Uruchamia elektrozawór sterowania EGR.
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Mój kolega ma problem w dieslu,mianowicie strasznie świerszczy na wolnych obrotach.Mechanik stwierdził elektrozawór regulacji kąta wtrysku.I okazało się że napięcie na nim ma wartość 7V ,stąd moje pytanie : Skąd jest sterowany:?: gdzie szukać usterki:?: To auto ma jeszcze jedną ciekawą usterke nie świeci kontrolka świec żarowych,ale układ działa.(czy...
Witam, moja astra 2.0dtl nie chcę odpalić. Po podłączenie pod komputer wyskakuje błąd 1631. Po włączeniu zapłonu słychać głośne bzyczenie (tykanie) elektrozaworu kąta wtrysku, który jest podłączony przewodem dwużyłowym do sterwonika pompy wtryskowej. Proszę o pomoc co może być przyczyną tego bzyczenia. Z góry dziękuje.
Czy da się zdemontować elektrozawór kąta wtrysku , bez demontażu pompy ?
Kupiłem za 200zł jakiś zamiennik i działa
Sprawdz elektrozawór kąta wtrysku, http://obrazki.elektroda.pl/8829525900_1...
Czyli DPCN. Prawdopodobnie elektrozawór kąta wtrysku. Czy po włączeniu stacyjki bez odpalania z pompy wydobywa się terkotanie ? Jeżeli nie to elektrozawór do wymiany.
Czy po włączeniu stacyjki, bez odpalania, terkocze elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku ? Jeżeli nie to do wymiany. Daj zdjęcie pompy wtryskowej.
Witam ma uszkodzony Elektrozawor kata wyprzedzania wtrysku (w pompie wtryskowej) mam pytanko co mozna z nim zrobic? wymienic? jaki koszt?? autko to MEGANE 1,9 98r
Właśnieże nie chodzić może będzie ale bez regulacji kąta wtrysku bo ta pompa ma już elektrozawór sterowania kątem wtrysku.
Elektrozawór kąta wtrysku (po zapaleniu kopci na biało i szarpie na wolnych obrotach lecz nie zwiększa obrotów)Zawór wkręcony po skosie patrząc od tyłu pompy (na godz 10 lub 14 w zależności od typu pompy )zasilany przewodem dwu pinowym ;dla sprawdzenia rozłącz przewody na pracującym silniku powinien zacząć pracować równiej i gośniej
Elektrozawór kąta wtrysku jest wkręcony w pompę pod kątem od strony chłodnicy lub silnika (w zależności od wersji pompy) zasilany jest 2 pinami do sprawdzenia czy jest uszkodzony można go delikatnie stuknąć na pracującym silniku silnik powinien przez pare sekund lepiej pracować
Zawsze jest od zewnątrz. Czyli w Twoim przypadku od chłodnicy
To elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku
jeżeli faktycznie brak sygnału to szukaj sterownika usterka nienaprawialna, ale na wszelki wypadek podłacz drugi elektrozawór poza pompą i jeszcze raz sprawdż rozumiem że sygnały sprawdzasz oscyloskopem
To jest elektrozawór regulacji kąta wtrysku z dwoma przewodami.
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Elektrozawór to bardzo ważna część, reguluje wyprzedzenie kąta wtrysku. Znajduje się on pod pompą wtryskową. Jeśli Itc jest sprawne, to wyprzedzenie statyczne powinno mieścić się między 8 a 9 stopni.
Jeśli są to logi w 000 BS to nie ma żadnego problemu. Jeśli zaś są to logi grupy 000 w trybie Meas. Blocks to może być właśnie problem z wartością kąta wtrysku. W takich temperaturach to normalne zachowanie się silnika, że wchodzi na wyższe obroty - kąt wtrysku jest mechanicznie przyspieszany za pomocą wskazań z G62 co powoduje, że sterownik silnika...
Sam elektrozawór (przestawiacz kąta wtrysku) jesteś w stanie sam wymienić, ale reszta to tylko fachowiec od pomp.
mk731 To jest TDI 1Z kąt wtrysku ustawia się kręcąc pompą co jest potrzebne przy odpalaniu auta natomiast podczas jazdy kątem poprzez elektrozawór steruje ECU. U mnie kąt jest opóźniony maksymalnie (pompa jest przekręcona maksymalnie) a ECU nie daje sygnału na elektrozawór sterujący kątem. i dlatego silnik twardo pracuje... Jak podłącze ten elektrozawór...
okazało sie ze nie zawory tylko padł elektrozawór ustawiania kąta wtrysku koszt 400 zł
Rozrząd był wymieniany i ustawiany na znaki. Tutaj jest elektrozawór kąta początku wtrysku, po podłączeniu do zasilania słychać, że się załącza, osoba od której kupowałem pompe nie wspominała o żadnych problemach z pompą, więc pompy bym nie podejrzewał. Jeżeli chodzi o przyśpieszacz zapłonu to chodzi tutaj o ten zawór z linką, który w zależności od...
Co do pierwszego błędu to prawdopodobnie zawór dawki paliwa lub kąta dla cylindrów 4-6 jest zacięty. Pytanie czy scania dymi? bo następny błąd wskazuje na elektrozawór kąta wyprzedzenia wtrysku dla tych samych cylindrów. Co do napraw i regeneracji tych zaworów to znajdziesz na forum, jest tego sporo.
W godzinę nie odetnie osłony antysbotażowej, paskudnie twarda zaraza. No i nie jest to techniczne poprawne, np nie będzie działał elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku.
Witam. Zawiesił mi sie elektrozawór zmiany kąta wtrysku. Na forum wyczytałem ze nieraz sie zawiesza i trzeba go wykręcić, przedmuchać i powinno być dobrze. Tak też zrobiłem. Faktycznie elektorzawór zaczął tykać czyli działa ale samochód nie odpala, nie robiłem nic innego. wykreciłem przedmuchałem i wkręciłem spowrotem. Czy wie ktoś co sie mogło stać...
Czy jest czy nie ma regulatora kąta wtrysku trzeba ustawić statyczny kąt wtrysku, przeważnie przez kręcenie pompą lub kółka pompy. Do tego w dieslu ważne jest ustawienie wałka/wałków rozrządu i dlatego powinno się to robić na blokadach. Nie wiem jaki silnik masz ale pewnie DW8 na pompie lucasa. Jest tylko elektrozawór przestawiający kąt wtrysku, ale...
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
Niby przy uszkodzonym elektrozaworze kata wtrysku dymi na bialo przy 1500 obrotow... ale zeby dymily wszystkie cylindry to by musialy szwankowac oba i to nowe w dodatku...
Może elektrozawór od gaszenia w układzie paliwa, może stacyjka, może kąt wtrysku.
Witam. Mam pewien bardzo trudny problem z moim volvo. Dodam że w takim stanie je kupiłem. Posiadam otóż volvo v40 z silnikiem 1.9TD 90km. który głośno pracuje. Miałem ostatnio go u mechanika, ustawił mi zapłon i przestawił na pasku rozrządu, auto chodziło po naprawie bardzo głośno tzn zawory bardzo pukały. Mechanik stwierdził że jest do wymiany elektrozawór...
Jeżeli nie masz kabelków, to u Ciebie nie ma tego zaworu. Jest taki zawór i wcale nie musi mieć wtrysku sterującego Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Pompa LUCAS TYP:LS.4000 DPC RS 444B952B. DPC R 8444B952B To jest prawidłowy numer. To jest zwykła pompa. Nie żadnego elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku. W związku z tym nie usłyszysz żadnego terkotania.
ok a jaką masz pompę?? taką jak moja?? bo ja chcę uruchomić silnik bez elektryki i myślę na wymianą pompy na takę bez elekrtozaworu ustawiacza kąta wtrysku. dodam, że w celach edukacyjnych dobrałem się do elektrozaworu STOP i zaślepiłem brakujący elektrozawór ustawiacza kąta wrtysku pokręciłem silnikiem i pompa podaje paliwo na wtryski rozpyla ładnie...
To elektrozawór, wpływa na tłoczek przestawiacza kąta wtrysku przy zimnym silniku. Po uruchomieniu silnika i z odłącznym przewodem można podawać i odłączyć od niego +12V, wtedy słychać ze pompa zmienia kat wtrysku i silnik inaczej pracuje. Można sprawdzić miernikiem czy pojawia się na elektrozaworze napięcie z instalacji samochodu kiedy trzeba -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
jest to zawór przestawiacza kąta wtrysku na wolnych obrotach
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
Pompa lucasa bo z turbiną innej nie wstawiali -prawdopodobnie elektrozawór przestawiacza wtrysku (wkręcony pod kątem z boku pompy kabel dwupinowy);na pracującym silniku stuknij w niego i zobacz czy silnik przez chwile nie będzie lepiej pracował
Sprawdz elektrozawór sterujący zapłonem(ten nad doładowaniem od turbiny)
Zakładam, że przekaźnik ma za zadnie wyłaczyć zasilanie na wtryski benzyny. W układzie nie ma emulatora wtryskiwaczy. Przewody które wychodzą z listwy wtryskiwaczy, jeden będzie plus a drugi zasilanie na wtryski podłączamy pod oznaczenia na przekaźniku 30 i 87a, obok siebie pod kątem prostym. 86 i 85 podłączamy pod elektrozawór na parowniku. Styki 30...
Na początek zdjagnozuj sprzętem dedykowanym ,bo masz mylne opisy błędów . Dodano po 8 Elektrozaworu kąta wtrysku nie szukaj ,bo go nie znajdziesz.
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Silnik zapala idealnie, i tak chodzi do lekkiego rozgrzania (około 40 st), potem wyraźnie słychać zmiany w obrotach i szarpanie silnika. W momencie takiego szarpnięcia przy odkręconej rurze od EGR wylatuje biały dymek. Podczas dodawania gazu silnik pracuje prawidłowo, szarpanie jest najbardziej uciążliwe podczas jazdy na 2-3 biegu przy jednostajnej...
nie sprawdzona - nie mam jak. Ale wydaje mi się zę skoro pracuje równo po przegazowaniu juz na zimnym to chyba nie ma tragedii. Czytalem trochę i myslałem o elektrozaworze kąta wtrysku - jak sprawdzić czy działa?
Piszesz o nierównej pracy silnika, a układ paliwowy czyściłeś ,sprawdzałeś szczelność. Jakieś błędy na desce są ? Mierzyłeś ciśnienie paliwa na zasilaniu ? Robiłeś diagnostykę wtrysków, czy regulowałeś bo miałeś taki kaprys.? Nikt z fusów Ci nie wywróży co dolega silnikowi . Układem HPI sterują czujniki położenia wału, ciśnienia paliwa, elektrozawory...
temat z pęcheźykami już z moim kolegą przerabiałem- są i tyle[golf 3 gtd 1.9]( pompę ooddaliśmy do mechanika i nic nie stwierdził-tak ma być i nie przejmuj sie tym!!!) jeżeli masz elektrozawór od rozruchu [zwiększa kąt wtrysku paliwa] to musi on sie włączać gdy silnik jest zimny-innacze będziesz miał problemy z odpaleniem!!na pewno odczep się od pompy!!!jutro...
Witam To jest tzw pompa DPCN czyli posiada elektrozawór sterujący ciśnieniem a tym samym regulacją kąta wtrysku. Musisz otworzyć maskę, a ktoś niech włączy tylko zapłon. Powinieneś słyszeć przez 3 sekundy terkotanie z niego. Jeżeli jest cisza to jest do wymiany.
sprawdź ustawienie rozrządu, w tych silnikach zdaża się że przeskoczy o ząb lub dwa.Objawy są wtedy identyczne jak przy uszkodzonym elektrozaworze kąta wyprzedzenia wtrysku.
Powinna być sprężyna, po przeciwnej stronie niż elektrozawór, może jest pęknięta, albo tłoczek się przyciera.
najlepiej podpiąć pod interfejs diagnostyczny VAG-COM i odczytać zapisane przez sterownik silnika błędy, potem sprawdzić w grupie 007 odczyty temperatur i porównać wskazanie temp. płynu chłodzącego pokazywanego przez sterownik ze wskazaniem na wskaźniku temperatury na zegarach - nasuwają się takie możliwe usterki - uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa...
Witam, Problem jest następujący: stała prędkość, silnik nieważne ciepły czy zimny, przy obrotach rzędu 2-2,5 tys., czuć delikatne, równomierne szarpanie. Ledwo wyczuwalne, ale powoduje u mnie wyrzut adrenaliny i radość jazdy szlag trafia. -EGR zaślepiony, -klapa gasząca otwarta na stałe, -poduszki silnika nowe, -filtr paliwa i powietrza wymienione,...
Pewnie sypie się sterownik, ten drugi tranzystorek od elektrozaworu regulacji kąta wtrysku,
Tylko to inne medium. Czy wytrzyma plastyk olej napedowy? Proponuje ci poszukać w sieci gotowych układów i podejrzeć zawory. Kiedyś jeździłem na oleju rzepakowym bez podgrzewacza. Ale jak dopatrzylem sie że olej ze wzgledu na gęstość potrafi rozerwac drobniutkie sitko w zaworze kąta wtrysku w pompie tak już przestałem. A jakie auto to bedzie?
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
Raczej nie znajdzie tam Kolega silnika krokowego. A silnik nie przerywa w trakcie jazdy, odpala bez problemu, nie ma zaniku mocy? Jeżeli przed pompą wtryskową jest przezroczysty przewód paliwowy to zobaczy Kolega czy nie ma tam pęcherzy powietrza. Jeżeli nie to raczej jest to kwestia kąta wtrysku elektrozaworu pompy wtryskowej lub samej pompy wtryskowej....
to pewnie 1Y Ecomatic Ta wtyczka 2pin na srodku między wyjściami na przewody wys. ciśn. to czujnik obrotów pompy Siłownik z 1 kabelkiem to siłownik do zmiany kąta wtrysku Te dwa kable na górze to elektrozawór gaszący
PDE da sie sprawdzić a HPI niestety nie (jedynie testy komputerem w silniku) Najczęściej przyczyną jest zużycie elektrozaworów dawki i kąta wtrysku. W HPI można pokusić się wymienić oringi uszczelniające oraz je wyregulować, i tyle w temacie.
Ten od spodu jest odpowiedzialny za kąt wtrysku i raczej to on tyka a diagnoza co mówi? p1631?
Na pompie są trzy elementy sterowane elektrycznie,jeden,niedostępny z zewnątrz to zawór odcinający,dwa pozostałe są na wierzchu pompy.Chodzi mi właśnie o nie.Podejrzewam,że jeden to impulsomierz do obrotomierza.Silnik czasami dostaje dziwnych obrotów,objawy to jakby przestawiał się kąt wtrysku,stąd moje pytanie,czy na pompie Lucasa jest jakis elektrozawór,który...
Jak umarł to na pewno na amen. A co to za elektrozawór od gazu kolega posiada? Może chodzi o automatyczne ssanie którego silniczek znajduje się pod podłużnicą?(połączony linką z pompą wtryskową)
przestawiacz kąta wtrysku, zwiększa kąt przy zimnym silniku
Zorż, jestem niemal pewien, że ma problem z wlotem powietrza, albo źle działa przepustnica dławiąca (może zarosła, może strzelona membrama, może siedzi elektrozawór) albo źle działa EGR. Ewentualnie coś nie tam za zaworem regulacji kąta wtrysku. No ale logi. Logi to podstawa. Żadnego VW/Audi nie da się zreperowac bez logów to pażok gorszy?
Ustaw kąt wtrysku to zapali od strzała. W tych autach świece nie powodują, że auto odpala, tylko sprawiają, że robi to znacznie szybciej. Zobacz czy masz zasilanie na elektrozawór w pompie wtryskowej.
czyli bez klapy, odkręć nakrętki przy wtryskach i sprawdź czy pompa wogóle podaje paliwo bo jeśli rozrząd się nie przestawił, kąt wtrysku jest prawidłowy to dużo możliwości nie ma do sprawdzenia.
witam ponownie może komuś pomogę jeśli opisze swój problem.Otóż w peugeocie 1.9D montowane były pompy wtrysku firmy lucas na której jest wkręcony CT:elektrozawór kata wtrysku: można go rozpoznać po tym iż do niego dochodzi przewód zasilający i oto ten elektrozawór w moim przypadku był niesprawny i wyciekało z niego paliwo a podczas szybkiej jazdy część...
Czy miałeś jeż naprawiany sterownik pompy lub całą pompę??? Jeżeli nie to sprawdz dolną parę przewodów wychodzących ze sterownika które idą do dolnego elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku. Kruszeje tam izolacja i mogą się stykać razem. Jeżeli okablowanie jest ok no to wyjęcie pompy i wymiana tłoka.
tam nie ma klapy gaszącej, klapa pojawiła się dopiero w Mk4, zdaje się, że problem z niemożnością odpalenia silnika pojawia się zawsze wtedy kiedy po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapali się wcale kontrolka świec żarowych - mam rację ? jeśli tak to ECU (taj jak napisał leo) nie ma zasilania i nie poda napięcia na elektrozawór odcinający na pompie,...
Bardzo błędne myślenie, ponieważ sam nastawnik kąta wtrysku nie ma nic wspólnego z tranzystorem, co jak pisałem, najczęściej usterki z powodowane złej pracy zaworu elektromagnetyczne lub zwarcie instalacji zaworu. Czy ja gdzieś pisałem o "nastawniku kąta wtrysku"? Nie, pisałem o nastawniku. Pojęcie nastawnik (aktuator) odnosi się do wszelkich elektromechanicznych...
To ja jeszcze spytam co do zaworów dawek i kąta wtrysku. Czy ich niesprawność jest widoczna gołym okiem? Jak to wykryć? Na pewno komputer, chyba że się ma dużą ilość elektrozaworów na podmianę; za 2 koła za elektrozawór sztuka i to sprawnych! ;P 1-3 i 4-6 to są grupy cylindrów którymi steruje po 2 elektrozawory 1 od dawki i 1 od kąta. Jeśli wartości...
Bmw 3 E46 320D trafiło do mnie po zalaniu paliwa z "pewnego " źródła nie palące . Po wypłukaniu zbiornika wymianie filtra paliwa odpala ciężko , nie wchodzi na obroty , jazda możliwa ale bardzo duży spadek mocy , żadnych błędów . Rozrząd sprawdzony na blokady , początek wtrysku na zegarek , przestawia kąt zgodnie z wymaganym za to dawka wtrysku odstaje...
Tam pompa jest sterowana elektronicznie. O jaki silniczku mówisz? Jeżeli chodzi o dynamiczne przestawianie kąta wtrysku to od tego w pompach VP37 jest zawór N108 i jest to zwykły elektrozawór. W pompie jest jeszcze kilka elektrozaworów ale ich nie sprawność objawiałaby się cały czas. Używek nie poszukam bo silników 2.5 TDI w C3 dokładniej silnika 1T...
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Problemy z zapowietrzającą ( i trudną do odpowietrzenia) pompą VP44 w Oplach nie ominął również mojej Omegi. Po regeneracji pompy w sierpniu (nowy sterownik, nastawnik kąta wtrysku, elektrozawór dawki oraz iglica zaworu dawki), po trzech miesiącach spokoju zaczęły się problemy z zapowietrzaniem pompy. Na początku sporadyczne szarpnięcia, potem problemy...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Teraz mam takie dane na prawie rozgrzanym silniku na biegłu jałowym (temperatura około 80st C): Czujnik przepływu powietrza 43kg/h Wyliczona masa powietrza 42,4kg/h Temperatura paliwa 13st C Temperatura paliwa 3,61V Bieżąca dawka wtrysku 6,3 mm3/suw Regulacja kąta wtrysku głównego 0,0VV Rampa paliwa ciśnienie w układzie 27,03MPa Rampa paliwa ciśnienie...
Pewną wskazówkę odnalazłem na forum tunerów. Ujemny kąt wyprzedzenia zapłonu jest skutkiem niepoprawnie działającej regulacji biegu jałowego, wynikającego głównie z zasysania lewego powietrza, źle pracującej przepustnicy (elektrycznej), lub sygnałów z czujników. No tak, z informacji producentów ECU wynika, że w celu uzyskania płynnego biegu jałowego...
Witam panowie i panie sprawa wygląda następująco pompa była w regeneracji koszt 800zł :( a zmiany następujące , autom odpala powiedzmy że dobrze wali białym dymem przez około 5 sek nie równomierna praca później po upływie tychże 5 sek normuje się wszystko i pracuje normalnie jaka może być przyczyna takiego złego odpalania przecież diesel powinien bąknąć...
Autko od roku mam. Na szczęście to taki samochód na grzyby itd. wiec mi na nim średnio zależy . Ale dobrze by było żeby jeździło . Ta awaria to pierwsza jak dotąd . Co było wcześniej to nie wiem. Nic przy nim nie robiłem. A opornik widocznie był już jak go kupiłem. Dzisiaj również stwierdziłem ,że to bezie problem z pompą . Czasami jedzie jak by zwariowało...
P0400 Zapchany dolot, zacięty EGR, nieszczelne wężyki podciśnieniowe, uszkodzony elektrozawór, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. P0195 urwane przewody czujnika, jest na samym przodzie miski i przewody się lubią uszkodzić jak nie ma osłony. P1630 to niestety raczej pompa i pokazuje zawór dawki, a nie kąta wtrysku, więc zapłonu bym się raczej nie...
W poniedziałek podmieniłem elektrozawór przestawiacza jako że nie mogłem rozebrać góry sterownika dolutowałem go do starych przewodów. Włożyłem pompę odpaliłem sprawdzam wartości zgadzają się już ucieszony zgasiłem. Po chwili odpaliłem jeszcze raz niby wszystko ok, ale moje szczęście trwało jeszcze tylko 3 minuty. Po tym czasie wrócił ten sam objaw....
Witam Kolegów. Od niedawna posiadam mondeo 1.8 td.Interesuje mnie sprawa korektora kata wtrysku mianowicie czy może być uszkodzony. Po zakupie samochodu( do ominięcia immo) ominąłem immo. W szereg elektrozaworu wpięty był korektor kąta wtrysku po podłączeniu korektora pod napiecie nie słychać było tzw. trykania lecz pyknięcie dosłownie jak przy elektrozaworze...
Ten przekaźnik ma 4 styki: 87 31 15 oraz W Ztego co zdążyłem prześledzić to jest on sterowany z alternatora właśnie przez styk W 87 wyjście do elektrozaworu na pompie wtryskowej przyspiesza kąt wtrysku
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Kolego, wogóle nie czaisz tematu. Piszesz pierdoły że czarny dym spowodowany jest przez ogólną złą kondycję silnika . Tak nie jest. Jeżeli będzie miał słabą kompresję ( zużyte pierścienie, nieszczelne zawory ) to nie zapali, lun zapali z trudem,bo nie spręży powietrza. Zasadza dzialania silnika ZS polega na przemianie izotermicznej. Taki silnik w momencie...
Witam kolegów Autko jak w temacie Renault Megane-scenic rok 2000 1.9 d 47kW Po odpaleniu chwilę chodzi dobrze a następnie zaczyna rzucać silnikiem i auto po dodaniu gazu strasznie kopci na szaro-biało . Po podłączeniu clipa wyskoczył błąd ''obwód elektrozaworu kąta wyprzedzenia '' Czy błąd ten informuję że zawór w pompie nie reaguję ( ten dolny w pompie...
Witam, samochód Vivaro 1.9 CDTi 2005 r 74kW odpala bez problemu, często po odpaleniu chwilowo brak reakcji silnika na pedał gazu, auto potrafi kilka dni jeździć bez problemu, a niekiedy w czasie jazdy zaczyna szarpać, zapala się na chwilę kontrolka awarii silnika, w tym momencie silnik nie reaguje na gaz, bywają momenty że nie ma reakcji na gaz nawet...
Witam. Mam Peugeot'a Partner'a 1.9d 2004 r. Problem dotyczy silnika - pewnego dnia jadąc samochodem wyskoczył "check engine", w tym samym momencie silnik zaczął pracować zdecydowanie głośniej, spalanie wzrosło ok. 2 krotnie , silnik po odpaleniu jest szczególnie słaby i głośny. Podjechałem do znajomego zczytać błędy na warsztacie. Są to błędy stałe...
Witam, oczywiście zaczęło sie od padnięcia elektrozaworu Stop na pompie wtryskowej. Mechanik - pompiarz zrobił to w pare godzin- skasował mnie odpowiednio ...Nie ma lekko: po dwóch dniach zamknął sie kolejny elektrozawór -ustawiacza kata wtrysku(zatarł się): kolejny niemały wydatek.Znowu wymiana (we własnym zakresie). Ale licho nie spi: w nastepnych...
no to źle ustawiony kąt wtrysku, niesprawny zawór odciecia paliwa na pompie, nie otwiera sie i nie podaje paliwa na pompe a ta na wtryski i w 1 kolejnosci zerknij na ten zawór musisz rozebrac troche pompe jak masz pompe lucasa to musisz zdemontować taką osłonę na na wyjsciu przewodów wys cisnienia z pompy a potem wymontowac zawór i sprawdzić czy sie...
Błędu nie ma. ale cdif pokazuje że kąt wyprzedzenia wtrysku-sterowanie elektrozaworem ma 93.1% wydaje mi się że to dużo. Własnie też zastanawia mnie ta pompa ale nie wiem jak ją ustawić bo układ wał -wałek jest ok. Tylko ta piekielna pompa nie ma znaków
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej nie ma, masz tylko pompę wtryskową z sekcją niskiego...
Silnik ma odpalać przy ustawieniu pompy na blokady , jeżeli w czasie pracy kąt rzeczywisty nie pokrywa się z wymaganym to może to być wina pąpy , elektrozaworu sterującego kątem lub inna przyczyna - błędy , parametry . Ustawiłeś kąt wtrysku na gorącym silniku co nie musi się zgadzać z kątem do rozruchu .
Witam serdecznie. Otoz przy konstrukcjach własnych wiele osób decyduje się na zastosowanie silnika z samochodu osobowego starszej konstrukcji. Jest to cenowo dosyć tanie rozwiązanie które ma kilka wad. Główną wadą takiego silnika jest między innymi maksymalna prędkość obrotowa silnika która sięga poziomu 5000tys (+-) gdzie w silnikach diesla stosowanych...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam dzisiaj zabrałem sie za podpięcie pod komputer themy 2.0 16v V.I.S bo mam problem z błedem 1223 według autodaty to bład oznaczający złe działanie grzałki sondy lambda, na forum Lancia Klub Polska jest opis ze to bład oznajmiający :Usterka wskazań sondy lambda.Natomiast tester którym podpinałem pokazuje bład : szybka korekta dawki paliwa na granicy.Ponizej...
Świece grzeją do tem. 60C na silniku. To ze świeci się kontrolka od świec, nie znaczy, że świece dostaja prąd, warto to sprawdzic przez podłączenie kontrolki pod listwe. Wtryski nawet jak beda lać silnik odpali, od tego jest komora wirowa, żeby dobrze wymieszac powietrze z ropą, no chyba, że wszystkie naraz sie zawieszą. Zwróc uwage, gdy odpalasz silnik,...
Sprawdz, czy pompa na pewno nie podaje paliwa, prosty sposób, kręcisz i obserwujesz czy dymi na szaro, jak tak dostaje paliwo tylko nie spala, jak nie to nie. Elektrozawór możesz sprawdzic bez wyjmowania, na wyłączonym zapłonie przykładasz do niego napięcie z aku, powinien cyknac. Sprawdz, czy odpala na ciepłym po podgrzaniu, odłącz czujniki temp. przekaźnik...
Witam, mam problem z moim BMW, auto bardzo słabo zbiera się z wolnych obrotów, po wciśnięciu gazu dopiero po chwili się rozpędza ale i wtedy szału nie ma. Na diagnostyce wygląda to tak, że daję gazu a turbo dopiero po chwili się rozpędza. Na piątym biegu przy prędkości np. 100 gdy chcę szybko przyśpieszyć nie da rady, bardzooo wolno się rozpędza. Prędkość...
kąta wtrysku przyspieszacz kąta wtrysku przyśpieszenie kąta wtrysku
samsung pryzmat samsung zmiana temperatury pomiar temperatura pt100
telefon zablokowany kontem google lodówka bosch stukanie
Wpływ niskiego ciśnienia na kocioł Termet Ecocondens Crystal Termet EcoCondens Crystal - wysokie zużycie gazu