Miałem na myśli tester diagnostyczny,do Fiatów chyba najlepszy jest EXAMINER.
Witam mam taki komp HP Z5082B jest to komp diagnostczny Fiata z oprogramowaniem EXAMINER jak sie zabrac za to ustrojstwo nie wykrywa karty diagnostycznej. Mam tez komunikat ze nie wolno tego rozkrecać.
Najpierw skasuj błędy, a wtedy przyuczenie. A jak nie to do kogoś kto ma examiner, bo większość programów nie radzi sobie z selespeedem.
Bez problemu przywrócisz np .Kts , Examiner itp. Szukaj opcji kasowanie parametrów wyuczonych bądź adaptacyjnych.
do fiata najlepszy jest examiner tylko nie każdego jest stać na niego, a do gazu to prog. znajdziesz na tym forum. tylko użyj funkcji szukaj
Zanim pojedziesz do ASO to podjedź do znajomego mechanika i zapytaj o blokady. Błąd czujnika ciśnienia klimatyzacji oznacza jego uszkodzenie, uszkodzenie wiązki bądź pustą klimę. Nie ma to wpływu na pracę silnika. Tester fiatowski (examiner) w tym przypadku więcej nie pokaże. Ale może Panowie z ASO będą wiedzieli na jakie parametry spojrzeć...
Niestety nie mam karty do Examinera.Wiesz może ile ona kosztuje i gdzie ją można kupić?Możesz udostępnić mi tą instalkę Examinera?Dziękuje bardzo!Pozdrawiam!
jest upgrade na tę usterkę. Trzeba wgrać examinerem.
Trzeba sie podlaczyc kompem do diagnostyki , examinerem lub podobnym dobrym sprzetem , bez tego nie ruszysz tego wspomagania , zwykle padaja silniki elektryczne lub czujniki momentu wału kierownicy
Trzeba zrobić nastawy podstawowe examinerem,ale podobnie działającym diabłem
Kiedyś robiłem to na Examinerze nazywało się to relatywne sprężanie , jak dla mnie nawet pomocne ale tradycyjny sposób jednak bardziej miarodajny
Dzieki za odpowiedzi ale juz po problemie. Wystarczylo go sformatowac i postawic na nowo system (windows 3.11 oczywiscie) i zainsytalowac program. Pozdrawiam.
Temat w tym roczniku do ogarnięcia przez multiecuscan. Examiner nie ma takiej możliwości. W załączniku schemat.
examiner to zrobi
Fiat ECU Scan/Multi ECU Scan (działa z ELM237) ma funkcję wyłączania tego piszczka (w module Instrument Cluster Panel). Ale jak podjedziesz do ASO to też Ci wyłączą na Examinerze. Tylko się potem nie baw w komputerze pokładowym, bo da się ją tam ponownie włączyć ale tylko włączyć...
tak Lexsią , diagbox, examiner, kts
Examinerem wykasuj parametry samodopasowawcze!!!! Po wykasowaniu pojeździj z tdzień na benzynie. I nie zapominaj, że ten samochód przystosowany jest do jazdy na PB!!!! Ps. Proszę pisz po polsku, bo to aż razi!!!!
Witam. Jeżeli wymieniles świece i przewody to jedynie pozostaje Tobie Examiner czyli programowanie koła fonicznego,zalecene przy każdym ściagnięciu koła fonicznego.Pozdrawiam
Ani AlfaOBD ani Multiecuscan nie umożliwiają wyłączenia funkcji inteligentnego ładowania. Teraz pytanie - czy to taki sam ekologiczny wynalazek jak dpf i użytkownik tego nie wyłaczy, czy jest szansa na to, że fiatowski EXAMINER ogarnie temat?
Witam fachowców. Czym da się ruszyć Alfa Romeo 147 Selesped? Sterownik ECU to ME7.3.1. Jakim programem można się dogadać z tym ustrojstwem. Znam Alfadiag ale mam tylko demo. Czy jest coś czym można było by ruszyć ten "nietypowy" sterownik? Albo chociaż airbag w tym autku? Czy tylko działa Examiner w serwisach Alfa Romeo? Proszę o jakieś info czy są...
Nie, chodzi o dyskietkę startową, która jest w komplecie z opisaną przez mnie płytą CD firmy HP. Ten Windows, który pracuje na EXAMINERZE to taka mieszanka. Na razie próbuję posklejać instalkę 3.1 + DOS + to, co mam na płycie. Dyskietka zrobiłaby to szybko i sprawnie.
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
Examiner II
Witam serdecznie. Za lewym nadkolem masz dwie skrętki od CAN. Zacznij od tego. Sterownik niestety też może być. Miałem kiedyś taki przypadek, że jak Examiner nie widział ECU to nie szło odpalić. Tam padł ECU. W drugim przypadku nie gasła kontrolka temperatury i immo i tam był uszkodzony Can za nadkolem. Pozdrawiam.
Tylko jak sprawdzić łączenia kiedy nie ma jak wyjąć panela. W trybie serwisowym też pewnie się da tylko co ponaciskać? Nie piszcie tylko że examiner bo to oczywiste ale jak wiadomo jest nie uzasadnione ekon. Jeżeli był zmieniany licznik to dlatego mruga. Musisz chyba go przeprogramować aby był zgodny z ecu. Nie jestem pewien ale możliwe że tylko examiner,...
Witam serdecznie. Examiner w diagnozie wykonawczej to robi. Pozdrawiam.
Dokładnie tak jak kolega napisał - licznik najpewniej wymieniany - examiner ogarnie
Gadamy o alfie czy cytrynie? Więc Examiner II
To musiał być ,,examiner"
Po pierwsze napisz o jakie punto Ci chodzi, bo np. mk.2 1.2 16V miało elektroniczną przepustnicę i "sprawa" wygląda tam zupełnie inaczej. Najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej - czyli podjedź do ASO na Examiner albo do kogoś z Euroscanem. Poza "silniczkiem krokowym" czyli regulatorem (dawki powietrza) biegu jałowego (Idle Accurator), warto sprawdzić...
Witaj. Co rozumiesz przez "nowsze modele"? Czy chodzi Ci o konkretne modele czy też ISO jest stosowane od pewnego rocznika? No i co znaczy "inna piosenka" w odniesieniu do starszych modeli. Czy jest to jakiś całkowicie nietypowy protokół który nie ma nawet standartowego opisu? W to raczej nie wierzę ponieważ w takim przypadku niezależni producenci urządzeń...
W sterowniku wtrysku rozjechałay się parametry autoadaptacji. Problem był już wałkowany na tym forum. Jeżeli nie potrafili przywrócić adaptacji we fiacie examinerem to można jeszcze spróbować innym przyrządem diagnostycznym a jak to nie pomoże to trzeba przeprogramować mikrokontroler w ECU. Znam namiary na kogoś kto może to zrobić, mogę podać na priv....
A to tylko tłumaczenia ? Używam examinera i czasami podłączam tego multi to zazwyczaj nie pokazuje tego co examiner. Np. Panda 2 bład koła fonicznego, migająca kontrolka na desce examiner czytuje błąd a multi nic. Brava 1.8 nie pokaże błędu czujnik fazy, ale jeszcze sie nie spotkałem z czyś oprócz examinera żeby to pokazywał. Co do tłumaczenia wiele...
examiner
gniazdkojest owszem ale trza miec examiner albo inny przyrzad
czasami nawet examiner sobie z tym nie radzi
Z tego co pamiętam tylko że akurat nie w tym aucie ale w Fiacie programuje się za pomocą komputera i albo z multiecuscan albo fiatowski examiner. Inne uniwersalne nie dawały rady.
dzieki kolego! mam examiner, tylko stara wersje. Gdzie moge poszukac aktualizacji?
Przeszukaj opcję tego programu. Niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem. A zdaje się że nawet Examinerem tego nie zrobisz.
Bełkot, im więcej zbędnych pierdół tym bardziej się nie chce tego czytać. Wyjmij mu bezpiecznik od gazu bo pewnie chciał być sprytniejszy i oszczędny albo gapowaty. Nie nie powinien bo miałem tak kilka razy, że dopiero po przejechaniu paru km zaadaptował sobie poprawne mapy. Do tego ja to robię Examinerem, nie wiem dlaczego ale innymi sprzętami nie...
powinno się zrobić procedurę kalibracji siłowników oraz odpowietrzenie . Potrzebny examiner. Dlaczego wymieniasz skrzynię?
To nie sprawdzaliście czy strzelają wtryski tylko w ciemno regeneracja ?
Examiner Smart
Jedź na serwis,nie wiem czy to Examiner obsłuzy.
co pokazuje examiner?
jak nie ręcznie to examiner
examiner tylko,
Odpowiedni tester np. Examiner
Do tego to tylko Examiner się nadaje, możesz jeszcze multiecuscanem podejść. Sztyca wysprzęglika wyregulowana ?
examiner będzie niezbędny- niestety
Niestety , pozostaje ci podpiecie sprzetu pod examiner .
Chcesz to zrobić na pewniaka? Tak bezstresowo? Kup Fiat Examiner II.
na początek examiner w ASO wykluczy niedomagania
polecam examiner A.S.O fiat
Napis CODE świadczy że sterownik jest zablokowany. Podobnie jak w Nissanach "LOCK MODE". Trzeba go odblokować (czyli nowy wsad do sterownika) i uaktywnić tryb kodowania kluczy. Po takiej operacji podłączasz sterownik i włączasz zapłon oryginalnym kluczem. Sterownik się go nauczy. (To metoda bez examinera). Można próbować examinerem, ale jeśli sterownik...
Mogła sie rozjechac adaptacja , czest sie to zdarz w tych streownikach w zagazowanych autach , podłacz examinera i bedzie odrazu wiadomo , a jesli tak to examinerem mozna zrobic reset adaptacji , choć miałem kilka przypadków ze examiner sie poddał
dobrze by bylo wiedziec jeszcze co mowi takie urzadzenie jak Examiner
Jeśli jest zapalona kontrolka to jest błąd na 100 % do odczytania ale chyba ten majster z ASO to sam musi się nauczyć obsługiwać Examiner.
Niezawodny i niestrudzony Fiat EXAMINER. Pozdrawiam
Examiner to całe urządzenie.Nie no,jak chcesz to ok-karta Examinera do PC za 3500.Bierzesz?
Błąd jest na podstawie sondy za katalizatorem. Grzałka sondy powinna być zasilana napięciem 12V. Zrób porządną diagnostykę MultiEcuScanem albo skanerem diagnostycznym Fiata (Examiner).
W serwisie mają Examiner- on działa na 100%, czy jest jeszcze jakaś alternatywa? . No jest, ale nie rozumiem o co ci chodzi? Robisz diagnostyke examinerem i już, po co szukać alternatyw? Jeżeli jest rozwiąznie proste, to trzeba z niego korzystać, nie robić sobie komplikacji.
Programuje sie urzadzeniem diagnostycznym (examiner itp.) , trzeba równiez posiadac PIN.
po djagnozie idzie EXAMINER ale mozna nim tylko wposac wartosc wieksza od istniejacej
Fiat Examiner z oryginalnym sprzętem.
często i gęsto winna jest antena przy stacyjce , przez to nie łapie kodu , ale skoro serwis ma examiner i schemat to nie wiedzę problemu dlaczego sobie nie radzi
Auto stoi już tam tydzień, oprócz fv na razie na 2,5 tys to tyle widzę, a auto jak stało tak stoi, chcą ruszyć wtryski i głowicę co mnie przeraża. Examiner pokazał co co napisałem wcześniej i tylko tyle
Nie ma czegoś takiego.Pozostaje zakup karty Examiner .Ale nie obsługuje ona Punt II.
EXAMINER, LEXIA, PP2000, DIAGBOX. Sensor do wymiany, najprawdopodobniej po wypadku.
Musisz to ustrojstwo przeprogramować odpowiednim flaschem pobranym poprzez examiner z netu
Jeśli chodzi o przepływomierz to fakt, jest cos dziwnego gdyż na komputerze examiner pokazało "Mierzona masa powietrza 49.90mg/cykl" "Docelowa masa powietrza 280,5mg/cykl".Na chłopski rozum wychodzi ze przepływomierz uszkodzony ,lecz po załozeniu drugiego przepływomierza wartosci były identyczne.Więc o co tutaj chodzi??
Przecież musi być examiner do tego kompa i na nim ci wyjdzie co i jak
Podłączenie kompa w ASO to ok 150zł. Czy warto się samemu w tym babrać? Rozbierać, lutować, i zdobyć wsad. Podłączą Examiner Emulator i po złączu OBD pójdzie. Wsad praktycznie nie jest dostępny, bo Examiner rozpoznaje nr HW i SW i na tej podstawie ściąga bezpośrednio przed programowaniem właściwy wsad. Jednak vvaldek ma rację, wypadało by sprawdzić...
A Examiner co na to? Podłączałeś pod jakiś komputer diagnostyczny? Bo przyczyn może być wiele...
Ani jednym ani drugim nic nie zrobisz potrzebny programator motoroli do diagnozy tego fiata to examiner lub euroscan
z tanszych to euroskan albo jest delta scan do fiatów ale nie testowalem, ewentalnie pozostaje ci examiner... pozdrawiam
do fiata jest EXAMINER mam do niego soft ale rozwala normalnego kompa.prawdopodobnie potrzebne sa specjalne karty
Poczujesz przyjemność spalin i diagnostyki :D Jak masz problemy z licznikami - to zapraszam - Radom - do Fiata jest też na miejscu Examiner i jeszcze troszkę "sprzętu".
dobrzeby bylo gdybys napisal dokladnie co powiedzial EXAMINER
Examiner albo KTS520 robi nastawy podstwawowe w tych sterownikach.Trudno o lopatologiczny opis,bo to zależy od tego czym się robi.
dzis przyszedl ecu wymienilem auto pracuje w porzadku ! teraz wypluwa migajace engine fault i bledy p1600 i p1601 czyli blad komunikacji i blad immobilisera chyba tylko examiner pomoze
Nie wiem czy to może pomóc ale zrobił bym zerowanie parametrów , możliwe poprzez Examiner
witam examiner jest testerem serwisowym marki fiat i deuowatych nie rusza
Fiata nie zdjagnozujesz kodami blyskowymi niestety tylko przyzad typu Examiner. Co do Palio to wyglada mi to na rozkodowana centralke wtrysku skoro pali po odpieciu kodowej i anteny przy stacyjce. Dodano po 1 Fiata nie zdjagnozujesz kodami blyskowymi niestety tylko przyzad typu Examiner. Co do Palio to wyglada mi to na rozkodowana centralke wtrysku...
moze podjedz gdzies na examiner przynajmniej bedziesz wiedzial czy jest komunikacja z centralka
Proponuję udać się do serwisu fiata i podpiąć pod examiner i zdiagnozować, skasować błedy i zrobić reset. Koszt powinien wynieść 40 do 50 zł...
Witam serdecznie. W serwisach jest to Examiner. Od cholery drogi sprzęt pracujący na Win 98.
Sprawdzilem i jest napiecie na czujniku +5V , zreszta jak wczesniej pisalem wszystkie elementy wskazane przez Examiner sa dobre juz to sprawdzilem
Nie będę tłumaczył z angielskiego, ale instrukcję odblokowania AUX w czasie jazdy dla RT3 wklejam poniżej. W skrócie: potrzebna jest odpowiednia wersja programu serwisowego w salonie PSA (Planet2000) lub Fiata/Lancia (Examiner). Ważne jest jeszcze to czy RT3 mamy z pojedynczym czy podwójnym tunerem. How do I enable the AUX audio input in V5.5 and V6.6?...
Da się ogarnąć, fiat-lancia tester, examiner a nawet zielonka to robi. A problem jest łatwy, Lucas ma swoje anomalie.
Jak już dostosujesz też do mie napisz 8) . Elektrit też napewno czeka ... Mam.Fiat-Lancia-Tester.W planach Examiner.....
przy kazdym programowaniu pilotow wbija sie pin(electronic code) za pomoca przycisku w podsufitce. inaczej nie mozna. gdy jest przycisk musi byc pin, a gdy nie ma examiner.
Temat poruszany był kilka razy-Examiner albo jakiś uniwersalny sprzęt.Ja to robię KTS-em.Nie ma żadnych "programików ani fejsików",a jaki masz problem?
I wszystko jasne ,ja korzystam z TEXA.Grupę Fiata robi całą inne już nie ale TEXA to nie EXAMINER który musi być rewelacyjny jak wynika z twojego postu!
ponar wstydź się . Do Fiata przecież Examiner , Check-Up też znajdziesz na Allegro :D
hmm a jak sie nazywa program co robi fiata? oprócz firmówek (examiner,KTS itp) szczerbax ?
Używam Multiecuscan. Zastanawiam się nad kupnem używanego Examinera ale nie wiem czy się opłaca. Co do pokazywania bzdur przez MES - bzdury są w fabrycznych dokumentacjach FIATa, więc podejrzewam, że i Examiner czasem pokaże coś nie tak. Od jakiegoś czasu do MESa doszło sporo starszych modeli (oczywiście tylko w pełnej wersji).
Witam serdecznie. A nie są tam jak w Pandzie piezoelektryczne. Wtedy miernikiem nic nie sprawdzisz. Zostaje Examiner lub podobnie działający sprzęt. Pozdrawiam.
Dedykowany sprzęt do tej marki to Fiat Examiner a alternatywą FES. grzebałem tylko przy grupie VW VAGiem KKL?
examiner punto examiner kabel examiner klucz
samsung zapach voice kraft alton tarpan silnik
huawei magazyn energi huawei magazyn energi
Bosch Serie 4 WAN2425EPL vs Serie 6 WAU28RHEPL: Wybór pralki dla dużej rodziny Tevion LCD 2207 – gaśnie podczas pracy, przyczyny: kondensatory, inwerter, CCFL, 3,3V