Ja mam BU921 ale tego raczej też nie dostaniesz ale 931 możesz próbować w mofetach popatrz na napięcie i natężenie albo niech Ci w sklepie coś dobierze co ma.
Koledzy Motronic i gromleon z całym szacunkiem do was powiem, że Wasza dyskusja w tym temacie nie ma sensu. Szczególnie jeżeli nie padła definicja punktu odniesienia. Co jest "zerem"? Czyli do czego odnosimy aktualne wyprzedzenie zapłonu? Czy punktem odniesienia jest GMP ? Czy może moment zapłonu najlepszy do uzyskania max mocy? A może do uzyskania...
Witam Ten zapłon elektroniczny powinien pracować prawidłowo . Tranzystory nie oznaczone to : T1 - BD139, T2 - BC547B, T3 - BD139, T4 - BC547B . Tranzystor T5 - BUX37, BU323, BU323A jest to tranzystor n-p-n mocy Darlington stosowany w układach impulsowych . Działanie zapłonu na rys. A w czasie pracy silnika : Rezystor R1 - 150 Ohm/2W pełni rolę ogranicznika...
Regulacja zapłonu - fiat 126 zapłon elektroniczny A w jakim celu chcesz dokonac takiej regulacji?
:mikstu2 - układów zapłonowych była cała seria. GL100 - elektroniczny zapłon tranzystorowy (do samochodów z zapłonem iskrowym) GL118 - układ zapłonowy bezstykowy GL200 - elektroniczny układ zapłonowy GL133 - elektroniczny zapłon tyrystorowy (motorower chart) GL134 - układ zapłonowy do samochodu Polski Fiat 126p Tak podaje katalog. Później firma OBREM...
Na włączonym zapłonie nie można było trzymać tylko starych aut z cewką zapłonową i mechanicznym przerywaczem bo gdy przerywaz był zwarty przy właczonym zapłonie, grzała się i paliła cewka zapłonowa. Każdy elektroniczny zapłon tego nie zrobi i mozesz zaoszczędzić troche benzny.
Proszę mi powiedzieć - czy moduł odczyta tak zmodyfikowane koło ( podwojone ) jako podwojone obroty ? Tak. Każdą sekwencję odczyta w ten sposób jak jeden obrót wału. Czy w ogóle z takim kołem moduł zadziała ? Jak wyżej, zadziała.
Hmmm Zaintrygował mnie ten temat. Nie sądzięłem, że tyle osób się tym zajmuje. Sam myślałem na podobnym urządzniem do mojego bolidu (Wartburg 353). Myślałem o wykorzystaniu istniejącego układu zapłonowego, a dokłąniej młoteczka i kowadełka. Klasyczny układ przerywacza. W Wartburgu nie ma żadnej regulacji konta wyprzedzenia, więc można przyjąć, że młoteczki...
Pomoże ktoś?Moduł już zamówiony,i teraz nie wiem co z impulasatorem,oryginalny mi nie podejdzie,cewka z przekaźnika bedzie za duża...a taka głowiczka z magnetofonu mechanicznie idealnie by mi podpasowała-nada się?
opis budowy zaplonu w motorze mz: http://www.motocykle-mz.pl/articles.php?... a tutaj uklady zaplonwe w autach: http://www.bosch-prasa.pl/informacja.asp... http://europa.eu.int/eur-lex/pl/dd/docs/... Dodano po 7 tutaj masz schematy: http://www.republika.pl/arecki113/schema...
Devcrk - Ustawienie aparatem zapłonowym /czytaj gołym rozdzielaczem zapłonu/ przyśpiesznie lub opóżnienie zapłonu , to jakieś miraże. Motronic masz racje - ma być EZL / elektroniczny zapłon znajdujacy sie na lewym nadkolu/ 4 Zyl , ale myślę ,że kolega nie miał innego pod ręką. W 1992 r już nie było wyłącznika tremiczno czasowego wtrysku rozruchowego.
Średnio taki wieczny płomień kosztuje użytkownika około 300 złotych w skali roku dodatkowych kosztów. Niestety podczas zakupu urządzenia trzeba było przemyśleć wszystkie za i przeciw. No teraz to już nic specjalnie małym kosztem się z tym zrobić nie da moim zdaniem. Musisz to zaakceptować.... Dodano po 1 Wiecznego płomienia nie powinno się wyłączać....
W tym przypadku dobrym rozwiązaniem by było założyć moduł od charta (GL-133), tylko że platynki trzeba by zastąpić impulsatorem. Podobno impulsatorem może być głowica magnetofonowa. http://obrazki.elektroda.pl/6136874600_1... Można wykonać ten moduł samodzielnie, ponieważ jest on bardzo prosty. Parametry podzespołów można znaleźć wpisując...
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
W tym module jest płytka z elektroniką i kondensator 1mikro.Kondensator jest ładowany napięciem z cewki zasilającej prawie 100v i rozładowanie jego następuje na cewkę wysokiego napięcia (uzwojenie pierwotne) i wtedy jest iskra na świecy. Cykl ten jest w czasie jednego obrotu wału korbowego.bardzo często kondensator dostaje przebicia i iskry brak. trzeba...
Witam!! Przeglądając różne strony internetowe natknąłem się na ciekawy schemat jak zrobic do komara elektroniczny zapłon. A że jestem szczęśliwym posiadaczem tego motoroweru i ciągle mam jakieś problemy z zapłonem postanowiłem zrobic z Waszą pomocą Elektroniczny zapłon do komara. Myśle że mogę liczyc na Waszą pomoc, z góry dziękuje za każdą cenną odpowiedź....
Obudowa rozrządu jest wytarta przez łańcuszek Tam jest kanał olejowy z pompy oleju. ( w pokrywie ) Sprawdź czy nie został spiłowany przez łańcuszek i otwarty, bo będzie to skutkowało brakiem smarowania silnika.
Gdyby odpalił to potrafią dawać 160-200v. Namieszałeś kolego :D. To nie jest moduł CDI, od tego trzeba zacząć. To elektroniczny zapłon bateryjny. Darlington NPN w zapłonie CDI? teraz jeszcze podpialem plus z miernika do tego pinu 5 i jak krecilem rozrusznikiem to pokazuje 7,4V jak przestaje krecic dalej jest to napiecie na mierniku widoczne dopiero...
i zapłon elektroniczny czy platynkowy?
Witam Dostałem elektroniczny zapłon do 2 świetlówek 36W jednak po podłączeniu przepala się bezpiecznik na płytce. Proszę o pomoc Fotki układu:
Problemem byłoby łapanie 100.000 impulsów na sekundę. ;)
Wszystkie zaprezentowane układy, to "proste" zastąpienie przerywacza tranzystorem wykonawczym, i w takim układzie (z resztą w każdym), element przerywający prąd w cewce zapłonowej musi być zablokowany kondensatorem na napięcie co najmniej 500V, pojemność podobna jak w klasycznym przerywaczu. Bez tego kondensatora będzie bardzo słaba iskra, oraz uszkodzeniu...
Strzela chyba w tłumik. Zdiagnozuj w co strzela :!: Głownie zapłon :!:
w osi zespołu wodnego - w czarnej ,plastikowej obudowie, od spodu!-jest wkręt regulacyjny- pokręcajac go zlikwidujesz przyczynę- po prostu wrek sie troszke rozregulował
Moja rada jest prosta - jeżeli nie jesteś tzw. gazownikiem to daj sobie spokój z próbami regulacji i samodzielnej naprawy tego urządzenia. Te piece gazowe które teraz są w eksploatacji to nie te proste " heble " z płomyczkiem pełniącym role pilota żeby się gaz zapalił. Serwis takiego pieca - czyli wyczyszczeni i regulacja ( a powinno się to robić co...
Roli zagladnij tutaj http://www.fiat-furious.pl i walnij tez tutaj post http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f...
Tak jak wyzej,najlepiej z samary.Czujnik zamontujesz na na podstawie "platynek" a na wirnik/krzywke okragla blaszke(gr. ok 0.5mm) z dwoma wycieciami(wyzwalanie)i do tego cewke dwubiegunowa.Mam tylko watpliwosc czy iskra na drugim cylindrze w chwili wydechu/ssania(czyli 3.5mm przed DMP) nie bedzie zaklocac pracy ale powinno byc ok.
czytalem na forach, ze ludzie montuja moduly zaplonowe od pil motorowych i kosiarech i calosc ladnie chodzi, zdaje sobie sprawe ze taki zaplony nie sa tanie wiec staram sie isc najnizsza linia oporow i tne wszystkie koszty, duzo czytalem o zaplonie bateryjnym, który nie wymaga akumulatora, moze dysponuje ktos takim schematem ?
witam.Pierwszy układ ma żle podłaczony kondensator układu całkującego.powinien być między zasilaniem a bazą tranzystora a nie do masy. oba mogą pracować pod warunkiem że zastosujesz zasilanie z mostka diodowego i dołożysz dużą pojemność filtrującą np.10000mikrofaradów lub większą. tzw.wypadanie zapłonów następuje przy większych prędkościach obrotowych...
a tak po za tym to zworka na płytce musi być odpowiednio ustawiona aby pokazywał prawidłowo
Elektroniczny zapłon do KO to zwykły transformatorek + CDI od chińczyka, lub transformatorek + moduł na BT 151 + cewka butelkowa. Widziałem coś takiego na youtube.
Witam Pewnie że to kwestia przyzwyczajenia. Każdy samochód powinien mieć dobry i często używany ręczny hamulec .Ale jeżeli chodzi o ten " bajerek" to naprawdę fajna rzecz i z tego co wiem bezawaryjny ,bo z seryjnego BMW no i można go tanio odkupić. Pozdrawiam.
A możesz to opisać dokładnie, gdyż w temacie elektronicznego zapłonu jestem zielony.
Niby jakiś opór ma około 600 omów. A jak go sprawdzić?
Zapewne jest w oprawie zapłon elektroniczny i dla tego szybko się zapalają.
Elektroniczny zapłon robi się po to, żeby pominąć opornośc styków. Każdy impulsator spełnia więc zadanie. Może bezwładność miałaby tu znaczenie, ale jeżeli jest to impulsator do iskry to na pewno zda egzamin.
Ehh,jakiś czas temu opisałem jak zrobic/przerobic ukł. zapłonowy w wsk 175 na elektroniczny,bezstykowy.125 czy 175 posiadasz?
Czy chcesz się bawić w wymiane prądnicy, zegarów,cewki, akumulatora? Moim zdaniem nie warto
proszę bardzo: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... może tutaj coś znajdziesz...
Elektroniczny zapłon nie jest od tego żeby nie "kopać". Z resztą w charcie taki zapłon chyba juz jest.
poco wyłamywać otwarte drzwi najlepszy jest od simsona s51
Zamontuj zapłon elektroniczny ,będzie spokój z kondensatorem i przerywaczem.Wpływ na żywotność kondensatora ma tak że temperatura.
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
Panowie filtr weglowy a dokładnie wegla aktywnego to to samo co pochłaniacz par i jest on dokładnie tym elementen zaznaczonym na zdeciu A moduł zapłonu jest w prawo od zaznaczonego elementu, w polowie wysokosci tego zaznaczonego elementu Z góry wchodzą 2 przewody wysokiego napiecia a od czoła wiazka kabli zasilajacych i sygnałowych a co do przesuniacia...
Czy ten silniczek ma zapłon elektroniczny,bo nic o nim nie wiemy Widziałeś kosę z elektronicznym zapłonem?
Ćwiczyłem także elektroniczny zapłon. Mianowicie przy odkręcaniu rozrządu ukruszył mi się jeden z "dzyndzelków" znajdujących się na kole pasowym od strony rozrządu i za colere nie miałem iskry!!!! W elegantach muszą być 3!!! To do nich jest ten plastikowy czujnik. W starszych maluchach był tylko jeden!!!
a wiesz moze co zrobić zeby była większa iskra ??
A nie lepiej założyć elektroniczny zapłon Sovek? Niż to.
Tutaj nie ma żadnego rozdzielacza, to jest elektroniczny, bezrozdzielaczowy zapłon z podwójnymi cewkami pracującymi w układzie z iskrą traconą. Tego typu układ zapłonowy nie wymaga regulacji ani nie zawierz żadnych ruchomych elementów stykowych. Wtryskiwacze stukają bo taką mają konstrukcję, stuka tłoczek zaworu.
Jeżeli jednak miałeś zapłon elektroniczny to nie uruchomisz tego na zwykłym starterze. Potrzebną są do niego dławiki. A zwykły sterownik elektroniczny do świetlówki dostaniesz w każdym markecie budowlanym, na dziale z elektryką lub w lepiej zaopatrzonych sklepach elektrycznych. Wymontuj stary i idź z nim na wzór. Sprzedawca coś dobierze.
Tavria miała chyba od początku elektroniczny zapłon, a więc i Luaz z silnikiem Tavrii (poprzednie z silnikami Zaporożca zwykły)
czy mozna w jakis sposob regolowac elektroniczny zapłon w 126p EL ????
Jeśli wierzyć książce (E.Wernera) to były 2 modele S51E (zapłon elektroniczny) i S51E/4 (przerywacz i uproszczona instalacja elektryczna).
(at)bobkowszczak 1) są przetwornice z 12V bezpośrednio do świetlówek, wtedy masz jeden stopień konwersji energii mniej na którym tracisz moc. Możesz tu podać dane samych rur, może coś się znajdzie. 2) jeśli nie możesz zmodyfikować tych lamp / wziąć innych, możesz pomyśleć o UPSie z zimnym startem (taki co da się włączyć z przycisku, bez sieci). Wtedy...
Rezystancja impulsatora powinna wynosić 24 - 30 Ω. Od maja 1989 roku produkowane są impulsatory o rezystancji 13 - 17 Ω, w tym obecne nowe czerwone z MZA. Na obudowie impulsatora znajduje się punkt kontrolny (wspólny dwóch cewek impulsatora), na którym należy mierzyć poszczególne dwa uzwojenia impulsatora (do masy i do wyjścia sygnału), które...
Jeśli masz ten oryginalny elektroniczny zapłon z modułem to da sie... no i raczej taki masz... a bez aku teraz Ci nie odpali? może ktoś tam namieszał coś
cewki były 6V i 12V przy zapłonach elektronicznych np. w modelu sr cewka jest 6V pomimo instalacji 12V
https://obrazki.elektroda.pl/3560244500_... zapłon elektroniczny to warburga
okazało się że są one do lamp o tzw. zapłonie elektronicznym, a moja lampa ma zapłon indukcyjny Raczej nie ma takiego podziału, co najwyżej są pewne "mocorozmiary" świetlówek które współpracują tylko ze statecznikami elektronicznymi. (w środku są transformatory) Dławiki! Ponieważ żarówki o zapłonie indukcyjnym Raczej świetlówki chyba... pomyslałem...
Jaki zapłon - elektroniczny, czy z przerywaczem? W przypadku mechanicznego (przerywacz zapłonu) sprawdź zapłon, a kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku elektronicznego sprawdź moduł. Dodatkowo ciśnienie w tłokach. Czy zawsze ten sam cylinder "nie pali"? Jeżeli nie wiesz, to przy jednocylindrowym działaniu sprawdź co się stanie przy odłączeniu raz jedna...
W mz był też stosowany elektroniczny zapłon bateryjny. Zresztą w tej chwili zdobyć jakiś zapłon elektroniczny, to nawet nie jest mały problem. Pozostanie ewentualnie adaptacja.
Witam wszystkich (proszę o pomoc) Na czym polega odcięcie zapłonu w maluchu (elegant,elektroniczny zapłon) Nie mam pojecia jak to zrobic nie znam sie na tym, moze mi to ktos troszke oposze jak to zrobić, jakie stosuje sie przelaczniki i gdzie mozna je kupic i gdzie sie to montuje? I ile to moze kosztować? Prosze o pomoc Pozdrowienia dla wszystkich!
Ale tam jest zapłon elektroniczny bezstykowy. Istnieją tylko Kliny przestawiające zapłon. Dodano po 13 Ale tam jest zapłon elektroniczny bezstykowy. Istnieją tylko Kliny przestawiające zapłon.
Witam drodzy forumowicze proszę o pomoc. Kupiłem elektroniczny zapłon i wszystko ok ale zostały mi dwa oryginalne przewody od stacyjki zaznaczone strzałkami czerwoną i niebieską które oryginalnie były do prądnicy. I teraz co z tymi przewodami mają zwisać? kontrolka ładowania nie świeci bo jest ni epodłączona...
Cewki dwubiegunowe do 126p z mechanicznym zapłonem były podłączane przez dodatkowy-specjalny przewód oporowy. Miał coś okołó 1,5 czy 1,7 Ω, tak by cały zestaw cewka + przewód miał około 3,5 - 4 Ω. Poszukaj lub zrób sobie zapłon elektroniczny sterowany przerywaczem, będziesz bardzo zadowolony. Dawno temu produkowane były do FSO 1500, 126p,...
masz małą energię iskry po prostu.
Witam ! Szukam schematu lub czegoś podobnego zeby zrobic elektroniczny zapłon do motorynki poniewaz mam problem z orginalnym zaplonem . raz dziala raz nie i chcialbym zrobic elektroniczny. Proszę poprawić pisownię (polskie znaki). Regulamin p. 3.1.13 - GKVIDEO
Jak nie wiesz, poczytaj na forum to zrozumiesz działanie bateryjnego układu zapłonowego, zasadę działania cewki , co to jest indukcja elektromagnetyczna , jaką rolę pełni elektronika. Poznaj zasady elektrotechniki w tym układzie, zaopatrz się w miernik i może wreszcie uda ci się naprawić. A jak nie wiesz, to przekaz motor do zakładu, któryś z elementów...
Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Zatem: - amumulator 6v - przerywacz mam wg oryginału - cewka wysokoomowa 6v, np od simsona, jawy? - i do kompletu świeca, np m14-260 - fajka na świecę. Mogę z niej zrezygnować? I przewód podłączyć bardziej bezpośrednio. - przewody, 2,5 mm wystarczą? Elektroniczny zapłon odpada, nie poradzę sobie z tym (chyba). I trochę...
Nie kombinuj, bo nie da się zwiększyć tego, czego nie ma :-) Zastosuj sprawdzoną metodę: "bezobsługowy elektroniczny zapłon CDI do motocykli". Jest tego cała masa na wiadomym portalu na "A". Można dobrać do każdego silnika. Wywalasz wszystkie stare bebechy, zakładasz nowe i masz 12V wydajną instalację a do tego porządny elektroniczny zapłon. Koszt,...
Nie, nie musi byc zapłon elektroniczny.
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
Wydaje mi się, że powinno być na piecyku pokrętło regulujące przepływ wody - zasada jest prosta - mniej wody = jest ona cieplejsza. Piecyk ma określoną moc grzewczą i tylko podnosi temperaturę pomiędzy określoną ilością wody zimnej wlotowej o określoną liczbę stopni. Pzdr Bartek
A ja myślałem że tylko Komar jest tak przeklętym pojazdem... Ja na Komarze się mechaniki nauczyłem. ;) Z zapłonem tam są zawsze problemy, może lepiej od razu zainwestować w zapłon CDI zamiast się męczyć z tym cholerstwem? https://allegro.pl/oferta/w...
Jeśli to układ ze starterem, to starter nie rozwiera swoich styków i cały czas płynie prąd podgrzewający włokna na obu końcach. Po zapaleiu wykreć starter, jeśli zaświecą, to starter do wymiany... Jeśli jest to zapłon elektroniczny, to potrzebny jest scheamt lub fotka płytki dukowanej pozdrawiam
Te motorynki mają elektroniczny zapłon i na pewno on uległ uszkodzeniu.
UWAGA!!!!!!!!!! To nie jest takie proste, bo Chart ma elektroniczny zapłon i wcale nie na 6V tylko na kilkadziesiąt wytwarzanych w osobnej cewce. Ale jest to do zrobienia. Jeśli chcesz, to mogę udzielić wskazówek tylko napisz, czy Ci zależy bo to troche roboty (najlepiej na mój e-mail: teskot3(at)wp.pl) pozdrawiam PS. To nie jest ani drogie, ani skomplikowane-wymaga...
Zapłon elektroniczny, czy nie?
Widze że tu tyle specjalistów to może mi którys z nich powie czy moge elektroniczny zapłon z MZ 250 zamontować do Jawy TS 350 ???
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
http://marcek20.ovh.org/zaplon.html
Były maluchy w wersji el które miały elektroniczny zapłon na mikroprocesorze.Polonezy tez mają w pełni elektroniczne zpłony od roku 1997.
Czy potrzebujesz adoptować ten układ do piecyka, czy potrzebujesz sam układ "iskrownika"? Jak do piecyka to zapomnij.
Mam taki problem mianowićie radyjkomidland 77-104a i antena magnetyczna IC-1000 HUSTLER a autko to cc700 (elektroniczny zapłon) no i wszystko działa dopuki nie odpale autka albo nie wlącze wycieraczek czy spryskiwaczy. wiem ze zaklucenia dochodzą od strony anteny (jak miedzy antene a mase wepne duzy kondensator to zaklucenia znikają) tylko ze znika...
Witam Kiedyś miałem CZ350 z dorobionym zapłonem elektronicznym. Zmontowałem dwa identyczne układy, na których zrobiłem 15000km bez awarii. Mam ten schemat daj znać to ci podeślę. Pozdrawiam pryz
Tylko jeden problem (to było dawno). Z tego co pamiętam silnik 600 ma inne kąty wyprzedzenia zapłonu a elektroniczny zapłon od 650, sterowany obrotami i podciśnieniem może pogorszyć pracę silnika. Jeszcze proponuję rozejrzeć się za dodatkiem do benzyny dla starych samochodów wymagających benzyny ołowiowej. Może gdzieś jeszcze coś takiego jest dostępne.
Tam jest chyba elektroniczny zapłon - kopułłka też będzie?
Teraz to sam już nie wiem. Dla pewności jeszcze raz jutro sprawdzę z tym odwrotnym podpięciem. Zastanawia mnie tylko dlaczego w takim razie na wolnych obrotach chodzi dobrze, przecież podawane tam jest napięcie. No chyba że pole magnetyczne wtedy jest jeszcze na tyle słabe że to nie ma wpływu.
Cewka ma rezystancję uzwojenia pierwotnego 0,6 oma (elektronik) lub okolo 3 omy (klasyczny,przerywaczowy) cewka oznaczona jako 4226(na bakielitowym izolatorze)-elektroniczny zapłon cewka oznaczona jako BE200B lub 4232(na bakielitowym izolatorze)-zaplon klasyczny (przerywaczowy)
Dokładnie o czymś takim myślałem, może źle to opisałem. Musi być przecież opcja odpalenia auta zanim malina się uruchomi. Będę myślał. Najpierw zainstaluje jakiś elektroniczny zapłon na początek i poćwicze programowanie. Czy jest dostępny jakiś symulator / emulator w którym można trenować? I gdzie najkorzystniejszej kupić malinki z osprzętem?
Podałeś link do wyszukiwarki obrazków Google z hasłem "elektroniczny zapłon wsk 125 schemat"... tam jest masa różnych schematów, więc nie wiem o który Ci chodzi.
Uszkodzenia tych dużych tranzystorów w obudowie TO220 zwykle łączy się z uszkodzeniem ścieżek zasilających...albo występującego tam swego rodzaju bezpiecznika.
Jakie jest bicie pierścieni ślizgowych wirnika alternatora (nie magneta!)? Czy stojan pewnie siedzi w korpusie silnika? Jak i czym mierzyłeś te 6 mm wyprzedzenia?
Masz po prostu rozgrzebanego składaka i nie dojdziesz co to za wersja była. Jedna listwa była w SR50N, ale to była wersja najuboższa bez kierunkowskazów, z licznikiem okrągłym od s51, silnikiem 3-biegowym i przełącznikami jak z s50/kr51 i starych MZ. Rocznik 1986 to w zasadzie pierwsze wydania SR50. Była tam instalacja 6V na platynkach i 12V na elektroniku....
Szukam schematu instalacji elektrycznej 12V oraz schematu instalacji elektrycznej z modułem "elektroniczny zapłon" do skuterka simson.
Nie potrzebny jest akumulator aby stosować zapłon tyrystorowy o bardzo dobrych parametrach ,właśnie pracuję nad takim układem ,narazie jeszcze nie działa ale myślę że to kwestia kilku dni .
Jesteś pewien, że w tym modelu jest świeczka? Nazwa "Electronic" wzięła się stąd, że nie ma świeczki, jest elektroniczny iskrownik zasilany 2x R20 (są nowe i sprawne?). W łazience koleżanki montowałem identyczny i świeczki, czyli stałego, małego płomienia nie było. Zapłon jest elektroniczny w momencie gdy odkręci się przepływ wody. Wtedy sypie iskrami...
Witam! 555 jest specyficznym scalakiem z pogranicza analogówki/cyfrówki (ma jedno i drugie wewnątrz). Zasada podstawowa szczególnie w układach cyfrowych: do każdego scalaczka, jak najbliżej nóg zasilających kondensator bezindukcyjny (od kilkudziesięciu do kilkuset nF - typowo pcha się tam 100). Jeśli nadal bedą problemy to przedstaw schemat migacza...
Niebieski przewód na 16 zacisk cewki biegnie on z stacyjki z pinu 15 stacyjki , na innych cewkach jest też B+ oznaczenie . są też cewki z oznakowaniem 15 i obok B+ to nowsze cewki stosowane z zapłonem elektronicznym .
jaki przerywacz i jaka przerwa???!!!!! tam jest elektroniczny zapłon!!!!!!
zapłon elektroniczny simson zapłon elektroniczny elektroniczny zapłon regulacja
turbina pompy myjącej airbag kasowanie licznik działce
wypiekacz moulinex wypiekacz moulinex
Brak świateł w skuterze Piaggio Sfera 50 - diagnostyka Lokalizacja przewodu masowego tylnych świateł w Fiat Seicento 1.1