Zaznaczone na zdjęciu. Pamięć 95080. https://obrazki.elektroda.pl/9578360000_...
Schemat pinów w ECU Magneti Marelli IAW 48P2.8. Może ten podejdzie http://obrazki.elektroda.pl/7694894300_1...
http://www.euroscan.hu/ecu.html
Powinno pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/7177215300_1...
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Tak, w moim wsadzie pasował ale w tym wsadzie według mnie i już mojej wiedzy zdobytej PIN jest inny, zgadza się 20 ale początek jest zły.
Stetoskop i usłyszysz czy stoi czy klepie
Witam prosze bardzo tez z marelli z koncówka cn
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
1420 Pozdr.
Pin GOLf IV ecu magneti marelli 036906034bh
Proszę podłączenie : 21 - 12V / 30 1 - GND 23 - 12V / 15 29 - W/K-line powodzenia!
ok ja już sam nie wiem jedni koledzy wola na telefon inni na forum to była tylko propozycja ale no problem .jak masz jakiś pomysł to będę wdzięczny
Znalazłam taką stronę, może pomoże: https://binaryelectronic.com/servicios/c...
ecu Magneti Marelli IAW 48P2.76 Własnie mam problem nie moge znależć kogoś w pruszkowie by mie podpioł pod kompa. Bez tego chyba się nie obejdzie Dodano po 2 A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach...
Skoro wymieniłeś czujnik i przewód to ci pozostał komputer.Rozkręć go,może jakiś zimny lut. Dodano po 47 A czujnik nowy?
Zewrzyj linię W i K na wtyczce immo a wtedy będziesz miał bezpośrednie połączenie z ECU. Czy jest diagnoza z innymi modułami w aucie? Jeżeli jej nie ma to możliwe że jest to wina sprzętu a nie auta.
http://obrazki.elektroda.pl/9863602300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9863602300_1...
Witam. Również mam problem z zasilaniem pompy więc chciałbym się włączyć. Peugeot 206 1,1 1998 rok. Po włączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwa. ECU Magneti Marelli (jedna wtyczka trójrzędowa). Sprawdziłem podwójny przekaźnik który jest pod ECU.Ten który steruje pompą nie ma masy z pina nr 7 z ECU. Po podaniu masy przekaźnik zwiera i pompa zaczyna...
ECU - Magneti Marelli 4MV Pacjent VW Bora 1.6 - nie ma oryginalnego katalizatora i druga sonda jest niepotrzebna, a wywala błędy i check'a. Prosiłbym o zrobienie DECAT'a. Błędy jakie sonda generuje to: P1105, P1118. Po dłuższej jeździe prawdopodobnie będzie wywalał tez P0140 (zapobiegawczo można by się go od razu pozbyć).
Witam, musialem wymienic sterownik silnika (stary uszkodzony). Sterownik to Magneti Marelli IAW 48P2.31 (samochod Citroen C5 2002r 16V Benzyna). Zakupilem, wiec dokladnie taki sam na allegro i wlozylem do samochodu. Niestety samochod nie odpala. Tj. zadne bledy nie wyskoczyly poza bledem immobilaizera, a po podlaczeniu do LEXI, jest bad ze ECU zablokowane....
Poszukuję pinout ECU Magneti Marelli IAW 4AV.VE Chodzi o piny które odpowiadają za klimatyzacje .
Witam Poszukuję pinout do ECU Magneti Marelli 4.8P od Peugeot 406 2.0 16v 99r. Szczególnie gdzie jest pin sygnału o zużyciu paliwa. Pozdro robertfus
Witam panowie (moze i panie tez ;) ) Czy jest tu jakis spec od ECU Magneti Marelli - dokladnie od 8P.16 ?
Dzień dobry. Do sterownika ECU Magneti Marelli Panda 1.1 IAW4AF wgrałem wsad, który najpierw z niego zgrałem, a następnie programowo wyczysciłem immo. Eeprom w ECU to 95160, a w NYO4 miałem do wyboru tylko 95P08, więc wybrałem i zrobiłem immo off. Wgrałem do ECU i po podłączeniu dalej nie odpala, trzyma go immo. ECU do próby podłączyłem bez obudowy....
Szukam loginu do ECU 1.6 16v BCB (Sterownik Magneti Marelli MARELLI 4MV G)
Witam, nie mam do C2 to jest do C3 do 2005 roku. Ten zestaw co piszesz, wystarczy do uruchomienia. Błąd p0606 sugeruje uszkodzenie sterownika, ale miałem w jakimś, że nie miał plusa stałego i też wychodził P0606. http://obrazki.elektroda.pl/1976483600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9390879400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6075648300_1...
Punto jest z 1996 roku wersja 75ELX z silnikiem 1.2MPI 8V (55kW/73KM) ECU Magneti Marelli (oznaczenia nie pamiętam).
Powinie odczytac vagtacho ale spruboj jeszcze tym commanderem z ecu jesli masz tdi
Witam! Posiadam Fiata Sienę 1.6 16v 1998 r. (ECU Magneti Marelli IAW 1ABB.92) Mam kabel OBD2 i przejściówkę na 3 piny. Jakim programem można połączyć się z tym ECU?? FiatECUScan nie działa.
przemierzylem cala wiązke, wszystkie czujniki, wszystkie rezystancje ok i nadal klapa. Chyba sie poddam. Chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl . Jeszcze jedno pytanie. Czy czujnik załączenia wentylatora w chłodnicy może wysyłac jaki kolwiek sygnał do ECU i czy zegary mogą zaklucac prace ECU . Magneti Marelli IAW 16F. Bo juz mi brak pomysłów.
Prześwietliłem przewody od czujnika do ecu i są sprawne. Piny w ECU to 8, 52 i 58 Sterownik magneti marelli. Nie wiem dlaczego jest błąd czujnika wałka rozrządu.
Nie posiada wyjścia, sygnał leci z ecu
Auto miało padniętą uszczelkę pod głowicą. Ledwie chodziło. Została splanowana głowica, wymieniona uszczelka. Całość poskładana i nie pali. ECU widzi obrotu wału, iskra jest jak trzeba. Włącza się pompka paliwa, ciśnienie na listwie jest. Wtryski nie podają paliwa. Miałem drugą listwę na podmianę - to samo. Sprawdziłem przewody od ECU Magneti Marelli...
Dostałem dziś odpowiedź od Landi Renzo na temat emulacji sondy w Punto z ECU Magneti Marelli. Otóż stosuje się tylko emulację "masa" lub w niektórych przypadkach "rozłączona". Ponadto centralka Landi Renzo A/1 V05 zawierała wewnętrzny przekaźnik rozcinający pin 6 podczas pracy na LPG zapobiegający świeceniu marchewki. Dołączam schemat instalacji w Punto...
A13 DTC jak wchodzę przez inny model silnika Masz wybrany z13dth który ma zupełnie inny sterownik. Ciesz się że opcom nie uwalił ci epromu w tym nowszym Magneti Marelli. Te eksperymenty mogą uszkodzić ECU Należy użyć innego testera.
adaptacje mozna cofnac z poziomu diagnostyki, czym to zrobisz? czy to robiłeś w tem ecu ?
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Witam.Jaki czas emulacji sondy w al700,Fiat Ulysse ecu magneti mareli.
Witam poszukuję oryginalnego wsadu do ECU sterownik typ : Magneti Marelli IAW 48P2.39 Dodam że jest on od Peugeota 406 2.0 16V 2000r. po lifcie. Z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam
wymieniłem w nim ECU z takimi samymi numerami ( znaczy jeden się nie zgadza) moduł zapłonu na wersję bez immo Rozwiń. Z tymi ECU siedziały immo magneti marelli których nie da się prosto wymienić na wersję bez immo bo są parowane z ECU. Dołożony jest jakiś zewnętrzny moduł zapłonowy? To wymagałoby wymiany całego zapłonu przez cewki na kole kończąc....
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Dzień dobry. Ponieważ jest prawie pewne, że uszkodzony mam ECU w maxiskuterze, a jedyne widoczne, podejrzane miejsce zlokalizowałem i sfotografowałem, proszę o pomoc. 1. Co to za element SMD z oznaczeniem Z2 i czy można się spodziewać możliwości zakupu zamiennika? Według mojego zupełnie niewprawnego oka to tranzystor w obudowie SOT23. 2. Czy charakter...
ECU to bosch czy magneti marelli
Jakiś dziwny ten plik odczytany To Bosch ME7.5 lub 24C02? VAG Simos 3.4? Bosch ME7.5 / ME3.8 / M3.8.3 Magneti Marelli IAW Bosch M3.8.3 / ME3.8 0x0020 - 0x0040. Bosch ME7.5 0x01C0 - 0x0200. Magneti Marelli IAW 0x0030 - 0x0050
Panowie, poszukuję schematu pinów sterownika Magneti Marelli IAW 8F.5M/0604-ZF bez immo. Oryginalnie siedział on w Fiacie Tipo 1.8, jednak chcę na nim odpalić inny silnik + do tego det3 i mam parę wątpliwości, nie chciałbym go przez pomyłkę zjarać. Trochę poszukałem i znalazłem schemat do IAW 8F.*, jednak nie jestem pewien czy jest dobry.
Z naklejki jest to magneti marelli... sfr200... ale wewnątrz to na 100% sagem/safir (numer seryjny :D ) Czyli wg schematu pin7 ecu ma być zwierany przez czujnik do masy.
Dość istotna informacja ao co jestem pytany na PW. Program IOTerminal odczytuje body komputer z Alfy Romeo 147 TS tylko z pomocą wtyku OBD2 i dorobionego kabla. Program czyta także ECU oraz BSI od Giulietty ale tylko ECU, BSI firmy Magneti Marelli. Poszukajcie stronki o IOterminalu i doczytajcie resztę.
Może ktoś podeśle schemat elektryczny ecu Magneti Marelli 5NR do silnika D4F 1.2 16v 2001r
Cześć wszystkim, jest to mój pierwszy post na tym forum. Elektrodę śledzę od dawna, ale dotychczas czerpałem z niej wiedzę jako "gość". Do założenia konta zmotywowało mnie długotrwałe poszukiwanie tzw. pinoutu (schematu pinów) do sterownika w Peugeot 206 - Magneti Marelli IAW 48P2.38. Przeszukałem cały internet i do tego modelu akurat nie mogę znaleźć...
witam bryka nie pali jak podam zasilanie na 10 bezpiecznik auto odpala skrzynka bsm jest sprawna potrzebowałbym schematu bsm (bsf1) i ecu magneti marelli 1.8 16v 125km 2006r
Sterownik nie widzi cewki zapłonowej więc skoro ta była wymieniana na sprawną to do sprawdzenia połączenie pomiędzy cewką a sterownikiem silnika. Jeżeli przewody całe to sterownik do wymiany. Gdybyś podał kod silnika to byś dostał informacje pod które piny podpięte są te przewody przy sterowniku silnika. AXP ma sterowanie cewki z pinów 57, 71 ECU. AHW...
A nie łatwiej i szybciej wymienić cewki wtryskiwaczy jak wyżej kolega sugerował? Tanio można kupić i szybko wymienić. Warto sprawdzić. Ja jeszcze na test odizolowałbym ECU od karoserii.
Chodzi mi ogólnie o starsze typy ECU które łączą się za pośrednictwem linii K i L Simos2P, Simos 3.... Bosh, magneti marelli.... Szukam programu w miarę uniwersalnego
Z którego roku ten golf? Mam leżeć sterownik ecu do golfa 4 1.4 16V z 1999r. lecz niestety Magneti Marelli. Kod silnika AKQ. Jaki masz kod silnika?
Podaj typ tego ECU (z nalepki), producenta (Bosh czy Magneti Marelli) ewentualnie zrób zdjęcie lub odpisz podstawowe kości (typ procesora pamięci) Sprawdzę wtedy w swoich zbiorach czy mam schemat tego ECU
Vag commanderem nic nie zrobisz w tych zegarach. Do Magneti Marelli tylko vag tacho z takich łatwiej dostępnych po ob 2. Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci pomógł musisz odczytać wsad z ECU kość 93c76 .
Sterownik Magneti Marelli tylko 4.8P czy 6LP?
Martech Key/BOX/CLIP DST v2.0.2.0 18/11/2009 DST Tools V2.0.2.0 18/11/2009 - Audi A3 1999 [HC912] - Audi A3 2003 [93c86] - Audi A3 2003 [HC912] - Audi A3 Jeager [HC912] - Audi A4 [HC912] - Audi A4 BOSCH [24c08] - Audi A4 Jeager [HC912] - Audi A4 Magneti-Marelli v1 [HC912DG128A] - Audi A4 Magneti-Marelli v2 [HC912DG128A] - Audi A6 2000-2001 [HC912DG128A]...
Witam od kilku lat walczę z P 605 z silnikiem XUJ10A2 fabrycznie bez katalizatora i lambdy, ze sterownikiem ECU Magneti Marelli. Mam zamontowaną kilka lat temu instalację pierwszej generacji, to znaczy zwykły parownik firmy EMMEGAS, centralka z przełącznikiem w kabinie odpowiedzialna za przełączanie benzyny na LPG po osiągnięciu około 2000 obrotów,...
Magneti-Marelli IAW 6F.53/0914-20
Tu masz dwa schematy, jeden jest od sterownika Magneti Marelli a drugi chyba od Sagema.
Magneti Marelli. Daj do sprawdzenia sterownik, czy komunikuje się na stole?
W golfie iv 1,4 silnik AHW jest podobny sterownik, ale na końcu ma inne oznaczenie - IAW4CV. Mam nadzieje że wiesz że linia k przechodzi przez zegary, i pełni też rolę linii kodowej dla immo. Pin 7 gniazda diagnostycznego nie łączy się bezpośrednio z pinem linii k ECU. Aaa i nie podłączaj tam allegrowego fejsika kkl, bo akurat z tym ECU się on nie łączy...
To napewno Magneti Marelli? A nie czasem Sagem SL96?Zobacz oznaczenia na ECU.
Jaki moduł, przecież to Magneti Marelli G5 , cewka podwójna, sterowana bezpośrednio z ECU , pin nr. 1 i 19.
Witam. Problem to Seicento 1.1 MPI + LPG 2gen, sterownik Tartarini TEC 99 EVO, bez silnika krokowego (śrubka). Zużywał ok. 25l/100km benzyny (gaz chyba w normie - 9,5l/100km w zakorkowanej Łodzi). W czasie pracy na benzynie z rury sadza, czarny dym, brak mocy, gaśnięcie na wolnych obrotach. W czasie pracy na LPG - wszystko OK. ECU (Magneti Marelli IAW...
Nie ma szans w rozsądny sposób na taka operację, bo nie zamienisz z Magneti Marelli na Bosch.
Witam, poszukuje opisu pinów ecu silnika: BBY 1,2 6v sterownik siemens 5wp44238 02 03D 906 033 H Oraz BBY 1.4 16V sterownik magneti marelli 61600.663.09 036 906 034 DD Po przekładce całego silnika na 1.4 16v wraz z wiązką i ecu ( wyłączony immobiliser) nie podaje paliwa. Z góry dziękuję za pomoc
Szukam bina do ECU do w/w auta. Opis z komputera: ALFA145/146 1.3 MPI FASE 2 (IAW 8F.6B-090D-AD) 46467011 61600.324.04 Z 12V (v50-TK96 262 96) Magneti Marelli lub mogę podesłać bina zassanego z tego ECU do korekty. Ciekaw jestem czy ktoś da radę :-)
witam czy ktoświe może co z tym zrobić magneti marelli IAW16F.EB/2A21-38,z góry dzięki
Dzień dobry, poszukuję schemat sterownika silnika do Peugeot 807 2.0i 2003r. "iaw4mp2.05 magneti marelli" Do sterownika dostała się woda, 2 rezystory martwe. Brak komunikacji z ECU - wiązka sprawdzona. Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.
Poszukuje pin out sterownika Magneti Marelli 036 906 014 AB Z tego co ustaliłem po oględzinach płytki to pin 1 i 27 + pin 2 i 28 GND
Wita Potrzebuje pomocy,ECU dla Polo 1,4 automat z 2000r. IAW4LV.M Help!!!
Wiazka Forda oznaczona EC (2M5T 12A522) ma podlaczone przewody od alternatora niebieski na pin 41, szary na 45 do PCM. W przypadku mojej wiazki niebieski przewod byl juz zasniedzialy przy samym pinie do PCM. Oznaczenie wiazki jest zamocowane pare centymetrow powyzej duzej plastikowej kostki wpuszcznej w slupek B (ponizej PCM).
Tak, możliwe że wystarczy zrobić resety paru bloków uczących, ale może sprawdź czy na starym ECU jest masa na MAF, czasmi trzeba puścić drutem osobno. Przepływki zakladaj z Magneti Marelli, handluje nimi Intercars .
Niestety nie bo to magneti marelli a ja dysponuje niskobudżetowym przewodem z dalekiego wschodu...
Na początku wybrałem Seicento 899, a potem jeszcze Uno i jeszcze tam była taka opcja Uno 1242 Benzina. ale na żadnym z tych modeli się połączyć nie chciało. No ale nawet jeśli ja coś źle wybrałem to podejrzewam że w serwisie Fiata powinni wiedzieć jak się połączyć z ECU a też nie mogli:/. A co do instalacji tzok napisał że w seicencie była instalacja...
Faktycznie felki chyba nie miały kontrolki immo. Chodziło mi właśnie o dopasowanie,jak pisze kolega wojtula11, skasowanie błędu nic nie da. U mnie w testerze nazywa się to kasowanie wartości zadanej w sterowniku silnika, stąd taki skrót myślowy. Tester czyści kod immobilisera w ECU i po następnym przekręceniu kluczyka ECU wpisuje sobie to ,co dostaje...
magneti marelli IAW 5NR.C2 Taki wlasnie lezy na moim biurku. jest tu jeszcze kupe innych numero. czy one cos znacza?
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
Witam po małej przerwie. Sigi ma racje co do pinologii. A układ wtryskowy to najprawdopodobniej u ciebie Magneti Marelli 8. A gniazdo diag chyba już wiesz gdzie się znajduje? Pozdrawiam.
Witam szanowne forum. Pacjent to Skoda Fabia 99 rok 1,4 MPI. Podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC oraz kontrolka wspomagania auto zgasło. Dziś rano przekręcam kluczyk słychać cykanie przekaźnika. Przekaźnik 410 pompy paliwa. Nie mogę połączyć się VCDS-em z silnikiem. Próbowałem przy samym ECU i nic. Sprawdziłem wiązkę przewodów. Przewody od przekaźnika...
Ciężko powiedzieć co dokładnie... Wszystkie uszkodzone ECU na stole pobierają 1A i grzeje się driver L9132. Dlatego może ktoś miał taka przyczynę jak np autor tematu i może podpowie co może uszkadzać sterowniki.
albo przelutuj eprom ze starego . W zależności jaki to rocznik powinno pomoc. Jak byś dał więcej info o sterowniku ktoś na pewno by pomógł. Ale sam wiesz jak jest. Nie da rady pomóc jak nie ma się pojęcia w czym... Albo zapodaj zrzut eprom. Chyba że to magneti marelli to tylko emulator. Pozdrawiam J
Ale potrzebny jest jeszcze zdrowy rozsądek, a nie ślepe zaksięgowanie każdego podsuniętego przez diagnostę papierka, bo ten został wydrukowany przez profesjonalny tester. Rozumiem że gdy będziesz wymieniał np. jakiś czujnik oraz ECU ,bo nie odbiera poprawnie wartości to nie będziesz dawał klientowi wydruku z diagnostyki .... bo po co, na słowo Ci uwierzy...
Witam! Uszkodził się sterownik ( Magneti Marelli IAW4MV). Zakupiono drugi, ale nie ma PINów do starego i nowego ECU. Zastanawiam się czy przelutowanie pamięci 95080 ze starego ECU do nowego załatwi sprawę? Jeśli nie to rozumiem że trzeba by zczytać obie pamięci (mam Labtoola XP-48 - słyszałem że bywają problemy z odczytaniem tych pamięci?) i wydobyć...
Naprawdę nikt nie posiada schematu ECU Marelli MJD 8F3 znalazłem gdzieś że wszystkie ECU Marelli mają zasilanie po stacyjce na 50 i 23 pinie , była to informacja ogólna nie dedykowana do tego modelu ECU, po sprawdzeniu na 50 pinie jest zasilanie ale na 23 już nie ma ,nie chcę tam podawać napięcia bo nie jestem pewien na 100 procent , może to jest przyczyna...
Od kiedy masz auto, jak się do tej pory sprawowało? Od kiedy dokładnie masz problemy z odpalaniem? Czy od nastania mrozów? Czy masz LPG, jeśli tak to jakie? Czy, po odpaleniu, jak się dusił dodanie gazu pomagało? Czy na ciepłym silniku też tak było czy tylko na zimnym? Czy za każdym razem tak sie dzieje? ... pomóż sobie pomóc. Czy sterownik monowtrysku...
Witam. Mam Problem z autem jak w tytule z roku 1999 z silnikem 1.1 (EW10J4/L4) sterownik Magneti Marelli MM28P. Zasilania są prawidłowe , komunikuje się z KTS540 brak kodów usterek. Zespół przekażników pod ECU zasilany. ECU nie wystawia 2 mas na cewki ww przekażników, przez co brakuje zasialania na pompie cewce. Auto podobno zgasło podczas jazdy.
Mam aplikację FiatScan. Jaki mogę do tego interface podłączyć. Mam multiplę. Może jakiś schemat. Dzięki za pomoc. Prosty i tani VagCom KKL. A darmowy program oraz sposób podłączenia znajdziesz tutaj : http://fiatecuscan.net/ Sprawdzone na Stilo 1.6 16V mimo iż program sterownika tego silnika nie wspiera. Jeżeli chodzi o multiple to wspiera chyba wszystkie...
Corsa D 1.3 CDTI DTH, sterownik Magneti Marelli. Uległ zalaniu, został naprawiony przeze mnie. 3 tygodnie jeździłem bez problemów. Aktualnie rozkleiłem znowu sterownik i zauważyłem, że się przypala bezpośrednio przy stykach. Tylko błąd P0697 może powodować świecenie stopu i włączonej pompy od razu po włączeniu akumulatora. Pozostałe błędy znikają po...
Witam! Mam problem z polo z 2000r po lifcie odpala i gaśnie nie można połączyć się z żadnym sterownikiem nie jest to wina interfejsu(sprawdzony)po odłączeniu sterownika silnika komunikuje się z immo i airbag.Sterownik silnika to magneti marelli 6k0906064 C IAW4LV(eeprom 95080 odczytałem).Immo w osobnej puszcze 6x0953257 pin odczytałem.Prawdopodobnie...
Witam serdecznie, Mam kilka pytan. Auto A4 TDi 2000r, posiadam licznik Magneti Marelli z 1/2 FIS i planuje zamenic na VDO licznik z pelnym Fisem. 1. Czy moge uzyc licznik z anglika, czy mozna przeprogramowac predkosciomez? Moj europejczyk ma 100km/h na 12godz, u anglika 100km/h ~ 10godz. Planuje uzyc cyferblaty of mego Magneti Mareli. 2. Silnik jest...
Jest niedziela i nie chce mi się pisać, więc podam tylko wskazówkę. Błędny odczyt temperatury przez licznik- jeżeli jest to Magneti Marelli (typowa usterka) jest przekazywany do panelu klimatyzacji, i ten załącza wentylator. 51C to nie jest temperatura płynu chłodniczego, to 49C i ma być zgodny (+- 5stC) z odczytem ECU, jeśli różnica jest większa to...
Witam wszystkich, chciałbym zapytać czy któryś z Szanownych Użytkowników jest w stanie pomóc mi z odczytem numerów CS oraz MAC z wsadu eepromu 95320 ze sterownika Magneti Marelli 4HV.K z Golfa V 1.4 16V BUD? Problem jest z immobiliserem, auto odpala i gaśnie po chwili. Zamówiłem emulator do immo 4 z Ecu Service i do działania potrzeba zaprogramować...
http://www.euroscan.hu/ecu.html zobacz tu cos jest
Witam ta ttka ma taki problem niema komunikacji z silnikiem , licznikiem i immo wydaje mi się ze padnięty jest licznik (niedziałaja wskażnik i ma dziwne zachowanie) Licznik jest połączony z ecu canem H L immo jest w liczniku i dlatego niema komunikacji z nimi. Czy dobrze myślę po rozkręceniu licznika widać dzieło jakiegoś ''cudaka'' i wydaje mi sie...
Witam ma ten sam problem ten sam sterownik MAGNETI MARELLI masakra ...ale wszystko jest czyste nic nie widać . czy ma ktoś schemat ? łatwiej by było znaleść problem . i działa mi na dwa wtryski a na dwa nie. czyli nie wychodzi ze sterownika napięcie na dwa wtryski to pewne . Dodano po 7 Ja k Ci poszło naprawiłeś? Ja ma ten sam problem i ni idzie kupić...
Przez weekend udało mi się sprawę ogarnąć. Podpięty do kompa wywalał błąd sondy lambda, wymieniłem ją, ale falowanie nie ustało... okazało się że zamiennik krokowego z allegro to chłam i nie ogarnia poleceń od ecu, więc wsadziłem z powrotem stary oryginalny silniczek i okazało się że jest malinowo. Żadnych błędów na kompie trzyma ładnie obroty w okolicy...
magneti marelli marelli magneti magneti marelli schemat
wymiana śmigła zmywarka reset włączyć wentylator przestał chodzić
sharp lc60le740e pralka bosch aquastop
Manta 50 26 wyłącza się po 10 sekundach - przyczyny Naprawa przerwanych lampek LED na druciku - jak to zrobić?