Efekt taki jak na zrzucie :D 977075 można uzyskać poprzez odpowiednio dobrane formatowanie i kilka formuł :spoko: jak w załączniku 977076
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być
Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty. Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER): wejście: [syntax=text]=JEŻELI(MIN(JEŻELI(((Stycze...
Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))
Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...
Ogarnąłem. Nawiasy tylko do tłumaczenia Jak na A1 masz czas rozpoczęcia pracy [8:10], na A2 czas zakończenia [19:15], na A4 czas pracy (=A2-A1)[11:05], F1 stawka godzinowa [27], H1 pieniądze (=D1*F1*24)[299,25). Link do mojego Onedrive z tą formułą: https://1drv.ms/x/s!AqMiR6_S_DB_iz_BX_8e... Nie wiem jak długo będzie działał, pewnie aż...
To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał. Na razie zmodyfikowałem trochę formuły - w/g Twoich sugestii - ale i tak nie obyło się bez kol. pomocniczej D , ponieważ trzeba oddzielnie zmodyfikować minuty bo np. 36min. = 36/60 = 6/10 <> 36/100. Poniżej formuła po zmianach. Pozdrowienia.
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
A zastrzeżeniem że Ryzeny lepiej trzymają na baterii niż Intele. CAD w 2D jedzie głównie po procesorze, grafika służy do wyświetlania pulpitu. CAD lubi wydajny, wysoko taktowany jeden rdzeń. Dwie opcje: https://www.x-kom.pl/p/1237085-laptop-15... Procek w wydaniu U czyli oszczędniejszym do ultralekkich...
Sprawdź teraz.
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.
potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika Proponuje na początku posortować sobie te dane wg daty i czasu i przeanalizować poprawność tych danych :!: W mojej ocenie trudno zrozumieć o co chodzi z tym "czytnikiem" - na początek wejście i na koniec wejście :?: :D Próba takiej analizy była omawiana na elektrodzie - https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...
A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...
Dwie propozycje rozwiązania w załączniku. 1. Formuła zwykła bazująca na funkcji SUMA, użytej dwukrotnie. Funkcja ta ignoruje odwołania do tekstów, dzięki czemu wynik jest poprawny. 2. Formuła tablicowa, zatwierdzana przez Ctrl+Shift+Enter, przydatna gdy sumowany zakres jest dłuższy, bo nie trzeba indywidualnie wypisywać wszystkich komórek. Stała tablicowa...
Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
W załączeniu rozwiązanie. Warunek aby działało to tabela dniówek ma być ustawiona rosnącą (tak jak u mnie) Konieczność dodania (powtórzenia) dniówki zaczynającej się od 00:00 (Jakbym nie zmienił formatowania to byś nie zauważył ale pierwsza komórka z 00:00 ma liczbową wartość 0 natomiast ostatnia ma liczbową wartość 1 - zrobiłem formatowanie na [gg]:mm...
Witajcie jak można policzyć zawartość w kolumnach w zależności od daty którą będę wskazywał w innym polu - ale zakręciłem ;-)
Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...
Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.
Nie pomyliły Ci się czasem osie?
http://office.microsoft.com/pl-pl/result... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... itd.
zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe
Wszystko działa płynnie do momentu włączenia funkcji udostępniania arkusza (w tradycyjnej formie, Excel 2016). Mimo na pulpicie, ale piszesz że wszystko jest ok do momentu udostępnienia, Zrób to samo z maluśkim i większym plikiem. I się sam przekonaj udostępniając. Kiedyś znajomy nauczyciel zapisał cały arkusz excel i po czasie był zdziwiony że nie...
Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
A funkcja "Jeżeli..." nie pomogła by?
Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...
https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D
Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).
W tym nowym pliku zmieniło się oznaczenie godzin, było od 0 do 23, co rozumiałem tak, że 0 oznacza przedział od 0:00 do 0:59, 1 to przedział 1:00 do 1:59 itd. 23 to przedział od 23:00 do 23:59. I to wydawało mi się logiczne. Teraz jest numeracja od 1 do 24. Jak należy ją rozumieć? To ma wpływ na postać formuł. Jeśli będzie wskazany przedział czasu 20-4,...
Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam
Zakładając, że w wierszu 2 jest branża, w wierszu 3 ilość miejsc pracy, oferty w kolumnach B do E to: =SUMA.JEŻELI(B2:E2;"x";B3:E3)
Witam serdecznie, mam pytanko: posiada ktoś możne gotową formule w excel do rozliczania paliwa w ciężarówkach oraz ewidencje czasu pracy oraz delegację kierowców? Męczę sie w tym excelu i nie moge sobie poradzić. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro
Dzień dobry, Trochę słabo szukałeś, bo podobnych grafików jest mnóstwo. Trzeba pamiętać o kilku sprawach: Wartości czasu w Excelu trzeba wprowadzać z dwukropkiem np. 14: oznacza godzinę 14-tą, odpowiednio 14:25 gdy są minuty. Format do zliczania czasu to [g]:mm Wartości czasu są pamiętane jako ułamki doby, jeśli koniec pracy jest po północy (wcześniejsza...
Ja za Ciebie nie będę definiował zmiennych... [syntax=vb] Dim Pulpit As String [/syntax] P.S. Mogłeś w swoim pytaniu zaznaczyć, że nie znasz całkowicie angielskiego i VBA. To by ułatwiło nam pracę i oszczędziło czas.
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Lw8...
Jeśli masz nowego Excela, to możesz użyć takiej formuły (na datę zakończenia pracy): [syntax=text]=LET(graf; FILTRUJ(Arkusz1!$A$3:$C$10;(Arkusz1!$B$3... wynik; REDUCE($B5; SEKWENCJA(ILE.WIERSZY(graf)); LAMBDA(a;b; LET(r;INDEKS(graf;b;3); JEŻELI(a-r<=0; INDEKS(graf;b;1); JEŻELI(a>=INDEKS(graf;1;1);a;a-r)))))...
Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?
Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.
Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem Boję się, że to nic nie da. Autor oczekuje gotowca , więc nie ma pojęcia o excelu, a tym bardziej nie ma inwencji twórczej i nie chce mu się szukać rozwiązań na forum (bo wszystkie były - aczkolwiek niekoniecznie w jednym pliku). Obawiam się że pomimo otrzymania gotowca będzie go trzeba prowadzić "za...
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...
Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...
Google: excel sumowanie czasu. Jeden z wyników: http://www.youtube.com/watch?v=fSTtRFaME... Lenistwo....
Witaj. Formatowanie warunkowe w Excelu 2003 nie umożliwia sprawdzania wartości w innym arkuszu (nie wiem, czy nowsze wersje to potrafią, bo nie używam). Dla mnie rozwiązaniem problemu było skopiowanie tabeli świąt do komórek A100 w dół i użycie formatowania warunkowego z warunkiem opartym na tych komórkach. Oczywiście A100 w dół można sobie ukryć, a...
Czy tak to miało wyglądać?
Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...
Witam Baza jest już gotowa lub należy utworzyć? w każdym przypadku kolumny eksel′ i bazy muszą być tego samego typu, w przeciwnym razie będzie błędów. Jeśli bazowa jest gotowy, należy znać nazwy kolumn albo kolejność ich rozmieszczenie względem kolumn w excel. do pracy z bazy należy połączyć w proekcie biblioteki DAO (przydatne dla Access)
Dzień dobry, Ważne jest, by Excel rozpoznawał wpis jako datę. Jeśli tak jest przeciąganie komórki (wystarczy jedna z datą) powinno dać spodziewany efekt. Zazwyczaj w polskim Excelu format daty jest 2015-09-16. Proszę sprawdzić i wpisać w ten sposób, wtedy powinno zadziałać. Jeśli musi być data w formie 16-09-2015 trzeba zmienić format daty systemowej...
Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...
Jeśli ujednolicić nagłówki z listą (wyjścia<>wyjście), to wystarczy SUMA.JEŻELI: http://obrazki.elektroda.pl/2159911400_1... Wersja dla kwartałów: http://obrazki.elektroda.pl/4694710800_1... Excel <2007:[syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW((B...
Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...
Śliczny obrazek. Może pokażesz formułę albo zamieścisz tu plik jeśli to nie tajemnica? Komórki w których obliczasz są sformatowane jako czas?
Witam poszukuje laptopa do pracy biurowej (tylko podstawowe programy word excel pdf pps), internet. Czas pracy ok 12h/24. przewidywany czas użytkowania ok. 5 lat. Budżet z systemem do 1600 zł. proszę o konkretne modele z góry dzięki pozdrawiam
Może więc takie rozwiązanie jak w załączniku? Menu kontekstowe PPM jest zablokowane, ale jeśli nawet ktoś je wywoła, to nie może wykorzystać wklejania: http://obrazki.elektroda.pl/7679986700_1... Na wstążce zablokowane są funkcje przycisków: http://obrazki.elektroda.pl/8622171000_1... Cały czas jednak mam wrażenie, że takie całkowite...
Witam Jeśli proste to następnie: To, że jeśli cały zakres musi być w tym czasie
Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...
Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...
Bez makra tu się chyba nie obejdzie, ponieważ w miesiącu moga występować jeszcze, np. C -choroba-8 godzin, lub dorubka np. 6 godzin i tu należy wpisać cyfrę 6, funkcja sie pogubi. A są jescze inne symbole literowe w grafiku. Natomiast ja przedstawiłem tylko fragment miesiąca bo do 11 tak więć...... Ale bardzo diekuje za pomoc.
Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.
Komórkę G11 pomnóż przez 24 a następnie przez stawke godzinową.
znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste
Zostaw je niepodłączone , obetnij i zaizoluj . Będziesz musiał zwrócić uwagę na potencjały sterujące obrotami w Bramsterze , nie pamiętam , czy oprócz krańcówek masz jeszcze możliwość ustawienia czasu podtrzymania przekaźnika , jako drugie zabezpieczenie pracy silnika .
Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...
Mógłbym prosić o taki pliczek?? :) Nie znam jeszcze wszystkich pzepisów wiec przy pisaniu samodzielnie mógłbym coś nawywijać :)
Cześć, od jakiegoś czasu komputer często się "mrozi", najczęściej podczas pracy z excelem lub wordem. Często nie można wyłączyć komputera - niebieski ekran z "Wyłączanie". Załączam logi. Jedne z programów wrzucił kilka plików do kwarantanny
Nieco w tom stylu [syntax=vb] Sub etapy() Dim r&, x$, y$ r = 2 While Cells(r, 1) <> Empty x = Cells(r, 3) y = Replace(x, ";", "") Cells(r, 3) = Trim(Split(x, ";")(0)) For i = 1 To Len(x) - Len(y) y = Trim(Split(x, ";")(i)) If Len(y) > 0 Then r = r + 1 Rows(r).Insert Cells(r, 1) = Cells(r - 1, 1) Cells(r, 3) = y End If Next r = r + 1 Wend...
Witam Zastanawiam się czy na Google zbanowali frazy związane z Excelem. Jednak nie: [url=https://www.google.pl/search?q=obli... Pozdrawiam
Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.
Czarna magia. Jestem w szoku, działa rewelacyjnie. Myślę, że więcej nie muszę prosić o pomoc. Zaoszczędził mi Pan przynajmniej 3 tygodnie czasu pracy. Dziękuję!!!
Witajcie. Potrzebuję pomocy przy Excelu 2003. Chodzi o obliczanie godzin pracy (wiem, tematów jest wiele, jednak żaden mi nie pasuje). Postaram się opisać to łopatologicznie. Komórki - godzina wejścia; wyjścia. 3 komórka to różnica czasu minus 10 minut. To mam. Problem polega na tym, że nie mogę pomnożyć tego wyniku razy 60 minut (formatowanie wpisuje...
Spróbuj Zmień swój czas do pracy makro
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...
ja tez sobie zrobiłem taki arkusz i wszystko mi działa... najlepiej format komórki ustaw na custom i "gg:mm" i wszystko powinno hulać. Ja mam inną ciekawostkę, w moim arkuszu licze sobie bilans godzin np z tygodnia i jak bilans jest ujemny to Excel sie gubi, nie rozumie że czas może być ujemny...
Witam, Czy jest ktos kto bylby mi w stanie pomoc z plikiem excel. Mianowicie chodzi o ewidencje czasu pracy oraz sumowanie godzin z podzialem na projekty. Stworzylem sobie tabelke na tyle ile potrafie sam ale czy jest mozliwosc sumowania wszystkich godzin z projektow poszczegolnych pracownikow. Mam nadzieje ze zalacznik pomoze zrozumiec Wam o co mi...
Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.
Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości
aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Jeśli chcesz uzyskać arkusz kalkulacyjny typu "perpetuum mobile" - to jest to oczywiście nierealna utopia :please: Jeśli potrafisz w takim pliku zawrzeć całą bazę osobową (informacje o wszystkich pracownikach, ich umowy o pracę itp., ich plany urlopowe, prognozy ex ante chorobowe...
=JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.POZIOMO("praca";B1... zdaje się.
Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy
https://www.google.pl/search?q=excel+har...
excel :) - sam do pracy stworzyłem prosty i przydatny arkusz
Maciej , mam problem z wyświetleniem Twojego załącznika. Mam Excel 2016. W pracy mam 365, to tam też sprawdzę. Czy inni otwierają bez problemu?
Właśnie tak myślałem że masz excel 2003 lub niższy W twoim przypadku nie ma tej funkcji licz.warunki() ale też da się zrobić. Trzeba wykorzystać sumę.iloczynów() jako licz warunki. Proszę bardzo: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000>=CZAS(6;0;0... Dla III zmiany może być tak: =SUMA.ILOCZYNÓW((A1:A1000<>"")*1;(...
Witam. Od pewnego czasu przymierzałem się do wymiany łożysk w moim Renovent Excellent 400. Po przeczytaniu Twojego posta stwierdziłem ze nie ma co odwlekać, tymbardziej że podałeś rozmiar łożysk. Zatem po zakupie łożysk przystąpiłem do pracy j wszystko było ok. do chwili wyjęcia starych łożysk. Okazało się że w mojej jednostce wentylatory były wyposażone...
tworzyć dla 50 pracowników to trochę czasu zajmie myślałem ze jest może jakaś szybsza metoda
Przyjmij sobie jako zasadę, żeby zawsze załączać plik Excela ilustrujący problem. W nim należy pokazać układ danych i oczekiwany wynik. To ułatwia potencjalnym pomagającym wyobrazić sobie oczekiwania pytającego. Inaczej trzeba sobie wyobrażać, jakie są oczekiwania i niepotrzebnie traci się czas. Zobacz, czy o to chodziło? W jakim formacie miał być ten...
To powiedz panu magistrowi o ile go posiada, że jeżeli nie ma czasu to niech poszuka innej pracy. Pisałem ci priv
Jest prawdopodobne, że dużej ilości pracy, nie każdy chce spędzić czas
czasu pracy excel excel liczenie czasu pracy zliczanie czasu pracy excel
jakie nagłośnić szkolny rozdzielczość ikony chińskie radia android
uruchamianie przez żarówkę jakie kolumny aktywne
Nissan Qashqai J11 – optymalny rozmiar felg aluminiowych, homologacja, komfort, PCD 5x114,3 Mercedes W221, W212, C216 – przedni radar 24 GHz zamiast 76 GHz, modele i zastosowanie