excel czasu pracy

Znaleziono około 1837 wyników dla: excel czasu pracy
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Efekt taki jak na zrzucie :D 977075 można uzyskać poprzez odpowiednio dobrane formatowanie i kilka formuł :spoko: jak w załączniku 977076

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1101
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • REKLAMA
  • MS EXCEL - Excel, rejestracja czasu pracy i wyszukiwanie wielu argumentów

    Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty. Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER): wejście: [syntax=text]=JEŻELI(MIN(JEŻELI(((Stycze...

    Software serwis   29 Sty 2014 14:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2772
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1209
  • Excel zaawansowany - czas pracy maszyny, ostrzeganie przed wymianą części

    Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...

    Software serwis   19 Lut 2015 18:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2214
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Ogarnąłem. Nawiasy tylko do tłumaczenia Jak na A1 masz czas rozpoczęcia pracy [8:10], na A2 czas zakończenia [19:15], na A4 czas pracy (=A2-A1)[11:05], F1 stawka godzinowa [27], H1 pieniądze (=D1*F1*24)[299,25). Link do mojego Onedrive z tą formułą: https://1drv.ms/x/s!AqMiR6_S_DB_iz_BX_8e... Nie wiem jak długo będzie działał, pewnie aż...

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1089
  • REKLAMA
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał. Na razie zmodyfikowałem trochę formuły - w/g Twoich sugestii - ale i tak nie obyło się bez kol. pomocniczej D , ponieważ trzeba oddzielnie zmodyfikować minuty bo np. 36min. = 36/60 = 6/10 <> 36/100. Poniżej formuła po zmianach. Pozdrowienia.

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84379
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy na zmianach w sekundach?

    Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?

    Obsługa oprogramowania   01 Lut 2020 18:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1566
  • Laptop na studia techniczne 3000zł - Excel, AutoCAD, długi czas pracy na baterii

    A zastrzeżeniem że Ryzeny lepiej trzymają na baterii niż Intele. CAD w 2D jedzie głównie po procesorze, grafika służy do wyświetlania pulpitu. CAD lubi wydajny, wysoko taktowany jeden rdzeń. Dwie opcje: https://www.x-kom.pl/p/1237085-laptop-15... Procek w wydaniu U czyli oszczędniejszym do ultralekkich...

    Komputery Co kupić?   07 Wrz 2024 16:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 432
  • Excel wyznaczenie końca pracy - Wyznaczenie czasu pracy urządzenia

    Sprawdź teraz.

    Software serwis   30 Paź 2016 10:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1017
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5241
  • REKLAMA
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10194
  • Filtrowanie Raportu RCP Excel: Czas Pracy, Przerw - Pracownik, Wejścia/Wyjścia

    potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika Proponuje na początku posortować sobie te dane wg daty i czasu i przeanalizować poprawność tych danych :!: W mojej ocenie trudno zrozumieć o co chodzi z tym "czytnikiem" - na początek wejście i na koniec wejście :?: :D Próba takiej analizy była omawiana na elektrodzie - https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...

    Obsługa oprogramowania   06 Lip 2022 10:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 498
  • Excel - zliczanie piątków w kalkulatorze czasu pracy

    Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...

    Software serwis   11 Cze 2011 17:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4855
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4880
  • [EXCEL] - Jak obliczyć czas pracy z uwzględnieniem dni wolnych oznaczonych X?

    Dwie propozycje rozwiązania w załączniku. 1. Formuła zwykła bazująca na funkcji SUMA, użytej dwukrotnie. Funkcja ta ignoruje odwołania do tekstów, dzięki czemu wynik jest poprawny. 2. Formuła tablicowa, zatwierdzana przez Ctrl+Shift+Enter, przydatna gdy sumowany zakres jest dłuższy, bo nie trzeba indywidualnie wypisywać wszystkich komórek. Stała tablicowa...

    Software serwis   26 Kwi 2014 01:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3027
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10106
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6727
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    W załączeniu rozwiązanie. Warunek aby działało to tabela dniówek ma być ustawiona rosnącą (tak jak u mnie) Konieczność dodania (powtórzenia) dniówki zaczynającej się od 00:00 (Jakbym nie zmienił formatowania to byś nie zauważył ale pierwsza komórka z 00:00 ma liczbową wartość 0 natomiast ostatnia ma liczbową wartość 1 - zrobiłem formatowanie na [gg]:mm...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1914
  • excel - ewidencja czasu pracy - grafik niezłe wyzwanie

    Witajcie jak można policzyć zawartość w kolumnach w zależności od daty którą będę wskazywał w innym polu - ale zakręciłem ;-)

    Software serwis   09 Paź 2012 08:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5718
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4347
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3642
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4364
  • EXCEL zliczanie czasu pracy ponad 8h oraz z uwzględnieniem godzin nocnych

    Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.

    Software serwis   12 Kwi 2018 10:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2625
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Nie pomyliły Ci się czasem osie?

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1284
  • Jak stworzyć wykres radarowy w MS Excel do pracy dyplomowej?

    http://office.microsoft.com/pl-pl/result... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... itd.

    Software serwis   07 Sty 2014 19:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2310
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1248
  • [VBA] EXCEL - Makro dodające wiersz - wydłużona praca przy akruszu udostępnionym

    Wszystko działa płynnie do momentu włączenia funkcji udostępniania arkusza (w tradycyjnej formie, Excel 2016). Mimo na pulpicie, ale piszesz że wszystko jest ok do momentu udostępnienia, Zrób to samo z maluśkim i większym plikiem. I się sam przekonaj udostępniając. Kiedyś znajomy nauczyciel zapisał cały arkusz excel i po czasie był zdziwiony że nie...

    Obsługa oprogramowania   11 Maj 2020 11:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1065
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1887
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3687
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    A funkcja "Jeżeli..." nie pomogła by?

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1355
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3337
  • [Excel] Nieprawidłowe wyniki sumowania godzin w grafiku pracy

    https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D

    Obsługa oprogramowania   29 Kwi 2018 20:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1164
  • Excel - Stanowisko pracy, dobieranie pracowników

    Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).

    Komputery Początkujący   05 Lip 2022 20:01 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 504
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    W tym nowym pliku zmieniło się oznaczenie godzin, było od 0 do 23, co rozumiałem tak, że 0 oznacza przedział od 0:00 do 0:59, 1 to przedział 1:00 do 1:59 itd. 23 to przedział od 23:00 do 23:59. I to wydawało mi się logiczne. Teraz jest numeracja od 1 do 24. Jak należy ją rozumieć? To ma wpływ na postać formuł. Jeśli będzie wskazany przedział czasu 20-4,...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 807
  • Excel 2010 - Jak obliczyć czas pracy w formacie dziesiętnym?

    Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam

    Software serwis   16 Cze 2015 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 717
  • Excel - zliczanie miejsc pracy w branżach z zakodowanych danych

    Zakładając, że w wierszu 2 jest branża, w wierszu 3 ilość miejsc pracy, oferty w kolumnach B do E to: =SUMA.JEŻELI(B2:E2;"x";B3:E3)

    Software serwis   25 Lut 2009 19:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2466
  • Potrzebna formuła w Excel do rozliczania paliwa, delegacji, czas pracy kierowcy

    Witam serdecznie, mam pytanko: posiada ktoś możne gotową formule w excel do rozliczania paliwa w ciężarówkach oraz ewidencje czasu pracy oraz delegację kierowców? Męczę sie w tym excelu i nie moge sobie poradzić. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...

    Samochody Ciężarowe   25 Sty 2021 18:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 600
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28373
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Dzień dobry, Trochę słabo szukałeś, bo podobnych grafików jest mnóstwo. Trzeba pamiętać o kilku sprawach: Wartości czasu w Excelu trzeba wprowadzać z dwukropkiem np. 14: oznacza godzinę 14-tą, odpowiednio 14:25 gdy są minuty. Format do zliczania czasu to [g]:mm Wartości czasu są pamiętane jako ułamki doby, jeśli koniec pracy jest po północy (wcześniejsza...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4935
  • Excel 2007/2010: Jak wysłać PDF z wybraną zakładką i automatycznym adresem?

    Ja za Ciebie nie będę definiował zmiennych... [syntax=vb] Dim Pulpit As String [/syntax] P.S. Mogłeś w swoim pytaniu zaznaczyć, że nie znasz całkowicie angielskiego i VBA. To by ułatwiło nam pracę i oszczędziło czas.

    Software serwis   17 Gru 2012 13:17 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3420
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 435
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1497
  • Excel VBA makro sumujące pracowników i ich czas pracy

    [url=https://www.youtube.com/watch?v=Lw8...

    Programowanie Początkujący   16 Lut 2021 08:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 576
  • Excel: Jak obliczyć dni pracy na podstawie zapotrzebowania godzinowego?

    Jeśli masz nowego Excela, to możesz użyć takiej formuły (na datę zakończenia pracy): [syntax=text]=LET(graf; FILTRUJ(Arkusz1!$A$3:$C$10;(Arkusz1!$B$3... wynik; REDUCE($B5; SEKWENCJA(ILE.WIERSZY(graf)); LAMBDA(a;b; LET(r;INDEKS(graf;b;3); JEŻELI(a-r<=0; INDEKS(graf;b;1); JEŻELI(a>=INDEKS(graf;1;1);a;a-r)))))...

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2024 20:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 165
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 957
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2907
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem Boję się, że to nic nie da. Autor oczekuje gotowca , więc nie ma pojęcia o excelu, a tym bardziej nie ma inwencji twórczej i nie chce mu się szukać rozwiązań na forum (bo wszystkie były - aczkolwiek niekoniecznie w jednym pliku). Obawiam się że pomimo otrzymania gotowca będzie go trzeba prowadzić "za...

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 66879
  • Excel Przypisanie wartości komórkom bez wypełnienia LISTA OBECNOŚCI-KARTY PRACY

    Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...

    Software serwis   09 Wrz 2013 10:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7599
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1062
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 762
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Google: excel sumowanie czasu. Jeden z wyników: http://www.youtube.com/watch?v=fSTtRFaME... Lenistwo....

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3522
  • Excel - jak dodać święta z osobnego arkusza do karty czasu pracy?

    Witaj. Formatowanie warunkowe w Excelu 2003 nie umożliwia sprawdzania wartości w innym arkuszu (nie wiem, czy nowsze wersje to potrafią, bo nie używam). Dla mnie rozwiązaniem problemu było skopiowanie tabeli świąt do komórek A100 w dół i użycie formatowania warunkowego z warunkiem opartym na tych komórkach. Oczywiście A100 w dół można sobie ukryć, a...

    Software serwis   18 Sty 2017 09:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1206
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Czy tak to miało wyglądać?

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2907
  • Excel do Access - wysyłanie danych za pomocą makra VBA

    Witam Baza jest już gotowa lub należy utworzyć? w każdym przypadku kolumny eksel′ i bazy muszą być tego samego typu, w przeciwnym razie będzie błędów. Jeśli bazowa jest gotowy, należy znać nazwy kolumn albo kolejność ich rozmieszczenie względem kolumn w excel. do pracy z bazy należy połączyć w proekcie biblioteki DAO (przydatne dla Access)

    Software serwis   05 Lis 2013 18:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 888
  • Excel - Automatyczne wypełnianie dat w kolumnie dla obliczeń czasu pracy

    Dzień dobry, Ważne jest, by Excel rozpoznawał wpis jako datę. Jeśli tak jest przeciąganie komórki (wystarczy jedna z datą) powinno dać spodziewany efekt. Zazwyczaj w polskim Excelu format daty jest 2015-09-16. Proszę sprawdzić i wpisać w ten sposób, wtedy powinno zadziałać. Jeśli musi być data w formie 16-09-2015 trzeba zmienić format daty systemowej...

    Software serwis   28 Wrz 2015 13:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1086
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 441
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    Jeśli ujednolicić nagłówki z listą (wyjścia<>wyjście), to wystarczy SUMA.JEŻELI: http://obrazki.elektroda.pl/2159911400_1... Wersja dla kwartałów: http://obrazki.elektroda.pl/4694710800_1... Excel <2007:[syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW((B...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3270
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8328
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Śliczny obrazek. Może pokażesz formułę albo zamieścisz tu plik jeśli to nie tajemnica? Komórki w których obliczasz są sformatowane jako czas?

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 672
  • Laptop do biura do 1600 zł z Windows, 12h pracy, Word, Excel – konkretne modele

    Witam poszukuje laptopa do pracy biurowej (tylko podstawowe programy word excel pdf pps), internet. Czas pracy ok 12h/24. przewidywany czas użytkowania ok. 5 lat. Budżet z systemem do 1600 zł. proszę o konkretne modele z góry dzięki pozdrawiam

    Komputery Co kupić?   03 Gru 2014 13:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 915
  • Excel - kłopot z blokowaniem wklejania i wstawianiem - makro

    Może więc takie rozwiązanie jak w załączniku? Menu kontekstowe PPM jest zablokowane, ale jeśli nawet ktoś je wywoła, to nie może wykorzystać wklejania: http://obrazki.elektroda.pl/7679986700_1... Na wstążce zablokowane są funkcje przycisków: http://obrazki.elektroda.pl/8622171000_1... Cały czas jednak mam wrażenie, że takie całkowite...

    Software serwis   29 Lut 2012 14:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6721
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Witam Jeśli proste to następnie: To, że jeśli cały zakres musi być w tym czasie

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1050
  • Jak stworzyć wykres 24-godzinny w Excelu z danymi o czynnościach?

    Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...

    Software serwis   07 Maj 2010 11:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5726
  • Excel - Jak zliczać pracowników w danej godzinie z uwzględnieniem czasu pracy?

    Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...

    Software serwis   25 Sty 2016 22:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 879
  • [MS Excel] Grafik pracy. Zamiana znaków na wartości liczbowe

    Bez makra tu się chyba nie obejdzie, ponieważ w miesiącu moga występować jeszcze, np. C -choroba-8 godzin, lub dorubka np. 6 godzin i tu należy wpisać cyfrę 6, funkcja sie pogubi. A są jescze inne symbole literowe w grafiku. Natomiast ja przedstawiłem tylko fragment miesiąca bo do 11 tak więć...... Ale bardzo diekuje za pomoc.

    Programowanie   23 Mar 2011 20:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6073
  • Excel: Jak zaznaczyć miesiące pracy pracownika za pomocą formuł lub VBA?

    Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.

    Programowanie Początkujący   14 Cze 2013 12:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2148
  • Excel – jak obliczyć manko, sumę zarobków i mnożenie czasu pracy przez stawkę

    Komórkę G11 pomnóż przez 24 a następnie przez stawke godzinową.

    Software serwis   25 Lip 2006 15:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2131
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1332
  • Normstahl Ultra Excellent - Wymiana sterownika w napędzie Ultra Excellent

    Zostaw je niepodłączone , obetnij i zaizoluj . Będziesz musiał zwrócić uwagę na potencjały sterujące obrotami w Bramsterze , nie pamiętam , czy oprócz krańcówek masz jeszcze możliwość ustawienia czasu podtrzymania przekaźnika , jako drugie zabezpieczenie pracy silnika .

    Automatyka bram, szlabanów, rolet   03 Cze 2025 12:57 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 8679
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 348
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Mógłbym prosić o taki pliczek?? :) Nie znam jeszcze wszystkich pzepisów wiec przy pisaniu samodzielnie mógłbym coś nawywijać :)

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9382
  • Komputer się mrozi podczas pracy z Excel/Word, niebieski ekran podczas wyłączania

    Cześć, od jakiegoś czasu komputer często się "mrozi", najczęściej podczas pracy z excelem lub wordem. Często nie można wyłączyć komputera - niebieski ekran z "Wyłączanie". Załączam logi. Jedne z programów wrzucił kilka plików do kwarantanny

    Pogotowie Antywirusowe   23 Paź 2020 22:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 426
  • Makro Excel: Rozbijanie komórek etapy pracy i przesuwanie wierszy w dół

    Nieco w tom stylu [syntax=vb] Sub etapy() Dim r&, x$, y$ r = 2 While Cells(r, 1) <> Empty x = Cells(r, 3) y = Replace(x, ";", "") Cells(r, 3) = Trim(Split(x, ";")(0)) For i = 1 To Len(x) - Len(y) y = Trim(Split(x, ";")(i)) If Len(y) > 0 Then r = r + 1 Rows(r).Insert Cells(r, 1) = Cells(r - 1, 1) Cells(r, 3) = y End If Next r = r + 1 Wend...

    Software serwis   10 Sie 2014 19:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1194
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Witam Zastanawiam się czy na Google zbanowali frazy związane z Excelem. Jednak nie: [url=https://www.google.pl/search?q=obli... Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 810
  • excel-grafik pracy pracowników - grafik pracy - ilośc przepracowanych godzin dla

    Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.

    Software serwis   15 Lip 2014 14:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9861
  • Excel - wklejanie w wybiórcze miejsca z innego arkusza

    Czarna magia. Jestem w szoku, działa rewelacyjnie. Myślę, że więcej nie muszę prosić o pomoc. Zaoszczędził mi Pan przynajmniej 3 tygodnie czasu pracy. Dziękuję!!!

    Obsługa oprogramowania   02 Gru 2017 22:12 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2310
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Witajcie. Potrzebuję pomocy przy Excelu 2003. Chodzi o obliczanie godzin pracy (wiem, tematów jest wiele, jednak żaden mi nie pasuje). Postaram się opisać to łopatologicznie. Komórki - godzina wejścia; wyjścia. 3 komórka to różnica czasu minus 10 minut. To mam. Problem polega na tym, że nie mogę pomnożyć tego wyniku razy 60 minut (formatowanie wpisuje...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1107
  • Excel - Duplikat arkusza o danej godzinie i zapis o danej godzinie

    Spróbuj Zmień swój czas do pracy makro

    Software serwis   06 Kwi 2014 15:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1503
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9706
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11835
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    ja tez sobie zrobiłem taki arkusz i wszystko mi działa... najlepiej format komórki ustaw na custom i "gg:mm" i wszystko powinno hulać. Ja mam inną ciekawostkę, w moim arkuszu licze sobie bilans godzin np z tygodnia i jak bilans jest ujemny to Excel sie gubi, nie rozumie że czas może być ujemny...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43669
  • Jak sumować godziny pracy z projektów w Excelu?

    Witam, Czy jest ktos kto bylby mi w stanie pomoc z plikiem excel. Mianowicie chodzi o ewidencje czasu pracy oraz sumowanie godzin z podzialem na projekty. Stworzylem sobie tabelke na tyle ile potrafie sam ale czy jest mozliwosc sumowania wszystkich godzin z projektow poszczegolnych pracownikow. Mam nadzieje ze zalacznik pomoze zrozumiec Wam o co mi...

    Obsługa oprogramowania   03 Sty 2019 18:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 882
  • Jak obliczyć czas pracy w Excelu dla zmian dziennych i nocnych?

    Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.

    Software serwis   26 Lip 2013 17:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3174
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 930
  • EXCEL - Jak stworzyć skoroszyt z automatycznymi kartami pracy?

    aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Jeśli chcesz uzyskać arkusz kalkulacyjny typu "perpetuum mobile" - to jest to oczywiście nierealna utopia :please: Jeśli potrafisz w takim pliku zawrzeć całą bazę osobową (informacje o wszystkich pracownikach, ich umowy o pracę itp., ich plany urlopowe, prognozy ex ante chorobowe...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2020 12:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 573
  • Excel: Jak sprawdzić obecność słowa praca w zakresie B1:M1 i zwrócić wynik w A1?

    =JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.POZIOMO("praca";B1... zdaje się.

    Programowanie   06 Wrz 2017 12:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 597
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2637
  • Utworzenie szablonu dostosowujący dyspozycyjność pracowników

    https://www.google.pl/search?q=excel+har...

    Programowanie Początkujący   10 Sie 2023 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 360
  • Polecane programy do tworzenia grafiku pracy - płatne i darmowe opcje

    excel :) - sam do pracy stworzyłem prosty i przydatny arkusz

    Software serwis   11 Lip 2016 09:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 64197
  • Excel - Jak wizualnie zgrupować powtarzające się wartości w kolumnie?

    Maciej , mam problem z wyświetleniem Twojego załącznika. Mam Excel 2016. W pracy mam 365, to tam też sprawdzę. Czy inni otwierają bez problemu?

    Obsługa oprogramowania   26 Lut 2025 22:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 318
  • Excel - jak zliczać godziny pracy w różnych zmianach (I, II, III)?

    Właśnie tak myślałem że masz excel 2003 lub niższy W twoim przypadku nie ma tej funkcji licz.warunki() ale też da się zrobić. Trzeba wykorzystać sumę.iloczynów() jako licz warunki. Proszę bardzo: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000>=CZAS(6;0;0... Dla III zmiany może być tak: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000<>"")*1;(...

    Software serwis   23 Kwi 2015 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1128
  • Manual do wymiany łożyska w Brink Renovent Excellent 400

    Witam. Od pewnego czasu przymierzałem się do wymiany łożysk w moim Renovent Excellent 400. Po przeczytaniu Twojego posta stwierdziłem ze nie ma co odwlekać, tymbardziej że podałeś rozmiar łożysk. Zatem po zakupie łożysk przystąpiłem do pracy j wszystko było ok. do chwili wyjęcia starych łożysk. Okazało się że w mojej jednostce wentylatory były wyposażone...

    Wentylacja i Klimatyzacja   14 Lut 2025 09:15 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5700
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    tworzyć dla 50 pracowników to trochę czasu zajmie myślałem ze jest może jakaś szybsza metoda

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3152
  • Excel VBA - Tworzenie makra do zliczania czasu od uruchomienia do zamknięcia programu

    Przyjmij sobie jako zasadę, żeby zawsze załączać plik Excela ilustrujący problem. W nim należy pokazać układ danych i oczekiwany wynik. To ułatwia potencjalnym pomagającym wyobrazić sobie oczekiwania pytającego. Inaczej trzeba sobie wyobrażać, jakie są oczekiwania i niepotrzebnie traci się czas. Zobacz, czy o to chodziło? W jakim formacie miał być ten...

    Programowanie Początkujący   04 Kwi 2022 15:03 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1299
  • [Excel VBA] Całkowanie metodą trapezów i działania na wyniku

    To powiedz panu magistrowi o ile go posiada, że jeżeli nie ma czasu to niech poszuka innej pracy. Pisałem ci priv

    Programowanie   20 Gru 2018 00:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2115
  • EXCEL - Jak kolorować komórki na podstawie wartości w innej komórce?

    Jest prawdopodobne, że dużej ilości pracy, nie każdy chce spędzić czas

    Obsługa oprogramowania   10 Kwi 2018 21:58 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2235