trochę wyższe obroty ułatwiając samą zmiane. Szukałbym też w nieszczelności dolotu.
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Silnik chodzi równo? Na zimnym i ciepłym? Ja bym zaczął od szukania nieszczelności w dolocie.
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Sprawdz nieszczelności w dolocie. może łapie lewe powierze.
Nieszczelność dolotu, uszkodzona/brudna odma, lejące/przycinające się wtryski.
ma wolnych pokazuje 38) nieszczelność w dolocie
Tak ma być. To falowanie , to jakaś nieszczelność dolotu poza przepustnicą.
Przy dużej nieszczelności dolotu między przepływomierzem a MAP sensorem też będzie zapalał i gasł...
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
Pewnie nieszczelność dolotu albo MAF. Co do katalizatora odczyt napięcia tylnej sondy po nagrzaniu.
Uszkodzony uszczelniacz na wale, przewód podciśnieniowy do kranika, nieszczelność dolotu lub zła regulacja gaźnika... prawdopodobne przyczyny.
Uboga mieszanka to albo nieszczelność dolotu, albo np. słabe ciśnienie paliwa. Czujnik przepustnicy to musisz podać błąd to nic nie znaczy. Ogólnie jak szarpie na gazie i benzynie to będzie coś z układem zapłonowym,egr,czujnikiem wału itd.
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Za niska kompresja, nieszczelność w dolocie.
Nie masz nieszczelności w dolocie. Wartość MAF actual wzrasta tylko wtedy jeśli turbo ma pierwszego overboosta czyli pierwsza reakcja N75 na przeładowanie, tu akurat wszystko jest OK. Turbo faktycznie ciężko się zbiera bo potrzebuje około 3-4 sekund na prawidłowe doładowanie więc w takich przypadkach wywala się katalizator (zwłaszcza przy dużych przebiegach...
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Można też popsikać np plakiem po dolocie podczas pracy silnika, jak podczas psikania silnik zareaguje podwyższeniem obrotów to znak, że jest nieszczelność w dolocie. tylko trzeba robić to z głową, żeby silnik nie odleciał
Np nieszczelność dolotu,ECU nie widzi położenia spoczynkowego przepustnicy,silnik krokowy itd.Potrzebna diagnoza.
Nieszczelność dolotu lub sterowanie turbo
To będzie tester nieszczelności dolotu i wylotu w autach.
Nieszczelność dolotu.
Przyczynić się mogła choćby nieszczelność dolotu w starych autach dość popularna przypadłość.
Nieszczelność dolotu
Nieszczelnosc dolotu, sprawdzić rury
Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
Zanieczyszczona /zacinająca się przepustnica lub nieszczelność w dolocie.
Patrzałeś czy nie masz czasem nieszczelności w układzie dolotu? Intercooler, węże.
nieszczelność dolocie powietrza dziura dolocie nieszczelności dolocie
termostat danfoss parametry simson kabel stacyjka denon rezystor
pralko suszarka pralko suszarka
Radio Android nie odbiera sygnału FM - brak zasilania wzmacniacza antenowego Wymiana membrany w głośniku Altus 150 - krok po kroku