Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
W moich danych jest tak: 028B Zwarcie zespołu przepustnicy do masy. Elektrozawór zwarty do masy. 1) Sprawdzić za pomocą miernika stan elektrozaworu. 2) Sprawdzić okablowanie między elektrozaworem i wtykiem EDC. EGR nie działa lub działa w sposób ciągły. Emisje niezgodne z przepisami. Brak reakcji odczuwalnych przez kierowcę.
Jeżeli kontrolka świecy płomieniowej mruga to sygnalizuje usterkę układu tej świecy a mianowicie przerwę lub zwarcie w samej świecy jej rezystancja to ok 3 - 5 ohm zwarcie lub przerwa w obwodzie elektrozaworu paliwowego lub jeszcze uszkodzenie czujnika temperatury ale to się raczej nie zdarza . Jeśli sie nie mylę to moduł świecy płomieniowej znajduje...
Ale jakich tajników? Tam rozwala "mechanicznie" immo i pod elektrozawór podłącza plus po zapłonie.
To taka listwa? https://obrazki.elektroda.pl/4620594900_... Jeśli tak, to oprócz elektrozaworu na listwie jest też mechaniczny zawór nadciśnieniowy. A jeśli nie, to albo elektrozawór uszkodzony, albo któryś wtryskiwacz przepuszcza na przelew.
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Niekoniecznie.EGR nie funkcjonuje prawidłowo,a przyczyn i elementów z nim związanych jest wiele np.przeplywomierz którego po wymianie należy skalibrować kompem.pozatym jest zawór EGR i elektrozawór EGR który nim steruje.I wiele innych elementów związanych z zassaniem powietrza i wydechem spalin.
Witam To co masz na ostatnim zdjęciu ,to elektrozawór podający paliwo do świecy płomieniowej.
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Imo jest, ale nie jest fabryczne tylko dokładane, otwiera elektrozawór na pompie i przewodzie paliwowym. A czujnika impulsów to raczej w tych modelach nie ma bo... Zastanawia się nad rozrządem, żeby nie przeskoczył...
elektrozawor który to elektrozawór wymieniłeś ? Dodano po 43 jeśli ten to wymiana nie pomoże bo gubi się zasilanie tego elektrozaworu i silnik gaśnie oraz nie można go uruchomić przy braku jego zasilania : http://obrazki.elektroda.net/46_12333396...
Witam Pacjentka Ivona 35s15 146 km 2.8 Mam problem z turbo, auto po odpaleniu nie ma mocy, po przejechaniu jakiegoś dystansu i zapaleniu kontrolki edc, moc częściowo odzyskuje powiedzmy 70%. Byłem na diagnostyce, jak nie mruga edc silnik w ogóle nie jest doładowany, turbo dmucha 0.2 bara( to w momencie jak nie mam mocy, jak się zapali edc nie wiem,...
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
palnik, wymiana elektrozaworów na większe
Mam taki problem, podczas wymiany silnika w Iveco Daily UniJet HPT 50C15, zauważyłem że na elektrozaworze sterującym geometrią turbiny nie ma założonej wtyczki, ewidentnie ktoś kiedyś nie podłączył i przewód jest urwany. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie podłączyć ten elektrozawór?
Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie działają tak samo jak pompa paliwowa.Po odpaleniu i zgaszeniu po kilku sekundach też nie chce odpalić. Silnik po pierwszym odpaleniu musi trochę pochodzić i w tedy nie ma problemu z odpalaniem przez cały dzień. Do czego służa przewody przychodzące do filtra paliwa?(jeden chyba do elektrozaworu a drugi nie mam pojęcia).
Koniec końców nie sprawdziłeś czy egr się otwiera. Elektrozaworek też sprawdź ...a kto powiedział, że nie sprawdziłem egr ? Ogarnij się Elektrozawor raczej działa- po odłączeniu wężyka od egr czuć, że zasysa
Witam Potrzebuje schematu opisu pinów do sterownika bosch ms6.3 mam problem bo instalacje 'fachowcy' rozgrzebali a mianowicie niema sterowania zaworkiem n75 czyli elektrozaworem ciśnienia turbiny i potrzebuje schemat które piny wchodzą do ecu i co oznaczają te błądy w iveco P1231 , P1631
Dzięki, sprawdze co i jak. Bo nie wiem czemu ale serwo i gruszka wszystko jest spięte na krótko z pominięciem tego elektrozaworu. Wpięta sama kostka żeby nie świecił błąd.
Problem rozwiązany. W komputerze skrzyni wysiadł tranzystor sterujący, po wymianie wszystko hula. Jest to wykonawczy tranzystor sterujący elektrozaworami. Naprawa jest prosta i bezproblemowa a ktoś mający choć trochę wiedzy o lutowaniu zaoczędzi ponad 300zł na naprawie... Należy wymienić SMD BUK7608-55A 55V 75A 170W - koszt tranzystora około 5-6zł....
Witam jak w temacie co to jest jest to po lewej stronie pod filtrem powietrza ,wychodzą tam dwa przewody chyba jakieś ciśnieniowe jeden wychodzi gdzieś w ramę pojazdu a drugi chyba do elektrozaworu? http://obrazki.elektroda.pl/8530253800_1... moje pytanie tak z czystej ciekawości co to jest i do czego to służy i za co to odpowiada....
podłącze się do tematu,mam ten sam problem z iveco daily 2.3 hpi 2007r identyczny błąd,przepustnica wymieniona i nadal jest problem. Posiada ktoś może schemat sterownika silnika? w celu sprawdzenia okablowania, autodata,tolerance data nie posiadają schematu w bazie a idc4 ma schemat ale nie pasuje co do sterowania przepustnicy i egr bo są na elektrozaworach...
trzpień gdzie jest przykręcona duża masa Tam nie ma masy tylko plus akumulatora. Sprawdź kontrolką przejście (czy łączy na głównych stykach). W zdecydowanej większości takich (i podobnych) rozwiązań, praca pompy hydraulicznej jest potrzebna tylko do wywrotu, do opuszczania kipra wystarcza tylko odpowiednie wysterowanie elektrozaworów. Prościej będzie...
witam poszukuję schemat silnika do iveco daily 2.3 hpi 35s12 2006/7 rok. Tylko schemat z IDC4 nie pasuje co zauważyłem do przepustnicy bo tam jest na elektrozaworach a w aucie jest zespolona przepustnica z egr razem.
....Były dwa rodzaje sterowników świecy płomieniowej w tych modelach, jeden mechaniczno-elektryczny i drugi typowo elektroniczny. Układ mechaniczno-elektryczny ma czujnik temp w sterowniku. Ja co prawda mam Daily 35S11 V z 2000roku z silnikiem 2800ccm TD ale sterownik chyba taki jak w starszych wersjach. Kontrolka zapala sie na 3 sek. i gaśnie. Niema...
iveco daily daily iveco iveco daily 35c12 iveco daily
daewoo rozrząd zawieszenie tylne laguna civic bezpieczników
przestroić amplituner at9100 zk140t nagrywanie
Jasne paski na wydrukach z Xerox VersaLink C7000 Wymiana świec zapłonowych w Skoda Fabia 2007 1.2 - różnica w gwincie