Sprawdź przejście do ECU.
Ano zapewne coś nie łączy i nie styka, zacząłbym od okolicy ECU.
Mam coś Megan'a, czy możesz podać jaki to konkretnie rocznik ?
Szukam wsadu do sirius 32 Renault megane 2.0 16v 1999 nr ECU 8200026138 s110030214 może być immo off
Koledzy padnięte było ECU.
Stawiam na uszkodzenie ECU, miałem juz taki przypadek. Podobny objaw, usterka tkwiła w brak przejscia z tranz sterujacego w ECU na wy złącza. Co ciekawe pomiar miernikiem wykazywał impulsy.
Sprawdz czy pozostałe rzeczy działają, może być kłopot z napięciem (bezpieczniki przy aku) lub nalałeś płynu do spryskiwaczy- do wtyku ecu.
Instalacja sprawdzona a dokładnie połączenie czujnik -ECU
Sprawdź przewody od cewki do ECU.
Sprawdziłeś coś sam?może zacznij od cewek,świec i informacji o temperaturze silnika do ECU.
A tam nie jest czasem tak że leci abs-silnik-licznik?Sprawdź czy ecu silnika widzi prędkość i czy niema jakichś błędów na tych ecu.
Bezpiecznik. Ecu.
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Witam, mam problem z ecu, który nie wystawia masy na czujnik położenia walka rozrządu, z tego co czytałem na innych forach trzeba wgrać nowego wsada, czy możne ktoś mi go udostępnić?? Renault Megane II 2004r, 1.6 16v.
Witam wszystkich forumowiczów. Potrzebuję wsadu ECU do Renault Megane 1,6 16V sterownik Siemens Sirius 32 (zwykły 32 bez literwk po 32) nr. sterownika S110030034 A, na pamięci 29f200. Będę wdzięczny bo wywaliło mi sterownik Megana i nie odpala.
Syrius to ECU tego Autka.
Masz zasilanie na wtryski? Moim zdaniem brak zasilania na ECU.
i tu się robi problem bo nie mam do tego sprzętu , w tym nawet ecu nie ruszę
Powiedział co wiedział. Znasz się na rzeczy skoro przekładasz części z Megane II do I i Ci pasują. Chyba że ja jeszcze nie widziałem Megane 1 PH2 w wersji 3D. Odpali. Komplet do przekładki to ECU, UCH, kluczyk.
z ECU
Pod samochodem, przy prawym tylnym kole.
A próbował ktoś może przerywać połączenie z pływakiem? Albo dołączać w szereg lub równolegle rezystor by ECU zauważyło, że było dotankowanie?
Z ECU błędy czytałeś? Dość szybko wykrywa wypadanie zapłonów.
Sprawdz przekazniki wentylatora.Sterowanie wychodzi z ECU na 8 pin dla wolnego biegu, a na 38 dla szybkiego.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Podobne - pytałem na początku o ten czujnik. Czujnik wskazówki w liczniku, a czujnik danych do ECU, to zupełnie inne czujniki. Tam wychodzi, że jest 4 pinowy - a kuna kabli nie pogryzła?
Poprawiłem zdjęcie ,przewód zasila wtryskiwacze sondy i zawór odpowietrzania zbiornika i idzie do ecu. Masz zgnite przewody gdzieś.
Może masz ECU zmienione (po uszkodzeniu) na wersję z jedną sondą.
No z tym softem moze być. Tylko to auto nie miało problemu przez 2 lata i pojawił sie tamtej zimy pod koniec, w lato było ok. Teraz znowu zimno i wróciło. Soft wtedy ten sam bo sam się nie z "ubdejtował" przecież. Dziwna sprawa. Pomaga trochę przywrócenie ustawien fabrycznych w ecu(sksakowanie wszystkich nastaw).
Ile powinno być elementów w przepustnicy w takim razie? W korpusie przepustnicy, pod tym czarnym deklem jest serwomotor, który ją uchyla, potencjometr - czujnik jej położenia i styk (krańcówka), daje informację do ecu o zamknięciu przepustnicy
Nie masz zasilania sterownika.Nie przyszło wam to do głowy?A żeby to potwierdzić to wystarczy pomiar napięcia na np. MAP. Dodano po 12 Albo jeszcze co mi przychodzi do głowy to masz zgnity kabelek między 68 ECU a cewką przekaźnika pompy/cewek.
cewki wszystkie są dobre,problem polega na tym iz brak napięcia na 1i4 brak sterowania dlatego nie pali,cewki łączone sa szeregowo.Wygląda na to ze sterownik padł,dzisiaj sprawdzalem wyjścia i z kostki ecu i wszystkie są ok.
Sprawna sonda generuje napięcie w zakresie 0-1V, wartości powyżej 0,5V sterownik interpretuje jako bogatą mieszankę. Teraz wyobraź sobie uszkodzoną sondę, która co prawda reaguje na zmianę składu mieszanki, ale napięcie na niej nie przekracza 0,4V, ecu cały czas "podlewa" paliwo aby wzbogacić mieszankę, a sonda pokazuje "ubogo". Taka sytuacja powoduje...
gdyby znikal prad z cewek ECU zapisalby blad, wyglada na problem z paliwem, jest LPG? pozdrawiam
Mam ten sam problem ze scenikiem. Stało sie tak po dłuższym postoju i kilku solidnych deszczach. Też problem z zapłonem na 1 i 4 cylindrze. Po odpieciu 1 lub 4 cewki reakcja słaba a po odieciu cewki 2 i 3 silnik gaśnie. Szukałem długo bo w międzyczasie miał też zmieniane kfz ale okazało się ze mechanicznie jest ok więc podlaczylem clipa i pokazał zwarcie...
Sprawdziłem przed chwilą na drugim laptopie - działa diagnostyka ECU. Czy w tym modelu jest możliwość kontroli lub zmiany parametrów UCH?
Czujnik ciśnienia czynnika jest tylko jeden więc nie wiem, gdzie ty znalazłeś drugi. Jak presostat 3pinowy to komputerem trzeba podejrzeć parametry w ECU (czy widzi ciśnienie i jakie) Wentylator skraplacza rusza po włączeniu klimy?
Witam. Historia miała ciąg dalszy, po ok. 1,5 tygodnia, czego się spodziewałem, bo przecież przyczyna nie zostaną usunięta. Tym razem podczas powrotu auto zaczęlo gasnąć (jak się później okazało odcinało wtrysk). Jakoś jednak udało się dojechać do domu i poruszając wiązką "idącą" od skrzynki bezpieczników (pod akumulatorem!), a następnie rozdzielającą...
Wątpię aby to była jego wina. Przydało by się sprawdzić w wartościach pomiarowych co widzi ECU dla ciśnienia w dolocie i pozycji pedału gazu/przepustnicy. Czy obroty na biegu jałowym są stabilne?
Witam wszystkich Mam problem z Renault Megane 2 automat po małym rozgrzaniu wywala błąd na ESP i samochód nie ma praktycznie reakcji na gaz cewki podmienione wiązki wstępnie sprawdzone.Błędy na ecu df038 ,ABS df195 df193 i skrzynia df238 i df109 https://obrazki.elektroda.pl/5929960500_... https://obrazki.elektroda.pl/5526069700_...
Błąd to: DF 058- Sonada lambda za katalizatorem - nieciągły DF- 058 -Tylna sonda lambda - nieciągły Posprawdzałem wiązki od pierwszej jaki i drugiej sondy i wszystkie kable mają ciągłość. Więc nadzieja że to kabel uwalony odpadła. ECU po wizualnych oględzinach jak nowe ale zdaje sobie sprawę że to nie wyznacznik. Sonda na grzałce ma około 10Ω
W 1.6 bedzie 66mm i to jest srednica kolnierza pod filtr - srednica klapki przepustnicy jest 55mm. Sam mam 1.6 16V BCB i z takiego silnika mozesz szukac lub opcja tania i dzialajaca (kilka osob z for VAG juz uzywa) to przepustnica z Renault Megane 3 1.6 16V - pasuje plug&play na kolektor i filtr, trza zaslepic krociec podcisnienia w niej .Oprocz tego...
heretapawel, dzięki za rozwianie moich wątpliwości. Strumien swiadomosci swia, jest dokładnie tak jak piszesz. Jeśli odłącze czujnik, to wentylator kręci się jak głupi. Czyżby coś nie tak z czujnikiem? Z tego co się zorientowałem to jest NTC i tak jakby składał się z dwóch części. Jedna daje sygnał do wskaźnika przy prędkościomierzu, druga daje sygnał...
Możesz podać źródło tych informacji? Tak mi się wydaje że widziałem to u kolegi w takim programie do Renault gdzie są zebrane noty techniczne ;) ...dla alternatorów nie zarządzanych elektrycznie przez ECU... A czy alternator zastosowany w twoim pojeździe nie jest czasem zarządzany elektrycznie przez ECU ( w tym wypadku przez UPC) :?: Weź oscyloskop...
Uniwersalny kabel działa (Audi 80 2.0 '94). Z Renault Megane 1.6 16V '01 wystąpił pewien problem - po połączeniu się z ECU jednostka przestawała odpowiadać. Do połączenia dochodziło, jednak było zrywane. Jeszcze 2 VW podłączę (jeden rzadko spotykany - Golf II 1.3 na wielopunktowym wtrysku) i w przyszłym tygodniu Opelka Vectrę 1.6
Panowie, zastanówcie się jak silnik może wejść na 5000 rpm, nawet mając dziurę w dolocie jak lej po bombie, w momencie gdy tps informuje sterownik o zamkniętej przepustnicy ? Odpalałem megane 16V bez kolektora ssącego, podłączyłem tylko przepustnicę i silnik krokowy do wiązki ecu, silnik pracował w miarę stabilnie na wolnych obrotach.
Jeśli ilość zaprogramowanych transponderów widzi zero to: - dlatego nie miga ci kontrolka blokady immo na liczniku - nie zmienisz typu immo, a nawet jakby to nic to nie wniesie do sprawy Instalacja w tym aucie nie jest już taka pewna co do kontaktów na łączeniach albo akumulator ledwo zipie. Ogólnie mówiąc to duży spadek napięcia i całe to zabezpieczenie...
Diagnoza nic nie wykazała bo diagnosta był słaby. Może być ecu może być przepustnica oczywiście. Ale to trzeba popatrzeć w live data pomierzyć trochę napięć a nie czytać dtc i powiedzieć że nic niema. Od razu zmień tych śpeców.
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Mam pytanie i spodziewam sie fachowej odpowiedzi. Czy żle ustawiona instalacja sekwencyjna może mieć jakikolwiek wpływ na prawidłowe działanie wtrysku benzyny?? Czytałem że na żle ustawionej sekwencji dochodzi do błędnej adaptacji wtryski benzyny i benzyna może zle chodzić , ile w tym prawdy???Wtryskiwacze gazu są mozna powiedzieć kopią wtryskiwaczy...
Sprawdzic zasilania ecu.Bede wrozył.masz 1,6 16V?
Sprawdź styki przy wiązkach pod maską (jezeli jest to silnik na komputerze) miałem podbny przypadek w megane 1.6 16v 2005rok jeden z pin-ów był przepalony na kostce podłączonej do ECU przez co nie było napięcia do pompy. Dodano po 7 w razie problemów ze zlokalizowaniem przyczyny braku napięcia najprostsze rozwiązanie Odpiąc zasilanie (oryg) od pompy...
brak synchro immobilizera ecu+uch czyli robimy ecu silnika na dopisanie i odpali nie ma zabardzo co zgrywać i kombinować zapewne jest syrius 32 ewentualnie syrius 34 i kolega sam sobie na 100% nie poradzi,ale jak masz uch z dawcy (ta centralka pod kierą) to też zamień i powinno zagadać
Sprawdz przekazniki w UPC ,jeden z nich odpowiada za zasilanie cewek i własnie pompy paliwa.Sprawdz kostke stacyjki oraz Zobacz jakims testerem ecu silnika oraz immo pod katem błedów.Przepraszam przekaznik znajduje sie obok zbiorniczka wyrównawczego ,sprawdz tez bezpiecznik 30amper.Jak właczysz zapłon powinienes miec plus 12v na pompce przez 2 sekundy.Jak...
Z tego co widzę to ciśnienie ok. http://obrazki.elektroda.pl/3550539300_1... Dodano po 15 A wiec tak, pogrzebałem trochę i chyba miałem wybrany zły silnik. Po zmianie pojawia się w ecu błąd DF1070. Po wykasowaniu klima załączy się może ze 3 razy, słychać cykanie sprężarki. Potem już nic się nie dzieje i wentylator pracuje cały czas na...
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
witam-co do tej przepustnicy-po pierwsze moze byc nawet po 500 kilometrow zaoliwiona bo przewodem z odmy wywala olej Odma jest tak skonstruowana ,że przy czystej odmie,sprawnym silniku(bez przedmuchów,czystym filtrze powietrza ,oleju na którym nie przekroczono dopuszczalnego przebiegu ,nie ma prawa być zaolejona,mistrzu Dodano po 2 sproboj przyuczyc...
Problem został znaleziony. Czy posiada ktoś schemat? Czy lepiej wywalić z ECU? https://obrazki.elektroda.pl/6216723200_... Tutaj masz zdjęcie takiej samej płytki u Ciebie brakuje kondensatora tantalowego 22uF/16V i małego kondensatora w obudowie 0603. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
ta lokalizacja dotyczy chyba innego modelu może 16V bo ja w tym miejscu co na drugim rysunku mam ECU jednak jest pudło z bezpiecznikami przy akumulatorze 2x30A i 1x60A ale tam wszystko ok. Mam jeszcze takie pytanko może ktoś by mógł odpowiedzieć czy czujnik położenia wału jeżeli pokazuje prawidłową rezystancję to na pewno będzie ok? Czy może być w jakiś...
Jesli silnik krokowy jest ok to ja bym sprawdzil jeszcze czujnik temperatury bo to on steruje silnikiem krokowym na zimnym silniku przez ECU. To jest ten czujnik wkrecony do glowicy w tylnej czesci nad skrzynia biegow. Sprobuj go odlaczyc na zimnym silniku i wtedy zapal i obserwuj obroty. Jesli sie podniosa do ok 1300 to znaczy ze czujnik zle wskazuje...
Altek robi obciążenie na silnik,ten w zasadzie powinien sobie z tym poradzić.Stabilizacja biegu jałowego w takim przypadku jest realizowana poprzez wyprzedzenie zapłonu,nawet do 26st przed ZZ,a potem do akcji sie włącza silnik krokowy(sterowany przez ECU),który "dosypuje ''powietrza.Jest szansa że lezy ten silnik,albo okablowanie,albo driver nim sterujacy....
Cewki wszystkie mam Denso. Akurat w silnikach 1.4 16V nie montowali tego. Ponoć denso są niezniszczalne... EDIT: Postanowiłem zresetować ECU: odpiąłem akumulator na 15 min, podłączyłem, odpaliłem auto na wolnych obrotach do czasu włączenia się wentylatora. Auto stało się bardziej zrywne, ma dużo lepsze przyśpieszenie, a średnie spalanie, które ostatnio...
Witam wszystkich, Od dłuższego czasu świeci mi się kontrolka silnika. Komputer wypluwa błąd czujnika położenia wałka. Wymieniłem czujnik ale problem jest wciąż te sam. Wyjąłem dziś czujnik i przetestowałem go na stole. Podpiąłem 5 i diodę która migała gdy zbliżałem do czujnika coś metalowego. Wygląda mi więc na to, że czujnik jest sprawny. Następnie...
- Błąd P0638 - Sterownik przepustnicy zakłócenia działania opór, silnik regulacji przepustnicy: 2 - 8 omów Sprawdzić złącze, w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z silnika regulacji przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy oboma wtykami silnika sterowania. Porównać z podanym...
cewki już raz podmieniałem na 4 dobre. z tym że wtedy nie skasowałem błędu komputera, a słyszałem teorię, iż mimo wymiany cewki na dobrą, komp "pamięta" starą. tak czy inaczej - samochód został ostatecznie kilka dni temu odstawiony do serwisu boscha w chwaszczynie. próby ustalenia przyczyny tej dziwnej usterki wciąż trwają. jedno co jest już pewne -...
sonda podmieniona na drugą Nie wiem po co... odstęp elektrod dobrze zachowany? Raptem różnica 1/10 mm nie zrobiłaby różnicy. Więc zostały chyba tylko 2 rzeczy brak iskry,świeca padła co mało prawdopodobne bo była sucha po po wykręceniu lub wtrysk paliwa padł na 1 cyl Obojętnie jaką świecę wsadź w fajkę i przyłóż gwintem do silnika. Jak nie będzie iskry...
Odnośnie MEDów to wiadomo co jest grane ale mam inny sposób na OMEGASy. Montujemy wtryski OMVL DREAM XXI-SL i ustawiamy w programie wtryski MATRIX. Do tego czujnik ciśnienia z listwy MED musi pójść na wąż (przez adapter dostępny na allegro produkowany do instalacji LECHO SEC , która korzysta z identycznego czujnika). Można zastosować czujnik taki jak...
Renault Megane II, 1.6, 16V Nie da rady właczyć zapłonu (tak przynajmniej mi się wydaje) . Oczywiście jest na kartę i z przyciskiem START/STOP. Auto nie odpala Jak zapłon niby jest nie włączony (karta nie włożona) to: światła można normalnie włączyć (pozycja,mijania długie), awaryjne chodzą, jest oświetlenie wewnątrz, centralny zamek chodzi, klakson....
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Witam przeczytałem dużo i nic. Potrzebuję wsadu do mojej megan jest to silnik 1.4 16V z A/C 1999r. Otóż pojawił się problem z porannym odpalaniem i to bez znaczenia na temperaturę zew. Po długim kręceniu jej(5 minut z przerwami) w koncu odpali i chodzi jak traktor. Jak się silnik zagrzeje nawet do 30 stopni to juz po problemie. Wymieniłem wszystkie...
Witam! Niedawno zakupiłem samochód Renault Thalia 1.5dci z 2004r. W aucie nie ma komputera pokładowego. Po przeszukaniu internetu natrafiłem na kilka opisów w jaki sposób można łatwo dołożyć sobie komputer. "jest to sygnał cyfrowy z PINU 11 sterownika silnika(SIEMENS SYRIUS 32-1,4:8V i16V, 1,6:16V a także scenic/megane, clio,kangoo z tymi silnikami)...
megane schemat instalacji megane megane schemat instalacja megane megane demontaż
skasować błędy vectra zasilanie system comfort schematic power amplifier
haier płyta główna autocom delphi ds150e
MediaTek MT8127 NAND Firmware: Storage Type, Flashing Tools, Scatter File Differences, Common Pitfalls TEAC AG-15D – instrukcja po polsku, moc RMS, podłączenie kolumn, pilot RC-691