Panowie zauważcie że te obroty się blokują.
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Poczytaj na forum na temat silników krokowych które regulują kąt przepustnicy na niskich obrotach - na elektrodzie jest tego mnóstwo. pozdrawiam
Przyczyną była gruszka. Po którymś samoczynnym zgaśnięciu wziął i mnie podku...ł. Otworzyłem maskę a gruszka niczym płaszczka. Wyrzuciłem ją a w jej miejsce dałem rurkę gumową. Teraz chodzi jak z nut. Gdyby siadała elektryka to by nie gasł, co najwyżej nie pozwoliłby się wprowadzić na obroty.
Więc nie czyta obrotów.
Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
Sprawdziłem alt. na stole, podczas zwiększaniu obrotów żarówka gaśnie, ale napięcie na aku nie wzrasta, wręcz przeciwnie jak by spadało, Napęd to wkrętarka 2000 obr. za niskie obroty ?
jeżeli pompa będzie przestawiona to nie będzie wytwarzać wysokiego ciśnienia ?? Tu nie chodzi o pompę.W błędach pewnie będzie brak synchronizacji.Masz przestawiony wał o jeden obrót.
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Czemu pojawia sie ten błąd, silnik pali ale nie chce lub ciezko wkreca na obroty się.
Czy np. Dziura w gumie od turbo może taki syf robić? Tak, może się tak zdarzyć. Odczytaj błędy z komputera silnika i gazu.
Jak uwalony driver za pewne poprzez ''kombinowanie''' to albo naprawa albo ustwić krokowca na ciepłym silniku na ''dobre'' obroty.
Widzę że tylko T5 się interesuje tematem ale żeby pomóc to już nie.
Może to jest czujnik obrotów wału korbowego?
I najprawdopodobniej MAP też ubity bo takiego nadciśnienia raczej nie wytrzymał
Przemo, spotkałeś się z problemem wolnych obrotów w 2,2 dci? W Espace podczas zmiany biegów obroty spadają bardzo powoli. Daje to efekt jakby dodawania gazu. Na postoju podczas wciśnięcia pedału przyspieszenia i puszczenia obroty spadają bardzo anemicznie.
Zrób 1 obrót wału to się ustawi.
W tym modelu by nie łapał niepotrzebnych błędów najlepiej uciąć 15. To załatwia sprawę, można jeszcze zablokować czujnik obrotów wału korbowego.
Witam. Z cyklu "Francuz niewdzięczna gadzina".. Po uruchomieniu auto wchodzi na obroty tak jakby miał być Fuel Inection faulty ( posiadacze Espace znają ten typ obrotów) po czym schodzi z obrotów. I tak sytuacja się powtarza cały czas, aż go wyłączę. Nie ruszyłem nim nigdzie, bo nie było potrzeby. Na wyswietlaczu brak jakichkolwiek komunikatów. Jako...
Witam mam problem z moją renią po wymianie uszczelek pod głowicą okazało się że falują obroty mechanik stwierdził że to silniczek krokowy dzisiaj zakupiłem na allegro używkę po zamontowaniu na zimnym silniku obroty spadają do zera.Mam pytanie czy po zamontowaniu trzeba silniczek wyregulować czy czy zresetować jakoś ustawienia na kompie czy jest jakiś...
Okazało się że moduł jest dobry a to napięcie na świecach to napięcie pomiarowe, bo wszystkie świece spalone. Mam taki dziwny problemdwa razy siadły już diody w tym altku, a teraz poleciał regulator napięcie po odpaleniu 12.40 do 13.30 wzrasta dopiero na obrotach
Myślałem o tym oczywiście, ale widzi obroty przy rozruchu ok 260.
Podłączałeś pod komputer? Jak widzi obroty wału, jakie błędy?
Pozostało sprawdzić silnik dmuchawy. Jak sprawdzałeś opornice skoro tam nie ma oporników tylko elektronika, to jest sterownik obrotów?
wtryski testowałem menzurkami wszystkie równo, zachowują się normalnie, sprawdzałem każdy pin od ecu - do wtrysków, zaworów czujników, wszystko ok. Paliwo podawane z boku. Faktycznie dobrym pomysłem może być zawór regulujący na pompie, spróbuję gdzieś zalatwić na podmiankę i będę raportował dalej, czy np od trafica II 1,9 podejdzie bo z tego co pamiętam...
Witam wszystkich.Poratujcie schematem elektryki do Renault Espace III 2.0 16V bo zdobyłem orginalny wyświetlacz obrotów i chciałbym go zamontować. Dodaję że posiadam książkę "Reparaturanleitung Renault Espace III" lecz występują w niej tylko schematy ogólne bez wyposażenia dodatkowego.
Temat co prawda stary, a jako że mam tak samo, to zapytam czy znaleziono rozwiązanie i co było powodem? Z góry dzięki.Pozdrawiam
Nie tylko alternator. Popatrz dobrze jak masz Clipa w parametry w czasie rozruchu. Pewnie nawet obrotów wału nie zobaczy.
Niestety nie mam komputerka i przełanczam rencznie przyciskiem.Pozdrawiam.
Z walu z obrotami zawsze idzie na napinacz. Zasada nr. 1
Zrób przyuczenie clipem
z nawiewów nie leci nic Czyli wentylator nawiewu pomimo ustawienia na max, lub na wysokie obroty nie pracuje ? Jeśli tak, to problem leży (w sumie to wisi) pod samochodem, albo sam silnik wentylatora, albo jeden z dwóch elektronicznych regulatorów jego obrotów
Witajcie:) Jak wyżej wymieniona renówka po dłuższej pracy na wolnych obrotach wpada w falowanie obrotów. Dodam że jest to na benzynie i na LPG. Czy może to być spowodowane błędnym sterowaniem silnika krokowego i co może powodować zakłucenia w jego sterowaniu. Reno espace 2.2 107 km , 1994-rok.
Ten nietypowy problem wcale ni jest taki nietypowy jak Ci sie wydaje. Czy po wymianie skrzynki ktos przekonfigurowal sterownik wtrysku na prace,ze skrzynia manualna? Oczywiscie wtedy trzeba usunac instalacje od ASB i jej sterownika.
Witam. Nie mniej niż 9,5 atm.
Pewnie tranzystory mocy w module sterowania obrotami poszły i mają zwarcie.
Wyłącznik wstrząsowy odcinający pompę paliwa.Poszukaj gdzie jest i naciśnij. Nie ma . co ciekawe komputer nie pokazuje obrotów silnika mimo, że rozrusznik kręci. To poszukaj dlaczego nie widzi obrotów - czujnik , kabelek itp....
POmierz napięcie tylko na alternatorze na obrotach ok 2000obr/min . Jeśli nadal napięcie będzie niskie alternator do wymiany.
SKoro pali z plaka i zawsze widzi obroty jedne i drugie to mas z problem z paliwem.
Zdecydowałem sie na rozebranie zaworu regulacyjnego powietrza biegu jałowego (mylnie nazywanym silnikiem krokowym). Mechanicznie jest bez zarzutu. Elektrycznie - nie sprawdzałem , bo nie wiem jak. Żadnego mikrowyłącznika nie znalazłem. Do zaworu dochodzą trzy przewody, w tym jeden masowy. Wszystkie dochodzą do wirnika ułożyskowanego na nieruchomej osi...
Taka ma być temperatura , jajka można smażyć . Chyba ,że dasz na największe obroty nadmuchu , przestanie parzyć.
Sztuka zrobiona. Co dziwne podczas awarii nie zauważyłem żadnych istotnych odchyłek. Postanowiłem spróbować starej sztuczki z przepływką. Już samo odpięcie przepływki na wolnych obrotach zmieniło dźwięk pracy silnika. Używka i problem zniknął.
Ze spaniem na emeryturze to różnie , ale termic jest właśnie na niskich obrotach. Też jesteś ranny ptaszek.
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Witam co prawda to stary temat ale może ktoś jeszcze bedzie zainteresowany ja pokusiłem sie o wstawienie zamiennika sugerowanego przez jednego z kolegów w poprzednich postach oraz ze strony rosyjskiej czyli TDA2004 i moge z czystym sumieniem powiedzieć że komputer silnika ESPACE ożył coprawda nie moge go utrzymać na wolnych obrotach ale to zapewne bedzie...
Koło zmiennych faz wygląda na nowe, wymieniane nie tak dawno. Obroty pokazuje w miarę dobrze, więc czujnik wału raczej odpada, czujnika wałka nie mogę namierzyć - jest w ogóle?
Mój Espace potrafi obniżyć napięcie do 10.1 V jak włączę dmuchawe na max obroty. To jest dopiero inteligentne auto.
Jeśli zawór powietrza jest w porządku, to może być problem z: 1. Czujnikiem temperatury (obok termostatu, ten położony bardziej od wewnątrz i niżej - ten u góry to od wskaźnika temperatury na desce). Można sprawdzić omomierzem, ktoś na tym forum podawał pdf-a z danymi. 2. Uszczelkami przy kolektorach dolotowych (silnik dostaje "lewe powietrze") - tak...
W Espace silnik 2.0 16V F4R 701 . Po odkręceniu plastikowego kolektora ,okazało sie że oberwane jest mocowanie od przepustnicy .!Przepustnica trzymała się w obudowie filtra i kolektora !To w moim przypadku na wysokich obrotach (brak obrotomierza w espace) powodowało rzegot ! http://obrazki.elektroda.pl/2483409900_1...
Usterka zasilania, czujnika obrotów wału, awaria sterownika, przełamana wiązka i wiele wiele innych.
Mogę pomoc przy falujacych obrotach, u mnie pomogła wymiana czujniki ciśnienia na listwie wtryskowej oraz wyczyszczenie EGR. Przestał kopcic a obroty są na reszcie stabilne. U mnie w espace 1.9 dci także dużo pali i brak mocy, stało się tp po dość ostrej jeździe i od roku szukam rozwiązania.
Temat rozwiązany!
P0600,"Szeregowe łącze komunikacyjne - usterka"
Okazało się, że kielicha z lewej strony wcale nie było. Widocznie nie zauważyłem przy składaniu. Przelozylem kielich ze starej skrzyni razem z zabezpieczeniem. Wszystko gra, espace lata jak nowy. Jeśli ktoś kiedyś będzie się zastanawiał nad przekladka skrzyni o inmym oznaczeniu to polecam pk6018 z laguny. Pasuje idealnie i jeździ dużo lepiej. Na jedynce...
Witam. A mówili nie rób tego:) Auto po sprawdzeniu pompy wtryskowej i ponownym złożeniu wszystkiego do kupy przestało trzymać wolne obroty. Wygląda na to że coś jest nie tak z rozrządem ( jest pasek górna częśc rozrządu jest ustawiony na znaki). Po odpięciu wałka rozrządu pali od strzała co jest dziwne. Błąd wyśiwetla df112 bodajże synchronizacja wałka...
Sprawdzałes czujnik położenia pedału gazu? Zresetuj ECU i podaj mu nowe parametry(bieg jałowy,1,2,3,4,5 i wyzsze obroty) powininen zakodowac i moze problem ustąpić.
nikt nie jest w stanie mi pomóc ....cisnienie w cylindrach ok mechanik nie potrafił zdiagnozowac usterki CZY KTOŚ Z WAS MIAŁ PODOBNY PROBLEM W SAFRANE ALBO ESPACE?POMOCY
Ustawcie rozrząd jak ma być. A po drugie clip podaje przecież o co chodzi z błędem prawda?
Witam.Jak wygląda narastanie ciśnienia paliwa względem obrotów?czy sterownik widzi obroty wału?jakieś błędy?czy za każdym razem słychać pracę blokady kierownicy?
Ja bym się zajął tymi skaczącymi obrotami .Dobij czujnik GMP do koła zamachowego. Jak będziesz miał obroty równe i ciśnienie paliwa prawidłowe to wtryski się zacierają.
Witam. Pacjent to espace iv 2004r 2.0 benzyna + Lpg. Uszkodzeniu uległ pasek klinowy przez zatartą sprężarke klimatyzacji. Po wymianie paska i sprężarki( gaz wypuszczony do powietrza) została nabita 1000gram. Klima nie odpala. Wcześniej było ok. Czujnik ciśnienia wskazania napięć: Nie włączona klima - 1,1 V Włączona sprężarka "na krótko" - 2,47 V Więc...
Witam .problem polega na tym iż po wymianie akumulatora na nowy samochód na biegu jałowym ma dużo wyższe obroty niż przed zarówno na benzynie i na gazie, jest to Espace 2.0 8v 1998r, co może być tego przyczyną, z góry dziękuje za pomoc.
Czy dasz radę z problemem opisanym wcześniej na forum. System renix MPI w renault espace 2,2 (bez LPG). Falowanie obrotów biegu jałowego po zejściu z wysokich obrotów, poza tym wszystko jest ok. Czasami potrafi zgasnąć. Co może być przyczyną?
A możesz rozwinąć temat - skąd pompa"wie" o szybkości pojazdu ? Napędzana paskiem, obroty pompy zależne od obrotów silnika. Czytałem szczątkowe informacje o tym że maglownica ma jakiś element regulujący/tłumiący - kostkę z okablowania.. Pozdr. J.
Podłączę się pod temat, bo mam podobny problem ale przy espace IV 2.0T. Wolne obroty wskakują na 2,5-3,0 tys, nie ma ciągu. Początkowo wyskakiwał błąd ESP/ABS/SERVICE + falowały wolne obroty. Na samym końcu wyskoczył błąd (taki zygzaczek, jak odczyt EKG) i zaczęły się skoki + wycie silnika. Elektryk usunął usterkę ABS (podobno był walnięty czujnik),...
Uszanowanie, dziękuję wszystkim za pomoc. Problem został rozwiązany podmianą wszystkich cewek na jeszcze jeden używany zestaw, tym razem sprawny jak widać. Błąd 2 sondy lambda jeszcze czasem wyskakuje na wolnych obrotach, warto by ją wymienić. Zapłon wypadał na różnych cylindrach, a jednak to były cewki.
Dzięki. Oglądałem już je pod katem wyglądu, lupą i nie wyglądają na uszkodzone mechanicznie. Ale pewnie lepiej sprawdzić dokładniej - miernikiem czy jest reakcja po podaniu światła? Czy dobrze rozumiem, że silnik odpowiedzialny za wciąganie płyty to M2 Loading motor + (taśmy/elemenyt G i I)? 1. str. 38, taśma G Q851 i Q852 2. str. 40 taśma J Q881 i...
Obroty , ciś paliwa, synchronizacja rozrządu przy kręceniu rozrusznikiem.To na początek.Przypisanie wtrysków niema wpływu na zapalanie.
Tak kierowcy i napinacze pasów, sensor air bag wymieniony dopisany vin i skonfigurowany, nie pisze jaki konkretnie, po teście kalkulatorów wywala napis znaleziono nieskonfigurowany kalkulator. Sprawdzałem i każdy sterownik skonfigurowany prócz tej blokady z którą się nie łączy. Co zauważyłem to synchronizacja wykonano wskakuje na sekundę odpinałem czujniki...
Ale jak to jest mozliwe ? Zanim zmienialem swiece auto normalnie palilo i elektyka byla okej a po ich wymianie nagle jakaś awaria Dodano po 4 świece odpaliły ale silnik przerywa powyżej 2 tysięcy obrotów
Witam serdecznie. Może ktoś mi pomoże? Mam problem z moim Espace 2.2 DCI 2003. Autko zakupiłem 2 lata temu i w zeszłym roku złapał na panewce. Zrobiłem szlif, głowice, zregenerowałem Turbo - Wydałem dużo kasy ale autko miało jeździć jak marzenie. Od czasu odbioru auta z serwisu mam same problemy. Generalnie cały czas ten sam problem. Mechanik, który...
Witam. W Espace 3 2000r 2.0 16v 140 km(f4r zmienne fazy rozrządu) wymieniłem silnik na 1.8 16 v (f4p bez zmiennych faz rozrządu). Samą przekładkę mam już za sobą. Auto odpala bez problemów ale silnik nie pracuje tak jak powinien( falują obroty,szarpie i gaśnie). Muszę podmienić lub zmodyfikować ecu (sirius 32n). Jaki będzie najprostszy sposób na rozwiązanie...
W tym silniku popularna jest usterka uszkodzonego czujnika stuków ale nie mam żadnych błędów związanych z tym. Czujnik kosztuje grosze i wymiana go zajela by mi max 2godziny. Miałem tydzień temu błąd zaworu zmiennej fazy i auto na wolnych obrotach szarpało, ale po ponownym odpaleniu silnika błąd nie wystąpił już.
No to jak? Wszyscy pompują i mało co się nadaje ... Idę w tłoki ;-) Powietrze jest, ciśnienie teoretycznie można nim sterować - nie wiem jak ze stabilnością. Regulator ciśnienia? Coś wymodzę. Namierzyłem drugi palnik buderusa i zabieram się za układ zamknięty. Teraz mogę na spokojnie - no i zimy nie widać. 60 litrów poszło w siedem dni. Mój Espace gazu...
Witam Koledzy... Mam takie pytanie - jakie są objawy walniętego alternatora??? Wczoraj awaria z rana - jak już pisałem - błędy obwodu ładowania, błędy układu poduszek, błędy układu hamulców plus choinka: SERVICE, ESP, P... A dodatkowo dławienie: najpierw przy 7000 obr, potem 5000 i na końcu 3000 tys obr. Odłączyłem aku od kompa na 18 godzin, poczyściłem...
Witam. Szukam informacji jaki prąd pobierają wspomniane odbiorniki w Espace. Jak włączę szybę napięcie spada z 14,2 V do 14 V. Po wyłączeniu szyby i włączeniu nadmuchu napięcie potrafi spaść do 11,5 V. Przy 800 obrotach silnika. Przy 1000 obrotów jest podobnie. Dostałem informacje od elektryka, że ten typ tak ma, bo wentylator żre prąd jak najęty. Szyba...
Witam. Mam Espace IV z 2002 r i czasami nie działają żadne kontrolki( ani nie widać ile km jadę na godz, nie swieci też zegarek, radio obroty itp.) natomiast mruga bardzo słabo na pomarańczowo kontrolka akumulatora, serwis, i parę innych. Auto chodzi normalnie światła świecą. proszę o jakąś informację coto może być
Witam, Espace III 97 r 8V benzyna/gaz Miałem problemy z instalacją gazową-strzelała. Okazało się, że zawory były powypalane. Obecnie silnik jest po kapitalnym remoncie. Wszystko jest ok, prócz tego, że na benzynie (!) na wolnym biegu 1,2 razy na pół minuty traci obroty, za chwilę nabiera prawidłowych. I tak przez cały czas. Nie mogę więc jeździć na...
silnik ma problemy z wejsciem na obroty,dopiero po kilku probach zaczyna wolno pracowac i po kilkunastu sekundach normalnie funkcjonuje wczesniej nie reaguje na pedal gazu!
Po wymianie przepływomierza nie wchodzi na obroty wyskakuje błąd 1806 i 1826 . Wiem że przepływomierz ma wpływ na przepustnice proszę o sugestie [/film]
Sprawny alternator ma od 13.8 V do 15V . WIęc przyjmując średnio 14v masz 350W . Znając życie zakupiłeś przetwornicę 500/350 . Czyli 350w ciągłej . 500W chwilowej . Powinno wytrzymać na obrotach biegu jałowego pod warunkiem że w samochodzie będą wyłączone wszystkie możliwe odbiorniki prądu . Przede Wszystkim układ wentylacji wnętrza - bo wentylatory...
Mam espace jak bedę miał chwilkę to sprawdzę jak jest z kontrolką oleju, choć koledze zacisnęło wał na wolnych obrotach w 2,2dci kontrolki żadnej nie widział, jak się okazało pompę oleju miał totalny szrot, wiem że kontrolka ładowania działa tylko przez chwilkę a potem już nie, sprawdzone w boju jak padł alternator gównoleo, zamieniony na zwykły bosch...
dioda MBRB2545CTG mosfet STB80NF03L-04 zmierz rezystor omomierzem - jak ma przejscie to przeżył. Dodano po 1 dioda typowa antyprzepieciowa - mosfet włącza zasilanie, przekażnik układ nawrotnika silnika prądu stalego - obroty prawo lewo (tak to 2 przeaźniki w jednej obudowie) Dodano po 2 Rezystor 5mOhm 1% obudowa 2817
Witam i pozdrawiam. Posiadam Renault Espace 2000r. produkcji, silnik 2.0 16v. Kilka dni temu wymieniłem akumulator, niby nic założyć i w drogę, ale okazał się mały problem, podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka "akumulator-stop" zawróciłem do domu ale zaczeły mi przygasać kontrolki i nawet nie pokazywało mi prędkości, a gdy się zatrzymałem na biegu...
Witam .Po długich zmaganiach z renią (w sensie napraw),wreszcie mogłem cieszyć się jazdą, dwa lata prawie służyła bez zarzutu i na gazie i na benzynie,do dziś.....,więc proszę o podpowiedz:co oznacza żółta lampka ze spiralą w renault espace 2 , 2,2 , 96 r. benz/gas sekwen.Gdy odpalam auto, gaśnie ta lampka,po chwili gdy pracuje na wolnych obrotach szybko...
Wymieniłem pompę wtryskowa i problem znikł! najprawdopodobnie puszczała gdzieś na wolnych a każdy mechanik twierdził ,że to nie możliwe ,ale fakt po zmianie pompy problemu nie ma już. Pozdrawiam Dodano po 2 a w woli ścisłości wrzuciłem pompę od espace
A konkretnie które masz na myśli ? Przy spadku obrotów korekta RCO zaczyna być coraz bardziej ujemna, korekta dawki na wolnych obrotach około 400, uwagę zwraca słaba dynamika reakcji sondy lambda. Mogę wkleić printscreen z podstawowymi parametrami.
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Witam kolegów mam problem w moim aucie, dokładnie chodzi o opornik nawiewu wymienilem juz dwa i właśnie spalił mi siętrzeci, nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, wentylator chodził przez ok 2 miesiące i pad. Jednak teraz zauważylem ze jest to chyba uzalezniomne od climatronika ponieważ gdy ustawialem obroty ręcznie było dobrze ale gdy wlaczylem...
Jakie powinno być ciśnienie? Na biegu jałowym ma 300 MB. W momencie kiedy zapala się stop i silnik gaśnie jest 2mb. Dodam że silnik gaśnie tylko z wysokich obrotów i jak jest rozgrzany. Na biegu jałowym może chodzić godzinami. Jutro sprawdzę jakie osiąga maksymalne ciśnienie.
mam 3 pozycje przełącznika -paliwo -gaz-paliwo gaz-zapalam na tym 3-cim na benzynie daję większe obroty i przełancza mi autmatycznie na gaz mysle ze pomapa paliwa dalej pracuje z paliwem tylko napewno musze zrobić ten układ kontrolny bo mnie to denerwuje ,ta niewiadoma
Jak dostał obrotów to i ciśnienie się zwiększyło. Daj to komuś kto się zna na tym bo ile można uszczelniacze wymieniać? Jak pochlapalo pasek rozrządu to też go powinieneś wymienić.
Nie wiem co to afr. Szczelina nominalna na świecy - powinna wystarczyć, ale to tylko moje zdanie.. I "gazowni".. Zauważyłem, że problem zaczyna się koło 2 tys. obrotów. Na benzynie zdarzają się sporadycznie takie akcje, sprawdzałem. Jadąc na Pb szarpnie czasem tylko. Na LPG nieustanny "ostrzał". Do sprawdzenia i wymiany kostki cewek, fajki cewek, cewki,...
Witam Szanownych Forumowiczów Posiadam Espace 2.2 DCI w którym musze wymienić głowicę. Znalazłem w sieci dwie różne techniki oraz momenty dokręcań w/w głowicy. Próbowałem kontaktować się z przedstawicielem serwisu Renault ale dowiedziałem się tylko ,że wymiana głowicy kosztuje 4 tyś zł. Bardzo proszę o podanie momentów oraz etapów dokręcań. To informacje...
Skoro ma sondę to ima dpf jak jego wypełnienie może jest zatkany,sprawdz jeszcze egr,wtrysk też do wymiany,w silniku wyszła korba z jakiego powodu,turbina się rozlecjała,i dostał szalonych obrotów jeżeli tak to wyjmuj wtryski bo końcówki napewno fioletowe i zaraz wypali dziurę w tłoku
Objawy podobne do padnięcia cewki. Sprawdz na wolnych obrotach na który cylinder nie pali odłaczając wtryskiwacze po kolei,tam gdzie nie ma reakcji tam prawdopodobnie padła cewka.NBie zakładaj chińszczyzny tylko valeo,beru.
Tam nie ma luźnego wężyka. Tez teraz myślę ze to jest od tych klap. Silnik pracuje głośno no jak zamknę to chodzi o wiele ciszej i równiej. Na starcie do 2200 obrotów nie ma mocy potem idzie jak złotko. Do osiągnięcia tych obrotów brak mu totalnie mocy. Co do kolektora to nie mam pojęcia bo się nie wiem gdzie jest napisany typ.
We wszystkich renówkach jest ten sam problem opornica tylko nikt nie pisze czemu się przepalają E tam opornik najbardziej się nagrzewa tak na 30-40% obrotów , wtedy jest mały przepływ. A pali się jak pasta wyschnie, wentylator zacznie pobierać nadmierny prąd z powodu zawalenia grafitem przedziałek, lub kostka opornicy się wypali i nie mam pewnego zasilania...
Chodzi o rocznik 1993. Pytanie-jak tam się ustawia potencjometr-czy na puszczonej przepustnicy tester ma pokazać 0 czy 128 czy inną wartość? I dalej-on ma skrzynię automatyczną.Czy po założeniu nowego potencjometru trzeba sterownik skrzyni przyuczać do niego? Ja mam Espace 2 2,8 6V z 1994r.Silnik nie może wejść na obroty powyżej 1200obr/min a wygląda...
espace obroty espace wysokie obroty obroty silnika renault espace
fujitsu amilo czarny ekran pomiar prądu pomiar pradu makro tabela przestawny
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Mercedes W213 200d – funkcje chropowatego podszybia, maskownica audio, czujniki, LED Schemat kostek radia Mazda CX-5 - szczegóły