excel pracy

Znaleziono około 3120 wyników dla: excel pracy
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Efekt taki jak na zrzucie :D 977075 można uzyskać poprzez odpowiednio dobrane formatowanie i kilka formuł :spoko: jak w załączniku 977076

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1098
  • REKLAMA
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1887
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Jak stworzyć wykres radarowy w MS Excel do pracy dyplomowej?

    http://office.microsoft.com/pl-pl/result... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-... itd.

    Software serwis   07 Sty 2014 19:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2310
  • REKLAMA
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4347
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3642
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6727
  • Excel: Jak obliczyć dni pracy na podstawie zapotrzebowania godzinowego?

    Jeśli masz nowego Excela, to możesz użyć takiej formuły (na datę zakończenia pracy): [syntax=text]=LET(graf; FILTRUJ(Arkusz1!$A$3:$C$10;(Arkusz1!$B$3... wynik; REDUCE($B5; SEKWENCJA(ILE.WIERSZY(graf)); LAMBDA(a;b; LET(r;INDEKS(graf;b;3); JEŻELI(a-r<=0; INDEKS(graf;b;1); JEŻELI(a>=INDEKS(graf;1;1);a;a-r)))))...

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2024 20:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 162
  • REKLAMA
  • Excel wyznaczenie końca pracy - Wyznaczenie czasu pracy urządzenia

    Sprawdź teraz.

    Software serwis   30 Paź 2016 10:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1014
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28370
  • REKLAMA
  • Excel - zliczanie miejsc pracy w branżach z zakodowanych danych

    Zakładając, że w wierszu 2 jest branża, w wierszu 3 ilość miejsc pracy, oferty w kolumnach B do E to: =SUMA.JEŻELI(B2:E2;"x";B3:E3)

    Software serwis   25 Lut 2009 19:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2466
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    Poprawiłem trochę sprawdź czy tak może być

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    To napisz może prościutki przykład jak byś to rozwiązał. Na razie zmodyfikowałem trochę formuły - w/g Twoich sugestii - ale i tak nie obyło się bez kol. pomocniczej D , ponieważ trzeba oddzielnie zmodyfikować minuty bo np. 36min. = 36/60 = 6/10 <> 36/100. Poniżej formuła po zmianach. Pozdrowienia.

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84373
  • Excel zaawansowany - czas pracy maszyny, ostrzeganie przed wymianą części

    Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...

    Software serwis   19 Lut 2015 18:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2208
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3334
  • MS EXCEL - Excel, rejestracja czasu pracy i wyszukiwanie wielu argumentów

    Zależy mi na tym, aby formuła w drugiej zakładce znalazła wiersze z wybranej daty, następnie znalazła użytkownika z tej daty (jeżeli by go nie było to wpis: BRAK) oraz aby w pierwszej komórce wpisała pierwsze logowanie do systemu, a w drugiej ostatnie z tej konkretnej daty. Formuły tablicowe (zatwierdzanie CTRL+SHIFT+ENTER): wejście: [syntax=text]=JEŻELI(MIN(JEŻELI(((Stycze...

    Software serwis   29 Sty 2014 14:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2772
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Ogarnąłem. Nawiasy tylko do tłumaczenia Jak na A1 masz czas rozpoczęcia pracy [8:10], na A2 czas zakończenia [19:15], na A4 czas pracy (=A2-A1)[11:05], F1 stawka godzinowa [27], H1 pieniądze (=D1*F1*24)[299,25). Link do mojego Onedrive z tą formułą: https://1drv.ms/x/s!AqMiR6_S_DB_iz_BX_8e... Nie wiem jak długo będzie działał, pewnie aż...

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1083
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy na zmianach w sekundach?

    Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?

    Obsługa oprogramowania   01 Lut 2020 18:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1566
  • Laptop na studia techniczne 3000zł - Excel, AutoCAD, długi czas pracy na baterii

    A zastrzeżeniem że Ryzeny lepiej trzymają na baterii niż Intele. CAD w 2D jedzie głównie po procesorze, grafika służy do wyświetlania pulpitu. CAD lubi wydajny, wysoko taktowany jeden rdzeń. Dwie opcje: https://www.x-kom.pl/p/1237085-laptop-15... Procek w wydaniu U czyli oszczędniejszym do ultralekkich...

    Komputery Co kupić?   07 Wrz 2024 16:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 429
  • Excel - Stanowisko pracy, dobieranie pracowników

    Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).

    Komputery Początkujący   05 Lip 2022 20:01 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 501
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1497
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1209
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Czy tak to miało wyglądać?

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2904
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5241
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1326
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3687
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2904
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11835
  • Excel – jak zrobić harmonogram pracy z automatycznym liczeniem wynagrodzenia godzinowego

    Znalazlem cos takiego od usera Aldrin I to jest to z tym ze chce zmienic aby dzienna zmiana byla od 6.00 do 18.00 i nocka od 18.00.. w kolumnie F zmieniasz tylko w odpowiednim miejscu 7 na 6 i 23 na 18. Nie trzeba było nawet analizować kodu. było: =JEŻELI(K17=0;"";JEŻELI...

    Software serwis   20 Wrz 2013 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8328
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10188
  • - Excel - Praca na datach/godzinach w systemie 3 zmianowym

    Witajcie, w związku z problemem jaki napotkałem zwracam się z prośba o pomoc. Chciałbym planować realizację prac przy uwzględnieniu zmian wolnych od pracy. W chwili obecnej prosta reguła liczy dni bez uwzględniania jakichkolwiek prac wynikających z sobót niedziel lub dni świątecznych. Gdyby planowanie było dniowe nie miał bym z tym problemu, jednakże...

    Obsługa oprogramowania   26 Paź 2018 16:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 453
  • Excel: Jak zaznaczyć miesiące pracy pracownika za pomocą formuł lub VBA?

    Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.

    Programowanie Początkujący   14 Cze 2013 12:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2148
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4880
  • [EXCEL] - Jak obliczyć czas pracy z uwzględnieniem dni wolnych oznaczonych X?

    Dwie propozycje rozwiązania w załączniku. 1. Formuła zwykła bazująca na funkcji SUMA, użytej dwukrotnie. Funkcja ta ignoruje odwołania do tekstów, dzięki czemu wynik jest poprawny. 2. Formuła tablicowa, zatwierdzana przez Ctrl+Shift+Enter, przydatna gdy sumowany zakres jest dłuższy, bo nie trzeba indywidualnie wypisywać wszystkich komórek. Stała tablicowa...

    Software serwis   26 Kwi 2014 01:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3027
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10106
  • Excel - zliczanie piątków w kalkulatorze czasu pracy

    Zabierasz się do tego od trochę złej strony. Pamiętaj, że działasz z kalendarzem, a nie ze zwykłymi liczbami. Miesiące 30 dniowe muszą zaczynać się w czwartek lub piątek żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne dni, to piątków jest 4. Miesiące 31 dniowe muszą zaczynać się w środy, czwartki lub piątki, żeby mieć 5 piątków, jeśli zaczną się w inne...

    Software serwis   11 Cze 2011 17:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4855
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Tak powinno być?

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1050
  • Makro Excel: Rozbijanie komórek etapy pracy i przesuwanie wierszy w dół

    Nieco w tom stylu [syntax=vb] Sub etapy() Dim r&, x$, y$ r = 2 While Cells(r, 1) <> Empty x = Cells(r, 3) y = Replace(x, ";", "") Cells(r, 3) = Trim(Split(x, ";")(0)) For i = 1 To Len(x) - Len(y) y = Trim(Split(x, ";")(i)) If Len(y) > 0 Then r = r + 1 Rows(r).Insert Cells(r, 1) = Cells(r - 1, 1) Cells(r, 3) = y End If Next r = r + 1 Wend...

    Software serwis   10 Sie 2014 19:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1191
  • Excel: Jak sprawdzić obecność słowa praca w zakresie B1:M1 i zwrócić wynik w A1?

    =JEŻELI.BŁĄD(WYSZUKAJ.POZIOMO("praca";B1... zdaje się.

    Programowanie   06 Wrz 2017 12:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 597
  • Excel do Access - wysyłanie danych za pomocą makra VBA

    Witam Baza jest już gotowa lub należy utworzyć? w każdym przypadku kolumny eksel′ i bazy muszą być tego samego typu, w przeciwnym razie będzie błędów. Jeśli bazowa jest gotowy, należy znać nazwy kolumn albo kolejność ich rozmieszczenie względem kolumn w excel. do pracy z bazy należy połączyć w proekcie biblioteki DAO (przydatne dla Access)

    Software serwis   05 Lis 2013 18:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 888
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 810
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 930
  • Excel - Jak dodać dzień i zmodyfikować ewidencję pracy pracowników?

    Może być coś takiego ?

    Software serwis   11 Sty 2016 20:23 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 11016
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Nie do końca jest to prawidłowe. (Już przez to przechodziłem :) ) Trochę niepotrzebnie zagmatwałeś funkcje niemniej zobacz, że ci nie będzie działać przy niepełnej dniówce która kończy się w kolejnym dniu rano. Poniżej kod który to "załatwia" ( ja mam inne kolumny - przesuniecie ? ) [syntax=vb] ark.Range("G" & r).Formula = "=IF(F" & r &...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1914
  • [Excel] Nieprawidłowe wyniki sumowania godzin w grafiku pracy

    https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D

    Obsługa oprogramowania   29 Kwi 2018 20:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1164
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1281
  • [VBA] EXCEL - Makro dodające wiersz - wydłużona praca przy akruszu udostępnionym

    Wszystko działa płynnie do momentu włączenia funkcji udostępniania arkusza (w tradycyjnej formie, Excel 2016). Mimo na pulpicie, ale piszesz że wszystko jest ok do momentu udostępnienia, Zrób to samo z maluśkim i większym plikiem. I się sam przekonaj udostępniając. Kiedyś znajomy nauczyciel zapisał cały arkusz excel i po czasie był zdziwiony że nie...

    Obsługa oprogramowania   11 Maj 2020 11:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1065
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3152
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2550
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    W tym nowym pliku zmieniło się oznaczenie godzin, było od 0 do 23, co rozumiałem tak, że 0 oznacza przedział od 0:00 do 0:59, 1 to przedział 1:00 do 1:59 itd. 23 to przedział od 23:00 do 23:59. I to wydawało mi się logiczne. Teraz jest numeracja od 1 do 24. Jak należy ją rozumieć? To ma wpływ na postać formuł. Jeśli będzie wskazany przedział czasu 20-4,...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 807
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 435
  • Filtrowanie Raportu RCP Excel: Czas Pracy, Przerw - Pracownik, Wejścia/Wyjścia

    --Witam, potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika, chciałbym uzyskać czas pracy dla danego przejścia obliczany jako pierwsze wejście i ostatnie wyjście oraz czas jaki pracownik spędził na przerwie w czasie pracy. W załączniku przesyłam raport zdarzeń jaki otrzymuję z systemu.

    Obsługa oprogramowania   06 Lip 2022 10:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 495
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2484
  • VBA Excel automatyczne dodanie daty i zmiany pracy w systemie 3- zmianowym

    [syntax=vb]Sub zm_dat() t = CDbl(Time) If t >= (6 / 24) And t < (14 / 24) Then Range("d2") = "I": Range("c2") = Date ElseIf t >= 14 / 24 And t < 22 / 24 Then Range("d2") = "II": Range("c2") = Date ElseIf t >= 22 / 24 And t < 1 Then Range("d2") = "III": Range("c2") = Date Else 't >= 0 And t < 6 / 24 Range("d2") = "III": Range("c2")...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2018 11:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1983
  • Excel - Przenoszenie wiersza w zależności od wartości

    Ok :) Rozumiem i ja. Ale to chwilę potrwa. Tym bardziej że muszę troche popracowąć żeby mnie z pracy nie wyrzucili.

    Software serwis   06 Gru 2012 07:50 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3738
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3965
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    To ma być coś takiego? :

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15296
  • Excel - Jak wizualnie zgrupować powtarzające się wartości w kolumnie?

    Maciej , mam problem z wyświetleniem Twojego załącznika. Mam Excel 2016. W pracy mam 365, to tam też sprawdzę. Czy inni otwierają bez problemu?

    Obsługa oprogramowania   26 Lut 2025 22:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 315
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    :arrow: marek003 Jeżeli potrzebujesz używać nazwy to ostatni = Workbooks.Count plik1 = Workbooks(ostatni).Name MsgBox plik1 Jeżeli masz więcej otwartych (Workbooks.count >1) można posługiwać się odwołaniem: ostatni - 1 itd. p.s. Wesołych Świąt! Dla wszystkich tu zaglądających również...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14461
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4361
  • [EXCEL] Jak uruchomić makro w tle w Excelu bez przerywania pracy?

    Spróbuj wyłączyć odświeżanie: Application.ScreenUpdating=False za linią z Windows(rap).Activate. Włącz na końcu =True Jeśli nie zadziała można przerobić kod tak, żeby nie było potrzeby "biegania" po arkuszach (bez activate, select, etc)... Np fragment z sortowaniem (nie odwołuj się do okna instancji, tylko do konkretów). W przykładzie przypisanie i...

    Programowanie Początkujący   26 Mar 2012 09:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5875
  • Polecane programy do tworzenia grafiku pracy - płatne i darmowe opcje

    excel :) - sam do pracy stworzyłem prosty i przydatny arkusz

    Software serwis   11 Lip 2016 09:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 64197
  • Praca w pakiecie Microsoft on-line, excel, word, powerpoint dla szkoły

    We wskazanym przez PRL linku są opisane podstawowe plany Office 365, mówiąc krótko: A1 daje dostęp on-line do Office 365 (bez możliwości instalacji Office na dysku) - dostęp jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja szkoły czyli utworzenie tzw. edukacyjnego konta szkoły (zasady rejestracji opisane na wielu stronach), A3 jw. + możliwość instalacji pakietu...

    Obsługa oprogramowania   20 Lis 2023 13:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 135
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4509
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    W bazach relacyjnych by była jedna Ewa i tylko przejawiała sie (w tzw widoku) czy sama w sobie jako kartoteka personalna, czy w cukierni, czy na kasie poprzez właśnie RELACJE W Excellu będą to trzy Ewy nie powiązane ze sobą (skopiowane i już nie mające nic wspólnego) To jeden z zarzutów do technologii Excellowych (brak abstrakcji danych, tylko 1:1 dana...

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 177
  • [MS Excel] Grafik pracy. Zamiana znaków na wartości liczbowe

    Bez makra tu się chyba nie obejdzie, ponieważ w miesiącu moga występować jeszcze, np. C -choroba-8 godzin, lub dorubka np. 6 godzin i tu należy wpisać cyfrę 6, funkcja sie pogubi. A są jescze inne symbole literowe w grafiku. Natomiast ja przedstawiłem tylko fragment miesiąca bo do 11 tak więć...... Ale bardzo diekuje za pomoc.

    Programowanie   23 Mar 2011 20:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6067
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witaj Spróbuj tak. Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18489
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3339
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 762
  • Excel: Jak stworzyć kalendarz z dniami roku i godzinami pracy w kolumnach?

    W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31. Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )

    Software serwis   05 Wrz 2006 09:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 27845
  • Excel - błędy przy pracy grupowej na różnych wersjach (2007 i 2010)

    Czy sharepoint umozliwi wspolna prace ?

    Software serwis   20 Mar 2015 10:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2292
  • excel-grafik pracy pracowników - grafik pracy - ilośc przepracowanych godzin dla

    Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.

    Software serwis   15 Lip 2014 14:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9858
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2775
  • excel - ewidencja czasu pracy - grafik niezłe wyzwanie

    Żeby nie komplikować, wykorzystaj komórkę pomocniczą...

    Software serwis   09 Paź 2012 08:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5712
  • Excel Przypisanie wartości komórkom bez wypełnienia LISTA OBECNOŚCI-KARTY PRACY

    Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...

    Software serwis   09 Wrz 2013 10:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7599
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Witam. Nie chodziło mi o czysty szablon, bo niewiele mi on pomaga. Wszystko muszę wpisać ręcznie i nie pokazuje mi czy mam zachowane wymagane przerwy (11h/dobowa i 35h/weekendowa) ale mimo wszystko dzięki.

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 66867
  • [excel] Jak utworzyć działające hiperłącze w Excelu bez użycia nullreferrer?

    Witaj. Która wersja Excel w pracy i w domu?

    Software serwis   08 Lut 2015 21:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 681
  • Utworzenie szablonu dostosowujący dyspozycyjność pracowników

    https://www.google.pl/search?q=excel+har...

    Programowanie Początkujący   10 Sie 2023 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 360
  • EXCEL: Sumowanie widocznych wartości z kolumny B przy słowie 'praca' w kolumnie A

    [syntax=dos]=SUMA.ILOCZYNÓW(SUMY.POŚREDN...

    Obsługa oprogramowania   07 Gru 2020 17:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1998
  • Excel - wykres analizujący pracę serwisantów w tygodniu

    Mam pytanie o pomoc i podpowiedź w jaki sposób mając dane godziny wyjazdu i przyjazdu serwisanta oraz wykonywane czynności zobrazować na wykresie graficznym ich tygodniową pracę. W załączeniu przykładowe dane oraz graficzny wykres który chciałbym osiągnąć.

    Obsługa oprogramowania   04 Gru 2018 14:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 396
  • EXCEL - Formuła dająca trzy różne wyniki z dwóch zmiennych

    Nie rozwiązuje pierwszego warunku. Dobrze podzielił premię = 1 oraz Argumentuje decyzje sytuacją prywatną pracownika = 0 aby była odpowiedz 1 Już wszystko dobrze? A gdzie "dziękuję"? ... Jeszcze jedna nauczka, żeby nie robić za leni ich pracach domowych :)

    Software serwis   29 Paź 2014 09:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1224
  • [Excel] [VBA] LIsta wyboru z podziałem na grupy i podgrupy

    Poswieciles dużo pracy ale excel jest arkuszem kalkulacyjnym a nie baza danych. Jeśli chcesz przechowywać dane w bazie i miec tzw wielodostep to baze danych zrob w Access i lacz sie z nia poprzez Excel za pomoca odbc. Nie jest to trudne do zrobienia, baza access da Ci możliwość relacji pomiędzy tabelami co znacznie ułatwi sprawę nie wspomne o korzyściach...

    Programowanie Początkujący   08 Cze 2017 21:49 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3897
  • Automatyczne kolorowanie weekendów w Excel 2003 - lista obecności

    Załączam gotowy arkusz. Dodałem formatowania warunkowe i trochę formuł. Może komuś faktycznie się przyda - w każdym razie u nas w pracy na pewno.

    Software serwis   05 Sie 2009 20:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 63530
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 342
  • Jak stworzyć grafik godzin pracy w Excelu dla 4 osób?

    Szczyt lenistwa, wystarczy wpisać w Google "harmonogram pracy excel" i pełno jest wyników!

    Software serwis   22 Cze 2012 23:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3433
  • EXCEL - testowanie formuły PrimaAprilisowej w wersjach 2003, 2000, 97

    W 2002 działa. Ww 97 sprawdzę w pracy. Zastanawia mnie tylko dlaczego akurat tajlandzki. :)

    Software serwis   02 Kwi 2009 09:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2394
  • Jak automatycznie przenieść dane między arkuszami Excel dla grafików pracy?

    Próbowałam zastosować funkcję WYSZUKAJ.PIONOWO..., ale nie zaczytywał ich poprawnie. Proponuję stosować zasadę, że na ogół to nie Excel popełnia błąd :idea: :please: Jeśli w Twoim harmonogramie lista nazwisk będzie posortowana, użyjesz nazw dla kilku zakresów to poprzez stosowne formuły uzyskasz efekt "zaciągania" :D jak na zrzucie 943538 Przekształcenie...

    Obsługa oprogramowania   28 Gru 2018 13:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 918
  • [Excel VBA] tworzenie kolejnych arkuszy w oparciu o dane z pierwszego

    wymóg w pracy

    Programowanie   22 Maj 2021 17:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 540
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Proponuję taki sposób oznaczania: http://obrazki.elektroda.pl/5230973500_1...

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10857
  • Excel - Tworzenie makra do wyboru stażu pracy i przypisywania wartości

    Tu lepiej powinny się sprawdzić przyciski radiowe, bo opcje wzajemnie się wykluczają, poza tym od razu otrzymujemy w wybranej komórce numer przycisku.

    Software serwis   30 Lis 2023 19:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 231
  • EXCEL zliczanie czasu pracy ponad 8h oraz z uwzględnieniem godzin nocnych

    Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.

    Software serwis   12 Kwi 2018 10:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2625
  • Excel - automatyzacja kart pracy z synchronizacją kalendarza i kontrolą dostępu

    Witam! Twój opis kolego jest niejasny i nie precyzyjny. Gdybyś swój projekt zilustrował przykładowymi plikami ("makieta" projektu z przykładowymi danymi) to zapewne szybciej uzyskał byś tu na forum konkretną pomoc :idea: Udostępnianie takich plików Excela wymusza niestety pewne ograniczenia możliwości zastosowanych rozwiązań (np brak możliwości zastosowanie...

    Obsługa oprogramowania   29 Sty 2018 14:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1575
  • Excel VBA - Automatyzacja importu danych z wielu plików .txt do arkusza

    [syntax=vb]D:\notowania\omegancn\" & Plik , Destination:=Range("$A$1")) .Name = Plik [/syntax] D:\Notowania, czy D:\Praca\Notowania? Zdecyduj się.;)

    Software serwis   12 Sty 2014 20:26 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3126
  • Excel - kłopot z blokowaniem wklejania i wstawianiem - makro

    Może więc takie rozwiązanie jak w załączniku? Menu kontekstowe PPM jest zablokowane, ale jeśli nawet ktoś je wywoła, to nie może wykorzystać wklejania: http://obrazki.elektroda.pl/7679986700_1... Na wstążce zablokowane są funkcje przycisków: http://obrazki.elektroda.pl/8622171000_1... Cały czas jednak mam wrażenie, że takie całkowite...

    Software serwis   29 Lut 2012 14:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6721
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1104
  • Excel, VBA: Modyfikacja kodu - wypisywanie produktów w kolumnie i praca z danymi w różnych plikach

    Podmień na [syntax=vbscript]If ws2.Cells(c, 1) = kodproduktu Then ws4.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).EntireRow.Offset(1) = ws2.Rows(c).Value ElseIf ws3.Cells(c, 1) = kodproduktu Then ws4.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).EntireRow.Offset(1) = ws3.Rows(c).Value End If[/syntax]

    Obsługa oprogramowania   10 Kwi 2022 13:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 243
  • Komputer się mrozi podczas pracy z Excel/Word, niebieski ekran podczas wyłączania

    Cześć, od jakiegoś czasu komputer często się "mrozi", najczęściej podczas pracy z excelem lub wordem. Często nie można wyłączyć komputera - niebieski ekran z "Wyłączanie". Załączam logi. Jedne z programów wrzucił kilka plików do kwarantanny

    Pogotowie Antywirusowe   23 Paź 2020 22:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 426
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43666