Na początku pędzelek i nitro, potem spray "VALVOLINE TURBO EGR"
A wężyk od EGR lub zawór klapy spiętrzające Ci się nie przepalił o rurke od EGR?
Najprawdopodobniej brudy EGR i się nie domyka co skutkuje brakiem wypalania DPF. Powinno pomóc czyszczenie EGR-a.
Czujnik prędkości i zawór egr mają wspólny bezpiecznik 7
Zajmij sie egr em.
Miałem auto gdzie minął limit kilometrów i odpalało.Napisałem że nie odpala przez egr bo był błąd ,może auto stało i się zawiesił.Miałem przypadek ,że gasł i nie odpalał-okazało się że zawieszał się w pozycji otwartej.Bardzo łatwo w tych silnikach to sprawdzić -zaślepić przewód przy głowicy.Co do procedury przy tych błędach z czujnika NOx jest informacja...
Przy uszkodzonym katalizatorze silnik pod obciążeniem kręci się do połowy zakresu obrotów, sprawdzę dzisiaj tą wtyczkę EGR
Witam, mam pytanie. od jakiegos czasu mam problem z egr'em. jest sens czysczenia samego egra czy lpeije po prostu zakupic nowe? https://www.autodoc.co.uk/car-parts/egr-... czy starline?
Chłodnica spalin do sprawdzenia.
Cześć Panowie, widzę, że temat dalej żywy. Również kupiłem Ibizę 1.4 TDI BMS. Zmieniam na AMF, dobrze rozumiem, że wystarczy zrobić dziurę w bloku na czujnik i przerzucić cały osprzęt z BMS? Podstawa filtra oleju również do zmiany? Jak patrzyłem, to się różni. I co z mocowaniem chłodniczki EGR?
Zaślepka na zawór EGR.
Jednak nie była to przepływka. Uszkodzony był EGR. Zawieszał się. Później auto wpadało w tryb awaryjny. Pomógł nowy EGR.
Odp na twoje pytanie a ty ani me ani be... Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/9410965800_... Egr masz na silniku nad skrzynią biegów razem z chłodniczką
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Seat Leon 1.6 16V - czyszczenie przepustnicy i zaworu Egr (Falujące obroty)
A co ma pomiar przepływu wspólnego z doładowaniem w AHF ? Nie ma logów, nie ma danych live... Do autora , filtr powietrza nowy? Szczelność dolotu sprawdzona ? EGR czysty i szczelny?
To jest pozycjoner zaworu egr. Albo egr uszkodzony albo instalacja.
A coż to za problem wkleić czy wkręcić króciec stosownej średnicy w obudowę filtra albo dobrać od jakiegoś motorka. Czy nawet tak zwany filtr odmy za 12 zł.
Myślę, że pompa jest sprawna, bo gdyby nie, to nie działałby egr.
Właśnie z turbiny zaczyna lecieć juz olej powoli. Wiec trzeba odkręcić egr wyczyścić wymienić uszczelkę czy wymienić caly egr??
EGR szczelny?
Auto trafiło do elektromechanika, w 3h diagnoza. Uszkodzony EGR
Witam po podłączeniu seat pod interfejs OBD II wyświetliło mi taki błąd fota Czy to będzie zawór egr
Turbiny-Egr.
Objawy wskazują na zamkniętą klapę gaszącą we wlocie obudowy zaworu EGR.
skąd sie robi taki syf w dolocie? Wymysł ekologów. Zawór EGR.
To teraz poczytaj jak działa EGR.
Zrób test elementów i sprawdź jak zmieniają się przepływy. Druga sprawa podciśnienie w układzie. Trzecia zawór sterujący(zespół zaworów) EGR.
Podaj dokładny opis i kod błędu. Nie wiem czy to w ogóle będzie bezpośredni powiązane z EGR.
Egr uchylony
Egr zaślepisz blaszka od browara za 2,5zł
Miałem takie same objawy, tzn. sam silnik. Poprawiłem złączkę od serwa hamulcowego połączona z przepustnica, wstawiłem nowy przegub elastyczny, wyczyściłem przepustnice,pojechałem na adaptację przepustnicy. Problem ustąpił. Problematyczna może też być w niektórych przypadka sonda lambda albo zawór EGR.
W pon to zawioze do mechanika bo ja chyba do tego niedojde Dodano po 2 Panowie czy moze byc winny egr?
Zacieła sie klapa od gaszenia i silnik kreci jałowo( jak by sie rozrząd urwał) Klapa jest koło zaworu EGR .
Kolego, możesz napisać jak się to skończyło u Ciebie ? Kupiłem z Niemiec A3 2.0tdi BMN i po wymianie rozrządu (gdzie zleciał chyba środek do uszczelniania, bo zatykało mi lejek) auto na zimnym kopci mocno na biało, ale nie czuć ropy. W rurze wydechowej mam czerwonawy płyn, więc to musi być płyn chłodniczy, ale czy głowicy silnika czy EGR to chciałym...
witam mam zapytanie, co to jest przed zaworem EGR??? jak to sie nazywa? bo nie dość ze z zaworu mi cieknie olej jak widac na zdjeciu z tej małej "dziurki", to urwał mi sie zaczep od rury co idzie do tego "czegoś" i potem do zaworu EGR ...
Witam ponownie , wymieniłem przepływomierz i nic , żadnych zmian te same wskazania mierzonych wartości co na starym przepływomierzu, teraz chyba kolej na elektrozawór egr.
Modyfikacja mapy ecu raczej tylko. Na egr off.
Czyszczenie EGR może coś wskóra.
Pin ? Jak niby pin do adaptacji ma pomóc w wyłączeniu EGR ?
Gdzie idzie przewód nr 9 nie wiem, ale to bez znaczenia, jakakolwiek nieszczelność w układzie podciśnień w tym silniku (i w każdym innym tdi) powoduje brak sterowania vgt i egr, co za tym idzie spadek mocy
Witam Panowie Auto to Seat Ibiza 2010r. 6j 1.6 tdi 105KM silnik CAY przebieg 195000 oryginalny. Na powrocie z wakacji po przejechaniu 250km zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Auto nie straciło mocy, jechało normalnie jak zawsze. Zatrzymałem się i sprawdziłem światła stopu ale one działają normalnie. Po ruszeniu wszystko znikło ale po przejechaniu...
Bzdura. Skoro komputer nic nie wykazał, to po co było EGR wymieniać?
To co ten egr będzie do wymiany?
Na początku piszesz , że obroty spadają, potem że po zaślepieniu już nie falują a to ma znaczenie . Jak falują to najczęściej jakaś nieszczelność w dolocie. Czy po wciśnięciu hamulca falują cały czas czy to chwilowe. Jaka wartość podciśnienia z czujnika, adaptacja przepustnicy idzie prawidłowo ? Spróbuj też zaślepić przewód od egr .
Witam. Potrzebny schemat obwodów sond lambda (grzałek) w Seat Leon 1M1 2003 1,6 105kM silnik BCB. Na 1-szej (przed kat.) brak zasilania (+) grzałki. Dodatkowo obwód EGR. (błąd "zwarcie z masą")
Zwór EGR do czyszczenia
"regulacja ciśnienia doładowania" No to jest właśnie błąd który się pojawia przy problemach z turbiną. Wartość odczytana przez MAP sensor nie zgadza się z wymaganą i wtedy jest to tzw. odcięcie i log o problemach z ciśnieniem doładowania. Skąd pewność że wtryski są sprawne? Sprawdzałeś/robiłeś coś z nimi? Kopcenie na czarno może być spowodowane: -Źle...
Spróbuj po nocy dotknąć bezpieczniki czy który nie jest ciepły to zmniejszy obszar poszukiwań popatrz na lampkę w bagażniku czy gaśnie bo błąd egr czy zacisku nie ma zasilania po uśpienie ecu
A czy po włożeniu nowego egr robiłeś jego adaptacje przez kabel?
Witam, mój problem polega na tym, że po przekroczeniu ok. 130-140 km/h samochód traci moc jakby odcinał turbinę, nie reaguje na pedał gazu, potrzeba więcej czasu aby się rozpędził, silnik 338 tys. nie pokazuje żadnego błędu w trakcie jazdy, EGR wymieniony. Pozdrawiam
Może jak zapchana odma to wywala olej do przepustnicy. Sprawdź też zawor podciśnienia przy korku oleju od góry. Przy wymianie oleju zrób płukankę Teca czy coś na starym oleju jak chcesz. Potem na świeży olej i filtr oleju daj motodoktora u mnie w 16v bcb AZD aus było to samo. Dałem nowy OLEJ SHELL HELIX H8X 5W30 i motodoktora Tec. Przestało dymić oleju...
Cześć, wysłałem Ci na PW temat z silnikiem 1.4 AXP z tym samym objawem co u Ciebie. Tam okazał się uszkodzony podgrzewacz odmy. Wychodzi na to że masz prawidłowy schemat co do F34, z tym że F34 to podgrzewacz odmy a nie EGR. http://obrazki.elektroda.pl/3695467500_1...
A widział jeden z drugim, kiedy w takim czy podobnym dieslu suchy dolot bez oleju? Nie widział, bo takich nie ma, zawsze coś puszcza i to nawet nowa pokrywa. Też mu wymienili EGR na nowy i powiedzieli że ten typ tak ma. Ale robota przyjemna bo przy okazji wymyli mu chłopaki silnik na błysk. Jak zassał olej z intercoolera to właściciel po wyjęciu kluczyka...
Jeden błąd masz od immobilizera a drugi od EGR. Pierwszy może być tylko chwilowy wykasuj zobacz czy wyskoczy ponownie. A EGR nie wykluczone że jest zasyfiony sprawdź na początek czy wszystko łączy jak trzeba. Powiedz mi jak myślisz? Jaki tam jest EGR? Elektryczny, podciśnieniowy? Prowadzisz wywody o zasyfionym EGR nie wiedząc jaki komponent tam występuje?...
Sprawdz sobie testerem podciśnienia gruchę zaworu Egr, i turbiny Dodano po 41 Sprawdz sobie testerem podciśnienia gruchę zaworu Egr, i turbiny
Diagnostyka pokazała błąd stały - uszkodzony EGR , więc podtrzymuje pytanie
Weź człowieku nie pisz bajeczek. Co ma przepustnica do szarpań? Nic dyletancie. Trzy opcje: -któras cewka -wisi EGR -przeskoczył łańcuszek
Ja tam odcinam wzdłuż oryginalnego spawu, potem jak się przysyfi, nic nie widać, a wydłubać też łatwiej to dziadostwo. Jak zostawiasz pustą puszkę, to nie dudni? Między katem a dpf jest ze dwa cm odstępu, ale siedzą w jednej obudowie, kat pierwszy od strony silnika. W sharanie w 2008 i 2009r były montowane na bank mokre dpf, nie na adblue, tylko satacen,...
Wydaje się, że przepływka tnie dawkę. Jak masz możliwość, to podmień ją tylko nie na jakiś tani zamiennik (można też spróbować wyczyścić, ale według mnie rzadko jest znacząca poprawa). Jeśli nie będzie poprawy, ogólnie sprawdziłbym też katalizator oraz dolot, szczególnie od filtra do turbo. EGR zaślepiłeś, ale czy on sam i kolektor ssący są czyste?
Do sk700 - nikt nie robi wszystkiego, są firmy specjalizujące się w geometrii, silnikach, skrzyniach biegów, elektryce i elektronice itd. Gdy do mnie przyjeżdża gostek na "coś ten silnik chodzi nie tak" i stwierdzam że do wymiany jest egr którego ja nie wymienię (seat altea, egr na całą długość silnika) , wtedy stosuję outsourcing.
nie wszystkie te nowsze chca chodzic z zaslepionym egr a syf proponuje jak najszybciej usunac bo jak pisze kolega mozesz miec problemy
Wyczyść sobie cały dolot. Egr nie jest zaślepiony?
Zawór w moim polo wyglada tak. Dodano po 1 http://www.kolmot.com.pl/pl/p/ZAWOR-RECY... Dodano po 4 Znajomy zaślepił w golfie i nie wykakuje check
Obecnie jest wsadzony bezpiecznik 15A nie miałem innego , postaram się zakupić właściwy + zapas. Dzięki za rade, jutro odłącze od egru.
Egr sprawdz na poczatek.
a teraz błedy jakie sa ? po wymianie egr dalej to samo ?
tylko wystarczy na biegu jałowym. Po co w takim razie do wykonania pełnej diagnostyki robi się logi dynamiczne? Wystarczy wcisnąć na VAG-u nastawy podstawowe Nie wystarczy, EGR również.
Zobacz jeszcze zawór EGR i przewód podciśnienia
zmien zaworki n75 wyczysc turbine i kolektor ssacy z egr i bedzie git
Ale może to wina nieszczelnego EGRu? Choć to dwa odrębne "kanały" Nie może a z całą pewnością nieszczelność w obrębie EGR będzie powodowała utratę mocy. Bez względu na to czy nieszczelność jest w obrębie układu wydechowego czy dolotowego.
Silnik wymieniony, miałem AUS Ale padł. Założyłem BCB. Jak dołączę kostkę, to co? Jeżeli się ustabilizują, to Egr może być walniety ?
W tym silniku nie ma egr nie były montowane w jednostce 75 konnej http://autogaleria.pl/forum/showthread.p...
Na PB nie wiem czy wyskakują te błędy bo muszę przynajmniej ze 100km na autostradzie zrobić aby te błędy wyskoczyły. Siateczka na tym elastycznym łączniku wydechu była w słabej kondycji więc muszę się jej dokładniej przyjrzeć. Dzięki za radę. Od brudnej przepustnicy to falują obroty (nie mi tylko ogólnie z tego co wiem), a jakie są objawy brudnego EGR'...
,są jakieś przeciwwskazania żeby go zamontować zamiast n18 ? Nie, to są konstrukcyjnie takie same elektrozawory, n18 steruje gruchą egr, n75 gruchą turbiny
Bez diagnoskopu nic nie zrobisz, trzeba podejrzeć parametry co i jak, zrobić reset wartości wyuczonych, przyuczyć przepustnicę i egr. Jak pracują sondy?
Witam. Mam problem z moim seatem. IBIZA 2012. 1.2 TDI.Mianowicie już mówię o co mi chodzi. Podczas jazdy, przy spokojnej jeździe zapala sie kontrolka świec zarowych oraz, kontrola trakcji. Auto tak jak by przeszło w tryb awaryjny, auto traci moc,oraz turbina tak jak by była odlączona. Na komputerze wyskakuje błąd egr. Czy to. Może być ta przyczyną?...
Interfejs diagnostyczny i odczytać ciśnienie doładowania dawki paliwowe wtryskiwaczy tez trzeba sprawdzić, Być może układ doładowania się rozszczelnił,
Mam identyczny problem w Toledo II ASZ... czy znalazłeś rozwiązanie? Pozdrawiam.
Sprawny zawór powinien mieć rezystancję 30 do 40 omów. Jeśli znacząco się różni to jest uszkodzony.
Mógłbyś mi bardziej wytłumaczyć o co z tymi nastawami chodzi?
Może pracować zależnie od tego w jakiej pozycji się przycieła może nie otworzyła się do końca. A jeżeli nie ona to zawór EGR.
mam tam EGR czy to może być przyczyną ?
Sprawdzić czy nie ma lewego luftu. Sprawdziłem szczelność pod przepustnicą, zaślepiłem EGR i króciec odmy przy kolektorze - czyli wydaje się że niema więcęj opcji na lewusa a objawy te same. Dlaczego chodzi dobrze po odpięciu EGR lub MAP :?:
To coś wam nie wyszło to sprawdzanie tego egr. Jak szarpie na niskich to raczej z nim problem. Parametr który cię interesuje to wartość MAP i pozycja EGR. Wszystko widać jak na dłoni podczas usterki.
Jak zacznie falować to odłącz EGR. Jak obroty się ustabilizują to masz rozwiązanie.
Witam, pacjent Golf VI silnik 2,0 diesel CBDC, 2008 rok, ostatnio przegoniłem go nieco na autostradzie, prędkości powyżej 120 km/h i wracając do domu, pojawił się "check engine" tzn. taka spirala - kontrolka świec żarowych, ale to w nim oznacza problem z silnikiem ogólnie mówiąc. Od razu tryb awaryjny, brak mocy, praktycznie niemal zerowa reakcja na...
Przepustnica czyzzczona elegancko i adaptowana jakies 8 miesiecy temu. Bylo to robione profilaktycznie. Egr nie ruszany - sprawdze temat.
Witam, wracam do mojej mydelniczki Seat Arosa 2003 1.0 MPI po przejechaniu ~100 KM wyświetliły mi się błędy, prawdopodobnie są one związane z zaworem EGR i immobilizera, które zostały zmienione na nowe, starych nie dało się uratować. Polski VAG KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 01.12.2017 Godzina 18:51:24 °30906032DJ ME7.5.10 4693 18010 Napięcie zasilania sterownika...
Zdecydowanie auto do elektronika.
Sprawdź z autodata.
Chodzi o wskazania przepływomierza na wolnych obrotach (903obr/m) wartość wymagana wynosi -2700 mg/h a wartość mierzona wynosi -4000 mg/h a z tego co wiem powinny się zgadzać tak jest w kilku innych TDI , które podłączałem pod vaga tam wartości pokrywały się , a impuls otwarcia zaworu EGR wynosił około59% u mnie wynosi 46% , czyli jest za mało otwarty...
ok problem rozwiazany pomogla wymiana sterownika egr 6Q0906625 i juz jest dobrze ;)
Umyć dokładnie przepustnicę i map sensor, potem wyczyścić EGR i na końcu zawór par paliwa przepuszcza. Czasem czujnik wału.
Omomierzem np.
Dzięki za informacje.Pozdrawiam
W tym silniku często problemem jest egr. Czasem wystarczy odłączyć wtyczkę czasem trzeba wymienić zaślepić.
Witam. Posiadma Seata Leona 1.4 16v. Pewnego razu jadąc do pracy auto zgasło podczas jazdy. Po ponownym uruchomieniu odpalił normalnie jak gdyby nigdy nic. Co może być przyczyną? Dodam że od pewnego czasu auto lekko poszarpuje podczas jazdy ze stałą prędkością bez wzgledu na jakim biegu jadę. Proszę o porady W aucie wymienione przewody świece zawór...
Cześć Wracam do tematu tylko IBIZA 6L 1.4 16V. błąd P0407, egr pyka po podaniu napięcia, pin 1-5 10v, Pin 1- "+ "z akumulatora to 12v Pin 5 -" - " z aku to 1.9v Moze to być wina sterownika? Egr podmieniany na 3 inne i nadal ten sam problem
w parametrach masz odpowiedz na swoje pytania, z doładowaniem to co przedmówca pisał, widzi duże ciśnienie i nawet zaworu turbiny nie uruchamia(masz7%wysterowania). A z egr, to wygląda jakby był niedrożny, nie działa, nie wpuszcza spalin. Sprawdź napięcia na wtyczcce czujnika, zobacz co sie dzieje po odpięciu, ewentulanie podmień czujnik ciśnienia.
laptop samsung np300e5c korozja klema techniki mikrofalowe
black screen najgorszy mikrofon
Demontaż uszczelniaczy wału w Oleo-Mac 937 bez rozkręcania karteru Krups EA89: Nietypowa rezystancja czujnika NTC i temperatura espresso