godzin pracy excel

Znaleziono około 899 wyników dla: godzin pracy excel
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2007
  • REKLAMA
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • REKLAMA
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    czy istnieje taka funkcja, w której cyfry 1 i 2 będą liczone jako 12, a pozostałe, np. 4, 8, 12 jako 4, 8, 12 Tak tego typu jak na zrzucie: 896170

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18810
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4410
  • REKLAMA
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3660
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1554
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3399
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10221
  • REKLAMA
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1308
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3200
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    Trudne... ale wykonalne w pol godziny ;D. nie mam czasu sprawdzic, ale powinno byc ok. Pisalem w OpenOffice, wiec nie wiem czy na excell ruszy bez problemow. Jak cos moge rzucic orginal z OpenOffice. Pozdrawiam.

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1599
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Dzięki. Zastosowałem jeszcze taką formułę =(MAX(A1-8;0))+(MAX(B1-8;0))+(MAX(C1-8;0... jeśli w A1 występuje jakaś liczba to formuła działa bez problemu, ale jeśli wpiszemy tam jakąś literę to pojawia się błąd #ARG!. Jak zmodyfikować tą ww. formułę, by excel w taki przypadku pomijał tą komórkę i zliczył te następne, w tym wypadku: (MAX(B1-8;0))+(MAX(C1-8;0))...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28439
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Nie, ilość godzin przepracowanych w ciągu 24h waha się od kilku do kilkunastu jednak nie ma całych 24h.

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1143
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3397
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3714
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Tak to excel 2010 ale nie chodzi o zwykłe sumowanie a o to by formuła mając zapisane godziny pracy dla każdego dnia w formie od do na końcu wyliczała sumę godzin przepracowanych w danym miesiącu, czyli wyliczała że np.1 maja ktoś pracował 8 godzin, drugiego 12 itp. ale by też uwzględniała uw i ch( czyli nie traktowała ich jako błąd tylko pomijała).

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10899
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 486
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4904
  • Eksport danych godzin pracy z formularza do excel (Wordpress, Acces?)

    Witam, Szukam obecnie najwygodniejszego rozwiązania do firmy w której pracuje. Sprawa wygląda następująco. Każdy z pracowników musi wypełniać co miesiąc plik excel'a z rozpisaniem każdego dnia. Wpisuje datę, godziny pracy, miejsce pracy, dodatki finansowe, stawkę dzienną, delegację, nazwę projektu, itp. Ostatnio jestem na etapie testowania aplikacji...

    Tworzenie WWW   08 Lut 2021 21:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 339
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Panowie mam taki problem excel nie chce mi dodawać godzin pracy a dokładnie mówiąc to nie chce dodawać minut. Chodzi mi o to że jak np. pracuje jednego dnia 11godz30minut a następnego tylko 11godz to excel podlicza mi 22godz a nie 22godz30minut proszę o pomoc bo już próbowałem różnych sposobów i nic nie działa. Dodano po 39 tu jest załącznik z moją...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84595
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    tylko ta wpisana funkcja w tamtym pliku Masz alternatywę :D : albo zbudujesz tabelę dokładnie taką jak w "tamtym pliku" (z podaniem przerw na "Lunch" itd :D ) i wykorzystasz "tamtą formułę" ; albo dla swojej prostej tabeli :!: wykorzystasz przedstawione prostsze formuły :cunning:

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 822
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1719
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Witam, Mam następujący problem. Potrzebuję formułę, która umożliwi mi wyznaczanie daty i godziny rozpoczęcia zadania według poniższych wytycznych. Praca od poniedziałku do piątku 6:00 - 22:00. Mam podaną datę i godzinę zakończenia oraz ile czasu zajmuje wykonanie zadania np. 2,5 h. Potrzebuję wyznaczyć datę i godzinę rozpoczęcia zadania uwzględniając,...

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2661
  • Jak zliczyć godziny pracy z warunkami w Excelu dla różnych czynności?

    Witajcie Próbuje wykonać arkusz który będzie zliczał mi czynności przeprowadzone przez X osoby z danym Pracownikiem. Myślę że załącznik mówi wszystko jednak parę słów wyjaśnienia: - format tabeli w której będę planował prace musi pozostać bez zmian - forma zliczania i miejsce dowolne ważne bym miał podział na ilość godzin zaplanowanych przez daną osobę...

    Software serwis   15 Gru 2013 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1635
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Witam, Układam plik, który będzie grafikiem dla pracowników. Każdy zaznacza dni wolne od pracy i wpisuje swoje godziny pracy np. 9:00-16:00 na każdy dzień tygodnia. Chciałabym, aby te godziny się sumowały na dole i dawały mi ilość przepracowanych godzin przez każdego pracownika. Czy to możliwe? Pozdrawiam, Kasia

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 972
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Witam Was. Mam Problem z Excel. Właśnie robię z całego miesiąca zliczenie godzin itp. W jednym dniu pracowałem od 7.30 - 11.45 a później w tym samym dniu od 20.00 - 3.00 w nocy. jaka mam wpisać formułę żeby obliczyło mi ile godzin pracowałem od 7.30-11.45 , 20.00 - 3.00 w nocy i mi to zsumowało do jednego? :| wie może ktoś?

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3198
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2670
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Witam. Mam problem ze stworzeniem formuły na taki przypadek: Wprowadzana jest data i godzina. potrzebuje by formuła oddała w wyniku date i godzine po 4 godzinach pracujących czyli warunek musi uwzględniac godziny pracy 9-17 i weekendy. tzn jezeli zostanie wprowadzona data 2009-02-20 12:30 to otrzymam w wyniku 2009-02-20 16:30 ale jesli zostanie wprowadzona...

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3992
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    Jeśli ujednolicić nagłówki z listą (wyjścia<>wyjście), to wystarczy SUMA.JEŻELI: http://obrazki.elektroda.pl/2159911400_1... Wersja dla kwartałów: http://obrazki.elektroda.pl/4694710800_1... Excel <2007:[syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW((B...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3372
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Witam, Próbuje ustawic funkcje liczenia godzin np od 8:00 do 16:00. Ale zeby liczylo tylko od poniedzialku do piatku. Jezeli sobota lub niedziela to wbijalo 0. Moze ktos pomoc?

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7914
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Ze zliczanie czasu pracy jednostkom w ruchu ciągłym sobie poradziłem ale dodawanie tych godzin to nie na moją głowę :/ 24 godziny pracy przy formatowaniu komórki : liczby/czas/ gg:mm pokazuje jako 0:00 a jak sformatuję inaczej (próbowałem chyba wszystkie możliwe ) to jakieś kosmiczne sumy mi wyskakują , formatuje i wpisuje formuły wg porad w Microsoftcie...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36184
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam - podobny problem do mojego - skorzystałem w prawdzie z podpowiedzi jednak warunki nie do końca pasują do moich (próbowałem na różne sposoby) Chciałbym ażeby w kolumnie C pokazywała się różnica pomiędzy wartościami czasów A3 - A2. W wyniku zostały pominięte godziny z poza godzin pracy pomiędzy 17;00 a 8:00 rano następnego dnia (również poza) niedzielami...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 759
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez...

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15347
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Witam Mam problem z ułożeniem odpowiedniej formuły. Mam następujące komórki: 1. Godzina rozpoczęcia pracy(hh:mm) 2. Godzina zakończenia pracy(hh:mm) 3. Wynagrodzenie dzienne I tylko te trzy. Jak policzyć dzienne wynagrodzenie, wiedząc że stawka godzinowa wynosi 10 zł. Proszę o szybką pomoc.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2577
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam, proszę Was o pomoc. Przeszukałam już kilkadziesiąt forów internetowych, nad czym spędziłam już 4h, ale nadaj nie znalazłam rozwiązania:(:( Mam dwie kolumny: 1) z datą i godziną i 2) z czasem pracy 23/07/2014 07:007.46 23/07/2014 14:4614.56 24/07/2014 05:4212.48 Proszę was o pomoc w stworzeniu formuły, która pozwoli uwzględnić mi zakres czasowy...

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3186
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    witam. próbuję stworzyć bazę danych w exelu dotyczących godzin pracy. dane są dodawane po kolei tj Wiersz 1 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "14:00" koniec pracy "16:00" pracował na "maszyna 1" błąd godzin , błąd maszyn Wiersz 2 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "16:00" koniec pracy "18:00" pracował na "maszyna 1"błąd...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 672
  • excel-grafik pracy pracowników - grafik pracy - ilośc przepracowanych godzin dla

    Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.

    Software serwis   15 Lip 2014 14:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9900
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witam, Chcialabym dolaczyc sie do tego tematu. Przygotowuje arkusz kalkulacyjny o czasie pracy ale rowniez mam problem z przeliczeniem czasu na liczbe godzin. Zalaczam moj arkusz i bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam Proszę nie dołączać się do cudzych tematów ze swoim problemem. Post został wydzielony do osobnego wątku. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1158
  • MS Excel - automatyczne sumowanie godzin pracy według symboli budów

    Samo zsumowanie to nie problem gorzej z wydzieleniem kont które istnieją w górnej tabeli wpisaniem ich do dolnej tabeli. Tu potrzebne jest już makro z pętlą do 31 a w pętli ustawianiem listy kont. Ale najprostszym rozwiązaniem jest nagranie makra w postaci : posortuj tabelę wg konta ... potem ... sumy pośrednie ... przypisz do przycisku i ... już jest...

    Software serwis   17 Lip 2007 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13620
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Cześć. Problem nie jest skomplikowany, tylko jest mimo swojej prostoty trochę żmudny w oprogramowaniu. W przypadku takiego problemu może wystąpić aż 9 różnych sytuacji, z której każda sytuacja ma inne rozwiązanie: - godzina startu to może być przedział 6..22 albo 22..6 - godzina końca to może być przedział 6..22 albo 22..6 - w każdym przypadku godzina...

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4716
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Wiesz co, za daleko to poszło tu pojawiają się jeszcze inne błędy. Musze to przemyśleć od początku. edit ----------------------------------------... Trzeba było tak zrobić od początku - nie było by tylu problemów. Skróciłem formułę ale dodałem "zamianę" danych co jest logiczne: Jeżeli godzina końca jest mniejsza od godziny początku to znaczy, że godzina...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1941
  • Excel Przypisanie wartości komórkom bez wypełnienia LISTA OBECNOŚCI-KARTY PRACY

    Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...

    Software serwis   09 Wrz 2013 10:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7665
  • EXCEL zliczanie czasu pracy ponad 8h oraz z uwzględnieniem godzin nocnych

    Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.

    Software serwis   12 Kwi 2018 10:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2658
  • Excel - Błąd w zliczaniu godzin nocnych (22-6) w ewidencji czasu pracy

    Mógłbym prosić o taki pliczek?? :) Nie znam jeszcze wszystkich pzepisów wiec przy pisaniu samodzielnie mógłbym coś nawywijać :)

    Software serwis   18 Sty 2012 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9421
  • Excel - Zmiana obszaru wydruku w zależności od koloru komórki w odniesieniu

    ...u mnie wyskakuje tylko bład #nazwa :) Bo funkcja przedstawiona przez kolegę adamas_nt to tylko pogląd. Zamiast samego słowa "suma" trzeba wprowadzić sumowany zakres. Z tym że to dość prosto zapisane, :) bo ten zakres musi się zmieniać by to działało tak jak chciałeś w pierwszym poście, bo teraz nie widzę potrzeby - chyba że czegoś nie rozumiem....

    Software serwis   03 Mar 2017 14:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1815
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    nie ma dla mnie znaczenia w który dzień i komu zostaną oddane godziny. A powinno. Pomyśl. Jeżeli dany pracownik odbierze święto w tym samym miesiącu to nie ma sprawy - dla niego podstawą jest 144 godziny i tak ma być. Jeżeli jednak dany pracownik odbierze święto w grudniu to podstawą godzin pracy dla niego jest właśnie 152 Bo jeżeli będzie miał podstawę...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5115
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu? Proszę o pomoc w 6 zagadnieniach

    Trafiłeś na mój dobry humor i zrobiłem ci "rakietę" :) Automat Wystarczyć zmienić datę w A1 i "kalendarz" sam się ustawi wraz z formułami i kolorkami. Wystarczy tylko wpisać godziny początku i końca. (na dany rok sprawdź "święta") Tylko nie przewidziałeś jednego. Mianowicie jeżeli człek jest na urlopie to jakie mu godziny wpiszesz? A jak się nie stawił...

    Software serwis   06 Gru 2012 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6237
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Problemu niestety nie rozwiązałem, ponieważ włąśnie chodziło mi o to żęby godziny wychodziły ujemne. Problem rozwiązałem w sposób prosty, poprostu godziny przepracowane wpisałem jako liczbę :)

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3879
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    Dla excela jest to tekst (ciąg znaków). My widzimy, gdzie jest dwukropek i wiemy, że on rozdziela minuty od godzin, ale w przypadku takiego ciągu Excel tego nie wie. Jednym ze sposobów może być napisanie funkcji, która będzie taki ciąg znaków analizowała pod kątem występowania godzin od/do. Specjalistą od makr nie jestem, ale coś takiego dla mnie działa...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4284
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 285
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 603
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 67272
  • Czy Alienware X14 z i7 12700H i RTX 3060 będzie cichy przy długiej pracy?

    Cześć wszystkim, Poszukuję sprzętu do pracy po nawet 12 godzin dziennie w Excel i amatorsko Pythona w celu nauki, jak analizować duże zbiory danych. Nie gram w gry. Sprzęt musi mieć wydajną kartę graficzną (podłączony pod monitor 4K i jeśli nie laptop, to jeszcze do drugiego monitora FHD). Nie ukrywam, że wpadł mi w oko laptop Alienware X14 z CPU i7...

    Komputery Co kupić?   01 Wrz 2024 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 225
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Spróbuj pomnożyć sumowane godziny razy 24. =SUMA(G8:G41)*24 Ja tak właśnie zrobiłem i mi ślicznie wyświetla ilość godzin. Pozdrawiam Sławek Pomnożyć ??? To co będzie jeżeli (0:05+1:15)*24? Przecież wyjdzie bzdura. Już ktoś wyżej poradził więc nie wiem w czym dalej jest problem. Zastosuj się do rady i wszystko będzie dobrze pokazywane. Wybierz menu...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43795
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    Zrob jak kolega radzi. Jesli masz liczbe godzin w rubryce A1 to do rubryki B1 wpisz formulke SUM(A1-8) jesli masz 8-mio godzinny dzien pracy. Jesli ktos pracuje w jednym dniu 22h to ma nie 2 dni robocze i 6 godzin nadliczbowych, tylko jeden dzien pracy + 14 h nadliczbowych. Dodano po 2 Takich kombinacji z dniowkami nadrabianymi to jak widzisz nawet...

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18763
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1218
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Witam, mam problem z sumowaniem godzin pracy z jednego dnia. Potrzebuję odjąć ostatnią godzinę z danego dnia od pierwszej i zupełnie nie wiem, jak to zrobić. Tabelka wygląda tak (przykładowy dzień, 1. data 2. godzina rozpoczęcia 3. godzina zakończenia 4. czas wizyty) 21.06.201710:0511:2501:20 21.06.201711:4512:4501:00 21.06.201713:0014:1501:15 Chodzi...

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 828
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7041
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Witam Trochę komplikacji wprowadza oznaczenie D i N przed liczbą godzin o czym już wcześniej pisał Maciej Gonet . Gdybyś pola godzin sformatował jako pole typu liczby->godzina format 13:30 ( kod formatu HH:MM ) to podsumowanie kolumny wyjdzie z automatu po sformatowaniu liczby->godzina format 23456:30 (kod formatu [HH]:MM ). Trzeba tylko pamiętać o...

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1458
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Witam, Jest sporo tematów przeglądałam wszelkie fora i niestety nie mogę sobie poradzić z obliczeniem czasu pracy- wyskakuje mi błąd i dodatkowo mam problem z godzinami nocnymi... Zamieszczam w załączniku plik, żeby było wiadomo o co mi chodzi. Przy robieniu grafiku dla pracowników w jednej komórce jest format niestandardowy w formacie gg:mm, gdyż pracownik...

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10130
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Witajcie. Potrzebuję pomocy przy Excelu 2003. Chodzi o obliczanie godzin pracy (wiem, tematów jest wiele, jednak żaden mi nie pasuje). Postaram się opisać to łopatologicznie. Komórki - godzina wejścia; wyjścia. 3 komórka to różnica czasu minus 10 minut. To mam. Problem polega na tym, że nie mogę pomnożyć tego wyniku razy 60 minut (formatowanie wpisuje...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Dzień Dobry, chciałbym poradzić się specjalistów odnośnie sumowania wartości w kilkunastu komórkach. Sumowanie samo w sobie nie jest dla mnie problemem, ale chciałbym spytać czy istnieje możliwość sumowania wartości kilku komórek w przypadku w którym kilka z tych komórek zawiera działania sumowania tj. mam kilka komórek z czasem pracy 8:00:00 ( jako...

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1023
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Witam . Mam problem z obliczeniami dotyczącymi ilości godzin przepracowanych w tygodniu na stawkę wynagrodzenia , zwracam się z prośbą do forumowiczy o rozwiązanie tego problemu z góry dziękuję . W załączniku podaje mój plan , dodam że chodzi mi o to z że chciałbym żeby mi prawidłowo liczyło godziny z np. 18:00 do 4:00 rano bo jak to wpisuje to ładnie...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2937