Regulacja zapłonu - fiat 126 zapłon elektroniczny A w jakim celu chcesz dokonac takiej regulacji?
jaki przerywacz i jaka przerwa???!!!!! tam jest elektroniczny zapłon!!!!!!
czy mozna w jakis sposob regolowac elektroniczny zapłon w 126p EL ????
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
Niestety rzeczony temat nie został pozytywnie rozwiązany. Mało jest tam informacji przydatnych djxjano. Choć kto wie? Przydałoby się więcej wiedzy o silniku. Zdjęcia. Może jakaś dokumentacja. Coś mi się nie zgadza. W temacie z linku autor pisał o pojemności 50 ccm. Tutaj djxjano pisze o 3.6kW mocy. Może to różne silniki. Nie wiadomo jaki zapłon ma silnik...
Kopci na niebiesko czy na czarno? Zapłon regulowany z aparatu czy elektroniczny?
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Dokładnie takiej z elektroniczną regulacją kąta.
Heh :D mapa zapłonu to raczej w nowych silnikach ze wtryskiem. Też posiadam MZ ETZ 150 i bardzo dobrze działa na przerywaczu. A zapłon ustawiałem czujnikiem zegarowym.
Tutaj nie ma żadnego rozdzielacza, to jest elektroniczny, bezrozdzielaczowy zapłon z podwójnymi cewkami pracującymi w układzie z iskrą traconą. Tego typu układ zapłonowy nie wymaga regulacji ani nie zawierz żadnych ruchomych elementów stykowych. Wtryskiwacze stukają bo taką mają konstrukcję, stuka tłoczek zaworu.
djbully - dobre pytanie, też chciałbym wiedzieć jak musiałaby wyglądać mapa kąta wyprzedzenia zapłonu dla ETZ250. Istnieją modele nowsze niż mój, które mają zapłon elektroniczny. Ciekaw jestem czy oryginalny moduł elektroniczny pozwala na regulację kąta zapłonu?
ustawienie zapłonu To nie motorynka , tutaj zapłon jest elektroniczny bez możliwości regulacji ( ew. tuningowy klin ).
Cena, jaką podał magir to coś koło tego. Należałoby wyczyścić palnik (umyć go w wodzie). Do tego płukanie wymiennika od wewnątrz. Regulacja raczej nie powinna być potrzebna
Witam! -Fiat 126p -benzynowy 650cm3 -2000r -problem polega na tym, że muszę wyregulować zapłon, a nie wiem jak tego dokonać w tym elektronicznym zapłonie. Czy trzeba przesunąć ten czujnik na kole??? Chodzi o to, że nie mogę raptownie dodać gazu bo zaraz gaśnie bez względu na to czy jest zimny czy rozgrzany. Jest to czasami wręcz niebezpieczne, szczególnie...
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Prawdopodobnie masz kolego moduł który elektronicznie reguluje kąt wyprzedzenia i wtedy zapłon statyczny trzeba mocno wyprzedzić żeby ten elektroniczny miał czym regulować.Ssam kiedyś skonstruowałem coś podobnego do motocykla który miał tylko statyczną regulację zapłonu czyli kąt wyprzedzenia był stały w funkcji obrotów silnika.
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
Od wtorku zaczynam krótki urlop to się wezmę za sprawdzanie. Jeżeli to faktycznie był SR50C to jest szansa ze ma instalację 12v i zapłon elektroniczny. Amortyzatory tylne ma z 5-stopniową regulacją co by uprawdopodobniało to przypuszczenie.
oczywiście dokładna regulacja jak jest elektroniczny zapłon to konieczność ale przy stałym składzie gazu a jak ci lata charakterystyka spalania gazu to co zrobić ? gazownia to złodzieje jakich mało , mierniki na pomiarze długoterminowym nie da się oszukać jak robi pomiar kto inny niż sam PGING
Jedna szkoła od dziecka zaczynałem tylko od motorów i na naukę języka nie było czasu szkoła na drugim planie. A tak dla potomnych dałem za cz350 12 tysi i tyle była warta co lodówka Snaiga wystana w kolejce 1988. Albo coś takiego już nie pamiętam. Ale 130 km dała radę bez przeróbek. Art.B to jest portal aby nakierować a nie czynić naprawę poprzez pisanie...
Odnośnie przerwy na świecy - 0,2 mm jest zbyt małą przerwą, prawidłowa około 0,6 - 0,7 mm. Z opisu usterki wynika, iż masz coś nie tak z zapłonem. Wg mnie masz zapłon za późny, a jego regulacja uzależniona jest od tego, czy jest to elektroniczny, czy też tradycyjny zapłon. Czy dobrze założyłeś koło magnesowe i klin. Zwróć też uwagę na tłumik tj. czy...
Trzeba wyregulować potencjometrem w module - opisywane na forum niestety regulacja nic nie pomaga najwyżej wcale nie ma iskry...
od simsona chyba nie ma zmiennego kąta wyprzedzenia. Wejdż na www.clublada.of.pl do dzału download - tam są skany bodajże z PE z czujnikiem opto i z możliwością regulacji nachylenia krzywej kąt/obroty
Nie wiadomo co jeszcze zostało pozmieniane. Simson S51/1 miał fabrycznie instalację elektryczną 12V. Tańsze wersje z zapłonem na przerywaczu, a droższe elektronik z halogenem HS1. Cewka ładowania 12V jest bezmasowa, więc jeden z przewodów musiałby zostać połączony z masą. Chyba że ktoś włożył cewkę 6V, albo cały zapłon jest przełożony na 6V. EWR ma...
Grzebanie w karterach i pod deklem odpada, tam ma być 100% oryginał. jakieś schematy rozwiązań układów elektronicznych mile widziane do rozważenia w szerszym gronie.
0351Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie......... chyba. O ile nie pomyliłem. Napisz dlaczego myślisz że ECU ok ? - bo tam najczęściej jest problem. Problem pojawia się od razu po odpaleniu czy dopiero po przejechaniu jakiegoś kawałka ?
Ten impulsator oznacza że tan silnik ma założony elektroniczny zapłon? Są co najmniej 3 rodzaje i niezwykle rzadko się psują - raczej wymagają regulacji. O wiele częściej winna jest cewka zapłonowa - łatwo ja przegrzać jeśli włączony jest zapłon bez pracy silnika.
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
jakby zapłon był źle ustawiony to zużycie paliwa byłoby większe , ten silnik ma wpełni elektroniczny układ zapłonowy z czunikiem na kole zamachowym , o jakie kabelki chodzi :?: ja nie słyszałem o regulacji zapłonu w układzie , Zgadza się jest regulacja zaplonu,mam fieste 1.1i 1990 http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/vie...
W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie...
Moduł jest na 99,9% sprawny. Ma piny 1, 15, 31 i G z czego G i 31 w instalacji skody są zwarte i idą do impulsatora. Silnik odpala na nim ale chodzi bardzo nie równo, czasem traci iskrę, tak przypuszczam (chodzi nagle robi takie buuuu i znowu chodzi). Jest bardzo niespokojny, natomiast minimalne pociągnięcie za manetkę gazu wiąże się z natychmiastowym...
ANE TECHNICZE wg. opisu producenta - silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem (chromowany cylinder) - moc 4,5kW 5,3kM - pojemność skokowa 43cm - zapłon elektroniczny - rozruch ręczny linka - max obroty ostrza 8000 obr/min - płynna regulacja obrotów z blokadą - automatyczne sprzęgło odśrodkowe - waga 4 kg Co do wagi to absolutne minimum rama, 4 koła, silnik...
A oto mój stoboskop, Dwa palniki , ( grubsze ogonki, moc błysku 750W) połączone szeregowo , w obudowie halogenowej owalnej 500W, sterownik zdalny na kablu, sterownaie elektroniczne ( regulacja kąta zapłonu palnika ), regulacja częśtotliwości błysku , mocy błysku , ręczne wyzwalamnie błysku, nic sie nie grzeje , tylko palniki, Pozdrawiam
Witam. Mam problem z ustawieniem zapłonu w Oplu Omedze 2.0 16v z 1997 r. Jak auto dostałem miało pokrzywione zawory, po wymianie głowicy, ustawieniu rozrządu zapłon jest za wczesny po sprawdzeniu lampą stroboskopową. Zapłon jest elektroniczny, początek zapłonu jest brany przez czujnik na wałku rozrządu. Jest tam jakaś możliwość regulacji tego czujnika...
Mitsurugi tam raczej nie ma termopary. To jest model z zapłonem elektronicznym. Djfurio - regulacja mikroprzełącznika, choć jak do tej pory było dobrze to regulacja może pomoc krótkotrwale. Problem może znajdować się w bloku wodnym. W membranie.
No ale system podgrzewania całości .. wraz z odcięciem płynu... hmm pomijając koszta zupełnie chyba fajny pomysł.. Do tego regulacja pracy silnika na gazie za pomocą przełącznika Econo/Normal/Sport.. hehe sterowanie zapłonem (elektroniczny zapłon w silniku gaźnikowym) + fajne gaźniki webera.. i taki dajmy na to polonezik mógłby być niezłym eksperymentem.....
Podejrzewam że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup silnika w pierwszej kolejności. silniki od WSK wydają się proste ale ja bym się na to nie porywał. Większość dostępnych na rynku wtórnym ma za sobą spotkania z szerokim gronem domorosłych naprawiaczy. Dostępne na rynku rzemieślnicze części gwarantują zajęcie do końca życia projektu ;-). Zapłon z przerywaczem...
ello ja sie ucze teraz samemu tzn tlumaczy mi je pan z warszawy. i tak mysle sobie bo wy mowicie o ilusc tam sygnałach (zebach) na kole impulsowym. po cholere wam te piersze odmierzone czasy jak i tak z nich nie korzystamy tylko z tego ostatniego?? mam taki pomysł zaczynamy od gmp i obraoci sie wal o jakis tam kat i zostaje dany impuls za jakis czas...
Świetlówka będzie kilka razy mrygać podczas zapłonu (tak jak kolega wyżej pisał, próby przedwczesnego startu) również na stateczniku elektronicznym, przy użyciu standardowego NIEelektronicznego zapłonnika? Co w ogóle zmienia elektroniczny statecznik? Jest on w stanie dłużej utrzymać świetlówke przy życiu? Elektroniczny statecznik nie potrzebuje dodatkowego...
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
a sprawdziłeś już te uszczelkę??!! poczekaj na opinię kilku ludzi Dodano po 5 jeszcze może być iskra za wcześnie, ale to zapłon elektroniczny pozostaje sonda lambda(ale o tym może powie ktoś mądrzejszy ode mnie) i czujnik położenia wału może być luźny
Nie ważne TDI czy TD,kąt wtrysku powinno się ustawiać czujnikiem zegarowym.Wtedy silnik będzie dobrze odpalał.Wiem że przy elektronicznej regulacji kąta wtrysku nie jest wymagane dokładne ustawienie ale przetestowalem to na swoim aucie.Niewielka odchyłka-gorszy rozruch.
jak dlugo ma pan ten samochod??? czy ma orginalny uklad zapolonowy??? czy bylo cos <<żeźbione > to jest gaźnik elektroniczny??? jezeli tak to na scianie grodziowej ma zamoeszczony kompuer prosze podac kod silnika pomoge panu !
Tu masz linka do strony z opisem regulacji gaźnika w S-51 (miałem kiedyś takiego jak ty z zapłonem elektronicznym -super sprzęt) : http://members.lycos.co.uk/jareo123/gazn... Haker305 - w simsonach elektronikach zapłon jest bezstykowy - we wszystkich sprzętach z zapłonem elektronicznym nie ma przerywaczy.
Kod 42 to brak elektronicznej regulacji zapłonu. Winny zazwyczaj jest moduł, sprawdź czy masz oryginalny. Jezeli masz podróbkę, np APE, Echlin itp. to szukaj oryginału.
Witam Gdyby nie był konieczny czujnik podciśnienia to by go nie montowano.Na pewno zmienia się kąt zapłonu co można sprawdzić lampą stroboskopową.Miałem ( moje początki motoryzacji zaczynały się od Malucha)i przerabiałem w swoim Maluchu zapłon tradycyjny na elektroniczny z Eleganta,i sprawował się bardzo dobrze.Uszkodzeniu ulegał jedynie przewód zasilający...
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
regulacja była przeprowadzana jakies 2 miesiace temu i miało byc dobrze.czyli jednak spalanie mam za wysokie?zobacze co z tym zapłonem.dzięki Dodano po 41 co do regulacji zapłon to raczej zły pomysł bo jest on ustawiany elektronicznie przez komputer.
Witam ! Regulacja tego zaworu to było własnie to czego potrzebował mój JUNKERS Jeszcze raz wielkie dzieki za poradę ! POZDRAWIAM Piotr
:arrow: saskia - Mam pomysł: parędziesiąt lat temu w opisie do elektronicznego zapłonu była informacja o rozpowszechnionym przekonaniu, że elektroniczny zapłon poprawia działanie silnika (podwyższa osiągi, zmniejsza zużycie paliwa) i wyjaśnienie, że to nie zapłon, a jego prawidłowe ustawienie, plus jakieś regulacje i drobne naprawy robione przy okazji...
Moja mama ma junkersa WRP 11B z zapłonem elektronicznym bateryjnym od początku słabo grzeje brak wrzątku , piecyk jest na gwarancji ,servis men twierdzi ,że ta regulacja jest płatna ok 80 zł mama jest emerytką dlaniej to kupa forsy . Mam mieszane uczucia co do piecyka ,a może co do service
Te dwa układy, które podałeś w zasadzie zmieniają w układzie zapłonowym tyle ze energia iskry jest większa i niższe jest napięcie przy którym cewka zapłonowa iskrę wytworzy co daje tą korzyść że przy słabym akumulatorze auto będzie lepiej palić. Może też zmniejszy się zużycie paliwa z uwagi na większą energię iskry. Wadą tych układów jest to że jako...
W ogóle masz tam możliwość regulacji? Bo w tych silnikach z reguły jest to na sztywno. Więc jeśli nie ma możliwości regulacji, to nic nie rozpiłowuj i nie kombinuj. Zostaw tak, jak ma być, a przyczyny szukaj gdzie indziej. Choćby w zaworach, bo potrafią się podeprzeć.
24 to brak impulsów przebytej drogi-nadajnik przy skrzyni,okablowanie,sterownik silnika 42 to ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu-moduł,okablowanie aparat-instalacja,drży ceweczka aparatu lub reluktor,sterownik silnika
Kod 42 oznacza "ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu',i nie odnosi się do konkretnego elementu,a do zjawiska.Okreslenie co jest powodem wymaga dalszych badań.
Znalazłem opis serwisowy od modelu FAST, jest to następca GIWH Wersja P (cd.) 31 Lokalizacja: Przymocowana do palnika Zasada działania: Zapłon pilota: Po naciśnięciu pokrętła regulacji mocy (31) i przycisku zapalarki piezo, zapala się pilot (4). Po kilku sekundach, napięcie generowane przez termoparę (5) zasila i utrzymuje cewkę (9). Napięcie > 2.5...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Witam Motorowerek jak w temacie (bardzo nietypowy) Problem jest tego typu iż skuter ten nie ma żadnej regulacji zapłonu (wszystko jest przykręcone na stałe) jedyna regulacja to przerwa na przerywaczu (nie mogę nigdzie dostać jakiegoś zamiennika a w serwisie mogą sprowadzić na zamówienie ale cena będzie kosmiczna) przerywacz ma wytartą stopkę i nadpalone...
Silnik AEF Volkswagen jeśli chodzi o grzanie świec to zachowuje się następująco. Gdy jest zimny czyli temperatura poniżej 70 stopni celcjusz grzeje świecami. Po odpaleniu grzeje świecami tak długo ąz temperatura osiągnie 70 stopni lub przez 5 minut. Świece żarowe są sterowane przez sterownik pompy Diesla diagnozowalny Vagiem kanał 44 o ile się nie myle....
Musisz zacząć od ... Próba mikromanometrem elektronicznym ... Następnie czyszczenie ... regulacja zespołu gazowego i panelu sterujacego. Jeżeli podczas ...zapali wybuchowo to na 100% masz nieszczelny gaz. ... No i koniecznie sprawdzić filtr na powrocie z CO! Jezeli jest to ASF... Groźnie to wszystko brzmi. Szkoda, że nie jest to kondensacyjny, bo pewnie...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam kupiłem taki silniczek z mini crossa ale jest z nim problem ma strasznie małą iskre i trzeba pożądnie za sznurek z rozrusznika pociągnąć żeby sie pokazała zapłon elektroniczny czy jest jakiś patent na to np. odległość cewki od koła magnesowego?,czy coś innego swiece zmieniałem już nie raz i to samo co to może być??
Nastawę mocy kotła przeprowadza instalator lub serwis w zależności od potrzeb, Krótko mówiąc KAŻDY kocioł nastawia się mocą do konkretnego miejsca. Na Twoje potrzeby należy ustawić około 5-6 kW - przyjmuję, że strych nie jest docieplony. Zatem proponuję minimax. Powinien Cię zadowolić Zalety użytkowo – techniczne: * elektroniczny zapłon z jonizacyjną...
Chcę tym zasilać moje eksperymenty ale czasem jakiś telefon komórkowy czy zapłon elektroniczny,napięcie jakie mi potrzebne to gura 12v tylko właśnie czasem przyda się też mniejsze. Najlepiej od 0 do 12v i z max 1,5A o regulacji płynnej natężenia i woltarzu(rz ??). Z biegiem czasu jakiś miernik do tego podłącze.Jutro postaram się dać fotki z wewnątrz...
Witam wszystkich dodając do siebie procentowe oszczędności wnoszone przez każdy z wynalazków wychodzi na to,że samochody w których są zamontowane niedługo powinny produkować paliwo. Jestem zdania że największy wpływ na zużycie paliwa ma właściwa regulacja wszystkich podzespołów i ewentualnie drobne poprawki fabrycznych niedoróbek. Duże przeróbki nie...
Pogrzebałem w moich papierach i nic nie znalazłem. Notatki musiały pójść do śmieci. W końcu projekcja 35mm odeszła już do historii. Przypomniałem sobie że jednak zrobiłem zdjęcia rysunkom i faktycznie, zdjęcia schematów ocalały na domowej macierzy NAS :) A więc krajowy zapłonnik do kolby ksenonowej widok ogólny i schemat: http://obrazki.elektroda.pl/1736746100_1...
Cze Mam taki problem,właśnie odrestaurowałem fajny motorek SHL M11, z 1967r, wszystko jest git z małym ale, jak tak sobie jeżdże i robie tych kilometrow to musze co jakis czas sie zabierac za przerywacz. A to sie przerwa niezgadza, a to napala sie styki, ogólnie troche to wkurza. Tak sobie pomyślałem czy by nie dało rady wstawic jakiegos prstego układziku...
Chyba nie jest kompletny i rozkręcony. Podczas wyładowania lampy czyli błysku tworzy się wysokie napięcie może kopnąć. To tak po mojemu. Dużo o tym nie wiem ale spekuluje ze te dwa krokodylki to + i - zasilania z akumulatora. Powinien być jeszcze przewód zakończony sondą jakimś zaciskiem zapinanym na przewód zapłonowy chyba cylindra nr.1. Wtedy stroboskop...
Czy mógłbyś bardziej rozwinąć ten temat. Jestem szczęśliwym kierowcą ostatniego rocznika fiata 126p. O ile mnie pamięc nie myli to zapłon masz elektroniczny, mikroprocesorowy z pomiarem podciśnienia w kanale czujnikiem umieszczonym z lewej strony u góry po otwarciu silnika. Czujnik ma chyba jakąś regulację ale lepiej to zostawić. Nie wiem jaki procek...
Raczej nie sprawdzi bo zapłon na pewno elektroniczny zobacz czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza w obie strony zawory ustawiłeś na 0,05mm? i czy dobrze masz ustawiony rozrząd
Witam Jestem posiadaczem auta Seat Toledo 1,8i 94r. Silnik o oznaczeniu RP, auto jest zasilane gazem, postanowilem przyśpieszyć w nim zapłon, wiec pojechałem do znajomego i przyśpieszyliśmy go w.g. lampy elektronicznej z wariatorem o 8 stopni, autko dostało wiekszych obrotów na ciepłym silniku okolo 1050 na zimnym 1200, poza ta dolegliwościa, auto choziło...
Mam też taki samochód i silnik też z LPG ale wg mojej wiedzy kontrolka auto z kluczem jest bardziej związana z immobiliserem - usterka elektroniczną . Może da radę odczytać to co trzyma w pamięci spróbuj wcisnąć pedał hamulca i gazu do końca i trzymając naciśnięte przekręć kluczyk na zapłon bez odpalania silnika może coś odczytasz licząc mignięcia kontrolki...
Tarcza z nacięciem/przecięciem na długość około 8÷10 mm na brzegu (w kierunku środka) i transoptor szczelinowy, to będzie najlepsze rozwiązanie. W ten sposób zbudowałem w latach 80-tych cyfrowe urządzenie zapłonowe do samochodu Dacia 1310p, analogiczne do stosowanych w obecnych samochodach. W tamtych czasach był to hit, gdyż wszystko jeżdziło na klasyczych...
Odczyt blinkkodów tylko na zgaszonym silniku. Wskazanie ESTA-brak elektronicznej regulacji zapłonu pojawia się gdy: -jest uszkodzny moduł zapłonowy -uszkodzenie okablowania (4-pinowa wtyczka) -uszkodzony sterownik silnika -obluzowany reluktor w aparacie,względnie drży cewka nadajnika impusów (baaardzo częste!) -złej jakości przewody zapłonowe. Co się...
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
Z tym wtryskiem to pomysł tyle zabawny co absurdalny. Np. w Aprilii był wtrysk (do cylindra, nie w dolot) przy smarowaniu dozownikowym. Minimalizował straty mieszanki przez wydech, ale z tego co pamiętam to długo nie mogli go dopracować. W "motorze" Simson nie ma to absolutnie sensu. Przy mocy, jeśli dobrze pamiętam, ok 4KM, dodatkowy balast osprzętu...
0351 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie, P0252 - nie ma takiego błędu, pewnie chodzi o P0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie. Grzeb koło cewkomodułu - coś źle podłączone przy przekłądce ( brak zasilania), ewentualnie uwalony...
Panowie pozwólcie, że podłączę się pod temat, mam podobny problem. U znajomej też jest tak samo - ciągła próba zapłonu przy braku poboru wody. Chciałem zrobić tak jak napisali w instrukcji: Objaw: Ciągła próba zapłonu przy braku poboru wody: Rozwiązanie: Mikroprzełącznik źle wyregulowany - Wyregulować. Regulacja mikroprzełącznika w przypadku ciągłej...
Panowie, po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły mi się problemy z peugeotem, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, minimalnie faluje/szarpie, sprawdziłem juz wszystko i rozrząd, luzy, czy lewego powietrza nie dostaje, podpinany był pod kompa i zero błedów, wszystko ok, sprawdzana kompresja i też ok 1.) 14,0 2.) 13,0 3.) 13,2 4.) 13.2 co może...
Rzadko, ale istnieje możliwość uszkodzenia modułu polegające na przesunięciu punktu powstawania iskry. A ja z mojej wiedzy i doświadczenia popieram twierdzenie Rycho T . W układach z elektronicznym/mikroprocesorowym określaniem punktu zapłonu punkty odniesienia są stałe i z reguły ich się nie zmienia/reguluje. Zapłon i tak jest w innym punkcie wyliczonym...
Od momentu kiedy na Ukrainie wycofano paliwa niskooktanowe borykam się z tym samym problemem jak kolega ,wcześniej tam się zaopatrywałem i nie miałem problemów z eksploatacją silnika dolno zaworowego w Fordzie GP 1941r. Z moich obserwacji i regulacji wynika że jak przyśpieszę zapłon na 4mm przed GMP to lepiej ciągnie ale strasznie się grzeje i chłodnica...
Zawór regulacji z niesprawnego auta po montażu w sprawnym działa prawidłowo. Napięcia dochodzące do niego na zapłonie w obu autach podobne. Do czujnika ciśnienia CR (na wtyczce-włączony zapłon)dochodzą wartości takie same w sprawnym i nie sprawnym aucie. Raczej wykluczam usterkę z strony elektronicznej. Metoda czestera nie przyniosła żadnego efektu....
Cewka dwuiskrowa nie da rady, zostaw krzywki i przerywacze, załóż nowe cewki z kablami i fajkami. Miałem kiedyś hondę cb350 four (350 w czterech cylindrach!) i był właśnie klasyczny zapłon, jeździłem nią kilka sezonów i poza regulacją raz w roku przerwy na przerywaczach-nic nie robiłem. Jeśli upierasz się przy przeróbkach, zostaw odśrodkowy regulator,...
Zastosować zapłon elektroniczny, w sumie to najwięcej da się uzyskać ingerując w układ zapłonowy. Warto by na SKP ustawić optymalny skład mieszanki, wyregulować układ jezdny, utrzymywać odpowiednie cisnienie w oponach (im niższe, tym więcej pali). Kaszlak mojego brata pali 4.5 litra (w optymalnych warunkach :D ), przed regulacją na SKP palił ok. 6 litrów...
https://obrazki.elektroda.pl/7962528400_... "Jeśli dobrze pamiętam, użyłem ECOCLICK S-10 4-65W firmy Philips. Kupiłem kilka różnych rozruszników i wypróbowałem każdy z osobna, zanim znalazłem ten, który mi odpowiada." https://leddo.pl/zaplonnik-starter-do-sw...
Kolego nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale na fakt iz nie masz poprawnej regulacji biegu jałowego może mieć wpływ wiele czynników (np nieszczelność układu dolotowego!) Jeśli chodzi o układ regulacji o którym mowa nie jest to takie proste rozwiązani układ będzie dość zaawansowany i w efekcie moim zdaniem nie wpłynie poprawnie na prace auta Dobrze było...
Witam. Ostatnio również zastanawiam się nad założeniem zapłonu elektronicznego do mojej TS350. Najtańszy jest w Mrągowie za 360zł. W Warszawie trzeba za to zapłacić już 600zł. Na allegro ostatnio spotkałem ofertę jak samemu wykonać takie coś. Sądzicie, że jest sens bawić się we własne konstrukcje, czy może lepiej odżałować kasy i kupić firmowy ? Drugim...
He przypomnialo mi sie jak z kumplem experymentowalismy z elektronicznym zaplonem, ktory chyba nie "nadzal" i explodowal nam tlumik srodkowy. halasu to bylo kupe. Wlasnie sprawa jest taka ze modernizacja wymaga póżniej dokladnej regulacji.
Nie traktuj tego osobiście ale temat Cię przerasta. Musisz najpierw mieć pełne dane o zastosowanym module zapłonowym i komplet informacji brać z niego, a poza tym regulacja wyprzedzenia zapłonu musi się odbywać automatycznie na podstawie prędlości obrotowej wału, ale to za mało. Wpływ ma również stopień otwarcia przepustnicy, zresztą zagadnienie jest...
Dzień dobry. Temat się rozwiną i lada dzień mam zakupić kocioł gazowy. Wypatrzyłem "Kocioł kondensacyjny 25,6 kW CERAPUR MIDI JUNKERS" Średnica odprowadzenia spalin (w mm): 80 Wysokość (w cm): 73 Głębokość (w cm): 35.5 Szerokość (w cm): 44 Waga (w kg): 42 Zapłon: Elektroniczny Przepływ (w l/min): 10 Obowiązkowy osprzęt do zainstalowania: System kominowy...
Nieśmiało zapytam jaka jest Twoja wiedza co do tego jak powinien wyglądać punkt zapłonu :D Pana elektro bym słuchał bo to chyba stary wyjadacz znany z listy dyskusyjnej Pana Trojanowskiego :P Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie...
Witam. Mam problem z maluchem. Dziś go kupiłem i gdy silnik jest na ssaniu, wszystko jest ok, ale gdy puszczę ssanie to silnik nie trzyma obrotów. Gość, od którego kupiłem malucha mówił, że po czyszczeniu gaźnika właśnie się to stało. Jaka moze być przyczyna? Śruba od regulacji obrotów wkręcona jest na maxa. Poza tym silnik pali na 'strzała'. Maluch...
Witaj! Polonez nie pali. To za mało. Podaj jaki masz aparat zapłonowy. Tradycyjny to znaczy z typowym przerywaczem czy elektroniczny. Jeśli z przerywaczem to oczyść styki przerywacza ustaw przerwę na o.4/ Zapłon możesz sprawdzić kręcąc wałem tak by znaki obudowa wału /dekiel/ i koło pasowe pokrywało się w okolicy pierwszej kresce. Przerywacz ma być...
Z nowymi modułami jest niestety tak, że często ulegają uszkodzeniu po bardzo krótkim czasie od założenia. Okazuje się że najlepsze są jednak moduły oryginalne. Jestem z dużego forum o Simsonach (nazwy nie podam, bo to byłby spam, ale można mnie znaleść poprzez Google) i tam potwierdzają się te przypuszczenia. Nawet starszy pan, który jeździ na Simsonie...
Pokazało takie coś 10 3 5 2 Domyślając się to kod 4 cyfrowy 0352Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie Usuwa się ten błąd kompem czy może kable WN do wymiany? A może coś innego...
Moduł zapłonowy skłąda się z konkretnych bloków: - blok czujnika, - blok regulacji kąta wyprzedzenia (nie we wszystkich modułach), - końcówka mocy. I w zasadzie można się dowolnie bawić w zestawienia. byle sygnały na wyjściu jednego pasowały do kolejnego. Wyzwalanie można zrobić na przerywaczu, czujniku halla, magnetoindukcyjnym, transoptorze... I czytaj...
W moim simsonie zastosowałem zapłon który seryjnie montowany jest w skuterach takich jak np. Malaguti F12. Zapłon oryginalnie posiada elektroniczną blokadę obrotów na poziomie 13 tyś obrotów. Chciałbym wykonać ogranicznik dzięki któremu mógłbym płynnie regulować przy jakich obrotach ma występować odcięcie. W internecie można znaleźć jedynie idiotyczny...
No tak - ale niezależnie od tego co piszecie, Trabant w dwusuwie ma 26 koni, a nie 50 jak w sei czy matizie - a to jest wg mnie jednak zawrotna różnica! Auto jest na gaźniku, ale czy da się to tak wszystko pozapinać, skoro w Trabancie jedyna elektronika to elektroniczny zapłon (zamontowałem go dla świętego spokoju - bo platynki dawały mi w kość). Myślę...
Załóż zapłon bezstykowy (elektroniczny), już będzie wyczuwalna różnica. Idą c dalej w kierunku modyfikacji układu zapłonowego, w archiwalnych numerach "Radioelektronika", a także w nieco świeższych "Elektroniki dla wszystkich" były artykuły pana Stefana Roguskiego odnośnie samodzielnego wykonywania układów zapłonowych z możliwością regulacji kąta wyprzedzenia...
silnik nie odpala, podaje błąd 351, 352 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu cylindrów (1-4 i 2-3) za niskie napięcie, również błąd 230 i 120. Mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i co to może oznaczać. Auto zholowałem i jeszcze nie sprawdzałem niczego, proszę o pomoc.
elektroniczny zapłon zapłon elektroniczny regulacja zapłon
instrukcja navigon citroen gniazdo zapalniczka pompa nilfisk
nikon d5300 tylko śmieszne obrazki
Błąd DC1 na bieżni - przyczyny i rozwiązania Niedokręcona żyła miedziana a sygnał DVB-T2