Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
Czy jest to przyspieszacz/regulator kąta wtrysku? Nie. Jest to tylko zwiększenie wolnych obrotów. A kupisz to tylko w Boschu, po nr katalogowym pompy albo w Oplu.
nie mam banieczki przy pompie. banieczka jest przy sterowaniu podcisnieniem a u mnie jest elektryczne
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
Przyspieszacz kąta wtrysku dla rozruchu zimnego silnika.
Jak zdiagnozować przyspieszacz kąta wtrysku w pompie lub jak go wyrególować?
To nie jest ssanie tylko przyspieszacz kąta wtrysku. Po co świece miały by grzać na ciepłym silniku?
Wygląda na to , że kończy ci się pompa (zatarty przyspieszacz kąta wtrysku). Zastanawiam się co rozumiesz przez stwierdzenie: Podejrzewałem opad paliwa, jednak ta wersja została wykluczona.
Zastanów się czy korzystasz z przyspieszacza kąta wtrysku (wyciągana dźwignia na desce rozdzielczej , tak zwane ssanie) zazwyczaj mocno ułatwia rozruch przy niskich temperaturach i wyrównuje pracę zimnego silnika.
Jak jest paliwo i powietrze to ten silnik musi chodzić, tam nie ma raczej niczego innego co mogłoby się zepsuć. Tam przyspieszanie kąta wtrysku przebiega przy pomocy pociągnięcia cięgna czy jak w niektórych jest już automatyczny przyspieszacz kąta wtrysku? Filtr paliwa i powietrza drożne ?
W takim razie wygląda na uszkodzenie przyspieszacza kąta wtrysku dla zimnego silnika, i prawdę mówiąc nie pozostaje nic innego, jak znaleźć fachowca od starych diesli, który dokładnie przejrzy i naprawi układ wtryskowy. Nie pamiętam jak to jest realizowane u Ciebie, czy przez termostat pociągający za linkę, czy już częściowo elektronicznie.
http://obrazki.elektroda.pl/6716891500_1... A to co zaznaczyłeś, to przyspieszacz kąta wtrysku, część układu rozruchowego silnika.
Święta racja- Lucas z tą jednostką to nie najlepsza konfiguracja. Jeśli chodzi o klekot na zimnym to każdy diesel tak ma (mówię o tych z pośrednim wtryskiem) a i na PD też klekoczą-porzyspiesznie kąta wtr. robi swoje Gorzej jak Ci zacznie klekotać na ciepłym wtedy musisz szukać usterki w zaworze przyspieszacza kąta wtrysku. Pozdro
Za każdym razem gdy wymienię na nową przejadę z 5 km i się zrywa po środku na strzępy tak jakby za bardzo szarpało to cięgno przy pompie do którego jest zaczepiona linka. Na zdjęciu jest na wprost pokazany przyspieszacz kąta wtrysku i z jego prawej strony w takiej gumowej osłonce harmonijce jest linka która się zrywa. POZDRAWIAM
Skoro rozruch jest dobry nawet przy niskich temperaturach do najprawdopodobniej zapowietrza ci się układ paliwowy. Poprowadź od filtra paliwa do pompy przeźroczysty przewód paliwowy i zaobserwuj przed odpaleniem zimnego silnika czy nie uciekło paliwo. Podczas pracy silnika możesz zobaczyć czy nie lecą bańki powietrza. Jeżeli mechanik ustawiłby ci zbyt...
Z tymi szerokimi paskami to też trochę przesadzasz. PK wcale nie musi mieć większej powierzchni współpracy. Jak przywali 17 to też by poszło. A koło i tak by musiał dorabiać przecież, to może sobie dorobić i na wieloklinowy do klimy. Podniesienie obrotów może zrobić np. na zasadzie cięgna przyspieszacz kąta wtrysku Diesla. Mało efektowne i mało profesjonalne...
Witam.Mam taki problem z MOVANKIEM. Mianowicie po pewnych eksperymentach z pompą wtryskową cięgno od wiskotycznego przyspieszacza kąta wtrysku zostało odkręcone.I tu pojawia się problem, ponieważ po odpaleniu obroty idą na maksa. Czy wie ktoś w jaki soposób złożyć to spowrotem do kupy i jak ustawić óśkę wychodzącą z pompy (skrajne lewe czy prawe położenie)....
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
Witam, wróciłem z warsztatu, jest jakiś postęp ale dalej nie wiem co robić. Potrzebuje znowu porady biegłego fachowca od starych diesli. Do rzeczy: zakupiłem zestaw uszczelnień do pompy, wymieniłem podstawowe o-ringi. Nie demontowałem całej pompy tylko tyle ile było konieczne do dojścia do dużego o-ringu głowiczki. Elementy pompki podającej zamontowałem...
Pompkę można pominąć ale to znowu zależy jaka jest pompa wtryskowa bo różne montowali. Generalnie jest po to żeby więcej mocy miał. Na próbę (jak będzie ciepły żebyś nie miał problemu z odpaleniem) możesz ją ominąć. Niemniej jednak przyczyna jest pewnie w małej kompresji (luzy zaworowe, zużycie, lipny olej) a i pewnie trzeba ustawić kąt wtrysku (potocznie...
Jeżeli jest opóźniony wtrysk i jednocześnie wtryski leją, niecałe paliwo jest spalane w cylindrze, niespalone paliwo dopalane jest w wydechu, w najgorętszej części, przed tłumikiem - efekt to silnie jasnoniebieski dym. Ale taki niebieski dym ma bardzo silny charakterystyczny zapach, taki rzekłbym chemiczno-kwaśny, zupełnie inny niż przy spalonym oleju....
Podstawowa regulacja kąta wtrysku.
No nareszcie są odpowiedzi :D . Koledzy , silnik ( D 19T francuski) po diagnostyce , dlatego podałem ciśnienie na cylindrach z wydruku . Pompa (Lucas )sprawdzona , rozrząd ustawiany tak jak pisze w książce, kliny nie ścięte, luzy na zaworach sprawdzone, głowica po kapitalnym remoncie zrobiła 20 tyś. km i coś ku...a stuka!!!! Najpierw zapiszczało , a...
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Megawe dobrze napisał. Bardziej precyzyjnie to jest ciśnieniowy przyśpieszacz kąta wtrysku. Najczęściej winą jest powietrze w paliwie. Tak czy inaczej pompa na stół, tłok też będzie do wymiany.
Raczej masz problem z przyśpieszaczem kąta wtrysku.
Wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku jak to działa , jak ustawić kąt wtrysku zegarem i ile ma wynosić .
Grzebiesz sam nie wiesz w czym i po co. Skoro auto dobrze i mało pali, i nie najgorzej jedzie to czego szukasz? Tu śrubokrętem nic nie naprawisz ani nie ustawisz. Ponadto z tego co pamiętam to przyspieszacz działa na dwa mechanizmy - regulacji kąta wtrysku i dawki.
To cós odpowiada za przyspieszenie kąta wtrysku(ok.3*) przy rozruchu zimnego silnika.A to z pinem to opornik grzejny.Były modele w których ten opornik był zasilany przez przekaźnik sterowany przez kontrolkę ciśnienia oleju(po zgaśnięciu kontrolki załanczał się przekaźnik który zasilał ten opornik,opornik podgrzewał kapsułę woskową która steruje kątem...
Pompa sprawdzona 3-krotnie A co z przyśpieszaczem kąta wtrysku ?
Bez wyciągniętego przyspieszacza. Dla wolnossącego też - w końcu to statyczny początkowy kąt wtrysku.
zła regulacja,lub zły kąt wtrysku.
Po odpaleniu świeci Ci kontrolka świec przez 15 sekund? Czy przed odpaleniem po 15 gasną? Bo jak świece ok to szukałbym przyczyny w przyśpieszaczu kąta wtrysku. Edit: A dużo wyższe są obroty na ciepłym?
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Pompa bardzo rozbudowana sterowana elektronicznie(nie ma żadnego przyspieszacza tak jak w starych pompach)ona owszem ma regulacje kąta wtrysku ale pilnuje tego sterownik.
Witam Mam podobny problem jak kolega arczik. Tylko pytanie jak naprawic to urzadzenie ziekszajace dawke paliwa? Czy wystarczy odkrecic te 2 srubki wyjac ten przyspieszacz i podmienic sprezynke czy trzeba sciagac cala pokrywe? http://obrazki.elektroda.pl/6535946800_1... [/img]
Po kolei: świeca jest zmieniona na nową bo tam jest świeca płomieniowa i prz rozruchu podrzewam silnik i świece podłączam na krótko jeszcze dodatkowo. Układ świecy płomieniowej włącza moduł elektroniczny. Układ włącza świecę, elektrozawór paliwa i lampkę kontrolną. Świeca wpierw dostaje pełne napięcie 12V (aby szybko się rozżarzyła), potem przez opornik...
kąt wtrysku nie jezeli sie nie myle to kont w pompie
gdy obracam kołem zamachowym to wtrysk powinien być gdzie?, bo teraz jest jakieś 2 cm od znaku pt1800 w stronę znaku GMP Przecież Ci napisałem wyżej. 30 stopni przed GMP dla prędkości 1200-1800 obr/min oraz 33 stopnie dla prędkości obrotowej 1200-2200 obr/min. Na kole masz znaki, GMP a następnie 1800 i następnie 2200. Zależnie od prędkości obrotowej...
Trochę na ślepo ci twoi mechanicy działają... Mój pompiarz ma stroboskopowe urządzenie do sprawdzania kąta wtrysku podczas pracy - podobne jak dla benzynowych aut, tyle że czujnik (piezoelektryczny) zakłada na przewód wtrysku, odpala auto i gazując widzi na założonej skali jak przyspiesza się kąt wtrysku. To każdy dobry pompiarz ma - nie trzeba wyciągać...
Tak mi się wydawało, że ten "siłownik" to amortyzator, bo bez niego jak się gwałtownie puści gaz to trochę szarpie :) Sprawdziłem ten przyspieszacz - odpaliłem silnik i szybko pobiegłem pod maskę wyłączyć przyspieszacz - silnik zaczął kuleć i zgasł, czyli przyspieszacz działa!! Wcześniej nie zauważałem różnicy w pracy silnika, bo czekałem najpierw chwilę...
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Ciśnienie w pompie jest zależne od ustawienia ciśnienia na wtryskiwaczach. Nieprawda - jak wyobrażasz sobie np. uszczelnienie dźwigni "gazu" czy wymuszenia zwiększenia kąta wtrysku przy ciśnieniu > 150atm. ? Chodzi o ciśnienie w sekcji przyspieszacza "automatycznego" działającego w funkcji obrotów - bez stołu niewykonalna prawidłowa regulacja.
możesz się jeszcze przyczepić kąta wtrysku bo może jest za późny a tam zdaje mi się jest automatyczny przyspieszacz ("ssanie" automatyczne) zawsze jeszcze możesz dać do sprawdzenia pompę wtryskową tylko po co skoro na zimnym zapala a w samej pompie od temp nic się mechanicznie nie zmienia oprócz wspomnianego kąta wtrysku jeśli "ssanie" jest automatyczne
Ustaw kąt wtrysku jak należy, zrób coś żeby ten przyspieszacz działał. Kręciłeś na pałę dawką paliwa a tam obrócenie trzpienia o kilka stopni powoduje duże zmiany. Ustaw kąt wtrysku na zegar, jak nie odpali to zwiększaj dawkę paliwa delikatnie tak aż odpali, a następnie ustaw dawkę tak jak należy. No i sprawdź czy wszystkie świece grzeją, bo w temperaturach...
ja mam wlasnie problem z przyspieszaczem kata wtrysku a poza tym idzie na rzepaczku zarypiscie poza tym kupilem na ebeyu bardzo fajny podgrzewacz wodno elektryczny ktory w kilkadziesiat sekund podgrzewa olej do 70 stopni i sie wylacza Grzanie jest przez swiece zarowe oto link http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?V... fakt...
W Xsarze 1,9D (silnik DW8) mojej żony pojawił się problem - czasami podczas zmiany biegów lub przy dojeżdżaniu na sprzęgle do miejsca zatrzymania, obroty biegu jałowego nie opadają do ok. 900 tylko zatrzymują się czasem na 1800, czasem na 2000. Po dodaniu gazu czasem spadają do właściwej wartości, czasem nie, dopiero po chwili. Dzieje się to od jakiegoś...
Witam. Mam problem z moim Golf-em ciężko pali i bardzo nierówno chodzi. Na przyspieszaczu (pod kierownicą po lewej stronie), zaczyna równiej chodzić, więc pomyślałem, że musiał się kąt wtrysku ,,rozregulować", czy coś. Widziałem mierniki do ustawiania pomp wtryskowych a dokładnie tego kąta wtrysku i tu jest mój problem nie wiem jak się tym posługiwać?...
Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz. Proszę jeszcze o informację czy wystarczy wyregulować kąt wyprzedzenia wtrysku obracając pompę wtryskową, czy może jeszcze powinienem się zająć przyspieszaczem zapłonu zamontowanym w dole pompy wtryskowej.
Witam. Jak w temacie. Gdy wyjechałem od mechanika z uszczelnioną pompą paliwa, od 2200rpm zaczyna drżeć pedał gazu i wajcha przyspieszacza. Zaraz wróciłem do mechanika i powiedział, że nie wie czemu tak się dzieje. Powiedział tylko, że kąt wtrysku lekko przyśpieszył, bo był opóźniony (teraz silnik bardziej klekocze i jest głośniej w środku).
w zasadzie od zabytkowych do epoki fiat 125 został dodany 1.odśrodkowy regulator kąta zapłonu 2. podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu (zapłon stykowy oczywiście) potem to już czujniki indukcyjne i Halla i elektroniczne moduły końcowe a jeszcze potem to komputerowe sterowniki wtrysku zintegrowane ze sterownikami zapłonu (jedno urządzenie) ale to już...
Dziekuje za tak dogłebny opis działania pompy. Jest co najmniej jedna niescisłosć - w tym silniku o ile dobrze pamietam nie ma wtrysku sterujacego. Niestety ciagle nie wiem co steruje elektrozaworem podcisnienia przyspieszacza - szybkiego biegu jałowego (membrana pod akumnulatorem podlaczona do pompy podcisnienia na silniku). W nowszych 1.8td podcisnienie...
Zawór timing control- przyspieszacz wtrysku jak zwał tak zwał, nic z nim nie zrobisz, jest nierozbieralny, jedyna metoda aby jak najdłużej nam służył to dobry filtr paliwa zmieniany co 10 tys km oraz paliwo z pewnego źródła, dam Ci namiar na człeka co nimi handluje, koszt coś około 300 zł A oto jego adres: covent(at)tlen.pl PS powołaj się na mnie CARISMA...
W tym co napisałeś jest kilka niejasności: 1) skoro masz przyspieszacz "ssanie" to znaczy że masz silnik 1.9td a nie TDI 2) jeśli się nie mylę to swieca w TD ma około 10A poboru, więc bezpiecznik 30A powinien być zbyt mały żeby tyle wytrzymać, chyba że TD ma słabsze świece 3) skoro to silnik TD to bardo ważny jest właściwy kąt wtrysku Odpalanie silników...
Możliwe ze ten syf miał wpływ na uszkodzenie. Wtryski otwierają sie na 210 bar czy atmosfer. Da się jakoś sprawdzić pompe bez jej wyciągania? w warsztacie co sprawdzali wtryski pan mówił że może być pompa wtryskowa (uszkodzone łożysko od przyśpieszacza zapłonu )lub przestawiony kąt wtrysku ewentualnie wybity klin na wale korbowym.wie ktoś jak wyjąć...
znaki zawsze mi sie pokrywaja wiec to raczej nie to. Dodalem troche wiecej dawki bo strasznie miekl po wlaczeniu swiatel, dmuchawy i wycieraczek. ale nadal po odstaniu ciezko pali mimo ustawienia na sluch. aku mam w bagazniku. podlaczony grubym przewodem od merca. aku 45Ah ale nie mieknie przy kreceniu. Gdy zapali widac z tylu szara chmure nieprzepalonej...
musiałbyś ją oddać do pompiarza Jestem. To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Tobie chodzi o pompę jak na zdjęciu nr 1. Są też takie pompy Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza Dawkę możesz regulować na pompie w samochodzie...
Niezależnie od tego (ten traktorowaty odgłos pracy) sprawdź statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - pod linkiem http://forum.fordclubpolska.org/showthre... Odgłos pojawia się wraz z utratą mocy i to mnie dziwi. Może przycierać się tłoczek przyspieszacza wtrysku, można próbować go rozruszać, bo pompa Boscha jest wrażliwa na osady po oleju opałowym...
Ok, rozumiem. Czyli ustawimy 4,5° po OT. Myślę, że temat rozwiązany. Dziękuje serdecznie za okazana pomoc. Chciałbym tylko jeszcze wyjaśnić, że kilka miesięcy temu remontowaliśmy silnik OM402 zabudowany w autobusie Setra 211HD i tam był kąt zapłonu 7° przed OT, silnik OM442 jest mocno podobny, z tym że posiada już edc i wtrysk sterujący oraz dwa czujniki...
Sprawdź czy działa przyspieszacz zapłonu, odkręć i oczyść klemy w akumulatorze czasem pomaga. U mnie się trochę wyjaśniło, miałem sporo problemów ze sterowaniem świec, a okazało się że w przekaźniku prądowym był zimny lut! Podpiąłem też diodę świecącą bezpośrednio pod świece żarowe i trochę się zdziwiłem ponieważ kontrolka świec żarowych świeci inaczej...
Może usterka tkwi całkowicie w innym miejscu? Sorki, za odpowiedź pytaniem, ale Twoje zapytanie zaprzecza temu, co napisałeś. Sugerujesz że problem nie tkwi w zapowietrzaniu? Nie wykluczam tego. A więc tak: Świece - odpadają bo miesiąc temu zostały wymienione wszystkie cztery. Kompresja - nie mierzyłem, ale chyba jest w miare ok. Moje poprzednie auto...
Mam problem ze swoim Golfem II 1.3 Digijet NZ 1991rok. Auto ma założoną instalacje gazową od kwietnia i nie ma z nią żadnego problemu. Auto na gazie chodzi poprawnie. Spalanie jest na normalnym poziomie. Na benzynie natomiast silnik chodzi źle. Odpala idealnie w każdych warunkach i na wolnych obrotach też jest dobrze. Natomiast podczas jazdy dławi się,...
Na odległość to ciężko będzie. Masz do sprawdzenia paliwo, kąt wtrysku i pompa na stole.
Jeśli są to logi w 000 BS to nie ma żadnego problemu. Jeśli zaś są to logi grupy 000 w trybie Meas. Blocks to może być właśnie problem z wartością kąta wtrysku. W takich temperaturach to normalne zachowanie się silnika, że wchodzi na wyższe obroty - kąt wtrysku jest mechanicznie przyspieszany za pomocą wskazań z G62 co powoduje, że sterownik silnika...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Witam. Prosiłbym o konkretną odpowiedź w sprawie Tego urządzonka. Po wymontowaniu z pompy i podaniu napięcia 12V na cewkę , iglica się wysunęła z zaworu. Po odjęciu napięcia lekko ją dotknąłem i została wessana do środka. Czy po podaniu napięcia na cewkę , iglica powinna się wysunąć i stanąć ? Czy iglica powinna powrócić samoczynnie ? Jakie zadanie...
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Jak już pisałem kąt wtrysku 0,9mm. ale fala jest inna( wyższa ok 1mm) i ustawienie może być nie trafione. Ustawiane zegarem. Po ok. 1 minucie pracy na przyśpieszaczu nie kopci już na biało bez niego i można go schować.
Witam wszystkich. Jak odebrałeś pompę po regeneracji michalm111? Ja przyspieszałem kąt wtrysku i opuznilem nadal ciężko odpala rano i dymi na biało.
Jutro jeszcze raz sprawdzę czy nie ma przebicia cewka n108, wydaje mi się że sprawdzałem ,ale zrobię to jeszcze raz. Ale czy ktoś może mi jednoznacznie powiedzieć czy po podaniu napięcia na n108 zapłon powinien się opóźnić czy przyspieszyć. Ale przecież nie możliwe żeby zawór się uszkodził i działał odwrotnie, mianowicie po podaniu napięcia przyspieszał...
Kołem regulujesz kąt wtrysku.
Samochód podczas przyspieszania okresowo słabnie "dołki mocy", jeden okres trwa około 3 sekundy. 2 sekundy przyśpiesza i jedną przestaje przyspieszać. Powyżej 4000 obrotów silnika zjawisko zanika. Poniżej trochę danych, które już zebrałem: •Silnik: MR20DE, 2.0 benzyna, 141 KM - Nissan Qashqai J10 2010rok, •Instalacja gazowa od 10 lat, obecnie odłączona,...
Witam borykam się z tym problemem od dłuższego czasu. Sprinter nie ma mocy i silnik głośno pracuje na wyższych obrastać tak jakby nie do końca regulował kąt wtrysku. Był już u kilku mechaników i nikt nie doszedł co się dzieje. Z rzeczy zrobionych to: pompa wtryskowa po regeneracji. Nowy wtrysk sterujący (100om) turbo po regeneracji. Sprawdzone przewody...
Witam mam takie pytanie. Początek kąta wtrysku kanał 004 VCDS . Jaka powinna być wartość zadana fabrycznie dla silnika ALH. Obecnie wartość zadana jest 1.8 BTDC i w adaptacji 32900. Kąt wtrysku w kanale 000 jest ok. Czy jak się zwiększa tą liczbę w adaptacji np:, 33268 to przyspiesza się początek kąta wtrysku? bo wartość zadana dochodzi wtedy do 5,5...
Wojtbad napisał: O ile pamietam to jest układ gaszenia trzy przewody jeden masa ,drugi przyciąga, trzeci trzyma (cały czas pod napieciem po włączeniu). Nie ma on wpływu na obroty. Do regulacji obrotów w maximach jest osobna cewka która przyciąga ciegło do oporu regulowanego wkrętem. Natomiast dymienie sie może pojawiac w chwilach kedy sprężarka agregatu...
P1220 to znaczy że zaciera się przestawiacz kąta wtrysku więc pompa do naprawy. Koszt naprawy z gwarancją 2000-3000 zł.
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
update, Jeżeli zawór przestawiacza kąta wtrysku się zamyka, to kąt ten ulega przyspieszeniu? Jeżeli tak, to zabrudzony zawór z uwagi na zmniejszony przepływ mógłby powoli powodować stopniowe przyspieszanie kąta wtrysku i tym samym powodować klekot?
Ten przekaźnik ma 4 styki: 87 31 15 oraz W Ztego co zdążyłem prześledzić to jest on sterowany z alternatora właśnie przez styk W 87 wyjście do elektrozaworu na pompie wtryskowej przyspiesza kąt wtrysku
Masz zły kąt wyprzedzenia wtrysku, albo coś z knocksensorami
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Ja słyszałem że to jest coś takiego jak "Jak jest zimny to przyspiesza kąt wtrysku i po kilku sekundach puszcza" Wiec jak to wyregulować?
Miałem podobny przypadek. U mnie mechanik stwierdził, że w pompie, jest uwalone urządzenie, które przyspiesza kąt wtrysku przy odpalaniu silnika, a później przestawia z powrotem na normalny kąt.
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu, zobacz w czasie szarpania co się dzieje z kątem wtrysku. Sprawdz czy nikt nie korygował mapy paliwowej.
Kąt wtrysku ustawiony na komputerze, dokładnie ustawia się tak jak wymaga komputer. Od zimnego zapalenia stopniowo schodzi do 3,60 jak już się zagrzeje. Objaw jest taki, że jak się zagrzeje zgaszę i zapalam od razu to zapali. Jak po 1 min. czy po 5 min. zapalam to długo trzeba kręcić . Regulacja dawki nic nie pomogła, przyspieszanie zapłonu też nie...
jak juz go podepniesz to sprawdz kąt wyprzedzenia wtrysku, moze sie rozjechal
trzeba sprawdzić kąt wtrysku może po wymianie rozrządu jest bardzo opóźniony a po złapaniu temperatury komputer go przyspiesza i kopcenie ustaje, .a jak jak jest złe spalanie to skąd ma być moc.Zaślep na stałe egr lub zostaw mu tylko mały otwór żeby komp nie wywalał błędów
Złącza oglądałem, wyglądają całkiem dobrze. Błędy były? Dodano po 1 Objaw taki jak by wyłączało wszystkie cztery wtryski na raz, ustęrka pojawiła się razem z tempomatem. Wtryski były sprawdzane pod kątem wtrysku, przelewu, pracy pod obciążeniem.
kopcenie przy przyspieszaniu jest. a co do tego drugiego okienka, to ja korzystam z innego vaga i wyglada on calkiem inaczej niz vag com, ale kat wtrysku zczytuje chyba taki sam. prawda? a jezeli nie, to mam tez vag com 401.9 ale po angielsku i niekoniecznie sie nim umiem poslugiwac, wiec jak Byś mogł wytlumaczyc krok po kroku co kliknąć zeby sczytac...
Poprzez obrót samego korpusu pompy - od strony napędu masz 3 nakrętki, czwartą pod głowiczką pompy. Przyspieszasz obracając pompę o niewielki kąt w stronę przeciwną do kierunku obrotów silnika. Ważne - poprawna regulacja, bez czujnika zegarowego jest niemożliwa.
To jest wina pompy. Powoli. Powód wymiany zaworu? po zlozeniu rozrzadu w grupie 004 katy wymgany i rzeczywisty sporo sie rznia od siebie. Czy to wina zaworu ? Używałeś blokad czy na mazaki składałeś? Masz błąd początku wtrysku czy obwodu zaworu wyprzedzenia wtrysku? Istnieje duża szansa ze opóźnisz pompę i będzie wszystko ok. Silnik klekocze przy przyspieszaniu?...
a wtryska następuje w tedy kiedy tłok jest jakieś 10mil… od głowicy albo mniej Jak chcesz prawidłowo ustawić kiedy następuje ''wtryska'' (po naszemu kąt początku wtrysku) to łopatologicznie robi sięto tak. Odkręcasz przewód wys. ciśnienia na pierwszy cylinder. Żeby Ci było łatwiej obserwować to robisz sobie specjalny ''przyrząd''. Można go zrobić...
Trasa przy 90 pali 5,5 litra. W mieście pozwala sobie na 11. Nie cieknie nigdzie paliwo. Błędów jako takich nie ma. Kąt wyprzedzenie wtrysku jest 5 stopni. Pięknie przyspiesza. Tylko czuć ostry zapach spalin. Czy możliwe , że tyle pali po wymianie rozrządu? Przecież mogłem się pomylić o ząbek. Im więcej o tym myślę, tym bardziej nie mam pewności, czy...
Witam, Mam zamiar zamontować do silnika wysokoprężnego pompę wtryskową VE od jakiegoś VW, zamiast pompy rzędowej. Mam już mechaniczne dopasowaną pompę VE ale potrzebuję dokładniejszych informacji na temat działania automatycznego przyspieszcza początku wtrysku, żeby w miarę prawidłowo ustawić kąt wtrysku. Chodzi mi głównie o informacje, ile przyspiesza...
Czy może być to wina przytkanego zaworu regulującego kąt wtrysku? Zamknięty zawór przyspiesza kąt, o ile się nie mylę, więc zapchanie go mogłoby spowodować problem z mocą. Podobnie puszczające oringi/nieszczelny zawór opóźniałby moment wtrysku, co także spowodowałoby chwilowy spadek mocy, czy tak? Zawór czyściłem, ale może coś sknociłem...cyka jak należy,...
Takie są właśnie objawy wadliwej cewki, bo podczas przyspieszania obrotów zmienia się kąt wtrysku i czas ładowania cewki i tu pojawia się problem przy wadliwych albo kiepskich cewkach( nie nadążają) i powstaje tak zwane wypadanie zapłonu.
dzieki strumien kod silnika AZD co znaczy podaj vaku? nie wiem gdzie w vagu sprawdzić kąt wtrysku i oscylację sondy. Gdybyś podpowiedział podałbym wartości. Dzięki Ci za pomoc.
przyspieszacz wtrysku kąta wtrysku przyśpieszenie kąta wtrysku
netia net24 hasło kierunkowskazy civic sygnalizator otwarcia drzwi
podnośnik hydrauliczny siłownik hydrauliczny
Znikające literki na desce rozdzielczej BMW - jak naprawić? Poziome paski na ekranie telewizora Philips - przyczyny i rozwiązania