Efekt taki jak na zrzucie :D 977075 można uzyskać poprzez odpowiednio dobrane formatowanie i kilka formuł :spoko: jak w załączniku 977076
Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...
http://office.microsoft.com/pl-pl/result... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... itd.
Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:
Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
Jeśli masz nowego Excela, to możesz użyć takiej formuły (na datę zakończenia pracy): [syntax=text]=LET(graf; FILTRUJ(Arkusz1!$A$3:$C$10;(Arkusz1!$B$3... wynik; REDUCE($B5; SEKWENCJA(ILE.WIERSZY(graf)); LAMBDA(a;b; LET(r;INDEKS(graf;b;3); JEŻELI(a-r<=0; INDEKS(graf;b;1); JEŻELI(a>=INDEKS(graf;1;1);a;a-r)))))...
Sprawdź teraz.
Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro
Zakładając, że w wierszu 2 jest branża, w wierszu 3 ilość miejsc pracy, oferty w kolumnach B do E to: =SUMA.JEŻELI(B2:E2;"x";B3:E3)
Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być
To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał. Na razie zmodyfikowałem trochę formuły - w/g Twoich sugestii - ale i tak nie obyło się bez kol. pomocniczej D , ponieważ trzeba oddzielnie zmodyfikować minuty bo np. 36min. = 36/60 = 6/10 <> 36/100. Poniżej formuła po zmianach. Pozdrowienia.
Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...
Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)
Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty. Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER): wejście: [syntax=text]=JEŻELI(MIN(JEŻELI(((Stycze...
Ogarnąłem. Nawiasy tylko do tłumaczenia Jak na A1 masz czas rozpoczęcia pracy [8:10], na A2 czas zakończenia [19:15], na A4 czas pracy (=A2-A1)[11:05], F1 stawka godzinowa [27], H1 pieniądze (=D1*F1*24)[299,25). Link do mojego Onedrive z tą formułą: https://1drv.ms/x/s!AqMiR6_S_DB_iz_BX_8e... Nie wiem jak długo będzie działał, pewnie aż...
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
A zastrzeżeniem że Ryzeny lepiej trzymają na baterii niż Intele. CAD w 2D jedzie głównie po procesorze, grafika służy do wyświetlania pulpitu. CAD lubi wydajny, wysoko taktowany jeden rdzeń. Dwie opcje: https://www.x-kom.pl/p/1237085-laptop-15... Procek w wydaniu U czyli oszczędniejszym do ultralekkich...
Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))
Czy tak to miało wyglądać?
Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.
mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...
Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...
Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.
Witajcie, w związku z problemem jaki napotkałem zwracam się z prośba o pomoc. Chciałbym planować realizację prac przy uwzględnieniu zmian wolnych od pracy. W chwili obecnej prosta reguła liczy dni bez uwzględniania jakichkolwiek prac wynikających z sobót niedziel lub dni świątecznych. Gdyby planowanie było dniowe nie miał bym z tym problemu, jednakże...
Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.
A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...
Dwie propozycje rozwiązania w załączniku. 1. Formuła zwykła bazująca na funkcji SUMA, użytej dwukrotnie. Funkcja ta ignoruje odwołania do tekstów, dzięki czemu wynik jest poprawny. 2. Formuła tablicowa, zatwierdzana przez Ctrl+Shift+Enter, przydatna gdy sumowany zakres jest dłuższy, bo nie trzeba indywidualnie wypisywać wszystkich komórek. Stała tablicowa...
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...
Tak powinno być?
Nieco w tom stylu [syntax=vb] Sub etapy() Dim r&, x$, y$ r = 2 While Cells(r, 1) <> Empty x = Cells(r, 3) y = Replace(x, ";", "") Cells(r, 3) = Trim(Split(x, ";")(0)) For i = 1 To Len(x) - Len(y) y = Trim(Split(x, ";")(i)) If Len(y) > 0 Then r = r + 1 Rows(r).Insert Cells(r, 1) = Cells(r - 1, 1) Cells(r, 3) = y End If Next r = r + 1 Wend...
=JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.POZIOMO("praca";B1... zdaje się.
Witam Baza jest już gotowa lub należy utworzyć? w każdym przypadku kolumny eksel′ i bazy muszą być tego samego typu, w przeciwnym razie będzie błędów. Jeśli bazowa jest gotowy, należy znać nazwy kolumn albo kolejność ich rozmieszczenie względem kolumn w excel. do pracy z bazy należy połączyć w proekcie biblioteki DAO (przydatne dla Access)
Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...
Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.
Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości
Może być coś takiego ?
Nie do końca jest to prawidłowe. (Już przez to przechodziłem :) ) Trochę niepotrzebnie zagmatwałeś funkcje niemniej zobacz, że ci nie będzie działać przy niepełnej dniówce która kończy się w kolejnym dniu rano. Poniżej kod który to "załatwia" ( ja mam inne kolumny - przesuniecie ? ) [syntax=vb] ark.Range("G" & r).Formula = "=IF(F" & r &...
https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D
Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y
Wszystko działa płynnie do momentu włączenia funkcji udostępniania arkusza (w tradycyjnej formie, Excel 2016). Mimo na pulpicie, ale piszesz że wszystko jest ok do momentu udostępnienia, Zrób to samo z maluśkim i większym plikiem. I się sam przekonaj udostępniając. Kiedyś znajomy nauczyciel zapisał cały arkusz excel i po czasie był zdziwiony że nie...
Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...
Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.
W tym nowym pliku zmieniło się oznaczenie godzin, było od 0 do 23, co rozumiałem tak, że 0 oznacza przedział od 0:00 do 0:59, 1 to przedział 1:00 do 1:59 itd. 23 to przedział od 23:00 do 23:59. I to wydawało mi się logiczne. Teraz jest numeracja od 1 do 24. Jak należy ją rozumieć? To ma wpływ na postać formuł. Jeśli będzie wskazany przedział czasu 20-4,...
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
--Witam, potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika, chciałbym uzyskać czas pracy dla danego przejścia obliczany jako pierwsze wejście i ostatnie wyjście oraz czas jaki pracownik spędził na przerwie w czasie pracy. W załączniku przesyłam raport zdarzeń jaki otrzymuję z systemu.
Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?
[syntax=vb]Sub zm_dat() t = CDbl(Time) If t >= (6 / 24) And t < (14 / 24) Then Range("d2") = "I": Range("c2") = Date ElseIf t >= 14 / 24 And t < 22 / 24 Then Range("d2") = "II": Range("c2") = Date ElseIf t >= 22 / 24 And t < 1 Then Range("d2") = "III": Range("c2") = Date Else 't >= 0 And t < 6 / 24 Range("d2") = "III": Range("c2")...
Ok :) Rozumiem i ja. Ale to chwilę potrwa. Tym bardziej że muszę troche popracowąć żeby mnie z pracy nie wyrzucili.
Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)
To ma być coś takiego? :
Maciej , mam problem z wyświetleniem Twojego załącznika. Mam Excel 2016. W pracy mam 365, to tam też sprawdzę. Czy inni otwierają bez problemu?
:arrow: marek003 Jeżeli potrzebujesz używać nazwy to ostatni = Workbooks.Count plik1 = Workbooks(ostatni).Name MsgBox plik1 Jeżeli masz więcej otwartych (Workbooks.count >1) można posługiwać się odwołaniem: ostatni - 1 itd. p.s. Wesołych Świąt! Dla wszystkich tu zaglądających również...
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Spróbuj wyłączyć odświeżanie: Application.ScreenUpdating=False za linią z Windows(rap).Activate. Włącz na końcu =True Jeśli nie zadziała można przerobić kod tak, żeby nie było potrzeby "biegania" po arkuszach (bez activate, select, etc)... Np fragment z sortowaniem (nie odwołuj się do okna instancji, tylko do konkretów). W przykładzie przypisanie i...
excel :) - sam do pracy stworzyłem prosty i przydatny arkusz
We wskazanym przez PRL linku są opisane podstawowe plany Office 365, mówiąc krótko: A1 daje dostęp on-line do Office 365 (bez możliwości instalacji Office na dysku) - dostęp jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja szkoły czyli utworzenie tzw. edukacyjnego konta szkoły (zasady rejestracji opisane na wielu stronach), A3 jw. + możliwość instalacji pakietu...
Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.
W bazach relacyjnych by była jedna Ewa i tylko przejawiała sie (w tzw widoku) czy sama w sobie jako kartoteka personalna, czy w cukierni, czy na kasie poprzez właśnie RELACJE W Excellu będą to trzy Ewy nie powiązane ze sobą (skopiowane i już nie mające nic wspólnego) To jeden z zarzutów do technologii Excellowych (brak abstrakcji danych, tylko 1:1 dana...
Bez makra tu się chyba nie obejdzie, ponieważ w miesiącu moga występować jeszcze, np. C -choroba-8 godzin, lub dorubka np. 6 godzin i tu należy wpisać cyfrę 6, funkcja sie pogubi. A są jescze inne symbole literowe w grafiku. Natomiast ja przedstawiłem tylko fragment miesiąca bo do 11 tak więć...... Ale bardzo diekuje za pomoc.
Witaj Spróbuj tak. Pozdrawiam
Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...
Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...
W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31. Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )
Czy sharepoint umozliwi wspolna prace ?
Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.
Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)
Żeby nie komplikować, wykorzystaj komórkę pomocniczą...
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Witam. Nie chodziło mi o czysty szablon, bo niewiele mi on pomaga. Wszystko muszę wpisać ręcznie i nie pokazuje mi czy mam zachowane wymagane przerwy (11h/dobowa i 35h/weekendowa) ale mimo wszystko dzięki.
Witaj. Która wersja Excel w pracy i w domu?
https://www.google.pl/search?q=excel+har...
[syntax=dos]=SUMA.ILOCZYNÓW(SUMY.POŚREDN...
Mam pytanie o pomoc i podpowiedź w jaki sposób mając dane godziny wyjazdu i przyjazdu serwisanta oraz wykonywane czynności zobrazować na wykresie graficznym ich tygodniową pracę. W załączeniu przykładowe dane oraz graficzny wykres który chciałbym osiągnąć.
Nie rozwiązuje pierwszego warunku. Dobrze podzielił premię = 1 oraz Argumentuje decyzje sytuacją prywatną pracownika = 0 aby była odpowiedz 1 Już wszystko dobrze? A gdzie "dziękuję"? ... Jeszcze jedna nauczka, żeby nie robić za leni ich pracach domowych :)
Poswieciles dużo pracy ale excel jest arkuszem kalkulacyjnym a nie baza danych. Jeśli chcesz przechowywać dane w bazie i miec tzw wielodostep to baze danych zrob w Access i lacz sie z nia poprzez Excel za pomoca odbc. Nie jest to trudne do zrobienia, baza access da Ci możliwość relacji pomiędzy tabelami co znacznie ułatwi sprawę nie wspomne o korzyściach...
Załączam gotowy arkusz. Dodałem formatowania warunkowe i trochę formuł. Może komuś faktycznie się przyda - w każdym razie u nas w pracy na pewno.
Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...
Szczyt lenistwa, wystarczy wpisać w Google "harmonogram pracy excel" i pełno jest wyników!
W 2002 działa. Ww 97 sprawdzę w pracy. Zastanawia mnie tylko dlaczego akurat tajlandzki. :)
Próbowałam zastosować funkcję WYSZUKAJ.PIONOWO..., ale nie zaczytywał ich poprawnie. Proponuję stosować zasadę, że na ogół to nie Excel popełnia błąd :idea: :please: Jeśli w Twoim harmonogramie lista nazwisk będzie posortowana, użyjesz nazw dla kilku zakresów to poprzez stosowne formuły uzyskasz efekt "zaciągania" :D jak na zrzucie 943538 Przekształcenie...
wymóg w pracy
Proponuję taki sposób oznaczania: http://obrazki.elektroda.pl/5230973500_1...
Tu lepiej powinny się sprawdzić przyciski radiowe, bo opcje wzajemnie się wykluczają, poza tym od razu otrzymujemy w wybranej komórce numer przycisku.
Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.
Witam! Twój opis kolego jest niejasny i nie precyzyjny. Gdybyś swój projekt zilustrował przykładowymi plikami ("makieta" projektu z przykładowymi danymi) to zapewne szybciej uzyskał byś tu na forum konkretną pomoc :idea: Udostępnianie takich plików Excela wymusza niestety pewne ograniczenia możliwości zastosowanych rozwiązań (np brak możliwości zastosowanie...
[syntax=vb]D:\notowania\omegancn\" & Plik , Destination:=Range("$A$1")) .Name = Plik [/syntax] D:\Notowania, czy D:\Praca\Notowania? Zdecyduj się.;)
Może więc takie rozwiązanie jak w załączniku? Menu kontekstowe PPM jest zablokowane, ale jeśli nawet ktoś je wywoła, to nie może wykorzystać wklejania: http://obrazki.elektroda.pl/7679986700_1... Na wstążce zablokowane są funkcje przycisków: http://obrazki.elektroda.pl/8622171000_1... Cały czas jednak mam wrażenie, że takie całkowite...
Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...
Podmień na [syntax=vbscript]If ws2.Cells(c, 1) = kodproduktu Then ws4.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).EntireRow.Offset(1) = ws2.Rows(c).Value ElseIf ws3.Cells(c, 1) = kodproduktu Then ws4.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).EntireRow.Offset(1) = ws3.Rows(c).Value End If[/syntax]
Cześć, od jakiegoś czasu komputer często się "mrozi", najczęściej podczas pracy z excelem lub wordem. Często nie można wyłączyć komputera - niebieski ekran z "Wyłączanie". Załączam logi. Jedne z programów wrzucił kilka plików do kwarantanny
Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...
excel czasu pracy excel grafik pracy godziny pracy excel
spawarka napiąć lanos schemat instalacji soundbar podłączyć
ferguson ariva combo ferguson ariva combo
Błąd "ZABEZPIECZENIE NADPRĄDOWE" w pilarce Parkside Performance Bezpiecznik świateł stop Toyota Corolla 1999 - lokalizacja