excel liczenie godzin pracy

Znaleziono około 127 wyników dla: excel liczenie godzin pracy
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Jeśli nie ma nocnych zmian (Np 21-02) to (liczenie składników można zrealizować w innym arkuszu):

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28439
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Jest Pan genialny, ja radzę sobie w prostych sprawach w excelu jednak to już dla mnie czarna magia a chciałam sobie ułatwić pracę bo liczenie tego na piechotę przy 200 pracownikach to koszmar i dzięki Panu się udało. Mam jeszcze jedno ostatnie pytanie ponieważ na obiektach potrafi być i 11 pracowników co mam zatem zmienić w formule by liczyła mi to...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7041
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Witam. Mam problem z którym nie potrafię sobie poradzić :( Mianowicie chodzi mi o to by grafik podliczał każdemu godziny i ilość zmian w formacie 10x12=120godz 6x8=48godz >168godz i to po wpisaniu inicjału osoby np pierwszej z góry GF. Czyli w kolumnie 8smej by liczył po 12 godz w 9tej po 8 godz w 10tej po 8 godz i w 11stej po 12 godz i zapisywał to...

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2895
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Takie zapytanie. Tutaj masz rozpiskę na trzy zmiany a w przykładzie masz 10 godzin na "pierwszej" zmianie, brak "drugiej" zmiany i 1 godzinę "trzeciej" zmiany. Czy tak to ma być? Wstawiłem plik jaki udało mi się zrobić (liczy od 6 do 22 oraz 22 do 6). Natomiast potrzebuję reguły które podzielą...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2007
  • REKLAMA
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    potrzebuje żeby mi ten wiersz liczył w taki sposób: Jeśli masz tak prosty układ danych (w formacie czasowym :!: ) to możesz wykorzystać proste formuły jak na zrzucie :spoko: 1030630

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 822
  • REKLAMA
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witam, Chcialabym dolaczyc sie do tego tematu. Przygotowuje arkusz kalkulacyjny o czasie pracy ale rowniez mam problem z przeliczeniem czasu na liczbe godzin. Zalaczam moj arkusz i bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam Proszę nie dołączać się do cudzych tematów ze swoim problemem. Post został wydzielony do osobnego wątku. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1158
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Otóż chcę zrobić listy godzin dla pracowników w arkuszy tak by wystarczyło, że wpiszę godziny od do i automatycznie uzupełni się liczba godzin i suma należnych pieniążków. Pierwszy problem to suma godzin, nie mogę zrobić tak, by 30min pokazywało jako 0,5 a sumę godzin jako zwykłą liczbę a nie...

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10782
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Witam. Chciałbym stworzyć program (lub skrypt w excelu) zliczający godziny efektywnej pracy przy wytwarzaniu danego elementu. Chodzi mi głównie o to, że pracownik zacznie pracę np 1.01.2012 o godz 9:00 a skończy 3.01.2012 o 12:00. Program mialby wyliczyć godziny potrzebne na wykonanie elementu (czyli odejmować przerwy śniadaniowe) i uwzględniać że firma...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5684
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1719
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3372
  • Excel liczenie nadodzin w poziomie za każdy dzień miesiąca

    Cześć. Mam taki problem, prowadzę ewidencję dla pracowników, gdzie jest w poziomie dzień miesiaca i liczba przepracowanych godzin. Chciałabym stworzyć formułę, która wyliczy mi w tym poziomie ilość godzin powyżej 8 - nadliczbowych za cały miesiąc. W załączeniu plik jak to mniej więcej wygląda. Nie chciałabym dodawać kolejnego wiersza, tylko, żeby była...

    Software serwis   04 Wrz 2015 15:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 909
  • REKLAMA
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    Witam Może ktoś mi pomoże, byłbym bardzo wdzięczny. Z pewnego programu co miesiąc albo i częściej eksportowany jest plik excela, w którym są dane osobowe pracownika, godziny przepracowane i rodzaj tych godzin. Chodzi o to żeby stworzyć skrypt, który będzie wyliczał ilość godzin danego pracownika w zależności od rodzaju tych godzin (wyznacznika). Mam...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14485
  • Excel - jak zliczać godziny pracy w różnych zmianach (I, II, III)?

    Potrzebuje wygenerować poprzez godziny 6:00-14:00 - I zmiana; 14:00-22:00 - II zmiana, 22:00-06:00 - III zmiana. jak powinna brzmieć reguła żeby zliczała ilość w danej zmianie >?

    Software serwis   23 Kwi 2015 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1140
  • Grafik w excelu - znalezienie odpowiedniej formuły

    https://obrazki.elektroda.pl/3680898300_... Dzień dobry, Mam problem ze znalezieniem/wymyśleniem formuły do zliczania godzin z tego grafiku. Jestem początkująca na stanowisku managera, a moja szefowa jest bardzo wymagająca i chce, aby po wpisaniu w takim formacie ,,14-6'' itp zliczało godziny dla każdego pracownika. Heeelp :cry: :cry:...

    Software serwis   21 Cze 2022 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 363
  • Jak w Visual Basic zliczyć godziny pracy pracownika w Excelu?

    Mam taki problemu załącz cały arkusz z moimi wypocinami;) Czwarta cześć ma wyglądać tak ze wybieram pracownika rok i miesiąc i ma mi wypisać godzi pracy w danym miesiącu ale w ząb nie wiem jak to zrobić :|

    Software serwis   29 Maj 2016 16:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2369
  • Automatyzacja grafiku pracy w Excelu: zliczanie godzin i nadgodzin dla 50 osób

    witam, mam za zadanie zrobić grafik do pracy jeden arkusz w którym każdy będzie mógł sobie wpisać urlop. a czas pracy dniówki/nocki oznaczony jest kolorami jasny/ciemny. drugi problematyczny arkusz to arkusz dla kadr tzn godzinowka z wykazem godzin przepracowanych w danym miesiacu oraz nadgodzin. pracownikow jest ok 50 wiec troche pisanie zawsze pod...

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 39491
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu dla każdego pracownika w miesiącu?

    Witam,proszę o pomoc. Tworząc ewidencję godzin pracy chcę wyliczyć nadgodziny z całego miesiąca, dla każdego pracownika oddzielnie, czy mogę uzyskać funkcje jaka mi to policzy? Ewentualnie ktos może pomoc jak ma to wygladac. W zalaczniku przesylam plik.

    Software serwis   29 Cze 2012 14:47 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3187
  • Czas pracy pracownikiw w exelu - Zliczanie czasu pracy

    Prowadzę czas pracy pracowników W pierwszej kolumnie są imiona i nazwiska pracowników natomiast w pierwszym wierszu są dni miesiąca. Każdemu pracownikowi wprowadzam liczbę godzin przepracowanych w danym dniu lub chorobowe albo urlop. Chciałbym stworzyć formule która by zliczala ile pracownik przepracował w miesiacu godzin nadliczbowych płatnych 50%...

    Software serwis   07 Lut 2017 11:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1053
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Witam próbuję rozgryźć regułę żeby w jednej komórce naliczała i nadgodziny a zarazem w tej samej odejmowała jeśli będzie mniej niż 8 godzin. komórki E6, E7, E8, E9. Pomoże ktoś rozwiązać mi ten problem ? z góry dziękuję.

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1158
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Normy pracy dobowej jak najbardziej obowiązują. Zmiana trwa 12 godzin, pisząc "dowolnie długo" miałem na myśli to, że mogą wystąpić nadgodziny. Przeważnie jest tak że w ciągu zmiany pracownik dostaje kilka kart pracy np. jedną na 5, drugą na 7 godzin, razem 12, ale to nie problem bo na obu jest data i godzina rozpoczęcia i zakończenia pracy. Są też...

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1212
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Witajcie! Wiem, wiem... powiecie, że temat był przerabiany wiele razy. To ja też wiem, gdyby chodziło o samo liczenie to nie byłoby najmniejszego problemu. Mój problem jest jednak bardziej złożony. Arkusz służy do rozliczania czasu pracy pracownika budowlanego. Tabela pokazuje dany miesiąc, poszczególne wiersze to dni miesiąca, a kolumny to symbol budowy,...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13620
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1089
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8343
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3992
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witaj W Twoim załączniku cyfra 8 liczona jest jako 1 dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie. Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18810
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Tak na szybko liczenie godzin.

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1629
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    Witam Kolejny temat z excel'a :) jakiś rok temu napisałem taką formułkę do liczenia kosztu produkcji, liczy stawka za godzinę * czas pracy * "ZUS" no i do tego wyodrębnia godziny nocne * 1,2 problem w tym, że nie liczy pewnych zakresów jak w załączonym pliku;/ może łatwiej byłoby zapisać to w VBA??

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2688
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    44, to proste?? :) PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. PS2. Co niektóry widzę .... mają tendencję do komplikowania najprostszych rzeczy ;)

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36184
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 285
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Witam Ja tez mam cos do liczenia godzin pracy i nie mam z tym zadnych problemow Sam wpisuje ile godzin spedzilem w pracy bo to chyba kazda pracujaca osoba wie a reszte liczy komputer:)

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43795
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Teraz podam prostszy załącznik. Chodzi mi o to że w komórkach C3 do C5 jest podana ilość godzin pracy a w komórce C6 chciałbym żeby była suma tych godzin, i jak widać na załączniku wychodzi bzdura. Gdyby były zapisane tylko dwie godziny (tak jak jest to w komórkach E3 i E4 z sumą w E5) to by nie było problemu excel liczy bez problemu, gorzej jest gdy...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84595
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 486
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Nie bardzo mogę zrozumieć tego opisu. Czy pola w arkuszu będą stałe (może nie wszystkie wykorzystane)? Kogo czas ma być liczony? Dlaczego dokładność do sekundy?

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1554
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3714
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2670
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Witam, Mam arkusz (zalaczony przyklad) i potrzebuje w nim wyszukac w nastepujacy sposob informacji: Potrzeba mi policzyc, dla unikalnego numeru pracownika, ile razy jego czas pracy konczyl sie miedzy godzina 1:00 a 8:00. Pomozecie? (do moderatorow: brak polskich znakow w systemie)

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2922
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Mam coś takiego zrobione w ten sposób iż w wierszu poniżej symbole zmieniane na godziny (funkcja wyszukaj) następny wiersz to symbole nieobecności (urlopy, choroby) Na samej górze liczy ile osób pracuje z danym symbolem (sprawdza czy zmiany są obsadzone) Może takie założenia rozwiążą twój problem.

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 603
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4410
  • Excel - odpracowanie godzin w dowolny dzień tygodnia i uwzględnienie urlopów/L4

    Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.

    Software serwis   23 Mar 2015 13:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1272
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Dodało Ci to 24 pełnych godzin i zaczęło liczyć od nowa. 24+6=30. Zrób tam format komórki i daj normalne liczby - będzie znacznie prościej.

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2937
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3399
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    Witam Mam zrobiony arkusz kalkulacyjny, a mianowicie kartę pracy. Wpisuję sobie godzinę rozpoczęcia i godzinę zakończenia i obok wylicza mi czas pracy. Problem zaczyna się wtedy gdy chcę zsumować czas pracy aby osiągnąć ile godzin i minut pracownik przepracował w miesiącu, po prostu po przekroczeniu 24 godzin liczy od nowa. Jak to zrobić, może ktoś...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4904
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Przyznam że trochę mnie drażni że za takie "badziewie" (piszę o głównym pliku) ktoś żąda pieniędzy i to 30 zł. Jeszcze żeby to miało właśnie wbudowany (automatyczny) kalendarz ze świętami w tym wielkanocą, albo by liczyło nadgodziny (choć w tym układzie ktoś w ogóle tego nie przewidział by tu był jakikolwiek automat) To jest tylko zwykłe liczydło -...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11218
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 840
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    No już jestem bliżej celu bo głównie chodzi mi by sprawdzało poszczególne znaki takie jak W, czy np D i te znaki zamieniało na cyfry a następnie sumowało. Jak widać mam tam odpowiednią rubrykę URLOP WYPOCZYNKOWY wiersz niżej (W) i suma W w godzinach. Głównie o to mi chodzi by właśnie z całego miesiąca liczyło mi ile jest W w godzinach uwzględniając...

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2547
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    nie ma dla mnie znaczenia w który dzień i komu zostaną oddane godziny. A powinno. Pomyśl. Jeżeli dany pracownik odbierze święto w tym samym miesiącu to nie ma sprawy - dla niego podstawą jest 144 godziny i tak ma być. Jeżeli jednak dany pracownik odbierze święto w grudniu to podstawą godzin pracy dla niego jest właśnie 152 Bo jeżeli będzie miał podstawę...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5115
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29715
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    Witam, Dzięki Waszej pomocy stworzyłem raport produkcyjny w którym wykorzystałem makro do wstawiania aktualnej daty i godziny w komórce po dwukrotnym kliknięciu. Problem z jakim się zwracam to rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem czasu przerwy ustalonej o odpowiednich porach. W załączniku zamieszczam roboczy plik w którym chciałbym zliczać czas...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1383
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    dziękuję. na chwilę obecną widzę całe stado funkcji które muszę przetrawić, ale liczę, że w weekend to ogarnę. Prot ... jesteś wielki i chyba wiszę ci piwo :)

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 672
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3564
  • [Excel] Liczenie dostępności aplikacji z listy dostępności

    Drodzy forumowicze, Od dłuższego czasu siedzę nad jednym zadaniem, które z powodów "kosztowych" muszę rozwiązać w excelu Otóż chodzi o liczenie dostępności aplikacji. Posiadam dane: Nr incydentu | data/godzina start | data godzina stop | - te dane są per incydent dodatkowo dla aplikacji mam godziny pracy, tzn w jakich dniach i godzinach powinna działać:...

    Obsługa oprogramowania   02 Paź 2018 15:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 339
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1218
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3198
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3397
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    W tym załączniku ładnie działa. Albo coś źle Cię zrozumiałem. zamiast pisać 3.45 spróbuj 3:45. Do prawej liczy i jest ok . Ale nie chce lub źle liczy godziny do dołu nie mówiąc o mnożeniu . Może ktoś spróbuje sformatować do dołu żeby tez wyliczało ???

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15347
  • Jak zmienić seryjnie odwołania do plików w Excelu?

    Cześć, Czy wie ktoś jak można w excel zmienić seryjnie odwołanie? mam coś takiego w formule: =SUM(IF('S:\MECHANIK\Grafiki\[GODZINY PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UW";1;0))+SUM(IF('... PRACY 18.xls]08-18'!I8:I25="UWŻ";1;0))+SUM(IF(... PRACY 18.xls]08-18'!J5:FJ8="UW";1;0))+SUM(IF('...

    Obsługa oprogramowania   03 Wrz 2018 14:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 879
  • Excel - jak sumować godziny pracy w przedziale 24h od startu?

    Pierwszy przykład to jest praca przerywana, tzn. od 4-10 potem przerwa i od 15-20. Dlatego doba wg. tego przykładu trwa: 1 doba rozliczeniowa: od 4 - 4 następnego dnia 2 doba rozliczeniowa: od 15-15 następnego dnia Przynajmniej tak liczy ITD. w tym przedziale godzin moja praca nie może przekroczyć 10h. Tylko jak widać na załączniku to wszystko jest...

    Software serwis   02 Cze 2013 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5901
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    Cześć! Jestem nowy na forum i szukam tutaj pomocy z EXCEL 2007. Potrzebuje zrobić formatkę, która będzie liczyć nadgodziny... temat rzeka. Po wpisaniu rozpoczęcia, zakończenia, pauzy jest liczona liczba godzin, która została przepracowana. Dalej potrzebuję, żeby była policzona różnica (jeśli pełny etat to od 8h a jeśli 3/4 to od ilości przepracowanych...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 822
  • [Excel] Jak stworzyć arkusz do rozliczania godzin pracy z automatyzacją?

    Wybieranie nazwiska można najprościej zrealizować za pomocą sprawdzania poprawności. Nie wiem jak to jest w najnowszych wersjach Excel-a ale w starszych lista musi być na tym samym arkuszu. Jeżeli taka lokalizacja listy Ci nie przeszkadza (na arkuszach jest dużo wolnego miejsca) sugeruję ten wybór. Do określenia dnia tygodnia można użyć: =DZIEŃ.TYG(komórka...

    Software serwis   31 Maj 2010 13:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13125
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Zobacz jak to u mnie wygląda i jak to liczy. Przy 10 godzinach zamiast 270 wychodzi 513 :) https://obrazki.elektroda.pl/1056907500_...

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1218
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Witam ponownie Załączam zrzut ekranowy excela, problem mam w tym że liczy mi on godziny na minus, np zaczynam prace o 21.00 konczę o 6.00. Odjęcie komórki o wyzsze wartości od tej o mniejszej wartości daje błąd i na odwrót.

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 705