Miałem na myśli rozwiązanie naprawdę najprostsze (skuteczne i bezbłędne przy okazji) ;) Przyjrzyj się filtrowaniu w arkuszu 'wnioski'. Kliknij strzałeczkę w nagłówku i przetestuj opcje "Filtry Tekstu". Jeśli szukasz: Kowalskiego - "równa się" > kowalski Adama (jak mu tam?) - "zawiera" > spacja + adam (zakładam zapis: Nazwisko Imię) jakoś Nowakowa, czy...
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem autora, ale pracuje na podobnych plikach. Tylko w moim przypadku zagadnienie zostało odwrócone. Każdy pracownik ma indywidualny plik w którym wpisuje godziny, nadgodziny, chorobę i urlopy. Zapisuje to w prostej tabeli gdzie każdy dzień tygodnia to kolejny wiersz. Każdy miesiąc w kolejnym skoroszycie, ale nie musi tak...
Dzień dobry. Nie potrafię stworzyć arkusza w którym wskoczyły by urlopy i pokazały miesiąc z naniesionymi dniami. Każdy pracownik ma swój arkusz w którym nanosi urlop. Kalendarz dolny to zakres do wydruku dla pracownika a jeszcze potrzebuje taki podgląd jak w arkuszu konflikt gdzie szybko zobaczy się czy urlopy się nie nakładają. Mógłby ktoś pomóc?...
Proszę o pomoc. Potrzebuję użyć formuły lub makra przy planie urlopowym pracowników, ale nie wiem jakich. Chodzi o to, ze jeśli jakiś pracownik z danej ekipy przypisany do danej czynności, którą wykonuje idzie na urlop, to aby w statystykach pomniejszało liczbę pracowników z danej ekipy potrafiących wykonywać daną czynność. W skrócie chodzi o to, abym...
Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....
Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, nadgodziny, urlopy, itd. Chciałbym...
Dlatego ze AL nie miel w 2008 urlopy, tylko od 2005 do 2007 Dodano po 2 -2 to Święta w 12.2008 "(PRZESUNIĘCIE " dlatego wierząc, że pracownicy, więcej niż 2, na przykład 20
Tworzę szablon grafiku dla pracowników w naszej firmie. chciał bym aby w wierszu "1" (komórkach od C1 do I1) były dni tygodnia wraz z datą. Problem w tym, że zmienianie i wpisywanie tych dat ręcznie będzie zabierało czas, a także powodowało błędy. ...excel nie jest moją mocną stroną. Najlepiej Step By Step. Obawiam się, że w całym tym grafiku stworzenie...
Jak tworzę new Dla jednego pracownika ( patrząc po wierszach ) 1. U - wprowadzam urlopy 2. X - wprowadzam wolne ( wprowadzając dwa X w tygodniowym okresie rozliczeniowym mam pewność ze ma 35h wolnego ) wprowadzając 1 X korzystam z tabelki na dole (arkusz NEW ) która tez daje 35 h wolnego. 3. po wpisaniu X i U uzupełniam puste miejsca zmianami z zachowaniem...
Zastosowałem po małej przeróbce tę formułę do wykazywania dni urlopu wykorzystanego, i na razie wszystko ok, zobaczymy w pracy jak się sprawdza przy pomieszanych pracownikach. Na razie śliczne dzięki. Pozdrawiam
Planowany czas pracy musi w okresie 3 miesięcy wynosić dokładnie taką liczbę godzin, jaka wynika z normy czasu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. Proszę o dodatkowe wyjaśnienia: 1- jaki jest cel Twojej pracy :?: przygotowanie planu - harmonogramu obsady wszystkich stanowisk pracy zgodnie z zasadami kodeksu pracy ? czy rejestracja faktycznie...
walek33 dziękuję za wskazanie funkcji WORKDAYS przyda się w przypadkach kiedy każdy z pracowników musi otrzymać jeden urlop 14 dniowy ( zawierający 10 dni roboczych ) :)
Rewelacja - o to mi chodziło. Bardzo dziękuję za pomoc ;) Dodano po 1 A jak dodać formatowanie które podświetla na czerwono cały wiersz, w momencie w którym pracownik przekroczy ilość posiadanego urlopu? Dodałem kolumny ilość urlopu i ilość wykorzystanego ,ale nie wiem jaką formułę użyć?
Witam mam taki problem który rozwiązałem pośrednio, ale to rozwiązanie mnie nie zadowala, w związku z czym proszę o pomoc w tym zagadnieniu. mam listę pracowników w w wierszach w 4 kolumnach natomiast jest możliwość wpisania daty w której pracownik wziął urlop na żądanie ( liczba dozwolonych UŻ-4) teraz mam podobny wykaz obok z listą pracowników a w...
Ja już się pogubiłem w które miejsca trzeba wpisywać te godziny - serio. Tak, można się odnaleźć patrząc na wcześniejsze pliki, ale to chyba za duże utrudnienie? Czy ktoś jeszcze będzie korzystać z tego arkusza? Jeśli nie, to sprawa jest prosta, bo "dla siebie" można zrobić wszystko, zwłaszcza gdy robi się to od początku. Poza tym własne koncepcje...
Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.
Witam, mam pytanie. Czy da się tak sformatować plik w excelu żeby po wpisaniu danej w komórce w kolumnie automatycznie zablokowały się inne komórki w tej kolumnie?? Przygotowuje plik urlopowy, i chodzi o to że jeżeli jeden pracownik ma zaznaczony urlop danego dnia (np. krzyżykiem "x") to inny już nie może dostać urlopu tego samego dnia. Więc potrzebuję...
Kurczę, jednak nie jest to takie hop-siup. (dużo zmiennych) Tak patrzę ... i wydaje mi się, że chyba bez makra się nie obędzie - Jak kolega myśli - kolego PRL ? :) Rozumiem że wypełnia się tabelę niżej a tabela 2 ma być niejako "automatem". A jak ma wyglądać przypadek kiedy ktoś bierze urlop na jeden dzień (zapis tego w dolnej tabeli) I co ma być w...
Witam, nie wiem nawet jak dobrze nazwać ten temat.. ale mam taki problem: System pracy - 12 godzinny, 14 pracowników (czasami ta liczna się zmienia w okresie letnim) Potrzebny mi jest grafik do pracy, który: - uwzględnia "prośby" i urlopy pracowników - pilnowanie odstępów między zmianami - zliczanie ilości pracowników na 1 i 2 zmianie - zliczanie tygodniowych...
excel urlopy urlopy excel excel pracowników
gasnące żarówki przerwany kabel sygnałowy wytrzyma kondensator
Automat do bramy Tousek - jedno skrzydło nie domyka się Sprężarka wyłącza się po minucie - przyczyny i rozwiązania