Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Dobra problem rozwiazalem,zwarcie w przewodach egr zamykam post😁
Nawet z uszkodzonymi switchami zapłon włączy się dopiero po wciśnięciu przycisku ,,start,, ze sprawnymi już po wsunięciu karty do końca w czytnik Nie to żebym nie wierzył ale nieprawdę piszesz. Nie dalej jak 3 tygodnie temu przerabiałem temat. Z urwanym drugim stopniem nie załączysz zapłonu.
Uszanowanie, potrzebuję porady dotyczącej Renault Espace 4 motor 2.0T, przy przyspieszaniu pod obciążeniem przy około 2 - 3 tyś obrotów trzęsie silnikiem i wypada zapłon (miga również check). Komputer wskazał że tylko na 2 cylindrze, zawsze. Wymienione świece na nowe, cewki zamieniane miejscami, wtryski zamieniane miejscami, kompresja ok 11 na wszystkich...
Napisz co się dzieje. Nie odpala bo nie kręci czy kreci ale nie zapala. Zapłon się załącza? Jak.sie zachowują kontrolki o silnika oleju od immo? Sprawdź bezpieczniki? I przedewszystkim co było.robione że auto przestalo odpalac
Odłącz złącze elektryczne na korpusie pompy w zbiorniku, włącz zapłon i sprawdź czy wskaźnik pokaże pusty bak.
ponieważ wypada mi zapłon przy gwałtownym dodaniu gazu czego wcześniej nie było To wina wilgoci na cewkach, bądź ich samych uszkodzonych.
Witam . Mam takie auto na warsztacie. Ciągle załączony jest zapłon , stacyjkę wyeliminowałem bo działa i załącza kiedy trzeba i to co trzeba. Może ktoś miał taki przypadek i wie gdzie można najszybciej takie zwarcie do plusa zlokalizować.Dodam jeszcze że jak się przekręci zapłon to kontrolki świecą jaśniej z czego wynika że zwarło do jakiegoś miejsca...
Podobny efekt, czyli wzrost mocy i spadek zuzycia osiągnie się w kazdym silniku nie tylko zasilanym LPG. Zwiększenie wyprzedzenia zapłonu powoduje jednak zwiększenie obciążenia cieplnego silnika i zmianę toksyczności spalin. pewnie, że mozna o tym zapomnieć. przynajmniej do czasu kiedy cos się rozleci. Dodatkowo zmianiła się zapewne jego elastyczność...
Zapłon jest podzielony na 2 grupy.
nie widzialem nigdy Kolego zeby clip wlaczal zaplon, ale jak umiesz to zrobic to chetnie sie naucze Nie ma się czego uczyć . :D Sam to robi bez ingerencji operatora. :D Taka konstrukcja systemu stosowanego w LAGUNA II , VEL SATIS i ESPACE IV . Nie dam sobie ręki uciąć czy we wszystkich przypadkach, ale w tych które diagnozowałem i miały problem z uwierzytelnieniem...
Tak, problem został dawno rozwiązany. Wystąpiło ułamanie się przewodu zasilającego pod licznik, podpięcie licznika pod zapłon rozwiązało problem.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Bo na ciepłym jest lepsze sprężanie o 10 według twoich pomiarów. To jakieś 30 %. A lepsze ciśnienie to szybszy zapłon bo mocniej sprężone powietrze ma większą temperaturę. Po puszczaniu dyma przy próbę rozruchu można twierdzić, że te zaplony są za słabe aby obrócić wal. Jak jest rozgrzany to wystarczy jeden obrót do zapłonu bo ciśnienie jest większe...
Biały nie będzie przypadkiem + po stacyjce, niestety nie mam schematu więc dedukuję :)? Jeżeli dajesz na stałe +12 to tak jakbyś miał przekręconą stacyjkę na zapłon i dlatego nie możesz zamknąć drzwi. Wygląda jakby coś w stacyjce nie łączyło.
przy Reno alarm rozłącza zapłon możne baterie w pilocie
Silnik na obrotach biegu jałowego pracuje stabilnie.Zaczyna dusić się po nawet niewielkim dodaniu gazu. badania diagnostyczne wykryły usterkę czujnika obrotów wału korbowego na którą miały sie składać; 1 uszkodzony czujnik 2 uszkodzone połączenie elektryczne 3 uszkodzony kosz/odpowiednik koła zębatego/bo to przekładnia automatyczna Wymieniono dwukrotnie...
Sprawdź może najpierw rzeczy które są błahostką. Może po prostu zapchałeś gaźnik\wtrysk? Sprawdź czy nie przestawił ci się zapłon (mało prawdopodobne ale przy wibracjach możliwe).
Witajcie Pacjent to moje espace IV 2.0T z 2003roku. Samochód od czasu do czasu szarpie podczas przyśpieszania (raz wypadł zapłon na 4 cylindrze podczas takiego szarpania) Wykluczyłem już instalację gazową, gdyż gazu podciśnieniem nie puszcza. Wczoraj zostawiłem samochód na wolnych obrotach pracował chwile dobrze po czym przez chwile nie aby po chwili...
zapłon zaczął się załączać po podłączeniu sterownika blokującego kolumnę kierowniczą... sterownik jest od innego auta ( oryginalny jest uszkodzony mechaniczne. czy w tymże oto sterowniku leży przyczyna że zapłon się załącza po wyciągnięciu karty bądź odpinaniu czytnika??
Problem występował już kiedyś, jednak po jakimś czasie sam przechodził. Auto zgaszone pod dystrybutorem już nie odpala, ba, nie kreci rozrusznikiem, po przekręceniu kluczyka na zapłon nie włącza się pompa paliwa. Podstwy oczywiście okej, aku naładowany, stacyjka działa, wszystkie przekaźniki sprawne, rozrusznik na krótko kręci. Skrzynia biegów wystawia...
Gdyby to była karta to zapłon by się nie właczył . Aż sam poszedłem do Lagunki sprawdzić na pustej karcie bo miałem napisać, ze się mylisz :D Dokładnie, miganie to nieodebrana karta, świecenie ciągłe to brak dogadania się ECM i UCH.
Bezpiecznik sprawdziłem multimetrem wydaje się być dobry. Co do akumulatora to napięcie jest w granicach 12 V. co mnie zastanawia to rzecz następująca. poprzednie ako. które miałem wydawało się sprawne tz. silnik kręcił bez zarzutu, ale był problem z odhamowaniem postojowego hamula. Wymiana ako. usunęła problem. W tej chwili odhamowanie postojowego...
Podejrzewam, ze zamiana + z - nic nie da, ponieważ z kostki oryginalnej wychodzą dwa białe i jeden zielony, wiec wnioskuje, ze to nie powinno mieć znaczenia, ale mogę sie mylić Coś dziwne masz te kolory :shocked!: Podejrzewam że jeden z " białych" to wyblakły żółty a " zielony " to wyblakły czarny . Tak jak juz wcześniej pisano na A ma być zasilanie...
W espasie są też bezpieczniki po prawej i lewej stronie kokpitu od góry!!!!!! Po prawej nieistotne do odpalenia bezpieczniki. Natomiast jest tam sterownik klimatyzacji. Do odpalenia czy pozycji zapłon potrzebne są sparowane: karta,UCH,Blokada kierownicy, karta i ECU oraz sprawny czytnik karty,oczywiście wpięte w instalację. Do sprawdzenia bezpieczniki...
Szukam pomysłu jak uruchomić radio w samochodzie. Kupiłem auto w Niemczech i z pośpiechu nie zapytałem poprzedniego właściciela o "code",radio to Blaupunkt Madeira typ RSR-85.Z tego co się orientuje to chyba było fabrycznie montowane w Renault mój to Espace rok95.Mruga czerwona dioda na postoju;kiedy uruchamiam zapłon to zapala się podświetlanie klawiszy...
Witam Wczoraj zamontowałem ( w profesjonalnym serwisie ) CB w aucie jak wyżej. Trochę kłopotu było z zamontowaniem anteny - w końcu kazałem zrobić otwór w masce silnika ( jedyny stalowy element poszucia karoseri ) Instalator uprzedził mnie że silnik w czasie pracy trochę zakłóca odbiór, ale po właczeniu filtra stuki się minimalizowały. Więc ustalilismy...
Dzięki że próbujesz pomóc, z tym pedałem przyspieszenia to aż się boję co wyjdzie, bo jutro postaram się podmienić, dopiero się kapnąłem jak zrobiłem zapis parametrów, ale nie ciekawie to wygląda obym się mylił :|, mianowicie jak bawie się pedałem w pozycji zapłon to wszystko jest jak najbardziej ok, a jak zapalę auto to dopiero wychodzą jakieś cyrki,...
Problem polega na tym,ze sonda generuje cały czas sygnały bogatej mieszanki-napięcie na niej około 0,931V ( widziane przez sterownik).Samochód przy nagłym naciśnięciu gazu wogóle sie nie zbiera,i z dolotu słychac odgłos jakby zapłon stał w miejscu,albo polonez na gaźniku z uszkodzona pompką przyśpieszenia.Błędów w pamieci brak,ECT i MAP-prawidłowo....
Sprawdź chociaż wzrokowo stan przewodów do sondy.Odłącz wtyczkę przy sądzie i sprawdź na lini sygnałowej jakie napięcie podaje ecu.Powinno być około 0.41-0.46v.przy włączonym zapłonie.
Witam ! Nie mogę znaleźć instrukcji montażu i instrukcji obsługi ww alarmu po polsku ? Ma ktoś z Was. Znalazłem link do jakiejś firmy z Gdańska ale strona nie działa . Tak w ogóle to mam problem w Renault Espace - nie mogę odpalić . mam : -kluczyk i tam w głowce płytka i dioda + dioda LED , dwie baterie płaskie , - dodatkowo pilot z dwoma przyciskami...
Część czy udało się rozwiązać problem z Espace bo mam taki sam problem ????
czegoś nie podłączył czegoś nie dopią albo coś ruszył Bardzo możliwe i efektem jest DF036 w ABSie czyli brak dialogu z ECM bo ten nie wstaje po zapłonie
Zaplon sie robi do diagmostyki.
Jestes bezczelny: A Ty natomiast znowu brednie od czapy wypisujesz, nie wiadomo po co. Co ma AFR na gazie, do szarpania na benzynie? Czemu sterownik nie rejestruje błędów wypadania zapłonu/ubogiej mieszanki? Przyczyna gdzieś jest, tyle tylko ze trzeba umieć i mieć czym ją znaleźć. Więc bądź uprzejmy nie doradzać tu więcej.
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Sprawdź odporność wtryskiwaczy paliwa. Ostatnio mailem wypadnie zapłonu na różnych cylindrach w takim aucie I okazało się że dwa wtryskiwacze miały za niska oporność .
Witam koledzy potrzebuje rady jak ominac blokade zaplonu na biegu poniewaz ulegla ona zepsuciu i chcialbym sie jej calkiem pozbyc .
genek1000 napisał: Jeśli faktycznie po włożeniu karty to jest to normalne To nie jest normalne. Co nie jest normalne ? 6A poboru po włączeniu zapłonu ? Same lampki wnętrza 6x5W + 2x10W = 50W /12v =4.1A Nawiewy od 5 do 30A Komputer wtrysku lekko 3 A UCH 0.5 A Hamulec postojowy ok 0.5A Sam licznik ok. 1.5A itd...........
Sprawdź czytnik,w środku są dwie małe krańcówki wciskane przez krawędż karty, jedna załącza akcesoria, druga zapłon, często łamią się języczki naciskające na krańcówki
Złe ustawienie faz wyłapał by komputer bo nie byłby wstanie ustawić krzywek według mapy. Raczej to wytarte walki albo zatkany wydech lub dolot. Nagar w dolocie na zaworach. Ewentualnie problem z czujnikami stukowymi i późny zapłon.
Moduł przekaźników i bezpieczników ( tzw. podstawa uch) jest na pewno w dwóch opcjach. Różni się m.in. wykonaniem połączeń dla przekaźnika "+ po zapłonie" dlatego pewnie jego błąd . Jakbyś podmienił podstawę to może to ruszyć . Przekaźnik znajduje się po środku podstawy. Możesz go zewrzeć na próbę to dostaniesz zasilania po zapłonie. Konfiguracja UCH...
Najlepiej byloby miec schemat jak i z kad dochodzi zasilanie na te wentylatory i przez jaki przekaznik przeszukalem neta i nic nie znalazlem niestety na ten temat. Jeśli nie dochodzi plus po zapłonie i sprawdziłeś obydwa bezpieczniki to sprawdź przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską. Jeśli jest tam 9 gniazd na przekaźniki to powinien być to...
Prawdopodobnie przekaznik ma wypalone styki.
Hej. Espace V 2016 Auto po dzwonie. Crash data wyczyszczona. Nie mam zasilania na ECU i sterowniku airbag. Dysponuje może ktoś schematem? Głównie chodzi mi o ECU i jego zasilanie. Dodam, że tak jakby nie widział kluczyka i nie włącza się zapłon. Centralny zamek działa. Mam dwa klucze, ale na obu jest to samo. Clip łączy się z wszystkim poza ECU i airbag.
Marka: Renault Model: Laguna II Espace IV Ty pamięci: 24C04 Czysty wsad do blokady kierownicy występującej w Lagunie II (2001-2005). Blokada po podłączeniu sama przypisze kod immo po włączeniu zapłonu. Objawy: Uszkodzona blokada blokuje rozruch samochodu.
Zmostkuj na zapłonie oba grube kable na każdej opornicy, jak dmuchawy zadziałają to trzeba szukać dalej
Witam. Zakupiłem nie dawno Espace 2006r i mam problem z oświetleniem wnętrza pojazdu lampki świecą tylko jak mam włączony zapłon. Może ma ktoś schemat instalacji to bym poszukał może coś się rozłączyło. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z powracającym błędem przepustnicy w Espace 2.0T z 2003 roku. Błąd powraca tylko po wyjęciu i włożeniu karty. Jeżeli wykasuje go na włączonym zapłonie i odpalę silnik błędu nie ma do momentu wyjęcia karty i uruchomienia zapłonu. Od czasu do czasu auto przechodzi w tryb awaryjny ale tylko przed uruchomieniem silnika. W czasie jazdy...
Szarpanie na LPG a brak objawów na benzynie to często zapłon. LPG jest bardziej wymagające dla układu zapłonu niż benzyna. Pierwsze do sprawdzenia świece i przerwa na nich czy już nie wypalone i wymagają wymiany. Doraźnie pomaga trick z PRL czyli sklepanie elektrod/y tak by przerwa była 0.6-0,8 mm. Jak pomoże świece do wymiany.
Cena markowych palników D2S zaczyna się od 150 zł/sztuka Jeśli masz przetwornicę Valeo to na żarówce masz zapłonnik, zamień je miejscami i patrz czy usterka nadal jest po tej samej stronie. Zdejmij gumową osłonkę i powąchaj czy zaraz po zapłonie nie wyczuwa się zapachu ozonu w środku lampy. To na razie tyle.
Jedyną opcją uruchomienia pojazdu jest wymiana kodowanego zaworu na pompie na zwykły zasilany po zapłonie. Czy może ktoś podpowiedzieć: 1. Jak dobrać się do tego kodowanego zaworu, gdyż jest on zabudowany? 2. Jaki typ bądź model zwykłego elektrozaworu mam szukać?
Przekaźnik 234 główne zasilanie modułu wentylatora zabezpieczone bezpiecznikiem F48 50A. Sterowanie cewki przekaźnika 12v po włączeniu zapłonu z bezpiecznika F33 15A pod nogami pasażera. Zarazem zasilanie modułu sterowania nawiewem po stronie kierowcy. Bezpiecznik F33 zasilony bezpośrednio z stacyjki.
W swoim Espace 2.0 dci (2008) udało mi się uruchomić tempomat z ECU przy zastosowaniu dorabianego manipulatora. W wersjach z tempomatem sterowanie jest w kierownicy. Tempomat działa bez zarzutu, zadziałał od razu po podłączeniu przycisków. Ale według instrukcji samochodu powinna sie zapalić kontrolka tempomatu w liczniku, a tak się nie dzieje.W instrukcji...
Miezylem bez zamykania drzwi z pilota. Poczekałem kilka minut i spadło do 0.16. Na pewno ciągnie prąd bo siadal mi akumulator na postoju, kupiłem nowy i po półtora tygodnia bez odpalania akumulator siadł całkiem. Nawet kontrolki zapłonu nie zaswiecily. I co mam z tym czujnikiem zrobić żeby znikł pobór prądu?
Czy udało się ustalić położenie tego wieńca względem czujnika oraz GMP i czy możesz podać jak ono powinno wyglądać? Nie mogę dojść do ładu z opóźnionym kątem zapłonu i zwiększonym spalaniem. Nie wiem czy przypadkiem magicy mi nie przestawili wieńca na kole zamachowym przy wymianie sprzęgła. Wszystkie czujniki które mają bezpośredni wpływ na wyprzedzenie...
Wymieniłem radio fabryczne w renault espace III na Pioneer deh-p4100sd i podłączyłem do wiązki i działa ale nie do końca tak jak bym chciał. Mianowicie po wyłączeniu zapłonu. radio się wyłącza i tak ma być. Natomiast po przekręceniu kluczyka i podaniu napięcia radio za każdym razem trzeba włączyć przyciskiem, głośność jest zawsze na tym samym poziome...
Mało istotna jest sonda w tym układzie skoro i tak nie działa - to instalacja 1 gen. regulowana registrem. Skoro dużo pali i się muli, to trzeba zacząć od sprawdzenia kondycji silnika, regulacji zapłonu i dopiero potem szukać wady w gazie.
W Renault Espace z tych roczników tylna klapa miała wszystko, łącznie z wycieraczka , sterowane CAN-em Nie opowiadaj bajek bo to nie przedszkole Autor posta sprawdź bezpieczniki F14,16,31 i 32 pod kierownicą Bezpieczniki sprawdź probówką żarówkową po włączeniu zapłonu i świateł
Witam, auto przestało zapalać, błędów brak nie steruje pompą paliwa dodatkowo sprzęgło klimatyzacji jest załączone nawet przy wyłączonym zapłonie wystarczy podłączyć klemę kontrolka od immo gaśnie , co może być powodem?
Witam. Mam problem z samochodem jw. nie ma prądu w cewce, wskaźnikach, pompie, wycieraczki na 1 biegu nie chodzą ale rozrusznik kręci i działa wentylator kierunki światła do jazdy, klakson.Przepatrzyłem bezpieczniki i są dobre nie wiem co jeszcze po drodze sprawdzic szukałem schematu i nie udało mi się znaleźc nawet na forum espace, gdyby ktoś mi podpowiedział...
Usterkę znalazłem w zasadzie przypadkiem. Winny był alternator i jego całkowicie zużyte szczotki. W trakcie schodzenia z wysokich obrotów dochodziło do chwilowego zaniku napięcia ładowania, a następnie znacznego przekroczenia napięcia ładowania, a w konsekwencji do nierównomiernego obciążenia silnika. Po naprawie alternatora falowanie obrotów jest minimalne,...
Witam.Mam problem z espace 3.0v6,konkretnie ze sterownikiem silnika gdyż nie moge go przekodować ze skrzyni automat na manual mimio iż jest wyjęta elektryka ASB.nie ma również programu do przeprogramowania sterownika silnika.Silnik pracóje bez zarzutu tylko odcinka zapłonu jest w okolicy 3000 obrotów.Może ktoś zetkną z takim problemem?Pozdrawiam.
mam problem ze silnikiem w espace 90 r 2.2 litra silnik nierowno pracuje wymienilem swiece przewody kopulke i palec przerywacza oraz modul zaplonu co moze byc jeszcze kiedys byl w nim gaz
Mam espace IV 2008 i należy zrobić następujące czynnosci: 1) włożyć kartę 2) wyłączyć "zaplon" 3) nacisnąć końcówkę prawej manetki "od komputera" i przycisk start jednocześnie, tak trzymamy aż zacznie mrugać mph potem zmieni się na kph i aż przestanie to mrugać. 4)gotowe 5) uwielbiam jak ludzie typu "nie znam się ale się wypowiem" na wielu forach sugerują...
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Witam ! Dawno nie bawiłem się z tym, ale to nie jest jedyny problem, bo to "elektryk" namieszał w tym samochodzie - oprócz braku światła cofania mam kilka innych problemów - gdy włączam awaryjne to w rytm kierukowskazów zaczyna włączaś się nawiew i radio, przy wyłączonym zapłonie, tak samo gdy wrzucam kierunkowskaz to nawiew chodzi w rytm kierunków...
miałem taki sam problem w swoim samochodzie i doszedlem do tego ze aby wyświetlacz pokazywal kod to wklepania nie wolno wkładać karty do konca tzn.nie włączać zapłonu, tylko trzeba ja włożyć do polowy tak aby włączyło się samo radio kod wklepałem za pomocą rolki która znajduja sie przy pilocie pod kierownicą(rolka która zmieniamy stacje radiowe), kolejne...
Reno Espace 4 2,0 dci 2007 96 kw niedzalajacy ABS, ASP, ESP (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Renault Espace IV (2007, 2.0 dCi, 96 kW) jednoczesna awaria systemów ABS, ASR i ESP najczęściej wynika z usterek czujników prędkości obrotowej kół (tzw. czujników ABS) lub problemów z modułem/pompą ABS. Nierzadko przyczyną bywa również korozja...
Witam gdzie w Reno Espace III 2000 r jest moduł od sterowania świateł,cały czas świecą po włączeniu zapłonu,czasami włącza się sama lampa przeciwmgielna z tyłu .Pozdrawiam!!!
A jakieś zdjęcia instalacji? Jakie rzeczy wstawiono? Screeny z programu też podstawa. Jakieś logi z jazdy na PB i LPG by się przydały. Kiedykolwiek to dobrze chodziło na LPG? Teraz na benzynie chodzi poprawnie czy też nie specjalnie?
Druga sonda (diagnostyczna) na rozgrzanym silniku , na wolnych obrotach 0,6-0,7 V. Nie napisałeś jak jest u ciebie oprócz tego że jak się nagrzeje to zaczyna pracować. Dodano po 11 Jeśli chodzi o grzałkę to dwa przewody o tym samym kolorze (u ciebie chyba białe). Na jednym po zapłonie 12V , drugim podawana masa ze sterownika. Możesz też zmierzyć rezystancję...
(1) to +12V a (2) to masa który jest sterowany z compa sam i połączny z cewką wysokiego nap i w tym jest problem.
Witam. Jestem posiadaczem Espace IV 2,2 dci z 2004 r. Od czasu kiedy zatankowałem orlenowskie paliwo, mam problem z właściwą pracą silnika. Gdy samochód stoi kilka godz. nie uruchamiany po odpaleniu nie wchodzi na obroty. Muszę kilka razy uruchamiać i wyłanczać zapłon, by praca silnika była własciwa. Czasami jest tak, że brak jest reakcji silnika na...
To nie tryb serwisowy tylko wymuszony zapłon, w megane dokładnie 7 sekund bez pedałów i biegów tak jak napisałeś. W espace włożona karta i tyle. Wszelkie czynności w kalkulatorze wtrysku wykonujemy na zgaszonym silniku. Na odpalonym tylko parametry życiowe silnika sprawdzamy. Reszta jak Jurekk55 napisał.
Głowa może rozboleć od takich programów.Ten screen nr 3 to nie znaczy nic.Bo obroty stoją w miejscu a coś pokazuje na cylindrze 2.Nie wiem co to jest niszczycielska prędkość spalania i nigdy nie wiedziałem.Załóżmy że jest to wypadanie zapłonu to dziwne że wykrywa przy 0 rpm.Obejrzyj dokładnie wtyczki cewek.Sprawdź czy masz iskrę na wszystkich cewkach...
Przy ręcznym sterowaniu obawiał bym sie o trwałość świec. Tu niech wypowiedzą sie lepiej znający temat koledzy, szczególne, że tu świece są grzane jeszcze po rozruchu. Kilka dodatkowych informacji: Wymienić świecę, jeżeli oporność nie wynosi 0,6 Ω ± 0,1 przy +20 °C. Ciężko taki pomiar zwykłym miernikiem wykonać. Łatwiej zrobić tak: za pomocą...
Witam. Odgrzeję kotleta, ale może się przydać dla potomnych :) Tak jak wielu mechaników potrafi sobie poradzić z naprawą instalacji klaksonu dwuprzewodową, tak trójprzewodowa budzi strach :O W moim przypadku problem leżał w kostce przy samym klaksonie, tzn. czyściutka, elegancka i kostka, i gniazdo, okazało się, że któreś piny po prostu niekontaktowały....
Witam.W samochodzie jw.Przy zapłonie pojawia sie na wyświetlaczu taki wężyk(wyczytałem że jest to awaria układu wtryskowego),jednak auto jeździ i pali normalnie.Czy leczy mnie tylko podłączenie do kompa czy ktoś miał już podobny przypadek.Silnik 2,2 diesel turbo rok 1999.Na co mam w szczególności zwrócić uwagę?
Siema. Francuskie złomstwo odpala na zimno i przez parę minut chodzi dobrze, po czym zaczyna strasznie kuleć. Spadają obroty i prawie gaśnie. Nie jest to wypadanie zapłonu, bo przy odpinaniu cewek jeszcze bardziej przygasa. Po psiknięciu plakiem w dolot obroty się wyrównują i są dobre, dopóki jest plak. Ale po minucie takiego kaleczenia wszystko wraca...
Witam, po włączeniu zapłonu wyskakuje mi błąd filtra cząsteczek stałych(?) wcześniej tego nie było. Posiadam silnik benzynowy F3R, 2.0 8v. A z tego co wiem, te filtry występują jedynie w dieslach? Czy jest coś z ECU silnika? Tutaj filmik tego błędu: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... Pozdrawiam,
Witam. Mam nadziej że ktoś z kolegów zna silnik 1.9 dci Renault i pomoże. Auto drugi raz nie chce zapalić. - tydzień temu, na zimnym silniku, rozrusznik kręcił lecz auto nie odpaliło. Oczekując na pomoc drogową, spróbowałem jeszcze raz zapalić i udało się. Dziś rano a sama sytuacja, ale próby odpalenia co godzinę nie dają rezultatów. Wyświetlają się...
A czy przy uszkodzonej cewce diagnostyka nie pokazałaby wypadania zapłonów? Wczoraj wieczorem błędu nie usunąłem. Dzisiaj podłączyłem program i okazało się, że w obecnych błędu już nie ma, jest tylko w przechowywanych. 807134 Wniosek z tego, że błąd wyskakuje dopiero po przejechaniu jakiegoś tam dystansu. Cewki dwupinowe sprawdza się mierząc rezystancję...
Ok, zaraz spróbuję. Do tej pory próbowałem przyuczenia jak w sceniku ale się nie udało. Przyuczenie jak było widać na filmiku reaguje skokowo tylko nie zamknie całkowicie i tu jest problem. Kiedy daje uchylenie czyli przód zostaje na dole a tył unosi się kilka cm i coś przeskakuje, dwukrotnie skokowo silnik próbuje i przestaje. Pomocy... Dodano po...
Witam, sprawdziłem jeszcze podciśnienie wakuometrem,jest około 800 mbar.Mam pytanie co do działania elektrozaworu sterujące turbiną,na odłączonym napięciu jest zamknięty przepływ podciśnienia,na zapalonym silniku jest 12 V ale nie ma przepływu przez niego(miałem podpięty wakuometr) na samym zapłonie było tam 10,4 V i dało się z dość dużym oporem przedmuchać...
Na krótko podhaczyłem zasilanie, ten sam efekt. Tak tulejki także były wymienione. Jedynie elektro włącznik nie był z tego o mi wiadomo dotykany. Może to być jego wina? Czytałem że może to być wina też masy na silniku, ale w tym piździdełku nie wiem gdzie jej szukać bo jest wszystko tak na kupę nawściubiane że nie ma gdzie ręki włożyć ;P Co do aku to...
Dobrze podłącze się do sterownika i zrobie screena. Prawde mówiąc nie da się z tym jeździć więc oscylogram z jazdy będzie ciężką sprawą. Autokalibracji nie przechodzi, chyba, że chodzi o mnożnik po nieudanej próbie kalibracji. Po przełaczeniu się w trakcie robienia autokalibracji na LPG od razu gaśnie, chyba, że nie zaznacze opcji wszystkie na raz,...
Ja mam Opla Vectre B i kiedyś potrzebowałem wyjąć fotel kierowcy i pod nim jest kostka do AIRBAG i do pasów, nie wiedziałem jednak wtedy że po odpięciu tej kostki i po włączeniu zapłonu komputer wykrywa i widzi błąd nawet po wpięciu tej kostki i przykręceniu fotela. Mój znajomy miał ten sam problem, usunął błąd u elektryka ale po jakimś czasie znowu...
Witam, jak w tytule. Kupiłem alarm bezpilotowy chciałem założyć do Renault Espace III z 2000 roku z silnikiem 2,0 16V i klęknąłem! W tym Renault jest tyle kabli i żadnego z odpowiednim sygnałem , szok. I teraz konkretne pytanie: czy ma ktoś doświadczenia z tego typu autem, gdzie szukać sygnału zamknięcia i otwarcia zamka( w celu załączania alarmu),...
Zaczyna powiewac optymizmem to i na żarty się zbieram :-) Czy z odpieta wtyczka jest szansa, że auto odpali normalnie? Sporty za brak Polskich znaków, ale pisze z telefonu gdzie nie ma ojczystego języka. Wyjąłem przepływomierz, zmierzyłem napięcia na kostce na właczonym zapłonie i wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4968361100_1...
Układ wydechowy drożny, sonda reaguje, ale dość powoli na dodanie gazu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej i powietrze pokazuje prawidłowe parametry. Profilaktycznie zmierzono sprężanie i wyszło 5, 8, 8, 10 - wiem, że mało, ale nie uzasadnia to tak dużego spalania i gaśnięcia w dwie minuty po odpaleniu. Przed zgaśnięciem na wolnych obrotach występują...
Witam!Jestem posiadaczem Renault Espace 2,2dci rok 2005.Do dnia dzisiejszego niemiałem żadnych poważnych problemów z w/w autem,mam problem i może ktoś z Was mi pomoże w jego rozwiązaniu,a więc do rzeczy;wjeżdzając do garażu,który znajduje się ok.1m niżej niż poziom ulicy w czasie hamowania zapaliły mi się następujące kontrolki;serwis,ABS,ESP,ASR i lampka...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Czuję się wywołany do odpowiedzi Nie prawda- Po pierwsze... moga wystepowac zwarcia na lini CAN - ktore nie powoduja zadnych dolegliwosci tejze sieci - a jednak sa to zwarcia!!! Dla mnie zwarcie na CAN oznacza zwarcie między sobą obu przewodów CAN = całkowity brak komunikacji w sieci . Mogą występować jeszcze zwarcia do masy i do zasilania - a to w...
a co ma piernik do wiatraka? usterka jest ewidentnie elektryczna! POzdrawiam i zyczę powodzenia Jesteś naprawdę pewien, że to wina przetartych wiązek kabli elektrycznych. Jest to niemożliwe, no chyba że jakiś dywersant to zrobił? Chyba przyznasz mi rację, że podstawą prawidłowej pracy jest dostarczenie paliwa do silnika a następnie właściwy zapłon...
Witam problem z wyżej wymienionym samochodem, alternator był regenerowany dwa razy: - za pierwszym razem mostek prostowniczy -za drugim sam regulator napięcia Problem wygląda tak, że alternator nie potrafi się wzbudzić na wolnych obrotach po odpaleniu samochodu. Warto dodać że wymieniona została rolka prowadząca i pasek klinowy ponieważ piszczał. Po...
Witam. Mam problem z dość skomplikowanym jak dla mnie alarmem samochodowych w samochodzie Renault Espace z roku 1989 z silnikiem 2,2 benzyniakiem. Otóż samochód nie jest mój tylko znajomego. Po krótce opiszę ten alarm. Jest to alarm firmy Bosch (wszystko wmontowane fabrycznie w salonie Renault w Niemczech). Składa się on z czterech pudełek z pewnymi...
Brak błędów. Sonda pomiarowa "pływa" 0,1-0,8 v. Kolor świec zapłonowych wskazuje na zbyt bogatą mieszankę.
Skoro auto reaguje na wilgoć to znaczy zły styk. Posprawdzaj czy wszystkie łączówki dobrze wpięte w obwodze zapłonowym, do czujników, wszystkie masy czy są ok. Popraw styki w kablach WN, sprawdź w jakim stanie są świece.
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
zapłon punkt zapłon moduł espace liczniki espace
woltomierz schemat analogowy centrować felga skoda octavia elektryka
unitra wymiana tranzystorów niskoszumne ładowarka makita dc18rc schemat
Migający czerwony LED w pompie C.O. Grundfos, Wilo, LFP – przyczyny i diagnostyka Samoczynne miganie kierunkowskazów: przyczyny i rozwiązania