Daj obejście do elektrozaworu i w tym obejściu zrób tłumienie.
Według kodów usterek masz do wymiany elektrozawór lock-up i elektrozawór regulacji ciśnienia. Uszkodzenie zaworu lock-up może powodować złą zmianę z 2 na 3.
A skąd. Koło akumulatora ( po lewej) są dwa: -EGR -klap zawirowania Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania jest po prawej, na błotniku wewnętrznym, koło ściany grodziowej.
Jakiej pompy?Jakich czujników? Nazwałbym to pompą wysokiego ciśnienia, jak to w każdym CR?? No chyba że nie mówimy o Z17DT?? A mówiąc czujnik miałem na myśli elektrozawór regulacji ciśnienia SCV- moje "przejęzyczenie".[/quote]
Sprawa wyjasniona, Okazało się że wiązka kabli przy skrzyni biegów była zgnita i poprzecierana.
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Witam Mam problem z Touran 2.0 TDI A mianowicie chodzi o błąd, który wyrzuca komputer: elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania; zwarcie do masy. Sprawdzałem kable, nigdzie nieprzetarte, elektrozawór chodzi, delikatnie buczy i podaje ciśnienie na turbinę, ale turbina nie załącza. Czy miał już ktoś podobny problem? AI: Czy możesz podać dokładny kod...
http://obrazki.elektroda.pl/5433506600_1... Zobacz czy z pompy gdzieś nie cieknie i czy się nie zapowietrza, zobacz koło śruby nr 393, i daj znać jak Ci idzie. I czy na ECU nie ma problemu typu "zasilanie RAIL" albo odchyłka sygnał nieznany ciśnienia rail, coś w tym stylu i obstawiał bym jeszcze czujnik regulacji ciśnienia ew. elektrozawór...
Jakie zasterowanie elektrozaworu regulacji ciśnienia? Rzeczywiste i co w parametrach widzi.
Witam wszystkich Po przeczytaniu całego tematu dochodzę do wniosku, że tak naprawdę w tym wątku jest tylko dwóch fachowców, którzy znają al4 dpo w równej mierze na wysokim poziomie. Mam właśnie problem z ze skrzynką (zresztą nie pierwszy już raz) - "Błąd regulacji ciśnienia" (PP2000) Peugeot 406 2.0 16v. Moje pytanie do kolegów - czy macie możliwość...
chodzi mi np o to co to za węże nr 38 Wężyk idzie od elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania do siłownika wastegate
palnik ciśnieniowy: jaka kolejność ścieżki olejowej? kombinuje tak: -pompa -podgrzewacz (blok aluminium z zamontowaną grzałką patronową i regulatorem PID) -dławik przepływu (regulacja ciśnienia) -elektrozawór odcinajacy -dysza ścieżka powietrza: -reduktor -elektrozawór odcinający -dysza
wd mnie to na rysunku poprzednim to jest Elektrozawór Regulacji Ciśnienia doładowania inaczej zawor sterowania turbina natomiast czujnik cisnienia doładowania jest na takiej rurze koło akumulatora ten poniżej, mi na kompie pokazuje że dane coś się z niego przycina a pozatym to wymieniłem turbo, przepływkę, intercooler, wyczyściłem egr co mechanik inna...
nNe wiem jakie jest ciśnienie oddałem samochód do kolegi i na tą chwilę przesłał mi tylko odczytany błąd wiem że błędów było chyba z dziesięć między innymi taki sam błąd df 137 niskie ciśnienie ale po wykasowaniu zostały tylko dwa df 137 funkcja regulacji wysokie ciśnienie i obwód świecy (spalona 1 szt) odnośnie przewodów to nie wiem jezeli to coś ma...
Witam. Skrzynia po wrzuceniu 3 biegu i próbie włączenia 4 przechodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu clip-a wyskakuje błąd 11D regulacja ciśnienia. Czy do wymiany jest elektrozawór sterujący ciśnieniem?
Zamiast bawić się śrubkami w turbo usuń najpierw przyczynę problemu, czyli wyczyść lub wymień zabetonowany nagarem map sensor i sprawdź działanie elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania
Jednak niepokoi mnie to , że np rzeczywiste zasysane powietrze tzn dawka rózni sięmod takiej , która powinna byc, czy doładowanie turbo przy obotach gdzies od ok2000 do 2600 jest takie samo w granicach 2200 mbar, a dawka paliwa mniejsza im większa prędkość.... Czy tu coś jest nie tak.. nie sądzisz..? To wynika z programu sterującego. Doładowanie zależy...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Tak odczytałem. Błąd stały. Elektrozawór regulacji wydatku paliwa. Układ rozwarty. Błąd stały. Ogranicznik ciśnienia w kolektorze. Uszkodzenie mechaniczne. Błąd przejściowy. Elektrozawór regulacji wydatku paliwa. Elektrozawór zablokowany. https://obrazki.elektroda.pl/1407733100_... Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny błędu?
Elektrozawór może być tylko otwarty lub zamknięty. Regulacja ciśnienia jest wyłącznie mechaniczna.
A podłączyłeś Vakumetr wprost pod ujęcie cienkich węzyków? Bo jak największy lamer zmieniasz części a nie pomyślisz czy trzeba. Tam się najczęściej uwalało gumiane kolanko na elektrozaworze regulacji ciśnienia doładowującego i całe podciśnienie szło w diabły. Po drugie traciły szczelność elektrozaworki, najczęsciej elektrozawór klap zawirowania.
Auto po odpowietrzeniu sprzęgła nie chce odpalić - czy jest to przypadek?. Espace IV 1.9dci, 2004r. Jaka może być przyczyna? Na desce zapalają się czerwone kontrolki stop,stop w silniku, olej, akumulator i wykrzyknik w kółku oraz P w trójkącie. Dodatkowo samochód pokazuje błąd fuel injection system not functioning oraz niski poziom oleju. Auto ma prawidłowy...
się nazywa to to właśnie elektrozawor regulacji turbo ... Dodano po 10 albo jeszcze bardziej fachowa nazwa Elektrozawor Regulacji Ciśnienia
Wpierw niech się zajmie usunięciem problemu braku odczytu ciśnienia doładowania. Bez tego to auto nigdy nie będzie miało mocy. Szukasz nie w tym miejscu. To jest elektrozawór od regulacji a nie czujnik ciśnienia. Masz na nim 8V bo to ECU nim steruje za pomocą PWM. Teraz pokazałeś to co potrzeba. Zanim kupisz to sprawdź zasilanie na wtyczce i ciągłość...
W sumie nie potrzebujesz podciśnienia, wystarczy elektrozawór upuszczający nadmiar do atmosfery
mario-lopez , musisz przeczytać parametry takie jak ciśnienie doładowania, żądane ciśnienie doładowania i regulacja ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia rzadko padał, prędzej elektrozawór. Jeszcze jedno, jaki jest przebieg auta, bo to może być turbo które zazwyczaj wymienia się co 100000 km. Sprawdź też czy cięgno do regulacji turba się nie zacina.
Przed chwilą był podłączony jeszcze raz po komputer. Wykazało błąd ;elektrozawór regulacji paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Pompa z tym zaworem wymieniana tydzień temu. Dziś samochód po naprawie pierwszy raz ruszył i ujechał 150 km . po regeneracji, cewki kodowane przynajmniej takie mam info Dodano po 15 Trzeci warsztat już :( nigdzie nie potrafią...
Dzisiaj wymieniłem mocowanie napinacza paska, ciśnienie nabite 8,5bar przy prądzie 8,7A. Na więcej nie pozwolił zawór bezpieczeństwa, który jest ustawiony na 7,9.Regulacja ciśnienia otwarcia zaworu, się nie udała, zapieczona jest nakrętką, dzisiaj potraktowałem chemią. W piątek jeszcze raz spróbuje. Jeszcze zostało dołożyć jakoś chłodnice powietrza...
Witam. Od kilku dni zmagam się z problemem z moim audi a4b6 1.9tdi AVF. Podczas jazdy wyświetla się kontrolka silnika, a auto przechodzi w tryb awaryjny. Z początku ponowne odpalenie pojazdu pomagało, a teraz muszę usunąć błędy, aby mogło przejechać normalnie przynajmniej 2km. Błędy pojawiają się nie zależnie od nawierzchni czy dystansu (raz przejadę...
Czytałem w innych postach i czy by pomogło wyczyszczenie EGR lub wymiana elektrozaworu ciśnienia ? Dodano po 1 Trudno określić, powodów może być wiele, niektóre poważne. Dokładniejsze informacje da diagnostyka komputerowa - wskazane zrobić ją jak najszybciej. . Czytałem w innych postach i czy by pomogło czyszczenie lub wymiana EGR lub elektrozaworu...
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Gdzieś Ty to regenerował, w stodole jakiej ? Wiąże się z tym przeróbka układu wydechowego. Przerobienie rur na dolocie. Wymiana ECU z wersji wolnossącej, wymiana wtryskiwaczy. Pousuwanie elektrozaworów regulacji ciśnienia doładowania, ciśnienia paliwa (o ile występują). I inne zależnie od danego modelu. A i najważniejsze. Wymiana głowicy/tłoków (stopień...
Został wyczyszczony cały układ dolotowy,jest poprawa.Problem polega na tym teraz ,że silnik wchodzi w tryb awaryjny podczas jazdy.Opisze jak to wygląda.Gdy rozpędzając się zmieniam biegi poniżej 3tyś obr.jest wszystko ok ,ale jeśli zmieniam biegi przy 4-4,5tys obr.samochód rozwinie prędkość 100-110km słychać,że turbina się wyłącza i silnik wchodzi w...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Zaszła zmiana co do zaworów, poprawka odnośnie zaworu nr 1. Zawór nr 1 -> będzie to zawór membranowy automatyczny z napędem pneumatycznym (materiał PVC-U) np. [url=http://www.armatura.net.pl/pdf/MV30... membranowy PDF + sterowanie z elektrozaworu (regulacja ciśnienia powietrza). Czy może ktoś miał do czynienia z tego typem zaworu i jego...
BS a 1 8690 Valve! Witam. Błąd ten w/g kodów to: 8690 Awaria redundancji przy module regulacji ciśnienia osi tylnej. Zapewne chodzi o elektrozawór redundancji (przerwa w instalacji lub zwarcie na elektrozaworze) .Tutaj koledzy biegli w dziedzinie mercedesa powinni coś więcej powiedzieć.
Trzeba obserwować wartość zadaną ciśnienia oraz odczytaną, patrzeć jak wysterowany jest elektrozawór od regulacji podciśnienia oraz trzeba patrzeć na wartości przepływomierza gdzie będzie widać czy silnik ciągnie powietrze czy nie i czy jest to adekwatne do doładowania. Lepiej będzie poszukać kogoś z VAGiem i zrobić normalne logi.
witam mam następujacy problem mój pug po odpaleniu pracował normalnie lecz po kilku minutach zgasł próbowałem go uruchomić kilkakrotnie z tym samym efektem(zapalał za chwile gasł).przy którejś próbie poczułem jakby coś sie spaliło.po sprawdzeniu skrzynki bezpieczników pod maską okazało się że nie ma prądu na zaciskach bezpieczników odpowiadających za...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Dla błędu P02ED workszop podaje ścieżkę sprawdzania 1 Silnik regulacji zaworu na kolektorze wlotowym 2 Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze i czujnik temperatury powietrza 3 Elektrozawór regulujący ciśnienie turbodoładowania może to cię naprowadzi na rozwiązanie .
Witam. Właśnie otrzymałem nowy moduł do zmywarki, po zamontowaniu próba z myślą, że wszystkie problemy już za mną, a po chwili, ok. 3 min, kiedy napuści trochę wody do płaszcza i później uruchomi elektrozawór i pobierze do komory, rusza pompa i po chwili wywala błąd IE. Wykonałem kilka prób i za każdym razem to samo, próba regulacji ciśnienia wody też...
Regulacja ciśnienia - do wymiany dwa elektrozawory ciśnieniowe. Oczywiście zmiana oleju. Na jakim sprzęcie Pan diagnozował skrzynię? Ja zajmuję się obsługą skrzyń automatycznych, proszę pisać.
Można użyć sprężarki od lodówki lub kompresora samochodowego za 16 zł + trafo na 12 V podłączone w miejsce pompki, przydałoby się również regulować wydajność - rezystory w szereg lub inny układ np. http://jabel.com.pl/?,ww,42,, włączony w szereg z trafem po stronie 230 V Czy pompka pompowała powietrze czy fluid, bo to jest rozwiązanie tylko dla powietrza...
Jak się okazało ten silnik nie ma przepływomierza.Gościu od turbiny ma warsztat od 15 lat powiedział ,że to może być zawór EGR lub puszcza lub źle wyregulowany jest zawór turbiny chyba regulacji ciśnienia doładowania.Czy to możliwe:?:
Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd "elektrozawór regulacji przepływu paliwa. wydatek paliwa zbyt mały" i drugi błąd "regulacja ciśnienia paliwa. ciśnienie zbyt niskie". Zwróć uwagę na to, co wskazuje Twój osobisty, niepowtarzalny komputer wtryskowy rejestrując powyższe usterki, a nie bierz się od razu za wtryskiwacze. Sięgnij po podobne tematy...
Tylko takie coś. 1F2, 2F2, 3F2Ochrona termiczna 1K1 / 1, 2K1 / 1, K1 / 1Przekaźnik (ogrzewanie) 1K1 / 6Przekaźnik (sieć) 1N1Elektroniczna platyna 2N1Płyta wyświetlacza 3N1Gramofon sieciowy 4N1Wykrywanie centralnego ramienia myjącego 5N1Wykrywanie dolnych ramion 6N1Jednostka sterująca 8N1Nadajnik sterowania 9N1Wyświetlanie statusu programu 10N1Zmiękczacz...
Mogę ;) Sprawa okazała się tak prozaiczna, że do dzisiaj trudno mi w to uwierzyć. Winowajcą całego zamieszania był pęknięty na szwie wężyk podciśnienia przy elektrozaworze regulacji ciśnienia doładowania - ten krótki, kolankowy, na rysunku nr 3, w kodzie servis boxa Peugeota to część oznaczona symbolem "1622 L1". http://obrazki.elektroda.pl/2281472400_1...
Paweł_35, turbinę to Ty zostaw w spokoju bo to ostatnia rzecz co może się zepsuć przy takich objawach. Sprawdź przede wszystkim SWIRL a potem sterowanie turbiną (podciśnienie/elektrozawór). A co do błędu regulacji ciśnienia doładowania to już rok temu otrzymałeś ode mnie odpowiedź (post nr #10) i nic nowego w tej kwestii nie ma do dodania. No właśnie...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Byłem dzisiaj na przeglądzie "po 15 tys." Okazało się że, listwy były nie skalibrowane. Wtryski miały za duży skok i różny względem siebie. Dysze były 1.8 a powinny być 2.0 i na takie zostały wymienione. I oczywiście standardowa procedura, wymiana filtrów oraz regulacja mapy oraz ciśnienia na reduktorze bo było za niskie. Mam nadzieję że już teraz będzie...
Generator sobie podaruj , jest ok. Napisz ,czy palnik zapala się i gaśnie , czy wcale . Należy teraz przyjrzeć się zespołowi gazowemu . Sprawdzić cewki elektrozaworów , zmierzyć ciśnienia , wykonać ewentualne regulacje ... Ale to już zadanie dla serwisu . Potrzeba odpowiednich narzędzi i troszkę części i umiejętności .
Z tego co widzę w "stopce", to jesteś specjalistą elektroniki. Kolega carrot napisał Ci, że wysterowujesz elektrozawór, ale to nie znaczy, że 0 lub 1. Jak chcesz mieć płynne sterowanie to opracuj układ z wykorzystaniem PWM lub silnika krokowego.
PS. Mam do tego celu rewelacyjną pompę, regulowana wydajność praktycznie od zera. Ciśnienie duże (kilkaset bar). Ale nie nadaje się do pracy z wodą. Trwałość duża, cena kilkaset PLN :D W Twoim przypadku żadna regulacja prędkości czy też wydajności pompy nie jest potrzebna. Falownik to defraudacja funduszy. Problem można rozwiązać banalnie, pompa, mały...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
witam Panowie mój pierwszy "poważny" temat więc bądźcie wyrozumiali:) Świat idzie do przodu i chciałbym się czegoś nauczyć w kwestii automatyki aby choć trochę się rozwinąć, aktualnie w pracy mam miejsce do zastosowania prostego układu mianowicie mam sprężarkę która podaje powietrze na areator, do areatora oprócz powietrza ze sprężarki wpada również...
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
Mam sprężarkę wysoko ciśnieniową z silnikiem 7,5 kw do azotu bez pulpitu sterowniczego. Sprężarka została sprawdzona na włączniku gwiazda-trójkąt i jest w pełni sprawa. Przetestowałem też presostaty, przetwornik ciśnienia i zawór na wejściu. Kompresor zasilany jest ciśnieniem od 0,2 do 0,5 bar, przed zbiornikiem wyrównawczym jest elektrozawór z cewką...
Teraz mam takie dane na prawie rozgrzanym silniku na biegłu jałowym (temperatura około 80st C): Czujnik przepływu powietrza 43kg/h Wyliczona masa powietrza 42,4kg/h Temperatura paliwa 13st C Temperatura paliwa 3,61V Bieżąca dawka wtrysku 6,3 mm3/suw Regulacja kąta wtrysku głównego 0,0VV Rampa paliwa ciśnienie w układzie 27,03MPa Rampa paliwa ciśnienie...
Witam, około 5 miesięcy temu dokonałem zakupu Peugeota 3008 1.6 VTI rocznik 2011. po przejechaniu około 800km samochód stracił moc. Silnik wszedl w stan pracy w trybie awaryjnym. Dodatkowo ikonka "check engine" i informacja "awaria silnika", "wymagana naprawa". Samochód trafił w ręce mechanika "specjalisty od Peugeotów". - Podmieniony sterownik silnika,...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Witam Od czterech miesięcy mam taki problem. Auto 2000r, przebieg 283 tyś km. Zaczęło się od tego, przy jakiś 3500 obr/min na gierkówce nagle straciło moc, obrotomierz zaczął spadać, oczywiście zapaliła się kontrolka "pomarańczowy silnik" poniżej 3000obr jeszcze jechał, ale powyżej zero siły, czyli tryb serwisowy. Zatrzymałem się, postałem z 10-15 min....
Staram się zrozumieć układ sterowania tą sprężarką. Trochę to łopatologicznie przedstawię jak ja to widzę. 1.W układzie nie ma ciśnienia. 2.Odpalam silnik. 3.Tłok siłownika się wysuwa, śruba pompuje przez chwilę na maxa a linka „gazu” połączona pomiędzy siłownikiem a silnikiem ciągnie dźwigienkę obrotów na silniku 4.Obroty silnika idą niemalże...
By pasem leci gaz (bo skąd tam miałoby się wziąć powietrze). Nie wiem którą membranę nazywasz główną ale może posługujmy się terminologią cienka/gruba. Bypass jest na zaworku/dźwigience cienkiej membrany. Jeśli dmuchasz w otwór po iglicy (zaworek cienkiej membrany zamknięty - np zatkany palcem albo nie za mocno dociskasz dźwigienkę) to powietrze ma...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Napięcie sprawdzę dziś bo nie miałem miernika. Przez elektrozawór non stop leci wiatr (nawet po odpięciu dwóch kostek) co powoduje że siłownik jest cały czas "wypchnięty" i nie idzie w dół (nie podnosi obrotów). Co do siłownika to zamieniłem przewód ciśnienia i podłączyłem go u " góry" i wtedy na maxymalne obroty weszła już po chwili ( nawet nie pstrykając...
Witam, mój samochód jest z roku 97' i siedzi w nim silnik xu10j2te (RGX) 2 litrowa jednostka z turbodoładowaniem. Od jakiegoś czasu zaczał pojawiać się błąd elektrozaworu Turbosprężarki: 46 - Elektromagnes zaworu podciśnieniowego regulacji ciśnienia turbodoładowania. ( Uszkodzenie zaworu - przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania....
Adams777przestań pi*erdolić, ok? Ani elektrozawór ani pneumatyczny siłownik EGR nie ma wplywu na takie zachowanie. Dwa-nie zadne gumeczki tylko przelewy i trawersy. Trzy-po prawej stronie nie masz dwu zaworów lamerze tyko jeden jedyny ( regulacji ciśnienia doładowania), zaś po lewej ( koło akumulatora) dwa-EGR i klap zawirowania.
P0230 - obwód główny pompy paliwowej. Błąd sporadyczny. P00CC - niskie napięcie w obwodzie sterowania napięciem zasilania elektrozaworu regulacji ilości paliwa. P00C8 - obwód sterujący napięciem zasilania elektrozaworu regulatora ciśnienia paliwa (przerwany) błędy wskazują na przerwy w zzasilaniu zaworu regulacji cisnienia paliwa,sprawdż jeszcze raz...
W PC co wyżej moc pobierana mocno wzrastała z wzrostem ciśnienia sprężania . Przy 25 barach pobierała z 4 kW, przy 16 barach trochę ponad 2 . To ciśnienie wzrastało w miarę wzrostu temperatury wody w GZ . Odkręcając regulację w TZR zwiększyliśmy przepływ czynnika , różnica na wymienniku w GZ zmalała do ok 8 st. Samo przekręcenie o 1 obrót w lewo spowodowało,...
Problem udało się rozwiązać. Faktycznie układ jest ciśnieniowy, w moim przypadku uszkodzona była cewka od "odwracania ciśnienia" czyli było tak,ze cały czas pompka produkowała podciśnienie, zamiast ciśnienia, cewki nie udało sie wymienić a na przwijanie też sie nie zdecydowałem, bo wymagało to wylutowania wszystkich cewek z kanałami powietrznymi. W...
Metalowa rurka na dużej, blaszanej pokrywie umożliwia podłączenie kompensacji parownika. Wężyk łaczy parownik z dolotem przed mikserem gazu i parownik reguluje wtedy ciśnienie gazu w stosunku do ciśnienia w dolocie. Bez podłączenia reguluje w stosunku do ciśnienia atmosferycznego. Nie wiem jak jest rozwiązane obejście wolnych obrotów w lovato elektrycznym,...
Mam podobny problem wymienione świece, wykluczona cewka i przewody może ktoś pomoże. Dodam że słychać otwieranie elektrozaworu par paliwa na zimnym silniku W czym podobny :?: W tym że miga Check Engine , czy w tym że dusi i szarpie, czy w tym że wyświetla P0314 :?: Przepraszam faktycznie nie dokładnie się wyraziłem. Check Engine miga, dusi i szarpie...
Witam. Jeżeli auto ma filtr węglowy i elektrozawór oparów, to zrób próbę na zaślepionym przewodzie do niego idącym. Czujnik ciśnienia ma wspólną masę z czujnikiem temperatury dolotu - jak masz możliwość odseparuj tą masę albo podłóż inny czujnik temperatury na dolocie. Pozdrawiam.
Witam Dział wydaje mi się odpowiedni - tzn efekty wizualne. Mianowicie chodzi mi o budowę flame cannon lub jak kto woli flame machine czyli w uproszczeniu scenicznego miotacza płomieni [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZPPJ8vAs... name="allowFullScreen"...
Biega jałowy zawsze da się zastosować ale należy odpowiednio operować zaworami odprężnym i odcinającym. Zasadniczo zawór odprężny jest po to aby spuszczać ciśnienie ze samej sprężarki gdy kończy ona nabijanie. Musi być wtedy dodatkowy zawór zwrotny między butlą a intercoolerem. Wtedy zawór odprężny spuszcza ciśnienie z kompresora i chłodnicy. wtedy...
Możesz wyjaśnić w jaki sposób przerobiłem sterowanie elektryczne turbiny na podciśnieniowe? To nie będzie działać. Żadne regulacje nic tutaj nie dadzą. By to działało poprawnie go trzeba by założyć sterownik silnika który był do turbiny stosowanej podciśnieniem. Elektrozawór sterujący podciśnieniem dla gruszki turbiny jest regulowany sygnałem PWM, jego...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Mam problem z regulacją ciśnienia doładowania w dolnym zakresie obrotów. Zauważyłem, że na biegu jałowym elektrozawór sterujący VNT nie jest w pełni otwarty (ok -0,5 bara przy ciśnieniu z pompy -0,9 bara), zawór jest sterowny przebiegiem PWM z wypełnieniem ok 60%. Nigdy też całkowicie się nie zamyka. Działa w zakresie 10-60%. Czy to jest prawidłowe...
(-) czujnik ciśnienia doładowania. (-) Po podaniu bezpośrednio podciśnienia na gruchę turbiny, turbina jest załączana. Jaki jest konkretny numer kodu usterki? Nie podawaj tłumaczenia, które mogłeś przekręcić. Zamiast "błąd czujnika ciśnienia doładowania", faktycznie mógł być "błąd regulacji ciśnienia doładowania". A to olbrzymia różnica. Poza tym sam...
napisz nam kolego czy po zapaleniu głównego palnika , nie przygasa "świeczka". po objawach które opisałeś - wyłączenie i możliwość ponownego włączenia dopiero po 10 minutach - wskazuje na przegrzewanie "termopary". a to z kolei nasuwa podejrzenie że było "grzebane" w - przynajmniej w regulacji "świeczki" lub nawet w regulatorze ciśnienia gazu (stare...
Witam. Ja w swojej myjce manometr przykręciłem w miejsce elektrozaworu, gwint M12x0.75. A co do regulacji ciśnienia to służy śruba centralnie na środku pompy regulowana płaskim śrubokrętem
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Zdjęcia nr 7 i 8 : nr.7 - fotka podstawy separatora z manometrem - `nie wiem jak on jest podłączony, ale jeżeli pokazuje ciśnienie oleju przed separatorem to na biegu luzem i zatrzymaniu ciśnienie powinno na nim spadać do poziomu 2-3 bar`(odciążanie aż do zera jeżeli sprężarka się zatrzyma) a ciśnienie powietrza powinno ,,trzymać" nr.8 zawór zwrotny...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Dodano po 1 podaj rocznik
No wiec tak: Na clipie wyszło że za słabe doładowanie na dolocie czy jakoś tak (ogólnie że turbina kompletnie nie ma ciśnienia), podmieniony został elektrozawór regulacji turbo (ten czarny z dwiema wypustkami) i nadal to samo, sprawdzone cięgna na turbinie itp i nic nowego.Najprawdopodobniej turbina do wymiany. Nie wiadomo czy ktoś jej po prostu nie...
Najprostsze rozwiązanie dla uzyskania stabilnego nadciśnienia na poziomie 10kPa to zbiornik buforowy o pojemności np. 10L zasilany powietrzem z ustalonym nadciśnieniem np. 100-200kPa przez elektrozawór sterowany impulsowo i kalibrowany dławik, czujnik ciśnienia w zbiorniku i regulowany dławik na wylocie do głowicy. Do tego sterownik sterujący zaworem...
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
w reduktorze prins nie ma śruby do spuszczania zanieczyszczeń, poza tym, nie wszystkie zanieczyszczenia mają stan ciekły należy wybudować reduktor (zacisnąć przewody wodne, poodpinać wtyczki z czujnika tem. i elektrozaworu, ściągnąć wąż gazowy, jeżeli elektrozawór jest wkręcony w obudowę reduktora, to odkręcić miedź, jeżeli nakładany na trzpień, to...
Pewną wskazówkę odnalazłem na forum tunerów. Ujemny kąt wyprzedzenia zapłonu jest skutkiem niepoprawnie działającej regulacji biegu jałowego, wynikającego głównie z zasysania lewego powietrza, źle pracującej przepustnicy (elektrycznej), lub sygnałów z czujników. No tak, z informacji producentów ECU wynika, że w celu uzyskania płynnego biegu jałowego...
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Witam, potrzebuję więcej informacji o kodzie błędu jak w temacie, wiem ze chodzi o regulacje ciśnienia paliwa (silnik po odpaleniu pracuje nierównomiernie i spalanie metaliczne, stukowe) chciałbym tylko dowiedzieć się który dokładnie zawór jest odpowiedzialny, gdzie on się znajduje. Na górnej części pompy paliwa są dwa elektrozawory a pod spodem jeden...
Regulację wysokości można zrobić za pomocą tzw. balonety - wewnętrznego balonu, do którego można wpompowywać powietrze, żeby zwiększyć ciśnienie gazu nośnego, a tym samym zwiększyć jego gęstość. Wtedy sterowiec będzie obniżał swój lot. Po wypuszczeniu powietrza gaz nośny będzie z powrotem się rozszerzał, więc sterowiec poleci do góry. Potrzebne do tego...
Widziałem ten temat, ale korekty czasu wtrysków to jednak miał lekko w "kosmos", no i filtr od LPG mu rozdęło. O ile pamiętam to on to LPG przepompowywał zwykłą pompą do benzyny (elektryczną, zewnętrzną, albo nawet dwoma połączonymi szeregowo). W DLMie przełączanie też odbywa się za pomocą 2 elektrozaworów (a w sumie 1-go dwudrożnego) plus jeden do...
witam Rozwiązanie: pływak pełni rolę czujnika poziomu, pływak połączony jest poprzez dzwignię z krańcówką (stykiem ) gdy poziom jest po niżej wartości zadanej styk jest rozwarty i elektrozawór na wyjściu ze zbiornika jest zamknięty, gdy poziom przekroczy wartość zadaną krańcówka poprzez dzwignię zostanie uaktywniona zawór zostanie otwarty. Jest to regulacja...
Golf V 1.9TDI 105KM BLS 2007r 330k km. Od kilku dni, gdy jest zimny to po przejechaniu przeważnie ~2 km zaczyna migać kontrolka od świec, no i dwa razy zapalił się także check(ogólnie pierwszy raz check od 40 tys km) - ma muła. Raz checka skasowałem testerem, a drugi raz sam zgasł po kilkudziesięciu km. Problem zdarza się załóżmy 8 na 10 razy, gdy jedzie...
Opis do schematu: ENZ17DTJA Silnik Z17DTJ, DECE1 ENZ17DTRA Silnik Z17DTR, DECE1 Elementy składowe A84 Moduł sterujący silnika L2C Wtryskiwacz, cylinder 3 A111 Element nastawczy przepustnicy L2D Wtryskiwacz, cylinder 4 B175 Czujnik ciśnienia spalin Y142 Zawór elektromagnet. regulacji ciśnienia doładowania B176 Czujnik - ciśnienie szyny paliwowej Y145...
sprawdzić wtyczkę i przewody dochodzące do elektrozaworu N18 od sterowania zaworem EGR czyli recyrkulacją spalin, identycznie z elektrozaworem N75 regulacji ciśnienia doładowania - sprawdzić kostkę i przewody bo albo jest przerwa w dopływie prądu albo zwarcie na przewodzie masowym, tak wygląda N18 http://images23.fotosik.pl/195/cb2ccbcb0...
regulacja elektrozawór regulacja ciśnienia elektrozawór ciśnienia turbo
sterownik dotyku zafira klimatyzacja ctcss radmor
canon ir2520 matryca telewizor dziwne kolory
Jak ustawić histerezę w pompie ciepła Nulite NL-BKDX30-95II? Błąd 6L w kotle Buderus GB 162 80/100 – Analiza i Rozwiązanie