Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
Efekt taki jak na zrzucie :D 977075 można uzyskać poprzez odpowiednio dobrane formatowanie i kilka formuł :spoko: jak w załączniku 977076
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
Ogarnąłem. Nawiasy tylko do tłumaczenia Jak na A1 masz czas rozpoczęcia pracy [8:10], na A2 czas zakończenia [19:15], na A4 czas pracy (=A2-A1)[11:05], F1 stawka godzinowa [27], H1 pieniądze (=D1*F1*24)[299,25). Link do mojego Onedrive z tą formułą: https://1drv.ms/x/s!AqMiR6_S_DB_iz_BX_8e... Nie wiem jak długo będzie działał, pewnie aż...
Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być
Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty. Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER): wejście: [syntax=text]=JEŻELI(MIN(JEŻELI(((Stycze...
:arrow: adiabel Jeśli chcesz liczyć stawkę*ilość godzin to koniecznie trzeba sprowadzić czas do wartości dziesiętnej. Jeśli przepracowałeś półtorej godziny za 20,00zł/godz to: 1,30*20, czy 1,50*20? Zauważ, że jest różnica w liczeniu czasu i ilości godzin. OK, do mojej wiadomości przyda się informacja, że łącznie przepracowałem 3 dni, 3 godziny i 36...
Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))
Sprawdź teraz.
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...
Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...
A zastrzeżeniem że Ryzeny lepiej trzymają na baterii niż Intele. CAD w 2D jedzie głównie po procesorze, grafika służy do wyświetlania pulpitu. CAD lubi wydajny, wysoko taktowany jeden rdzeń. Dwie opcje: https://www.x-kom.pl/p/1237085-laptop-15... Procek w wydaniu U czyli oszczędniejszym do ultralekkich...
Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.
Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
W załączeniu rozwiązanie. Warunek aby działało to tabela dniówek ma być ustawiona rosnącą (tak jak u mnie) Konieczność dodania (powtórzenia) dniówki zaczynającej się od 00:00 (Jakbym nie zmienił formatowania to byś nie zauważył ale pierwsza komórka z 00:00 ma liczbową wartość 0 natomiast ostatnia ma liczbową wartość 1 - zrobiłem formatowanie na [gg]:mm...
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...
Dwie propozycje rozwiązania w załączniku. 1. Formuła zwykła bazująca na funkcji SUMA, użytej dwukrotnie. Funkcja ta ignoruje odwołania do tekstów, dzięki czemu wynik jest poprawny. 2. Formuła tablicowa, zatwierdzana przez Ctrl+Shift+Enter, przydatna gdy sumowany zakres jest dłuższy, bo nie trzeba indywidualnie wypisywać wszystkich komórek. Stała tablicowa...
Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:
Nie pomyliły Ci się czasem osie?
Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...
Do podstawowej pracy biurowej całkowicie i na długo wystarczy komputer poleasingowy z procesorem i5 10 generacji lub nowszym lub Ryzen 3600, 4500, 5500 lub nowszy. Oraz dysk SSD. Sprawdź ofertę takich komputerów na Allegro od Dell, HP, Lenovo, Fujitsu Siemens. Pierwszy z brzegu: https://allegro.pl/oferta/hp-705-g5-sff-...
Ja za Ciebie nie będę definiował zmiennych... [syntax=vb] Dim Pulpit As String [/syntax] P.S. Mogłeś w swoim pytaniu zaznaczyć, że nie znasz całkowicie angielskiego i VBA. To by ułatwiło nam pracę i oszczędziło czas.
potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika Proponuje na początku posortować sobie te dane wg daty i czasu i przeanalizować poprawność tych danych :!: W mojej ocenie trudno zrozumieć o co chodzi z tym "czytnikiem" - na początek wejście i na koniec wejście :?: :D Próba takiej analizy była omawiana na elektrodzie - https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Żeby nie komplikować, wykorzystaj komórkę pomocniczą...
https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D
Wszystko działa płynnie do momentu włączenia funkcji udostępniania arkusza (w tradycyjnej formie, Excel 2016). Mimo na pulpicie, ale piszesz że wszystko jest ok do momentu udostępnienia, Zrób to samo z maluśkim i większym plikiem. I się sam przekonaj udostępniając. Kiedyś znajomy nauczyciel zapisał cały arkusz excel i po czasie był zdziwiony że nie...
Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy
Czarna magia. Jestem w szoku, działa rewelacyjnie. Myślę, że więcej nie muszę prosić o pomoc. Zaoszczędził mi Pan przynajmniej 3 tygodnie czasu pracy. Dziękuję!!!
zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
W tym nowym pliku zmieniło się oznaczenie godzin, było od 0 do 23, co rozumiałem tak, że 0 oznacza przedział od 0:00 do 0:59, 1 to przedział 1:00 do 1:59 itd. 23 to przedział od 23:00 do 23:59. I to wydawało mi się logiczne. Teraz jest numeracja od 1 do 24. Jak należy ją rozumieć? To ma wpływ na postać formuł. Jeśli będzie wskazany przedział czasu 20-4,...
Spróbuj Zmień swój czas do pracy makro
Cześć, od jakiegoś czasu komputer często się "mrozi", najczęściej podczas pracy z excelem lub wordem. Często nie można wyłączyć komputera - niebieski ekran z "Wyłączanie". Załączam logi. Jedne z programów wrzucił kilka plików do kwarantanny
Może więc takie rozwiązanie jak w załączniku? Menu kontekstowe PPM jest zablokowane, ale jeśli nawet ktoś je wywoła, to nie może wykorzystać wklejania: http://obrazki.elektroda.pl/7679986700_1... Na wstążce zablokowane są funkcje przycisków: http://obrazki.elektroda.pl/8622171000_1... Cały czas jednak mam wrażenie, że takie całkowite...
Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...
Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...
A funkcja "Jeżeli..." nie pomogła by?
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?
Mój dotychczasowy laptop jest już bardzooo wysłużony dlatego chciałbym go zmienić. Mam zamiar kupić jakiegoś laptopa poleasingowego mój budżet to ok 800zł. Komputer ma służyć do internetu i z czasem do pracy ( excel , odpalanie wielu makier excelowskich) i w zasadzie to wszystko do czego będzie używany. Proszę o pomoc na jakie parametry zwrócić uwagę...
Witam, Muszę stworzyć kartę czasu pracy w programie excel. Program znam niestety tak sobie i nie potrafię poradzić sobie z pewnymi rzeczami. Przeglądnęłam forum, ale niestety nie znalazłam inf. które potrzebuje. Chciałam użyć formatowania warunkowego do oznaczenia dni sobót i niedziel - to mi się udało, ale nie potrafię poradzić sobie z wprowadzeniem...
Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...
Witam serdecznie, mam pytanko: posiada ktoś możne gotową formule w excel do rozliczania paliwa w ciężarówkach oraz ewidencje czasu pracy oraz delegację kierowców? Męczę sie w tym excelu i nie moge sobie poradzić. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam poszukuje laptopa do pracy biurowej (tylko podstawowe programy word excel pdf pps), internet. Czas pracy ok 12h/24. przewidywany czas użytkowania ok. 5 lat. Budżet z systemem do 1600 zł. proszę o konkretne modele z góry dzięki pozdrawiam
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Lw8...
Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...
Jeśli ujednolicić nagłówki z listą (wyjścia<>wyjście), to wystarczy SUMA.JEŻELI: http://obrazki.elektroda.pl/2159911400_1... Wersja dla kwartałów: http://obrazki.elektroda.pl/4694710800_1... Excel <2007:[syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW((B...
Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...
Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...
Dzień dobry, Ważne jest, by Excel rozpoznawał wpis jako datę. Jeśli tak jest przeciąganie komórki (wystarczy jedna z datą) powinno dać spodziewany efekt. Zazwyczaj w polskim Excelu format daty jest 2015-09-16. Proszę sprawdzić i wpisać w ten sposób, wtedy powinno zadziałać. Jeśli musi być data w formie 16-09-2015 trzeba zmienić format daty systemowej...
Google: excel sumowanie czasu. Jeden z wyników: http://www.youtube.com/watch?v=fSTtRFaME... Lenistwo....
To powiedz panu magistrowi o ile go posiada, że jeżeli nie ma czasu to niech poszuka innej pracy. Pisałem ci priv
Zostaw je niepodłączone , obetnij i zaizoluj . Będziesz musiał zwrócić uwagę na potencjały sterujące obrotami w Bramsterze , nie pamiętam , czy oprócz krańcówek masz jeszcze możliwość ustawienia czasu podtrzymania przekaźnika , jako drugie zabezpieczenie pracy silnika .
Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.
Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...
Jest prawdopodobne, że dużej ilości pracy, nie każdy chce spędzić czas
W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana wartość jest liczbą?
Komórkę G11 pomnóż przez 24 a następnie przez stawke godzinową.
Mógłbym prosić o taki pliczek?? :) Nie znam jeszcze wszystkich pzepisów wiec przy pisaniu samodzielnie mógłbym coś nawywijać :)
Nie rozwiązuje pierwszego warunku. Dobrze podzielił premię = 1 oraz Argumentuje decyzje sytuacją prywatną pracownika = 0 aby była odpowiedz 1 Już wszystko dobrze? A gdzie "dziękuję"? ... Jeszcze jedna nauczka, żeby nie robić za leni ich pracach domowych :)
Tu tylko wg kolumny D. Musisz zapelic jeszcze po kolumnach zamiast jednej i kopiowac komorki zamiast wierszy Dodano po 1 Ale wydaje się, że to zajmie więcej czasu niż praca z filtrami
Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem Boję się, że to nic nie da. Autor oczekuje gotowca , więc nie ma pojęcia o excelu, a tym bardziej nie ma inwencji twórczej i nie chce mu się szukać rozwiązań na forum (bo wszystkie były - aczkolwiek niekoniecznie w jednym pliku). Obawiam się że pomimo otrzymania gotowca będzie go trzeba prowadzić "za...
Witam Jeśli proste to następnie: To, że jeśli cały zakres musi być w tym czasie
Śliczny obrazek. Może pokażesz formułę albo zamieścisz tu plik jeśli to nie tajemnica? Komórki w których obliczasz są sformatowane jako czas?
Ok :) Rozumiem i ja. Ale to chwilę potrwa. Tym bardziej że muszę troche popracowąć żeby mnie z pracy nie wyrzucili.
Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...
Witam Czasem excel generuje dziwne pliki które składają się z kilku liter i kilku cyfr To Excel pliki tymczasowe, które występują podczas jego pracy, następnie zastąpił prawdziwych nazwisk
panowie czego się męczycie chłopaki z Jeronimo Martins czyli Bidronek mają fajny programik do planowania czasu pracy w ich sklepach , jest dość dobrze z precyzowany o kodeks pracy i naprawdę dobrze śmiga , gdzieś widziałem na forum .
http://office.microsoft.com/pl-pl/result... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... itd.
aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Jeśli chcesz uzyskać arkusz kalkulacyjny typu "perpetuum mobile" - to jest to oczywiście nierealna utopia :please: Jeśli potrafisz w takim pliku zawrzeć całą bazę osobową (informacje o wszystkich pracownikach, ich umowy o pracę itp., ich plany urlopowe, prognozy ex ante chorobowe...
Niestety nie bardzo znam się na tworzeniu makr w excelu.. Czy może byłby ktoś zainteresowany mi pomóc? (odpłatnie również) Ułatwiłoby mi to o niebo pracę :)
Czy sharepoint umozliwi wspolna prace ?
wymóg w pracy
Witam Zastanawiam się czy na Google zbanowali frazy związane z Excelem. Jednak nie: [url=https://www.google.pl/search?q=obli... Pozdrawiam
Przyjmij sobie jako zasadę, żeby zawsze załączać plik Excela ilustrujący problem. W nim należy pokazać układ danych i oczekiwany wynik. To ułatwia potencjalnym pomagającym wyobrazić sobie oczekiwania pytającego. Inaczej trzeba sobie wyobrażać, jakie są oczekiwania i niepotrzebnie traci się czas. Zobacz, czy o to chodziło? W jakim formacie miał być ten...
=JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.POZIOMO("praca";B1... zdaje się.
Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...
Zakładając, że w wierszu 2 jest branża, w wierszu 3 ilość miejsc pracy, oferty w kolumnach B do E to: =SUMA.JEŻELI(B2:E2;"x";B3:E3)
Witam. Od pewnego czasu przymierzałem się do wymiany łożysk w moim Renovent Excellent 400. Po przeczytaniu Twojego posta stwierdziłem ze nie ma co odwlekać, tymbardziej że podałeś rozmiar łożysk. Zatem po zakupie łożysk przystąpiłem do pracy j wszystko było ok. do chwili wyjęcia starych łożysk. Okazało się że w mojej jednostce wentylatory były wyposażone...
Jeśli masz nowego Excela, to możesz użyć takiej formuły (na datę zakończenia pracy): [syntax=text]=LET(graf; FILTRUJ(Arkusz1!$A$3:$C$10;(Arkusz1!$B$3... wynik; REDUCE($B5; SEKWENCJA(ILE.WIERSZY(graf)); LAMBDA(a;b; LET(r;INDEKS(graf;b;3); JEŻELI(a-r<=0; INDEKS(graf;b;1); JEŻELI(a>=INDEKS(graf;1;1);a;a-r)))))...
Witam, szukam osoby, która jest bardziej obeznana w tematyce sprzętu komputerowego i pomogłaby mi w wyborze. Szukam laptopa do pracy (głównie excel, world i kilka programów księgowych, Skype/teams) przeglądanie internetu i do tego od czasu do czasu Netflix. Mam przeznaczone na ten cel ok. 2500-3000 zł i chciałbym, aby laptop był nowy (znalazłem dziesiątki...
Witam, Czy jest ktos kto bylby mi w stanie pomoc z plikiem excel. Mianowicie chodzi o ewidencje czasu pracy oraz sumowanie godzin z podzialem na projekty. Stworzylem sobie tabelke na tyle ile potrafie sam ale czy jest mozliwosc sumowania wszystkich godzin z projektow poszczegolnych pracownikow. Mam nadzieje ze zalacznik pomoze zrozumiec Wam o co mi...
ja tez sobie zrobiłem taki arkusz i wszystko mi działa... najlepiej format komórki ustaw na custom i "gg:mm" i wszystko powinno hulać. Ja mam inną ciekawostkę, w moim arkuszu licze sobie bilans godzin np z tygodnia i jak bilans jest ujemny to Excel sie gubi, nie rozumie że czas może być ujemny...
Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.
tworzyć dla 50 pracowników to trochę czasu zajmie myślałem ze jest może jakaś szybsza metoda
[syntax=dos]=SUMA.ILOCZYNÓW(SUMY.POŚREDN...
Dziękuję Ci dobry człowieku, próbowałem podobnie, ale efektu było jakoś tak brak... ;) praktyczne zastosowanie to badanie rotacji pracowników, generalnie - faktycznie robi się to w obrębie roku, jednak czasem na danym stanowisku bywa to dłuższy okres czasu. Nigdy nie było to 20 lat ;) JK
Poniżej moje zdanie ( Ponieważ zapytałeś na PW więc odpowiadam, bo bez tego nic bym nie pisał ponieważ osobiście nie widzę w excelu rozwiązania twojego problemu ): Zainwestuj w profesjonalny program magazynowy, który oprócz indeksów i nazw towarów uwzględnia również partie towarowe. (Wbrew pozorom nie każdy program to potrafi) Docelowo wyjdzie to taniej...
Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).
dziękuję serdecznie p.Macieju zawsze można na pana pomoc liczyć jeszcze jeden detal, tu mam problem chciałbym aby działało w v2003 i jest potrzeba zastosować suma.iloczynów tak mi się wydaje chciałbym zsumować po dwóch parametrach Data oraz OTW. = czas otw. w dniu Data oraz PRACA = czas pracy w dniu przykład w załączniku
Witam, Dzięki za arkusz - bardzo pomocny. Da się go rozwinąć w taki sposób, żeby pokazywał np. 2 miesiące lub więcej ?. Problem polega na tym, że jeśli datę rozpoczęcia procesu ustawię na np. 29 lipiec a pracochłonność na 64 godziny to nie pokaże mi, że część prac zostanie wykonana w sierpniu.
Szczyt lenistwa, wystarczy wpisać w Google "harmonogram pracy excel" i pełno jest wyników!
excel czasu pracy excel obliczanie czasu pracy excel norma czasu pracy
schemat głowica tuner otwierać zamek drzwi klucz przewodzie zerowym
CADe SIMU - Tłumaczenie i zastosowanie w Polsce Ekspres mieli kawę, ale nie parzy - co robić?