excel liczenie czasu pracy

Znaleziono około 274 wyników dla: excel liczenie czasu pracy
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1089
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1383
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2922
  • REKLAMA
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Witam Ja bym tu zastosował funkcję LICZ.JEŻELI(zakres;kryteria) http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... Pozdrawiam

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84595
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Jeśli nie ma nocnych zmian (Np 21-02) to (liczenie składników można zrealizować w innym arkuszu):

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28439
  • REKLAMA
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Takie zapytanie. Tutaj masz rozpiskę na trzy zmiany a w przykładzie masz 10 godzin na "pierwszej" zmianie, brak "drugiej" zmiany i 1 godzinę "trzeciej" zmiany. Czy tak to ma być? Wstawiłem plik jaki udało mi się zrobić (liczy od 6 do 22 oraz 22 do 6). Natomiast potrzebuję reguły które podzielą...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2007
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3372
  • Czas pracy pracownikiw w exelu - Zliczanie czasu pracy

    Prowadzę czas pracy pracowników W pierwszej kolumnie są imiona i nazwiska pracowników natomiast w pierwszym wierszu są dni miesiąca. Każdemu pracownikowi wprowadzam liczbę godzin przepracowanych w danym dniu lub chorobowe albo urlop. Chciałbym stworzyć formule która by zliczala ile pracownik przepracował w miesiacu godzin nadliczbowych płatnych 50%...

    Software serwis   07 Lut 2017 11:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1053
  • REKLAMA
  • Excel 2010 - Jak obliczyć czas pracy w formacie dziesiętnym?

    Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam

    Software serwis   16 Cze 2015 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 729
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witam, Chcialabym dolaczyc sie do tego tematu. Przygotowuje arkusz kalkulacyjny o czasie pracy ale rowniez mam problem z przeliczeniem czasu na liczbe godzin. Zalaczam moj arkusz i bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam Proszę nie dołączać się do cudzych tematów ze swoim problemem. Post został wydzielony do osobnego wątku. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1158
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Otóż chcę zrobić listy godzin dla pracowników w arkuszy tak by wystarczyło, że wpiszę godziny od do i automatycznie uzupełni się liczba godzin i suma należnych pieniążków. Pierwszy problem to suma godzin, nie mogę zrobić tak, by 30min pokazywało jako 0,5 a sumę godzin jako zwykłą liczbę a nie...

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10785
  • Zliczanie Excel pracowników na podstawie zestawienia

    Witam, Mam pewien kłopot z excelem i nie wiem jak to ugryźć. Jak ktoś zdążył zauważyć otwierając plik to mam bazy danych w różnych zakładkach. Mam czas OD -> DO, wyciągnięcie różnicy. W zakładkach typu test jest suma tych danych w sposób następujący: Dzień - suma z godzin z konkretnej bazy z konkretnego dnia. Wyciągnięcie średniej oraz sumy i przeliczenie...

    Programowanie   29 Mar 2017 15:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1512
  • Excel VBA makro sumujące pracowników i ich czas pracy

    Hej, jeśli umieściłam temat nie tu gdzie trzeba to przepraszam i proszę o przekierowanie. Mam plik który w jednej kolumnie ma nazwiska pracowników a w kolejnej przypisany do nich czas pracy np. Jan Nowak 2h, Anna Kowalska 4h, Barbara Marzec 4h, potem znowu Jan Nowak 6h itd. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby wykorzystać makro, które po kliknięciu przycisku...

    Programowanie Początkujący   16 Lut 2021 08:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 585
  • REKLAMA
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1719
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Witam. Chciałbym stworzyć program (lub skrypt w excelu) zliczający godziny efektywnej pracy przy wytwarzaniu danego elementu. Chodzi mi głównie o to, że pracownik zacznie pracę np 1.01.2012 o godz 9:00 a skończy 3.01.2012 o 12:00. Program mialby wyliczyć godziny potrzebne na wykonanie elementu (czyli odejmować przerwy śniadaniowe) i uwzględniać że firma...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5684
  • Jak w Visual Basic zliczyć godziny pracy pracownika w Excelu?

    Mam taki problemu załącz cały arkusz z moimi wypocinami;) Czwarta cześć ma wyglądać tak ze wybieram pracownika rok i miesiąc i ma mi wypisać godzi pracy w danym miesiącu ale w ząb nie wiem jak to zrobić :|

    Software serwis   29 Maj 2016 16:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2369
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    http://obrazki.elektroda.pl/7670155600_1... Mam następujący problem. Chciałbym by komputer zliczał następującą różnicę: Godzina zakończenia pracy - czas pierwszej przerwy - czas drugiej przerwy - godzina rozpoczęcia pracy. Mam na myśli sytuację, by komputer odjął np: od godziny piętnastej (koniec pracy) obie pół godzinne przerwy, a...

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10221
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Witam, mimo długich poszukiwań odpowiedzi, prób i błędów poddaje się prosząc jednocześnie o pomoc. Chcę stworzyć arkusz który będzie kontrolował czas pracy Pracowników - ich zalogowanie i wylogowanie z systemu. Dane które pozyskuje są z mało doskonałego narzędzia które należy obrabiać ręcznie lub np za pośrednictwem tabeli przestawnej. Ponieważ w przyszłości...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5265
  • Excel - przesuwanie zakresów

    Witam Mam następujący problem do rozwiązania, którego mimo wielu prób nie jestem w stanie wymyślić. Mianowicie w projekcie na studia mającym na celu zaprojektowanie arkusza zliczającego różnego rodzaju przestoje maszyn oraz odliczający czas do realizacji następnego zadania (naprawa, wymiana itd.) nie jestem w stanie wymyślić w jaki sposób mają przesuwać...

    Obsługa oprogramowania   30 Cze 2022 14:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 360
  • Excel – jak obliczyć manko, sumę zarobków i mnożenie czasu pracy przez stawkę

    witam, mam problem robie w excelu i mam tam date, godzine rozpoczęcia pracy, godzine zakończenia pracy, czas pracy, zarobek danego dnia i ile ogólnie zarobiłem i jeszcze manko, i niewiem jak czas w pracy pomnożyć z zarobkiem na godznie znaczy 5,30 zł i jeszcze jak dodać ogólnie ile mam zarobione i jak odliczyć manko proszę o pomoc dodaje plik excela...

    Software serwis   25 Lip 2006 15:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2173
  • Excel - zliczanie piątków w kalkulatorze czasu pracy

    Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...

    Software serwis   11 Cze 2011 17:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4876
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    Marek ..sam doskonale wiesz, że zastosowanie formatu dziesiętnego przy obliczeniach czasu jest podstawowym błędem w założeniu. Ale skoro Autorowi wątku pasuje takie rozwiązanie, to nie ma nad czym dalej dyskutować, tym bardziej, że na zmienionym formacie godzin, Twoje rozwiązanie też działa.

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    witam;/ to jest część kodu odpowiedzialna za godziny nocne: =(JEŻELI(LUB(E5<=0;F5<=0);0;((D5*1...

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2688
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Witajcie! Wiem, wiem... powiecie, że temat był przerabiany wiele razy. To ja też wiem, gdyby chodziło o samo liczenie to nie byłoby najmniejszego problemu. Mój problem jest jednak bardziej złożony. Arkusz służy do rozliczania czasu pracy pracownika budowlanego. Tabela pokazuje dany miesiąc, poszczególne wiersze to dni miesiąca, a kolumny to symbol budowy,...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13620
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witaj W Twoim załączniku cyfra 8 liczona jest jako 1 dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie. Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18810
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    44, to proste?? :) PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. PS2. Co niektóry widzę .... mają tendencję do komplikowania najprostszych rzeczy ;)

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36184
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Tak na szybko liczenie godzin.

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1629
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 285
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3992
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 486
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Dla dni roboczych: =JEŻELI(LUB(B7="poniedziałe... Dla dni wolnych od pracy: =JEŻELI(LUB(B7="sobota"...

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7914
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Witam Ja tez mam cos do liczenia godzin pracy i nie mam z tym zadnych problemow Sam wpisuje ile godzin spedzilem w pracy bo to chyba kazda pracujaca osoba wie a reszte liczy komputer:)

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43798
  • EXCEL - zliczanie wystąpień znaku - (myślników) w kolumnie

    Kolego to podstawy podstawowych podstaw funkcja "suma jeżeli" liczysz na odrobienie pracy domowej??

    Software serwis   08 Sty 2014 00:24 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5523
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Nie bardzo mogę zrozumieć tego opisu. Czy pola w arkuszu będą stałe (może nie wszystkie wykorzystane)? Kogo czas ma być liczony? Dlaczego dokładność do sekundy?

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • excel - liczenie wierszy z powtarzającymi się komórkami?

    Nie zauważyłem by autor pytania prosił koniecznie o formułę. Owszem wspomniał, że: "Wiadomo jest to jedna formuła", ale nie wiemy czy kurczowo zamierza trzymać się formuł, bo jest (jak np: ja) entuzjastą Excel'a, aczkolwiek dopiero "raczkującym", czy być może jest to dla Niego rodzaj testu, zadania (ze szkoły, studiów, pracy - niepotrzebne skreślić)....

    Software serwis   29 Paź 2013 22:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2430
  • Jak obliczyć czas pracy w Excelu dla zmian dziennych i nocnych?

    Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.

    Software serwis   26 Lip 2013 17:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3198
  • Co zrobić, aby w Excelu naliczało mi 50% za soboty i 100% za niedziele i święta?

    Witam, Potrzebuję pomocy. Nie jestem mistrzem Excela, ale mam za to do wykonania mistrzowskie zadanie. Muszę zrobić kartę pracy tak, aby Excel liczył mi soboty jako 50% a niedziele i święta 100%. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Justyna

    Obsługa oprogramowania   25 Sty 2021 17:58 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 804
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2670
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 603
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1554
  • EXCEL - Jak stworzyć skoroszyt z automatycznymi kartami pracy?

    Dzień dobry, Czy ktoś bardziej zaawansowany w arkuszu kalkulacyjnym mógłby mnie nakierować jak najprościej wykonać taki skoroszyt aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Myślę że coś podobnego przyda się wielu osobą. Efekty pracy będę publikował na bieżąco wraz zmianami. Później dorobię instrukcje. Na razie liczę...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2020 12:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 642
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Nie prościej rozbić komórki na zaczęcie pracy i drugą jako zakończenie. Powinno to ułatwić liczenie. Oglądając ten skoroszyt nie mogę zrozumieć o co w nim chodzi.

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 840
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Dzięki. Tylko ten plik ma jakiś błąd i źle liczy. Poprzedni był ok. I nie ma też widocznej formuły.

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1221
  • Excel makra wyszukiwanie i segregowanie alfabetyczne

    Będę wdzięczny jak ktoś pomoże mi to zrobić. Kompletnie nie czaje Excela w tych sprawach więc liczę tutaj na pomoc. Nie ukryję, że strasznie ułatwić by mi pracę Excel z tym Makro.

    Obsługa oprogramowania   05 Lut 2019 00:18 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1053
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4410
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3714
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1284
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Przyznam że trochę mnie drażni że za takie "badziewie" (piszę o głównym pliku) ktoś żąda pieniędzy i to 30 zł. Jeszcze żeby to miało właśnie wbudowany (automatyczny) kalendarz ze świętami w tym wielkanocą, albo by liczyło nadgodziny (choć w tym układzie ktoś w ogóle tego nie przewidział by tu był jakikolwiek automat) To jest tylko zwykłe liczydło -...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11218
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3399
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3198
  • Excel - odpracowanie godzin w dowolny dzień tygodnia i uwzględnienie urlopów/L4

    Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.

    Software serwis   23 Mar 2015 13:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1272
  • EXCEL - makro do porównania arkuszy sprzedaż 2007 i magazyn 2008

    No nie za bardzo. Nie wiem czy to dużo pracy w tym przypadku, bo jeśli nie to liczyłem że ktoś mi napisze ;((

    Programowanie   21 Sie 2008 14:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2728
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    dziękuję. na chwilę obecną widzę całe stado funkcji które muszę przetrawić, ale liczę, że w weekend to ogarnę. Prot ... jesteś wielki i chyba wiszę ci piwo :)

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 672
  • EXCEL - funkcja lub makro

    Dziekuje koledze za pomoc. Jak komputer wroci z naprawy postaram zrobić tak jak kolega poradzil. Niestety w pracy nie mam kiedy tego zrobić. W przypadku jak bede mial jakieś problemy mogę liczyć na kolegi pomoc lub innych osób?

    Programowanie Początkujący   04 Mar 2016 15:59 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1926
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Dodało Ci to 24 pełnych godzin i zaczęło liczyć od nowa. 24+6=30. Zrób tam format komórki i daj normalne liczby - będzie znacznie prościej.

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2937
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    i może trwać dowolnie długo Proszę o wyjaśnienie tej długości i sposobu liczenia godzin np rozpoczęcie pracy: 30-04-18 10:15 (niedz) i zakończenie: 04-05-18 8:10 (czw) - wg opisu autora - czy to ma być czas "świąteczny" = 68:45:00 :?: :D Normy pracy dobowej i tygodniowej tu nie obowiązują :?: :cry:

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1212
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    potrzebuje żeby mi ten wiersz liczył w taki sposób: Jeśli masz tak prosty układ danych (w formacie czasowym :!: ) to możesz wykorzystać proste formuły jak na zrzucie :spoko: 1030630

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 822
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    Witam Mam zrobiony arkusz kalkulacyjny, a mianowicie kartę pracy. Wpisuję sobie godzinę rozpoczęcia i godzinę zakończenia i obok wylicza mi czas pracy. Problem zaczyna się wtedy gdy chcę zsumować czas pracy aby osiągnąć ile godzin i minut pracownik przepracował w miesiącu, po prostu po przekroczeniu 24 godzin liczy od nowa. Jak to zrobić, może ktoś...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4904
  • Excel 2010 VBA: Jak wyciągnąć inicjały z adresu e-mail?

    Słuchaj, zadanie wygląda na pracę domową. (A na tym forum nie odrabiamy prac domowych) Nic się nie nauczysz jak nie będziesz sam myślał. I tak podałem ci na tacy jak to trzeba rozwiązać. Wystarczy tylko wpisać odpowiednie odwołania do komórki z adresem w podane przeze mnie funkcje, sparametryzować je a później je połączyć i tyle. Podpowiem tylko że...

    Software serwis   22 Lis 2012 09:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1887
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Właśnie chodzi o to że wolałbym by było to osobno liczone w tej tabelce, możesz zerknąć dlaczego źle mi zlicza gdy zrobię osobną tabelkę dla OP czy Nd?

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2547
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3564
  • Excel - jak dodać święta z osobnego arkusza do karty czasu pracy?

    Witam, Muszę stworzyć kartę czasu pracy w programie excel. Program znam niestety tak sobie i nie potrafię poradzić sobie z pewnymi rzeczami. Przeglądnęłam forum, ale niestety nie znalazłam inf. które potrzebuje. Chciałam użyć formatowania warunkowego do oznaczenia dni sobót i niedziel - to mi się udało, ale nie potrafię poradzić sobie z wprowadzeniem...

    Software serwis   18 Sty 2017 09:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1230
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1218
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Witam. Potrzebuję pomocy w Excelu otóż : chce stworzyć arkusz który liczy mi tygodniowo przychód z tytułu wynagrodzenia Tj tydzień rozliczeniowy zaczyna się od soboty i kończy na piątku. W zależności stawka podstawowa to 6.19/h po każdej przepracowanej 8 godzinie kolejna już po 7.59 po godzinie 18.00 do 6.00 rano - 7,59 w weekendy 7.59 oraz każdego...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8343