Najprościej nazwać arkusze i odpowiednio ustawić je na pasku zakładek. Ten z sumą nazwij "Suma" i ustaw go jako pierwszy z lewej. Pierwszy ze składnikiem/składnikami nazwij "Pierwszy", ostatni "Ostatni" Jeśli nowe arkusze będą wstawiane pomiędzy "Pierwszy" i "Ostatni", wystarczy Np taka formuła Dodano po 13 :arrow: markoz7874 A jeśli zakres będzie wielokomórkowy?...
Jak sprawić aby excel sam po wpisaniu odczytu licznika z datą nowego miesiąca liczył sumę Całą prostą zabawę można zrealizować w jednym arkuszu (oczywiście można to rozpisać na kilka arkuszy z odpowiednimi odwołaniami ;-) ) np. tak jak na zrzucie 1232639 Musisz jednak wprowadzić odpowiednie formatowanie wszystkich danych i wykorzystać kilka formuł...
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Może być w ten sposób? (kolumny pomocnicze można ukryć) Co prawda załączyłaś dane gdzie zawsze był nr transakcji ale działa też jak go wykasujesz -uwzględnia to. edit: podmieniłem trochę formuły by było łatwiej kopiować w bok. Może trochę utrudniłem zrozumienie formuły ale... Główna formuła np. dla "a" w danym miesiącu to: =SUMA.ILOCZYNÓW((C1:C10000="a")*1;(A1:A1...
Witam, nie jestem zbyt biegły w Excelu, więc pomyślałem, że poszukam tutaj porady. Mam kilka danych z każdego m-ca i chciałbym uzyskać jakoś sumę końcową. Czy jest jakaś formuła, która umożliwiałaby szybkie sumowanie arkuszy? Każdy arkusz ma obok godziny swój numer, czasem się ten nr powtarza w jednym arkuszu, a czasem nie. Czy można zrobić tak, aby...
[syntax=vbscript]Sub Sumuj() Application.ScreenUpdating = False Katalog = "C:PlikiExcela" Plik = Dir(Katalog & "*.xls*") While Plik <> "" Set a = Workbooks.Open(Katalog & Plik) For x = 1 To Sheets.Count Sheets(x).Range("OO1").Formula = "=SUM(A1:A100)" s = s + Sheets(x).Range("OO1") Sheets(x).Range("OO1") = "" Next a.Close False Plik =...
Wystarczy wstawić np. taką formułę =suma(a:b!A1) , gdzie a i b to nazwy arkuszy ograniczające te, które chcesz sumować. Możesz nazwać je jak chcesz. Arkusze po kolei: a, Arkusz1, Arkusz2, ...... ArkuszN, b Taka formuła sumuje komórki A1 w arkuszach od a do b włącznie, jak teraz wstawisz jakiś dodatkowy arkusz pomiędzy a i b to też będzie sumowany.
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Poczytaj o WYSZUKAJ.PIONOWO, a jeżeli makro to o VLOOKUP.
Witaj Chyba najprościej użyć tabeli przestawnej. Zobacz załącznik na kolejnych arkuszach etapy działania - arkusz 4 wygenerowano tabelą przestawną.
Witam w temacie troszke zamotalem no ale nie wiem jak to napisac potrzebuje zrobic arkusz ktory zliczy godziny pracy. wszystko jest ladnie i pieknie do momentu liczenia godzin z danego dnia ( moge poustawiac format komorek na date czas jak chce) problem pojawia sie w momencie sumowania godzin z calego miesiaca jesli sumuje i format komorki jest CZAS...
Cześć! Jestem nowy na forum i szukam tutaj pomocy z EXCEL 2007. Potrzebuje zrobić formatkę, która będzie liczyć nadgodziny... temat rzeka. Po wpisaniu rozpoczęcia, zakończenia, pauzy jest liczona liczba godzin, która została przepracowana. Dalej potrzebuję, żeby była policzona różnica (jeśli pełny etat to od 8h a jeśli 3/4 to od ilości przepracowanych...
Witam Poniżej formuła którą muszę wprowadzić zgodnie z instrukcją w arkusz która ma zliczać wartości kolumny niestety excel wyrzuca bład niepoprawnej formuły, proszę o pomoc czy da się wyłączyć funkcję sprawdzania i monitorowania błędu formuł. Arkusz jest używany w programie zewnętrznym. instrukcja do wprowadzenia: Słowo kluczowe: Opis: #START# Numer...
Dzień dobry, Nie wiem dokładnie co Pan chce sumować i w jaki sposób. Jakieś bardziej złożone operacje lepiej napisać w VBA, bo tam jest lepsza kontrola nad arkuszem. Ja napisałem o tym rozwiązaniu w Excelu bardziej na zasadzie ciekawostki niż do praktycznego wykorzystania. Formuły można w Excelu napisać dowolne, jednak w przypadku formuł iteracyjnych...
Ale co ma ci sie aktualizować jeżeli makro "przeplywy" zwraca ci cyfrę a nie formułę do komórki G7. Mylę się? Co masz po uruchomieniu makra w komórce G7? Jeśli chcesz aby ci zaktualizowało uruchom jeszcze raz makro "przeplywy" lub zmień jego kod. Z tym że obawiam sie że wprowadzenie w jednej formule 50 nazw plików z ich ścieżkami dostępu przekroczy...
Podobnie, ale bez "znaków matrycowych" ... :) W 'Arkusz3: 904745
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Witam Tym razem nie wiem jak to ugryźć. Mam tabelę w excelu (powiedzmy 100 wierszy z liczbami) które drukują sie na np. 4 stronach. Nie mogę "rozwalić" ciągłości tabeli, więc nie mogę wstawiać dodatkowych wierszy (chyba że tylko na moment wydruku). Docelowo arkusz może mieć zmienną liczbę wierszy z danymi. Innymi słowy potrzebuję uniwersalnego rozwiązania...
To jest oczywiście przykładowy arkusz (org. nie moge załączyć) Problem wygląda tak: Jest x ofert(w przykładzie 3) , które mają ileś kosztów składowych(tu kat 3 jako przykład), do tego przy każdej ofercie osoba która rozmawia z przedstawicielem formy ocenia dodatkowe czynniki takie jak wkład własny, ocena projektu(docelowo jest ich więcej). Zadaniem...
A więc chodzi o to: Prosty arkusz excela na potrzeby magazynu oraz rozliczeń finansowych pomiędzy 2 osobami. http://www.smsnet.pl/~viperpl/towar.xls Osoba Łukasz za każdy sprzedany przedmiot płaci Darkowi:) w Kolumnie Łukasz - sprzedał wpisywana będzie ilość sprzedanych sztuk przez Łukasza. Ilość sprzedanych sztuk musi zostać pomnożona przez cenę jednostkową...
Witajcie. W Excelu mam załóżmy DWA arkusze o nazwie: A i B. W każdym z arkuszy jest kolumna z imieniem i nazwiskiem i przyjmuje ona wartości 1 w drugiej kolumnie: A: Jan Kowalski 1 Grażyna Nowak 1 Jan Kowalski 1 B: Marek Zięba 1 Jan Kowalski 1 Grażyna Nowak 1 Teraz w arkuszu C chcę, aby z tych dwóch arkuszy pobrało mi dane osobowe razem z sumą jedynek...
Zobacz, czy o to chodziło. Makro do kopiowania: [syntax=vbscript]Sub Kopiuj() Dim b As Worksheet Dim ow As Long Set b = Sheets(ActiveSheet.Index - 1) ow = b.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row - 1 Dim CopyRng As Range, PasteRng As Range b.Range("A4:B" & ow).Copy ActiveSheet.Range("A4").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues b.Range("N4:O" & ow).Copy ActiveSheet.Range("N4").PasteSpecial...
No, a jeśli wprowadzimy dni robocze? Jeśli zapiszesz formułę np. tak =SUMA.JEŻELI($B$5:$L$5;"<="&$B$9;... to uzyskasz wyniki jak na zrzucie :idea: :D 1094581
lecz widoczny wynik to sam wiersz Sumy A jaki zakres komórek obejmuje nazwa Cena :?: :D Jeśli chcesz sumować "tylko widoczne" - zmień formułę na =SUMY.CZĘŚCIOWE(9;[Cena]) :idea:
Nie bardzo (formuły tablicowe), ale za to straaaaasznie wolno. Kolumnę pomocniczą możesz "upchnąć" w ukrytym arkuszu i nikt jej nie zauważy ;)
jak dodac miedzy arkuszami poszczegolne cyfry w jednym arkuszu jest to proste fuknkcja suma,ale jak zrobic zeby zliczalo w poszczegolnych 3 arkuszach np w 3 zlicza a w 4 osobnym pokazuje sume
Witam Proszę o pomoc w następującej sprawie. Chciałbym w excelu połączyć ze sobą komórki w dwóch oddzielnych arkuszach na zasadzie,że w jednej mogę na bieżąco wpisywać i kasować dane a w drugiej są sumowane operacje z wcześniejszego wpisania i trwale zachowywane. Z góry dziękuje za pomoc.
Witam serdecznie. Na początku dodam iż jestem zielony w excelu. Mam do Was wielką prośbę. Chciałbym aby w załączonym arkuszu w "arkusz3" zliczały się towary dodawane w "arkusz1" podsumowując tylko dany asortyment który został wpisany w straty. Autosumowanie musi działać w zakresie od F20:F3000 i każdy nowy artykuł, który będzie dodany doda się automatycznie...
Potrzebuje za pomocą funkcji wyliczyć wartość jaka znajduje się w danych arkuszach ogółem jako podsumowanie Jak zmodyfikować tą funkcje, aby była poprawna? Potrzebuje sumę z wszystkich arkuszy, pola są dokładnie takie same, które różnią się tylko liczbami. =SUMA.JEŻELI('1:72'!F2:F21;8;'1:72'!E2:E... Legenda: 1:72 to arkusze w jednym skorszycie F2:F21...
cos mi nie gra w takiej funkcji pracuje na arkusz 3 JEZELI(ARKUSZ1!A1=1;SUMA(ARKUSZ1!A5+A5))... mam kilka arkuszy z tabelami z nazwiskami i przy kazdym nazwisku kilka liczb kowal 2 3 4 5 6 nowak 1 3 5 6 2 tabele i nazwiska sa identyczne na kazdym arkuszu, roznia sie wartosciami liczb, chodzi mi o zrobienie arkusza...
Witam, mam problem z excelem. Chodzi o to, że mam dane z jednego miesiąca, dla każdego dnia osobny arkusz (od 1 do 31). Każdy z nich jest taki sam (układ tabel) a potrzebuję zsumować dane z każdego tygodnia. Chodzi o to, żeby excel rozróżnił mi który to jest tydzień i wstawił dane z wybranego przeze mnie tygodnia. To jest właśnie warunkiem dla tej funkcji....
Witam. Poszukuję bardzo podobnego rozwiązania z tą różnicą, że szukam sumy dla znalezionych wyników. W tym momencie excel znajduje pierwszą komórkę o danej nazwie i przypisuje do odpowiedniej wartości, chciałabym aby excel znalazł wszystkie poszukiwane komórki a następnie zsumował ich wartości. Proszę o pomoc w tym zakresie. Wydzieliłem jako nowy temat...
Witam! potrzebuje pomocy!!! mam taką tabelkę jak w załączniku i potrzebna jest mi formuła do zakładki ZAKUP, która zsumuje mi wszystkie AA, BB itd. z każdej zakładki. (IV+V+VI+....)= ???. Udało mi się zrobić żeby każdy miesiąc podsumował mi się bez dublowania nazw, ale nie umiem zrobić tego w łącznym podsumowaniu wszystkich miesięcy. Wiem, że chaotycznie...
Witam Mam tabelę w pierwszym arkuszu i taką formułę: =SUMA(JEŻELI(MIESIĄC(H3:H16)=1;JEŻELI(RO... Chcę aby ta formuła działała w drugim arkuszu sumując dane z pierwszego arkusza. Nie wiem gdzie dopisać arkusz1 do tej formuły, a nie chcę aby podliczenia były w tym samym arkuszu tylko w drugim.
Moje uszanowanie :) Chciałbym zsumować dwie sumy z dwóch arkuszy: - zawartość komórki C8 (suma C1-7) z arkusza 2017 oraz - zawartość komórki C21 (suma C1-20) z arkusza 2019. Wynik powinien pojawić się w komórce C23 w arkuszu 2019. Czy wystarczy wpisać konkretną formułę w komórkę C23 czy to bardziej skomplikowane? Kombinuję z różnymi opcjami, ale na...
Mam 2 pliki - zlecenia.xlsm oraz statystyki.xlsm. W pliku statystyki.xlsm w komórkach C3 i C4 arkusza "all_order" podaję dowolne daty. Potrzebuję napisać w pliku statystyki.xlsm makro, które w arkuszu "all_order" pliku statystyki.xlms w komórce I4 zsumuje wartości z zakresu K3:K100 z arkusza "2021_zlecenia" pliku zlecenia.xmls o ile data z zakresu B3:B100...
czy istnieje możliwość sumowania danych w wielu arkuszach tj. arkusz1 - jabłka 5 - gruszki 10 arkusz2 jabłka 4 - śliwki 3 w arkuszu3 chciałbym przepisane nazwy i sumę wszystkich rodzai. Oczywiście arkuszy jest więcej. próbowałem konsolidacji i tabeli przestawnej - chyba tylko makro.
Proszę o pomoc jak przenieść sumy z 1 arkusza do których są przypisane nazwiska do dwóch kolejnych arkuszy gdzie te same nazwiska są rozdzielone na 2 i 3 arkusz. Chodzi o to że excel ma przypisać sumy do poszczególnych nazwisk.
Hej Potrzebowałbym formuły z dynamicznym zakresem do raportu, która by sumowała wartości z 7 ostatnich dni. Dane są w komórkach od C2 do I2 w każdym z arkuszy. Arkusze są podzielone na tygodnie, w których pod każdym dniem są wpisywane daty. (at)ElektrodaBot AI: Czy mógłbyś opisać, jak dokładnie są zorganizowane dane w komórkach C2 do I2? Czy są tam...
Z tego co widzę próbujesz sumować warunkowo dla wybranych klientów? Dlaczego nie używasz filtra? Można odfiltrować niepotrzebne, skopiować do nowego arkusza. W swoim przykładzie odwołujesz się do całych kolumn (Np A:A), co zdecydowanie spowalnia działania na tablicach. Dlatego zamieniłbym zakres na tabelę Excela. (zaznacz, Menu>Wstw>Tabela). Zamiast...
Musisz się zdecydować albo wpisujesz godziny jako tekst (wtedy w cudzysłowiu) albo jako liczby. Jeżeli chcesz to dalej np. sumować to proponuję konsekwentnie jako liczby. Z tym że trzeba pamiętać, że wpisane 8:00 to liczba równa 0,333.. a tylko prezentowana w formacie godzinowym. Czyli np. 12:00 to 0,5 (część doby), 6:00 to (0,25 część) doby. Do obliczeń...
Może takie rozwiązanie zadowoli
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Z braku odpowiedzi można wnioskować, że Święta tuż, tuż :) Widzę 2 rozwiązania: 1) Arkusz pomocniczy z funkcjami wyszukiwania. 2) Makro. Kroki w obu przypadkach: - sortowanie wg kodów - lista bez powtórzeń - wyszukiwanie i składanie ciągów tekstowych (zamienniki) Nie rozumiem tylko do czego potrzebna druga i czwarta tabelka. Żeby znaleźć kod wg zamiennika...
Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...
W arkuszu 1 w wierszach od 2 do 30 brak formuł W arkuszu 2 w tabeli w kolumnie "J" muszą być wartości większe niż zero to w wierszu8 i 9 będą wartości. Pozdrawiam
Da sę tak zrobić, żeby lista przy wykresie zmieniała również liste przy tabeli? Jeśli chcesz zrobić tak jak na zrzucie: 967035 to tak :please: Można to zrobić wiążąc kluczowe komórki (I3 oraz I39) ukrytego arkusza z polem wyboru w arkuszu widocznym :D :spoko: , tak jak w załączonym pliku. 967038
WIERSZ()-13, skad te 13 ? Druga linia tabelek jest o 13 :!: wierszy niżej dlatego formuły tam trzeba tak skorygować :please: Oczywiście to dotyczy 1 wersji mojego pliku tzn w tym bez sumowania wzg dostawców :cry: Formuły z sumą iloczynów występują w drugiej wersji :D
Jak mogę sumować dane rocznego rozliczenia z podziałem na tydzień, miesiąc, kwartał w nowym arkuszu Excel. W załączniku wzór pliku. Pozdrawiam i dziękuję Apollinaris
Nowego arkusza w tym samym skoroszycie? Dołącz plik przykładowy. Jeśli wiesz, wszystkie wartości 1A, 1B, 2A, 2B itp to nie potrzebne makra, w Excel => 2007 jest formula(funkcja)
Zrozumiałem (w końcu) :) Kłopotem jest tu ilość tych arkuszy Ex1. Żadna formuła z bezpośrednim wskazaniem komórek źródłowych nie wejdzie bo będzie za długa. Prawdę mówiąc lepiej by było to "łączyć" w accessie. Może zrobić 12 plików pomocniczych z 70 arkuszami i jednym głównym sumującym te arkusze. Każdy z arkuszy byłby połączony z konkretnym plikiem...
Wszystko jedno. W załączniku formularz+moduł+kod w arkuszu.
Sumować dla każdego tygodnia, czy sumować wszystkie tygodnie? Sumujemy kolumny, czy wiersze?
czekaj, bo nie rozumiem; masz jeden arkusz z powtarzajacymi się w kolumnie np imię - "a" i druga kolumna nazwisko - "a" np w wierszu 2 i to samo imie i nazwisko wystepuje w tym samym arkuszu w wierszu np 45 i chcesz to sumować, czy masz w dwóch arkuszach rozne wyniki do imienia i nazwiska i zamiast jak ja tu kopiuje to ty chcesz to sumować?
Zapomniałeś wrzucić arkusza.
Ciężko się trochę połapać w tych twoich powiązaniach między arkuszami. Nie bardzo rozumiem ten opis odnośnie wklejania itd. Przydałby się twój arkusz do analizy. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie możesz zastosować funkcji JEŻELI.BŁĄD w kolumnach B, C i D, to przed sumowaniem skopiuj ich zawartość wpierw do kolumn E, F i G przy pomocy tej funkcji takich...
Sumowania są w arkuszach, jeśli taki wariant wybrałaś. Wystarczy się do nich odnieść...
W tym celu można skorzystać z programu Excel lub Arkuszy Google. W Internecie dostępne są bezpłatne szablony miesięcznych harmonogramów pracy na 2 zmiany. Możesz także dodać formuły, aby automatycznie sumować godziny pracy i sprawdzać, czy nie przekraczają one ustawowego limitu zgodnie z kodeksem pracy. Narzędzia takie jak Shift Scheduler lub TimeCamp...
Tak dokładnie :) No i fajnie było by mieć to automatyczne sumowanie w każdym arkuszu
Te błędy są spowodowane sposobem przeliczania arkuszy przez Excel. Mamy ograniczone możliwości sterowania tym. W tym przypadku można wprowadzić 2 uzupełnienia: 1) w formule 'oblicz' dopisać na końcu: [syntax=text]+0*LOS()[/syntax]Ta zmiana nie zmieni wartości wyniku, wymusi tylko przeliczenie formuły przy każdym przeliczeniu arkusza. 2) Ale to jeszcze...
Wartość kodu jest stała. A liczby chciałbym wyświetlać na arkuszu. Musze później sumować wszystko.
sumować arkusz excel sumować sumować excel
separacja transformator excel usuwać wiersz router telefonu samsung
thomson 26hu5253 mikrokomputer cobra1
Delphi EL3 BSI: PIN Extraction, EEPROM, Cloning & Common Faults in PSA Peugeot Citroën DS Opel VDL Futura, Citea – lokalizacja bezpieczników i bezpiecznik wycieraczek