I najprawdopodobniej MAP też ubity bo takiego nadciśnienia raczej nie wytrzymał
Masz instalacje z komputerkiem, który sam przełancza benzyna/ gaz. Pozdrawiam
Temat co prawda stary, a jako że mam tak samo, to zapytam czy znaleziono rozwiązanie i co było powodem? Z góry dzięki.Pozdrawiam
Zrób przyuczenie clipem
nikt nie jest w stanie mi pomóc ....cisnienie w cylindrach ok mechanik nie potrafił zdiagnozowac usterki CZY KTOŚ Z WAS MIAŁ PODOBNY PROBLEM W SAFRANE ALBO ESPACE?POMOCY
W Espace silnik 2.0 16V F4R 701 . Po odkręceniu plastikowego kolektora ,okazało sie że oberwane jest mocowanie od przepustnicy .!Przepustnica trzymała się w obudowie filtra i kolektora !To w moim przypadku na wysokich obrotach (brak obrotomierza w espace) powodowało rzegot ! http://obrazki.elektroda.pl/2483409900_1...
Czy dasz radę z problemem opisanym wcześniej na forum. System renix MPI w renault espace 2,2 (bez LPG). Falowanie obrotów biegu jałowego po zejściu z wysokich obrotów, poza tym wszystko jest ok. Czasami potrafi zgasnąć. Co może być przyczyną?
z nawiewów nie leci nic Czyli wentylator nawiewu pomimo ustawienia na max, lub na wysokie obroty nie pracuje ? Jeśli tak, to problem leży (w sumie to wisi) pod samochodem, albo sam silnik wentylatora, albo jeden z dwóch elektronicznych regulatorów jego obrotów
Witam serdecznie. Może ktoś mi pomoże? Mam problem z moim Espace 2.2 DCI 2003. Autko zakupiłem 2 lata temu i w zeszłym roku złapał na panewce. Zrobiłem szlif, głowice, zregenerowałem Turbo - Wydałem dużo kasy ale autko miało jeździć jak marzenie. Od czasu odbioru auta z serwisu mam same problemy. Generalnie cały czas ten sam problem. Mechanik, który...
Podłączę się pod temat, bo mam podobny problem ale przy espace IV 2.0T. Wolne obroty wskakują na 2,5-3,0 tys, nie ma ciągu. Początkowo wyskakiwał błąd ESP/ABS/SERVICE + falowały wolne obroty. Na samym końcu wyskoczył błąd (taki zygzaczek, jak odczyt EKG) i zaczęły się skoki + wycie silnika. Elektryk usunął usterkę ABS (podobno był walnięty czujnik),...
jeżeli pompa będzie przestawiona to nie będzie wytwarzać wysokiego ciśnienia ?? Tu nie chodzi o pompę.W błędach pewnie będzie brak synchronizacji.Masz przestawiony wał o jeden obrót.
A konkretnie które masz na myśli ? Przy spadku obrotów korekta RCO zaczyna być coraz bardziej ujemna, korekta dawki na wolnych obrotach około 400, uwagę zwraca słaba dynamika reakcji sondy lambda. Mogę wkleić printscreen z podstawowymi parametrami.
Jakie powinno być ciśnienie? Na biegu jałowym ma 300 MB. W momencie kiedy zapala się stop i silnik gaśnie jest 2mb. Dodam że silnik gaśnie tylko z wysokich obrotów i jak jest rozgrzany. Na biegu jałowym może chodzić godzinami. Jutro sprawdzę jakie osiąga maksymalne ciśnienie.
Bo na ciepłym jest lepsze sprężanie o 10 według twoich pomiarów. To jakieś 30 %. A lepsze ciśnienie to szybszy zapłon bo mocniej sprężone powietrze ma większą temperaturę. Po puszczaniu dyma przy próbę rozruchu można twierdzić, że te zaplony są za słabe aby obrócić wal. Jak jest rozgrzany to wystarczy jeden obrót do zapłonu bo ciśnienie jest większe...
Ba, system common rail trzymałem w rękach, bo właśnie skończyłem kapitalny remont oprzyrządowania w Espace 2.2dci, a tam przy wymianie turbo musisz wyjąć całą listwe (zasobnik paliwa), bo pod nią jest ostatnia śruba. Nawet kupiłem go z uszkodzonym systemem common rail, jeden wtrysk przelewał za dużo i spadało ciśienie na listwie poniżej minimum jak...
Odpowiadam na temat ładowania, ponieważ znalazłem włąściwą usterkę. Następna próba pomiarów napięcia akumulatora potwierdziła lekkie przekroczenie naięcia na wysokich obrotach, natomiast w trakcie nagłego przyśpieszania występował chwilowy spadeknapięcia, a następnie znaczne chwiloweprzekroczenie napięcia. Po demontażu okazało się że pierścienie wymagają...
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
Usterkę znalazłem w zasadzie przypadkiem. Winny był alternator i jego całkowicie zużyte szczotki. W trakcie schodzenia z wysokich obrotów dochodziło do chwilowego zaniku napięcia ładowania, a następnie znacznego przekroczenia napięcia ładowania, a w konsekwencji do nierównomiernego obciążenia silnika. Po naprawie alternatora falowanie obrotów jest minimalne,...
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
z turbo na obrotach dochodzi do 1.05 bara a i dodam ze odpialem rano kostke na listwie od czujnika cisnienia paliwa i byl jak by zalany czyms nie pokazuje bledu na kompie i nie wiem czy wymieniac chwilowo nie mam jak sprawdzic a jurro umowiony jestem z kolejnym majstrem moze cos ogarnie bo narazie przypal
Czarna magia. Coś jest nie tak, pytanie: co? Dla ścisłości w moim przypadku jest mowa o samochodzie Skoda Felicia. Jak już wspominałem na benzynie wszystko jest ok (napięcie "faluje" w przedziale 0-1V). Na gazie - nie. Idąc dalej ciągle zastanawia mnie jaki to jest typ sondy, ale z informacji które znalazłem wynika, że jest to sonda cyrkonowa, czyli...
Witam wszystkich forumowiczów, wczoraj udałem się w trasę, no i ups, pierwsze 200 km w porzo, spalanie, przyśpieszenia ok, ale potem, zaczął wariować, silnik dostał jakiś dziwnych konwulsji, na dużych obrotach niema drgawek, za to po uruchomieniu trzęsie całym autem, ruszam dalej to samo, na niskich obrotach trzęsie i szarpie, na wysokich odpuszcza,...
Witam! Auto jeździ i klient się nie zgłasza, sprawuje sie dobrze Zauważyłem że prawie wszystkie "espasy III" które miałem to wiecznie mają problemy z poduszkami, ale to tak na marginesie... Tutaj niestety klient nie chciał inwestować (wszyscy chcą aby tylko jeździło...) Oprócz usterki sterowania silnikiem krokowym, była ciekawa usterka związana z sondą...
Witam, Mam problem z moim Espace 1.9DCI F9Q 115KM. Auto, co najlepiej widać np na 3 biegu począwszy od obrotów poniżej tysiąca, rozpędza się tragicznie powoli, turbina nie dmucha. Podczas tego potrafi lekko poszarpywać (poszarpywanie zdarza się też podczas spokojnej jazdy na trasie ze stałą prędkością obrotową). Dopiero w okolicach 2000 obrotów jest...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
Termostat był wymieniony cały (nie tylko sama wkładka). Działa więc dobrze choć jak już pisałem w innym temacie mam też problemy zimą ze złapaniem temperatury (ogrzewanie jest do bani w tym aucie i nie wiem jak je polepszyć + parują mi szyby ale to już inna historia), na trasie raz mi spalił 7,7l/100km. generalnie dużych tras nie robię ale i tak latem...
Pewnie tranzystory mocy w module sterowania obrotami poszły i mają zwarcie.
Problem następujący, po dodaniu raz wkręca się na obroty ładnie a drugi i trzeci raz męczy się strasznie, praktycznie nie można ujechać autem. Niekiedy czuć że przerywa na 1 i 2 biegu, wtedy wystarczy wdusić i puścić gaz 2-3 razy i czasami pomoże czasami nie. Na postoju tak samo, czasami kopci na czarno i nawet słychać jakby delikatnie strzelił w tłumik....
Okazało się, że kielicha z lewej strony wcale nie było. Widocznie nie zauważyłem przy składaniu. Przelozylem kielich ze starej skrzyni razem z zabezpieczeniem. Wszystko gra, espace lata jak nowy. Jeśli ktoś kiedyś będzie się zastanawiał nad przekladka skrzyni o inmym oznaczeniu to polecam pk6018 z laguny. Pasuje idealnie i jeździ dużo lepiej. Na jedynce...
Panowie, calkowicie inaczej to trzeba bylo ugryźć, w tym silniku jest wtrysk typu RENIX i potrzebny jest emulator. W zwłokach starej instalacji był taki emulator Protec Digital PD-21r i podłączyłem go w następujący sposób: Zielony pod elektrozawory, czarny masa i czerwony pod przewód sterujący wtryskami z ECU benzyny. Teraz samochód czasem da sie zmusic...
Witam .problem polega na tym iż po wymianie akumulatora na nowy samochód na biegu jałowym ma dużo wyższe obroty niż przed zarówno na benzynie i na gazie, jest to Espace 2.0 8v 1998r, co może być tego przyczyną, z góry dziękuje za pomoc.
Z plaka rano odpalił własnie. Z ciężkim trudem ale odpalił. Pojawiły się wtedy dodatkowe błedy awarii dpf i esp. Pokasowałem przeleciałem na wysokich obrotach i nawet check zgasł. Jak był ciepły to odpalał. Po kilku godzinnym postoju już nie odpalił. Jutro rano sprawdzę czy widzi ciśnienie przy kręceniu....
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Witam, projektuję sterownik do silnika AC sterowany przez WiFi w oparciu o moduł ESP8266 12E. Silnik ma obroty lewo/prawo. Elementami wykonawczymi są przekaźniki. W momencie podłączenia sterownika do zasilania oba przekaźniki włączają się na moment, co powoduje, że silnik chce równocześnie pracować w obu kierunkach i przez tę chwilę znacznie się nagrzewa....
Witam Parę dni temu kupiłem ładną fokę MKII 2.0 TDCI. Auto miało FAPA, ale został on usunięty przez poprzedniego właściciela w V-Tech w Krakowie. Auto ma dodatkowo niefabryczny IC (pochodzi chyba od Mitsubishi GT) oraz chipa na 160ps. Ford jest mega żwawy, kiluje wiele aut, ale mam już z nim problemy. Dymi mi na czarno przy obrotach tak 3 tys+ podczas...
Witam ,mam pytanko do znawców tematu.w VW passacie 2002 rp silnik 1,9 tdi AWX 130 k padły mi pompowtyskiwacze o końcówce AL ,z uwagi na to iż w okolicy mojego miejsca zamieszkania nie mogłem kupić używek z tymi końcówkami mój mechanik ustalił że mogę zamontować pompowtryski z innymi końcówkami tj AA,AN,AR i BN które pasują do silnków AWX,więc tym tropem...
No cóż, te systemy z ABS włącznie oczywiście są pomocne ale... Na suchej i równej nawierzchni i zwykle tylko wtedy działają jak trzeba. To nie do końca tak. Ja zawsze wyłączam systemy trakcji,jedno auto wręcz z nich wyczyściłem do zera bo mi przeszkadzają,ale muszę tutaj stanąć w ich obronie. Zacznę od ABS-u .On jest zaprojektowany głównie do tego...
ups zapedziłem sie... myślałem o CDIku. Co do chłodzenia turbiny to ona nie ma chłodnicy i nie jest chłodzona przez chłodnice bezpośrednio. Turbina podczas długiej jazdy nagrzewa sie znaczaco bo silnik stale pracuje na wysokich obrotach. Po natychmiastowym zatrzymaniu silnika po długiej trasie turbina robi sie "czerwona". Pompa oleju nie pracuje i olej...
Witam! Proszę was o pomoc! Od jakiegoś czasu mam problemy z moją A8 gaśnie na wolnych obrotach i to coraz częściej . Auto ma instalację LPG ale problem jest też na benzynie. Po podłączeniu VAGA pokazuje takie błędy: trzy dni temu: silnik: 16684Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16692Brak zapłonu cylinder...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Witam wszystkich, jestem tu nowy, także z góry sorry za ewentualne faux pas ;) Posiadam Renault Laguna 3 1.6 16V z 2009roku z LPG BRC. Auto ostatnio doprowadza mnie do szaleństwa. Jak w temacie ...bardzo często, a ostatnio nawet 5-6x na trasie 90km auto nagle wchodzi w tryb awaryjny. Tryb awaryjny, czyli: max 2 tys obrotów przy pedale do podłogi, na...
Witam, Mam Forda Focus'a MK2 z 2005 roku z silnikiem 1.4 16V Benzyna / Gaz. Po zakupie samochodu (dwa miesiące temu) postanowiłem pozbyć się osadu z silnika ktoś go mył i został syf osad po chemii tzn. był chyba źle spłukany. Umyłem ARKĄ i zwykłym psikaczem jak do kwiatów spłukiwałem, po wykonaniu wszystkiego wziąłem dmuchawę do liści i osuszyłem dokładnie...
Skasowałem wszystkie błędy i Przejechałem się, jedzie normalnie, turbo działa, ale w komputerze teraz zostają takie błędy https://obrazki.elektroda.pl/3581573900_... https://obrazki.elektroda.pl/4366484000_... https://obrazki.elektroda.pl/9492443700_... I takie odczyty https://obrazki.elektroda.pl/1640753300_...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
witam mercedes s W220 3.2 CDI 2001r auto wisi na jednym biegu, prawdopodobnie na pierwszym i nie chce przelaczyc na wyzsze obroty kreca sie do ok 3tys i dalej nie chca auto nie reaguje na wciskaniu S/W przy lewarku biegow tak samo jak nie reaguje na ruch galka lewo prawo, caly czas pokazuje D bieg wsteczny dziala silnik dziwnie drga przy okolo 1500obr...
mam prośbę o rozkodowanie takiego VIN-u VF3PNCFB488524424 Proszę; Charakterystyki pojazdu Model 107 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12393 UT 1 0692 Data Początku Gwarancji 30.10.2010 NRE(homologacja) e11*2001/116*0237*08 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 107 TYP NADWOZIA...
Witam serdecznie mam problem z moim Audi a mianowicie z pompa wtryskowawa , a wiec tak padła mi pompa wiec kupilem druga po regeneracji zalozylem odpowietrzylem auto pali czy cieple czy zimne kat wtrysku mam na -1 i jest taki problem jak jade na 3 lub 4 biegu i gaz w podłogę to przy 2tys. Obrotow zaczyna szarpac przerywac i dymić i zapala sie ESP komputer...
Witam, Po wczorajszym CLIPie Lala odpalała się raz w jednym trybie awaryjnym (tym, gdzie wysokie obroty dawały się jeszcze zwiększyć, a jej komputer pokładowy mówił: Injection system faulty bez wywalania błędu na pomarańczowo), raz w drugim (tym, gdzie obroty sa "stałe" 2200 i jakby lekko falujące, a jej komputer pokazuje Injection fault plus ESP fault...
Witajcie użytkownicy. Na wielu forach udzielam pomocy i w końcu jej sam potrzebuje. A, że jest to szanujący się portal to go wybrałem jako kopalnie wiedzy. Mam na imię Krzysiek i postaram się zgrabnie przedstawić Wam problem jaki dotknął moją matkę(najemcę), która już na tym świecie wiele przeżyła i załamuje się z tego też oto powodu. Nie będę owijał...
Poszukuję wszelkich informacji o liczniku Audi A2 http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom... Ogólny opis pinów licznika FIS Audi (jeszcze nie wiem na ile jest zgodność z tym na foto) → Multiple connector, blue, 26-pin 1 - not used 2 - Buzzer actuation 3 - Terminal 15 4 - Terminal 15 5 - not used 6 - Terminal 61 7...
espace obroty obroty espace wysokie spalanie wysokie obroty
lumia wykrzyknik przesuwanie tekstu schemat hondy accord
Objętość rdzenia ferrytowego ETD59, PQ50, E65 do 1000W 100kHz – dobór i przykłady Skoda Fabia: Kod błędu 8200 - Problemy z magistralą CAN