Sprawdziles czy na porcelanach świec nie masz śladów przebicia?
No to szukaj cewek z radia z pośredniej UKF-u. Tam masz 10.7Mhz. One się nazywają potocznie 7x7. np allegro.pl/oferta/obwod-cewka-7x7-215-pc... co prawda ma tylko 2.4uH ale ma dwa uzwojenia i można połączyć na większą indukcyjność, większe też można znaleźć.
U mnie takie objawy były jak padł czujnik temperatury powietrza umieszczony na kolektorze plastikowym (zasysanego powietrza) z przodu silnika. Wypadania zapłonów nie było - komp pokazał sprawne cewki.
moze to byc rowniez usterka mechaniczna.nie ubywa ci oleju?
Podepnij Clip. Sprawdź cewki.
cewki i świece zostały zmienione na nowe przewody do cewek są całe
Cewki zamontuj nowa, stara,stara, nowa tak aby stworzyć parę nowych i starych.
tylko jak będzie miał do kitu świece to go może dławić? a i zapomniałem przestawić szczeline na 0.5 i może temu się grzeje i go dławi?
Problem polega na nagłej utracie mocy, najczęściej na 1 i 2gim biegu ale nie ma reguły, to samo zdarza się na 3cim i wyżej ale rzadziej. To by mogło wskazywać na niedobór paliwa lub ubogą mieszankę. Wróć do podpowiedzi znajomego i sprawdź wszelkie układy podciśnieniowe w tym też odpowietrzanie zbiornika paliwa.
Witam. Jest opcja sprawdzenia tej cewki i przewodu WN bez zmieniania w ciemno? Świeca nowa, fajki dwie sprawdzałem.
a ciśnienie paliwa? filtr paliwa można wymienić też bo koszt mały cewka też może być podejrzana, francuskie cewki nie są zbyt trwałe
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
No nie wiem wtedy waliłby membraną o karakas cewki a nie "dławił się". Moim zdaniem autor musi sprecyzować zachowanie się tych głośników w innym wypadku pozostają jedynie domysły...
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
A jak jest przerwa na przerywaczu za duża to silnik bedzie słabszy?,nie bedzie miał takiejmocy jak powinien?? Tak, może również przerywać, dławić się (czasami to widać dopiero po włączeniu świateł), "dziwnie" wchodzić na wyższe obroty tzn. "z opóźnieniem" itp. "dolegliwości".
No to nie pozostaje ci nic innego jak dokupić jeszcze oscyloskop i sprawdzić np. wzmacniacz iskry i jeszcze raz sprawdzić te cewki.
Wygląda jednak że cewka. Albo Ci padła - zdarza się mimo że nowa "sama z siebie" albo to problem dla elektryka, z jakiegoś powodu cewki Ci się palą.
Podmienić na pełnosprawną, lub pomiar rezystancji uzwojenia wtórnego, te cewki dostają rozwarcia.
chyba problem się rozwiązał ale dzi8ekuje za pomoc znajomy polał mi wodą silnik i wyszło że dławiło go przez wtyczkę od cewki popryskaliśmy i wyczyściliśmy ją do tego jeszcze poprawiliśmy izolację na kablach które do niej wchodzą i nie szarpie go po polaniu wodą mam nadzieje że to tylko to:)
Tak, przeważnie jak jest chłodno na dworzu to po nocy lub dłuższym postoju jest strasznie słaby na niskich obrotach, oczywiście wystarczy przy gazować i wszystko wraca do normy. Przepustnica chyba odpada, bo w takim wypadku wystepuje falowanie, a to zupelnie odrebny objaw. Cewki też mam nowe, więc to nie to. Musi to być coś wspólnego z ssaniem...
Witam. Przejechane mam 192 tysięcy. Wymieniłem cewki cała listwe i po dwóch tygodniach jak ręką odjał. Zero dławienia. Jeżdżę bez dławienia już kolejne dwa tygodnie. Nic w ostatnich dwóch miesięcy nie robiłem oprócz cewek. Pozdrawiam.
jest przerwa w zasilaniu cewki lub modułu zapłonowego jeżeli obrotomierz wariuje
Jeżeli macie problemy z zasilaniem cewki stycznika to ja widziałem w szereg z cewką połaczony dławik od swietlowki. I wtedy wraz ze wzrostem napiecia [oraz częstotliwosci] rosnie dławienie. I nie tak przepala cewkę w styczniku. nalezy tylko dobrac moc dławika.
To niebieskie jest najprawdopodobniej kondensatorem tantalowym. Oznaczenie +15 +3V oznacza, że jest to 15uF kondensator na 3V. W kondensatorach tantalowych kroplowych jak ten stosuje się oznaczenie dodatniej elektrody a nie ujemnej jak w zwykłych kondensatorach elektrolitycznych. Celem jego stosowania jest odcięcie cewki napędowej i sprzężenia zwrotnego...
układ do sterowania cewką rozdzielacza pneumatycznego 24V DC Chyba cewka rozdzielacza działa na jest 24V albo nie ma 24V po co PWM ?? Myślę że to elektrozawór, otwarty albo zamknięty. Chcę użyć tej cewki jako dławienia.
Problemem były świece a dokładnie przerwa. pomimo nowych przewodów i świec była słaba iskra, zmniejszyłem przerwę do 0,7 na świecach 2 elektrodowych i auto chodzi idealnie. Podejrzewam ze spadła sprawność cewki i stąd problemy. Pozdrawiam!
Ktoś wyżej pisał o alarmie, u mnie nie ma alarmu, kabli wysokiego napięcia również nie ma(wersja bezkablowa) silnik krokowy też raczej nie ponieważ wszystkie wyżej wymienione usterki stanowiły by problem odrazu po odpaleniu a nie po przejechaniu paru km i rozgrzaniu. Z kolei uszkodzona cewka zapłonowa może mieć takie obiawy że po rozgrzaniu zaczyna...
Mieszanka nie jest ani za uboga ani za bogata. A co do sondy, to pracują prawidłowo. Tak jakby za słabe napięcie szło do cewki i przez to jest słaba świeca. Tylko co jest tego powodem?
świece sa nowe a przewodów tam nie ma sa cewki Dodano po 11 świece sa nowe a przewodów tam nie ma sa cewki
W jaki sposób mozna sprawdzić cewki wysokiego napiecia z silnika alfy TS. Mam problem z pracą silnika, który dławi sie i strzela w kolektor - myśle że przyczyną tego mogą być te cewki. Proszę o wasze sugestie
mam ten sam problem w oplu vectra c 1,8 2002 rok takie same objawy i też nie wiem co robić wymieniłem sondę a po tygodniu cewkę i po wymianie cewki przez tydzień chodził lepiej. Niestety objawy wróciły również nie wiem co jeszcze wymienić.
w odobnych okolicznościach pomogła wymiana cewki WN, dodatkowym objawem było utrudnione uruchamianie silnika gdy było mokro (szczególnie gdy była rosa
to rozróżnienie pochodzi od funkcji jakie te (obydwa indukcyjne zresztą) elementy spełniają, dławik ma dławić - czyli nie przepuszczać składowych zmiennych, cewka zazwyczaj jest elementem obwodu rezonansowego. P.S. dławik też jest cewką!
Jeszcze pytanko. Wtryskiwacze magic jet mam zamontowane poziomo, a słyszałem że najlepiej pracują pionowo, czy to powinienem zmienic. Są zamontowane przy metalowej rurze od układu chłodzenia, która się nagrzewa do 90 stopni, czy ma to duży wpływ na pracę wtryskiwaczy ( zły wpływ na cewki od wtrysków, bardziej nagrzany gaz przy wyjściu,)
Ja często zmieniam cewki w tym silniku. Objawy identyczne. Można z góry wbić się przez żywicę w przewody i zmierzyć opór cewek. No i oczywiście sprawdzić pompę paliwową.
Z kolegą mieliśmy ten sam problem że na zimnym chodzi po rozgrzaniu gasł i się dławił nie miał siły jechać okazało się że rozrząd był o jeden ząb przestawiony i wszystkie objawy minęły teraz jest igła sprawdźcie rozrząd wymienialiśmy cewki kable itp a tu jeden głupi ząb nawet luzy zaworowe sprawdziłem dwie przepustnice
Pomocy!!! Mam Fieste 1.1 na jednopunkcie, słabo reaguje na pedał gazu, dławi się, nawet przy niezbyt gwałtownym wciśnięciu pedału gazu detonuje(dzwoni zaworami). :cry: Ciśnienie paliwa jest OK i ciśnienie w cylindrach tez OK. Wymieniłem potencjometr przepustnicy, stary miał z 10 kohm - czy musze restartować sterownik czy jakoś go dopasowac do nowego...
Jest on poprawny ale troche sobie skomplikowałeś. Zbędne są te zawory sterujące 3/2. Wystarczy, że zastosujesz cewki przy rozdzielaczu (ten zawór środkowy może być sterowany elektrycznie). Druga uwaga jest taka, że źle użyłeś zaworów zwrotno-dławiących. W pneumatyce dławienie odbywa się zawsze na wylocie - to znaczy że przewód który aktualnie zasila...
...a więc byłem dzisiaj na komputerze i pokazaywał błąd sondy-kompletnie martwa caly czas pokazywało 0.0 W pn wstawiam na cały dzień auto do elektryka, który będzie sprawdzał czy to kwestia sondy czy może sterownika. Zastanawiam się tylko,czy to dławienie pochodzi od sondy,czy może sie okaże że to zarówno sonda jak i cewka jest trafiona a może coś jeszcze...
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
Sorki faktycznie tam przewody wn lecą prosto do cewki do świec. przypomniałem sobie jeszcze że wymieniał świece i filtr paliwa i nic nie pomagało. Pozdrawiam.
Funduszy jest mało, Świece? Nie wiem, ile mają nalotu, nie wiem, w jakim są stanie, bo nie mam klucza do ich wymiany praktycznie sytuacja jest patowa. sama wymiana cewki zapłonowej nie uzdrowi sytuacji. Aby to jeździło, potrzebna jest kompleksowa diagnostyka i naprawa. Koszt takich poczynań może być wyższy niż wartość auta!
Kondensator już wiem :) przeciwprzepięciowy od cewki, dam sobie z nim radę. Sprawdziłem lambdę i daje mi od 0,7 - 0,9 V pomiary. To znaczy, że uszkodzona tak?
Zgadzam się z OTLamp skoro masz stabilizator to po grzyba Ci dławi filtrujący.
Przyczyn może być dosyć sporo np. słaba świeca, kable zapłonowe wilgoć w obwodzie cewki WN, nieprawidłowa praca zaworów, rozrząd... Nie mając numeru błędu nic więcej nie mogę pomóc...
Problemem była cewka zaplonowa
To są 2 cewki z iskrą traconą, jedna dla cylindrów 1 i 4, druga dla 2 i 3. Jakbyś pozamieniał między 1,4 lub 2,3 to nie zrobi żadnej różnicy. Jakbyś pozamieniał np między 1 i 2 to by w ogóle nie pojechał. Także szukasz nie tam gdzie trzeba.
Auto z instalacją gazową. Na wolnych obrotach po naciśnięciu gazu zamiast przyśpieszać dusi się. Do niedawna jeszcze strzelało na gazie , ale po wymianie cewki zapłonowej poprawiło się. Usterka ta jest szczególnie dokuczliwa na skrzyżowaniach . Proszę o pomoc !
Moja usterka: Po nagrzaniu silnika (3-7 minut pracy), prycha, dławi się, nierówno pracuje czasem gaśnie. Co charakterystyczne - w chwili gdy silnik kaszle obrotomierz spada raptownie do zera, by nagle powrócić na skalę. Jakieś rady? Przed nagrzaniem (po ostygnięciu) nie ma problemów z odpaleniem i pracuje normalnie. Dodam że obadałem gniazda i łączówki...
Wrzucileś tu screen z sondy lambda, jak wiesz sonda jest ''zywym'' elementem. Pasowalo by sprawdzic na zywo. Jak przemiata zwlaszcza przy przyspieszaniu co sie z nia dzieje? Druga sprawa co z cisnieniem paliwa? Cewki, swiece, wogóle jaki jest stan silnika, czy z gazem czy nie?
Trzeba się zdecydować i przyjąć jedno stanowisko: ;) Najpierw piszesz, że elektrony nie przepływają przez dielektryk (czyli, de facto przez kondensator): "To elektrony Gdzie chwilę później piszesz, że przepływają przez kondensator: "Przepływ elektronów przez kondensator jest wprost proporcjonalny do prędkości zmiany napięcia na okładkach tego kondensatora."...
Bmw 1100 po dodaniu gazu dławi się wolne obroty ładnie chodzi ,cewka sprawdzona tps ustawiony, synchronizcja zrobiona cisnienie na pompie ponad 3 bara
Witam, poruszę dalej temat widzę że dużo jest tych tematów ale żaden mi nie pomógł. Posiadam e46 320i m52TUB20 jadąc do pracy spalił mi się cewka zapłonowa, kilka dni wstecz samochód na zimnym strasznie dławił, brakowało mocy, komputer pokazał wypadanie zapłonu 1/2/4 cyl. Wymieniłem świece później cewki nic zmiana nie pomogła, więc założyłem stare cewki...
Podłączyłem żarówkę jak do ustawiania zapłonu i bez względu w jakiej pozycji jest kolo pasowe świeci cały czas. Gdy styki są rozwarte jedna częśc styku (strzałka na rysunku) ma przejście z obudowa (sprawdzone miernikiem), druga strona tylko z przewodem do cewki. https://obrazki.elektroda.pl/2119351200_...
Ten rocznik to elegant. Wymień moduł bo to raczej to. Ja mam podobny problem, tylko ze ja mam 650e, dodaje gazu i się dławi wymieniłem cewkę i działał długo a teraz znowu to samo...wyczyściłem wszystko gaźnik, filtr, świece, rozrząd, sprawdziłem przerwę, świece, zawory i odpalił ale jak chwile pochodził to dalej go muli nie można go wkręcić na wysokie...
Zależy na którym biegu te obroty i prędkość. Elektryka do przetrzepania, takie efekty daje też czujnik położenia wału (o dziwo zmienia się ta usterka po nagrzaniu) chociaż z grzaniem ten czujnik nie ma nic wspólnego. Do dobrego mechanika. :!: , bo Ci zaraz wymienią cewki i wtryski zamiast zapłacić raz "100zł" a dobrze to zapłacisz 800zł i dalej nie...
Ustaw wał na znaki i zobacz czy palec jest ustawiony na styk w kopółce aparatu
Witam mam problem z moją Renault Espace 4 benzyna 2 0 turbo 2006 rok a więc do sedna problemem jest odpalenie auta strasznie długo kręci tak jak by się dławił , jak już odpali to na benzynie ma problem z jazdą ( kangury) a gdy przełączy na gaz to problem znika , cewki świece wymienione przewody podciśnienia są ok
Jak naprościej to sprawdzic? Widzę że kolega sobie z tym nie poradzi,wystarczy kabel z cewki zwalić.Do sprawdzenia jeszcze czujnik temp. ciśnienie paliwa .W tym golfie na problemy z gazem wystarczy jeden przekaźnik .Milion razy na forach pisane.
Witam, mam problem z kosą spalinową. Kosę parę dni temu odkupiłem jako niesprawną od znajomego. Wyczyściłem ją dokładnie, gaźnik również, i teraz pojawia się taki problem, że kosa gdy pracuje na wolnych obrotach popracuje może z 1 minutę i gaśnie. Sprawa zmienia się trochę gdy koszę nią i trzymam na gazie, przez jakiś czas fajnie chodzi ale po jakimś...
Wymienione kable, cewki, świece. Dzisiaj wizyta u kolejnego gaziarza bo poprzedni zalecił wymianę listwy wtryskowej a nie sprawdził np czy reduktor do gazu przepuszcza na podciśnienie. Na benzynie działa już bardzo dobrze wkręca się normalnie na obroty.
Tak jak pisalem - mam osobne trafo i mostek graetza, kondensator 4700µ do filtrowania, diode bodajze 1N4148 i wspomniany przekaznik... Jak wylutowalem przekaznik i podlaczylem 'na krotko' kanaly (nie jednoczesnie) to nic ni buczy, jak wrzuce ten przekaznik i puszcze sygnal przez niego, to wtedy budzy jak ta lala... MT12 to jest duże bydlę i mimo...
Witam, kupiłem silnik do rometa dwubiegowy, okazało się że silnik jest w fatalnym stanie, palił jako tako lecz przy dodawaniu gazu przy średnich obrotach chwilowo się dusił. Kupiłem nowy zestaw naprawczy to jest: Cylinder 55ccm, wał, tłok 40 mm, 2 pierścienie, wszystkie nowe łożyska, nowe simmeringi, gaźnik k60b, nowe uszczelki, nowa fajka. Silnik ładnie...
Samochód nie posiada instalacji gazowej , auto jest niedawno sprowadzone , nie posiadam interfejsu żeby go podłączyć pod kompa , pompa paliwa sprawdzona paliwo podaje , samochód podstawił mi klient , a ja posiadam diagnostyke do VW a do fiata nie mam nic , facet mi tłumaczył , że już wymieniał komputer w tym samochodzie i dalej to samo . Ja podejrzewam...
Witam, ja również miałem problem z wtryskiwaczami LPG Landi Renzo (żółte MED-y), po przejechaniu około 80kkm. Skaner kodów EOBD wskazywał uszkodzenie cewki, wtryskiwaczy, świec oraz katalizatora (w różnej kolejności i częstotliwości występowania). Autko dławiło się i szarpało podczas pracy, o wysokich obrotach mogłem zapomnieć. Po wymianie cewki, świec,...
To musi być dodatkowy moduł w komorze silnika, raczej stawiam że powinien być zlokalizowany w okolicach cewki i zbiornika wyrównawczego. Sprawdź czy masz przepustnice z silnikiem krokowym na wężu doprowadzającym gaz z reduktora do kolektora ssącego. Ponadto sprawdź czy przy tym silniku krokowym jest duża śruba do regulacji ilości gazu, jeżeli jest to...
Szukałem na forum podobnych usterek w matizie i były bardzo zbliżone to EGR ,więc odłączyłem na rozgrzanym silniku wężyk łączący EGR z przepustnicą i dławienie się niskich obrotów ustąpiły . Oczywiście będę czyścił EGR albo nowy ale teraz auto potrzebuje żeby z tydzień jeździć . Jeszcze przewód od cewki był zabrudzony , całe styki w nalocie . Pozdrawiam
Elektromagnes na rozdzielaczu hydraulicznym. W jaki sposób można nim płynnie sterować? Chodzi mi np. o jazdę w minikoparce.. Ze względu na budowę zaworu zwykle jest to niemożliwe - chyba że zawór został przystosowany do takiego sterowania. Sterowanie PWM. Od strony elektrycznej można, ale od strony hydraulicznej zwykle nie uzyska sie efektu płynnego...
Dzięki za szybką odpowiedź. Jutro dokładnie przyjrzę się jeszcze raz tym sprężynkom, będzie trzeba zakupię ori i założę. Ale z tymi sprężynkami to już "mocowalem" sie dosyć długo i nie znalazłem optymalnego rozwiązania tematu. Nie wyeliminowałem tego "dławienia". Czy jest możliwość szybkiej wymiany samej fajki albo samego kabla świecy od strony cewki...
jarek_lnx U mnie w układzie wszystko podłaćzone jest dokładnie tak jak na załączonym schemacie. Przebieg nr2 zmierzyłem używając sondy oscyloskopowej z podłaczonym dławikeim 1uH. Gdy zblizałem sonde z dławikiem do cewki nadajnika to pojawił się taki właśnie przebieg. Głownie chodziło mi tutaj o zbadanie jaką częstotliwość generuje mi cewka. W załącznikach...
Witam, czy ktos mial moze taki problem ze w203 2.0 bez kompresora nie mial mocy jest wypadanie zaplonu na 1 cylindrze przy 4 tys sie dlawi i rozlacza ganek tak samo gaz i benzyna, na kompie nic nie pokazuje. Wymienione swiece, cewki, kolektor, przepustnica, cisnienie na tlokach ok a nadal to samo, buczy w filter i nie pojdzie wiecej niz 100km/h i slychac...
Problem ze spadającymi obrotami po wciśnięciu sprzęgła i hamowaniu, spadają do 600 po czym się podnoszą na normalną pozycję. Na biegu jałowym jest wszystko ok. Poza tym ok. Sory za odkopanie tematu Mam ten sam przypadek, jadac na biegu i wysprzeglajac go obroty ida mocno ku 0, nawet potrafi zgasnąc nie zawsze ale w wiekszosci dojdzie do 500 i wraca...
Zależy z jakim zasilaniem tego urządzenia mamy do czynienia. 230 V AC czy 400 V AC :) Jeżeli chcemy zabezpieczyć urządzenie przed porażeniem użytkownika stosujemy przewód ochronny osobny, gdy chcemy mieć dobre zasilanie, to należy stosować odpowiednie filtrowanie ze strony sieci aby uchronić nasz projekt od tętnień sieci elektroenergetycznej :). Układy...
Zawory są różne i po prostu trzeba czytać uważnie notę przed wyborem. Są takie, które wymagają różnicy ciśnień, są takie, które pracują przy różnicy wynoszącej zero. Tu Te " niewymagające" są zaworami bezpośredniego działania. Jak pisałem, mają małe średnice przelotów, bo sprężyna zamykająca zawór musiała by być bardzo mocna. A wtedy siła od cewki...
No to super, że się wyjaśniło. Zazwyczaj właśnie tak bywa, że wszelkie dławnia pochodzą z układu zapłonowego. Nieszczelności w dolocie raczej powodują niestabilność w obrotach w szczególności biegu jałowego. Także wymień cewki i zobacz co się będzie działo. Miałem również podobne objawy cewek u siebie w Lagunie. Po prostu przez złe spalanie mieszanki,...
witam, miałem tak kiedyś po zatankowaniu syfiastego paliwa, trzeba było przy odpalaniu wciskać gaz dosłownie do dechy, i odpalał oczywiście załapując wyższe obroty, spróbuj na początek wymienić filtr paliwa i oczyścić elektrody świec, ponadto można też: - sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, ewentualnie minimalnie go opóźnij, - zmierz rezystancje cewki...
po zamontowaniu instalacji nie mozna jej ustawic,szarpie,obroty spadaja,dlawi sie,brak mocy,autokalibracja nie pomaga-przy 3000 tys po przelaczeniu z Pb na gaz obroty spadaja do 1000-400 i ciezko mu sie rozbujac(otwarta przepustnica tak jak przy 3000 na Pb), Audi V6 2.8 AAH 174KM,podlaczenia sprawdzalem i wydaje mi sie ze jest podlaczona dobrze(na benzynie...
Witam, mam problem z cieniasem , na wolnych obrotach pracuje elegancko, odpala też od strzała , jednak gdy ruszę zaczyna szarpać i tak jakby dławić się, (to samo na gazie i na beznyniaku) zaświeca się też kontrolka od wtrysku . Przewody WN , świece , cewki , nowe wymieniłem też uszczelki na całym układzie (dolotowo wtryskowym) jednak problem dalej nie...
mam pytanie Mam problem z silnikiem 1.6 16v rozruch jest prawidłowy i praca na wolnych obrotach jest prawidłowa przy wciskaniu pedłu gazu silnik nie wchodzi na obroty(jakby sie dławił) przy zwlanianiu pedału gazu silnik zaczyna prawidłowo pracować po podłaczeniu do komputera komputer nie wykrywa żadnych usterek Po wymianie cewki wysokiego napiecia bez...
tzok-pewnie masz rację, że to jest przepustnica. Ale do rzeczy: byłem teraz sprawdzić układ: po zamianie kabli z jednej cewki na drugą i z jednej świecy na drugą nic się nie zmienia. Natomiast z jednej cewki prawdopodobnie jest jakieś przebicie, gdyż widać ładunek który 'ucieka' masę( korpus silnika). W drugiej cewce nic takiego nie ma miejsca. Zauważyłem...
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
Mogą szwankować cewki zapłonowe, a także przepustnica.W niej tak jak i w wiązce silnika kruszą się kable i robi się czasem zwarcie.Ponadto kopułki, kable, świece do sprawdzenia.
Postawiłbym na świece albo na cewki zapłonowe. Bo jest to przy rozgrzanym silniku to zapłon. Może być jeszcze coś z ECU ale stwierdzić to nie jest takie proste jak nie masz interfejsu.
Chłop ma TECHa więc nie ma Han pod maską i nie snuj bajek, że gazownik umiał tylko to wybrać z listy bo znał tylko jedną literę alfabetu i było to "V". Diagnozę auta zaczynamy od podania składowych instalacji LPG - tu ich brak z podejrzeniem 99%-owym że ma to co ma. Nawet jak ten wtrysk do dziewica to powiedz mi masz sumienie co roku kasować gościa...
Mam opla astra 2 g 1.6 8v ogólnie co dwa lata wymieniam cewki zapłonowe ostatnio kupiłem ze złomowca dwie sztuki ale niezwruciłem uwagi że jedna była od 1.2 A drugą od 1.4 na tej pierwszej 1.2 podczas jazdy dławiło mi go i klekotał na zaworach że masakra tą 1.4 Jóż normalnie palil ale też klekotał podczas jazdy wkońcu kupiłem prawidłową cewke i jak...
Witam Poszukuję sposobu na wyliczenie dławiła za pomocą którego podniosę rezystancję przewodu bnc 75 ohm do standardu Utp 100 ohm. Wiem że cewki stosowane w symetryzatorach mają rezystancje ok 15 ohm(sprawdzane multimetrem więc nie jest to typowa impedancja cewki). Jeśli ktoś mógłby mi pomóc wyliczyć dławik oparty na rdzeniu ferytowym dwu uzwojeniowy...
Koledzy mam problem z moim VW Golfem VI 1.4 TSI 160 PS Samochód przy pełnym obciążeniu zaczyna się dławić, czasami zapala check engine i EPC. Po podpięciu do komputera, wypadanie zapłonów na różnych cylindrach, czasami tylko na 1, czasami na trzech nie ma reguły. Świece zostały wymienione na nowe, cewki sprawdzone podmieniane z innego samochodu też...
Czy warto zmienić cewki na lepszej jakości takie z drutem o większym przekroju ? Warto wymienić z rdzeniowej na powietrzną. Natomiast rezystancja cewki musi być taka sama jak tej rdzeniowej (o ile producent w ogóle wziął pod uwagę rezystancję cewki przy projektowaniu zwrotnicy), więc nie może być najgrubszy drut jaki się da, bo rezystancja będzie niższa....
Posiadam Nissana Almerę N16 z 2001 roku, na silniku 1.8 16V i mam problem z silnikiem gdyż silnik szarpie przy około 1800 obr./min, świeci kontrolka silnika, a program na OBD2 (tak stwierdził mechanik) wskazuje że są uszkodzone obie sondy. Ostatnio jadąc po mokrej drodze silnik zaczął się dławić, a kontrolka silnika zaczęła migać poza tym często padają...
Koledzy mam problem z moim VW Golfem VI 1.4 TSI 160 PS Samochód przy pełnym obciążeniu zaczyna się dławić, czasami zapala check engine i EPC. Po podpięciu do komputera, wypadanie zapłonów na różnych cylindrach, czasami tylko na 1, czasami na trzech nie ma reguły. Świece zostały wymienione na nowe, cewki sprawdzone podmieniane z innego samochodu też...
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
WItam, mam następujący problem. Moto przykładowo odpalam, wsiadam i jadę, jedzie super. Po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna się dławić, nie przyśpiesza i wreszcie gaśnie. Nie chce odpalić, lub odpali ale jak się doda gazu to dusi się. Po odczekaniu kilku minut nagle odpala normalnie i jedzie elegancko aż po kilku kilometrach znowu dusi się i gaśnie....
Witam Kosiarka po dłuższym postoju odpala za 2-3 razem, pracuje przez parę minut następnie spada z obrotów tak jak by ją dławiło i gaśnie próba ponownego odpalenia jest bardzo ciężka. Czasem raz załapie ale gaśnie, chce ale nie może. Czy jest możliwość że cewka ma przebicie i po nagrzaniu nie da się już odpalić da się wykonać jakieś pomiary cewki np...
Renault Laguna silnik F3R768 dwie podwójne cewki zapłonowe. Jak powinna zachowywać sie cewka po zdjęciu z niej przewonu WN? Na dwóch nie ma iskry dopiero jak zbliżę przewód na ok.1cm to przeskakuje na pozostałych dwóch po zdjęciu przewodu WN iskry wyskakują na zewnątrz. Poza tym silnik szarpie jeżeli jest obciążony(4 bieg 50-60km/h) i jest "mułowaty"...
cewka ta nowa która jest założona jest firmy MOBILETRON 2juz założyłem tej firmy i na obydwu przerywała.We wtorek będę miał aparat zapłonowy z mazdy znajomego sprawdzę i napisze o efektach. Dodano po 20 a co ciekawe kiedy będę kręcił mazdę na obrotach to nie będzie przerywała a jeśli zmienię bieg na niskich obrotach na wyższy to zacznie przerywać i...
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
Witam, raz na jakiś czas auto tyrkocze jak traktor i traci moc. Zapala się wówczas kontrolka silnika i trakcji. W związku z tym wymieniłem świece, przewody, cewki. Regulacja LPG była dwa miesiące temu. Wszystkie filtry powymieniane 4 miesiące temu. Wydałem już 700 zł, a problem nada się pojawia. Sporadycznie. Zaczyna się dławić na niskich obrotach,...
ktos ma pomysly Tak. Opisac to po polsku
Jeśli piszesz ze na gazie (gaz sekwencyjny czy zwykly tzn drugiej generacji) i benzynie masz te same objawy to trzeba szukac w wspólnej części tych ukladow, tj: - cewki wysokiego napiecia (przebicie na obudowę) - czujnik walu/walka (nie wiem czy sa dwa czy jeden) Czy podlączałeś to pod komputer, robiles jakas diagnostykę silnika ? Podaj oznaczenie silnika...
dławienie pompy dławienie silnika dławienie przyspieszania
arduino przycisk funkcji airbag kasowanie blaszak skraplanie
Plamy na przedniej kamerze iPhone 15 – czyszczenie, serwis, objawy usterki Termostat do lodówki Amica AZC220iM - zdjęcia i opis