Na pewno jest czujnik ciśnienia pompy,może to on fixuje.
A co udało Ci się sprawdzić do tej pory?
Może gazownik coś narozrabiał przy instalacji lpg?
problem polega na tym ze podczas jazdy silnik gasnie i odpala dopiero po okolo 10 minutach i mozna jechac dalej w ciagu 2tyg taka sytlacja zdayla mi sie 3 razy co to moze byc?
Mam problem z lpg Bedini. 2tys km temu wymienili mi reduktor, i wszystko było ok. Do zeszłego tygodnia. Pojechałem na darmową regulację po 1500 od założenia. ( Wcale bym do nich nie jechał bo auto chodziło ok z drobnym mankamentem ze zaczeło trochę palić przy dużo. Zaczeli cos regulować na analizatorze i na testerze "gas lambda system". Ustawili i powiedzieli...
Może zacznij od wymiany filtra gazu
napisz mi kod silnika.Pozdrawiam
Witam Po pierwsze musisz wyeliminować strzały, więc zacznij od sprawdzenia układu zaplonowego tzn. świece, przewody wysokiego napięcia, następnie trzeba by sprawdzić reduktor (ile na nim już przejechałeś) możliwe że masz za ubogą mieszankę i dlatego samochód jest podatniejszy na strzały. Napisz coś więcej o swoim samochodzie a postaram Ci się pomóc...
czujnik wentylatora masz w chłodnicy i nie mają one ze sobą nic wspólnego. a właśnie w chłodnicy nie ma czujnika (napewno , sprawdziłem dokładnie) I jeszcze takie pytanie w złaczu djagnostycznym robie zworke między pierwszym a ostatnim pinem w gurnym żędzie (skrajne ) powinno wyświetlić kod błędu? kontrolka "chek " zapala się po przekręceniu kluczyka...
Sprawdź przekażnik. Jeżeli jest mechaniczny to może styki się skleiły, wystarczy przeczyścić. Zobacz jeszce po wypięciu kostki od przełącznik świateł czy gasną.
W moim ESPERO miałem tydzień temu podobny problem otóż mi się nie urwał lecz obluzował przewód od sondy ... samochód nie chciał czasami odpalić, a jak juz zaskoczył to po b. długim męczeniu go rozrusznikiem .. również nie miał mocy i dławił sie podczas jazdy .... Nie poradze Ci w kwesti kosztów takiej "sondy" "przewodu" bo sam tylko zamocowałem go spowrotem...
Witam mam ogromna prośbę czy mógł byś mi podać informacje na temat tej skrzyni jakiekolwiek, schematy itd mam z tym ogromny problem po wrzuceniu biegu od razu gaśnie silnik po czyszczeniu tego sterownika tam gdzie są cewki nic nie pomogło jedynie nie gaśnie na "R" ale nie jedzie nie ma tak jakby napędu a na innych biegach do jazdy do przodu gaśnie proszę...
A po co mu wiedzieć co to za sterownik skoro nie wpływa on w żaden sposób na pracę silnika na biegu jałowym ? . Jeśli gaśnie na gazie, to do regulacji sprężyna wstępnego napięcia membrany 2 stopnia, czyli śrubka na reduktorze. Układ zapłonowy także nie ma tutaj znaczenia.
Witam, mam espero 2.0 silnik. Samochód jeździł przez ostatnie 2 lata tylko na gazie. Teraz chce zrobić żeby chodził na benzynie. Po wymianie pompy paliwa i filtra i przewodów espero raz pali a raz nie. Jak załapie to działa bardzo dobrze i idzie jak "burza" Czasem jest tak jak by paliwo mu nie dochodziło i na wolnych obrotach chodzi ale jak doda się...
Witam Mam następujący problem - Daewoo Espero 1,5 16V w LPG, nie spala całego gazu który znajduje się w butli. Butla ma 35L i gdy zostaje w niej ok 10L samochód bardzo strasznie muli i nie da się rozpędzić auta szybciej niz 50km/h, gdy w butli jest ok 5L samochód jedzie max 30km/h. Jeździ się nim normalnie tylko do momentu gdy w butli jest ok ~12L,...
Teraz po zapaleniu rano albo zaraz po zgaszeniu ciepłego silnika z rury leci siwy dym az wstyd. A płynu przypadkiem nie ubywa? Bo ten siwy dym to tak za dobrzy by nie rokował temu silnikowi. Generalnie, jeśli gaśnie na biegu jałowym , cięzko pali i strzela, to albo nieszczelność w układzie dolotowym silnika (np. popękana obudowa filtra), albo reduktor...
Witam!! Podziało się takie coś ze po zapaleniu silnika świeci się kontrolka ładowania, lecz po przekroczeniu 3 - 3,5tyś. obrotów gaśnie. Czasem jak już się dobrze zagrzeje to gaśnie ta kontrolka na jakiś czas ale potem i tak się zaświeca. Czy to może być spowodowane kończącymi się szczotkami w alternatorze czy może coś innego.Jeżeli to były by szczotki...
Istotnie słuszne spostrzeżenie kolegi emeryt2, jak wyciągnę bezpiecznik oznaczony jako "Radio Hazard, room lamp" to światła wsteczne gasną.
A to ciekawe, u mnie w samochodzie (MAZDA 626) też rezerwa zapala się i gaśnie płynnie więc myślałem że japońce zrobiły jakiś układ elektroniczny żeby migająca lampka delikwenta nie denerwowała. A tu okazuje się że oni też uważają że najlepsze jest najprostsze rozwiązanie :D
astronomus czy to jest Espero? Zrób takie doświadczenie znajdż przekażnik pompy paliwa /jeśli to Espero to znajduje się w tabliczce bezpiecznikowej wewnątrz samochodu/ i zewrzyj mostkiem styki robocze tego przekażnika powinna włączyć się pompa na stałe no i wówczas odpal auto jeśli będzie chodziło od pierwszego zapalenia to przyczyny należy szukać może...
Ewentualnie (nie wiem czy jest taka możliwość w lanosie) wjedź na kanał, lub podnieś auto na lewarku i zamontuj ten zbiornik tak, aby był lekko przechylony w odpowiednią stronę (w stronę wężyków idących do pompki bądź po prostu silnika, nie wiem jak jest pompka w lanosie) U mojej matki w espero było podobnie, więc z ojcem wymontowaliśmy zbiornik i zamontowaliśmy...
Zasada działania jest prosta dwa przerywacze kierunkowskazów do dwóch obwodów kierunkowskazów oraz urządzenie mikroprocesorowe które będzie kontrolować prace każdego z nich chodzi o to żeby kiedy pierwszy miga to drugi gaśnie i tak cały czas,a jeśli chodzi o te autobusy to oryginalnie tylko stare scanie miały taki bajer, a co do przepisów to nic nie...
Przed chwilą dla pewności sprawdziłem powtórnie: Przy ustawieniu na benzynę i włączeniu zapłonu w przekaźniku jest słyszalny i wyczuwalny dłonią lekki "stuk", przy przełączeniu na gaz i po włączeniu zapłonu również wyczuwalny palcami i słyszalne jest stukniecie w przekaźniku. Druga sprawa po przekręceniu kluczyka w stacyjce na "zapłon" na chwilkę włącza...
Witam! Nie było zasilania na C4. Bezpiecznik 12 oczywiście cały i tam +12 po stacyjce jest. Od niego odchodzi przewód czerwono-biało-czarny i wędruje sobie do złącza X4 - czyli tego przy ECU. No i tam już +12 nie ma. "Na sztywno" zwarłem więc w tej wtyczce czerwono-biało-czarny z sąsiednim czerwono-białym (też +12 po stacyjce - tym razem 12V tam się...
Miałem espero i ten sam problem ze 3 razy jak zabrakło paliwa.Mimo dolania pompa nie zaciągała( auto wtedy było nowe ) Pomagało nalanie ok 20 litrów i taki "wiejski sposób" jeden kręcił rozrusznikiem a drugi dmuchał kompresorem w zbiornik ( owiń pistolet szmatą )Pompy orginalne podkładano na gwarancji i to samo. Problem znikł jak zmieniłem pompę Boscha...
, a 16V jeszcze mniej. Jego auto ma identyczne objawy, Stag mu tego na gwarancji nie naprawił nigdy. Do dzisiaj jeździ autem w takim stanie jak moje. Wszystkie silniki Nexia/Espero mają praktycznie identyczny układ wtrysku - nie ważne czy 8 czy 16 zaworów. Zrób analizę spalin, przedstaw wartości o które prosiłem, potem będziemy dyskutować dalej. Możliwe...
Mam Pasata na gazie , miałem Nisana Primerę, i Daewoo Espero wszystko po 2 litry zrobiłem na nich ok 450 000 km. Trochę maly przebieg jak na zużycie i zestarzenie się "bebechów" w reduktorze, aale jego typowy przebieg jest określany na 60 000. Ja zmieniałem membrany( w zakładzie autoryzowanym, zapłaciłem ok 300 zł i g.... . Pomogła dopiero wymiana reduktora...
Witam Objawy zarówno na gazie jak i na paliwie podobne (z gazu łatwiej odpala) 1. Zimny silnik raz odpala dobrze raz źle. 2. Jak odpali to chodzi normalnie i obroty silnika kolo 900 - 1000 obr/min 3. Na ciepłym silniku na biegu jałowym albo jak wcisnę sprzęgło obroty wzrastają do około 2000 obr / min 4. Gdy mam te 2000obr to jak załączę wiatrak od ogrzewania...
Witam, auto jak w temacie, rocznik 97. Problem pojawił się nagle, obrotybiegu jałowego zaczeły się wieszać początkowo na ok 2,5 tys, potem na ponad 3 tysiąch. Sprawdziłem tps - w położeniu spoczynkowym przepustnicy jest zgodnie z tym co producent pisze w książce, silniczek krokowy zaworu IACV pracuje - wsuwa i wysuwa iglicę, tylko nie wiadomo czemu...
Brak ładowania z alternatora może miec wpływ na prace silnika. Kiedyś koledze padł w Daewoo Espero (prawdopodobnie uszkodzenie diod), to silnik pracował równo powyżej 2500obr/min. Przy mniejszych obrotach wręcz gasł. Po wymianie alternatora problem ustąpił, stąd mam pewność, że taki był powód tego jednak dość dziwnego zachowania. Nagły spadek napięcia...
Niestety nie, klient zabrał auto Ale zrobiłem takie próby - jak odłączyłem czujnik temperatury płynu lub czujnik temp. powietrza lub silnik krokowy to pojawiała się kontrolka silnika tylko....ale jak odłączyłem potencjometr to pojawiała się kontrolka silnika i migał też POWER i po podłączeniu wtyczki kontrolka silnika gasła ale POWER dalej migał aż...
Witam! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Espero 1.8 96' ze sterownikiem LES 98A Pomijając fakt że auto pali około 14l gazu, mój główny problem jest następujący: Gdy odpalam auto np. po nocy czy też takiej przerwie ze silnik jest zimny, wówczas po przekroczeniu 2tys obrotów auto gaśnie, słychać zawór w butli i tyle... obroty spadają do zera,...
instalacja espero espero zapali espero alarm
wymiana anteny teleskopowej transformator ferrytowy saeco ekspres kulka
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Piła elektryczna 1800W wywala bezpiecznik - oporność 5 omów Aktualizacje oprogramowania Vodafone CGA4233DE