Np nie krązy płyn w obiegu nagrzewnicy, jest uszkodzony elektrozawór...
Analizując wszystko co tutaj napisaliśmy, to według mnie pozostaje tylko pompa cieczy chłodzącej/uszkodzona.
A kto wie, jaką powinien mieć rezystancję te elektrozawór?
Ale możesz mieć rozwartwioną gumkę na końcówce tłoczka.
Elektrozawór nagrzewnicy działa? Panel nawiewu impulsy podaje na elektrozawór?
Jak sprawdzę to na pewno sie odezwę a miernikiem sprawdzałem to cały czas jest napięcie na cewce elektrozaworu.
witam mam problem w ford fiesta 99 z ogrzewaniem cały czas grzeje elektrozawór jest nowy
witam czy można kupić moduł sterujący elektrozaworem od nagrzewnicy w fordzie fieście ? jak jest mniej więcej jego cena ? jak sprawdzić ten moduł czy jest dobry , albo elektrozawór
elektrozawór kluczowany tranzystorem w panelu,ot cała filozofia
buahhaaaaa !!!!!! zamykam posta dzieki za pomoc uszkodzony był elektrozawór na pompie wtryskowej
Sprawdź kostke stacyjki czy nie daje prądu na elektrozawór w pompie wtryskowej.
Ale jak kręci dobrze to raczej przwód zasilający skrzynkę bezpieczników lub miejsca gdzie gazownicy podpięli się do instalacji (zasilanie centralki), konektory na elektrozaworach gazu i przekaźnik odłaczający zawory gazu.
Skoro napięcie dochodzi to to masz walnięty elektrozawór. Proponuje pojechać do gazownika to ci wymieni na nowy. No chyba, że masz skąd wziąść taki elektrozawór to sam wymień.
Nie blokuje ci immo ale nie znajdziesz usterki raczej do czasu jak ci padnie całkowicie, usterka chwilowa jest najtrudniejsza. Pozostaje w razie wystąpienia awarii sprawdzić z pomocnikiem czego brakuje. Myśle o powietrzu w układzie ew. zasilania elektrozaworu stop.
a jaki jest koszt takiej naprawy? W moim przypadku był to Elektrozawór nagrzewnicy koszt około 100zł
mozna tylko treba wyciąć blache na pompie która przysłania elektrozawór,i ten elektrozawór wymienic na zwykły na wsuwke
jest włączany cyklicznie prąd na elektrozawór,ten sie otwiera i puszcza ciecz na nagrzewnicę.
Sprawdź w panelu klimatyzacji przełącznik od wentylatora. Do regulacji cieplo-zimno jest tranzystor kluczujący elektrozawór. Ewentualnie zwarcie na przewodach panel-wentylator.
Miałem Fieste też diesla i w moim przypadku był to elektrozawór nagrzewnicy, we fieście był w podszybiu, z tego co mi mówił mechanik to właśnie najczęstsza przyczyna problemów z ogrzewaniem we fordach z tym, że u mnie grzała non stop rewelacja latem :)
Również stawiam na któryś elektrozawór - cewke ( kolor przewodu niebieski ) , jedną masz z tyłu auta na butli - wielozaworze , drugą na reduktorze i o ile występuje zewnętrzny elektrozawór przed reduktorem - to będzie trzecia. Jak nie masz pewności która ,możesz wpiąc w szereg mniejszy bezp. do każdego z nich. Ale upewnij sie jeszcze odnośnie przewodu...
Zadna linka,problem poruszany na forum.Albo uszkodzony tranzystor kluczujący elektrozaworem na podszybiu,albo sam elektrozawor.
A masz może pomysł co może być z tym elektrozaworem?
jeden filtr gazu, nie wiedziałem, że są dwa gdzie znajdę ten drugi, ten pierwszy był przy elektrozaworze????
Usterka może leżeć po stronie instalacji gazowej. Sprawdż elektrozawór gazu. Jeżeli automat zasilania gazem jest typu caltronic czyli sam przełacza benzynę na gaz spróbuj odpalać samochód z przyciśniętym pedałem przyspieszenia
Witam. Mam Forda Fieste Mk4 z 98 roku. Auto mi nie grzało albo tylko grzało. Wymieniłem elektrozawór ( co nie pomogło ) bo okazało się ze płytka nie działa. Dziś przełozyłem płytke regulującą nawiew i wszystko jest prawie ok. Prawie dlatego, że gdy mam ustawione na zimno dmucha ciepłe a gdy ustawie na ciepłe dmucha zimne. W czym tkwi problem ?
Witam Mam "auto" - Fiestę 1.1 `93 + gaz. Ostatnio pojawił mi się problem, dodam że z dnia na dzień. Auto na gazie nie ma w ogóle siły, bez obciążenia wchodzi na obroty ale jechać się nim nie da rozpędza się maksymalnie do 40 km. Objawy takie jakby się gaz kończył. Filterek gazu wymieniłem. Na parowniku mam napisane "AG auto-gaz centrum", na sterowniku...
Sterowanie jest elektroniczne a na końcu jest elektrozawór.A usterka jest opisana w moim poście "FORD Fiesta problem z ogrzewaniem"
Na centralce masz przełącznik I-0-II czyli bezyna -wyłączone -gaz W pozycji beżyna "I" ma zadziałać elektrozawór benzyny. Jeżeli niewłaściwie działa ten przełącznik lub połączenia przewodów nie mają dobrego styku, to zawór nie otworzy bęzyny do gaznika. Możesz to sprawdzić przełączając ręcznie przekażnik na bęzynę.
Witam Mam Fiestę 1.1 `93 + gaz. Autko jak jest zimnie to mi gaśnie przy hamowaniu. Prawdopodobnie coś z regulacją gazu. Byłem u gazownika ale coś mi zaczał ściemiać i jest tak jak było. Czy jest możliwość regulacji samemu? Które pokretło za co odpowiada? Jaka to jest instalacja? Jesli jest to możliwe proszę o pomoc. Jeżeli było to przepraszam. Autko...
Witam !! Jestem posiadaczem Forda Fiesty rocznik 88. Od pewnego czasu zauważyłem bardzo dziwne zachowanie pojazdu, otóż podczas jazdy na światłach i wyrzuceniu na luz, silnik zaczyna przerywać, elektrozawór gazu "pulsuje", zaczyna świecić się kontrolka ładowania akumulatora,nie ma tego problemu podczas jazdy na benzynie. Wczoraj nawet zaczęło śmierdzieć...
Motyw jest taki że włacza wentylator przy 99'C =210'F ale czujnik grzeje palnikiem. A tak normalnie w samochodzie wskazuje 90'C a płyn sie gotuje i aż sie nagrzewnica rozszczelniła. Drugi czujnik i to samo.\ A masz może numer orginału? Bo mam taki jak opisałem. Autko zdrowo zgrzebane 3 króćce elektrozaworu sztukowane.
ostatnio miałem uszkodzoną cewkę elektrozaworu na podszybiu wystarczyło przewinąć
W sumie dowiedziałem sie tyle ze ilosciom cieplego powietrza reguluje zaworek nagrzewnicy który reguluje przepływ cieczy przez nagrzewnice: gdy napięcie na kostce wynosi 12V to elektrozawór odcina płyn chłodniczy od nagrzewnicy - w środku mamy zimno - pokrętło na polu niebieskim - gdy napięcie na kostce wynosi 0V to elektrozawór przepuszcza płyn do...
Problem dotyczy instalacji BRC Sequent Fly. Auto: Ford Fiesta 1.25. Po osiągnięciu temperatury i przegazowaniu (warunek obrotów silnika) dioda w paneliku instalacji zmienia kolor na chwilę na zielony...i znowu wraca na czerwony. Potem zawór w butli tyka co kilka sekund..jakby nadal próbował przejść, ale dioda cały czas czerwona... Elektrozawór natomiast...
Przeczyszczenie elektrozaworu podającego płyn na nagrzewnice pomogła. Zamykamy temat.
tak o ile masz te elementy bo może się okazać że zamiast silniczka krokowego masz elektrozawór który podaje dodatkowe powietrze do kolektora ssącego. Sprawdź jaki masz silnik i podaj oznaczenie. Proponuje odczytać kody migowe i wtedy powinno się wszystko wyjaśnić W krokowcu oprócz silniczka jest styk od otwarcia przepustnicy, przepływomierz można sprawdzić...
Ja mam podobny problem w Escorcie. Po pierwsze kup akumulator najlepiej 74ah, a prąd rozruchowy może być nawet powyżej 700A najlepiej. Może się układ paliwowy zapowietrza ja wymieniłem rurki plastikowe na gumowe założyłem 2 zaworki zwrotne jeden za pompą, drugi za filtrem, paliwo nie schodzi. Jak odpalasz to w ogóle masz jakiś dymek bo u mnie to nic...
nie wiem jak to jest u Ciebie ale moze to byc tak jak np w fordzie fiesta, jest tam taki elektrozawor dochodzi do niego kabelek moze co jest nie tak z polaczeniem albo sam ten zaworek sie wiesza. powiedz cos wiecej na temat konstrukcji tego gaznika.
wystarczy go wymienic? ale to dlaczego przez okolo dwa tygodnie bylo ok po wymiane elektrozaworu? Gdzie to moge kupic , czy latwo to wymienic?
Ponieważ mam podobną awarię (Fiesta ciągle grzeje) chciałbym "przy okazji" zapytac czy po podłączeniu miernika do wtyczki elektrozaworu napięcie jest co kilka sekund (impulsowo). Czy jeśli napięcie pojawia sie impulsowo na wtyczce to można wykluczyć awarię sterowania i zająć się tylko elektrozaworem? Elektrit , dla Ciebie to pewno pestka...wytłumacz...
Zakładam, że przed wymianą membrany zakręciłeś zawód przy butli a po wymianie go odkreciłeś...a elektrozawory otwierają dopływ gazu; filterek w odstojniku drożny.... moze z tą membraną to zbieg okoliczności...
tam niema procesora do sterowania przełącznik rodzaju pracy musi być na pozycji niebieskiej \ We Fiestach od 89 r. nie ma przecież regulacji temperatury na cięgno i klasyczny zawór nagrzewnicy. Jest moduł sterujący, który pada, ale rzadko (koszt nowego 250PLN). Steruje on elektrozaworem, który to już pada bardzo często. Ford nic nie zmienił i nawet...
Auto można uruchomić. Oprócz tych usterek które wymieniłem jest jeszcze jedna mianowicie do elektrozaworu nagrzewnicy nie dochodzi zasilanie i cały czas zawór jest otwarty czyli nagrzewnica grzeje kabinę.
witam tez mam problem z ogrzewanwiem w fordzie ka, nie było ciepłeko powietrza i wymieniłem elektrozawor. Przez 3 dni działa ale znów pojawił sie proble, przestało grzac... moze ktos wie w czym rzecz? prosze o pomoc. Dziekuje.
Jak przelącze na gaz to pobiera i benzynę i gaz, dzieje się tak od tygodnia. Silnik jest na monowtrysku jak zamknąć tą benzynę? szukałem elektrozaworu od benzyny i nie mogę nic takiego znaleźć. czy w silnikach na wtrysku nie wystarczy odłączyć pompy paliwa?
Z tej stronki wlasnie wzialem tlumaczenie kodow i 22 oznacza miernik przeplywu powietrza (1), za wysokie napięcie, jesli chodzi o przeplywomierz taki typowy to nie widze go nigdzie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze go, za to jest taka kostka do ktorej wchodza kable i rurka z powietrzem. Ale gdy odlaczam ta rurke i sprawdzam bledy komputera to wyskakuje...
po przestudiowaniu podobnych tematow ,rozwiazanie samo sie nasunelo na mysl ,okazalo sie ze jest elektrozawor schowany pod zabezpieczeniem anty kradziezowym na pompie ,wystarczylo sie do niego dostac podac mu napiecie z akumulatora i samochod zapalil i pali nadal
Witam mam fieste 1.3 z 1998 i mam dziwny problem z ogrzewaniem. Mianowicie na poczatku po wlaczeniu silnika grzewanie dziala normalnie i prawidlowo natomiast pozniej (wydaje mi sie ze jest to z chwila puszczenia przez termostat na duzy obieg) stopniowo grzeje coraz slabiej i slabiej, az do calkowitego zaniku ogrzewania. Z poczaku myslalem ze jest to...
Witam.W ostatnim czasie wymieniłem zbiornik paliwa z powodu urwanego krućca od puszki z węglem aktywnym.Puszka znajduje się na zbiorniku paliwa.Ułamany króciec połączony jest wężykiem do elektrozaworu odsysania oparów paliwa a następnie poprzez zawór wężykiem do kolektora ssącego.Po odkręceniu korka zbiornika jest duże zassanie powietrza.Mechanik poinformował...
Dziękuje , ale iskra jest brakuje wtrysku , a dokładniej sterowania elektrozaworem wtrysku. Na forum forda znalazłem informacje, żeby sprawdzić czujnik połżenia przepustnicy. Jest to bardzo prawdopodobne ponieważ, za pomocą tego ustrojstwa przekazywana jest informacja mechaniczna z pedału gazu, na info. elektryczne do sterowania komp. o wielkości nacisku...
kolego zymen , po tym wpisie" Problem, który od jakiegoś czasu obserwuję, to kłopot z przełączaniem z benzyny na gaz. Przy zimnym pojeździe jest to bardzo trudne, czasem udaje się dopiero po kilkudziesięciu kilometrach (15-30 km). Gdy samochód jest rozgrzany udaje się szybciej (kilkanaście km). W okresie, kiedy temperatury w nocy były ponad 0 przełączanie...
proszę przetłumaczyć na polski Dzięki Wstępna ocena dostępnych informacji Masz Forda Fiestę z 2015 roku z silnikiem Diesla 1.6, w którym pojawiają się dwa specyficzne kody błędów: P2562 (błąd w obwodzie czujnika położenia turbosprężarki) i P132B (niewłaściwe działanie sterowania doładowaniem turbosprężarki). Z opisu wynika, że czujnik położenia turbosprężarki...
W mojej mazdzie 121 o poczatku jak ja kupilem jest problem z nadmuchem powietrza tzn jak sie zapali silniki i juz jedzie to jest zimne powietrze , po czasie jak juz silnik nie nagrzeje to dalej jest ok tzn mam zimne i cieple powietrze, problem pojawia sie jak np wylacze motor i zapale to od tego momentu jest tylko gorące i wogole nie reaguje na regulcje...
fiesta elektrozawór fiesta strzela rozrząd fiesta
faluje obrotomierz wykorzystanie zasilacza drukarki polaryzacja zasilania anteny
BMW 7 E65/E66 2003 – szarpanie przy ruszaniu na ciepłym silniku, objawy czujnika, cewki, pompy paliwa Pompa wody 230V – wirnik wolno się kręci: kondensator, łożyska, uzwojenia, diagnoza