Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
Efekt taki jak na zrzucie :D 977075 można uzyskać poprzez odpowiednio dobrane formatowanie i kilka formuł :spoko: jak w załączniku 977076
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
Ogarnąłem. Nawiasy tylko do tłumaczenia Jak na A1 masz czas rozpoczęcia pracy [8:10], na A2 czas zakończenia [19:15], na A4 czas pracy (=A2-A1)[11:05], F1 stawka godzinowa [27], H1 pieniądze (=D1*F1*24)[299,25). Link do mojego Onedrive z tą formułą: https://1drv.ms/x/s!AqMiR6_S_DB_iz_BX_8e... Nie wiem jak długo będzie działał, pewnie aż...
Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być
Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty. Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER): wejście: [syntax=text]=JEŻELI(MIN(JEŻELI(((Stycze...
:arrow: adiabel Jeśli chcesz liczyć stawkę*ilość godzin to koniecznie trzeba sprowadzić czas do wartości dziesiętnej. Jeśli przepracowałeś półtorej godziny za 20,00zł/godz to: 1,30*20, czy 1,50*20? Zauważ, że jest różnica w liczeniu czasu i ilości godzin. OK, do mojej wiadomości przyda się informacja, że łącznie przepracowałem 3 dni, 3 godziny i 36...
Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
Sprawdź teraz.
Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...
Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...
A zastrzeżeniem że Ryzeny lepiej trzymają na baterii niż Intele. CAD w 2D jedzie głównie po procesorze, grafika służy do wyświetlania pulpitu. CAD lubi wydajny, wysoko taktowany jeden rdzeń. Dwie opcje: https://www.x-kom.pl/p/1237085-laptop-15... Procek w wydaniu U czyli oszczędniejszym do ultralekkich...
Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...
W załączeniu rozwiązanie. Warunek aby działało to tabela dniówek ma być ustawiona rosnącą (tak jak u mnie) Konieczność dodania (powtórzenia) dniówki zaczynającej się od 00:00 (Jakbym nie zmienił formatowania to byś nie zauważył ale pierwsza komórka z 00:00 ma liczbową wartość 0 natomiast ostatnia ma liczbową wartość 1 - zrobiłem formatowanie na [gg]:mm...
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...
Dwie propozycje rozwiązania w załączniku. 1. Formuła zwykła bazująca na funkcji SUMA, użytej dwukrotnie. Funkcja ta ignoruje odwołania do tekstów, dzięki czemu wynik jest poprawny. 2. Formuła tablicowa, zatwierdzana przez Ctrl+Shift+Enter, przydatna gdy sumowany zakres jest dłuższy, bo nie trzeba indywidualnie wypisywać wszystkich komórek. Stała tablicowa...
Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:
Nie pomyliły Ci się czasem osie?
Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...
potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika Proponuje na początku posortować sobie te dane wg daty i czasu i przeanalizować poprawność tych danych :!: W mojej ocenie trudno zrozumieć o co chodzi z tym "czytnikiem" - na początek wejście i na koniec wejście :?: :D Próba takiej analizy była omawiana na elektrodzie - https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Ja za Ciebie nie będę definiował zmiennych... [syntax=vb] Dim Pulpit As String [/syntax] P.S. Mogłeś w swoim pytaniu zaznaczyć, że nie znasz całkowicie angielskiego i VBA. To by ułatwiło nam pracę i oszczędziło czas.
Żeby nie komplikować, wykorzystaj komórkę pomocniczą...
https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D
Wszystko działa płynnie do momentu włączenia funkcji udostępniania arkusza (w tradycyjnej formie, Excel 2016). Mimo na pulpicie, ale piszesz że wszystko jest ok do momentu udostępnienia, Zrób to samo z maluśkim i większym plikiem. I się sam przekonaj udostępniając. Kiedyś znajomy nauczyciel zapisał cały arkusz excel i po czasie był zdziwiony że nie...
Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy
zliczać czas pracy To niezgodne z Kodeksem Pracy :D , no ale jeśli liczysz normy czasowe pracochłonności - to można wykorzystać formułę jak na zrzucie :spoko: 1081800 BTW dla wygody zmień formatowanie kolumn wyliczanych na jak widać - niestandardowe
Czarna magia. Jestem w szoku, działa rewelacyjnie. Myślę, że więcej nie muszę prosić o pomoc. Zaoszczędził mi Pan przynajmniej 3 tygodnie czasu pracy. Dziękuję!!!
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
W tym nowym pliku zmieniło się oznaczenie godzin, było od 0 do 23, co rozumiałem tak, że 0 oznacza przedział od 0:00 do 0:59, 1 to przedział 1:00 do 1:59 itd. 23 to przedział od 23:00 do 23:59. I to wydawało mi się logiczne. Teraz jest numeracja od 1 do 24. Jak należy ją rozumieć? To ma wpływ na postać formuł. Jeśli będzie wskazany przedział czasu 20-4,...
Spróbuj Zmień swój czas do pracy makro
Cześć, od jakiegoś czasu komputer często się "mrozi", najczęściej podczas pracy z excelem lub wordem. Często nie można wyłączyć komputera - niebieski ekran z "Wyłączanie". Załączam logi. Jedne z programów wrzucił kilka plików do kwarantanny
Może więc takie rozwiązanie jak w załączniku? Menu kontekstowe PPM jest zablokowane, ale jeśli nawet ktoś je wywoła, to nie może wykorzystać wklejania: http://obrazki.elektroda.pl/7679986700_1... Na wstążce zablokowane są funkcje przycisków: http://obrazki.elektroda.pl/8622171000_1... Cały czas jednak mam wrażenie, że takie całkowite...
Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...
Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...
A funkcja "Jeżeli..." nie pomogła by?
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?
Mój dotychczasowy laptop jest już bardzooo wysłużony dlatego chciałbym go zmienić. Mam zamiar kupić jakiegoś laptopa poleasingowego mój budżet to ok 800zł. Komputer ma służyć do internetu i z czasem do pracy ( excel , odpalanie wielu makier excelowskich) i w zasadzie to wszystko do czego będzie używany. Proszę o pomoc na jakie parametry zwrócić uwagę...
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
Witam, Muszę stworzyć kartę czasu pracy w programie excel. Program znam niestety tak sobie i nie potrafię poradzić sobie z pewnymi rzeczami. Przeglądnęłam forum, ale niestety nie znalazłam inf. które potrzebuje. Chciałam użyć formatowania warunkowego do oznaczenia dni sobót i niedziel - to mi się udało, ale nie potrafię poradzić sobie z wprowadzeniem...
Witam, Potrzebuję utworzyć ewidencję czasu pracy. W załączniku przesyłam przykładową wycinkę z tej ewidencji. Mam kilka pytań. 1) Jak ustawić, aby w komórce E5 wyszła liczba "5,50" ? 2) Jak ustawić, aby w komórce CDE2 wyszła liczba "11,50" ? Pozdrawiam
Witam serdecznie, mam pytanko: posiada ktoś możne gotową formule w excel do rozliczania paliwa w ciężarówkach oraz ewidencje czasu pracy oraz delegację kierowców? Męczę sie w tym excelu i nie moge sobie poradzić. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Dzień dobry, Trochę słabo szukałeś, bo podobnych grafików jest mnóstwo. Trzeba pamiętać o kilku sprawach: Wartości czasu w Excelu trzeba wprowadzać z dwukropkiem np. 14: oznacza godzinę 14-tą, odpowiednio 14:25 gdy są minuty. Format do zliczania czasu to [g]:mm Wartości czasu są pamiętane jako ułamki doby, jeśli koniec pracy jest po północy (wcześniejsza...
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Lw8...
Witam poszukuje laptopa do pracy biurowej (tylko podstawowe programy word excel pdf pps), internet. Czas pracy ok 12h/24. przewidywany czas użytkowania ok. 5 lat. Budżet z systemem do 1600 zł. proszę o konkretne modele z góry dzięki pozdrawiam
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...
Jeśli ujednolicić nagłówki z listą (wyjścia<>wyjście), to wystarczy SUMA.JEŻELI: http://obrazki.elektroda.pl/2159911400_1... Wersja dla kwartałów: http://obrazki.elektroda.pl/4694710800_1... Excel <2007:[syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW((B...
Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...
Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...
Zostaw je niepodłączone , obetnij i zaizoluj . Będziesz musiał zwrócić uwagę na potencjały sterujące obrotami w Bramsterze , nie pamiętam , czy oprócz krańcówek masz jeszcze możliwość ustawienia czasu podtrzymania przekaźnika , jako drugie zabezpieczenie pracy silnika .
Dzień dobry, Ważne jest, by Excel rozpoznawał wpis jako datę. Jeśli tak jest przeciąganie komórki (wystarczy jedna z datą) powinno dać spodziewany efekt. Zazwyczaj w polskim Excelu format daty jest 2015-09-16. Proszę sprawdzić i wpisać w ten sposób, wtedy powinno zadziałać. Jeśli musi być data w formie 16-09-2015 trzeba zmienić format daty systemowej...
Google: excel sumowanie czasu. Jeden z wyników: http://www.youtube.com/watch?v=fSTtRFaME... Lenistwo....
To powiedz panu magistrowi o ile go posiada, że jeżeli nie ma czasu to niech poszuka innej pracy. Pisałem ci priv
Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...
Jest prawdopodobne, że dużej ilości pracy, nie każdy chce spędzić czas
W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana wartość jest liczbą?
Mógłbym prosić o taki pliczek?? :) Nie znam jeszcze wszystkich pzepisów wiec przy pisaniu samodzielnie mógłbym coś nawywijać :)
Komórkę G11 pomnóż przez 24 a następnie przez stawke godzinową.
Tu tylko wg kolumny D. Musisz zapelic jeszcze po kolumnach zamiast jednej i kopiowac komorki zamiast wierszy Dodano po 1 Ale wydaje się, że to zajmie więcej czasu niż praca z filtrami
Nie rozwiązuje pierwszego warunku. Dobrze podzielił premię = 1 oraz Argumentuje decyzje sytuacją prywatną pracownika = 0 aby była odpowiedz 1 Już wszystko dobrze? A gdzie "dziękuję"? ... Jeszcze jedna nauczka, żeby nie robić za leni ich pracach domowych :)
Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem Boję się, że to nic nie da. Autor oczekuje gotowca , więc nie ma pojęcia o excelu, a tym bardziej nie ma inwencji twórczej i nie chce mu się szukać rozwiązań na forum (bo wszystkie były - aczkolwiek niekoniecznie w jednym pliku). Obawiam się że pomimo otrzymania gotowca będzie go trzeba prowadzić "za...
Witam Jeśli proste to następnie: To, że jeśli cały zakres musi być w tym czasie
Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...
Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś mógłby pomóc. W załączeniu przykładowy grafik.
Śliczny obrazek. Może pokażesz formułę albo zamieścisz tu plik jeśli to nie tajemnica? Komórki w których obliczasz są sformatowane jako czas?
Ok :) Rozumiem i ja. Ale to chwilę potrwa. Tym bardziej że muszę troche popracowąć żeby mnie z pracy nie wyrzucili.
Niestety nie bardzo znam się na tworzeniu makr w excelu.. Czy może byłby ktoś zainteresowany mi pomóc? (odpłatnie również) Ułatwiłoby mi to o niebo pracę :)
aby karta pracy dla każdego pracownika generowała się sama na dany miesiąc? Jeśli chcesz uzyskać arkusz kalkulacyjny typu "perpetuum mobile" - to jest to oczywiście nierealna utopia :please: Jeśli potrafisz w takim pliku zawrzeć całą bazę osobową (informacje o wszystkich pracownikach, ich umowy o pracę itp., ich plany urlopowe, prognozy ex ante chorobowe...
Witam Czasem excel generuje dziwne pliki które składają się z kilku liter i kilku cyfr To Excel pliki tymczasowe, które występują podczas jego pracy, następnie zastąpił prawdziwych nazwisk
panowie czego się męczycie chłopaki z Jeronimo Martins czyli Bidronek mają fajny programik do planowania czasu pracy w ich sklepach , jest dość dobrze z precyzowany o kodeks pracy i naprawdę dobrze śmiga , gdzieś widziałem na forum .
http://office.microsoft.com/pl-pl/result... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... itd.
wymóg w pracy
Witam. Od pewnego czasu przymierzałem się do wymiany łożysk w moim Renovent Excellent 400. Po przeczytaniu Twojego posta stwierdziłem ze nie ma co odwlekać, tymbardziej że podałeś rozmiar łożysk. Zatem po zakupie łożysk przystąpiłem do pracy j wszystko było ok. do chwili wyjęcia starych łożysk. Okazało się że w mojej jednostce wentylatory były wyposażone...
Czy sharepoint umozliwi wspolna prace ?
Witam Zastanawiam się czy na Google zbanowali frazy związane z Excelem. Jednak nie: [url=https://www.google.pl/search?q=obli... Pozdrawiam
Przyjmij sobie jako zasadę, żeby zawsze załączać plik Excela ilustrujący problem. W nim należy pokazać układ danych i oczekiwany wynik. To ułatwia potencjalnym pomagającym wyobrazić sobie oczekiwania pytającego. Inaczej trzeba sobie wyobrażać, jakie są oczekiwania i niepotrzebnie traci się czas. Zobacz, czy o to chodziło? W jakim formacie miał być ten...
Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...
=JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.POZIOMO("praca";B1... zdaje się.
Jeśli masz nowego Excela, to możesz użyć takiej formuły (na datę zakończenia pracy): [syntax=text]=LET(graf; FILTRUJ(Arkusz1!$A$3:$C$10;(Arkusz1!$B$3... wynik; REDUCE($B5; SEKWENCJA(ILE.WIERSZY(graf)); LAMBDA(a;b; LET(r;INDEKS(graf;b;3); JEŻELI(a-r<=0; INDEKS(graf;b;1); JEŻELI(a>=INDEKS(graf;1;1);a;a-r)))))...
Zakładając, że w wierszu 2 jest branża, w wierszu 3 ilość miejsc pracy, oferty w kolumnach B do E to: =SUMA.JEŻELI(B2:E2;"x";B3:E3)
Witam, szukam osoby, która jest bardziej obeznana w tematyce sprzętu komputerowego i pomogłaby mi w wyborze. Szukam laptopa do pracy (głównie excel, world i kilka programów księgowych, Skype/teams) przeglądanie internetu i do tego od czasu do czasu Netflix. Mam przeznaczone na ten cel ok. 2500-3000 zł i chciałbym, aby laptop był nowy (znalazłem dziesiątki...
Witam, Czy jest ktos kto bylby mi w stanie pomoc z plikiem excel. Mianowicie chodzi o ewidencje czasu pracy oraz sumowanie godzin z podzialem na projekty. Stworzylem sobie tabelke na tyle ile potrafie sam ale czy jest mozliwosc sumowania wszystkich godzin z projektow poszczegolnych pracownikow. Mam nadzieje ze zalacznik pomoze zrozumiec Wam o co mi...
ja tez sobie zrobiłem taki arkusz i wszystko mi działa... najlepiej format komórki ustaw na custom i "gg:mm" i wszystko powinno hulać. Ja mam inną ciekawostkę, w moim arkuszu licze sobie bilans godzin np z tygodnia i jak bilans jest ujemny to Excel sie gubi, nie rozumie że czas może być ujemny...
Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).
[syntax=dos]=SUMA.ILOCZYNÓW(SUMY.POŚREDN...
Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.
tworzyć dla 50 pracowników to trochę czasu zajmie myślałem ze jest może jakaś szybsza metoda
Dziękuję Ci dobry człowieku, próbowałem podobnie, ale efektu było jakoś tak brak... ;) praktyczne zastosowanie to badanie rotacji pracowników, generalnie - faktycznie robi się to w obrębie roku, jednak czasem na danym stanowisku bywa to dłuższy okres czasu. Nigdy nie było to 20 lat ;) JK
Poniżej moje zdanie ( Ponieważ zapytałeś na PW więc odpowiadam, bo bez tego nic bym nie pisał ponieważ osobiście nie widzę w excelu rozwiązania twojego problemu ): Zainwestuj w profesjonalny program magazynowy, który oprócz indeksów i nazw towarów uwzględnia również partie towarowe. (Wbrew pozorom nie każdy program to potrafi) Docelowo wyjdzie to taniej...
Witam, Dzięki za arkusz - bardzo pomocny. Da się go rozwinąć w taki sposób, żeby pokazywał np. 2 miesiące lub więcej ?. Problem polega na tym, że jeśli datę rozpoczęcia procesu ustawię na np. 29 lipiec a pracochłonność na 64 godziny to nie pokaże mi, że część prac zostanie wykonana w sierpniu.
dziękuję serdecznie p.Macieju zawsze można na pana pomoc liczyć jeszcze jeden detal, tu mam problem chciałbym aby działało w v2003 i jest potrzeba zastosować suma.iloczynów tak mi się wydaje chciałbym zsumować po dwóch parametrach Data oraz OTW. = czas otw. w dniu Data oraz PRACA = czas pracy w dniu przykład w załączniku
Szczyt lenistwa, wystarczy wpisać w Google "harmonogram pracy excel" i pełno jest wyników!
Nie. Prosty przykład obrazujący w skrócie mój problem do zrobienia w pracy.
excel czasu pracy excel liczenie czasu pracy zliczanie czasu pracy excel
prąd ładowania astra rozebrać zamek astra intel 4965agn
wymiana grzałki bojler alarm risco
D3SBA60 mostek prostowniczy – zamienniki RS405L, RS406L, D3SBA80, parametry, obudowa SIP-4 Kalibracja drona SG901 Pro – instrukcja IMU, kompas, gimbal, aplikacja HFun Pro