Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być
zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe
Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.
Witam Ja bym tu zastosował funkcję LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria) http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... Pozdrawiam
Jeśli nie ma nocnych zmian (Np 21-02) to (liczenie składników można zrealizować w innym arkuszu):
Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Takie zapytanie. Tutaj masz rozpiskę na trzy zmiany a w przykładzie masz 10 godzin na "pierwszej" zmianie, brak "drugiej" zmiany i 1 godzinę "trzeciej" zmiany. Czy tak to ma być? Wstawiłem plik jaki udało mi się zrobić (liczy od 6 do 22 oraz 22 do 6). Natomiast potrzebuję reguły które podzielą...
witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...
Prowadzę czas pracy pracowników W pierwszej kolumnie są imiona i nazwiska pracowników natomiast w pierwszym wierszu są dni miesiąca. Każdemu pracownikowi wprowadzam liczbę godzin przepracowanych w danym dniu lub chorobowe albo urlop. Chciałbym stworzyć formule która by zliczala ile pracownik przepracował w miesiacu godzin nadliczbowych płatnych 50%...
Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam
Witam, Chcialabym dolaczyc sie do tego tematu. Przygotowuje arkusz kalkulacyjny o czasie pracy ale rowniez mam problem z przeliczeniem czasu na liczbe godzin. Zalaczam moj arkusz i bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam Proszę nie dołączać się do cudzych tematów ze swoim problemem. Post został wydzielony do osobnego wątku. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Otóż chcę zrobić listy godzin dla pracowników w arkuszy tak by wystarczyło, że wpiszę godziny od do i automatycznie uzupełni się liczba godzin i suma należnych pieniążków. Pierwszy problem to suma godzin, nie mogę zrobić tak, by 30min pokazywało jako 0,5 a sumę godzin jako zwykłą liczbę a nie...
Witam, Mam pewien kłopot z excelem i nie wiem jak to ugryźć. Jak ktoś zdążył zauważyć otwierając plik to mam bazy danych w różnych zakładkach. Mam czas OD -> DO, wyciągnięcie różnicy. W zakładkach typu test jest suma tych danych w sposób następujący: Dzień - suma z godzin z konkretnej bazy z konkretnego dnia. Wyciągnięcie średniej oraz sumy i przeliczenie...
Hej, jeśli umieściłam temat nie tu gdzie trzeba to przepraszam i proszę o przekierowanie. Mam plik który w jednej kolumnie ma nazwiska pracowników a w kolejnej przypisany do nich czas pracy np. Jan Nowak 2h, Anna Kowalska 4h, Barbara Marzec 4h, potem znowu Jan Nowak 6h itd. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby wykorzystać makro, które po kliknięciu przycisku...
Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...
Witam. Chciałbym stworzyć program (lub skrypt w excelu) zliczający godziny efektywnej pracy przy wytwarzaniu danego elementu. Chodzi mi głównie o to, że pracownik zacznie pracę np 1.01.2012 o godz 9:00 a skończy 3.01.2012 o 12:00. Program mialby wyliczyć godziny potrzebne na wykonanie elementu (czyli odejmować przerwy śniadaniowe) i uwzględniać że firma...
Mam taki problemu załącz cały arkusz z moimi wypocinami;) Czwarta cześć ma wyglądać tak ze wybieram pracownika rok i miesiąc i ma mi wypisać godzi pracy w danym miesiącu ale w ząb nie wiem jak to zrobić :|
http://obrazki.elektroda.pl/7670155600_1... Mam następujący problem. Chciałbym by komputer zliczał następującą różnicę: Godzina zakończenia pracy - czas pierwszej przerwy - czas drugiej przerwy - godzina rozpoczęcia pracy. Mam na myśli sytuację, by komputer odjął np: od godziny piętnastej (koniec pracy) obie pół godzinne przerwy, a...
Witam, mimo długich poszukiwań odpowiedzi, prób i błędów poddaje się prosząc jednocześnie o pomoc. Chcę stworzyć arkusz który będzie kontrolował czas pracy Pracowników - ich zalogowanie i wylogowanie z systemu. Dane które pozyskuje są z mało doskonałego narzędzia które należy obrabiać ręcznie lub np za pośrednictwem tabeli przestawnej. Ponieważ w przyszłości...
Witam Mam następujący problem do rozwiązania, którego mimo wielu prób nie jestem w stanie wymyślić. Mianowicie w projekcie na studia mającym na celu zaprojektowanie arkusza zliczającego różnego rodzaju przestoje maszyn oraz odliczający czas do realizacji następnego zadania (naprawa, wymiana itd.) nie jestem w stanie wymyślić w jaki sposób mają przesuwać...
witam, mam problem robie w excelu i mam tam date, godzine rozpoczęcia pracy, godzine zakończenia pracy, czas pracy, zarobek danego dnia i ile ogólnie zarobiłem i jeszcze manko, i niewiem jak czas w pracy pomnożyć z zarobkiem na godznie znaczy 5,30 zł i jeszcze jak dodać ogólnie ile mam zarobione i jak odliczyć manko proszę o pomoc dodaje plik excela...
Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...
Marek ..sam doskonale wiesz, że zastosowanie formatu dziesiętnego przy obliczeniach czasu jest podstawowym błędem w założeniu. Ale skoro Autorowi wątku pasuje takie rozwiązanie, to nie ma nad czym dalej dyskutować, tym bardziej, że na zmienionym formacie godzin, Twoje rozwiązanie też działa.
witam;/ to jest część kodu odpowiedzialna za godziny nocne: =(JEŻELI(LUB(E5<=0;F5<=0);0;((D5*1...
Witajcie! Wiem, wiem... powiecie, że temat był przerabiany wiele razy. To ja też wiem, gdyby chodziło o samo liczenie to nie byłoby najmniejszego problemu. Mój problem jest jednak bardziej złożony. Arkusz służy do rozliczania czasu pracy pracownika budowlanego. Tabela pokazuje dany miesiąc, poszczególne wiersze to dni miesiąca, a kolumny to symbol budowy,...
Witaj W Twoim załączniku cyfra 8 liczona jest jako 1 dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie. Pozdrawiam
44, to proste?? :) PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. PS2. Co niektóry widzę .... mają tendencję do komplikowania najprostszych rzeczy ;)
Tak na szybko liczenie godzin.
Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.
Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)
Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...
Dla dni roboczych: =JEŻELI(LUB(B7="poniedziałe... Dla dni wolnych od pracy: =JEŻELI(LUB(B7="sobota"...
Witam Ja tez mam cos do liczenia godzin pracy i nie mam z tym zadnych problemow Sam wpisuje ile godzin spedzilem w pracy bo to chyba kazda pracujaca osoba wie a reszte liczy komputer:)
Kolego to podstawy podstawowych podstaw funkcja "suma jeżeli" liczysz na odrobienie pracy domowej??
Nie bardzo mogę zrozumieć tego opisu. Czy pola w arkuszu będą stałe (może nie wszystkie wykorzystane)? Kogo czas ma być liczony? Dlaczego dokładność do sekundy?
Nie zauważyłem by autor pytania prosił koniecznie o formułę. Owszem wspomniał, że: "Wiadomo jest to jedna formuła", ale nie wiemy czy kurczowo zamierza trzymać się formuł, bo jest (jak np: ja) entuzjastą Excel'a, aczkolwiek dopiero "raczkującym", czy być może jest to dla Niego rodzaj testu, zadania (ze szkoły, studiów, pracy - niepotrzebne skreślić)....
Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.
Witam, Potrzebuję pomocy. Nie jestem mistrzem Excela, ale mam za to do wykonania mistrzowskie zadanie. Muszę zrobić kartę pracy tak, aby Excel liczył mi soboty jako 50% a niedziele i święta 100%. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Justyna
Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...
Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
Dzień dobry, Czy ktoś bardziej zaawansowany w arkuszu kalkulacyjnym mógłby mnie nakierować jak najprościej wykonać taki skoroszyt aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Myślę że coś podobnego przyda się wielu osobą. Efekty pracy będę publikował na bieżąco wraz zmianami. Później dorobię instrukcje. Na razie liczę...
Nie prościej rozbić komórki na zaczęcie pracy i drugą jako zakończenie. Powinno to ułatwić liczenie. Oglądając ten skoroszyt nie mogę zrozumieć o co w nim chodzi.
Dzięki. Tylko ten plik ma jakiś błąd i źle liczy. Poprzedni był ok. I nie ma też widocznej formuły.
Będę wdzięczny jak ktoś pomoże mi to zrobić. Kompletnie nie czaje Excela w tych sprawach więc liczę tutaj na pomoc. Nie ukryję, że strasznie ułatwić by mi pracę Excel z tym Makro.
Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...
Przyznam że trochę mnie drażni że za takie "badziewie" (piszę o głównym pliku) ktoś żąda pieniędzy i to 30 zł. Jeszcze żeby to miało właśnie wbudowany (automatyczny) kalendarz ze świętami w tym wielkanocą, albo by liczyło nadgodziny (choć w tym układzie ktoś w ogóle tego nie przewidział by tu był jakikolwiek automat) To jest tylko zwykłe liczydło -...
Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...
Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...
Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.
No nie za bardzo. Nie wiem czy to dużo pracy w tym przypadku, bo jeśli nie to liczyłem że ktoś mi napisze ;((
dziękuję. na chwilę obecną widzę całe stado funkcji które muszę przetrawić, ale liczę, że w weekend to ogarnę. Prot ... jesteś wielki i chyba wiszę ci piwo :)
Dziekuje koledze za pomoc. Jak komputer wroci z naprawy postaram zrobić tak jak kolega poradzil. Niestety w pracy nie mam kiedy tego zrobić. W przypadku jak bede mial jakieś problemy mogę liczyć na kolegi pomoc lub innych osób?
Dodało Ci to 24 pełnych godzin i zaczęło liczyć od nowa. 24+6=30. Zrób tam format komórki i daj normalne liczby - będzie znacznie prościej.
i może trwać dowolnie długo Proszę o wyjaśnienie tej długości i sposobu liczenia godzin np rozpoczęcie pracy: 30-04-18 10:15 (niedz) i zakończenie: 04-05-18 8:10 (czw) - wg opisu autora - czy to ma być czas "świąteczny" = 68:45:00 :?: :D Normy pracy dobowej i tygodniowej tu nie obowiązują :?: :cry:
potrzebuje żeby mi ten wiersz liczył w taki sposób: Jeśli masz tak prosty układ danych (w formacie czasowym :!: ) to możesz wykorzystać proste formuły jak na zrzucie :spoko: 1030630
Witam Mam zrobiony arkusz kalkulacyjny, a mianowicie kartę pracy. Wpisuję sobie godzinę rozpoczęcia i godzinę zakończenia i obok wylicza mi czas pracy. Problem zaczyna się wtedy gdy chcę zsumować czas pracy aby osiągnąć ile godzin i minut pracownik przepracował w miesiącu, po prostu po przekroczeniu 24 godzin liczy od nowa. Jak to zrobić, może ktoś...
Słuchaj, zadanie wygląda na pracę domową. (A na tym forum nie odrabiamy prac domowych) Nic się nie nauczysz jak nie będziesz sam myślał. I tak podałem ci na tacy jak to trzeba rozwiązać. Wystarczy tylko wpisać odpowiednie odwołania do komórki z adresem w podane przeze mnie funkcje, sparametryzować je a później je połączyć i tyle. Podpowiem tylko że...
Właśnie chodzi o to że wolałbym by było to osobno liczone w tej tabelce, możesz zerknąć dlaczego źle mi zlicza gdy zrobię osobną tabelkę dla OP czy Nd?
Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...
Witam, Muszę stworzyć kartę czasu pracy w programie excel. Program znam niestety tak sobie i nie potrafię poradzić sobie z pewnymi rzeczami. Przeglądnęłam forum, ale niestety nie znalazłam inf. które potrzebuje. Chciałam użyć formatowania warunkowego do oznaczenia dni sobót i niedziel - to mi się udało, ale nie potrafię poradzić sobie z wprowadzeniem...
Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję
Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu otóż : chce stworzyć arkusz który liczy mi tygodniowo przychód z tytułu wynagrodzenia Tj tydzień rozliczeniowy zaczyna się od soboty i kończy na piątku. W zależności stawka podstawowa to 6.19/h po każdej przepracowanej 8 godzinie kolejna już po 7.59 po godzinie 18.00 do 6.00 rano - 7,59 w weekendy 7.59 oraz każdego...
excel czasu pracy czasu pracy excel excel liczenie godzin pracy
samsung nu8000 sygnalizator włącznika częstotliwości białystok
interfejs diagbox bateria macallister
Nissan Navara D40 – rozpiska pinów wtyczki licznika 24-pin i 40-pin M24, kolory przewodów Krups EA8000 – regulacja temperatury kawy, ustawienia poziomów 1–3, instrukcja krok po kroku